Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Abby's appartement

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:00 am

Ik skip wel haha
--
James had niet de moeite genomen om zich in te houden, deze eerste ronde had hij er goed van genomen. Haar lichaam vertoonde op verschillende plekken zijn tandafdrukken of het was rood van zijn knijpende vingers.
Zachtjes kuste hij haar lippen en trok haar op zich. "Ik denk dat we even moeten douchen." Mompelde hij tegen haar lippen en genietend sloot zijn ogen even. Het was heerlijk, Abby reageerde perfect op wat hij deed en hoe hij bewoog. Elke beweging had wel voor een kreuntje gezorgd wat ervoor had gezorgd dat hij het niet ontzettend lang vol had gehouden maar hij had er alles in gestopt en gezorgd dat ook zij haar hoogtepunt bereikt had. Nu streelde hij zacht haar borsten en kuste haar haren. "Je bent echt heerlijk wist je dat.. Ik had dit niet verwacht toen ik je vanmiddag zag." Hij grijnsde genietend en kuste haar hals even. Hij was zo weer klaar om verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:08 am

Voor mij hoeft het niet,
maarja voordat anderen rode oren krijgen Razz
---
Abby kuste hem zachtjes terug. Haar borstkas ging snel op en neer. Hij had haar geen enkele rust gegeven. Ze waren aan een stuk doorgegaan. "Dat was toch ook jouw doel? Helemaal bezweet de douche in. Het is je gelukt." Ze kamde met haar vingers door haar blonde lokken om ze een beetje in model te krijgen. Haar hoofd was even op zijn borst gerust. Ze wilde luisteren naar het ritme van zijn kloppende hart. Het ging heel snel. Dit betekende dat James goed zijn best had gedaan. Hun lichamen waren echt op elkaar afgestemd. Hij had haar hoogtepunt weten te bereiken en James had het lang uitgehouden. Ze had het eigenlijk niet gedacht dat hij dat in zich had. Haar vingers streken over zijn buik en rustte even op zijn navel. "Ik ook niet. Over jou niet en over mijzelf niet. Maar heb totaal geen spijt." Ze kuste hem nogmaals en ging toen overeind zitten. "Ik ga de douche alvast laten lopen."
De dame stond op en liep expres heupwiegend zodat haar billen lekker heen en weer bewogen naar de badkamer. Ze moest natuurlijk James blijven uitdagen. Ze zorgde ervoor dat het water niet te koud was en niet te warm. Ze had een beetje verkoeling nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:19 am

Ik verwacht meer de rode oortjes bij Dean en Eliza Rolling Eyes
--
Instemmend knikte hij. "Natuurlijk, ik heb weinig doelen in mijn leven maar ik haal ze wel allemaal." Hij grijnsde even en deed zijn best om weer een beetje een normale ademhaling te krijgen. Hij lag wel lekker en vond het haast jammer dat hij nog moest douchen. Toch wilde hij zometeen wel fris bij Abby het bed in kruipen. "Ik heb ook geen spijt, totaal niet." Hij was er juist zeer tevreden over en misschien wel blij verrast. Er waren maar weinig vrouwen die het tempo dat Abby en hij hadden gehad toestonden en er dan ook nog daadwerkelijk van genoten. Ze was een zeldzaam exemplaar en dat zou hij haar zo vertellen ook. "Wacht maar. Ik geef je nog wel een klap op die lekkere billen van je." Lachend kwam hij overeind en nam nog een paar slokken van haar wijn. In haar kamer rook het naar seks en voor hij naar de badkamer kwam zette hij vast een raam een stukje open. James liep kalm naar haar toe en bekeek haar even vanuit de deuropening. "Je bent echt een lekker wijf." Hij grinnikte even, normaal gebruikte hij die taal niet maar nu, nu vond hij het wel even gepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:31 am

Abby keek over haar schouder naar hem. "Zo zo... Dat zijn nog woorden waarvan ik dacht dat je die niet zou zeggen. Althans niet in de mond zou nemen." Ze liep naar hem toe, sloot de deur achter hun en drukte haar lichaam tegen de zijne. "Je mag ook zeggen: Abby je mag er wezen." Ze grinnikte terwijl ze op haar tenen moest staan om hem te kunnen kussen. "Ik denk dat ik je lekker even ga verwennen in de douche. Dat heb je wel verdiend." Ze trok hem mee de douche in en deed de glasplaat weer dicht schuiven. Ze duwde hem tegen de koude muur die hem nu wel voor verkoeling zou werken. Haar lippen drukte ze in zijn hals, haar nagels gingen diep in zijn huid van zijn bovenarmen maar ze kraste hem niet. Ze deed hem gewoon iets ruiger maar niet te overdreven, voor nu. Ze pakte een spons en begon hem in te soppen met heerlijke badschuim. Ze ging nu op haar knieën en streek expres de spons net boven zijn schaamstreek.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:38 am

James begon even te grijnzen. "Kennelijk doe je gekke dingen met me." Hij keek tevreden naar haar en genoot, haar lichaam voele nog steeds heelrijk aan en genietend kuste hij met haar mee. Even een moment rust inlassen vond hij niet erg. Abby daarentegen wel. Hij liep mee en sloot even tevreden zijn ogen, de koelte van de muur voelde heerlijk op zijn verhitte lichaam. Niet dat hij zou afkoelen want wat Abby met hem deed zorgde echter dat het vuur in hem aangewakkerd bleef. Hij kreunde zacht en bekeek haar tevreden. Ze ging zelfs op haar knieën zitten voor hem en er kwam een diepe grom uit zijn keel. "Waag het niet me daar zo te plagen mevrouwtje of ik zorg dat je een paar dagen lang niet meer kunt zitten." Ze maakte hem zo opgewonden, net klaar en nu wilde hij haar alweer. Hoewel gewoon haar mondje ook wel zou volstaan, hij zou tevreden zijn met alles wat ze hem aan zou bieden behalve hem nu met rust laten. Dan zou hij haar wel laten voelen dat er niet met hem te sollen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:36 am

"Dat is juist mijn doel James. Om jezelf eens te confronteren met een hele andere kant. Alleen wijf is niet bepaald vrouw vriendelijk. Daar zul je straks nog voor gestraft worden meneer." Ze drukte haar vinger tegen zijn neus aan.
De kreunen van James werkte stimulerend. Dit zorgde ervoor dat Abby nog meer zin kreeg om James te laten zien wat zij allemaal in huis had. "Dat klinkt niet zo verkeerd. Misschien wil ik wel dagen niet kunnen zitten." Haar blauwe ogen hadden een stoute twinkeling. Hem uitdagen was iets wat Abby uren kon doen. Ze keek naar zijn grote erectie. Abby had nooit gedacht dat zij zo'n uitwerking kon hebben op een man. De wijn had ervoor gezorgd dat zij haar grenzen had verlegd. Dat ze eens niet dacht aan onnodige onzekerheden. Dit meisje liet zich helemaal gaan. Voorzichtig nam ze zijn lid in haar mond en begon hem daar beneden eens goed te verwennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 8:56 am

James keek naar haar en grinnikte. "Ja, dat merk ik liefje. Ik zal je niet meer een wijf noemen, lekker ding is beter." Hij grijnsde even en genoot. Ze was zo heerlijk en genietend keek hij naar haar. Hij hijgde wat zwaarder en genoot.
"Oh verdomme Abby." Gromde hij bij haar woorden. Hij keek in haar ogen en grijnsde. Ze was heerlijk uitdagend en gevaarlijk. "Dan zorg ik dat je straks niet meer kan zitten, geloof me." Gromde hij en hij zag haar kijken naar zijn erectie, heerlijk dat ze zo onder de indruk van haar was.
"Oh Abby.. Ik wist.."
Zijn zin verstomde en werd vervangen door een luide kreun. Haar lippen en haar mond.. Heerlijk.
"Mijn god Abby.. Jezus.."
Hij greep ruw haar haren vast en sloot zijn ogen, ze had een goddelijk mondje en zag er zo onschuldig uit, ze was prachtig en het liefste wilde hij haar alweer neuken maar hij zou wel wachten, misschien zou het haar wel lukken hem hier weer genoeg te laten genieten. Dan zou hij haar daarna ook wel eens goed laten genieten zoals ze nog nooit had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:16 pm

Heerlijk vond Abby het om eindelijk die perfectie in haar mond te voelen, hem diep in haar keel in te duwen en hem te proberen de controle te laten verliezen. Lust was in zijn ogen te zien. James leek te genieten van wat Abby deed. Hij greep ruw haar blonde lokken waardoor ze even stopte en hem met haar blauwe een verlangde blik schonk.
Voordat James kon klaarkomen stopte ze en kwam ze weer recht staan. Ze opende haar mond om even het water te kunnen proeven. Om haar "mond" te reinigen. Ze wist dat mannen het raar vonden om vrouwen te kussen die net hun oraal hadden bevredigd. Ze keek hem met nu lief glimlachje aan. "Sorry ik kon het niet laten."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:20 pm

James kreunde vol verlangen en keek naar haar. Hij vloekte binnensmonds en genot. Oh, hij wilde haar zo graag. Genietend sloot hij zijn ogen tot ze hem los liet. De kreun in zijn mond verstomde en hij keek naar haar. "Nu ben ik niet van mijn probleem af.' Gromde hij. Hij tilde haar op en duwde haar tegen de muur aan. Zonder het te vragen gleed hij in haar. "Sorry, ik kon het niet laten." Gromde hij in haar oor terwijl hij begon te stoten. Hij gromde moeizaam en hijgde zwaar. "Dan verwen ik je zo wel liefje, dat komt helemaal goed en bovendien, ik zal zorgen dat je heerlijk klaarkomt straks." Grijnzend keek hij naar haar en bewoog hijgend zijn heupen door. James vond Abby echt heerlijk, ze wist precies wat een man leek te willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:40 pm

Abby haalde onschuldig haar schouders op. "Dat was ook niet mijn intentie." Op dat moment tilde hij haar gewoon op. Ze voelde de koude muur tegen haar warme huid. Het werkte verkoelend. James wist haar in vuur te zetten. Zo'n gevoel. Ze giechelde zachtjes totdat hij bij haar naar binnen ging. Heel even sloot Abby haar ogen. Ze leunde met haar hoofd tegen de muur en genoot hoe hij nu in haar zat. "Het is je vergeven." Hijgde ze zachtjes toen hij in haar begon te stoten. Abby greep hem bij zijn haren terwijl ze zachtjes begon te kreunen. Dit gevoel was ongelooflijk. James wist een vrouw helemaal gek te maken. De man had een woeste uitdrukking op zijn knappe gezicht. Heel even beet Abby op haar onderlip om haar geluiden te kunnen onderdrukken. "Mijgod James..." Ze zette haar handen op zijn schouderbladen en ging met haar nagels van zijn bovenrug omlaag naar onderen. Hard maar niet tot het ging bloeden. Gewoon dat het rode strepen achterliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:46 pm

James schudde zijn hoofd. Ze was vreselijk, hem zo achterlaten. Hard bewoog hij door, hij moest zijn genot nu kwijt en niet zij. Zij verdiende het niet. Toch wist hij dat ze zou genieten, natuurlijk genoot ze. Hij gromde zacht van genot en hield haar opgetild. Zijn adem was zwaar en hijgend. Langzaam hield hij haar vast en kreunde toen hij haar nagels voelde. Plagend ging hij uit haar. Hij drukte wat tegen haar aan en keek haar aan. "Wat is er liefje? Vind je het lekker? Je vind me lekker hè? Dat weet ik liefje.. Je geniet van me, ik hoor je gekreun en je gesmeek." Hij keek haar aan, er lag haast een kwaadaardige blik in zijn ogen. "Wat zal ik eens met je doen liefje? Wat wil je dat ik met je doe?" Hij beet zacht in de huid van haar hals en trok eraan. "Moet ik verder gaan? Diep?" Fluisterde hij sensueel in haar oor. Hij sloot zijn ogen even en bewoog een klein stukje in haar maar ging er net zo goed weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 2:28 am

Niet normaal wat James allemaal met Abby deed. De blondine voelde het genot van top tot teen. Zo intens was de seks met James. Het bleef onvoorstelbaar. Abby kreunde luider, sexyer maar wist zichzelf goed in bedwang te houden. Abby wilde namelijk niet te luidruchtig zijn. Het meisje hijgde zachtjes bij zijn oor voordat ze plagend aan zijn oorlel sabbelde en er vervolgens in beet.
Op dat moment ging James uit haar. Abby maakte duidelijk een lichte gegrom toen hij dat deed. Dat deed ze uit protest. De blik in zijn ogen was haast angstaanjagend. Voor Abby daar in tegen was dit juist een huge turn on. "Ah James." Ze kneep harder in zijn schouders toen hij haar beet. Hij maakte haar helemaal wild. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde op een erotische manier: "Diep, hard en geen genade." Op dat moment pakte ze hem op de mond. Gretig, lustig en dominant.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 9:03 pm

James keek naar haar. Hij zag haar zo genieten. Glimlachend keek hij naar haar. Hij hoorde haar gegrom en beet opgewonden op zijn onderlip. Dit was zo heerlijk en hij genoot. "Hm.." Hij voelde haar lippen, hij genoot. Hongerig en passievol zoende hij mee. Hij greep hij vast en zoende haar en hield haar nog even vast. Langzaam liet hij haar los. Hij keek haar aan en draaide haar om. Hij grijnsde en duwde haar borsten tegen de muur. Ruw greep hij haar heupen vast en stootte zich achterlangs in haar. Hij hijgde zwaar en genoot.
"Oh verdomme Abby. Je bent zo heerlijk, ik wil je zo graag, zo graag helemaal kapot neuken."
Genietend ging James door en hijgde. Ze was heerlijk en wist hem precies op te winden met alles wat ze deed. Ze leek zo onschuldig maar was zo bedreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 28, 2015 8:01 pm

James bleef de dominante in dit hele seks gebeuren. Ook al probeerde Abby hem soms heel even van de troon af te stoten. Hij draaide haar abrupt om waardoor ze nu met haar decolleté tegen de muur stond gedrukt. Heel even snakte ze naar adem omdat ze dit totaal niet had zien aankomen. Haar handen rustte ze tegen de muur die inmiddels niet meer zo koud aanvoelde. Of het kwam omdat ze nu totaal heet was. De man ging weer bij haar naar binnen op een ruwe echter opwindende manier. "Ah ah!" Abby deed moeite om haar gekreun in toom te houden. Het was zo moeilijk!
Ook zij begon te hijgen en sloot haar ogen om er echt van te kunnen genieten. "Dan doe het James! Geef mij het beste wat je kunt, zorg dat ik dadelijk niet meer kan staan." Ze keek over haar schouder om hem een brutale blik toe te werpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 12:22 am

Haar gekreun deed hem goed. Het gaf hem de drive om door te gaan en het langer uit te houden. Hij teisterde zijn uithoudingsvermogen voor deze dame maar ze was het zeker waard. Hij zou nog heel lang door moeten gaan tot zij niet meer zou kunnen staan. Hard hield hij haar heupen vast en gromde zwaar. Er kwam weinig meer geluid uit hem dan gehijg en haast dierlijk gegrom van genot. Soms een diepe kreun van tevredenheid.
Het duurde niet lang voor hij het voelde opbouwen, de spanning in zijn lijf en het aanspannen van zijn spieren. Zijn bewegingen werden sneller, zonder controle en de brutale blik van Abby ontwapende hem. Hij greep haar stevig vast en beet in haar schouder terwijl hij zijn hoogtepunt bereikte. 'Kom liefje, jij ook," Hij greep haar afgekoelde borsten vast en bewoog wat trager maar onverminderd diep door in haar. Het euforische gevoel spreidde zich tevreden door zijn lichaam en hij genoot. James vond dat hij net zo lang niet had kunnen douchen want veel schoner werd hij er niet van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 10:05 pm

Het verbaasde haar iedere keer weer hoe James het zo lang wist uit te houden. Meeste mannen kwamen al zo snel klaar. Hij daar in tegen kon minstens een uur doorgaan. Haar benen begonnen langzaam te trillen. Ze voelde het intense gevoel beneden. James was er bijna. Hij had er bijna zo ver dat ook zij klaar ging komen.
Een warme gevoel ging door haar lichaam. Sensatie gierde door haar lichaam van top tot teen. Bij zijn woorden begon ze harder te kreunen. Ze beet op haar onderlip op het moment dat ze haar hoogtepunt bereikte. Haar hele lichaam trilde nu op dit moment. Het duurde een minuut voordat deze enorme sensatie langzaam wegebde. Haar hartslag ging als een bezetene tekeer. "James...." Zei ze met een uitgeputte stem. "Je bent echt.... heel goed." Wist ze er met moeite uit te krijgen omdat ze nog moest bijkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 10:54 pm

Het was heerlijk om haar klaar te voelen komen. Hij grijnsde even en genoot. Hij kuste haar hals genietend en hield haar nog vast gepind. Hij hoorde haar uitputting en glimlachte even. "Dat vind ik heel fijn om te hoorde." Hij hijgde moeizaam en hield haar vast. "Jij ook lieve Abby, mijn god wat ben je heerlijk." Hij zette de douche goed en waste haar even. "We gaan zo wel even gewoon in je bed liggen." Hij kuste haar zachtjes. Hij streelde door haar haren. James vond het heerlijk dat ze zo was en hij waste haar. Erna zette hij de douche uit. James kon ook voor haar zorgen als hij wilde. Kalm zette hij haar op de wastafel toen hij klaar was met douchen en begon haar af te drogen. Hij kende haar lichaam inmiddels genoeg en deed zijn best haar niet te teisteren met aanrakingen. Hij droogde haar haren en liet d ehanddoek even over haar hoofd hangen waarna hij zichzelf ook afdroogde. Hij grijnsde en maakte zich ook even droog. "Ik denk dat je wel even genoeg gehad hebt." Hij liep de badkamer uit en keek naar haar. "Jij hebt zeker niet iets wat ik toevallig aan kan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:22 pm

Abby probeerde haar hart ritme onder controle te krijgen. De alcohol moest door de seks wel zijn uitgewerkt. Echter schaamde deed ze niet. James vond haar mooi en geweldig. Dus negatieve gedachten waren er op dit moment niet. Dat was een goed teken.
"Fijn om te horen." Ze glimlachte nu lief naar hem. Hij waste haar grondig en dat was fijn. Vooral toen hij haar haren waste. Altijd heerlijk als iemand aan je haar zat.
Kalm zette James haar op de wastafel toen hij klaar was met douchen en begon haar af te drogen. Ze sloeg haar armen om zijn nek en keek hem met haar lieve, blauwe ogen aan. "Een beest in bed en een echte gentleman buiten het bed." Toen hij klaar was met haar sloeg ze de handdoek om haar middel en sprong van de wasbak af. "Toevallig wel. Is wel van mijn ex maarja." Ze ging even naar de logeerkamer en haalde uit de onderste la een paar boxershort van Calvin Klein, een adidas sport broek en een t-shirt van Jack&Jones. Ja, Dave hield van merkkleding. Ze kwam teruggelopen en overhandigde het aan James. "Alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:28 pm

James keek even naar haar, hij merkte wel aan haar daat ze zijn rustige aandacht ook prettig vond. Hij keek in haar blauwe ogen en streelde even over haar wang heen. "Natuurlijk, je kent me, zo ben ik. Zeker voor mooie dames." Hij keek naar haar en kuste haar even tevreden. Rustig keek haar even na en grinnikte. Toen hij terug kwam met de spullen keek hij haar aan. "Maar ik ben je ex niet toch?" Hij grinnikte en kleedde het aan. Het paste gelukkig allemaal prima en hij keek naar haar. "Je bent heerlijk Abby, ik denk dat het logeerbed heel netjes opgemaakt blijft." Hij streelde door haar haren heen en liep richting haar bed. Hij ging er rustig op zitten en bekeek haar tevreden. "Het is lang geleden dat ik zo genoten heb." Complimenteerde hij haar.
James rekte zich even uit en leunde wat achterover terwijl hij haar bestudeerde met haar blonde haren en prachtige blauwe ogen. "Dus, wat vond jij er verder van jongedame? Heeft het voldaan aan je verwachtingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:34 pm

De tederheid kon ze zeker aan wennen. Ze wilde James vaker zien. Gewoon omdat ze hem mocht, hij goed in bed was en Abby echt op haar gemak voelde bij hem. Abby glimlachte. "Echt een charmeur." Ze kneep speels in zijn zij. Bij zijn woorden schudde ze haar hoofd. "Je bent 10 keer beter dan mijn ex in bed en daarbij zie je er stukken beter uit."
Abby ging in haar eigen kledingkast kijken. Ze pakte er een blauw nachtjapon uit die haar vormen goed deden uitkomen. Daarna vouwde ze haar handdoek op en legde het netjes terug in de badkamer. Ook droogde ze alles even goed af en poetste ze gauw haar tanden. Was een gewoonte.
Ze bekeek James in de kleding. "Staat je goed." Daarna ging ze op haar bed liggen. "Dat geldt ook voor mij." Ze ging op haar buik liggen.
"Zeker James. Je hebt zelfs mijn verwachtingen overtroffen."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:42 pm

James keek naar haar en moest lachen. "Ja, zo ben ik." Hij keek haar vrolijk aan. "Dat is nou fijn om te horen! Beter zijn dan exen is altijd goed nieuws, ze zijn niet voor niets exen." Hij grinnikte even en kroop beter op haar bed. Hij bekeek haar terwijl ze in haar nachtjapon gleed. "Die is sexy.." Hij keek even naar haar en bleef kalm liggen.
Daarna knikte hij. "Dankjewel." Hij glimlachte en kwam bij haar liggen op zijn rug. Hij streelde even door haar haren heen en glimlachte. "Jij ook de mijne Abby, deze dag heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik ben zelfs zo voldaan dat ik niet eens zin heb om te roken na de seks." Hij keek in haar ogen en glimlachte. "Mag ik je vaker zien?"
Er was iets aan het meisje, hij kon het niet plaatsen maar hij voelde zich fijn bij haar. Het was niet erg om zichzelf te zijn en dat deed hem goed. Hij glimlachte haar even toe en bleef liggen. "Ik vond het buiten de goede seks echt wel heel erg gezellig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:49 pm

Abby streek met haar vingers over zijn borst. Haar hart ritme had zijn rust weer gevonden. De kamer rook gelukkig niet meer naar seks. Eigenlijk vrij fris door de koude lucht en ook niet meer zo warm. Abby had het nu ook niet meer zo warm. Abby giechelde. "Speciaal voor jou." Ze leunde wat voorover zodat ze hem kon zoenen. Haar hand lag nu stil op zijn buik.
Abby deed triomfantelijk haar armen omhoog. "I beat the sigaret!" Dat vond ze nu echt iets goeds. Bij zijn vraag begon ze lichtjes te blozen. "Uiteraard." Ze hield even zijn blik vast voordat ze hem weer kuste. "Ik ook James." Fluisterde in zijn oor voordat ze tegen hem aan ging liggen. Haar hoofd op zijn borst gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:53 pm

Tevreden bleef James liggen, haar aanraking voelde prettig, rustig. De lading ervan was totaal anders dan ervoor. Was het net nog lust geweest, nu was het wat anders. Hij keek op in haar ogen bij haar gegiechel en grijnsde even. 'Ik voel me vereerd." Waarna hij genietend mee kuste met haar. Haar lippen waren nog steeds onverminderd heerlijk en hij keek haar aan. Lachend schonk hij haar een knipoog en grijnsde breed. 'Inderdaad, dat is maar heel weinig vrouwen gelukt." Hij kuste haar opnieuw even en streelde over haar blozende wang. "Dat is fijn om te horen." Hij hield haar bij zich en legde zijn armen om haar heen. Zo zou hij wel in slaap kunnen vallen, uitgeput en voldaan met een heerlijke vrouw in zijn armen. James had natuurlijk niets liever. Zacht streelde hij door haar haren  heen en herhaalde het keer op keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 11:58 pm

Beide leken nu even gekalmeerd te hebben. Abby vond dit net zo fijn als seks. Nou.... Seks was natuurlijk lekkerder maar dit was gewoon, prettig. "Je mag je ook vereerd voelen. Jij bent de eerste jongeman waarmee ik naar bed ben geweest waarmee ik geen relatie heb. Dus dat is een hele prestatie. Meestal doe ik het niet met iedereen. Alleen jij was echt onweerstaanbaar." Ze luisterde naar zijn hartkloppingen. Het gaf haar een heerlijke gevoel van rust en veiligheid. Heel even trok ze de deken gedeeltelijk over hun heen. Meer hun onderlichamen. "Dadelijk val ik nog in slaap."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2015 12:01 am

Zachtjes grinnikte hij. "Dan voel ik me inderdaad vereerd, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen maa rniets is minder waar. Ik heb meer vrouwen dan relaties gehad.' Hij keek naar haar en glimlachte even. Het streelde zijn ego dat ze wel met hem naar bed was gegaan, natuurlijk deed het hem goed dat te horen. "Dat weet ik toch, zodra ik mijn charmes in de strijd gooi is iedereen verloren." Fluisterde hij plagend in haar oor. "Je mag best slapen. Je hebt me genoeg uitgeput, ik zou het ook wel kunnen.' James hield haar tegen zich aan. "Alleen ik wacht gewoon tot je slaapt, ik wil jou wel eens zien slapen." Hij grijnsde even vrolijk en bekeek haar tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Abby's appartement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   Abby's appartement - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Abby's appartement
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Maya
» Het appartement van Clarissa
» Het appartement van Kate
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: