Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 The Irish Pub

Ga naar beneden 
+2
Eliza.
Dean
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 10:58 pm

Shane glimlachte even om haar reactie op het weer. "Ghe... no offense... Maar ik vind het wel prima zo. Met warm weer meer drukte en dus meer gezelligheid. Soms is het wel lekker als het even wat rustiger is." Hij had zijn peuk aangestoken en rookte dusdanig zo snel dat hij hem na een paar trekken in het glas gooide. Hij zag hoe ze haar make-up checkte en kort naar hem keek. "Ik ben niet iemand die achterlijk is... Ik zie wat je doet." Sprak hij kalm. Zonder enige schaamte prikte hij haar kort in haar zij. Speels bedoeld en niet pijnlijk. Hij grijnsde en sloot zijn ogen kort en gebaarde naar de bartender voor nog een biertje. "Wil jij nog een wijntje?" vroeg hij zonder enige aanleiding aan het meisje naast hem. "De naam is Shane... Zeg maar Shay... als je dat prettiger vind."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 11:25 pm

Ze keek naar hem en haalde haar schouders op. "Ach ja, het maakt mij niet zoveel uit of het hier nou zo druk is of niet. Ik denk niet dat het hier ooit zo ontzettend verstikkend druk is." Hij keek naar hem en haar wenkbrauw ging omhoog. Zomaar de peuk in zijn glas gooien? Ze schudde haar hoofd. "Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor, dat denk ik alleen maar." Ze rolde even met haar ogen en gaf een kreetje, ze schoot omhoog doordat hij haar zo prikte. "Moet dat!" Geschrokken keek ze hem aan en knikte toen. "Ja, dat heb ik wel nodig volgens mij." Gaf ze als antwoord en ze keek hem aan. Rustig dronk ze haar glas leeg. "Eliza, hou het daar maar gewoon bij, ik hou het ook gewoon bij Shane hoor. Shay klinkt meer gepast op een ander moment." Ze keek hem even aan en schudde haar hoofd. Eliza glimlachte even en bleef rustig zitten. Ze keek naar hem. Hij was een intrigerend en interessant persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 11:33 pm

Shane grijnsde en kon het niet laten even kort te lachen. "Ja, dat moet... Ik zag je kijken. Vreemd... de meeste vrouwen weten dat onopgemerkt te doen." Hij knipoogde bij deze woorden om duidelijk te maken dat hij het niet verkeerd bedoelde. Shane bestelde ook nog een wijntje voor haar en glimlachte wanneer hij nog een biertje kreeg en het twee wijnglas voor haar werd neer gezet. Hij hield zijn handen omhoog ter overgave wanneer ze een toelichting gaf over zijn en haar naam. "Mij best hoor. Jij mag het helemaal zelf beslissen." Hij plaatste zijn benen nu wat beter op de kruk en zag hoe een flits te pub verlichtte. Wat seconden later klonk er een luide knal. "Het lijkt erop... dat we hier nog wel even zitten." zei hij met een beetje felgeknepen ogen alsof hij het jammer vond. Maar daarentegen... "Ach welja... ik heb goed gezelschap van jou, niet waar Eliza?" Hij glimlachte en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 11:52 pm

Eliza keek hem aan. "Misschien was het niet de bedoeling onopgemerkt te blijven." Ze keek hem even aan en schudde haar hoofd. Hij was werkelijk onmogelijk en toch interessant. Rustig nam ze nog maar een slokje wijn. "Oh dat doe ik ook, wees maar niet bang hoor." Ze ging met een hand even door haar haren een om te voelen of ze al iets droger waren. Met een diepe zucht concludeerde ze dat dat nog niet het geval was. Eliza's blik gleed ook opzij, ook zij zag de flits en hoorde de luide knal. Ze keek opzij naar Shane en moest even lachen. "Ik ben blij dat je me goed gezelschap vindt Shane." Vrolijk keek ze naar hem en gaf hem een vrolijke glimlach. Kalm dronk ze van haar wijn. "Ik ben blij dat ik ook gezelschap heb, je bent ook wel goed gezelschap maar ik moet wel een beetje wennen aan je hoor." Ze gaf hem een plagende knipoog en dronk nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 12:00 am

Shane trok een quasi verontwaardigd gezicht op haar reactie. Ze moest aan hem wennen. "Maar Eliza, dat is echt onmogelijk. Stiekem ben je gewoon hartstikke blij dat ik bij je zit." Hij grijnsde en nam een slok van zijn bier alsof hij zojuist het normaalste ter wereld had gezegd. Hij zag wederom een flits en weer wat later kwam er een knal. "Je hebt vandaag het goede weer uitgekozen om naar buiten te gaan, of niet soms?" Hij had een wenkbrauw opgetrokken en keek toe hoe de regen met harde windvlagen tegen het raam aan werd geslagen. "Welke gek zou er in dit weer naar buiten gaan?" Hij keerde zich weer naar zijn biertje en Shane sloot zijn ogen voor een miliseconde voor hij naar Eliza keek. "En wat zijn jouw specialiteiten Eliza?" Een onverwachte vraag.. maar een goed bedoelde één.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 12:41 am

Een grijns kon ze niet onderdrukken want hij had wel gelijk. Ze was echt blij dat hij hier zat want anders was ze alleen geweest en had ze al haar drankjes zelf moeten betalen. Niet dat ze dat laatste erg had gevonden maar de eerste wel, alleen zijn was niet echt haar favoriete ding. Rustig keek ze op naar hem. "Nou eigenlijk was ik meer op weg naar huis in plaats van op weg hier heen." Ze haalde haar schouders op. "Dus het weer heeft de pik op mij.' Ja, dat was natuurlijk de meest logische verklaring. Ze keek rustig op naar hem. Hoe hij haar naam telkens zei, het triggerde iets in haar en ze keek hem aan. "Oh, ik heb genoeg specialiteiten." Ze schudde grinnikend haar hoofd. "Ik ben dol op een drankje doen, mijn studie interesseert me ook wel." Ze deed haar best niet al te saai over te komen maar stiekem was ze een echte boekennerd, er was niets aan te doen. Zachtjes grinnikte ze eventjes om haar gedachten aan zichzelf en keek toen weer naar hem. "Niets speciaals, ik ben lang niet zo interessant.' Bekende ze kalm en ze schonk hem een glimlach. "Jij vast wel, of niet Shane?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 10:08 am

Shane lachte om haar opmerking over het weer. "Het weer heeft de pik op iedereen lijkt het, Eliza." Hij glimlachte om haar antwoorden. "Aha... Een drankje en je studie... Is al één ding meer als wat ik leuk vind." Hij grijnsde even en keek daarna naar haar. Wanneer ze hem vroeg naar zijn specialiteiten keek hij haar aan en ging er eens goed voor zitten. "Ten eerste, ik vind je meer dan interessant. En ten tweede... Ik houd het bij drankjes en eigenlijk... school een beetje pesten door juist niet mijn best te doen voor sommige dingen." Hij grijnsde en zuchtte even. "Ik haat school... Ik ben 25, haat het gewoon om mijn moeite te steken in dingen die ik al weet. That's all." Hij nam een slok van zijn bier en keek daarna naar haar. "En zoals gezegd, ik denk dat ik een nieuwe interesse heb naast biertjes drinken en de school." Hierbij keek hij haar diep in haar ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 12:33 pm

Eliza keek hem even aan en grinnikte zachtjes. Ze luisterde naar zijn antwoord en trok haar wenkbrauwen iets op. "Dus ineens ben ik een van je hobby's geworden?" Ze keek hem aan en schudde haar hoofd. "Waarom haat je school?" Ze schudde haar hoofd even en nam een slok van haar wijn. Dat was toch echt iets wat ze niet begreep, zij zelf genoot er wel echt van om bezig te zijn met haar studie, ze deed dan ook iets wat ze heel erg interessant vond. "Oh.." Ze keek in zijn ogen en glimlachte een beetje waarna ze weg keek. "En waarom ben ik zo interessant dan als ik vragen mag? Het is toch wel een hele eer dat ik iets ben dat je bezighoudt naast school en bier drinken, hoewel ik gok dat ik in combinatie kom met bier drinken, nu dan.' Eliza was mondig, misschien niet zo mondig als hij was maar mondig genoeg om het een weerwoord te geven. Ze keek terug in zijn ogen en glimlachte tevreden bij haar antwoord en dronk van haar wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 3:21 pm

Shane grijnsde en haalde even een hand door zijn haren. Hij schudde lachend zijn hoofd. "Je bent een interesse, en ik ben gek op interesses." Hij sprak het alsof het een groot mysterie was, maar de werkelijkheid viel wel mee. Hij sloot zijn ogen even en rolde met zijn ogen zodra hij ze open had. Hij keek haar grijnzend aan. "Als jij al veel dingen weet, zou jij het dan leuk vinden als ze het nog eens voor je herhalen?" Hij glimlachte even en nam nog een slok van zijn bier. Daarna keek hij haar quasi verontwaardigd aan. "Wat? Nee! Hoe zou ik ooit een prachtige dame kunnen combineren met iets simpels als een glas met bier. Nee nee... Als ik jou ergens mee zou combineren zou het meer met mezelf zijn." Hij keek haar aan met een strak gezicht maar schoot daarna in de lach. Hij streelde kort haar wang even en schudde zijn hoofd om weer ter zake te komen. "Ja... ik combineer je dan echt wel met iets belangrijkers als een glas bier. Maak je daar maar niet druk om."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 3:27 pm

Eliza keek naar hem en glimlachte. Ze was een interesse, dat vond ze natuurlijk wel leuk om te horen. Ze grinnikte even en keek naar hem. "Hm, ben je zo'n genie dan Shane?" Ze keek in zijn ogen en nam een slokje van haar wijn. Kalm bleef ze zitten en moest lachen om zijn zogenaamde verontwaardigde reactie. "Met jezelf, natuurlijk, in bed zeker.' Ze keek hem lachend aan en bloosde een beetje toen hij haar wang streelde. "Nu word ik ook gecombineerd met een glas bier. Ik word liever gecombineerd met wat chocola.' Ze keek hem met een ondeugende blik aan en schonk hem een knipoog. Ze genoot van zijn aandacht, hij was aardig voor haar en een beetje uitdagend, daar kon ze wel van genieten. "Dus Shane, wat vind jij van die gedachte, ik ben benieuwd naar je mening.." Ze keek in zijn ogen, heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 5:19 pm

Shane was een beetje afwezig naar haar antwoord 'met jezelff, natuurlijk, in bed zeker'. Pas een stuk later reageerde hij en leek het of hij wakker schrok. Hij verstond nog net haar laatste zin. "Mening? Gedachte?" Hij liet het even door zich heen gaan en grijnsde toen. "Jij bij mij in bed... Dat is wel een erg interessante gedachte." Hij draaide zich nu een kwartslag om op zijn kruk en keek naar haar. Hij legde zijn armen om haar heen en trok haar dichter naar zich toe. Een prachtige glimlach rustte nu om zijn lippen. "Misschien moeten we dat eens gaan proberen... Jij... Ik... in een bed... Welk bed dan ook..." Hij streelde haar wang weer en daarna streelde hij met zijn duim haar onderlip een keer. "Hm.. wat zou ik eigenlijk graag in die lip bijten." Hij beet daarbij even op zijn eigen onderlip en liet deze weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 5:31 pm

Eliza merkte wel dat hij afwezig was dus dronk ze maar van haar wijn. Ze keek naar hem en glimlachte. Ze knikte instemmend, ja dat bedoelde ze. Ze wilde weten wat hij ervan vond. Kort rolde ze met haar ogen bij zijn woorden. "Natuurlijk is dat een interessante gedachte." Ze grinnikte even zachtjes en keek op toen hij zich een kwartslag draaide. Ze keek naar hem, omhoog. Hij was groter dan zij was, zelfs hier op de kruk. "Dan ligt het eraan wie het dichtste bij woont." Fluisterde ze hem zacht toe, een verlegen blos verscheen op haar wangen. Hij maakte zeker indruk op haar. Ze voelde haar buik een beetje samentrekken. Eliza keek naar hem en bloosde toen hij dat zo zei. Ze keek naar hoe hij op zijn eigen onderlip beet en om hem te pesten beet ze op haar eigen onderlip. "Arm ding dat je daarop moet wachten. Ze genoot wel van zijn armen maar boog zich weg. Ze pakte haar glas wijn en keek uitdagend in zijn ogen. Ze genoot wel van zijn aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 5:44 pm

Shane liet haar los wanneer ze wegdraaide en een slok van haar wijn nam. "Hmm... wie er het dichts bij woont dus... Ik kan hier zo naar een hotel gaan of iets dergelijks... Tenzij je echt zo graag bij me thuis wil zitten." Hij dacht even aan zijn rommelige penthouse die zijn pleegouders hem hadden gegeven hier in Londen. Wat sommigen wel niet deden om een wit voetje bij hem te halen. Wanneer ze op haar onderlip beet wachtte Shane even tot ze haar glas wijn neer had gezet. Daarna pakte hij haar arm vast en keek haar nu serieus aan. "En jij denkt dat ik daarop ga wachten?" Hij trok haar naar zich toe, legde zijn hand die om haar arm lag nu in haar nek en drukte zijn lippen op de hare. Haar mond eigenlijk infiltrerend met zijn tong, haar tong plagend strelend, voor even. Daarna trok hij zich terug, maar beet zachtjes op haar onderlip welke hij daarna los liet. "Geloof me Eliza... Als ik iets wil... dan pak ik het gewoon. Vergeet dat maar niet meer." En met die woorden legde hij zijn vrije hand op haar billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 6:20 pm

Eliza grinnikte. 'Ja dat kan natuurlijk ook." Ze dacht even terug aan haar laatste nacht in een hotel, dat was met Dean geweest. "Benieuwd of je mijn hotelnachten kan verbeteren." Ja ze schonk deze man een uitdaging, ze vond dat ze dat wel aan hem kon overlaten. Rustig had ze na een slokje haar glad terug gezet. Niet dat ze tijd had om erna iets te doen. Hij pakte haar arm vast, niet dat het pijn deed, en keek haar serieus aan. "Nee dat denk ik niet." Wist ze nog snel te zeggen. Genietend voelde ze toen zijn lippen tegen de hare. Ze gaf zich over aan zijn zoende en speelde wat met hem mee. Het was al veel te vlot afgelopen naar haar mening en met hongerige ogen keek ze hem aan. Hoe hij op haar onderlip beet was opwindend. Ze ging iets overeind zitten en keek naar hem. Wat triggerde die mannen toch om hun dominantie over haar te uiten? Wat maakte dat zij het toestond? Ze voelde zijn hand op haar billen. 'Dat is me wel duidelijk geworden Shane.' Fluisterde ze hem zacht toe. Ze likte even langs haar lippen. Hij had gesmaakt naar bier maar hij smaakte goed. Er lag een verlegen blik in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 6:36 pm

Shane grijnsde om de verlegen blik in haar ogen. "Kijk... en nu opeens word je verlegen. Ik zei toch dat je interessant bent." Sprak hij rustig. Hij keek haar rustig aan en zette zijn been op de onderste rand van de barkruk die vlak achter haar had gestaan. Hij hield haar echter nog steeds vast en glimlachte even. "Dus... een hotel of misschien naar mijn huis? Ik woon redelijk dichtbij moet ik zeggen. Misschien twee straten verderop ofzo." Hij streelde haar wang en keek haar even onderzoekend aan. Maar daarna keek hij haar even geamuseerd aan. Hij vond het zowel prettig als vreemd dat hij zo'n invloed op meerdere vrouwen had. Vreemd genoeg, wist hij de juiste dingen te doen of te zeggen of iets dergelijks... Dat ze daardoor op hem vielen of hem gelijk vertrouwden, of hem wel eens uit wilden dagen. Het bleef een amusant spel en hij zou het ook nooit opgeven. One night stands... wie weet OOIT een relatie. Hij fronste even bij zijn eigen gedachte gang en liet Eliza even los. Hij leunde over de bar heen en pakte een glas welke hij vulde met water. "Jij ook? Voordat we weggaan?" Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 8:02 pm

Eliza vond het helemaal niet leuk dat hij het opmerkte, het zorgde dat ze nog wat roder werd. Ze keek even naar hem en glimlachte. "Jouw huis, als dat zo dichtbij is. Ik ben wel benieuwd hoe je woont, dat kan ik morgenochtend mooi bekijken." Ze grinnikte even en bleef zitten. Ze speelde even met een plukje van haar inmiddels opgedroogde haar. Stil bekeek ze Shane, ze wist zeker dat ze absoluut niet de laatste vrouw zou zijn die hij ooit mee zou nemen naar zijn huis maar het maakte haar niets uit, ze vond het ontzettend gezellig met hem en tot nu toe was er niets misgegaan. "Je bent echt ongelofelijk, je kan het ook gewoon vragen!" Eliza schudde haar hoofd. "Nee dank je. Ik ben blij met mijn alcoholische roesje." Ze bekeek de jongeman in stilte even. Hij was knap en gezellig, hoe vaak zou hij dames zo meenemen? Niet dat het haar wat uitmaakte maar ze vroeg het zich wel af. Haar laatste beetje wijn dronk ze nog even op, nu was ze wel klaar om te gaan, stiekem was ze wel heel nieuwsgierig naar Shane natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 8:55 pm

Shane grijnsde wanneer ze hem afstrafte op het water pakken. Hij bleef over de bar heen hangen wanneer de bartender voor hem stond zwaaide hij even met zijn hand en ging daarna verder met het water pakken. Hij zelf dronk het glas in één keer weg. Daarna viel hij terug naar de barkruk en keek haar aan. "Hij ziet me niet. Handige spreuk." Daarna legde hij een arm om haar heen en grijnsde. Zodra ze haar wijn op had keek hij naar buiten. Het regende alsnog maar hij liep naar de deur waar een paraplu stond. Deze pakte hij en hij hield de deur open en klapte buiten de paraplu al open. "Dus... je wil naar mijn huis. Omdat je nieuwsgierig bent hoe ik woon. Prima, als je maar niet als een fangirl gaat gillen. Deal?" Hij legde een arm om haar middel en hield zijn andere arm in het midden zodat ze beide onder de paraplu liepen. Het regende dan nog wel, maar het onweer was in ieder geval opgehouden of verder getrokken.

(OOC: Ik maak een nieuw topic aan voor Shane zijn huis)
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody.
Level 1
Melody.


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 06-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 22, 2015 8:28 pm

New
---------------

Melody had twee dagen zitten werken. Eindelijk had ze haar paper af voor ethiek der magie. Ze had echt geen zin meer om naar die zooi te kijken, dus was het tijd om een avond te ontspannen. Ze had net haar loon gekregen bij de karaokeclub en had dus was er ook geld voor een paar drankjes. Ze had eerder deze pub al een keer gezien, maar vanavond had ze besloten om hem ook eens een keer te bezoeken. Ze had een een van haar jurken aan.
foto jurk:
Ze kwam de bar binnen lopen en zag een aantal mensen zitten, een aantal aan tafels, anderen aan de bar. Ze liep naar de bar en bestelde een drankje. De band speelde een vrolijk nummer, en Melody stond vanaf de bar te kijken met een glimlach naar de band.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 22, 2015 10:49 pm

Lilian liep van de plek waar ze naar de band had staan kijken terug naar de bar. Ze was hier al een tijdje, want ze had afgesproken met wat vrienden, maar die hadden er een voor een al vandoor gemoeten en Lilian had besloten om nog even wat langer van de goede atmosfeer te genieten. Ze kwam hier wel vaker, gewoon omdat het een fijne plek was. De live-muziek zorgde ervoor dat ze zich op haar gemak voelde en er hing een ongedwongen sfeer, iets waar Lilian en de meeste andere bezoekers van hielden. Bij de bar bestelde ze een glas frisdrank, nog steeds was ze wat huiverig voor alcohol dezer dagen, dus dan ging ze niet de gok wagen om het weer te drinken. Terwijl ze zich weer van de bar weg draaide zag ze een welbekend gezicht. Niet dat ze haar ooit gesproken had, maar de regenboogkleurige haren waren niet te missen. "Hey, jij gaat ook naar Silverwood, toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody.
Level 1
Melody.


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 06-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 24, 2015 5:44 pm

Melody kreeg net van de barman een drankje aangereikt toen ze naast haar een stem hoorde. "Hey, jij gaat ook naar Silverwood, toch?" Melody draaide zich om naar de vrouw die haar had aangesproken. Ze bekeek de vrouw, wat haar het meest opviel waren de blonde haren en de helblauwe ogen. Melody glimlachte "Hoi, klopt. Jij dus ook?" zei ze opgewekt. Melody wist echt wel dat ze opviel met haar haren. Ze had er in de schoolgangen al genoeg opmerkingen over gehad of gechoqueerde blikken. Meestal boeide het haar niet zo, soms was ze het wel zat, dan had ze zin om te schreeuwen dat mensen er maar moesten dealen, tot nu toe had ze zich ingehouden. Dat deze dame haar aansprak maakte Melody wel nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 25, 2015 3:01 pm

Lilian knikte bij de opmerking van het meisje, dat had ze inderdaad goed gezien, maar hoewel de academie relatief gezien niet heel groot was, was het wel groot genoeg om regelmatig nieuwe personen tegen te komen. "Het is echt opvallend hoe vaak ik mensen van de school overal en nergens tegen kom." zei ze met een glimlach, om aan te geven dat ze het niet vervelend vond, want met een andere uitdrukking had het ook op een irritatie kunnen duiden. "Ben je al een beetje gewend?" vroeg Lilian, die wel zin had in een gzellig praatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody.
Level 1
Melody.


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 06-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 26, 2015 7:06 pm

De vrouw knikte bij haar opmerking. Had ik het goed ingeschat Melody had nog niet heel veel aansprak gehad buiten school. Het was duidelijk dat haar kamergenote haar niet mocht, in de lessen had ze ook niet iemand waarmee ze een gesprek aan kon gaan en verder was het sociaal gezien erg rustig.  "Het is echt opvallend hoe vaak ik mensen van de school overal en nergens tegen kom." zei de vrouw met een vrolijk gezicht. Melody knikte. Tot nu toe was ze inderdaad vaker mensen buiten school tegen gekomen dan in de school zelf. "best bijzonder.." Merkte Melody op met een glimlach. De dame vroeg of Melody al een beetje gewend was. Daar hoefde Melody niet heel lang over na te denken. " Op zich wel" gaf ze opgewekt toe "Al is het wel compleet anders dan ik gewend ben." Ze keek de dame aan "En hoe bevalt het jou hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 01, 2015 9:45 pm

Lilian kon niets anders dan het met de jonge vrouw eens zijn, "Het is inderdaad een hele andere wereld dan dat we gewend zijn, of in ieder geval die ik gewend ben." zei ze naar waarheid, "En het bevalt me prima, hoewel dat studeren niet echt mijn ding is." lachte Lilian, ze zat veel liever te genieten van het leven in barren zoals waar ze nu was. Studeren had ze al jaren geleden achter zich gelaten en nog altijd was ze niet terug gekomen in dat ritme. Het was niets voor haar.
-

sorry, moet echt weer even inkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody.
Level 1
Melody.


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 06-02-15

The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 02, 2015 7:15 pm

De vrouw was het met haar eens, dat verbaasde Melody eigenlijk wel. De meesten waarmee ze tot nu toe gesproken had waren allemaal het openbare onderwijs gewend, en kwamen direct vanuit de middelbare school naar Silverwood. "Wat was je hiervoor gewend dan?" Vroeg ze met oprechte interesse, "Ik ben ook geen ster in studeren, ik kan de speciale lessen nog redelijk volgen, maar de reguliere colleges zijn niets voor mij." Toegegeven, Melody had ook alleen een reguliere opleiding gekozen omdat ze anders niet mee kon doen aan het magische programma van Silverwood. En silverwood was iets waar haar ouders het al over hadden toen Mels nog maar een klein meisje was. En Omdat Melody nog nooit in een reguliere klas had gezeten was dat ook nogal een overstap, hier was alles zo massaal, Leerlingen waren hier meer aantallen dan personen. Ze had niet echt het idee dat ze werd gemist bij de lessen geschiedenis. Had ze thuis eens moeten proberen om iets anders te gaan doen terwijl haar ouders les gaven, dan was ze haar staf een aantal dagen kwijt en had ze een lijst aan pokkeklusjes om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Irish Pub - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Irish Pub
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: