Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Abby's appartement

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:05 am

Het deed haar niet veel toen James dat zei. David, waar ze nu even aan moest denken had ook meer vrouwen gehad buiten relaties om. En Dean die ze kon die hield niet eens van relaties. Misschien was het eens goed dat ze zich niet meteen in een relatie wierp op dit moment. Even alles rustig aan. Gewoon genieten van James zijn gezelschap. Gewoon van iemand zodat ze niet alleen hoefde te slapen. "Daar moet ik je gelijk in geven." fluisterde ze zacht terug voordat ze zachtjes haar tanden in zijn oorlel zette. "Ah... Onze meneertje is toch moe." Abby kwam iets omhoog. "Ik wil eigenlijk nog niet slapen. Eigenlijk." Ze drukte haar lippen op de zijne. "Ik wil je nog even beminnen." Ze kuste hem teder, beheerst en liefelijk. Haar vingers streken door zijn lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:10 am

James streelde haar wang even en keek haar aan. Hij bleef rustig liggen en ontspande totaal, de rust deed hem goed. Hij herwon langzaam zijn krachten weer. "Het is zo opwindend als je me daar bijt." Fluisterde hij haar tussendoor toe en schuldbewust keek hij haar aan. "Een beetje wel maar we hebben nog genoeg energie om bemind te worden en buiten dat heb je nog wat van mij tegoed.' Hij schonk Abby een knipoogje. Hij streelde over haar wang en kuste zachtjes met haar mee. Hij hoefde zich niet in te houden, ook James had een rustige kant en deze wilde best wel eens naar boven komen en genieten van de zachtheid die hem geboden werd. De tederheid van een aanraking, ook James kon dat waarderen en hij hield Abby tegen zich aan. "Dat beminnen dat zie ik wel zitten." Ze hij zacht fluisterend in haar oor terwijl hij haar vast hield. James glimlachte tevreden naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:16 am

Abby keek hem met een onschuldige lach aan. "Echt? Hmm is niet goed dat je mij je zwakke punten verteld James. Daar kan ik namelijk misbruik van maken." Ze beet hem nogmaals in zijn oorlel en sabbelde er zachtjes aan. Dit vond zij nu leuk. De gevoelige plekjes van James ontdekken. Mannen hadden die namelijk ook.
Bij zijn volgende zin keek ze hem nieuwsgierig aan. "En hoe ga je dat dan goedmaken? Op welke manier? Ik verwacht eigenlijk wel een hele, lange massage van jou James." Plotseling leek ze over haar vermoeidheid te zijn. Ze wilde dit nog eventjes doen. Gewoon James op een meer sensuele manier behandelen. De fluisteringen bezorgde haar keer op keer aangename kippenvel. "Ja, dat vind je wel fijn hé." Ze keek hem diep in de ogen aan en kuste hem lang. In de tussentijd streelde ze met haar vingertoppen door zijn haren. Wie vond dit nu niet lekker?
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:20 am

James glimlachte en keek naar haar. 'Zo'n onschuldig uiterlijk, wat een duiveltje zit er toch onder. Maar ik geniet ervan dus dan vertel ik ze graag." Mompelde hij haar tevreden toe omdat ze weer zachtjes beet en sabbelde. Het as heerlijk en genietend keek hij in haar ogen. "Ik wil je bent masseren hoor schoonheid, met alle liefde." Hij glimlachte haar toe, ineens leek ze zo wakker en hij glimlachte even. Genietend knikte hij en kuste lang met haar mee. "Natuurlijk." Beaamde hij haar. Zachtjes streelde hij al masserend over haar rug en duwde langzaam haar nachthemd steeds verder uit en keek in haar ogen. Hij zou rustig aan doen nu en glimlachte. "Ik kan je op zoveel plekken masseren, ik denk dat ik maar met je voeten begin." Rustig kwam hij overeind en nam een been van haar vast en keek met een ondeugende blik in zijn ogen. Hij zou haar zeker laten genieten van de komende massage, dat was iets wat hij nog wel kon, dat wist hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:26 am

lekkerding Shocked
---
"Duiveltje? Ik?"Ze knipperde expres een aantal keren met haar ogen. Haar blauwe ogen straalde onschuld uit. "Ik ben juist een engeltje." Ze ging nu expres met haar vingers door haar haren kammen. Alsof ze zo'n lief meisje was die nooit wat deed. "Echt? Nu?" Vroeg ze op een lief toontje wat je gewoon niet kon weerstaan. Abby wilde graag een massage. "Ik heb zelfs massageolie in mijn nachtkastje liggen."
Heel even kuste de twee voor een langere tijd totdat hij haar echt ging masseren. Hier kon ze zeker nog aan wennen.
"Ja! lekker." Ze draaide zich omdat zodat ze nu op haar rug lag. "Je bent echt een prins James."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:31 am

Ghehe, plaatjes gezocht, hij is zoo lekker Cool
--
James kon een brede grijns niet onderdrukken en keek naar haar. "Juist ja, een engeltje met een grote B ervoor." Hij schonk haar een plagende knipoog en knikte. "Natuurlijk, niet volgende week schatje. Nu." Hij keek naar haar en knikte. "Pak er maar bij." Antwoordde hij nog voor de langere kus. Hij kwam overeind en keek haar aan. Rustig boog hij naar haar nachtkastje en pakte de massage olie. Hij duwde haar slaapjurkje uit en bekeek haar lichaam. Plagend liet hij de koude olie op haar lichaam druppelen. Dat zorgde voor de leukste reacties waarna hij goed begon te masseren. Hij keek naar haar en glimlachte. "Geef maar een gil als je iets niet lekker vind." Zijn handen waren bedreven genoeg om haar op amateuristisch niveau toch behoorlijk goed te masseren en hij glimlachte tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:35 am

"Gemenerik! Jij bent de bengel en ik de engel. Maar dat trekt elkaar vast aan. Licht en duister." Ze stak haar tong naar hem uit. "Ik doe nooit iets. Zie je toch?" Abby vond het heerlijk om James af en toe te plagen. Hij ging er zo lekker in mee.
Ze keek op toen hij de massage olie pakte. "Wacht!" Op dat moment voelde ze de koude olie over haar warme lichaam druppelen. "Ah koud!" Ze gaf hem een speelse duw tegen zijn schouders. "Dat deed je expres." Abby ging weer terug liggen en sloot haar ogen. "Ik ben snel tevreden." Ze moest toegeven dat James goed kon masseren en hij was pas beneden begonnen. Abby kon niet wachten op de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:41 am

"Hm goed, ik ben de duisternis en jij bent een prachtige witte engel. Met je blonde haren kan dat ook wel." Hij keek naar haar en moest lachen, ze deed nooit iets.. Hij schudde zijn hoofd vrolijk. "Ik zie het ja, ik voelde toestraks andere dingen maar toen was je vast even jezelf niet." Plagend keek hij haar aan en moest lachen. Hij hoorde haar wacht nog maar had het totaal genegeerd. Vrolijk keek hij naar haar. "Natuurlijk deed ik het expres, dat vind ik het leukste van masseren." Rustig ging hij door. Hij was bij haar voeten begonnen en werkte aangenaam maar wel snel verder boven toe. 'Gelukkig want ik ben maar een amateur en professionals doen het veel lekkerder natuurlijk. Maar voor na de sex massage ben ik meer geschikt dan een professionele masseur, die hoeft jouw lichaam niet naakt te zien." James was duidelijk niet van het onnodig delen met anderen mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:45 am

"Dat vind ik ook wel." Ze rustte haar wijsvinger over haar lippen. "Ssst... Dat was de schuld van de rode wijn. Stiekem was ik eigenlijk nog maagd." Grapte ze.
Ze schudde giechelend haar hoofd. James wist vrouwen ook vast lekker te pesten. Hij deed toch waar hij zelf zin in had. "Dat dacht ik al. Echt een duiveltje ben jij." Ze knipoogde naar hem omdat ze expres zijn woorden gebruikte. "Je doet het heel goed voor een amateur." Ze ontspande helemaal. Ze legde haar handen gebouwd op haar buik. "Alleen jij mag dit lichaam zien James en aanraken." Zei ze er op een ondeugend toontje er achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:57 am

James moest lachen en keek naar haar. "Nou daar zou niemand iets van geloven en zeker ik niet, ik voel het verschil wel tussen een maagd of een wellustige vrouw." Hij grinnikte en keek naar haar en genoot. "Ja, dat ben ik. Ik beken. Ik ben een echte duivel." Genietend keek hij naar haar en ging door met masseren. "Dat is fijn om te horen, ik stuur je mijn factuur nog na hoor." Hij keek even naar haar, ze ontspande zichtbaar en dat vond James een fijn aangezicht, het maakte haar nog mooier dan dat ze al was. Het maakte haar inderdaad haast engelachtig en dat maakte hem even glimlachen naar haar. "Ook daar geloof ik niets van maar ik zou het wel graag willen hoor." Hij keek haar aan, hij kende geen schroom en zei wat hij dacht, hij glimlachte erom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 8:18 pm

Abby kneep hem zachtjes in zijn zij. "Wellustige vrouw ook nog. Ik blijf er bij. Het was de wijn." gebruikte ze als slap excuus. Abby wist ook wel beter. Ze giechelde. "Wel een hele knappe duivel. Ik zou het niet erg vinden om naar de duistere kant te komen als jij daar bent."
Bij zijn woorden keek ze hem met een opgetrokken wenkbrauw op. "Owja? Jij moet mij ook nog betalen meneertje voor mijn rondleiding. Dus we staan wel gelijk."
Abby keek hem met haar blauwe ogen aan. "Zolang ik geen vriend heb, heb ik geen behoefte aan een ander."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 03, 2015 10:10 pm

James grinnikte zachtjes en keek in haar ogen. "Natuurlijk schatje, het was de wijn." Hij schonk haar een plagende knipoog en bleef bij haar liggen. "Hm.. Dan nodig ik je zeker uit, zelfs de duivel heeft een metgezel nodig." Hij kuste haar even genietend en schudde zijn hoofd. "Prima, ik zal mijn schuld wel even gaan afbetalen." Hij schonk haar een uitdagend blik en kwam overeind. "Mooi zo, dan zal ik je helemaal laten wennen aan mij." Zei hij tevreden. James kuste zacht de binnenkant van haar benen, hij zou haar wel eens verwennen. Langzaam kuste hij steeds verder omlaag. Hij deed het langzaam, traag en sensueel. Dit hoefde niet hard en snel, dit kon langzaam gebeuren en hij hoopte haar er in ieder geval veel genot mee te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:00 am

"Dat is toch een goed excuus of niet dan?" Iedereen gebruikte alcohol altijd als excuus. Het had wel humor omdat iedereen wist dat dat het grootste excuus was. "Hmm... Dat klinkt wel heel verleidelijk. Kan ik je niet verleiden voor het goede?" Ze kuste hem genietend terug.
Zijn uitdagende blik was zo erotisch. James was te knap. "Doe dat maar." Ze sloot haar ogen toen hij de binnenkant van haar benen kuste. Ze vond het heerlijk als hij dat deed. "Mmm..." Hij deed het traag en sensueel. Haar ademhaling werd iets zwaarder. Haar vingers gleden door zijn haren waar ze heel zachtjes aan trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:07 am

James keek haar aan en glimlachte. "Natuurlijk liefje, een geweldig excuus." Zei hij sarcastisch en hij keek haar aan. Hij glimlachte even en schudde zijn hoofd. "Natuurlijk niet, het goede is minder leuk. De duistere kant heeft mij dus die is het beste." Hij kuste langzaam omlaag en genoot. Hoe ze aan zijn haren trok was heerlijk. Plagend begon hij haar te likken en genoot. Ze was zo heerlijk en opgewonden keek hij naar haar. "Hm.. Je smaakt en ruikt heerlijk liefje." Hij grinnikte en keek naar haar. Rustig greep hij haar heupen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:44 am

"De sarcasme druipt er ook echt van af James." Ze glimlachte lief naar hem. "Maar de duistere kant heeft mij niet. Als je naar het licht komt dan kunnen we samen nog veel vaker spelen." Zei ze op een onschuldig toontje.
Toen James haar begon te verwennen daar beneden spande al haar spieren samen. "Ah.... James!" Kreunde ze terwijl ze harder aan zijn haren trok. "Omg... James... Je bent te goed." Hijgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:48 am

James keek naar haar en glimlachte haar te met een quasi onschuldige blik. "Dat is waar, dan trek ik je wel mee naar het duister, dan kan ik met je spelen, of je het wilt of niet." Bromde hij haar tevreden toe en genoot.
Zacht grinnikte hij even toen hij haar hoorde en ging door. Hij vond het heerlijk dat ze hem zo complimenteerde en hij grijnsde haar toe. "Oh liefje, je bent zo heerlijk." Hij ging intensiever door en likte haar plagend soms wat meer of minder. Hij was genoeg geoefend en bekeek haar reactie soms even. Hij beet zachtjes en duwde een vinger soms zacht in haar. "Geniet maar liefje, kom maar voor me." Fluisterde hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:58 am

"Dan zul je mij moeten dwingen." Ze schonk hem een ondeugend glimlachje.
Haar borstkas ging sneller op haar neer. Haar stem werd steeds een tikkeltje luider. Ze kreunde zijn naam meerdere keren. "Ah...Ah!"
Waarom was hij zo goed in alles wat hij met haar deed? Dit was haast ondraaglijk. Ze kneep haar tenen bij elkaar omdat ze voelde dat ze bijna bij dat punt kwam. Ze tilde haar heupen iets omhoog. "Jaa....!" En op dat moment spande al haar spieren samen en trilde ze lichtjes toen James haar hoogtepunt wist te bereiken. Ze ging weer terug liggen en hijgde snel."Wow..." Haar handen trilde terwijl ze door haar blonde lokken streek. "Mij god James..."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 12:07 pm

Hij genoot, het was heerlijk om haar zo te zien genieten. Hoe zijn naam uitgekreund werd, hoe ze sidderde en zich aanspande. Hij glimlachte haar even toe en grijnsde. Hij keek in haar ogen en genoot. "Ja.. Daar geniet je wel van hè?" Hij grinnikte en kwam overeind. Hij streelde door haar haren heen. "Nu mag je wel zo slapen, je ziet er niet uit alsof je nog veel energie hebt." Hij schonk haar een plagende knipoog. Ze was geweldig en hij genoot er zeker van.
James grinnikte even. "Ik vind dat dit genoeg dwang was of niet soms?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 12:12 pm

Ze schonk hem een stoute glimlach terwijl ze nu rechtop ging zitten. "Denk je nu echt dat ik kan slapen nadat je mij lekker hebt gemaakt James? Ze klom bovenop hem en keek naar zijn erectie. "Nu is het mijn beurt om jou eens te overtuigen dat je naar het "licht" moet komen." Ze kuste hem eerst op zijn lippen, daarna zijn hals en vervolgens boven zijn schaamstreek. Nu ging ze er voor zorgen dat James ging klaarkomen. Maar dan ook echt klaarkomen.
Met haar vingers speelde zij met zijn ballen en ze nam zijn grote lid in haar mond. Nu ging ze hem echt goed verwennen met haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 12:17 pm

Hij moest even lachen en keek naar haar. "Oh? Ik dacht dat jij dat wel kon." Hij grinnikte even en bekeek haar genietend. Hij ging tevreden zitten en kuste haar verlangend terug. "Hm... Dat klinkt heel goed, misschien zou ik het zelfs wel overwegen hoor." Hij liet zich kussen door haar en genoot. Hij kreeg dan alweer een erectie van haar heerlijke lippen. Ze was zo kundig maar hij wilde daar  geen opmerking over maken, ze was gewoon goed. Hij kreunde en streelde door haar haren heen. "Ah.. Abby.. Goed zo.." Kreunde hij tevreden en hij sloot zijn ogen tevreden. Het was heerlijk dat ze zo haar best deed voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 12:49 pm

Het was heerlijk om zijn lid in haar mond te nemen. Ook Abby kon hier zeker van genieten. Vooral als zij zag wat effect zij op James had. Ze masseerde zijn ballen en af en toe zoog ze er speels aan voordat ze weer zijn lid in haar mond nam. Ze deed net of het een lekkere lolly was. Haar blauwe ogen keken hem heel even aan zodat ze zijn gezicht kon zien. Hoe hij haar naam zei bracht haar aangename kippenvel.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:28 pm

James sloot zijn ogen en kreunde genietend. Het was heerlijk dat zij hier zo van genoot, dat hij dat zo bij haar kon zien. Hij streelde door haar haten heen en sidderde van genot. "Verdorie, het is zo heerlijk." Hij beet op zijn onderlip. James vond haar heerlijk en keek naar haar. Dit zou hij nooit zo lang volhouden als hij zou willen. Tevreden hijgde en kreunde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 9:48 pm

Haar tempo begon te versnellen en ze nam hem nog dieper. Ze wilde James puur laten genieten. Hem aan haar laten herinneren. Dat hij haar niet meer zou vergeten. Haar blauwe ogen glunderde toen hijn vertelde dat hij het heerlijk vond. Zijn gekreun stimuleerde Abby nog meer om beter haar best te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 9:59 pm

James hield het niet meer vol. Kreunend kwam hij klaar. Hij hijgde zwaar en sloot genietend zijn ogen. Hij sidderde en fluisterde vol genot haar naam. Het was heerlijk, ze was zo goddelijk, met alles wat ze deed. Hij grijnsde even en streelde door haar haren heen. "Je bent echt geweldig.. Wauw Abby.." Hij keek naar haar en glimlachte naar haar. Ze was alles wat hij wilde. het was zo lang geleden dat hij zulke heerlijke seks had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 9:34 am

Toen hij klaar kwam nam ze alles in haar mond. Door het roken smaakte het iets bitter dan normaal. Toch slikte Abby het gewoon door. Haar blauwe ogen schitterde bij het compliment. "Dat weet ik." Abby knipoogde speels naar hem. Ze ging even naar de badkamer om haar mond te spoelen. Abby wist namelijk dat niet alle mannen er van hielden om een vrouw te kussen die net hun *** hadden doorgeslikt. Ze frisde zichzelf ook nog even op. Toen kwam ze terug en ging lekker naakt tegen James aankruipen. Ze sloeg de deken tot de helft van hun lichamen. "Nu kunnen we gaan slapen. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Abby's appartement - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Abby's appartement
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Maya
» Het appartement van Clarissa
» Het appartement van Kate
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: