Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
The Irish Pub Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
The Irish Pub Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
The Irish Pub Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
The Irish Pub Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
The Irish Pub Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
The Irish Pub Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
The Irish Pub Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
The Irish Pub Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
The Irish Pub Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 The Irish Pub

Ga naar beneden 
+2
Eliza.
Dean
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 9:08 pm

Nou, de naam zegt het al. Dit is een van oorsprong Ierse pub, gerund door een Ierse familie die hier zijn geland. Het is een gezellig café waar tegenwoordig veel jongeren hangen. Het is er erg gezellig, de beneden verdieping wordt gebruikt voor het dansen en kun je drinken. Boven is er een biljarttafel en nog enkele andere tafels waar de setjes vaak gaan zitten omdat het daar rustiger is.



Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 9:18 pm

Sorry voor mijn Nederlands btw (ik typ dit namelijk nu even niet eerst in Word)

Dean opende de deur van The Irish Pub. Hij had er veel over gehoord van andere studenten. Uiteraard niet direct. Hij overhoorde sommige gesprekken als sommige studenten zo luid spraken. Hij keek op zijn horloge: 21.00 uur. Het feestje van gisteren was niet bepaald spectaculair geweest. Ook zou school pas morgen beginnen. Een uurtje drinken, ontspannen en misschien wat biljarten zou Dean goed doen.
Hij moest toegeven dat hij wel een beetje heimwee had. Hij miste de dansschool en de jongens die hij graffiti leerde. Wel illegaal - daar niet van.
Hij ging aan de bar zitten en bestelde zichzelf een whisky on the rocks. Hij merkte dat sommige mannen hem een vuile blik gaven. Mannen en altijd hun territorium. Even laten zien wie de mannen hier waren van de bar. Een zucht verliet zijn lippen. Hoe irritant dacht Dean bij zichzelf.
Hij droeg een simpele leren, zwarte jack met daaronder een wit shirt en daarop een jeans. Niet bepaald iets spectaculair. En hierin voelde de mannen zich a geïntimideerd door hem? Ze moesten eens weten. Hij bracht het glas naar zijn lippen om een slok te nemen van de whisky. Heerlijk was dat branderige gevoel in zijn keel. De smaak van Whisky maakte alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 9:44 pm

Aah geen probleem joh! Very Happy
Outfit
Spoiler:

Ietwat nerveus opende ze de deur van de pub, zachtjes beet ze op haar onderlip en keek rond. Het was duidelijk ook een plek voor ruige mannen. Iets waar ze op dit moment totaal niet tussen leek te passen. Eliza had echter afgesproken met haar broer, als hij zou komen opdagen. Rustig liep ze naar de bar en nam plaats op een kruk. "Een glas witte wijn alsjeblieft." Ze zette haar tas op de vrije stoel naast zich. Aan haar andere kant kreeg een jongeman net een glas whisky. Ze schonk hem een korte glimlach, hij leek nog jong. Ze gokte dat hij ook op Silverwood zat maar dat durfde ze niet aan te nemen. Ze stelde zich ook niet voor en keek al gauw naar het glas wijn dat ze kreeg. Ze was hier voor haar broer en niet om te gaan flirten met allerlei mannen, dat was niet haar bedoelde bezigheid. Toch kon ze het niet laten om soms even stiekem opzij te kijken aangezien het zeer zeker een knappe jongeman was. Om het niet op te laten vallen pakte ze haar mobiel erbij waar ze zag dat ze een appje had van haar broer dat hij niet kon komen. "Ah dat meen je toch niet..' Mompelde ze teleurgesteld.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 10:06 pm

Dean keek op net zoals ieder ander in de pub toen hij het geluid hoorde van een deur die open ging. Hij was aangenaam verrast toen er een mooi meisje de pub binnen kwam lopen. Dit was niet bepaald een plek voor haar leek hem. De mannen daar in tegen bleven allemaal naar haar staren. Kom op... Hebben jullie nog nooit een mooie vrouw in jullie leven gezien? Zijn mondhoeken gingen iets omhoog bij deze gedachte. Hij keek gewoon weer terug. Dean vond het zelf nooit fijn als er naar hem werd gestaard. Dus dat deed hij ook niet bij anderen.

Hij was niet bepaald een prater echter viel het hem wel op dat het meisje telkens naar hem keek. Hij voelde dat gewoon aan. Dean daar in tegen keek af en toe naar haar op het moment dat zij wegkeek. Zij leek op iemand te wachten. Haar vriend? Niet een bepaald romantische plek om af te spreken. Dean nam simpel weer een slok van zijn whisky. De jongeman keek op toen hij haar hoorde mompelen. Dean kon het weer niet laten om een opmerking te maken. "Heeft hij je op het laatste moment gedumpt?" Het klonk niet bepaald aardig, niet bepaald gemeen. Eigenlijk gewoon vrij neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 10:30 pm

Na even begon Eliza zich toch wel enigszins ongemakkelijk te voelen onder de kijkende mannen. Ze voelde zich er niet echt prettig bij en nam maar een slok wijn om er niet aan te denken. Langzaam keek ze op naar de woorden van de jongen. "Ik had het kunnen weten eigenlijk, mijn broer laat me altijd op het laatste moment zitten." Eliza keek even naar de jongeman naar wie ze stiekem had gestaard. Deze had haar aangesproken. "Maar waar kan ik mijn avond beter besteden dan in deze gezellige pub met oude mannen die naar me staren alsof ik naakt voor ze sta te dansen?" Ze keek even met een glimlach naar de jongeman en nam nog rustig een slokje van haar wijn, deze smaakte verbazingwekkend goed. Eliza was wel echt een wijndrinker, in vele gevallen was het gewoon een drankje en dan was het goed. Verder was ze een heel erg net meisje waar je het niet gauw aan af zou zien. Glimlachend keek ze weer even naar haar telefoon en drukte het berichtje van haar broer weg en zuchtte diep. Ze zou haar glas maar leeg drinken en dan vertrekken. Meer had ze toch niet aan deze avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 10:46 pm

Dean knikte zachtjes bij haar woorden. Hij kon haar gevoelens wel begrijpen. Het is nooit leuk om op het laatste moment af gezegd te worden. Vooral niet als het een familielid is. Speciaal hier naartoe gekomen en toch nog haar laten zitten. In zijn ogen vond hij het een beetje respectloos. Niet dat hij dat zou uiten. Het waren immers zijn zaken niet. Tevens wist die ook totaal niet hoe de situatie in elkaar zat. Bij haar volgende opmerking keek hij haar nu wel aan. Voor het eerst hadden hun oogcontact. Dean glimlachte op een vriendelijke wijze naar haar. "Toen ik net binnen kwam waren de blikken van deze heren hier ook niet al te vriendelijk." Hij haalde simpel zijn schouders omhoog. "Niets van aan trekken." Hij bestelde zichzelf nog een whisky on the rocks omdat de zijne ondertussen leeg was. "En doe deze dame nog een wijntje." Dean glimlachte vriendelijk. Desondanks dat hij niet veel sprak wilde hij de dame gerust stellen. Misschien een beetje oppeppen. Ze was veel te mooi om zo in de steek te worden gelaten. "En met je broer... Trek het je niet aan. His lost." Hij hief zijn glas omhoog voordat hij er een grote slok van nam. Voor kort sloot hij zijn ogen om nog extra van de smaak te kunnen genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 11:09 pm

Rustig luisterde ze even naar hem en glimlachte. Ze keek toen even in zijn ogen, god hij had wel mooie ogen zeg hoor. Zijn opmerking deed haar grinniken. “Maar jou hoeven ze vast niet zonder kleren te zien.” Ze keek hem met een glimlach aan en dronk rustig haar glas bijna leeg. Eigenlijk had ze daarna willen gaan maar een aangeboden drankje sloeg ze nooit af. “Dankjewel.” Ze glimlachte verlegen naar hem en hief ook gauw even haar glas. “Ja dat is waar, hem kennende is hij wat met zijn vrienden gaan doen en dan is zijn kleine zusje natuurlijk niet stoer genoeg.” Ze grinnikte even en dronk wat. Ach ja, wat had ze anders gedaan? De hele avond op haar kamer gezeten, omringd door haar boeken was ook niet het allerbeste wat ze kon doen. Ze deed rustig haar jas even uit en keek opzij. “Ik ben trouwens Eliza.” Ze glimlachte even naar hem, hij gaf haar een drankje en dan vond ze het wel zo netjes om zich voor te stellen. Eliza gleed met een hand door haar haren heen en liet haar hoofd leunen op haar hand terwijl ze naar hem keek. Ze keek liever niet naar de andere mannen die er zaten, die waren veel ouder en bovendien een stuk minder interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 11:20 pm

Dean lachte zachtjes. Het was een kort, zag lachje. Zijn donkere ogen leken voor kort te schitteren. Een goed teken. Hij kon haar humor wel waarderen. "Dat wil ik niemand aandoen." Zei hij er simpel op. Dean hield haar natuurlijk voor de gek. De jongen had een prachtig, afgetraind lichaam. Dat wist Dean zelf ook. Hij zonder kleren aan? Net nog geen god. Daar kwam zijn ego weer maar gelukkig liet hij dat niet merken aan de buitenkant. Hij knikte toen zij hem bedankte. Het leek haar wel een beetje op te vrolijken. De reden waarom de broer haar zou hebben afgezegd was haast belachelijk. "Serieus?" Dean kon het niet laten om een sarcastische opmerking te maken. "Die is vast met zijn hoofd tegen een muur aangelopen. Doordat is zijn definitie van stoer zeker omgekeerd." Dean rolde met zijn ogen. Hij trok niet gauw een oordeel maar dit irriteerde hem wel. Je kan je zusje toch niet zo laten zitten? Toen zij zichzelf voorstelde met Elize antwoordde Dean automatisch terug. "Grey. Aangenaam." Hij stelde zich nooit voor met zijn voornaam. Was een gewoonte geworden met de jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 11:34 pm

Eliza keek even op toen hij lachte, het klonk prettig. Zachtjes grinnikte ze om zijn antwoord en schudde haar hoofd even vrolijk. “Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor, als hier alleen maar vrouwen zouden zitten had niemand je tegen gehouden, dat weet ik zeker.” Ze kon soms nog wel een brutale opmerking uit zich krijgen, ook al zag ze er niet altijd zo uit. Met een glimlach keek ze naar hem en dronk nog een slokje van haar wijn. Ze zag dat haar opmerking over haar broer hem niet beviel. Ze moest vrolijk lachen om zijn opmerking. “Maar het is mijn broer, die ziet me al op school, hij wilde me gewoon graag zien na gisteravond. Benieuwd naar hoe ik de introductie had gevonden. Volgende keer app ik hem dat wel gewoon.” Haar avond was saai geweest, ze had het vreselijk gevonden en was al gauw weggegaan na even wat gedronken te hebben. Ze vond er niets aan en had verder ook niemand aangesproken, dat kwam vanzelf wel als de lessen er waren in haar ogen. Verbaasd keek ze naar hem toen hij zich enkel met zijn achternaam voorstelde. “Grey..?” Herhaalde ze zachtjes en verbaasd. Ze glimlachte even naar hem. “Moet ik je zo noemen, Grey?’ Het was apart om iemand bij de achternaam te noemen, dat was ze totaal niet gewend en ze keek even naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 11:49 pm

"Dat weet ik ook wel zeker. Echter ben ik niet graag het lustobject voor sommige vrouwen. Kunnen ze beter maar op Google wat intikken." Nope. Het was al een wonder als iemand hem zou zijn zonder shirt en dan al helemaal naakt. Hij ging ook niet met iedereen naar bed. Hij had hele slechte ervaringen aan one night stands. Het kwam juist door dit lichaam dat hij er stalkers aan over hield. En ja, die waren een pain in the ass. De brutale opmerking had hij wel niet van haar verwacht. Zo zag ze er helemaal niet uit. Maar je zag de waarderende blik in zijn ogen. Hij mocht haar. Dean kon het niet laten om te vragen hoe haar broer heette. Misschien kon hij haar broer nog wel eens in de zeik zetten. Vond die leuk. "Samen op school... Mag ik weten hoe die heet? Misschien is hij wel mijn kamergenoot." Gebruikte Dean als excuses. Ja, dat smoesje had hij wel goed verzonnen al vond die het zelf. "Elize, mannen zijn lastig in het algemeen." Probeerde hij nu een beetje het gedrag van de broer goed te praten? Tja... Waarom ook niet? Bij haar vraag knikte hij simpel. "Ja. Problemen mee?" Dat kwam botter over dan hij had gedacht. "Ik bedoel. Vind je dat vreemd?" Even zichzelf snel corrigeren voordat dadelijk het gesprek een hele andere wending zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimezo feb 08, 2015 11:58 pm

Zacht grinnikte ze even. “Maar een lustobject gaat wel heel ver hoor, gewoon iets lekkers voor het oog. Dat klinkt een stuk vriendelijker. Als ik direct elke knappe jongen als lustobject zou zien dan zou ik geen leven meer over hebben hoor.” Ze glimlachte vrolijk en nam rustig een slokje van haar wijn en keek even naar hem, ze zag dat hij haar opmerking wel waardeerde en dat deed haar goed. Het beloofde niet dat er nog meer van zulke zouden komen want Eliza vond niet dat je ermee moest overdrijven. Ze knikte even en keek naar hem. “Mijn broer heet Daniel.” Ze glimlachte even en keek naar hem. “Ken je hem? Seymour is onze achternaam.” Misschien dat het hielp. Ze glimlachte even en grinnikte. “Ja, dat is waar. Jullie mannen zijn echt een apart vak waard om te begrijpen. Ik leef er nu al negentien jaar met een en nog snap ik er niets van.” Ze glimlachte tot zijn botte antwoord kwam. Haar glimlach verzwakte en ze keek even naar haar glas, het was niet haar bedoeling geweest hem te beledigen. “Ik ben het niet gewend, dat is alles. Ik spreek alleen leraren met hun achternaam aan vandaar.” Ze keek even naar hem en nam nog maar gauw een slokje wijn om er niet aan te denken. Het moest gezellig blijven dus ze glimlachte weer naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimema feb 09, 2015 12:30 am

"Bij vrouwen weet je het nooit." Er waren genoeg vrouwen die oppervlakkig genoeg waren. Die alleen maar vlees wilde zien. Sixpacks, afgetrainde lichamen en alleen mannen wilde voor onder de lakens. "Als iedereen zoals jou dacht, veel beter." Dean knikte. Dan waren er ook minder stalkers op de wereld. Bij zijn naam schudde Dean zijn hoofd. Helaas had hij nog niet van ene Daniel gehoord. En hij had een kamergenoot die Aidan heette. Jammer... Hij had graag de broer van haar willen leren kennen. Dan had Dean wat te lachen gehad. Hij vond het leuk om sommige mensen die het verdiende in de zeik te zetten. "Nee, helaas niet. Misschien komt dat nog wel." Hij nam weer een slok van zijn drinken en keek even naar de biljart tafel. Zou hij haar vragen om mee te doen nadat hij zijn drankje op had? "Was niet zo bedoeld." Zei hij vlug. "Heb je misschien zin in een potje biljarten?" Misschien kon Dean het zo nog goedmaken. En dan had hij tenminste iemand in plaats van deze kerels hier om tegen te spelen. Hij speelde liever met iemand van zijn eigen leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimema feb 09, 2015 12:37 am

Eliza keek naar hem, het leek alsof hij nare ervaringen met vrouwen had gehad maar daar ging ze natuurlijk niet over vragen bij hem. Ze dronk rustig van haar wijn en glimlachte. "Ik had het ook niet verwacht. Hij is een derdejaars." Ze vond het ontzettend gezellig met de jongeman naast zich en knikte toen. "Niet erg, ik zal je gewoon zo noemen. Ik was gewoon benieuwd of er nog meer bij kwam." Ze glimlachte lief naar hem en keek toen naar de biljarttafel. "Is goed maar ik ben echt niet zo goed hoor. Ik heb het ooit geleerd maar daar houdt het wel bij op." Ze keek hem vrolink aan en dronk haar wijn rustig op. Ze ging maar al te graag met hem biljarten. "Je bent toch niet te goed he, want dan verlies ik straks alle potjes en dat is niet goed voor mijn ego.' Vrolijk keek ze even naar Grey. Ze vond het nog altijd raar om hem enkel met zijn achternaam te benoemen. "Nou goed, kom maar op dan." Ze keek vrolijk naar hem en liet zuch van haar barkruk af glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimema feb 09, 2015 10:04 pm

Dean kon het niet laten om het volgende te vragen. "Kom jij ook uit een magisch gezin waar magie gewoon alledaags is?" Dean kwam er naarmate hij langer verbleef op deze school erachter dat schijnbaar heel veel studenten waren opgegroeid met magie. Schijnbaar waren er niet veel die niet wisten van hun gaven of zoals Dean het wel wisten niet al teveel tijd aan hadden besteed. "Als je van mij wint vanavond, zal ik je mijn voornaam vertellen." Hij gaf haar een knipoog. Ze vertelde dat ze niet heel goed was maar Dean zou zich inhalen. Hij wilde natuurlijk niet dat hij dadelijk zo'n stok tegen zijn hoofd aan kreeg. "Valt wel mee." Dean speelde regelmatig en won vaker van vrij goede spelers als de geluk aan zijn kant stond. Het verbaasde hem nog dat hij vanavond niet zoveel opschepte als gewoonlijk. De man ging van zijn kruk af, nam zijn whisky mee en koos een biljarttafel. Vervolgens koos hij een stok en begon hij met het blokje te schaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimema feb 09, 2015 10:20 pm

Eliza knikte als jawoord. "Eigenlijk wel, mijn moeder is hier geboren en mijn vader in Egypte en ze bezitten beiden magie. Maar ze wilden altijd wel dat we ook ons gewoon als normale mensen leerden gedragen." Ze grinnikte even erom, ze vond het altijd wel leuk om te vertellen waarna ze met grote ogen opkeek. "Dat vind ik een goede deal Grey," het moest wel even wennen om enkel zijn achternaam te gebruiken, "wat wil je van mij als je wint? De kans is groot dus het moet niet te moeilijk zijn hoor." Ze pakte haar glas wijn en volgde hem al gauw naar een biljarttafel. Ze zette haar glas neer en glimlachte even liefjes naar hem terwijl ze een stok pak. Ze legde de ballen goed en kek hem afwachtend aan. Ze hoopte stiekem dat ze zou winnen maar zag haar kansen klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimedi feb 10, 2015 9:07 pm

Er zat wat exotisch bloed in haar. Dat had Dean ook wel gedacht want ze was een prachtige meid om te zien. Meeste exotische personen hadden een mooi uiterlijk. Hij was ook werkelijk geïnteresseerd in wat zij te vertellen had. "Ik ben goed in deals maken." Hij schonk haar een knipoog. Dit gaf haar vast nog meer motivatie om goed te spelen. Dean lachte zachtjes bij haar woorden. "Wat wil ik...?" Hij was geen moeilijk persoon. Dean wilde ook eigenlijk niet veel in zijn leven. "Een lapdance." Hij keek haar voor enkele seconde heel serieus aan. "Kidding. Je mag me op lunch trakteren in de kantine als ik win." Misschien moest hij haar wel laten winnen. Het zou een beetje stom zijn als een vrouw voor een man deed betalen. "Jij mag beginnen. Ladies first."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimedi feb 10, 2015 9:17 pm

Eliza keek hem vrolijk aan en knikte. "Ik merk het ja, lijkt me een handige kwaliteit." Er lag een ondeugende twinkeling in haar ogen waarna ze knikte. "Ja, wat jij wilt." Ze hield de stok even vast en keek hem lachend aan. "Goed, ik trakteer je op een lunch, is maar goed ook want ik kan totaal niet dansen.' Ze grinnikte even en keek hem aan. "Goed, op hoop van zege dan maar dat ik een beetje geluk heb vandaag." Ze liep rustig naar de goede kant waar ze de stok vast hield. Zacht beet ze op haar onderlip en leunde wat voorover waarna ze de witte bal een goede stoot gaf zodat het spel was begonnen en alle ballen uit elkaar rolden. "Oké, ik heb de hele.' Ze keek hem aan, een van de hele ballen was erin gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:47 pm

"Dat is het ook. En geloof het of niet dit is een van de vele andere kwaliteiten die ik bezit." Hij keek haar op een plagende manier aan. Hoe Eliza dit ging interpreteren wist hij niet. Of ze zag in dat dit een stukje humor was of ze kon hem een arrogante kwal gaan vinden. "Haha! Weet je dat ik daar niets van geloof. Iedereen kan wel dansen." Dean was een uitstekende breakdancer. In het begin bakte hij er ook niets van. Je moest het leren. Iedereen is een beginner geweest. "Vast wel." Hij keek hoe een van de hele ballen erin ging. Zo slecht was zij dus niet. Waren genoeg mensen die dat niet voor elkaar kregen. "Jup. Jij bent nog een keer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:57 pm

Eliza moest even lachen en keek hem vrolijk aan. "Oh ik weet zeker dat je nog genoeg andere kwaliteiten bezit (*insert fifty shades of grey joke here*)." Hij was erg grappig en ze vond het leuk dat hij haar liet lachen. "Je wilt het echt niet zien, ik heb totaal geen ritmegevoel hoor. Vreselijk, ik kan zelfs niet in de maat van een liedje klappen." Ze kreeg er wat rode wangen van en keek naar de ballen. Opnieuw boog ze vooraf en raakte de witte bal maar er ging dit keer niets in, jammer genoeg. 'Jij mag.' Ze keek naar hem en was benieuwd hoe hij het zou doen. Bovendien gaf dit haar de kans om hem te bekijken zonder zich opgelaten te voelen, ze wilde namelijk wel eens zien hoe deze jongen zonder voornaam er in zijn geheel uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimewo feb 11, 2015 12:06 am

Hell Yeah! Goede Wink
---

(Hier komt de mijne Wink) "Ohh Eliza, je hebt werkelijk geen idee." Zei hij op een mysterieuze toon terwijl hij met zijn donkere ogen nu recht in de hare keek. Was hij aan het flirten? Ja. Guilty. Het mocht ook wel. Hij had tot nu toe zich heel netjes gedragen. Eliza zag er ook niet bepaald als stalker material. Ze zou vast genoeg aandacht krijgen van andere mannen. Dus Dean zat hier vast wel safe. "Ik wil je best les geven." Hij keek haar met een glimlachje aan. Hij keek hoe zij helaas miste. Dean bekeek de positie van de biljartballen voordat hij ging kiezen welke hij ging schieten. Hij leunde naar voren, bewoog een paar keer met zijn stok voordat hij sloeg. Meteen twee erin. Dat was niet de bedoeling geweest. "Ik mag nog een keer." En dit keer miste hij met opzet maar het was heel onopvallend. Eliza zou het niet moeten merken. "Shit. Dat had ik verkeerd gecalculeerd." Hij keek haar met zijn lichte mondhoeken omhoog aan. "Jij bent. En nu wat raken dame."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimewo feb 11, 2015 12:13 am

Hahaha, vanaf het moment dat hij zich voorstelde had ik al zoiets van daar moet ik iets mee doen.
--

Eliza keek hem aan. Ze ving de blik van zijn ogen en beet zacht op haar onderlip. Ze deed haar best om haar opmerking voor zich te houden maar dat lukte niet goed. 'Oh, ik kom er nog wel achter, wees niet bang." Er lag een brutale twinkeling in haar ogen. Ze vond het leuk om te flirten met hem en totaal niet erg meer dat haar broer niet was komen opdagen. "Oh ja? Beginnen we met klappen dan?" Ze grinnikte even en lette toen weer op het spel. "Aah dat kan niet!" Ze schudde haar hoofd toen hij direct twee ballen erin had zitten. "Je bent veel te goed jij, ik zie het alweer. Dat wordt een lunch betalen." Eliza glimlachte hem toe waarna ze weer aan de beurt was. Ze bekeek het even en ging rustig bij de witte bal staan. Ze leunde voorover en bewoog voorzichtig haar stok om te kijken of ze het goed kon raken en gaf er een niet al te harde stoot tegenaan. Ze juichte vanbinnen even toen er twee ballen in gingen, iets dat puur geluk was. De ene bal waar ze op gemikt had rolde de andere weg die net niet stopte voor een van de gaten, als het was gebeurd had ze niet verbaasd opgekeken, hij had zo traag gerold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimewo feb 11, 2015 10:05 am

Echt humor dit
-----
Ze zag er aantrekkelijker uit de manier waarop zij op haar onderlip beet. Dit was fout. Dean had in een lange tijd niet zo gedacht over een vrouw. Hij was altijd zo door haat verblindt dat hij nooit meer zo had gekeken naar iemand. Bij haar woorden keek hij haar ook met een brutale twinkeling aan. “Kijk maar uit dat je je vingers niet doet aflikken bij de verkeerde persoon.” (gezegde is: zijn vingers naar iets aflikken—> iets heel erg graag willen weten/hebben) Dean begon zachtjes te lachen. Hij zei daar niets op. Hij vond het wel leuk dat ze zo reageerde toen hij twee ballen tegelijkertijd erin schoot. “Ik ben redelijk.” Bleef hij zeggen. Hij wilde haar niet demotiveren. Hij keek verrast op toen zij ook twee ballen erin schoot. Dat was geluk uiteraard. Alleen gunde hij het haar wel. Dean gunde het dat ze won. Hij wilde het wel niet al te makkelijk maken. “Netjes, netjes. Je bent goed bezig.” Hij keek haar glimlachend aan. “Je mag nog een keer.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimewo feb 11, 2015 3:12 pm

Ze moest zachtjes lachen en keek hem aan. "Daar ben ik niet zo bang voor. Ik heb mensen altijd al wel redelijk in kunnen schatten." Kort bekeek Eliza hem weer, dat moment dat ze in zijn ogen had gekeken. Haar lichaam tintelde nog na. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze toen naar hem. "Oh natuurlijk meneertje. Je mag niet liegen, dat is niet netjes. Je bent absoluut niet redelijk." Ze grijnsde en keek hem vrolijk aan, trots dat het haar inderdaad gelukt was. Ze vond zichzelf nog best goed en misschien was het geluk een keertje bij haar. Dan kreeg ze zijn naam wel te horen, iets waar ze erg nieuwsgierig naar was. "Ik had niet anders verwacht.' Ze had een arrogant stemmetje opgezet waarna Eliza even in de lach schoot. Dat was echter van korte duur want algauw concentreerde ze zich weer op het spel voor haar en hing een beetje over de tafel heen. Ze gaf de bal een stoot maar raakte hem net wat op de zijkant, zachtjes vloekte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimewo feb 11, 2015 3:30 pm

Dean keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Mensen" Dean zijn mondhoeken gingen omhoog. "Grey is een ander verhaal." Hij liep langs haar, bleef voor kort achter haar staan en kneep plagend in haar zij. Gewoon een beetje plagen. "Liegen en een verhaal een andere wending geven zijn twee verschillende dingen." Dean wist altijd wel een scherpe opmerking terug te zeggen. Hij moest lachen toen zij met een arrogant stemmetje begon te spreken. Dean bekeek hoe zij speelde. "Mag ik?" Hij deed het gewoon. Hij kwam achter haar staan en legde zijn hand op die van haar. Haar hand lag natuurlijk de op stok. "Kijk." zei hij zachtjes in haar oor. "Je moet de stok soepel door je vingers laten glijden en tussen twee vingers is er geen kans op verschuiving. Zo raak je altijd de bal." Doordat hij nu zo dicht bij haar stond rook je zijn zwaardere parfum van Hugo Boss. Echt een mannelijke geur. "Nu ben ik." Hij ging staan waar hij het beste dacht om een shot te nemen. Hij raakte 1 bal erin en bij zijn volgende bal nog eentje. "Nu staat het geluk aan mijn kant." Maar de derde poging miste hij weer subtiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitimedo feb 12, 2015 1:09 am

Eliza grinnikte even en keek hem ondeugend aan. "Misschien een beetje maar nog steeds een mens." Ze schrok op toen hij in haar zij kneep en keek hem met rode wangen aan. "Niet doen! Dat kietelt, je wilt gewoon winnen door vals te spelen. Ik heb je wel door." Ze had haar beurt gespeeld en keek op toen hij achter haar stond. Er kwam enkel een verlegen knikje uit haar toen ze hem achter haar voelde staan. Ze kreeg rode wangen en deed haar best voor zich uit te kijken maar hij rook zo heerlijk. Ze raakte wat overdonderd door de geur en kwam langzaam overeind en bekeek hem. "Ja, nu ben jij.." Verlegen hield ze haar blik op het spel gericht. Natuurlijk, Eliza had wel een gedatet met jongens en ook wel met verschillende geslapen, toch was ze elke keer weer overdonderd door het mannelijke geslacht, ze kon er weinig aan doen. Ze schoot haar hoofd toen hij er weer ballen in kreeg en grinnikte. "Ik kom ooit achter die naam van jou, geloof me." Eliza schudde haar hoofd en ging bij de witte bal staan. Ze volgde zijn tips op en wist er een bal net in te krijgen en had even de zenuwen toen een van zijn ballen bijna mee ging (Oeioeioei xD) maar dat was gelukkig niet het geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Irish Pub Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Irish Pub   The Irish Pub Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Irish Pub
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: