Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het appartement van Maya

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:53 pm

David leek net een klein jongetje dat te horen had gekregen dat hij de hele snoeppot leeg mocht eten. Blijkbaar vond hij die films echt leuk. Hrmm maar dan heeft hij deel twee al gezien. wat is een andere film die in die categorie past? "Ik denk dat ik wel een leuke film weet"zei ze opgewekt en gaf hem een dikke knipoog terug.
"Ik ga niet op je pizza staan"beloofde Maya met een gladgestreken gezicht, "Maar ik bied je er wel een aan. En het gaat me nu niet om de bonuspunten maar om mijn lege maag die gevuld wil worden." Ze pakte haar telefoon van haar bureau en liep weer naar David, "Wat wil je op je pizza? Dan bestel ik ze alvast." De opende een app op haar telefoon waarmee ze snel eten kon bestellen, zocht de juiste pizzazaak op waarbij ze zelf haar pizza samen kon stellen. Ze koos voor een pizza met salami, ham en ananas. Toen ze haar keuze had ingetikt liet ze het scherm zien aan David "Je kunt zelf intikken wat je op je pizza wil hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:18 pm

"Yay," zei David overdreven en zwaaide met zijn armen als een klein kind dat een lolly kreeg ten grote van zijn eigen hoofd. Hij moest wel even nadenken over de pizza. "Ik denk dat ik iets lekkers wil," zei hij bedachtzaam. Maya gaf David even later haar telefoon. "Je kunt zelf intikken wat je op je pizza wil hebben," zei ze. David keek op het scherm. "Knopjes," zei hij kinderachtig. Hij wilde op ze allemaal gaan drukken, maar hield zich in. 'Nee David,' dacht hij tegen zichzelf. 'Je moet nu rustiger worden.' David toetste zijn keuze op een normale manier in, al kostte het hem moeite. Hij koos voor een pizza met ham, salami en extra kaas. "Alsjeblieft," zei hij en gaf de telefoon terug aan Maya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 17, 2015 5:43 pm

Maya zag dat David heel blij keek toen ze aankondigde dat ze wel een leuke film wist. David merkte, heel intilligent, op dat hij een lekkere pizza wilde. Maya overhandigde hem haar nieuwe telefoon,ze was haar oude immers kwijtgeraakt op de karaokeparty. Ze zag een twinkeling in Davids ogen "knopjes!" Zei hij als een klein kind. Maya rolde met haar ogen bij die opmerking. Was het wel zo verstandig geweest om haar mobiel aan hem te geven? Gelukkig zag ze dat hij rustig zijn keuze intikte en haar telefoon weer teruggaf. Ze nam de telefoon aan en regelde snel de bestelling. "als het goed is staat er binnen een half uur een pizzakoerier voor de deur." Zei ze opgewekt. Ondertussen liep maya naar de bank, ging bij het hoekje zitten en pakte de afstandsbediening. Ze deed de tv aan en drukte op een aantal knoppen. In beeld verscheen een netflix scherm en nar een kleine minuut had ze de film gevonden die ze zocht. " kom erbij zitten David" zei ze terwijl ze met haar hand op de bank klopte, de film staat al klaar." op het beeld verscheen een disneylogo. En boven in beeld stond nog net de titel van de film 'big hero 6'
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 17, 2015 8:42 pm

“Binnen een half uur?” vroeg David. “En als dat niet zo is, wat dan?” David moest denken aan een film die hij laatst bij iemand op de laptop zag staan in de trein. David vond dat dat niet de films waren die je in het openbaar moest gaan zitten kijken. David plofte naast Maya op de bank neer. Hij legde zijn arm achter Maya neer en gaf haar een flauwe knipoog. Toen hoorde hij de filmmuziek. “Disney heeft toch alleen tekenfilms?” vroeg David, maar werd al snel stil toen hij het eerste stukje zag. Met veel verwondering bleef hij naar de film staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 17, 2015 8:56 pm

David vroeg wat er zou gebeuren als de pizza er niet binnen een half uur was. Maya haalde haar schouders op. "Dan is de pizza er later denk ik, en meestal krijg je je geld terug. Maar bij deze zaak heb ik het nog nooit getroffen dat ze te laat waren." David was ondertussen naast haar op de bank geploft en legde zijn hand op de rugleuning. Maya ging ook comfortabel zitten op de bank: Haar linkerbeen half onder haar en haar rechterpoot voor zich uit. Met haar rug zat ze tegen de leuning, ze voelde de arm van de man op de rugleuning, maar dat boeide haar niet echt. Ze durfde wel tegen hem aan te zitten. Bij het horen van de filmmuziek vroeg hij zich hardop af of disney niet alleen tekenfilms had. Maya antwoordde dat ze tegenwoordig ook animaties maakte. Daarna zag ze David verwonderd naar de film kijken. Met een grijns keek ze ook richting het scherm en de film.
Na ongeveer 25 minuten hoorde ze de deurbel gaan. "O dat zal de pizza zijn." zei ze. ze ging rechtop zitten en zette de film op pauze.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 18, 2015 7:37 pm

De film was al een tijdje bezig, toen de bel ging. “SSHH!!” zei David tegen de deur, met zijn vinger voor zijn mond. Maar volgens Maya was het de pizza en ze deed de film op pauze. “Oké,” zei David en stond op. “Blijf jij maar zitten met je manke poot. Ik haal de pizza wel.” Hij liep naar de deur en opende deze. Daar stond een jongen met een serieuze vorm van acné en een hoofd vol kroeshaar. David nam de pizza’s aan. “Dank je,” zei David vriendelijk, maar gooide direct de deur dicht, zonder op een reactie van de jongen te wachten. David wilde namelijk erg graag de film verder zien. “Alsje,” zei David en zette de pizza’s op tafel. “Diner is served.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 19, 2015 8:43 pm

Toen Maya de film op pauze zette was David haar te snel af met naar de deur lopen. "Mankepoot?" Zei ze gemaakt beledigd. Ze stond het toch toe dat David de pizza ophaalde. Hij opende de deur en nam de pizza's aan bedankte koerier snel en deed meteen de deur weer dicht. Gelukkig had ik de pizza al betaald, met een dikke fooi. "Haast om de film verder te kijken?" vroeg ze luchtig. Ze waren net bij een heel zielig stuk in de film, dus ze snapte ook wel dat de man verder wilde kijken. De pizza's werden op tafel gezet en David kwam weer naast haar zitten. "bon appetite" Zei Maya vrolijk en ze opende de pizzadoos, ze had meteen de goede doos te pakken en begon met het eerste stuk te eten. "Heerlijk" zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 12, 2015 8:33 pm

“Haast om de film verder te kijken?” vroeg Maya aan David. David knikte. “Natuurlijk,” zei hij. “Ik wil weten hoe het verder gaat.” Het was net een zielig stuk in de film, maar hij vermoedde dat het vanaf dit moment spannend ging worden. “Bon appetite,” zei Maya. “Ik spreek geen Spaans,” zei David met een lachje. “Maar dank je en eet smakelijk.” David nam een hap van zijn pizza en ging klaar zitten om de film verder te kijken. Hij had er echt zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitimema apr 13, 2015 8:00 pm

Maya zette snel de film weer aan toen de man begon met eten. Bon apetite is geen Spaans.... dacht ze nog even maar ze maakte er geen opmerking over... Ze at rustig haar Pizza op terwijl de film verder ging. Gelukkig was het eerste zielige stuk bijna voorbij. Dat deel van de film was erg herkenbaar voor Maya en ze herinnerde het gevoel maar al te goed. Omdat het niet iets was waar ze op dit moment aan wilde denken focuste ze zich op haar pizza en de verdere film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Maya - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Maya
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maya di Angelic
» Het appartement van Clarissa
» Abby's appartement
» Het appartement van Kate
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: