Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het bos meertje Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het bos meertje Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het bos meertje Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het bos meertje Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het bos meertje Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het bos meertje Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het bos meertje Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het bos meertje Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het bos meertje Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het bos meertje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimedo maa 19, 2015 6:41 pm

Het bos meertje 088_2_e1372436538382
Bijna in het midden van het bos is een meertje te vinden. Weinig mensen kunnen het echt vinden doordat het ver van de paden ligt.
Veel bomen zijn er niet om te vinden, niet die in bloei staan. In de verte beginnen de groene bomen van het bos weer. Er loopt een kleine steiger richting het meer waar een paar waterplanten omheen groeien. Daarnaast beschikt het kleine meertje over een klein strandje. Voor de mensen die het vinden, is het een geliefde uitrust plek of een plek voor andere doeleinden.

"Juist ja! Kijk recht in de camera. Juist!" sprak een man met een grote camera in zijn handen. Een ander zorgde ervoor dat de vrouw in het water perfect belicht werd. "En nu wat duisterder kijken, alsof je ontdekt bent en het niet erg vind." Weer veranderde de vrouw van houding. Haar ogen waren donker opgemaakt voor een shoot die zich in het water plaatsvond wat weer de risico's met zich meenam dat het uit zou lopen. "Oké Emmalia... wij gaan even kijken of we hebben wat we nodig hebben en dan zijn we zo weer terug." De jonge vrouw knikte en ze liet zichzelf een klein beetje het water in zakken. De fotograven en de drie anderen die hem moesten helpen liepen mee naar de witte bus die bij het strandje geparkeerd stond.
De jonge vrouw, Emmalia, begreep tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe ze hier met de auto kwamen. Ze hadden gezien dat er vaker auto's waren geweest, maar nooit echt begrepen hoe ze het deden. Het meer lag namelijk vrij afgelegen. Ze keek even om haar heen en zag al snel hoe iemand nog zwaaide van de crew en schreeuwde dat ze hadden wat ze nodig hadden en dat ze vertrokken voor de nabewerkingen en dat zij gewoon nog even kon zwemmen als ze wilde.
Emma sloeg dat echter niet af. Ze dook even onder water en kwam toen weer boven, genietend van het weer en de vrijheid die ze nu weer had. De bedekt naakt fotoshoots waren meestal vrij heftig en namen ook veel energie in beslag. Ze haalde dan ook een hand door haar natte haren en schrok wanneer ze een takje hoorde kraken. Het klonk te hard voor gewoon een dier, en voor zover zij wist was ze alleen. Ze bedekte haar bovenlichaam en liep naar de steiger waar ze haar bikinitopje weg pakte en deze weer aantrok. Ze bevestigde de touwtjes wanneer ze even verbaasd om haar heen keek. Ze ademde diep in en ademde toen weer uit. Ze rook wel wat, maar kon niet precies plaatsen wat. Ze liep weer verder het meer in en dook weer even onder water om een paar meter verder weer boven te komen. Ze genoot ervan en veegde nu het water uit haar gezicht om haar ogen weer te openen. Een zucht verliet haar lippen.

Photoshoot result (Beeld van hoe ze er dus bijstond voor ze haar bikini top pakte)
Het bos meertje Images_YO0_VN16_P

~Topic gemaakt voor Nicolette met James~
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimedo maa 19, 2015 8:59 pm

Hij had een losse broek aan van katoen en een blouse die niet al te strak zat. In zijn hand had hij een telefoon en uitvoerig voerde hij een gesprek in het Frans, het ging rap en hij lette al niet meer op waar hij liep. Ergens had de jongeman zijn auto gestopt en was uitgestapt om te gaan wandelen en wat zaken te regelen. Een diepe zucht gleed vanuit zijn lippen en hij kneep even in zijn neusbrug terwijl hij nadacht over iets waarna hij weer verder sprak. Een tak brak onder zijn voet maar hij besteedde er verder geen aandacht aan tot James uit kwam bij een meer. Verbaasd had hij nog gezien hoe een vrouw haar bikini aan trok, een kleine grijns kon hij niet onderdrukken. Dat was natuurlijk altijd wel leuk, toch liep hij verder, hij had Féren. James bekeek de jonge vrouw even die hij in de verte zag, hij herkende haar ergens van waar waarvan? Hij moest zichzelf het antwoord even verschuldigd blijven terwijl hij haar bekeek. Hij fronste een beetje terwijl hij verder sprak met een vriend. Wie was dat toch ook al weer? Verdorie, hij kon het ook totaal niet uitstaan als hij zulke dingen vergat maar James was niet echt van alle mensen onthouden. Met een diepe zucht liep hij verder en hing uiteindelijk op. 'Niet te koud?" Riep hij vriendelijk naar de jongedame terwijl hij iets verder liep. Hij zelf hield zoiets toch echt mooi voor gezien, niets voor hem. Hij zou zichzelf wel in een jacuzzi gooien of onder een warme douche maar in een meertje in het bos? No way.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:08 pm

Emma schrok haar wezenloos wanneer iemand vroeg of het niet koud was. Ze draaide haar om en lachte even. "Eigenlijk... Is het best warm voor de tijd van het jaar." Ze liep rustig in de richting van de steiger, echt snel zou het zowiezo niet gaan in het water. Ze had een handdoek neergelegd bij de rest van haar kleding die daar lag. Ze legde haar smalle handen op de steiger en duwde haar zelf op de rand ervan. Zichzelf over de steiger neerleggend om vervolgens strekkend naar de handdoek te reiken die ze net wist te pakken. Ze legde de handdoek om haar heen en keek even naar de aantrekkelijke jonge man die zich nu niet al te ver van haar bevond. "Was je al lang in de buurt van het meertje?" Ze droogde rustig haar haren en besloot verder niet al te veel te vragen van de jongen. Hij zag er wel leuk uit, maar nee... ze rook het gewoon. Een vage aanwezigheid van een vrouw. Ze keek even naar hem vanonder haar lange wimpers. Daarna sloeg ze de handdoek om haar lichaam en trok haar voeten uit het water om vervolgens op te staan. Met één hand hield ze de handdoek vast terwijl ze met de andere haar slippers pakte om deze aan te doen. "Beetje vreemd om iemand hier te zien... Meestal vinden mensen deze plek niet eens." Ze haalde nu een hand door haar haren en keek de jongen nu aan, een vriendelijke glimlach om haar lippen rustend.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimedo maa 19, 2015 10:55 pm

"Verbazingwekkend." Was zijn enige antwoord erop. Hij bekeek haar even en glimlachte vriendelijk waarna hij zijn handen in zijn zakken liet glijden. "Nee, ik kwam net aanwandelen." Beetje gelogen maar niet helemaal. Hij was al wel in de buurt van het meer maar nog wat in het bos en buiten de afstand dat hij ook maar iets van haar had kunnen zien. "Ik ben een beetje afgedwaald. Ik was druk in gesprek en dan let ik niet zo op, het maakt me dan niet zo uit waar ik heen ga maar goed. Ik kan hetzelfde over jou zeggen natuurlijk. Je zwemt in de middle of nowhere in een meertje?" Viel James terug en hij keek haar toch nog vriendelijk aan, ze was immers niet onvriendelijk. Hij begreep het wel, het was gek om ineens iemand hier te zien lopen. Het was ook wel redelijk dicht begroeid maar het gaf hem wel rust, de rust die hij nodig had om te kunnen bellen met bepaalde mensen. Nog steeds had hij het idee dat hij de jongedame eerder had gezien. 'Volgens mij ken ik je ergens van? Klopt dat? En nee dit is geen afgezaagde openingszin." Voegde hij er maar gauw aan toe, daar deed hij niet aan. Veel te ver gezocht. Hij keek even naar de jonge vrouw en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimeza maa 21, 2015 2:19 pm

Emmalia keek even verbaasd naar de jongen en glimlachte toen. “Ik zwem in een meertje nadat er een fotoshoot af is gerond. Ik heb een goede reden om hier te zijn. Ze wilden gewoon dat ik me nog even ontspande.” Ze had haar haren een beetje gedroogd en ze begon haar haren nu te vlechten. Dit om het thuis makkelijker uit de vlecht te halen en lekker te gaan douchen. Bij zijn woorden keek ze hem even verbaasd aan en lachte toen even. “Ik ben Emmalia Miller, model. Ik denk dat je me herkent omdat je me ooit op een cover hebt gezien. Meer niet.” Ze trok de korte broek aan en daarna een los zittend t-shirt over haar bikini waarna ze de handdoek over haar schouders hield als een soort deken. “Maar goed... Je kent mijn naam, al mag je Emma zeggen... Maar wat is die van u?” Ze keek even naar hem met een glimlach en controleerde daarna of de sleutels van haar motor nog in haar broekzak zaken. Emma streek even een pluk van haar haren achter haar oor en keek even over haar schouder naar het water. Ja, het was een geslaagde fotoshoot en nu was het hopen dat er echt goede resultaten uit kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimezo maa 22, 2015 3:49 pm

Hij haalde zijn schouders even op, of dat een goede reden was viel natuurlijk altijd te betwisten maar daar was hij hier niet voor. Een cover/ Nee daar zou hij haar niet van herkent hebben. "Ik weet het al, je bent dat meisje dat Jared kort voorstelde." Kalm bleef hij staan en grijnsde even. "Ik was vergeten dat je modellenwerk deed." Zijn handen gleden even in de zakken van zijn broek en hij keek naar haar. "James, weet niet of ik me toen al voorgesteld had. James Taylor." Hij glimlachte vriendelijk. Hij hoefde verder niets achter zijn naam te noemen. Rijkeluiskind? Miljonair? Het maakte toch niets uit." James keek even op zijn telefoon. Dit zou wat zijn om Jared binnenkort eens te vertellen, zomaar het modelletje ontmoet. Misschien dat hij dit zelfs ook Féren kon vertellen, hoewel.. Bij nader inzien? Een model ontmoet dat in het meer aan het zwemmen was in het bos. Nee, dat klonk natuurlijk niet echt betrouwbaar. Hij zuchtte even en keek uit over het water. Misschien moest hij er niet op die manier naar kijken. Meer benaderen dat hij iemand ontmoet had en haar wel mee kon nemen naar die plek? Of gewoon niet vertellen. Dat was een stuk beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimema maa 23, 2015 12:02 am

Emma keek met een glimlach naar hem en lachte toen ook kort. "Ja, nu herinner ik het me weer. Je was met Jar een biertje aan het doen. Hij was ook zo charmant weer." Ze trok even een beteuterd gezicht en daarna keek ze hem aan wanneer hij vertelde dat hij vergeten was dat ze modellen werk deed. Ze trok er een bedenkelijk gezicht bij. "Volgens mij heb ik dat ook nooit verteld. Is ook niet iets wat ik graag deel met teveel mensen. Zo voorkom ik groupies." grapte ze. Rustig pakte Emma de sleutels uit haar broekzak en ze hing de schoudertas over haar schouder. "Ik moet nu alleen terug naar mijn motor, en daarna ook naar school. Even wat uren in het lab doorbrengen. Zal ik dan maar met je terug lopen voordat je hier verdwaald?" Ze glimlachte even en keek daarna even naar haar lange vingers. "Dus, James... Hoe heb je Jared leren kennen? Ik probeer er nog steeds achter te komen hoe hij zijn motoren zo snel maakt, maar hij wil niets zeggen. Zonde..." Ze beet even op haar onderlip en keek daarna naar hem. Ze was wel nieuwsgierig hoe en wanneer hij Jared had leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimema maa 23, 2015 12:44 am

James moest even lachen toen ze zo beteuterd keek. "Jared is nou gewoon een typische man, niet zo goed met vrouwen." Hij haalde zijn schouders op en keek naar haar. "Oh wees niet bang, ik zal niet zorgen voor groupies." Hij grinnikte even en keek naar haar. "Dat mag van mij." Hij haalde zijn schouders op. James zou niet vlug verdwalen maar hij was wel benieuwd naar haar. "Hij moest mijn auto maken.' Rustig haalde hij zijn schouders op. "Ik had hem toen gebeld om wat te gaan drinken, zodoende." Hij grinnikte even. "Ik zou het niet weten, ik ben lang zo technisch niet." Hij was totaal niet iemand die op die manier te werk ging en hij keek even naar Emma. Het was allemaal niet zo interessant, hoe hij Jared had leren kennen. Rustig liep hij met haar mee en keek naar haar.  "Ach ja, het is het geheim van de vakman natuurlijk.' Hij schonk haar een vriendelijke glimlach en duwde zijn handen rustig in zijn zakken terwijl hij rond keek. De natuur was hier prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimema maa 23, 2015 3:04 pm

Emma glimlachte even wanneer James haar vertelde dat Jared nu een typische man was. Ze keek hem even rustig aan wanneer hij zo over Jared vertelde, hoe ze elkaar hadden ontmoet. Ze zuchtte even opgelucht. "Voor jou doet hij dat soort dingen tenminste. Ik heb hem moeten smeken een motorisch probleem met mijn motor op te lossen. Ik heb hem goed betaald en bedankt en zelfs gevraagd of hij ooit een drankje wilde doen, maar helaas. Ik heb hem nooit zover gekregen." Ze liep rustig over het bospad en keek af en toe naar hem. "Jared heeft veel geheimen wat de motor techniek aan gaat. Maar ik weet dat hij het echt goed kan. Soms zou ik willen dat hij wat minder aan een motor sleutelde en wat meer sociale contacten ging maken. Daarom ben ik zo blij dat ik hem met jou zag zitten. Eindelijk legt die maffe Jared eens sociale contacten." Ze glimlachte even en lachte toen in zichzelf. "Ik ben gewoon blij, dat hij nu eens iemand heeft gevonden die hij mag. Waar Jared echt moeite voor wilt doen." Legde ze vervolgens uit. Ze liepen bijna het bos uit en ze kwamen uit bij haar motor. De Harley Davidson die ze ooit had gekregen omdat ze een shoot had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimema maa 23, 2015 8:18 pm

James keek rustig naar haar en glimlachte. "Nou ja, ik kende hem toen nog niet. Ik kwam gewoon naar de garage als klant en ik heb een mooie auto, beide dingen werken." Hij liep met haar mee en keek naar haar. "Hm.. Ik snap niet waarom hij zou weigeren." Als James vrijgezel was geweest had hij het wel geweten hoor, hij zou haar zeker geprobeerd het bed in te krijgen. Jared was gek. "Ik heb al gemerkt dat hij er wel eens geheimzinnig over deed." Bekende James. Hij knikte even, daar had Emma zeker wel gelijk in. "Jared is niet echt het soort met sociale contacten he?' Hij fronste een beetje, kennelijk vielen gelijken elkaar toch op. Hij had ook niet veel vrienden ertussen zitten. "Ja, ik mag hem ook graag, blij dat ik hem heb leren kennen." James keek op naar de motor. "Gaaf ding." Hij grijnsde even en keek naar links en rechts. "Mijn auto staat net over die heuvel." Hij zou er wel even heen lopen. Met een glimlach keek hij Emma aan en bekeek haar motor ondertussen een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalia Miller
Level 1
Emmalia Miller


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-15

Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm

Emmalia kon een glimlach niet onderdrukken. "Jared en sociaal? Nee.. Ik heb lange tijd gedacht dat hij homo was omdat ik hem nooit met een vrouw zag." Ze grinnikte even in zichzelf. Wanneer ze bij de motor aankwamen zag ze wel dat hij het voertuig even bekeek. Bij zijn compliment glimlachte ze dan ook een beetje bescheiden. "Welja... Ik ben ook erg blij met deze motor." Emma gleed even met haar hand over de motor waarna ze erop plaats nam. "Doe me een groot plezier ok? Let gewoon een beetje op hem. Hij heeft eigenlijk alleen jou en ik haat het dat ik je een keer op moet komen zoeken om je een lesje te leren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bos meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos meertje   Het bos meertje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bos meertje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het meertje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: