Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 kamer van Eliza en Emily

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 22, 2015 10:05 pm

“Niet veel,” zei David tegen Emily. “Alleen dat je een toffe vrouw bent die goed piano kan spelen.” Emily werd wel erg enthousiast toen Eliza voorstelde dat David kon blijven. David begon het gedrag van Emily verdacht te vinden. Hij had immers genoeg gestoorde vrouwen gedatet. “Ik kan nog wel even blijven,” zei David met een klein lachje. “Lang genoeg om nog 1 film te kijken.” Hij keek van Emily naar Eliza en weer terug. “Hebben jullie nog leuke films?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimema feb 23, 2015 12:41 am

Eliza keek even naar Emily en bloosde een beetje toen David zei wat ze verteld had. Het klonk zo raar als iemand anders haar mening over haar kamergenoot uitsprak. Ze had echter de uitdrukking van Emily wel even gezien en knikte haar dankbaar toe. "Tuurlijk. Nog een animatiefilm of een gewone? Ik heb genoeg." Even liep Eliza weg en kwam terug met een kleine kartonnen doos. "Kies er maar een uit." Ze grinnikte even en zette hem op tafel neer. "Wil je nog iets drinken David? Jij Emily?' Eliza was helemaal in haar nopjes, ze vond het altijd wel fijn als mensen het met elkaar konden vinden en buiten dat was ze ontzettend graag een goede gastvrouw, ze wilde natuurlijk niet dat mensen dachten dat ze niets voor anderen over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 24, 2015 4:42 pm

Gelukkig had Eliza nog niet veel over haar verteld... Ze vond het wel lief dat ze zo positief was geweest. En het plan had gewerkt, de jongen zou nog één film meekijken. Eliza knikte haar dankbaar toe, Emily gaf een knipoog terug. Maar de vraag was natuurlijk wat voor film. Emily was echt gek op horrorfilms! Hoe ranziger hoe beter zelfs! Aan de andere kant was ze ook een enorm animatiefilm gek, vooral de Disney films! Emily keek even op tafel en zag daar een dvd hoes liggen: "How to train your dragon.." begon ze met een kleine frons, Eliza onderbrak haar (denk per ongeluk) "Tuurlijk. Nog een animatiefilm of een gewone? Ik heb er genoeg. Kies er maar een uit" ze kam aanlopen met een kleine kartonnen doos met allemaal dvd's erin. "Ik heb deel twee wel bij mij in de kast staan! Tenminste.. Als jullie die zouden willen zien." vervolgde ze vrolijk.
"Wil je nog iets drinken David? Jij Emily?" vroeg Eliza, ze klonk vrolijk en tevreden. Alsof ze reuze blij was dat ze met zijn drieën een film zouden gaan kijken. "Ik wil wel een glas sap, als we dat nog hebben," zei Emily terwijl ze probeerde naar de keuken te kijken met een uitgestrekte nek. "Moet ik je helpen?" voegde ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 24, 2015 5:05 pm

Davids ogen lichtten op toen Emily iets zei over het tweede deel. “Als Eliza het niet erg vindt, wil ik die heel graag zien.” David schudde zijn hoofd toen Eliza vroeg of ze wat wilden drinken. “Ik heb nog,” antwoordde David. Hij wilde net gaan aanbieden om te helpen, maar Emily was hem voor. Dus David ging weer op de bank zitten en keek door de kamer. ‘Misschien moet ik ook eens iets aan mijn kamer gaan doen,’ dacht hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:54 pm

Eliza keek op. "Nee, tuurlijk. Ik vind het geen probleem." Ze glimlachte even naar de twee en knikte bij de antwoorden van de twee. "Zou jij de film willen doen Em? Dan pak ik het drinken wel voor ons." Eliza speelde even met een plukje van haar haren dat ze achter haar oor deed. Rustig pakte ze haar eigen glas dat al leeg was en liep terug naar de keuken. Ze vond nog een beetje sap waar ze tot haar geluk net een ander glas voor Emily mee kon vullen. Eliza zag dit zeker wel als een geslaagde dag, goed uitgepakt, in het café gezellig met David wat gedronken en nu film kijken. Ja, hier kon ze zeker wel aan wennen. Rustig kwam ze terug met de twee glazen en nam plaats naast David zodat er nu ook ruimte was voor Emily naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 1:51 am

Emily vond het wel leuk om te zien dat ze niet de enige was die zulke films ontzettend leuk vond. En Eliza vond het ook prima, dus stond Emily op en rende even snel naar haar kamer en trok een paar lades open waar ze haar dvd's bewaarde. gelukkig stond alles op volgorde en kon ze vrijwel direct de goede dvd pakken. Toen ze terug kwam zat Eliza ook op de bank en had ze een glas sap voor haarzelf en Emily meegenomen. Emily hield de dvd voor haar uit en gaf hem aan Eliza "Ik weet niet hoe jouw dvd speler werkt, dus zou jij hem aan willen zetten?" vroeg Emily terwijl ze als gebaar achter haar oor krabde. Toen ging ook zij op de bank zitten, lekker gezellig met z'n drieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 10:18 am

David keek toe hoe Emily terug kwam met de dvd en Eliza met het drinken. Emily ging aan de andere kant van de bank zitten en Eliza tussen hen in. Meestal was David degene die in het midden zat, maar het kon hem nu weinig schelen. Hij wilde dolgraag de film zien. Als het net zo goed was als de eerste, dan zou hij de films direct de volgende dag halen. “Is er overigens een derde film van?” vroeg David aan de meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 11:57 am

Eliza keek even naar haar. Ze knikte en nam de dvd aan van Emily. Rustig deed ze deze in de dvd speler en zette hem aan. "Ik heb geen idee, ik wist ook niet dat er een deel 2 was." Bekende ze en ze keek even naar David. Rustig nam ze weer plaats tussen de twee en klikte op play. Zo, nog een filmpje en daarna zou ze ook wel gaan slapen. Glimlachend keek ze naar hem en vervolgens even naar Emily. Ze glimlachte lief naar haar en dronk toen wat van haar sap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 4:45 am

"Is er overigens een derde film van?" voeg David, hij klonk hoopvol. Eliza antwoordde voordat Emily wat kon zeggen terwijl ze de dvd in de dvd-speler drukte en hem aanzette "Ik heb geen idee, ik wist ook niet dat er een deel 2 was". Emily antwoordde vervolgens enthousiast "Er is nog geen deel drie, die zijn ze nog aan het maken!", gelukkig kwamen er nog telkens nieuwe films uit!

Er werd veel heen en weer gekeken vond Emily, ze grinnikte er even om. Het geluid van de filmintro moffelde het een beetje weg. Emily pakte haar glas sap en nam een paar slokken, daar was ze wel aan toe!

Ben ik weer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 8:09 pm

David was erg blij toen hij hoorde dat er een derde film van kwam en dat was te zien op zijn gezicht. Hij ha het nooit gedacht, maar dit soort film vond hij geweldig. Het film muziek begon al en David keek even snel naar de vrouwen bij hem op de bank. Emily zag er nu een stuk vriendelijker uit dan net. En Eliza zag er net zo spontaan uit als de rest van de dag. Een glimlach speelde op Davids lippen en hij ging achteruit zitten om de film goed te kunnen bekijken. Onbewust legde hij zijn arm op de rugleuning van de bank.
-
Hallo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 10:47 pm

Eliza glimlachte. Ze bleef rustig zitten en trok een been op. Rustig leunde ze op haar been en glimlachte. Ze luisterde even naar David en Emily en hield vervolgens haar mond omdat de film was begonnen. Ze bekeek de twee even en keek naar de film. Ze ging soms verzitten terwijl ze de film bekeek. Ze dronk rustig van haar drinken en glimlachte tevreden. Ze beet even op haar onderlip en ging met een hand door haar haren. "Ik had niet verwacht dat je zulke films zo leuk zou vinden David.." Zei ze zacht en ze grinnikte even. Ze bekeek hem even.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 2:51 pm

Sorry Dewi, het duurt een beetje lang ^^'
-
Het was een geweldige film,’ vond David. ‘Al was de plottwist erg zielig.’ "Ik had niet verwacht dat je zulke films zo leuk zou vinden, David," zei Eliza zacht en ze grinnikte even. David glimlachte. “Dat had ik ook niet verwacht,” zei hij naar waarheid. “Heb je nog meer van dit soort films?” David nam een slok van zijn drinken en bleef Eliza in haar ogen aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2015 12:02 am

Eliza glimlachte en vond het wel grappig dat hij de films zo leuk vond. 'Ik kan wel even in de kast kijken. Ik heb gister al mijn films uitgepakt.' Kort wierp ze een blik op haar kamerdeur en stond op. 'Kom maar kijken." Ze glimlachte beiden even toe, vervolgens stond ze op en liep naar haar kamer toe. Alle dvd's had ze in een hoge maar smalle kast gezet dat je voornamelijk de ruggen zag waar de titels natuurlijk op stonden. "Eens kijken.." Mompelde ze en Eliza gleed met haar wijsvinger langs de films, ze had een brede collectie aan films, het meeste gedownload en gebrand. Haar broer had haar een goed programma gegeven en Eliza wilde niet altijd op haar laptop kijken dus ze was er meer dan blij mee natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 2:22 am

Emily was ook van mening dat het een leuke film was en ze knikte instemmend. Ze was tijdens de film erg stil geweest, ze wilde het moment voor de anere twee ook niet verpesten. Eliza wilde David haar 'andere films' laten zien, op haar kamer. Emily hufte een lachen en riep ze nog na "Have fun!". Toen vroeg ze zich af hoe laat het was en keek op haar horloge, OH OH... Ze zou bijna te laat zijn bij haar kennis! "Eliza! Ik moet gaan! Ik zie jou.. Jullie.. Misschien over een uurtje weer!' riep ze naar de twee die uit haar zicht waren. Emily pakte haar viool uit de keuken, rende half naar haar kamer en griste haar bladmuziek van haar bureau af en stond klaar om weg te gaan.

-
Sorry voor mijn late reactie! :$
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 8:35 pm

Natuurlijk wilde David de films van Eliza zien. De twee films van zonet hadden zijn interesse gewekt. Emily kondigde aan dat ze er over een uurtje weer zou zijn. “Tot ziens,” riep David Emily na met een glimlach en liep naar Eliza toe. Ze stond voor een hoge, smalle kast de DVD’s te bekijken. David ging achter haar staan en legde zijn handen boven haar heupen in haar zij. “Je hebt een mooie collectie,” zei hij met zijn ogen gericht op de films.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:28 pm

Eliza glimlachte. Ze hoorde dat Emily weg ging. 'Tot straks!" Riep ze even nadat David wat geroepen had. Ze was in haar kamer gaan staan en glimlachte even. Ze voelde hoe David achter haar ging staan en zijn handen net boven haar heupen in haar zei legde. Ze glimlachte even. "Dankjewel. Pas net uitgepakt. Zit er nog iets tussen dat je aanspreekt?" Vroeg ze terwijl ze tevreden bleef staan, haar blik op de film gericht hoewel ze het fijn vond om zo bij hem te staan. Eliza speelde even met een plukje van haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:30 pm

David keek zijdelings naar Eliza. “Ik zie wel iets wat me interesseert,” zei hij en richtte zijn ogen op de films. Hij boog zich langs Elia, waardoor hij dichter tegen haar aan stond en wees naar een aantal DVD’s. “Deze lijken me niet origineel, maar ik ben wel benieuwd naar ze.” Hij wees naar een hoesje dat compleet zwart was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:21 pm

Eliza keek even naar hem. "Mooi.' Ze glimlachte hem toe. Ze voelde hoe hij dichterbij haar stond en genoot ervan. Ze pakte de Dvd's met het zwarte hoesje en keek even naar hem. "Erin heb ik een beschrijving gedaan als je wilt weten waarover het gaat." Ze keek in zijn ogen. Afwachtend bestudeerde ze hem rustig en glimlachte tevreden. Ze vond het zeker een geslaagde dag tot nu toe, dacht ze terwijl ze rustig zijn antwoord afwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 18, 2015 7:38 pm

David nam het DVD-hoesje aan en keek erin. De beschrijving van de films die erin stonden sprak hem niet aan. Maar om hardop te zeggen dat hij het niks vond, dat vond David onbeschoft. Zeker na de 2 fantastische films die hij net had mogen zien van Eliza. David drukte het hoesje weer dicht. “We hebben een uur voordat je kamergenoot er weer is,” zei David met een klein lachje. “Wil je die tijd gebruiken voor een film? Of zullen we kijken of we iets anders kunnen verzinnen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:35 pm

Eliza keek even naar hem, ze bekeek hem rustig. Ze zag wel aan hem dat de films niets waren. Ze moest zacht giechelen bij zijn woorden en bloosde een beetje. "We kunnen ook best wat anders verzinnen. Ik heb wel genoeg films gekeken voor één dag, vind je niet?' Liefjes keek ze om naar hem en glimlachte rustig. Ze keek even op naar hem. "Al ideetjes in dat hoofd van je?" Vroeg ze met een plagende glimlach en vrolijk keek ze hem aan. Eliza vond het maar al te gezellig met David, hij was zeker goed gezelschap voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 12, 2015 8:34 pm

“Of ik al ideeën heb?” vroeg David aan zichzelf terwijl hij met zijn vingers over de stoppels op zijn kin streek, alsof hij diep in gedachte was. Hij keek Eliza in haar ogen aan en glimlachte. Zachtjes streek David met zijn hand een paar haren achter Eliza’s oor en liet zijn hand op haar wang rusten. “Ik weet wel iets wat we met ons tweeën kunnen doen, maar dat duurt langer dan een uur.” David legde zijn andere hand op Eliza’s onderrug en duwde haar voorzichtig naar hem toe. David stond nu zo dichtbij Eliza, dat hij zichzelf gereflecteerd zag in haar lichtblauwe ogen.
-
Dit is toch nog steeds in de eerste week? Ik raak een beetje de tijdlijn kwijt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 12, 2015 10:11 pm

Volgens mij wel ja :3
--
Eliza keek naar hem en glimlachte. Hij kon vast wel leuke dingen bedenken, hij zag er immers niet uit als een saai iemand die niets uitvoerde. Ze beet zacht op haar onderlip toen hij haar aankeek. Zijn hand gaf haar een prettig gevoel en een kleine glimlach wam op haar gezicht terwijl ze naar hem keek. Zachtjes greep ze zijn shirt vast. "Ik heb wel langer dan een uur en ben heel goed in ontbijtjes." Er kwam een ondeugende grijns op haar gezicht. Ze moest hem wel wat omlaag trekken en zelf op haar tenen staan maar zacht kuste ze hem. Ze bloosde erdoor en sloot haar ogen. Misschien had het hier al die tijd al op gezinspeeld, misschien ook niet. Het kwam er nu toch van en ze kon niet ontkennen dat ze er wel weer eens zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm

Emily baalde een beetje, ze had net zo goed thuis kunnen blijven. Haar kennis was helemaal niet thuis, ze had haar nog opgebeld. Ze heeft daar nog een kwartier staan wachten, maar nog geen teken van Alice. Toen Emily terug reed werd ze terug gebeld, Alice. Zoals de afgelopen paar keer had ze zich weer vol zitten gieten met drank, de muziek knalde door de telefoon. Emily had al genoeg gehoord en hing op.

Emily kon haar auto erg dicht bij huis parkeren. Ze draaide zich naar de andere stoel om haar sleutels te pakken en schrok zich een ongeluk, haar sleutels waren weg. Emily raakte een beetje in paniek Shit, straks kan ik het huis niet meer in... Of iemand anders kan er in, midden in de.... Oja.
Op dat moment bedacht ze dat haar sleutels nog op de keukentafel lagen. Emily sloeg haarzelf op haar voorhoofd. Hoe kon ze de huissleutels nou vergeten. Ze zuchtte, stapte uit en deed de auto op slot. Ze besloot als ze thuis was haar sleutels bij elkaar te bewaren en hoopte dat ze dat niet zou vergeten.

Emily liep eerst naar het raam om te kijken of ze wat zag, gelukkig brandden de lampen nog. Ze zag verder niets en rolde met haar ogen. Zou je net zien dat die twee met elkaar bezig zijn...
Emily zou daar echt niet tussen willen komen, maar om nu nog buiten te staan? Nou nee, daar had ze niet bepaald zin in.
Ze drukte een paar keer op de bel, zodat ze haar zeker zouden horen. Ze belde in een het ritme van een flauw melodietje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kamer van Eliza en Emily
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Charlie en Melody
» Kamer van Aiden & James
» Davids kamer
» De kamer van Lilian
» Kamer van Dean en Aidan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: