Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Abby's appartement Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Abby's appartement Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Abby's appartement Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Abby's appartement Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Abby's appartement Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Abby's appartement Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Abby's appartement Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Abby's appartement Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Abby's appartement Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

november 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Abby's appartement

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Abby
Level 1
Abby

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimezo feb 22, 2015 3:41 pm

Plattegrond van het appartement:
Abby's appartement Appartementen_penthouses

Abby heeft een vrij groot appartementje waar zij niet veel hoeft voor te betalen. Als je bij haar de hal inkomt zie je al gelijk allemaal fotolijstjes van haar zussen, ouders en haar coach van het schaatsen. Ze heeft er een kapstok staan in een vorm van een vrolijke octopus.

Haar woonkamer, eetgedeelte en kussen is samen in 1 stuk.

Woonkamer (ongeveer):
Spoiler:

Haar eethoek:
Spoiler:

Keuken:
Spoiler:
Desondanks dat Abby van veel kleurtjes houdt, frutseltjes en van alles heeft, sluit alles mooi op elkaar aan.

Slaapkamer:
Spoiler:
Haar slaapkamer is een van de rustigste en mooiste kamers van het hele huis.

Logeerkamer:
Spoiler:

De stijl van haar badkamer
Spoiler:

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.

Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimezo feb 22, 2015 7:58 pm

James stapte rustig uit de auto. Hij hield bij Abby eveneens weer het portier voor haar open en glimlachte even tevreden. "Kom mevrouwtje, naar binnen toe.' Hij liet haar rustig de deur van het appartement open maken waarna hij toch enigszins verbaasd rond keek. Het zag er ontzettend gezellig uit en het sprak totaal voor Abby. hij zag haar hier helemaal in wonen en hij glimlachte naar haar. "Het huis past bij je." Rustig hing hij zijn jas op en keek naar haar. 'Heb je wijnglazen?" Vroeg hij rustig terwijl hij verder liep. Hij wierp even een blik op de foto's en pakte er een met haar zussen. "Dus dit zijn je gevreesde zussen? Stop alsjeblieft met klagen Abby." hij schudde zijn hoofd. "Je lijkt sprekend op ze." Hij grinnikte even en keek naar haar. James kende mensen wel enigszins, ze gingen altijd op zoek naar onzekerheden over zichzelf. Zo zat de mens nu eenmaal in elkaar.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimema feb 23, 2015 12:28 pm

Ze stapte voorzichtig de auto uit toen James de deur voor haar openhield."Dankjewel." In de tussentijd had ze al de sleutels gepakt en opende ze de deur. "Niet schrikken." Zei ze al bij voorhand.
Bij zijn opmerking begon Abby lichtjes te blozen. "Ja... Ik ben vrij excentriek dus mijn huis ook." Hier kon ze juist al haar creativiteit kwijt. Al haar ideeën en fantasieën. "Ja, heb ik." Abby deed ook haar jas uit en hing die aan haar aparte kapstok. Ze keek op toen James de foto vasthield. "Grapjas. Mensen geloven mij nooit als ik zeg dat hun mijn zussen zijn." Ze liep naar het vitrinekastje waar de speciale glazen in stonden. Nu James er was wilde ze een beetje indruk maken met haar crystal wijnglazen. Ze gaf de glazen aan James. "Jij had de wijn meegenomen toch?" In de tussentijd trok ze haar schoenen uit die ze netjes in de de rek deed bij haar andere schoenen. Nu was ze nog iets kleiner vergeleken met James. Abby ging netjes op de bank zitten. "Kom zitten James, dan proosten we eerst even en dan geef ik je een rondleiding." Je hoorde duidelijk de enthousiasme in haar stem.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimema feb 23, 2015 4:22 pm

James glimlachte, hij keek even naar haar blosje. "Ik vind het leuk, het is echt helemaal jou." Hij glimlachte even en deed rustig zijn schoenen uit. Hij zette de foto weer goed terug en glimlachte. "Het is geen grapje, ik vind ze eerder een beetje tuttig hoor." Hij glimlachte haar toe en hield de fles wijn omhoog die hij mee had genomen. "Kijk eens aan mevrouwtje zuipschuit." Was zijn plagende antwoord en hij nam plaats bij haar op de bank. Hij voelde zich lang bij haar. Rustig ontkurkte hij de fles even en schonk rustig de glazen in. "Mooie smaak, erg mooie glazen." Hij gaf er een aan haar en de zijne bekeek hij eerst even. Rustig rook hij even aan de rode wijn die hij had meegenomen. Dat vond James altijd veel  intenser en er hing daardoor een lekkerder aroma bij. "Ik zou graag de exclusieve rondleiding willen met alle extra's. Wat gaat me dat kosten?" Hij keek vrolijk naar haar, het maakte hem blij dat ze zo enthousiast was en hij glimlachte haar toe.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimema feb 23, 2015 11:24 pm

Abby moest lachen om zijn opmerking over haar zussen. "Passen ze dan juist niet bij jou?" Ze schonk hem een plagende knipoog.
"Ik ben geen zuipschuit!" Protesteerde de blondine gelijk. Haar armen waren demonstratief over elkaar heen gerust. Eventjes nep beledigd doen. James was onder de indruk van haar glazen. Dat was goed. Ze bracht de rode wijn naar haar lippen en nam er een sipje van. Ook deze wijn was voortreffelijk. Abby stond giechelend op en trok James van de bank. "Dat is zelfs voor jou onbetaalbaar James. Dus voor deze keer is het een vriendendienst." Ze grinnikte en liep als eerste naar de keuken. "Dit is mijn keuken" Daarna draaide Abby zich om en wees naar de eettafel. "Daar doe ik met mijn gasten dineren en de woonkamer heb je al gezien." Abby glimlachte. "Ik zal je de logeerkamer laten zien. Is voor jou wel interessant."
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 1:18 am

Hij schudde zijn hoofd en keek haar aan. "Ik val toch op net iets anders." Hij grinnikte om haar plagende knipoog. Waarna hij met zijn ogen rolde. "Natuurlijk niet Abby, jij niet." Hij liep naar haar toe en nam haar armen vast. "Jij allesbehalve." Met een mierzoet stemmetje sprak hij haar toe en grinnikte even.
Het zitten op de bank duurde niet lang voor James, hij had een slok kunnen waarna hij alweer mee werd getrokken door het meisje met de blonde haren.
"Onbetaalbaar? Hm.. Dan ben ik wel heel benieuwd naar hoe goed deze tour is."
Hij keek lachend naar haar en liep mee naar de keuken, rustig keek hij rond. Overal waren zoveel kleuren maar alles paste bij elkaar en bij Abby. Hij glimlachte en keek even rond. "Ik ben benieuwd, krijg ik jouw kamer ook te zien? Die vind ik ook interessant?"
Hij schonk haar een brutale en uitdagende knipoog waarna hij even met een hand door zijn donkere haren heen ging. Hij vond het meer dan heerlijk om Abby te plagen, zeker nu ze wat op had.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 2:37 pm

"Toch? Stiekem verbaasd mij dat wel James." Ze begon zachtjes te giechelen. "Kijk dan! Ik kan nog recht lopen!" Dat hield het meisje twee seconde vol en toen liep ze al weer scheef. "Ik zeg al niets meer!" Ze nam een slokje van de heerlijke wijn.
Abby vond het wel humoristisch hoe James met haar gekke, dronken gedrag omging. Bij de opmerking over haar slaapkamer keek ze hem glimlachend aan. "Het beste wordt altijd voor het laatste bewaard. Dat weet je toch?" Ze gaf hem een speels duwtje en liet nu de badkamer zien. "Als we dadelijk samen gaan douchen." Zei de dame op een plagend toontje. Abby nam nog een slok van haar wijn. "Het is wat anders dan andere badkamers. Ik heb hier veel natuurtinten in teruggebracht. Want tja als mensen geen kleren aan hebben zijn wij in feite ook gewoon zoogdieren." Met vrolijke passen liep zij nu naar de slaapkamer. "Ben je er klaar voor meneer James?" Ze deed voorzichtig de deur open, het licht aan en liet James haar slaapkamer zien. Abby had ook een knutselkamertje maar die liet zij niemand zien. Dus die sloeg zij over.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 2:43 pm

James keek even naar haar en moest lachen. "Ik blijf je maar verbazen!" Vrolijk keek hij naar haar en grinnikte. "Nee, hou jij je mond maar zuipschuitje van me." Hij grinnikte en liep rustig mee met haar. "Oh, ja, dat is ook wel een fijn idee. Anders moet alles zo vlug als er nog iets ernaast zou moeten komen."
Hij volgde haar naar de badkamer en keek er even rustig naar. Hij luisterde naar haar beschrijving van de kleuren en glimlachte, ze had overal zo goed over nagedacht. James knikte haar toe. Hij wist er alleen geen passende en ondeugende opmerking bij te maken, de informatie was gewoon zo juist.
"Aah.. De slaapkamer, de mooiste plek van het hele huis.' Hij grinnikte en liep naar binnen toe. Rustig liep hij rond en ging hij op de rand van haar bed zitten. "Nou dit bed is goed gekeurd hoor." Hij gaf haar een plagende knipoog en bekeek haar nog even. Hij zou rustig nog wat drinken straks en haar daarna niet lastig vallen.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 2:54 pm

"Dat klopt! En dat gebeurd niet vaak." Moest Abby eerlijk toegeven. Abby keek hem met ondeugende oogjes aan. "Jouw zuipschuitje ook nog?" Haar handen waren demonstratief op haar heupen gerust. "Dat bepaal ik nog wel." Ze bracht de wijnglas naar haar lippen en nam nog een slokje.
Ze vond het fijn dat James geen opmerking maakte over haar badkamer. Ook niet over dat hij het lelijk vond of iets in die richting.
"Ja? Fijn om te horen. Een vrij groot tweepersoonsbed ook nog. Alles heb ik bewust op elkaar afgestemd voor rust. Alles is wit en bepaalde kleuren heb ik maar gekozen. Alles in vlinder en vogelprint en bloemen. De slaapkamer moet namelijk rust uitstralen." Abby ging naast hem op bed zitten en glimlachte. Ze deed haar blonde haren naar een kant over haar schouders. "Dit bed is wel zachter als dat in de logeerkamer. Moet ik eerlijk toegeven."
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 3:00 pm

James grinnikte en keek naar haar. "Ja, mijn zuipschuitje." Hij gaf haar een knipoogje en bleef rustig zitten. Hij keek even naar en was blij dat ze naast hem ging zitten. "Je hebt het goed uitgekozen Abby, echt waar. Ik vind het er goed uitzien. Je hebt zoveel smaak, ik zou nooit zo mijn huis inrichten. Ik richt het nauwelijks in, gewoon wat nodige meubels, alles zwart, wit of grijs."
Hij legde zijn arm om haar heen en trok haar tegen zich aan. Zachtjes kuste hij haar slaap. "Dan moet ik hier maar slapen, bij jou. Om maar goed te zijn voor mijn lichaam." Hij glimlachte naar haar en wachtte haar reactie af. "Je bent toch veel te dronken straks om me tegen te houden. De fles moet wel leeg natuurlijk en morgen hebben we toch weekend." Hij gaf haar een plagende knipoog en glimlachte tevreden.
James keek even de kamer rond en nam haar glas even vast, het zijne had hij laten staan en rustig nam hij een slokje.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 3:08 pm

Ze vond het stiekem wel leuk dat hij haar zo noemde. Abby vond het heerlijk als iemand deed alsof zij het bezit van diegene was. Abby was nu eenmaal excentriek in haar voorkeuren. "Fijn om te horen. Dacht echt dat je zou denken: waar ben ik in godsnaam beland? Ik wil nu zo snel mogelijk weg." Ze bloosde lichtjes en keek toe hoe hij haar glas wegpakte. James trok haar tegen zich aan. Ze rook zijn heerlijke parfum nu ze zo dicht tegen hem aanzat. En van dichterbij was hij nog knapper. Haar blauwe ogen bekeken de textuur van zijn gezicht. Ze probeerde iets te vinden wat hem minder perfect maakte. Wat uiteraard mislukte. "Is dat echt het excuus wat je gaat gebruiken om hier bij mij te liggen James?" Haar blauwe ogen keken hem speels aan. Ze streek met haar slanke vingers door zijn donkere haren. "Precies." Ze pakte de glas uit zijn handen op een subtiele manier en zette het neer op een nastkastje. "We hebben de hele nacht en dag." Ze ging nu speels op zijn schoot zitten met een been aan ieder kant. Haar armen sloeg ze nu om zijn nek. "We weten beide waar wij samen vannacht zullen eindigen." Haar blauwe ogen nu in de zijne gericht.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 3:13 pm

James bekeek haar even. "Ik zou elk huis voor lief nemen om bij jou hier op bed te zijn." Hij keek naar haar en glimlachte naar haar. Hij genoot van haar aanwezigheid bij hem. Ze was mooi en daar genoot hij van. James genoot altijd van mooie vrouwen. "Nee, ik bedenk geen excuses. Enkel meer redenen om het maar gewoon te doen." Hij keek terug in haar blauwe ogen en sloot even zijn ogen. Haar vingers gleden door zijn haren en hij trok haar dicht tegen zich aan. Haar bovenlichaam tegen het zijne toen ze op hem zat. "Oh geloof me, ik ga de hele nacht en dag wel nodig hebben." Genietend keek hij langzaam op. Hij liet zijn hand door haar haren gaan en greep ze vast. Hij trok eraan, haar hoofd wat naar achteren waarna hij haar verlangend kuste. "We beginnen hier, op je bed. Misschien eindigen we wel ergens anders." Fluisterde hij haar zacht toe. Hij had zin in haar. Al sinds het etentje had hij behoefte aan haar. Hij streelde door haar haren heen en keek in haar ogen. "Zolang je er maar blij mee bent."
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 3:58 pm

"Zo zo... Hebben wij hier nu een innerlijke romanticus?" Ze keek in zijn prachtige ogen. James trok haar op zoveel vlaktes aan. En dit kwam niet alleen door de wijn. "Dan is het goed meneertje..." Ze streek met haar vingers over zijn wang. Haar bovenlichaam was tegen de zijne gedrukt. Haar hart begon nu sneller te kloppen en haar lichaamstemperatuur begon te stijgen. "Dan is het goed want ik ben niet van plan om je te laten gaan."
Wanneer hij aan haar haren trok werden haar blauwe ogen iets donkerder. Uitdagender. Heerlijk vond ze dit. De manier waarop hij haar nu behandelde was onwijs sexy. Ze kuste hem verlangend terug. "Hmm... Ik dacht eerst James. Dat we samen gingen douchen." Ze begon de knoopjes van zijn blazer open te maken. "En daar beginnen wij dan" Ze liet de blazer van hem afglijden.
Nu stond Abby op en draaide naar hem toe. "James, wil je zo vriendelijk zijn om de rits van mijn jurkje te openen?
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 4:24 pm

James grinnikte. "Oh nee, nu niet meer schatje. Ik was romantisch tijdens ons etentje, nu niet meer." Hij keek genietend naar haar, ze zag er zo mooi uit en glimlachte. Hij voelde haar borsten tegen zijn borst aan en genoot. "Je hoeft me ook niet te laten gaan, absoluut niet."
Hij zag hoe haar ogen donkerder werden. Hij grijnsde tevreden, ze reageerde precies hoe hij wilde dat ze zou reageren. Hij keek haar verlangend aan, het was heerlijk dat ze terug kuste. "Hm, dat klinkt ook goed, of ik neem je nu hier en dan mag je eerst het zweet erna van je af douchen." Hij hield haar haren nog vast en knikte.
Rustig liet hij zijn handen uit de blazer glijden en legde ze weer op haar rug. "Natuurlijk wil ik zo vriendelijk zijn." Hij maakte de rits open en streelde over haar rug. Zijn vingers begonnen zacht haar rug te kneden en masseren. Langzaam duwde hij de jurk omlaag en trok haar bij zich op schoot aan de jurk. Zij handen gleden weer naar voren, naar haar borsten toe. Hij wilde de leiding hebben.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 9:40 pm

"Dan is het goed want ik ben nu echt niet op zoek naar rozenbladeren en kaarsen" haar lippen streken langs zijn kaaklijn tot ze zijn mond vond en beet er zachtjes. "Goedzo, want je kunt nu niet meer terug krabbelen"
zijn ruige taalgebruik, gaven haar kippenvel over haar lichaam. aangename kippenvel. "Dat klinkt zelfs nog beter" Abby wachtte tot hij haar van haar jurkje ontdeed. Meestal zou ze zich schamen voor haar lichaam. Dit keer niet. Dat kwam door de alcohol. Ze kon nu totaal geen schaamte. Ze voelde zijn warme vingers over haar blote rug. Hij trok haar door middel van de jurk die nog om haar middel ruste op zijn ruig. Een zachte kreun verliet haar lippen toen hij haar borsten aanraakte. "Dominant mannetje" ze keek over haar schouder, deed haar hand achter zijn hoofd en duwde hem zachtjes zodat ze passievol hem kon kussen.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 9:50 pm

James grijnsde en genoot. Hij bromde wat toen ze hem zachtjes beet. "Er zijn anders best stoute dingen te doen met kaarsen hoor." Siste hij zachtjes in haar oor. Hij kuste haar hals verlangend en hij genoot van haar kreun. Hij kneedde genietend haar borsten en kneep er plagend in.
"Hm.. Ik moet toch dromen uit laten komen bij je."
Hij liet haar doen en zoende haar dan ook verlangend, hij beet zacht in haar onderlip en keek even in haar ogen. Het was heerlijk dit met Abby te doen en gelukkig had hij genoeg gedronken om zich aan zijn instincten over te laten. Zijn handen gleden verder over haar lichaam en duwde haar jurkje nog iets meer uit. "Je hebt een heerlijk lichaam Abby." Gromde hij opgewonden en hij duwde zijn erectie tegen haar aan om te laten voelen wat ze met hem deed. "Ik ga niet veel geduld meer hebben." Beloofde hij haar. Hij draaide haar om op zijn schoot zodat ze hem kon uitkleden als ze wilde. Anders kwam dat later wel.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:07 pm

kan niet wachten tot Eliza en Dean een wild night hebben Very Happy
---
Abby keek hem met pret oogjes aan. "Dat weet ik. Toevallig heb ik een kaars in mijn kamer. Die kan misschien straks nog van pas komen." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor voordat ze hem speels in zijn oorschelp beet. Haar ademhaling begon zwaarder te worden en zachtjes giechelde ze toen hij in haar hals kuste. "Daar ben ik zo gevoelig." Ze kreunde op een subtiele, haast fluisterende wijze. De borsten werkte stimulerend maar niet stimulerend genoeg.
"Goedzo want jij moet daar hard voor werken vanavond. Stel mij niet teleur." Haar blauwe ogen keken hem met dominantie aan. Ze zoende elkaar passievol, gretig en wild. De verlangens begonnen steeds meer toe te nemen. Bij de opmerking over haar lichaam bloosde ze lichtjes. Ze was inderdaad afgetraind maar echt hele flinke borsten had ze niet. Hij draaide haar om en hoorde zijn volgende zin. "Oeh James. Je weet toch dat geduld altijd wordt beloond." Ze begon nu zijn blouse te ontknopen en gooide het op de grond. Haar vingers gleden over zijn borst. Hij was vrij gespierd. Zeker een pluspunt. "je ziet er heerlijk uit"
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:14 pm

Haha ik ook niet, Eliza en ik zijn heel nieuwsgierig Razz
--
James kon het niet laten om breed te grijnzen. Abby leek op alles voorbereid en dat gaf hem een heerlijk idee. Hij kreunde zacht toen hij gebeten werd door haar en genoot. Ze wist zijn lichaam heerlijk te bespelen. Hij had het niet verwacht maar wel gehoopt, als hij er al op har mogen hopen.
Hij kneep in haar billen, hard. "Ik dacht dat ik de leiding had. Zorg maar dat jij mij niet teleurstelt." Mompelde hij haar genietend toe. Haar zoenen waren heerlijk, hij voelde haar verlangen erin en dat vond hij fijn, ze verlangde ook naar hem.
"Mijn ongeduld wordt ook beloond, geloof me." Gromde hij haar toe en hij tilde haar op. Hij draaide hen om en legde haar onder zich op bed. Zijn lippen vonden al gauw hun weg over haar heerlijke lichaam en hij maakte zijn broek los die hij uit deed. Zacht kuste hij even boven de rand van haar slipje, beet plagend in haar huid maar kwam toen weer overeind, hij zou het haar niet te makkelijk maken en zocht haar lippen weer op. Zijn handen gleden verkennend over haar bovenbenen, knedend vanaf haar knieën omhoog terwijl hij steeds verder naar binnen ging. "Natuurlijk zie ik er heerlijk uit, anders zou je niet voor me vallen."
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:33 pm

Wat kon alcohol soms een heerlijke uitwerking hebben. Als Abby nooit had gedronken was dit nooit gebeurd. Daar had zij nooit het lef voor gehad. Hier kreeg ze zeker geen spijt van. Dat zij sowieso iemand als James kon mee krijgen in bed verwonderde haar het meest. Ze paste totaal niet in zijn straatje. Qua levensstijl niet en qua uiterlijk niet. Hij overtrof haar in zoveel aspecten. Een zachte kreet van genot ontsnapte haar toen hij in haar billen kneep. Heerlijk dat hij zo ruw deed. Zo uitdagend. "Maak je daar maar geen zorgen om. Ik zal boven je verwachtingen voldoen."
James tilde haar op. Hij draaide hen om en legde haar onder zich op bed. Haar blauwe ogen werden even groot. Dit was echt heel spannend. Hij kuste haar overal en ontdeed zichzelf van zijn broek. Abby pakte met haar handen de lakens vast en probeerde haar ademhaling onder controle te krijgen. James bracht zoveel lust bij haar naar voren. "Mmm..." Voor kort sloot ze haar ogen toen hij haar kuste en vervolgens beet. "Stoute jongen." Zijn handen gleden verkennend over haar bovenbenen, knedend vanaf haar knieën omhoog terwijl hij steeds verder naar binnen ging.
Abby's vingers gleden nu over zijn schouderbladen tot zijn onderrug. Ze deed haar benen om zijn heupen en draaide nu om zodat zij boven lag. De dame gooide haar blonde lokken naar achteren, pakte zijn handen en legde die op haar borsten. Ze kuste hem eerst op zijn mond en vervolgde het naar zijn borst naar beneden tot aan zijn boxershort. Daar pakte ze het stof tussen haar tanden en keek hem heel ondeugend aan.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:48 pm

Haar kreet doorboorde hem, heerlijk. Hij keek naar haar. Bestudeerde haar gezicht, ze had een bleke huid waardoor haar blauwe ogen enkel meer naar voren kwamen. Haar lippen die rood waren van zijn gebijt erin vielen ook op. "Hm, blij dat jij al mijn verwachtingen al aanvoelt, weinig vrouwen bezitten die kwaliteit maar." Hij kon er niets aan doen maar hij vond het heerlijk haar zo te zien genieten onder zijn kussen. Het liefste zag hij haar straks kronkelen van genot, smekend om hem, maar misschien was dat iets teveel gevraagd?
"Wel jouw stoute jongen."
Hij had graag door willen gaan maar zijn bewegingen werden onderbroken door Abby die duidelijk de leiding nam. Hij lag onder haar en zijn ogen twinkelden van plezier. Buiten dat dit voor wederzijds genot was, was dit duidelijk een strijd om de macht en hij zou niet zomaar opgeven. Hij was een man, hij hield van de uitdaging van zijn macht.
Ruw kneedde hij haar borsten, voor zolang het duurde. Hij werd afgeleid door haar lippen en zijn lichte ogen volgden haar naar beneden waar ze haar tanden in zijn boxershort had gezet. "Dat is het enige waar jij je tanden in mag zetten in die buurt duiveltje." Gromde hij. Hij liet een borst los en greep haar haren vast. "Trek maar uit."
Zelfs onder haar zou hij zijn macht laten gelden en genietend keek hij naar haar. Hij wist dat ze ergens wel wilde gehoorzamen, ze wilde zich gewoon niet makkelijk overgeven en dat vond hij prima. Hij zou haar nemen tot ze helemaal op was en zich gewonnen zou geven. Hij had een prima conditie die hij best daarvoor aan kon wenden.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:06 pm

Hij voelt en kneep op een ruw wijze in haar borsten. Een kreun van goedkeuring verliet haar lippen. Heel even gooide ze haar hoofd naar achteren om de sensatie te kunnen voelen. Hij maakte haar nu al helemaal gek van opwinding.
"Dit duiveltje wilt je plezieren zoals jij dat wilt mijn meester." Sprak ze op een gehoorzame en hele erotische manier uit. Haar blauwe ogen stonden pikant. Je zag nu werkelijk een hele andere kant van haar. Toen hij aan haar haren greep moest Abby even naar adem snakken. Heel even rilde Abby van dit verrukkelijke gevoel. Ze gehoorzaamde en trok langzaam zijn boxershort uit. Daar zag ze zijn schitterende erectie. Had zij dit bij hem weten te veroorzaken. "Dit bevalt mij wel. Waarom ben je zo perfect James?" Ze kwam nu wat meer naar boven en drukte haar slipje tegen zijn erectie aan.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:20 pm

James glimlachte tevreden. Hij keek naar haar, hij voelde gewoon aan haar dat ze opgewonden was. Toch wist hij even niets te zeggen, het verraste hem maar wond hem vreselijk op, een zinnetje en het maakte nu al alles nog beter. "Fijn dat je dat goed duidelijk hebt." Hij keek naar haar, deze kant wilde hij zeker leren kennen.
Hij hoorde haar naar adem snakken en een tevreden blik verscheen in zijn ogen. Een blik van macht, opwinding. Hij liet haar zijn boxershort uittrekken en grijnsde. "Speciaal voor jou liefje, alles om onze duiveltjes te plezieren." Hij sidderde van genot toen hij haar slipje voelde. "Ik denk dat die uit moet voor ik hem kapot scheur." Gromde James haar toe, hij trok haar weer aan haar haren naar zich toe en zoende haar hard, ruw en passievol. Hij liet duidelijk merken dat hij de leiding had ook al lag hij nu onder haar. Zijn hand gleed uit haar haren naar haar billen waar hij weer in kneep en hij greep haar slipje beet. Rustig trok hij dat naar onder en voor hij het helemaal uit had streelde hij alweer omhoog. "Hmm.. Heerlijk." Complimenteerde hij haar.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:32 pm

"Dit duiveltje is zeer tevreden." Haar blauwe ogen stonden speels en verleidend. Abby lachte op een schattige wijze voor deze ene keer. "Ik wist niet dat je een agressieve kant in je had. Pretty dangerous." Ze vond zijn sensuele lippen en omstrengelde met haar tengere lichaam zijn gespierde mannelijke lijf. Ze kronkelde haar onderlichaam tegen het zijne. Abby voelde zich mooi en gewild en ze kon haar geluk niet op. Ze voelde het enige stof wat ze nog had van haar benen afglijden. Haar lippen sierde in een tevreden glimlachje. "Alles om mijn stoute jongen te plezieren." Fluisterde ze tegen zijn lippen voordat ze hem weer kuste. Abby werd ontzettend opgewonden van zijn dwingende greep en ze liet zich met haar bovenlichaam op het dekbed zakken. Nu trok ze James bovenop haar en deed haar armen om zijn nek. "Je bent zo goddelijk." Ze zette haar tanden speels in zijn schouder om hem te markeren. Zij wilde haar dominantie op een of andere manier toch kunnen uiten.
James.
Level 1
James.

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:38 pm

James keek haar genietend aan en kuste haar lippen genietend. "Ik had je al verteld dat ik gevaarlijk kon zijn, Ik ben verbaasd dat je niet luistert? Wat moet ik daar eens aan doen?" Haar gekronkel wond hem op, de bewegingen die ze maakte.. Hij verloor zijn geduld haast. "Goed zo.." Mompelde hij tevreden terug en hij kuste mee met haar. Hij kwam boven haar hangen tot hij op haar getrokken bent. Hij gromde in haar oor. "Hm, spreek over jezelf ja." Hij voelde een beetje tussen haar benen en grijnsde. "Je bent al helemaal klaar voor me." Plagend streelde hij haar nog een beetje. 'Geloof me, ik ben ook helemaal klaar voor jou."
Met een hand duwde hij haar rechterbeen wat omhoog. "Verdomme Abby ik ga je nu nemen." Gromde hij haar toe, hij keek haar aan. Verlangen overheerste zijn gedachten. Hij wilde haar, hij wilde haar voelen, een zijn met haar. Hij wilde niets liever dan haar lichaam tegen het zijne aan. De hele nacht lang, niets meer en niets minder. Hij zou vol overgave haar de hele nacht plezieren. Genietend drukte hij zich dan ook in haar, hij was zijn geduld verloren en er gleed een zucht van genot over zijn lippen heen. Ze voelde heerlijk, natuurlijk.
Abby
Level 1
Abby

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:53 pm

Hahaahha ik ga helemaal stuk hier!
Btw ik neem aan dat we moeten skippen?
In verband met de regels?
----
Abby kronkelde met haar lichaam onder zijn aanrakingen. Hij maakte haar helemaal gek."Ik ben nooit een goede luisteraar geweest. Eigen willetje enzo." Ze keek hem met uitdaging aan. "Jij moet daar inderdaad iets aan doen."
Heerlijk hoe hij haar al wist klaar te maken voor hem zonder eens veel moeite te doen. James was een echte vrouwenverslinder. Nu begreep ze wel waarom iedereen hem bemind. "Ja..." Zei ze met een verlangende fluistering. Ze keek verrast op toen hij haar rechterbeen omhoog duwde. Een diepe zucht ontsnapte aan haar lichaam. Ze slikte en sloot haar ogen een moment. Haar hoofd zocht onbewust toenadering tot het zijne. Abby wist dat dit een lange, vermoeiende echter heerlijke nacht ging worden. Intens en sensueel. Passievol en hard. "James...." Hij voelde heerlijk toen hij in haar was. Nu al begonnen haar benen lichtjes te trillen. "Laat maar eens zien wat je kan."
Gesponsorde inhoud

Abby's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement Icon_minitime

Abby's appartement
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Maya
» Het appartement van Clarissa
» Het appartement van Kate
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: