Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Shane's Penthouse Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Shane's Penthouse Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Shane's Penthouse Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Shane's Penthouse Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Shane's Penthouse Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Shane's Penthouse Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Shane's Penthouse Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Shane's Penthouse Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Shane's Penthouse Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Shane's Penthouse

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 9:09 pm

Shane's Penthouse 5641799

In het centrum van de stad in één van de hogere gebouwen, ligt het penthouse van Shane Dubois. Het ruime appartement kijkt uit over Londen en is ingericht met zwart/wit/grijs en de felle accenten van rood. Een perfect hygiënisch schoon huis. Men kwam het makkelijkst in de kamer met de lift die naar het penthouse toeging. Dit natuurlijk wel met een beveiligingscode.



Shane was de lift al ingestapt en hield deze nu open voor Eliza. Hoewel de lobby er alles behalve luxe uitzag, waar hij zich voor schaamde, wist hij dat zijn huis er veel beter uit zag. Hij rekte zich even uit in de lift en keek naar haar. "Niet zenuwachtig hoop ik? Anders heb ik ook nog wel witte, rode wijnen. Rose wijnen. Nog wat sterkere dranken." Hierbij glimlachte hij even verleidelijk en wanneer het 'ping' van de lift kwam en de deuren open gingen, liet hij haar voorgaan. "Welkom in mijn huis. Of nou ja, appartement." Hij schatte haar reactie even in en keek daarna naar de keuken die zich links van hen bevond. Hij liep er rustig heen en keek daarna over zijn schouder, al snel recht naar haar zodra hij achter de bar stond en glimlachte. "Dus... waarmee kan ik u verblijden mevrouw Eliza?"


Laatst aangepast door Shane Dubois op wo maa 11, 2015 11:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 9:50 pm

Eliza was het rustig gevolgd. Ze had beloofd niet te gillen maar goed, daar zou ze zich toch niet aan houden. Rustig liep ze verder naar binnen toe. De lift in. Ze keek hem verbaasd aan. "Vreselijk. Ik denk dat je hele drank voorraad aanzienlijk is geslonken als ik weer naar huis toe ga." Ze grinnikte even en bleef rustig in de lift staan. Zijn verleidelijke blik liet haar weer blozen. Toen de liftdeuren open gingen en ze het appartement in stapte viel haar mond open. "O god!" Riep ze uit en ze gaf een gilletje en keek hem toen lachend aan. "Zo, ik heb mijn fangirl moment weer even gehad." Vrolijk keek ze hem aan en liep rustig mee met hem naar de keuken. Ze ging bij de bar zitten en haalde haar schouders op. 'Doe maar wat wijn, ik ben niet zo goed met sterke dranken." Bekende ze eerlijk en ze glimlachte even tevreden, het zag er netjes en verzorgd uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 9:58 pm

Shane pakte een fles witte wijn eruit, maar daarna een andere. Hij keek even naar haar en grijnsde. "Je lijkt me meer het type voor een zoete, witte wijn." Hij knipoogde even en pakte daarna een wijnglas welke hij rustig volschonk. Daarna pakte hij er nog één en vulde deze ook. Zette deze ook op de bar en ook de fles zette hij erbij. Hij liep daarna naar een stereo installatie waar hij zachtjes de radio aanzette. Dat maakte de kamer minder leeg als voorheen. Daarna liep hij ook naar de bar en ging rustig eraan zetten. Hij trok daarna zijn vest uit en hing deze over de barstoel. Hij keek daarna geïnteresseerd naar haar. "Dus..." Hij pakte zijn wijnglas en hief deze. "Op nieuwe contacten." Hij glimlachte daarna verleidelijk naar haar en liet hen glazen klinken. Hij leunde een beetje op de bar. En schoot toen even in de lach. "Binnenpretje... maar ondanks je fangirl uitbarsting van net... wat vind je ervan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 10:25 pm

Eliza keek naar hem en glimlachte. "Goed geraden hoor." Kort grinnikte even en nam tevreden haar glas aan. Ze nam er een slokje van, hij had zeker een goede smaak als het om wijn ging. Met een glimlachje keek ze even om naar hem. "Lekkere muziek." Toen hij terug kwam keek ze naar hem en grijnsde. 'Ik heb al gedronken." Bekende ze even. Eliza keek naar hem en moest lachen. "Op nieuwe contacten." Het was zo'n stom iets, nieuwe contacten. "Ik vind het geweldig, kom op, dit is veel beter dan mijn appartementje op de campus natuurlijk. Ik had niet eens verwacht dat jij zo netjes was." Ze keek hem aan en grinnikte even. "Ah, ik ben blij dat ik mocht gillen van je. Dat je dat toch zomaar toestond." Plagend gaf ze hem een duwtje en dronk daarna rustig van haar wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 10:31 pm

Shane schudde lachend zijn hoofd wanneer ze bekende al een slokje te hebben genomen. "Alsof dat wat uitmaakt. Het gaat om het idee." Hij nam na de toost zelf ook een slok en keek daarna naar haar. Haar reactie op zijn woning had hij een beetje verwacht, maar niet op deze manier. Hij schoot in de lach om haar duwtje en keek naar haar. "De muren zijn geïsoleerd, dus er is niet echt iemand die wat hoort buiten mij om." Hij keek haar daarna een beetje serieus, maar verleidelijk aan. "En als je lief voor me bent, wie weet mag je hier dan wel af en toe komen logeren." Hij zei het ontzettend plagerig, maar wie goed luisterde, kon horen dat er ook een gemeend deel bij zat. Hij glimlachte en ging daarna wat meer naar achteren zitten. "Ik ben niet netjes, de schoonmakers zijn dat. Ik steek er eigenlijk geen vinger naar uit. Lieve pleeg pappie en mammie hebben dat geregeld. Praat daar liever niet te veel over." Hij leunde weer naar voren en nam een flinke slok van zijn wijn. Hij boog zich over de ontbijtbar heen en pakte een asbak van het aanrecht welke hij daar neerzette. Hij pakte zijn pakje sigaretten uit zijn broekzak en stak er één aan. "Ik weet niet of je rookt, maar als je wil, mag je altijd pakken." Hij tikte het al uitgebrande as van de sigaret en nam er een hijsje van. Daarna keek hij naar haar. "Ik heb wel wat leuke plannen met je..." Vanuit het niets sprak hij die woorden. Zonder enige aanleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:31 pm

Rustig bleef ze zitten en knikte, dat was natuurlijk zo, alsof het echt ongeluk zou brengen als ze niet zou drinken voordat ze zouden proosten. Eliza moest lachen en keek hem aan. 'Gelukkig maar denk ik, ik zou niet willen dat anderen me zouden horen." Lachend keek ze naar de man, kom op geïsoleerde muren, wie had dat nou? Ze grinnikte even en bloosde. "Ik ben altijd lief, volgens mij ben jij hier degene die stout is." Lachend keek ze naar hem, dat verklaarde natuurlijk wel alles. "Oké, dan zijn je schoonmakers erg netjes. Ik zal het er niet over hebben." Ze glimlachte even lief naar hem. Rustig dronk ze van haar wijn en schudde haar hoofd. "Ik rook niet, dankjewel." Ze glimlachte even naar hem en zat rustig. Haar wangen werden vuurrood door zijn woorden. Hij deed haar denken aan Dean en ze beet op haar onderlip. Ze herinnerde zich de woorden van Dean en keek naar haar glas. Hij zou woedend zijn als ze dit zou doen en stil bekeek ze Shane. Ze mocht Dean, was dit het waard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:47 pm

Shane keek naar haar en nam een slok van zijn wijn. Hij maakte de sigaret uit wanneer haar gezicht wat vertrok naar angst. Daarna nam hij twee slokken wijn. Maar één ervan hield hij in zijn mond. Hij stapte nu van de kruk af en liep naar haar toe. Met zijn handen kantelde hij haar hoofd een beetje naar achteren. Daarna drukte hij zijn lippen op de hare en liet de witte wijn in haar mond lopen. Hij trok zich daarna terug en veegde het verspil van de wijn, van haar gezicht af en keek naar haar. "Ik weet niet waar je gedachten naartoe dwaalden, maar je gezicht neigde een beetje naar angst. Alsof je ergens bang voor was." Hij streelde haar wang even en keek haar diep in haar ogen aan. "Laat niemand jouw keuzes voor je maken Eliza. Je bent een sterke jonge vrouw. En ja, ik zie dingen voor me die ik met je zou kunnen en zelfs zou willen doen. Maar daar moet jij je niet door laten leiden." Hij knikte na die woorden om zijn woorden extra kracht te geven. Maar daarna drukte hij zijn lippen op de hare. Het was geen gewone kus zoals normaal. Nee... Dit was een kus die al snel over zou gaan naar een passionele en vurige zoen. Een zoen waardoor een spel gevuld met passie zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:36 am

Ze dronk nog wat. Wat moest ze doen.. Haar gedachten waren bij Dean, hij was zo serieus geweest, ze mocht niet een ander haar lichaam geven maar wat stond ze op het punt om te doen? Ze keek op toen haar hoofd gekanteld werd. Ze kuste mee en proefde de witte wijn toen al gauw. Ze dronk het rustig op en bloosde wat. Zijn woorden deden dat echter vervagen. "Ik heb dingen afgesproken, ik zou me er eigenlijk aan moeten houden.." Trok ze zich nu terug? Ze wist het niet meer. Zijn woorden liet en haar twijfelen. Hij liet haar desondanks nauwelijks een keuze. Ze liet zich kussen door hem. Greep hem zachtjes vast. "Oh Shane.." mompelde ze tegen zijn lippen, twijfel klonk door haar stem. Misschien moest ze dit wel stoppen, ze had zeker teveel wijn gehad in de pub en hier weer wijn. Haar hoofd was licht en ze keek naar hem. Hij leek best op Dean. Zachtjes beet ze op haar onderlip en onderbrak zijn kus even. Het tintelde in haar buik, het voelde heerlijk maar toch. Twijfel overwon het en ze keek hem aan. "Misschien moet ik dit niet doen." Ze legde haar handen op zijn borst en keek er naar. Ze voelde zich zo schuldig. Ze had hem direct gemogen en voelde zich zeker aangetrokken door hem. Ze wilde hem graag, alles in Eliza's lichaam schreeuwde dat maar aan de andere kant was te twijfel zo duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 11:43 am

Shane keek haar aan wanneer ze uitlegde wat eigenlijk in haar hoofd speelde. Shane zijn houding ontspande wat en een glimlach sierde zijn lippen. Hij begreep de verplichtingen naar iemand heel erg goed. Hij had ze vaak gehad. Maar toch deed het hem niets. Hij zoende haar...
Maar naarmate hij verder ging onderbrak ze de kus zelf. Haar woorden dat ze het misschien niet moest doen liet hem even haar haren strelen en hij kneep zijn ogen samen. "Als je twijfelt... nee... dan niet." Hij liet haar los en gaf haar haar eigen glas wijn en nam zijn eigen. "Je bent gebonden met de touwen van twijfel, trouw en op hetzelfde moment verraad." Hij haalde een hand door zijn haren en dacht even na terwijl hij weer ging zitten op de kruk. "We hebben twee opties Eliza... Ik kan je thuis brengen, dat is geen probleem. Maar je mag ook gewoon hier blijven slapen, pakken we nog even een filmpje en maken we er gewoon een gezellige tijd van. Ik heb dan wel geen logeerbed, maar om je op de bank te laten slapen in comfortabel. En eerlijk? Ik zie de bank ook niet zitten. Dus... We kunnen gewoon samen in mijn bed... Ik beloof je verder niet aan te raken, behalve misschien een knuffel morgenvroeg, maar dat is alles." Hij zette het nu lege glas terug op het aanrecht en draaide zich naar haar toe. "Jij mag beslissen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:14 pm

Ze keek naar hem. Hij was knap en kennelijk begreep hij haar toen ze de kus verbrak. Ze knikte en nam haar wijnglas vast. "Goed, dat vind ik fijn. Dankjewel Shane." Ze kuste zijn wang even. Eliza kek hem aan, hij omschreef precies hoe ze zich voelde. "Ik zou graag hier blijven slapen en een film met je kijken." Verlegen keek ze hem aan en bloosde een beetje. "Dat klinkt goed." Eliza nipte van haar wijn en beet op haar onderlip. "Ik vind je echt heel erg aardig Shane, geen hard feelings?" Ze plukte een beetje aan haar haren en bleef rustig zitten. Ze keek even naar haar schoot. Ja, ze hield haar belofte aan Dean. Zolang ze geen bijna relatie had zou ze niet met iemand in bed gaan liggen. Ze had het hem beloofd, ze was ontzettend blij dat Shane het waardeerde. Ze had het niet verwacht en bloosde een beetje. "Ik vind het leuk dat je zo lief ben. Of is dat niet het juiste woord? Ik denk het niet." Ze mompelde het een beetje maar eigenlijk was ze gewoon heel gelukkig. "Welke film wil je kijken? Dan kom ik wel tegen je aan zitten om het goed te maken." Ze glimlachte even een beetje. Eliza hoopte gewoon dat hij het niet heel erg vond, ze wilde hem wel vaker zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 1:44 pm

Shane's Penthouse 0112
Shane haalde een hand door zijn haren en keek haar daarna rustig aan. Vreemd genoeg voelde hij zich dan afgewezen, maar hij mocht haar en kon dus niet kwaad op haar worden. Hij ontweek daarom ook de vraag over zijn gevoelens. "We kunnen nostalgisch gaan doen en Pirates of the Caribean gaan kijken. Of we pakken het gelijk goed aan met een goede film zoals Warrior of Never Back Down. Ben een grote fan van vechtfilms, sorry." Hij stond op van de kruk en rekte zich kort uit. "Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik ga even snel douchen. Lange dag." Hij verontschuldigde zichzelf even en verdween toen naar de badkamer. Hij sloot zijn ogen even wanneer hij in de badkamer stond en trok zonder enige gedachtengang zijn kleding uit. Hij zette de douche uit en stapte er al onder, zonder te wachten tot het water warm werd. Hij waste zijn haren, zijn lichaam en kwam er daarna ook al uit. Hij droogde zich af en trok wat lekker zittende kleding (Zie bovenstaande afbeelding) aan waarna hij terug liep naar de woonkamer. Hij glimlachte naar haar. "Sorry, ik haat het als ik me niet prettig voel. Daarnaast werkt een douche perfect om nuchter te worden voor me." Hij haalde even een hand door zijn nog licht vochtige haren. Zijn buik toonde hierdoor een beetje en hij liep daarna naar haar toe, om haar hand vast te pakken en haar naar de comfortabele bank voor de tv te leiden. "En.. heb je een keuze tussen de films kunnen maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 6:00 pm

Eliza keek naar hem, twijfelend. Misschien was het wel iets slechts dat ze gezegd had dat ze niet wilde. Zacht beet ze op haar onderlip en keek naar hem. "Ik merk het ja, ik vind eigenlijk alles wel goed.' Rustig bleef ze zitten toen hij op stond. "Nee, natuurlijk niet, ga je gang, het is jouw huis.' Eliza keek hem na en bloosde een beetje. Ze besloot even te blijven zitten en dronk haar glas wijn leeg waarna ze toch maar weer besloot om op te staan. Ze wilde een film uit zoeken en liep naar de plek waar allerlei dvd's stonden. Rustig begon ze maar een beetje te kijken, hij had wel veel. In de verte hoorde ze de douche uit gaan, hij zou er zo vast wel weer aan komen. Verbaasd keek ze op en bloosde een beetje. Hij stond er redelijk naakt bij en ze knikte. "Ik snap het wel." Rustig liep ze mee op het moment dat hij haar hand vast nam. "Je hebt er veel te veel. Denk je nu echt dat ik kan kiezen Shane? Doe niet zo gek.' Kort grinnikte ze even en liep met hem mee. Verlegen beet ze op haar onderlip. "Kies maar, wel een beetje dat ik ook nog kan volgen. Je hebt toch wel iets dat geschikt is voor je vrouwelijk gezelschap." Plagend streelde ze even door zijn vochtige haren heen om het een beetje goed te doen. Mannen en hun haren, Eliza had er toch wel een beetje een zwak voor. Ze maakte het zich gemakkelijk op de bank en deed haar schoenen uit, ze wilde het natuurlijk niet vies maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 6:13 pm

Shane keek naar haar en haalde al snel zelf een hand door zijn haren wanneer zij eerst door zijn haren waren geweest. Het liet hem altijd zelf door zijn haren gaan omdat het dan voor zijn gevoel niet goed zat. Hij glimlachte even en keek daarna naar de dvd kast. "Deze dvd's? Allemachtig dat is nog niet eens de helft. De rest staat nog in dozen inpakt omdat ik te lui ben de rest eigenlijk uit te pakken." Hij liep daarna naar het dvd rek en pakte er een film uit welke hij in zijn blueray player stopte. Daarna liep hij naar de bank en ging naast haar zitten. Alsof er niets was gebeurd, legde hij een arm om haar heen en keek even naar haar. "Zit je comfortabel?" Hij had een glimlach om zijn lippen en hij zette daarna de tv aan. "Oké... Warrior... een film over twee broers die elkaar na lange tijd in de ring treffen. De ene heeft zijn vader mee, en de ander is een oorlogsheld die vecht voor zijn verleden en toekomst. Beetje de verhaallijn in het kort." Hij haalde rustig zijn schouders op en pakte een andere afstandsbediening waarmee hij de lichten een beetje dimde. Daarna keek hij even naar haar. "Als je ooit over je twijfel heen bent, denk dan even aan mij. Oké? Of wanneer er iets fout gaat. Je mag altijd hierheen komen, ongeacht het tijdstip." Hij leunde naar haar toe en drukte een kus op haar wang en startte daarna de film. Hij wilde namelijk geen antwoord op die vragen, of op het pas gezegde. Met zijn houding liet hij dat ook merken. Hoewel hij glimlachte en ontspande, waren zijn wenkbrauwen gefronst, alsof hij aan het nadenken was. En dat was hij ook. Hij snapte even niet goed waar hij zelf mee bezig was namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 6:49 pm

Een vrolijke blik was te zien in haar ogen, hij moest het nog maar weer een keer goed doen, zo typisch. Ze herkende het, ook zij zat het liefste nog even aan haar eigen haren nadat iemand anders eraan had gezeten. "Mijn god, hoeveel heb je wel niet? Heb je nog meer ingepakt staan? Dan organiseren we wel een keer:  Shane's verhuisdozen uitpakdag! Hoe klinkt dat?" Met een lach op haar gezicht keek Eliza naar de man, ze volgde hem met haar ogen toen hij een dvd had gepakt. Op de bank kroop ze dan ook tevreden tegen hem aan, het voelde aangenaam. Een naam geven kon ze het niet echt. "Ja, ik zit heerlijk." Beantwoordde ze zijn vraag en  haar ogen rustte in de zijne. De samenvatting was wel prettig, ze was bang dat ze er anders misschien niets zou van begrijpen. "Oké, duidelijk, dan moet ik het toch wel een beetje kunnen volgen." Positief ingesteld, dat was wel hoe ze was. De lichten werden gedimd, gaaf! Het was duidelijk een luxueus appartement. Verbaasd knipperde Eliza met haar ogen. Ze gaf er geen antwoord op, glimlachte enkel en kroop tegen hem aan. Ze ontspande naast hem en keek naar de film. Het was goed, ze zou aan hem denken maar dat hoefde ze niet te bevestigen, ze was er van overtuigd dat hij dat wel wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimewo maa 11, 2015 11:15 pm

Shane keek naar haar wanneer ze een uitpakdag wilde organiseren. Hij keek haar daadwerkelijk aan alsof ze gek was en haalde toen zijn schouders op waarna hij in de lach schoot. "Geloof me, dozen genoeg om uit te pakken."
Wanneer hij de film had gestart hield hij zich eigenlijk rustig en keek gewoon de film. Pas aan het einde van de film had Shane kippenvel op zijn armen en zijn kaken strak op elkaar geklemd. Wanneer de aftiteling begon keek hij naar haar. "Dus... dat was een kleine sneak-peak in mijn leven. Ik beoefen die sport zelf." Hij stond daarna op en keek naar haar. "Ik weet niet of jij misschien wou douchen? Anders laat ik je de slaapkamer alvast zien."
Hij liep daarna op zijn gemakje naar de slaapkamer en opende één van de drie witte deuren die zich aan het eind van het appartement bevonden. In de slaapkamer was een groot twee persoonsbed met donkere lakens en een grote witte deur die weer ergens anders heen leidde. Naast het bed stonden twee witte nachtkastjes met op elk een lampje. Er hingen lange, dikke witte gordijnen voor de ramen die het zonlicht kostte wat kost het zonlicht buiten moesten houden. Hij ging de slaapkamer in en trok zijn vestje uit waardoor een paar littekens op zijn schouderbladen zich toonden en hij draaide zich nu om. "Niet verkeerd bedoeld, maar ik slaap wel gewoon in mijn boxer." En met die woorden trok hij zijn broek uit en liep al richting het bed waarvan hij de lakens nu omsloeg. Hij keek haar aan en glimlachte toen. "Geen zorgen... ik zal je niks doen... Zoals beloofd." Daarbij tikte hij op het bed, als teken dat ze er gewoon bij mocht komen liggen. Eigenlijk precies zoals afgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 12:20 am

"Geloof me, ik kom ze zo uitpakken wanneer je me de kans geeft." Ze schonk hem een serieuze blik. 'Ik vind het gezellig met je, jij mag alles op z'n plek zetten dan, ik pak het uit. We bestellen pizza of chinees en 's avonds kijken we nog een film. Ik vind het ideaal." Typisch Eliza, ze hield het graag zo gewoon mogelijk. Er waren geen gekke dingen nodig om het gezellig te hebben. Nu moest ze ook wel bekennen dat ze gewoon graag nog eens langs kwam bij Shane, mocht hij dat natuurlijk ook willen, ze vond hem echt aardig.
De gehele film had ze tegen hem aan gezeten, soms een geluidje van afschuw of medelijden gemaakt. Ze had hem vast gegrepen en evengoed weer verlegen los gelaten zodra ze het merkte. "Echt? Jeetje Shane.. Het zag er gevaarlijk uit, heb je veel verwondingen?" Bezorgdheid doorklonk in haar stem en ze stond rustig op. "Eigenlijk wel maar ik had niet gerekend op blijven slapen bij iemand. Ik heb niet echt iets bij me. Mag ik voor vannacht misschien iets van jou lenen?"  Eliza volgde hem naar de slaapkamer. Het was echt een groot appartement, ze verwonderde zich er weer over. 'Mijn god.." Mompelde ze zachtjes, dit was pas een masterbedroom. Eliza liep rustig de kamer rond en bekeek alles nieuwsgierig, het viel haar wel op dat hij nergens foto's had, in de woonkamer ook al niet. "Nee, dat is niet erg." Ze glimlachte verlegen. Eliza voelde zich toch wel een beetje opgelaten nu, de alcohol voelde ze al een stuk minder dus haar remmingen kwamen wel weer wat terug.
"Ik geloof dat jij je belofte houdt Shane, het zal erg mis moeten zijn als je die verbreekt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 10:28 am

Shane wilde haar als gek verklaren maar in plaats daarvan gunde hij haar een glimlach. "Oké oké... dat is een deal. Dan gaan we dat wel een keer doen." Hij bewoog zijn schouder naar achteren die protesterend kraakte en keek naar de film.
Na de film trok hij een wenkbrauw op bij haar reactie. "Ik heb mijn beide schouders regelmatig uit de kom gehad, nu een operatie eraan gehad. Dus topklasse zit er niet meer in. Maar dat maakt niet uit."
Shane was opgestaan en richting de slaapkamer gewandeld wanneer ze hem vroeg of ze wat van hem kon lenen. Shane had daarop de witte deur binnen de slaapkamer geopend en liep nu een grote inloopkast in. Vijf meter breed en tien meter lang ongeveer. Shane pakte één van de donkere tshirts uit de kast en gaf deze aan haar. Daarna liep hij weer terug en viste er een joggingbroek uit. "Weet niet of je dat wou, maar het zekere van het onzekere."
Shane was al in bed gaan liggen en keek naar haar. Waarom werd ze nu opeens verlegen. Hij draaide zijn hoofd weg en rolde met zijn ogen. "Ik kijk niet." En daarop trok hij zijn hoofd onder de dekens. Hij wachtte tot ze het bed in zou stappen. "Eliza... je kent me nog niet zo goed. Kijk uit met sommige dingen die je zegt oké?" Hij sloeg de deken terug en sloot zijn ogen. "Slaap lekker, morgen breng ik je gewoon thuis." En daarmee sloot hij het gesprek als het ware. Al reageerde ze, hij zou het niet horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:02 am

Natuurlijk was ze blij dat hij het een goed idee vond. Het maakte haar de hele film wel vrolijk. "Echt? Jeetje.." Ze beet op haar onderlip, dat leek haar helemaal niet fijn. Ze bekeek hem en slikte. Dat mannen daaraan meededen. Eliza schudde kort haar hoofd en liep mee.
"Oh natuurlijk.." Ook nog een enorme inloopkast. Ze had grote ogen en keek er een beetje in. Ze nam het shirt en de broek aan en glimlachte kleintjes. 'Dankjewel.' Ze knikte, ze vond het wel fijn om een joggingsbroek erbij te hebben. Ze slikte een beetje en kleedde zich uit, haar kleding vouwde ze netjes op. De kleren van hem waren heerlijk schoon en ze kroop in het bed. Het was groot en heerlijk zacht. "Dat maakt niet uit, ik ga af op mijn gevoel en dat heeft me zelden in de steek gelaten." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Stil bekeek ze hem, het gesprek was duidelijk afgesloten. "Slaap lekker Shane, dankjewel." Zei ze nog zachtjes. Eliza bekeek de man stil. Ze ging iets dichter bij hem liggen en sloot moe haar ogen. Voor haar was het ook een lange dag geweest en al gauw viel ze in slaap. In haar slaap kroop ze dan ook tevreden tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:20 am

Shane merkte haar emoties wel op maar bleef eigenlijk rustig eronder. Hij zat er mee... Ze was eerst een beetje enthousiast en in één keer sloeg dat om. Het ergerde hem... Alsof ze bang was voor iets of iemand. Hij voelde hoe ze tegen hem aankroop en hij kreeg even een rilling door zijn lichaam. Hij keek over zijn schouder naar haar, naar hoe ze in slaap viel. Waarom was ze zo bang voor dat iets... waar ze dan ook bang voor leek te zijn. Was angst wel het juiste woord? Hij ging weer rustig beter liggen en vond het eigenlijk niet erg dat ze tegen hem aankroop, maar hij moest zich inhouden. Hij zuchtte eens en draaide zich opeens om. Hij legde een arm om haar middel en drukte zijn neus tussen haar haren. "Weltrusten..." fluisterde hij zachtjes. Daarna viel hij in slaap, een rustige diepe slaap.

-time skip-

Shane was al vroeg op, nog voor Eliza... Hij wilde haar verassen met een lekker ontbijt. Shane was dan meestal een vrouwenverslinder die het voor elke vrouw zou doen. Maar met Eliza vond hij het toch anders. Behalve een arm om haar middel die nacht had hij niks gedaan, zich aan zijn belofte gehouden. Maar hij was positief ingesteld. Als er niets zou gebeuren had hij misschien wel iemand die hij als vriendin kon beschouwen. Het liet hem even glimlachen. Daar stond hij dan, Shane, de vrouwenverslinder en hartenbreker, te koken en te bakken in de keuken voor gewoon een vriendin. Een lekker gebakken eitje, wat bacon, lekkere toast... Hij voegde wat zout toe en stond gewoon lekker te bakken. Op de achtergrond draaide er muziek van Fall Out Boy. Het nummer Centuries... Zachtjes zong hij mee... "We'll go own in history... remember me for centuries..." En gewoon lekker koken tijdens het meezingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 2:20 pm

Ze had heerlijk geslapen, iets anders kon ze niet zeggen. Zijn bed lag fantastisch, heerlijk zacht en lekker warm. Misschien ook wel omdat ze tegen hem aan was gekropen, dat wist ze nog wel en dat had haar goed gedaan. Het gaf haar een soort gevoel van geborgenheid. Op het moment was ze langzaam aan het wakker worden. Draaiend en onder de dekens kruipend. Eigenlijk wilde ze nog slapen maar de geur van eten drong ook langzaam de slaapkamer binnen. Ze moest er toch wel uit. Eliza stond op en haalde voor de vorm een hand door haar haren, ze wist zelf ook wel dat het geheel overhoop lag. Ze rilde even en liep naar de deur waarvan ze wist dat daar zijn kast zat. Verlegen liep ze naar binnen toe en pikte er uiteindelijk een trui vandaan die ze tevreden aan deed. Rustig liep ze de slaapkamer uit. Muziek stond op en ze hoorde hem zachtjes mee zitten. Glimlachend liep ze naar hem toe. "Goeiemorgen." Zei ze zachtjes en ze glimlachte. Ze kwam naast hem staan, zijn trui noemde ze niet. "Het rook in bed al helemaal naar eten maar ik krijg er echt honger van." Eliza vond het ontzettend lief dat hij een ontbijt voor haar klaarmaakte. 'Zal ik wat drinken inschenken?' Ze wilde nog wel een beetje helpen. Het was best raar, ze had niets gedaan met hem en normaal werd ze ook niet wakker bij jongens, nouja op een na dan, maar het voelde eigen heel normaal, alledaags haast. "Waar kan ik glazen vinden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 2:31 pm

Shane schrok eigenlijk een klein beetje wanneer ze er was. Hij glimlachte. "Goedemorgen. Goed geslapen?" Hij trok een wenkbrauw omhoog wanneer hij de trui herkende en schudde daarop gewoon zijn hoofd. "Honger is goed... dan kook en bak ik niet voor niets." Hij keek even naar haar en knikte op haar vraag over het drinken. "De koelkast is wel herkenbaar, die grote zilveren... En de glazen staan in de bovenste kast, tweede plank, naast de koelkast. Als het goed is is er wel melk en volgens mij had mevrouw Jane vers sinaasappelsap voor ons geperst." Hij keek even naar haar en draaide toen snel een ei om die bijna aan het verbranden was.

Hij legde daarna alles netjes op een bordje en zette het neer op de ontbijtbar en ging alvast zitten. Pas wanneer zij ook zat plaatste hij zijn elleboog op de bar, zijn hand zijn hoofd ondersteunend en naar haar kijkend. "Dus... zit mijn kleding lekker mevrouw Eliza?" Hij grijnsde en kon een lachje niet onderdrukken. "Het staat je bijna beter als dat het mij staat." Hij schudde zijn hoofd even en begon rustig te eten. "Trouwens, ik zag dat mevrouw Jane je kleding had mee genomen om te wassen. Het is een schat, maar soms is ze niet echt slim. Ik moet alleen vanmiddag ergens heen, dus ik kom de kleding ooit wel halen, en anders houd je het maar, is niet zo'n groot probleem. Ik zet je dan ergens af oké?" Zijn haar zat alle kanten op, het vest hing losjes om zijn lichaam en een losse broek hing op zijn heupen. Hij moest zich duidelijk nog klaarmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 3:37 pm

Eigenlijk vond ze het wel leuk dat hij een beetje schrok. "Ja, ik heb echt heerlijk geslapen Shane." Ze liep naar de kast en ging op haar tenen staan om de glazen te bakken. Shane was ruim 25 centimeter groter en dat was ook wel te merken aan zijn keuken natuurlijk. Ze pakte het sap en schonk rustig twee glazen in. 'Mevrouw Jane?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze zette het neer en ging zelf ook aan de ontbijtbar zitten. Tevreden glimlachte Eliza hem toe. "Het zit heerlijk meneer Shane." Zachtjes grinnikte ze en deed met een hand haar haren goed. 'Dat is mooi om te horen, dan weet ik wat ik voortaan aan moet doen, jouw kleding." Lachend keek ze hem aan en begon rustig aan haar ontbijtje. Het smaakte lekker, koken kon hij kennelijk ook nog en glimlachend keek ze naar hem. "Oh geen probleem." Ze keek hem verlegen aan, ze zou het wel aan houden. Rustig keek ze even in zijn ogen. "Ja, natuurlijk. Ik woon op de campus dus dan kan je me daar afzetten, voor de rest red ik mezelf wel." Eliza bekeek hem een beetje verlegen, hij zat er goed uit, duidelijk net uit bed maar het stond hem wel en zij kon genieten van dit tafereel. "Ik vond het erg gezellig. Als het aan mij ligt wel voor herhaling vatbaar..?" Ze was benieuwd naar zijn antwoord natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 3:58 pm

Shane keek haar aan en begon te lachen bij haar vraag over mevrouw Jane. "De huishoudster... van... ruim 50 jaar oud. Af en toe doet ze wat liefs voor me. Een vriendin van mijn pleegouders." Hij glimlachte om die woorden omdat ze half spottend uit waren gesproken. Hij kon het niet helpen dat hij het erg amusant vond dat ze zijn kleren had aangetrokken. Meestal zou hij het niet eens toestaan. Ze was een uitzondering op die regel. Hij schoof zijn bord aan de kant wanneer hij was uitgegeten en dat was snel natuurlijk. Hij keek naar haar wanneer ze duidelijk naar zijn mening viste. Hij klemde even zijn kaken op elkaar en stond op, drukte een kus tussen haar haren. "Help me te herinneren dat ik daar zo antwoord op geef, moet nu echt even aankleden en me redelijk klaar maken." Hij liep daarop weg, maar een kwartier laten kwam hij terug... ik vol pak dit keer. Zijn haren netjes gestijld. Hij keek naar haar en glimlachte. "Dus... op je vraag." Hij deed zijn manchetknopen nog even goed en keek haar daarna aan, liep naar haar toe en ging nog even op de kruk zitten. "Gezellig is het zeker, maar zoals je soms kijkt en doet, weet ik niet hoe lang ik me aan mijn belofte kan houden." Hij raakte kort haar wang aan en fronste. "Zolang jij met bepaalde dingen of personen in je hoofd zit, kunnen we het beter een beetje beperken oké?" Hij stond daarop op en pakte een glas en vulde deze met kraanwater. Hij keek naar haar en glimlachte, maar zijn ogen stonden gepijnigd.

Shane's Penthouse Notch_Lapel_Double_Buttons_Wool_Groom_Men_Suit__1__6193947681740658
Shane in Suit
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 4:48 pm

"Tenminste iemand die zorgt dat er goed voor je gezorgd wordt." Vrolijk keek ze hem aan. Zelf was ze nog niet klaar met eten, ze was niet zo snel als hij was. "Natuurlijk." Ze glimlachte en bloosde een beetje bij de kus op haar haren. Tevreden keek ze hem na en at rustig door. Ze dronk van haar sap en bekeek het appartement rustig. Het was leuk om te bekijken.
Híj was ook leuk om te bekijken. Haar blauwe ogen werden groot toen hij terug kwam, vol in pak. Hij zag er echt geweldig uit en haar buik trok even samen. Jeetje.. Eliza bekeek hem in stilte en keek naar hem toen hij naast haar zat. Ze beet even op haar onderlip. Stil luisterde ze naar zijn woorden. Eliza keek weg, dus hij wilde het afstand houden om hoe ze keek? Ze speelde met een plukje van haar haren. "Oh.." Was het enige wat ze zachtjes zei. Ze zat met Dean in haar hoofd en daarom moest het geminderd worden? Ze keek naar haar lege bord. "Ik ga me even opfrissen." Ze wilde hem niet aankijken, ze had wel gezien dat hij een pijnlijke blik in zijn ogen had. Stil liep ze naar zijn kamer toe. Het stak, het deed pijn. Ze voelde zich niet echt goed dat hij zo deed, natuurlijk was het zijn goed recht maar ze vond het echt niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitimedo maa 12, 2015 5:00 pm

Shane keek naar haar en knikte enkel wanneer ze zei dat ze zich op wilde frissen. Hij zette het glas water terug op het aanrecht en klemde zijn kaken op elkaar. Hij mocht haar, meer dan alleen gewoon mogen. Maar... zijn belofte. Hij schudde zijn hoofd en duwde zichzelf al weg bij het aanrecht en liep naar de slaapkamer toe met lange, snelle passen. Hij duwde de deur open en liep eigenlijk regelrecht op haar af. "Fuck mijn belofte." Hij pakte haar hoofd vast en drukte haar lippen op de hare. Ze een tijd vasthoudend en dan, langzaam, zichzelf weer terugnemend en haar aankijkend. Zijn ogen waren dan nog steeds gepijnigd, maar hij keek haar aan. Alsof hij haar met zijn blik alleen al vroeg te vertellen wat het was, dat ze dacht. Hij bleef daar rustig staan en keek haar aan. "Waarom weet ik niet... Waarom je gisteren opeens weigerde zal me niet aan gaan... Maar ik weet wel dat ik meer voor je voel als alleen vriendschap Eliza. Wat doe je me aan?" Hij sloot zijn ogen en liet haar gezicht nu los, omhelsde haar. "Het spijt me... Ik... ik liet me gaan. Ik kan er niet tegen als iemand stilletjes weg loopt." Hij drukte zijn neus in haar haren... "Ik wil je vaker zien Eliza... maar ik kan het niet als het gewoon... normaal moet gaan... Dat kan ik niet verdragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shane's Penthouse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shane's Penthouse   Shane's Penthouse Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shane's Penthouse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: