Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het appartement van Maya Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het appartement van Maya Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het appartement van Maya Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het appartement van Maya Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het appartement van Maya Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het appartement van Maya Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het appartement van Maya Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het appartement van Maya Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het appartement van Maya Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het appartement van Maya

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 7:22 pm

Maya woont in een appartementen complex vlak bij de school. De appartementen zijn ruim en er zijn er twee op elke verdieping. Je kunt naar boven via de trap of via de lift. Maya woont op de derde verdieping, waar ze een mooi uitzicht heeft over een dichtstbijzijnd park. In het appartement wonen verschillende mensen, voornamelijk jonge stellen of welgestelde singles.

het appartement is als volgt ingedeeld:
plattegrond:

De woonkamer heeft een grote kastenmuur waar een opklapbed in verstopt zit. De muur achter de bank is zwart geverfd maar er staat met dunne witte lijnen een schets van een kersenboom. Hier wil Maya een mooie fotoboom van maken.

Het is een ruimappartement, dus er kunnen best wat mensen op bezoek komen, maar alleen op uitnodiging.

regels :
- houd het netjes
- geen geklieder op maya's tekeningen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 7:53 pm

Hey, aangezien de kamer zich theoretisch gezien in de stad bevindt, zal ik dit topic daar even naar toe verplaatsen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 8:15 pm

Lilian schreef:
Hey, aangezien de kamer zich theoretisch gezien in de stad bevindt, zal ik dit topic daar even naar toe verplaatsen Smile

oki!
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 9:23 pm

Samen met Maya kwam David bij het appartement aan. "Leuk dat we een aantal vakken samen hebben," zei David. "Maar ik denk dat dit je appartement is." Nu kwam de test voor David. Hij wist dat hij niet naar binnen zou moeten gaan, ook al zou Maya het vragen. Hij wist wat er dan kon gaan gebeuren. En hij wist dat het daarna vreemd zou worden als ze elkaar weer zagen. "Dus..." vervolgde David. "Ik denk dat we elkaar weer op school zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 9:56 pm

"Leuk dat we een aantal vakken samen hebben," zei David. "Maar ik denk dat dit je appartement is." Maya knikte. "klopt" Ze keek naar het gezicht van David, ze leek heel even een bedenkelijke blik te zien "Dus..." vervolgde David. "Ik denk dat we elkaar weer op school zien."
Maya twijfelde even of ze hem uit moest nodigen naar binnen, maar besloot dit niet te doen. Binnen stond namelijk ook haar rolstoel en ze wilde niet uit hoeven leggen waarom ze die had. "Ja... Ik denk het ook. Ik zie je binnenkort in de les wel weer. Het was gezellig." Maya draaide zich om naar de deur en liep naar binnen. Het voelde vreemd, een beetje awkward om zo weg te lopen, maar ze was ook opgelucht. Hij had niet meer van haar verwacht en geen vragen gesteld die ze niet had willen beantwoorden.

Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 10:08 pm

Het duurde even voordat David antwoord kreeg. "Ja..." zei Maya uiteindelijk. "Ik denk het ook. Ik zie je binnenkort in de les wel weer. Het was gezellig." En Maya liep naar binnen. Aan de ene kant was David opgelucht. Er zouden nog geen awkward situaties ontstaan. Maar aan de andere kant wilde David Maya wel beter leren kennen. "Nou ja," zei hij tegen zichzelf. "Dan ga ik ook maar weer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimema feb 09, 2015 10:57 pm

Maya liep naar haar raam en keek naar buiten. Ze zag David nog net weglopen. Misschien was het toch een beetje lullig geweest om zo weg te lopen. Volgende keer zou ze zich verontschuldigen voor haar gedrag, als hij nog met haar wilde praten tenminste...
Ze draaide zich om en plofte neer op de bank Tijd om haar prothese uit te doen. Ze liep naar de slaapkamer, daar kon ze rustig haar prothese af doen en een comfortabele pyjamabroek aandoen. Ze had beloofd om Max nog een mail te sturen. Daarna zou ze nog een film kijken of zoiets. Maya liep met haar krukken naar haar bank, haar laptop lag nog op haar salontafel. Vol goede moed begon ze aan haar mail

Dear Max,

Goed nieuws vanuit Engeland, ik heb het overleefd! Ik heb van het weekend weer te veel gelopen en gedaan dus mijn been was vandaag geen pretje. Ben uiteindelijk maar met krukken naar het feest gegaan.
Vandaag heb ik dus voor het eerst mijn nieuwe Uni gezien. Het gebouw is prachtig, het heeft nog echt de charme van een oud landhuis. Er is een lange oprijlaan met veel bomen, het leek wel een sprookje! Ik denk dat ik het binnenkort ga tekenen, dan kun je het ook zien!
het feest zelf was niet heel veel aan. Er waren superveel mensen, sommigen waren keurig gekleed en anderen well... not so much. Maar er was niet echt een heet gezellige sfeer, je had een aantal kliekjes die met elkaar aan het kletsen waren. De rest keek allemaal een beetje awkward om zich heen. Ik heb een aantal lui gesproken, waarvan 1 gast in mijn studiejaar. Dat was eigenlijk nog best gezellig, Hij is met mee meegelopen naar huis, maar liep daarna terug naar de campus. Ik heb van de week nog een paar introductie activiteiten, maar heb mogen een dagje vrij. Tijd dus om mijn laatste verhuisdozen uit te pakken...
Hoe was jou eerste studiedag van dit jaar? Heb je nu ook een nieuwe kamergenoot?

knuffels uit de UK, Maya.


Maya las haar mailtje nog een keer door en drukte op versturen. Maya keek op de klok, nog tijd om een leuk filmpje te kijken voordat ze naar bed zou gaan. Ze pakte een zak chips en een drankje. Tijd voor: 'Night at the museum'
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 2:19 pm

David kwam 3 weken later weer bij Maya's appartement aan. Vlak voordat hij aanklopte, had hij een ander plannetje bedacht. Hij begon op en neer te rennen in de gang. Op een gegeven moment had hij er zo'n lol in dat hij 'WHIEE' begon te roepen. Hijgend kwam hij weer bij Maya's deur en bonsde hard tegen de deur. Telkens 4 kloppen achter elkaar met een pauze ertussen. "Maya," zei hij hijgend, terwijl er ondeugd in zijn ogen te zien was. "Je moet me helpen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 6:40 pm

Maya had zich voorbereid op een avond relaxen. Ze had haar huiswerk af van alle magische vakken en had ook al haar leeswerk gedaan voor de lessen geschiedenis van volgende week. Het weekend zou ze tijd nemen om extra te oefenen met spreuken en water en luchtsturen, dat bleef lastig... Maar vanavond was het tijd om te ontspannen. Ze had een oude sweater aan en een trainingsbroek, haar haar zat in een rommelige knoet. ze had vandaag geen lessen gehad en had dus ook geen moeite gedaan er verzorgd uit te zien.
Toen ze op de bank ging zitten had ze een pot thee en een zak zoute sticks klaarstaan. Op het moment dat ze Netflix aan zette op haar tv dacht ze een gestommel op de gang te horen en een soort "WHIEEE"-geroep. Blijkbaar waren de kinderen van de bovenbuur weer aan het spelen op de gang. Maya haalde haar schouders op en zette de TV-serie aan die ze wilde kijken.

Op het moment dat de openingstheme net was afgelopen hoorde ze gebonk op de deur. Maya schrok overeind en liep naar de deur. Ze keek door het kijkgaatje en zag David aan de andere kant van de deur staan. Ze opende de deur om hem al hijgend te zien staan. "Maya, Je moet me helpen!" Geschrokken liet ze hem binnen "Wat is er aan de hand?" vroeg ze snel
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 6:49 pm

Maya liep David naar binnen. "Wat is er aan de hand?" vroeg ze hem geschrokken. "Nou," begon hij. "Er is vanavond een feest en ik kan eigenlijk niet alleen verschijnen." Met een grote grijns keek hij naar Maya. Zou ze weten dat hij haar mee wilde nemen naar het feestje van de posters op school?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 6:54 pm

"Nou, Er is vanavond een feest en ik kan eigenlijk niet alleen verschijnen." zei David met een grote grijns. "En dus vraag je mij mee?" Zei Maya verbaast... "moest je me daarvoor zo laten schrikken?"
Ach een avond feest is beter dan een avond op de bank met een Serie. Maya bekeek zichzelf "Ik denk dat ik me dan wel even om moet kleden denk je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 6:59 pm

"Sorry daarvoor," zei David. "Het leek me wel wat dramatisch hebben. Dat ik speciaal voor jou hier ben gekomen." Hij gaf Maya een speelse knipoog. "En je hoeft je niet om te kleden, maar het lijkt me wel verstandig." Zelf had hij zijn werkbroek aan en een schone t-shirt. Zijn jas hing door de schouderband.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 7:07 pm

"Dan ga ik me omkleden" Maya keek David aan, iets vertelde haar dat ze hem wel kon vertrouwen "Als je wat wilt drinken, er staat genoeg in de koelkast, ga gerust ergens zitten, dan ben ik zo terug"

Ze liep naar haar slaapkamer en bekeek de kledingkast... Kleding voor een feest... Hrmm Maya Keek rond in haar kast, het meeste was casual of niet echt geschikt om te dragen als date Was dit een date met David? of... Toen ze verder keek zag ze een lange jurk, stijlvol maar ook wel modern. Met een stel balerina's eronder hoefde je ook haar prothese niet te zien. Snel trok ze de jurk aan. Ze liep vanuit haar slaapkamer naar de badkamer om haar gezicht schoon te maken haar haren snel op te steken en even een klein beetje make-up op te doen. Zo kon ze wel verschijnen op een feest. Ze liep de kamer in en zag David "Is het zo beter dan wat ik net aanhad?"
foto:
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 7:19 pm

Terwijl Maya aan het omkleden was, keek David in het rond. 'Mooie kamer,' beaamde David. 'Groter dan ik heb.' In het hoekje van de kamer zag hij een rolstoel staan. Daar zou hij Maya straks naar vragen, bedacht hij. David wilde weten waarom. Echter, toen Maya de kamer binnen liep, was David alles vergeten. "Wauw," zei hij met grote ogen. "Je ziet er prachtig uit." Hij bleef Maya aankijken terwijl ze naar hem toe liep. David schudde zijn kop een keer en vroeg haar: "Zullen we zo dan gaan?" En hij stak zijn arm uit voor de vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimezo feb 15, 2015 7:25 pm

"Wauw, Je ziet er prachtig uit." Op de manier zoals David het zei kon Maya horen dat hij het meende. "thanks" zei ze met bozende wangen. "Zullen we zo dan gaan?" Zei David met een uitgestoken arm. "Is goed" Zei Maya, ze deed snel haar jas aan en pakte een simpele handtas en pakte Davids hand aan. Ze liepen samen naar beneden en gingen naar het feest. Maya hoopte dat het gezellig zou zijn vanavond, en dat ze niet te veel op zou vallen tussen de gasten... Ze zou het niet snel laten zien, maar vond het toch best spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:28 pm

Het was een paar dagen sinds het karaoke feestje. David had nagedacht over water die avond was gebeurt en herinnerde zich Maya. Hij had haar niet verteld dat hij Alan naar huis bracht. Daarvoor wilde hij zijn excuses aanbieden tegenover Maya. Hij klopte 4 keer 4 kloppen achter elkaar en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:48 pm

Maya had de hele dag les gehad en had daarna nog een paar uur gespendeerd aan het oefenen van haar magisch huiswerk. De lesdag was interessant geweest maar ook slopend. Ze had zich voorgenomen om een avond rustig aan te doen, maar toen ze keek naar het huiswerk voor de volgende dag had ze vooral voor watersturing nog een hoop te oefenen. Ze was dus maar aan de slag gegaan.
In haar grijze joggingbroek en sweater zat Maya op de grond in de badkamer. Het watersturen was voor haar nog een echte uitdaging en het ging regelmatig fout. Daarom had ze nu een aantal natte plekken op haar broek en sweater. Haar haar zat in een slordige paardenstaart en was ook niet ontkomen aan de waterpartij.
Omdat ze het echt even zat was ging Maya naar de keuken om wat te drinken te pakken, iets met belachelijk veel suiker, want energie kwam ze nu echt te kort.
Op het moment dat ze haar glas aan haar lippen zette werd er op de deur geklopt. 4 keer 4 kloppen achter elkaar. Welke idioot zou dit nou zijn? Geïrriteerd zette ze haar glas op het aanrecht en liep naar de deur. Ze had geen zin om te kijken wie het was voor ze e deur opentrok. Met een zwiep trok ze de deur open en zag ze David staan. Dat kan ik nu echt even niet erbij hebben. Je laat me niet twee keer op een avond zitten om dat weer vrolijk bij mijn deur te komen verschijnen. Met een blik die op onweer stond wilde ze de deur meteen weer dichtslaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:04 pm

“Heey Maya,” zei David met een lachje. Maar zijn lach verdween snel van zijn gezicht toen hij Maya zag. Ze keek hem aan alsof hij net 3 puppy's door de blender had gegooid en haar de smoothie wilde geven. “Slechte dag gehad?” vroeg hij sympathiek. “Ik kwam eigenlijk langs om mijn excuses aan te bieden dat ik je laatst alleen in de bar achter liet. Misschien kan ik je opvrolijken om het goed te maken?” David probeerde wel de lachen, maar het lukte maar half.
Hij bleef in de deuropening staan met een donkere spijkerbroek, een zwarte shirt en zijn rugtas over zijn schouder. Zijn haar was ongekamd en er stonden wallen onder zijn ogen, maar dat kon David niks schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:45 pm

“Heey Maya, Slechte dag gehad?” vroeg David met een vrolijk gezicht. Daarna zei hij nog iets maar Maya hoorde het niet, ze keek naar hem in zijn zwarte shirt en spijkerbroek, hij zag er zelf ook niet uit alsof hij een makkelijke dag heeft gehad, maar dat kon haar niks schelen. Ze was in haar hoofd aan het beslissen wat ze nu zou doen... deur dichtgooien en omdraaien, hem een ongelofelijk harde klap op zijn kop geven?
Ze besloot om te gaan voor optie twee. Ze haalde uit met haar vlakke hand en raakte hem vol op zijn gezicht. "JIJ HEBT LEF!!!" schreeuwde ze, ze was zelden zo boos geweest, normaal was ze niet zo'n feeks, maar hij had echt het verkeerde moment uitgekozen om op te komen dagen. "JE LAAT ME VERDOMME TWEE KEER ZITTEN, OP ÉÉN AVOND! EN JE HEBT HET LEF OM HIER NOG LANGS TE KOMEN?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimewo feb 25, 2015 10:21 am

De klap in zijn gezicht had David wel verwacht. Die had hij ook geïncasseerd. Maar David had geen idee wat Maya bedoelde met 2 keer laten zitten. "Ik heb je maar 1 keer alleen gelaten," zei David en voelde aan zijn wang. Het was warm geworden en hij wist dat het rood zou zijn. "Alleen toen ik Alan weg bracht. Daarom wil ik mijn excuses aan komen bieden. Ik had moeten zeggen dat ik weg ging."
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimewo feb 25, 2015 11:15 am

Charlie was op weg naar boven, naar haar eigen appartement, toen ze iemand hoorde schreeuwen.
"EN JE HEBT HET LEF OM HIER NOG LANGS TE KOMEN?"
Uh-oh dacht ze terwijl ze op de 3e verdieping aankwam. Het meisje uit de karaoke bar stond daar met een gozer. De gozer probeerde het blijkbaar goed te maken, maar het zag er naar uit dat het hem niet echt lukte. Clarissa had totaal geen zin om zich te mengen in de commotie, maar iets in het meisje (en het feit dat ze opgegroeid is met broers) veranderde haar gedachten.

"Alles OK?" vroeg ze terwijl ze haar sporttas op de grond zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimewo feb 25, 2015 6:30 pm

Maya zag dat de jongen niet begrijpend keek toen ze naar hem schreeuwde. "Ik heb je maar 1 keer alleen gelaten," zei David en Maya zag zijn hand naar zijn wang gaan. Hij voelde aan zijn wang en zei daarna "Alleen toen ik Alan weg bracht. Daarom wil ik mijn excuses aan komen bieden. Ik had moeten zeggen dat ik weg ging."
Hoe kan hij zo rustig blijven hieronder? en op het moment dat ze naar hem wilde roepen dat hij naar de hel kon lopen met zijn excuses zag ze haar rode handafdruk op zijn wang staan. Ze besefte dat zij dat gedaan had. normaal zou ze nooit zoiets doen. Ze keek naar haar eigen handen en zag haar omgeving wazig worden. "Alles OK?" hoorde ze een vrouwenstem zeggen. Maya voelde alles tollen om haar heen, "niet.. echt" mompelde ze half. Daarna werd alles zwart..


----
ff drama had ik zin in >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimewo feb 25, 2015 9:33 pm

Achter hem hoorde David een vrouwenstem. “Alles OK?” voeg ze. David keek om. Het was een blonde vrouw die net van het sporten kwam, dacht David. Hij zette een lach voor de jonge vrouw op. Op het moment dat David iets wilde zeggen, zakte Maya in elkaar en viel tegen hem aan. David was hier niet op bedacht en viel bijna zelf mee. Maar op de een of andere manier kon hij zich in evenwicht houden.
“Maya?” vroeg David bezorgd. “Dit is niet goed. Dame, wil jij een pak ijs halen. Ik breng Maya naar binnen.” David was bijna in paniek, maar dat weerhield hem niet om actie te ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:01 pm

"Zut." zei Clarissa terwijl het meisje onderuit ging. Ze liep langs de jongen hield de deur voor hem open. Cozy. dacht ze terwijl ze het appartement bekeek.

Zodra de jongen het meisje naar binnen had gedragen zocht ze de vriezer, die gelukkig dicht bij was. Omdat ze niet direct ijsblokjes kon vinden, pakte ze een doos uit de vriezer en rolde die in een handdoek. Ondertussen had de jongen het meisje op de bank gelegd. "Leg haar plat op haar rug, met dat kussen onder haar hoofd. En buig haar knieën." commandeerde Clarissa. Ze had het niet bedoeld om zo bazig over te komen, maar tijdens de trainingen vielen er genoeg meiden flauw om een soort van expert te worden. "Heeft ze genoeg gegeten?" vroeg Clarissa terwijl ze bij het meisje knielde. "Wie ben je eigenlijk?" vroeg ze daarna. Het was haar nog niet gelukt het bazige uit haar stem te halen. Jammer dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitimedo feb 26, 2015 1:16 pm

Maya was zich er vaag van bewust dat er iets onder haar hoofd werd geschoven. 'what... de hell..' dacht ze. Ze hoorde stemmen maar kon niet verstaan wat er werd gezegd. Het waren twee stemmen, in ieder geval een vrouwenstem en een mannenstem. De vrouwenstem klonk niet heel vriendelijk. Langzaam probeerde Maya haar ogen te openen. Alles zag wazig en ze knipperde een aantal keer om een scherper beeld te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Maya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Maya
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maya di Angelic
» Het appartement van Clarissa
» Abby's appartement
» Het appartement van Kate
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: