Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Shane's Penthouse

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 5:11 pm

Rustig was ze naar zijn kamer gelopen. Ze had zijn trui uitgedaan en keek geschrokken op toen hij ineens de deur open deed. Voor ze kon reageren was hij al bij haar. Zijn korte woorden. Ze voelde zijn lippen. Zacht kuste ze mee met hem en keek in zijn ogen. Ze stonden zo pijnlijk. Stil luisterde ze naar zijn woorden. Ze stond tegen hem aan gedrukt en sloot haar ogen. Zachtjes greep ze de revers van zijn colbert vast. 'Ik heb een afspraak gemaakt met een man." Begon ze zachtjes terwijl ze tegen hem aan bleef staan. "Ik zou niet met anderen het bed delen tot ik echt verliefd zou zijn en een relatie zou krijgen of het.." Even moest ze nadenken over wat het eigenlijk was, "het contract tussen ons stop zou zetten." Nog altijd hield ze zijn colbert vast, ze wilde hem niet los laten. "Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik jou niet vaker zou willen zien maar ik geef ook erg veel om die man en ik wil niet tegen hem liegen, dan zou hij me haten.' Ze had haar blik weg gehouden van hem maar langzaam keek ze op. Ze meende wat ze zei, pas bij een relatie, een vaste relatie, zou ze Dean stopzetten. Ze was gek op hem en dat wilde ze niet opgeven voor een nachtje in bed met een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 5:34 pm

Shane keek naar haar wanneer ze vertelde dat ze een contract met iemand had. Zijn hele lichaam vulde zich met afschuw en frustratie. Welke halve zool zou er namelijk een contract afsluiten met een vrouw? Hij was zelf een man, en iets in hem riep dat het ook niet pluis was. Hij keek haar nu aan en hij streelde een pluk van haar haren achter haar oor. "Dus... laat me dit even goed begrijpen. Jij hebt dat contract afgesloten en houdt je er netjes aan... maar hoe weet je of die man dat ook doet?" Hij nam een stap terug en bracht zijn hand naar zijn mond en ging toen met zijn vingers naar zijn kin. Hij overdacht dit. "Ik ben zelf een man... en mensen die zoiets doen... Die... Ik weet het niet Eliza... Maar die houden zichzelf er niet aan. Waar het op neer komt... die man neukt alles wat los en vast zit en jij bent het brave meisje." Hij schudde zijn hoofd. "Dat is daadwerkelijk... één zonde en twee erg jammer." Hij zette weer een stap naar haar toe en keek haar aan. "Laten we morgen afspreken... En ook de afspraak maken dat als hij iets doet wat je niet zint, of wat je pijn doet... Je belt mij en ik kom je ophalen." Hij keek haar aan en grijnsde. "Je lichaam niet laten zien, het bed delen... maar hij zegt niets over zoenen." Hij drukte zijn lippen wederom op de hare en keek haar daarna aan. "Ik laat je jezelf opfrissen en dan breng ik je naar de academie." Hij pakte zijn telefoon uit zijn broekzak en toetste een nummer in waarna hij de slaapkamer verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 7:20 pm

Hoe moest ze nu reageren op wat hij zei? Ze knikte maar. "Ja, zo begrijp je het inderdaad goed." Ze slikte even en haalde haar schouders op. "Vertrouwen.." Was het enige woord, ze vertrouwde Dean erop dat hij zijn woord hield en dat niet brak. Ze beet even op haar onderlip. Het klonk hard en eigenlijk wilde ze izch Dean niet voorstellen met andere vrouwen. "Misschien maar ik ga niet het risico nemen dat hij boos op  me wordt." Hij had haar al blauwe plekken geven van alleen de seks. Ze keek naar hem en bloosde omdat hij het jammer vond. "Het spijt me." Dat meende ze. Het speet Eliza echt maar ze ging het allemaal niet riskeren. Voor een echte relatie zou e dat doen maar ze had het gevoel dat dat niet Shane's intenties waren. "Dat beloof ik, ik zal je direct bellen als er iets is." Ze glimlachte lief naar hem, hij was zo zorgzaam voor haar. Zacht moest ze lachen en zoende genietend mee. "Dankjewel, ik zal me even opfrissen en dan ben ik er klaar voor." Eliza keek hem na, ze beet op haar onderlip en slikte. Ze liep maar naar zijn badkamer en grijnsde. Ze pakte zijn tandenborstel, zo brutaal was ze wel en poetste haar tanden ermee. Glimlachend deed ze haar haren in een staart en kwam weer naar hem toe. "Ik ben klaar!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 7:27 pm

Shane besloot het onderwerp dan maar te laten en erop te houden dat hij gefriendzoned was. Oké, het zoenen was geweldig, maar helaas... Hij had sommige dingen gewoon te respecteren. Hij stond in zijn pak nu voor de tv en keek even naar het nieuws. Wanneer ze weer de woonkamer in kwam pakte Shane de sleutel van de tafel en zette de tv uit. "Oké, dan gaan we die kant op." Hij ging haar voor naar de lift en liet de lift naar de kelder zakken.
Hij drukte op het knopje om de deuren van zijn Audi A4 te openen en liep naar zijn auto. Hij keek even naar haar. "Als je maar wel de gordel om doet.." Hij glimlachte even, een beetje ingetogen dit keer. Hij was nog steeds alle informatie aan het verwerken. Daarna stapte hij zijn auto in, wachtend tot ze ook zat en rustig wegrijdend. De kelder verlatend.
De hele weg klemde hij zijn kaken op elkaar en ontspande weer, dat hele proces herhalend. Zodra hij de academie zag remde hij af en stopte de auto voor de academie. "Ik haal je morgenavond rond één uur op. Dan gaan we een paar dozen inpakken. Pizza op mijn kosten." Hij glimlachte maar zijn ogen deden niet mee. Hij drukte een vlugge kus op haar wang en wachtte daarna netjes tot ze was uitgestapt en al een stuk richting de academie was gelopen. Daarna reed Shane rustig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 8:03 pm

Eliza hield haar mond erover. Ze wist best wat hij dacht maar zo wilde ze het helemaal niet zien. Ze beet op haar onderlip en knikte. Ze liep met hem mee naar de lift en haar ogen werden groot. 'Jeetje.." Het was echt een gave auto en ze nam plaats. Gehoorzaam deed ze haar gordel om en ze keek naar hem. Stil hield ze hem in de gaten. "Shane.. Het spijt me echt." Ze nam zijn hand even vast toen hij gestopt was. Ze boog naar hem toe en kuste hem zachtjes. "Ik wil erover na denken maar ik wil niet iets opgeven voor één keer. Ik weet niet wat jouw plannen waren.." Ze keek even naar hem en liet hem toen langzaam los. "Denk er alsjeblieft maar over na voor morgen." Eliza stapte rustig uit de auto en keek even naar hem. Ze bloosde toen. 'Ik heb trouwens jouw tandenborstel gebruikt, niet erg toch?" Giechelend deed ze de deur dicht en liep naar de academie toe, richting haar appartement.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:17 pm

-De volgende dag 13:00-

Shane had eigenlijk zijn casual kleding maar weer aan. Een donkerblauwe broek, donkerblauwe schoenen, wit t-shirt, zwarte lederen jas en een blauwe sjaal. Hij stond voor de ingang van de academie te wachten op Eliza en tikte rustig met zijn vingers op het stuur. Op de radio praatte een DJ over de economie en daarna een aanslag in Frankrijk. Hij zette al snel zijn USB op waarna er een nummer van Armin van Buuren door de speakers klonk. Hij haalde een hand door zijn haren en keek even om zich heen. Man, wat was hij blij dat hij gewoon geen appartement op de academie had. Hij zou daadwerkelijk gek worden. Zijn ogen schoten even van links naar rechts en daarna nestelde hij zich in de stoel van de auto. Hij tikte weer even op het stuur en pakte daarna zijn telefoon die overging. "Shane hier... Wat? Nee... Ik wacht op een vriendin... Nee.. Ik heb geen tijd nu... Luister... morgen ben je de eerste oké? Nee... ik meen het... Later..." Hij stopte zijn telefoon weg en zuchtte geïrriteerd. Sommige mensen konden hem gewoon niet met rust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:32 pm

Eliza glimlachte, ze was er klaar voor. Ze had een tas bij zich. Haar kleding van vandaag bestond uit een lichtroze blouseje met een blauw colbertje, een beige katoenen broek en roze gympen eronder. Haar haren had ze in een hoge staart gebonden. Gauw liep ze naar de auto van Shane toe en werd nagestaard door wat leerlingen waardoor ze een kop als een boei kreeg. Ze stapte in toen hij net zijn telefoon weg deed. 'Goedemiddag." Ze glimlachte vrolijk naar hem. Ze had zelfs voor de zekerheid wat kleding ergens onderin haar tas gestopt voor het geval dat. "Hoe is het?' Eliza deed netjes haar gordel om en keek naar hem. Haar humeur was helemaal in orde. Ze had goed geslapen en daardoor erg vrolijk. Buiten dat was Eliza zelden echt boos of chagrijnig. Glimlachend keek ze naar hem en zette haar tas nog even tussen haar benen in. Ze was benieuwd naar hoeveel dozen hij zou hebben staan, wat erin zou zitten. Een ding wist ze in ieder geval wel zeker, het zou gezellig worden en dat deed haar zeker al goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:43 pm

Shane keek naar haar wanneer ze instapte en hij glimlachte naar haar. "Hey schoonheid, goedemiddag." Hij drukte een kus op haar wang en keek naar de tas. Hij trok een wenkbrauw op. "Hebben we grote plannen vandaag?" Hij schudde even zijn hoofd en gebaarde naar de tas. "Geef me eerst die tas, die leg ik wel in de kofferbak." Hij klikte met zijn andere hand de gordel los en stapte uit de auto zodra hij de tas had gekregen en legde deze in de kofferbak. Daarna stapte hij weer in en startte de auto. "Het gaat wel goed eigenlijk... Beetje klote nacht achter de boeg, maar dat maakt niet uit. Hoe is het bij jou gegaan?" Hij reed rustig weg tijdens deze woorden en reed rustig door naar zijn thuis en stopte de auto weer in de garage. "Blijven zitten." Hij stapte uit en liep naar de andere kant van de auto waar hij de deur open deed en haar daadwerkelijk eruit hielp. "Zoals een man soms behoort te doen, vind je niet?" Hij kon een glimlach niet onderdrukken en liep daarna naar de kofferbak waar ze haar tas uithaalde en deze vasthield, niet eens toestond dat ze zelf haar tas zou dragen. Hij legde een arm om haar schouders en trok haar even tegen zich aan. "Je ziet er leuk uit vandaag Eliza. Echt heel erg leuk." Hij bekeek haar even van top tot teen tot ze de lift in stapten. Hij liet de lift naar boven gaan. Het duurde hem te lang in de lift, hij begon een beetje van been te wisselen en zodra ze deuren open gingen sprong hij bijna de kamer in. Hij zette de tas op één van de krukken bij de ontbijtbar en keek naar haar. "Zo... en nu eerst... koffie en even gezellig bijpraten. Hoe klinkt dat? Mevrouw Jane heeft een cake gebakken. Een vanille cake dacht ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:00 am

Eliza glimlachte even bij de kus op haar wang en zacht gegiechel kwam uit haar mond. "In het geval van nood." Ze schonk hem een plagende knipoog waarna ze hem de tas overhandigde die hij in de kofferbak legde. Even schudde ze haar hoofd. "Hoezo? Slecht geslapen?" Vroeg ze rustig waarna ze haar schouders ophaalde. 'Oh wel prima, ik heb verder goed geslapen, films in bed gekeken." Ze glimlachte even en keek naar hem. Hij zag er weer goed uit vandaag, het verbaasde haar niets. "Waarom?" Ze fronste maar hij was al uitgestapt. Het werd duidelijk toen hij haar eruit hielp en ze schudde haar hoofd. "Je bent gek, maar ik vind het wel leuk dat je me zo verwend maar geloof me, ik kan echt zelf een deur open maken, dat is me wel geleerd vroeger." Zachtjes grinnikte en keek hem verlegen aan. "Dankjewel Shane, dat kan ik ook van jou zeggen." Ze liep mee naar de lift en stapte rustig erin. Eliza merkte wel dat hij ongeduldig was en bij zijn appartement volgde ze hem rustig naar binnen. "Mag ik wat thee?" vroeg ze hem liefjes. 'Ik hou niet zo van koffie." Bekende ze eerlijk en ze ging even op een van de barkrukken zitten. 'Oeh dat klinkt lekker natuurlijk." Vrolijk keek Eliza hem aan. "Over hoeveel dozen hebben we het eigenlijk?' Ze was wel nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:17 am

Shane glimlachte om haar opmerking over de deur en schudde zijn hoofd. "U heeft helemaal gelijk natuurlijk, maar ik moest het toch één keer doen." Hij glimlachte nog breder bij haar compliment op de zijne. "Deze kleding? Het is al oud, maar oude kleding zit soms het lekkerst."
In het penthouse keek hij haar aan en haalde zijn schouders even op. "Natuurlijk, geen probleem, dan neem ik ook een kop thee. Is misschien wat beter als al die koffie." Hij glimlachte en keek daarna naar haar. "Ik dacht al dat je dat lekker zou vinden." Hij pakte twee mokken en draaide een dunnere kraan, naast de gewone, open waar kokend water uit kwam. Hij vulde de mokken en pakte de thee doos uit een kast. Hij zette de mokken op de bar en daarna de theedoos. Vanuit een ander kastje pakte hij een klein schoteltje wat duidelijk voor de theezakjes was. Hij pakte daarna de cake en die begon hij aan te snijden. Hij legde een paar plakken op een schoteltje en zette deze naast de theedoos. Daarna liep hij naar de kruk toe en ging naast haar zitten. "Minimaal 10 smaken, dus leef je uit." Hijzelf pakte een mint thee en hing het zakje in de mok. Hij leunde over de bar om twee lepels en wat suiker te pakken en legde dit ook op de bar. "Dus... je vertelde mij na te denken... Maar waar heb jij zo over nagedacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:36 am

Eliza keek hem aan. "Ja, dat is waar meneertje.' Ze liep rustig mee met hem, het deed haar goed dat hij zo glimlachte. 'Nou en, ik weet toch niet dat het oud is?' Vrolijk keek ze hem aan en volgde hem dan ook rustig. Ze was gaan zitten en wachtte tot hij alles klaar had gezet. Ze wist toch wel dat hij dat zou doen. "Ja, ik ben dol op thee, ik kan het wel de hele dag door drinken." Bekende ze verlegen. "Oh wat luxe! Ik doe het met een oude waterkoker!" Lachend keek ze naar hem en boog zich over de theedoos heen. Uiteindelijk koos ze voor bosvruchten en hing het zakje in de mok waarna ze wat suiker er ook in liet vallen. "Over jou." Wat haar simpele antwoord. Ze ging absoluut niets vrijgeven nu, dat hoefde hij niet te verwachten. Zij had hem gevraagd om na te denken en hij had niet hetzelfde gevraagd dus hij mocht beginnen. "Maar de eer is aan jou Shane, ik wil graag horen wat je vannacht kennelijk wakker heeft gehouden?" Ze keek in zijn ogen en glimlachte liefjes terwijl ze roerde in haar thee zodat de suiker zich zou verspreiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:48 am

Shane keek haar even aan en grijnsde. "Touché... Raak gesproken Eliza.." Hij ging wat beter zitten en haalde het theezakje uit zijn mok. Daarna keek hij haar even aan. "De waarheid? Ik heb me flink zitten bezatten in een kroeg, leuke vrouw ontmoet... Maar gewoon rustig naar huis gegaan. Niets gebeurd verder. En daar zit je dan... Alleen in bed... Het hele contract gedoe tussen jou en die jongen zit me niet lekker, maar dat gaat me verder niets aan. Maar de woorden daarna. Je liet het klinken alsof ik een perverse man ben die je één keer zou verwennen en je aan de kant zetten. En ik geef toe... vroeger was ik zo. Maar ik ben 25, en je kan niet altijd zo leven. Ik mag je graag, en ik wil meer als iemand die maar één keer iets wil doen..." Hij klemde zijn kaken op elkaar en wendde zijn blik af. "Ik weet dat ik dat niet de eerste nacht mag verwachten en daarom hield ik me ook netjes in. Maar dit was... Ik weet niet... moeilijker... Ik verlangde naar je... droomde over je en toen ik wakker werd... je was er gewoon niet vanochtend..." Hij sloot zijn ogen en zuchtte. "Dat dus... Jouw beurt..." Dat laatste klonk nogal kortaf terwijl de rest zo emotioneel, open en eerlijk klonk. Maar hij kon dat gewoon niet volhouden. Het was te moeilijk. Hij nam een slok van de nog hete thee en zou nu naar haar luisteren. Hij had zich er diep vanbinnen al aan toegegeven dat het waarschijnlijk nooit iets zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:58 am

Rustig luisterde ze, ondertussen haalde ze het theezakje uit haar mok en blies een beetje. Ze keek naar hem en leunde op haar hand. Haar elleboog rustte op tafel en ze bekeek hem. Hij was duidelijk eerlijk, open. Ze merkte het in hoe hij sprak. "Het contract dat ik heb gemaakt kan ik verbreken, maar ik wil het wel voor een goede reden verbreken. Ik weet niet of het je iets lijkt maar misschien kunnen we meer van dit soort dingen proberen." Eliza dacht even na over hoe ze het juist moest formuleren. 'Als het echt iets moet worden dan wil ik sowieso wachten tot ik met je naar bed ga, het gaat dan toch niet over één nacht heen." Twijfelend beet ze op haar onderlip en keek even naar hem. 'Ik heb ook over jou gedroomd." Bekende ze eerlijk en heel zacht legde ze haar hand op zijn arm. Zachtjes streelde ze erover met haar duim. Meer kon ze hem nu niet bieden, ja ze wilde het best proberen maar ze wilde wat ze met Dean had niet meer zo klakkeloos opgeven voor iedere poging die iets met liefde te maken had. Daarom wilde ze ook wachten tot ze het bed met hem deelde, als dit echt zou gaan werken dan kon ze het altijd nog verbreken. Twijfelend keek ze op naar Shane, benieuwd wat hij ervan vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 1:23 am

Shane keek naar haar, luisterde naar haar uitleg en knikte even omdat hij het begreep. Hij glimlachte bij haar idee en stond op, omhelsde haar stevig. "Lijkt me eigenlijk een goed plan." Hij liet haar weer los, met enige moeite, en leunde weer tegen zijn kruk. Hij pakte de mok en dronk de thee nu in één keer op en stond toen op. "Oké.. Ik zal de deur naar de dozen eens open maken." Hij lachte even en liep naar een deur die zich rechts in de hoek van de woonkamer bevond en opende de deur. Er stonden vijftien dozen in, ongeveer... Maar het viel mee. "De dozenkamer." Hij grinnikte en leunde even tegen de deurpost. Het was lang geleden dat hij hier zelfs maar in had gekeken. Hij pakte een doos en liep ermee terug de woonkamer in en zette hem op de bank. Er stond niets op, geen markeringen of niets. "Ergens wil ik niet eens weten wat hier in zit, maar goed." Hij opende de doos en er bleken allerlei troffeeën in te zitten. Hij keek even over zijn schouder naar de lege glazen display kast die zich in de hoek van de kamer bevond. "Die kast lijkt me wel een mooie plek. Zijn de prijzen die ik heb gewonnen in mijn MMA carrière." Hij keek eens goed in de doos, het waren er meer als twintig en hij zuchtte even. "Ik mis die tijd." Hij keek even naar Eliza en glimlachte toen. "Risico van het vak hé, blessures..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 1:29 am

Eliza was maar wat blij dat hij het een goed idee vond. Ze knuffelde zachtjes met hem mee en glimlachte. 'Komt mijn tasje voor nood toch nog goed uit, kan ik tenminste mijn eigen tandenborstel gebruiken." Plagend keek ze hem aan en dronk rustig haar thee op. Eliza gleed van de kruk af en volgde Shane naar de kamer met dozen toe. 'Oh god. Dit wordt wat." Ze grijnsde even en keek naar hem. Ze pakte alvast een tweede doos mee en keek naar de inhoud van de eerste. "Dat lijkt me een prima plek." Gauw liep ze naar de kast toe. 'Geef eens een natte doek, die moet eerst even schoon gemaakt worden voor je je trofeeën erin zet.' Glimlachend draaide ze zich om naar hem en knikte. "Dat snap ik wel.' Ze liep naar hem toe en legde haar hand zachtjes op zijn arm. "Ik moet zeggen dat ik het gaaf vind dat je op zulk goed niveau mee deed, vind ik echt knap van je." Eliza glimlachte en pakte er een beker uit, rustig bekeek ze die en keek naar Shane. "Dat is ook wel zo, die risico's lopen je nu eenmaal meer dan wanneer je even gaat hardlopen een stukje.'Hij keek in haar ogen en glimlachte. Dat was namelijk hetgeen dat haar fit hield in combinatie met fitness en soms wat yoga. "Je hebt in ieder geval de bekers nog.' Zei ze opbeurend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 1:34 am

Shane glimlachte. Ze was zo vooruitstrevend. Hij liep dan ook naar de keuken waar hij een emmer met warm water, en een beetje koud, vulde en een doek erin gooide. Waarna hij een allesreiniger met lavendel geur erin gooide. Hij liep terug met de emmer en zette deze bij de kast neer en keek naar haar wanneer ze met de beker stond. Al de woorden over risico's leek ze goed te begrijpen. "Wees blij dat ik het nu niet meer doe oké? Ik was dan elke zaterdag thuis gekomen met wonden, kneuzingen en blauwe plekken. Is geen mooi gezicht." Hij keek haar even lachend aan en hij tilde haar kort op, draaide een rondje met haar en knuffelde haar toen. "Ik ben al blij dat je me wilt helpen Eliza, dank je." Hij was helemaal opgefleurd. Vooral in vergelijking met gisteren. Hij sloot zijn ogen even kort en hij genoot van haar aanwezigheid. Hij pakte nog een paar bekers uit en op een gegeven moment zag hij de medailles. 'Clubkampioen', 'Kampioen van New York', 'Nederlands kampioen'... allemaal medailes en kampioensschaps linten. Hij glimlachte even aan de herinneringen aan de gevechten. Het was zo zwaar, maar ook zo makkelijk geweest. Liefde was er niets bij. Hij keek daarna naar de tweede doos die ze had gepakt en opende deze ook alvast. "Ik heb de doos met Dvd's en bluerays gevonden." Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:48 pm

Eliza keek hem even na toen hij een emmer ging halen, hij luisterde tenminste wel naar haar en wilde meewerken, dat vond ze fijn. "Daar ben ik ook heel blij mee geloof me. Ik zou het geen fijn idee vinden als je zo thuis zou komen." Ze gaf een kreetje van schrik toen hij haar optilde en een rondje met haar draaide. Lachend hield ze hem vast en knuffelde mee. "Heel graag Shane." Hij was een stuk vrolijker en dat deed haar ontzettend goed. Zacht streelde ze even over zijn wang heen en werd toen weer los gelaten door hem. Ze liep naar de kast die ze rustig schoon begon te maken, soms keek ze om naar hem. Hij leek vervlogen in zijn herinneringen. "Oh god. Nog meer?" Ze maakte de plankjes droog en liep naar hem toe. Lachend keek ze naar de doos. "Toevallig last van verzamelwoede?' Hoofdschuddend keek ze hem aan. "Ga die bekers er maar in zetten zoals je ze wilt hebben staan, dan zal ik dit in stapels op de tafel zetten." Eliza was goed in dingen opruimen, haar eigen kamer was ook altijd geordend, dat gaf haar rust in haar hoofd. Ze hoopte toch ook wel een beetje rust voor Shane te creëren. 'Ik durf te wedden dat mevrouw Jane straks versteld staat als die kamer leeg en opgeruimd is."  Zachtjes grinnikte Eliza even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13, 2015 8:56 pm

Shane glimlachte en keek haar aan. "Ik had je gewaarschuwd toch? Voor de dvd's?" Hij schudde zijn hoofd even en pakte de doos met prijzen. Hij stalde de bekers over de bovenste plank uit en zijn medailles over de tweede plank. Nog drie planken te vullen. Shane draaide zich om naar haar en liep rustig naar haar toe. Hij legde zijn armen om haar heen en drukte een kus op haar wang. "Lust je zo nog een kop thee? Of wat fris misschien?" Hij glimlachte even en liep daarna naar de dozenkamer, waarna hij terug kwam met nog twee dozen, boven op elkaar gestapeld, en hij zette ze voor de bank neer. Hij veegde even over zijn voorhoofd alsof hij veel had gezweet en grijnsde. "Als we zo doorgaan is straks de hele kamer leeg. En waarschijnlijk is één van deze dozen nog meer dvd's. Scheelt dat ik er zo'n grote kast voor heb." Hij keek er even naar en keek daarna naar haar. "En mevrouw Jane krijgt een hartaanval als ze dit ziet. Als je blijft slapen kan je haar morgen ontmoeten. Ik heb morgen geen plannen dus... We kunnen morgen misschien wat leuks doen ofzo." Hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2015 12:18 am

Zacht gegrinnik kon ze niet tegen houden. "Ja, daar heb je me voor gewaarschuwd, ik had het kunnen weten natuurlijk. Ze glimlachte en had de doos rustig uitgepakt toen Shane alweer naar haar toe kwam en zijn armen om haar heen legde. "Hm, ik ga voor iets fris. Iets van sap lijkt me wel lekker.' Ze keek hem liefjes na en keek rond. Eigenlijk wilde ze wel even een raam open zetten, wat extra frisse lucht. 'Nou dan moeten we zo doorgaan, dan zie je direct het resultaat straks." Eliza keek stralend naar hem. "Welk raam mag ik open zetten?" Ze keek stiekem even in de dozen. "Oh ja hoor, de bovenste is dvd's. Lachend keek ze naar hem en knikte. "Arme mevrouw Jane." Ze schudde haar hoofd even en knikte toen. "Ik had er stiekem al op gerekend' Bekende Eliza eerlijk, ze kon er niet omheen, ze had al wat kleding en tandenpoets spullen mee genomen, ze had verwacht dat ze zou blijven slapen. Tevreden pakte ze nog een doos uit waar ze wederom de dvd's en blueray's van elkaar te scheiden, net als ze in zijn andere kast had zien staan in blueray.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2015 12:39 am

Hij lachte even luid op haar reacties. "Wel ja.. Ik ga een lekker sapje voor je pakken. Multivitaminen goed? Het is wel mijn geheime recept, dus een beetje zoet, maar tegelijk ook bitter. Boordevol vitaminen natuurlijk." Hij knipoogde even en liep daarna naar de keuken. Bij haar vraag over het raam trok hij een wenkbrauw op. "Je wil een raam open zetten, in een penthouse?" Hij schonk de glazen in en zette ze op een vrije plek op de tafel. Hij liep daarna naar één van de ramen welke hij van links naar rechts open trok door een deurklink in te knijpen. Hij zette het open en de frisse wind drong meteen binnen. "Hendel inknijpen en open schuiven. Voor als je morgen bijvoorbeeld een raam open wil zetten." Hij liet zich even op de bank vallen en keek naar haar. "Weet je... dat je een erg mooi lichaam hebt? Waarom heb je nooit iets met modellenwerk gedaan?" Hij bekeek haar even van beneden naar boven, alsof hij haar scande, maar hij bekeek haar daadwerkelijk alsof hij een werkgever was. Hij glimlachte en leunde wat meer naar achter in de bank, alsof hij zich erin kon verstoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2015 5:52 pm

"Pak jij maar een lekker sapje." Ze grinnikte even toen Shane het over zijn geheime recept had en schudde lachend haar hoofd. "Ja meneer Shane, ik vind frisse lucht lekkerder dan een airco en juist hier, in een penthouse. Kan je vijf minuten je raam open zetten en je hele kamer ruikt alweer fris." Met een glimlach keek ze hem aan en was blij dat hij dan ook luisterde en het raam opende. "Komt goed, dankjewel." Ze glimlachte en ging rustig nog even door, ze had nog genoeg energie en als ze zou gaan zitten zou ze echt niet meer overeind komen. De opmerking liet Eliza blozen. "Niet mijn ding, ik hou er totaal niet van als mensen op die manier aan me plukken en me gekke dingen aan doen. Nee, geef mij maar een lekkere trainingsbroek met een ruime trui. Dat is meer dan genoeg." Ze pakte nog wat dvd's uit de dozen en zette ze rustig neer. "Bovendien is die wereld veel te kil en hard. Ik zou dat niet aan kunnen. Al die kritiek over een haartje dat niet goed zit of een grammetje vet. Nee, echt niet." Ze glimlachte en legde rustig wat dvd's weg waarna ze naar het glas toe liep en dat oppakte om uit te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2015 6:59 pm

Shane had haar rustig zitten bekijken wanneer zij eigenlijk het antwoord 'nee' gaf. "Je mening is goed doorgrond, dat is zeker waar. Maar als ik je dan mijn joggingbroek en warme trui geef... zou je dan een modeshow voor mij gaan lopen?" Shane grijnsde en stond daarna op om ook weer rustig verder te gaan. Hij liep naar de emmer en pakte de natte doek waarna hij de lege planken schoonmaakte. Daarna begon hij de opgestapelde dvd's en bluerays in de kast te zetten. Hij glimlachte even. "Straks zijn al mijn kasten vol. Dat is ook fraai." Hij grijnsde en liep heen en weer tussen de tafel en de kast. Hij zette zijn porno dvds op de onderste plank waar ze niet zo op zouden vallen. De andere werden natuurlijk hoger gezet. Hij liep al snel naar de dozen kamer en kwam met nog een doos aanlopen welke hij op de bank zette. Hij trok de doos open en schrok van wat er in zat. Allerei foto's met volwassen mensen en een kleine jongen erop. Hij sloot de doos snel weer en keek daarna naar het raam. En sloot zijn ogen even. "Ik denk... dat ik deze doos liever gesloten hou. Ik heb een sigaret nodig." Hij liep weg van de doos en naar het open raam waar hij bij ging staan. Hij pakte een sigaret en stak hem aan, de rook inhallerend en weer uitblazend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 2:34 pm

Eliza knikte, haar mening was zeker doorgrond. Die wereld was niets voor haar. Een lachje kwam uit haar mond en ze keek hem aan. "Ja, ik zou wel voor jou een modeshow willen lopen hoor." Ze moest even lachen en schudde haar hoofd. Rustig dronk ze wat van de multivitamine en bekeek hem. "Dat zal wel een mooi gezicht zijn toch?" Ze glimlachte en liet hem de dozen halen. Eliza bekeek hem even en zag zijn gezicht betrekken. "Is goed, ik zal hem even in de hoek van de kamer zetten, dat ik weet dat die gesloten blijft." Ze had respect voor zijn privacy, hoelang kende ze deze man nou?  Ze keek even naar hem en liet hem roken. Ze deed de doos goed dicht en tilde hem voorzichtig op waarna ze hem in een hoek plaatste, die mocht hij alleen doen. De andere doos bevatte nog wat kleding, vooral sportkleding. 'Wat wil je met je sportkleding doen Shane? Het lijkt me niet zo fris dat hier in je woonkamer te hebben. Zal ik die op de slaapkamer neer zetten?'  Ze sprak er luchtig overheen. Het waren immers haar zaken niet toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 5:06 pm

Shane keek naar haar en knikte even. Hij was een beetje geschrokken en hij probeerde duidelijk om alsnog normaal te doen. Maar hij red het niet bepaald om zomaar de knop om te zetten. Hij keek even naar haar en glimlachte toen al weer. "Ja, die mag wel in de slaapkamer. Die zal ik zo zelf doen." Hij liep naar de doos die ze in de hoek had gezet en nam die mee naar de slaapkamer en vervolgens ook de kleding doos. Hij sloot de deur achter zich en nam daarna twee nieuwe dozen mee. Hij zette ze op de bank en keek vervolgens naar haar. "Dank je, dat je er verder niet naar vraagt. Het zijn herinneringen van vroeger, maar ben er nog niet klaar voor om die onder ogen te komen." Hij vertelde haar een beetje, om haar niet volledig in onwetendheid te laten. Shane opende één van de nieuwe dozen en keek naar een oud kostuum wat eruit kwam. Het was een soort piratenkostuum en Shane schoot in de lach. "O mijn god. Dat ik deze nog had." Hij hield het kostuum voor zichzelf en keek naar Eliza. "Jarrr mateys!" Hij kneep een oog dicht en schoot alleen maar harder in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:24 pm

Eliza merkte wel aan hem dat hij er echt even van onderste boven was en liet dat ook rustig toe. Ze was blij dat hij nieuwe dozen mee nam en glimlachte even. "Geen dank, het zijn jouw herinneringen, die hebben hun eigen tijd." Ze legde even haar hand op zijn rug en glimlachte. "Dankjewel dat je me verteld wat het is, al had ik wel zo het idee dat het daarom ging." Ze glimlachte even naar hem en keek naar de nieuwe doos. Lachend keek ze naar het piratenkostuum. Ze keek naar hem. Eliza moest lachen door wat hij deed en hield haar hand lachend voor haar mond. 'Mijn god Shane!" Riep ze lachend. Ze keek naar hem en grinnikte. "Waar komt dat vandaan? Waarom heb je dat gedragen?' Lachend keek ze er naar en pakte het ooglapje dat ze vrolijk voor deed. Ze grinnikte even en keek ondeugend naar Shane. Ze vond het ontzettend gezellig, dit was veel leuker dan verwacht en ze grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shane's Penthouse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shane's Penthouse
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: