Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Davids kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 1:53 pm

Dat was niet het antwoord wat David had verwacht. “Helemaal niet,” zei hij snel. ‘Laat ik het eens anders zeggen,’ dacht David. Dit keer ging het soepeler. David vond de schittering in Abby’s ogen geweldig. Hij keek toe hoe ze langzaam en verleidelijk haarzelf van haar jurkje ontdeed en de rode lingerie dat het onthulde. David liep naar Abby toe en legde zijn warme handen op haar heupen. “Je ziet er goddelijk uit,” zei hij zachtjes en begon Abby in haar nek te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 2:29 pm

Abby voelde zich stiekem wel onzeker. Misschien viel haar lichaam helemaal niet in de smaak. Ze streek met haar vingers door haar blonde lokken die haast een gouden gloed hadden door het licht. Toen hij zijn armen pm haar heupen ruste legde Abby haar armen om zijn nek. Ze bloosde weer zoals. "Door jou voel ik me altijd zo fijn. Voel ik me het mooiste meisje in de wereld" ze deed haar hoofd naar achteren zodat hij beter bij haar hals kwam. Haar ademhaling werd iets zwaarder. Ze maakte een aangenaam geluidje. De hals bleef nu eenmaal een gevoelige plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 4:29 pm

“Zolang je dat maar niet vergeet,” antwoordde David. Zijn handen gleden over Abby’s rug. David liet er een rustten op haar onderrug, net boven haar slipje. Met zijn andere hand streek hij over de volle lengte van haar rug tot haar nek. David greep Abby’s haar beet en trok zachtjes haar hoofd naar achter. “Wat wil je eerst zien, mijn godin?” vroeg hij ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 4:50 pm

"Jij moet ook niet vergeten dat jij een geweldig mens bent" Haar blauwe ogen keken hem verliefd aan. Ja, ze vond David heel leuk. Zijn streling veroorzaakte kippenvel pver haar hele lichaam. David's aanrakingen waren heel prettig. Hij trok haar nu aan haar haren naar achteren. De ruwe aanpak van David was echt opwindend. Abby vond ruw altijd veel beter. Waarom? Geen idee. Abby schonk hem een brutale blik. "De keuken"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 5:05 pm

Abby’s woorden deden David deugd. Bijna niemand dacht zo over hem en David kon van geluk spreken dat hij Abby had gevonden. Abby wilde eerst naar de keuken. ‘Niet de meest opwindende plek,’ vond David. ‘Maar dat kunnen we er wel van maken.’ “Gaat u voor,” zei David en deed een stap terug. Hij gaf Abby een tik tegen de billen en liep achter haar aan. Er stond niet veel in de keuken. Een koelkast, een aanrecht en wat apparaten. David bleef in de deuropening staan. “Dit is ‘m dan,” zei hij plagend. “Het is niet heel groot, dus we moeten dicht tegen elkaar staan.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 5:15 pm

Abby bestudeerde zijn gezicht. Vond hij dat geen goed idee? Hoe klein was zijn keuken dan? Toen ze de keuken zG gingen haar mondhoeken tevreden Omhoog. "David. Jij hebt echt te weinig fantasie!" Ze deed haar armen over elkaar. "Gelukkig heb ik genoeg voor ons beide." Het meisje gaf hem een plagend knipoog. Abby ging nu op het aanrecht zitten met haar ene been over de ander. Ze leunde wat meer naar achteren en zo zag je pas goed dat ze een lichte six pack. "David." Ze wenkte met haar vinger naar de jongeman dat hij naar haar toe moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 8:24 pm

“Weinig fantasie?” vroeg David haar plagend. “Je zou eens moeten weten.” Zijn ondeugende glimlach speelde om zijn lippen. Langzaam liep David richting Abby. Hij greep haar been en legde deze opzij. David ging tussen haar benen staan en legde zijn beide handen op Abby’s wangen. Met zijn apart gekleurde ogen keek hij met een intieme blik naar Abby. “Nu ben je van mij,” zei David ondeugend en drukte zijn lippen op die van Abby. Zijn handen gleden naar beneden, tot Abby’s borsten. Heel zachtjes kneep David in ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 01, 2015 9:59 pm

"Ja, weinig fantasie." Zei ze op een plagend toontje terwijl ze met haar vingers door haar lokken streek. De ondeugende glimlach stond David heel goed. "Ja? Dan moet je dat toch eens laten zien meneertje." Abby sloeg haar armen om zijn nek en keek hem aan. "jij hebt echt bijzondere ogen. Nog nooit gezien. kan er uren naar kijken." Gaf ze eerlijk toe. Nu moest ze David wel aankijken want hij was nu haar vriendje.
"Oeh..... Dat klinkt heel bezitterig David" Ook zij gebruikte een ondeugende ondertoon. Zij beantwoordde zijn kus en sloot automatisch haar ogen. Wanneer David in haar borsten kneep hoorde je een binnensmonds kreun tijdens de kus. Abby wilde dat David haar nog meer ging aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 6:14 pm

“Dat komt wel goed,” zei David. “En jij straks ook.” David hoorde wel vaker dat hij apart gekleurde ogen heeft. Hij haalde zijn schouders op. “Ik bent het maar,” zei hij met een knipoog. “Niks om bang voor te zijn.”
David begon met het kussen in Abby’s nek. Heel langzaam verplaatste hij zijn kussen naar beneden. Eerst op haar hals, daarna tussen Abby’s borsten en op haar buik. Terwijl David daarmee bezig was, trok hij alleen zijn broek uit. Zijn boxer liet hij aan. Bij de rand van Abby's slipje kuste David hoger. Langs Abby's buik, tussen haar borsten door en via haar hals naar Abby’s oor. Heel zachtjes zette hij zijn tanden in haar oorlel. “Jij maakt me zo hard,” fluisterde David en greep met beide handen Abby’s billen beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimema maa 02, 2015 10:02 pm

"Hmm. Dat zullen we straks nog wel zien." Ze tikte hem speels op zijn neus. David ging in over de opmerking wat Abby maakte over zijn ogen. "Dan nog. Jij hebt een van de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. Mijn ogen zijn saai blauw." Je hoorde duidelijk de ontevredenheid in haar stem.
David begon in haar nek te kussen. Ze deed haar hoofd naar achteren zodat hij er beter bij kwam. "Mmm..." Het bleef een gevoel plekje voor haar. (Ze heeft de bh nog aan he?) Hij kuste haar overal. Zo teder. Abby voelde zich nu echt geliefd door hem. Hij behandelde haar zo netjes en zo geserveerd. "Ah...pestkop." Abby opende haar ogen en keek David met een verlangende blik aan terwijl ze verleidelijk op haar onderlip beet.
Wanneer hij iets in haar oor fluisterde keek ze hem met een ondeugende twinkeling in haar heldere, blauwe ogen. "Dat is nu juist de bedoeling." Ze kuste hem en beet zachtjes in zijn onderlip waar ze aan trok. Daarna streek ze met een hand door zijn donkere lokken. Nu gleed haar andere hand over zijn borstkas, daarna naar zijn buik en streelde over de erectie in zijn boxershort. Daarna legde zij haar vingers plagend over de rand van zijn boxer.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2015 7:30 pm

Ze heeft haar lingerie nu nog aan
-
David gaf een kus op Abby’s neus. “Ben jij mal,” zei hij toen Abby vertelde over haar ogen. “Jij hebt de meest levendige ogen die ik heb gezien. En ik heb veel gezien.” David gaf haar een kus, voordat hij verder ging. Ah, pestkop,” zei Abby verleidelijk. David trok heel even zijn wenkbrauwen op en liet ze weer zakken. Wanneer Abby met haar handen over zijn lijf gleed, sloot David zijn ogen even. Het was fijn om even rustig aan te doen voor de verandering, al had David er moeite mee. Vooral toen Abby haar hand over zijn erectie streek. “Wat wil je er dan mee doen?” vroeg David haar zachtjes in haar oor. Met zijn handen streek David over Abby’s benen. Eentje liet hij vlak bij haar lies liggen. Zijn andere hand gleed verder omhoog, via Abby’s buik naar haar rug. Daar pakte David het knoopje van haar BH beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 03, 2015 8:05 pm

Haha inderdaad :p
----
Abby voelde haar wangen weer warmer worden. Waarom moest ze toch altijd zo snel blozen? "Dan moet ik dat maar geloven." Ze kuste hem liefjes terug. David was zo lief en ook zo grappig. Vooral hoe hij met zijn wenkbrauwen op en neer ging. Abby probeerde hetzelfde te doen maar de poging mislukte.
“Wat wil je er dan mee doen?" fluisterde hij in haar oor. Abby gleed weer met haar hand naar beneden en kneep er zachtjes in. "Ik wil er mee spelen." Fluisterde ze zachtjes terug in zijn oor voordat ze er zachtjes in beet en daarna in sabbelde. Daarna gleed ze met haar vingers in zijn boxer en voelde zachtjes zijn harde erectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 8:44 am

Net als David, probeerde Abby haar wenkbrauwen op en neer te laten bewegen. Alleen zag het er eerder komisch uit dan spannend. David tikte met een vinger tegen haar neus. “Doe maar niet,” zei hij met een lachje.
Abby begon aan Davids oor te sabbelen en legde een hand in zijn boxer. Langzaam bewoog David zijn heupen heen en weer en kuste Abby in haar hals. Intussen gingen zijn handen te werk met de lintjes van Abby’s lingerie. De BH raakte los en zijn hand gleed langs Abby’s ribben naar haar borst. Het knopje van Abby’s slipje raakte ook al los. David legde zijn hand heel dicht bij haar clitoris, maar deed verder niks met zijn hand. Gewoon, om Abby te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 10:22 am

Abby giechelde toen hij haar op haar neus tikte. Ze trok speels haar tong naar hem uit. "Ik kan dat echt niet." Haar blauwe ogen stonden speels. Het was leuk dat ze zo met elkaar om konden gaan. Soms heel serieus en af en toe toch dat leuke ingeving er tussen.
Toen ze zijn harde erectie voelde fluisterde op een sensuele manier: "The game is going to begin." Ze kuste zijn lippen en met haar andere hand duwde ze zachtjes de boxer wat meer naar beneden zodat zijn erectie de ruimte kreeg. Haar blauwe ogen bekeken het. "ziet heel goed uit." Ze beet hem zachtjes in zijn oorschelp.
Hij ontdeed haar van haar bh. Haar borsten waren nu in volledige glorie gehuld. Heel even voelde Abby zich onzeker. Dadelijk vond hij haar niet mooi zonder de lingerie. Ook deed hij nu haar slipje uit. Ze voelde zijn warme hand dicht bij zijn clitoris."David...." Klonk het haast smekend terwijl ze hem lief kuste. Hij was echt een pestkop. Dat kan ze ook. Haar vingers gleden over zijn erectie. Ging langzaam met haar hand op en neer maar stopte en sloeg nu haar armen om zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 5:04 pm

Toen Abby zijn harde erectie voelde, fluisterde ze op een sensuele manier: "The game is going to begin." David keek haar aan en zei met een ondeugende lach: “Ik doe toch liever jou dan en spel. Of heb je iets leuks in gedachte?"
Abby trok Davids boxer verder naar beneden. Haar blauwe ogen bekeken zijn erectie. "Ziet heel goed uit," zei ze en beet hem zachtjes in zijn oorschelp. “Zegt de mooiste vrouw in de kamer,” zei David en bekeek Abby van topt tot teen. Hij floot zoals bouwvakker vaak doen als een mooie dame langs loopt.
Net als David bij haar deed, pestte Abby hem even. Abby sloeg haar armen om zijn nek. “Wacht maar,” zei David lachend. “Ik krijg jou nog wel.” David legde een hand op Abby’s borst en streelde zachtjes een tepel. Hij kuste Abby’s nek, waarvan hij wist dat het gevoel was, heftiger dan voorheen. Het was voor hem echt lastig om zich in te houden. “Wil je de keuken nog verder zien?” vroeg David toen hij eventjes stopte. “Of wil je de rest van de kamer bekijken?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 5:12 pm

Toen hij het woord spelletje zei en iets in gedachte kreeg Abby een speelse blik. Ze hield van spelletjes, voornamelijk leuke weddenschapjes. Vooral als ze dan won. "De eerste die aan de verleiding toe geeft moet iets doen wat de ander wilt zonder tegen commentaar. Hoe klinkt dat? Ga je het aan?"
Het meisje bloosde toen hij begon te fluiten. Hoe kon hij dat nu vinden? Ze was echt niet knap, had geen grote decolleté of echt een mooie kont. Ze was meer afgetraind, had een slank figuur en wenste dat ze toch meer had gehad. Abby kreunde zachtjes toen hij met haar tepel speelde. Ze beet op haar onderlip en keek hem aan. "We kunnen ook direct naar de slaapkamer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 8:51 pm

“Wat heb ik mezelf aangedaan,” zei David, maar eigenlijk vond hij het idee van Abby wel leuk. “Oke, ik doe mee.” David liet een ondeugende glimlach zien. Nu de weddenschap stond, had David een reden om zichzelf in te houden. Hij had het gevoel dat hij dit wel kon winnen. “Dan gaan we verder in de slaapkamer,” zei David. “We hebben toch genoeg tijd om alles te zien.” David deed een stap naar achter en drukte Abby’s benen bij elkaar. Daarna tilde hij Abby op met een arm onder haar knieën en een arm bij haar schouders. “Je moet je krachten sparen,” zei hij met een zwoele stem. “Dat zal je nodig hebben.” Met Abby in zijn armen, haar warme lichaam tegen hem aangedrukt, liep David naar de slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:00 pm

Dus nu stond de weddenschap vast. Hier had Abby beter over moeten nadenken. Vooral als ze nu naar de slaapkamer gingen verhuizen. Dan werd het weerstaan vam David nog een stuk moeilijker. Misschien kon ze dit winnen door hem een erotische massage te geven zodat hij haar niet kon weerstaan. Of misschien een lustige zoen sessie. In ieder geval moest ze deze weddenschap winnen. Dan kon ze David alles laten doen wat ze wilde. Dat was een hele, leuke prijs. "Precies. ik blijf toch slapen. Het kan ook nog morgen" Abby schonk hem een lieve glimlach. Een zacht kreetje verliet haar lippen toen hij haar plotseling optilde als een echte prinsesje. "Hier kan ik echt wel aan wennen." Ze drukte een kus op haar wang. Ze kon heteigenlijk nog steeds niet geloven dat hij haar had gekozen uit alle meisjes. Ze begroef haar gezicht in zijn haren. "Ik ben echt zo verliefd op je" mompelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2015 8:35 pm

Met Abby in zijn armen, liep David de slaapkamer binnen. “Van slapen zal weinig terecht komen,” zei hij met een ondeugende blik. “We kunnen wel vaker van dit soort nachten hebben, als je wilt?” David wist zeker dat hij dat wel wilde, maar dat zou hij nu niet vertellen. Dan kreeg Abby de overhand en daarmee kon ze de weddenschap winnen. David drukte Abby steviger tegen zich aan en legde zijn gezicht tegen Abby’s kruin, maar bleef verder stil.
David was al snel in de slaapkamer. Hij legde Abby voorzichtig naar op zijn eenpersoonsbed. “Kijk eens aan, schoonheid,” zei David toen hij naast Abby gehurkt zat. “Hier gaan we veel plezier beleven.” Met zijn vinger trok David patronen over Abby’s buik, heel zachtjes met zijn vingertopje. Zijn vinger kwam net boven haar clitoris en David ging weer terug met zijn vinger over de strakke buik van Abby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2015 9:55 pm

"Dat geloof ik best. Ik ben ook niet van plan om jou veel te laten slapen." Abby giechelde schattig omdat ze er nu al naar uit keek om de hele avond bij David te zijn. "Ja, zo veel mogelijk." Fluisterde ze in zijn oor voordat ze hem liefjes kuste. "De volgende keer is sowieso bij mij. Ik wil je heel graag mijn appartementje aan je laten zien." Haar hart klopte sneller toen hij haar dichter tegen hem aandrukte. Ze snoof zachtjes zijn heerlijke, gedouchte geur op. Hij rook zo lekker. Hij legde haar op zijn eenpersoonsbed. "Oh lekker knus deze bed. Moet ik vannacht dicht tegen je aan liggen." Ze legde haar hand achter zijn nek en duwde hem richting haar gezicht zodat ze hem kon kussen. "Mm..." kreunde ze lichtjes toen hij dichter bij haar clitoris kwam. Haar andere hand gleed over zijn bovenbeen en haar vingertoppen betaste zachtjes zijn schaamstreek. Ze verkende ieder stukje van zijn huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 08, 2015 8:32 pm

“Daar houd ik je aan,” antwoordde David. “Ik wil graag jouw appartement zien.” David kuste haar terug toen Abby hem naar haar toe trok. Hij kon geen genoeg van de vrouw krijgen. Zachtjes streken de vingers van Abby naar zijn schaamstreek. David begon haar heftiger te zoenen en beet zachtjes op haar onderlip. Zijn heupen begonnen zachtjes heen en weer te wiegen. ‘Nee, hè,’ dacht David. ‘Als dit zo door gaat, verlies ik.’ David trok zijn hoofd iets naar achter en rustte zijn voorhoofd op die van Abby. “Zal ik je een rugmassage geven?” vroeg hij, in de hoop om de tij voor hem te keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 08, 2015 9:20 pm

Haar blauwe ogen glunderde. Haar vingers gleden door zijn haren en rustten heel even op zijn achterhoofd. "Hopelijk jaag ik je niet weg want het is niet bepaald een doorsnee huis. Althans ik heb een creatieve inrichting." Haar blauwe ogen glunderde.
Op het moment dat Abby hem een beetje plaagde voelde zij de tempo van de kus die werd opgevoerd. Het meisje kreunde zachtjes toen hij in haar onderlip beet. Dit vond zij nu zo opwindend. Haar hals en bijten was iets waar ze opgewonden van werd. Ook David leek langzaam opgewonden te raken. Misschien ging ze dit wel winnen. Echter wist hij zichzelf af te koelen door haar een rug massage aan te bieden. "Oké. Dat lijkt mij heerlijk zelfs." Ze ging op haar buik liggen, deed haar blonde lokken aan de kant en legde haar armen onder haar hoofd. "Ga je gang."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2015 6:48 pm

David keek toe hoe Abby zich omdraaide, haar kont nu duidelijk zichtbaar. ‘Misschien was dit niet zo verstandig van me,’ dacht hij, terwijl hij zijn erectie stijf voelde worden. David liep naar zijn tas en haalde er een flesje massageolie uit. Hij had niet veel in huis, maar op dit soort dingen was hij altijd voorbereid. “Ontspan je maar,” fluisterde David in Abby’s oor en ging bij haar billen zitten. Hij liet een klein druppeltje van het nog koude olie tussen Abby’s schouderbladen vallen. David liet nog meer druppels vallen, nu over haar ruggengraat. Het flesje zette David bij zijn tas. Hij draaide zich om en keek naar Abby, die naakt op zijn bed lag. Er kwam een gelukzalige glimlach op Davids gezicht. ‘Misschien gaat het nu beter voor me,’ dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:00 pm

Abby keek even over haar schouder. Ze zag zijn harde, kaarsrechte lid. "Hmm iemand is hier duidelijk opgewonden" ze schonk hem een uitdagende glimlach terwijl ze expres wat hoger met haar kont kwam. Ze sloot nu haar ogen toen ze hem zag weggaan. Hij ging vast iets pakken. "Ik ben al zeer ontspannen" een zucht van genot verliet haar lippen. Ze maakte een zacht Kreetje. "Koudd!" Haar blauwe ogen waren heel even op hem Gericht. "pestkop!" ze stak haar tong naar hem uit en genoot van zijn aanrakingen. Massages waren het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:08 pm

"Natuurlijk," zei David. "Zou jij ook zijn, als je zag wat ik nu zie." Hij gaf haar een kleine knipoog. David moest even grinniken om Abby's reactie. Het was een beetje zijn bedoeling om haar eerst te plagen, en dan kon hij het goed maken. Toen hij weer naast Abby zat, gleed hij met een van zijn handen over haar rug. Eerst zacht, maar hoe verder bij de schouders, hoe harder hij drukte. Natuurlijk niet te hard. Hij wilde Abby niet breken. David deed hetzelfde met zijn andere hand, allebei naast elkaar over Abby's rug. Als hij bij haar nek was met zijn handen, liet David zijn handen langs de schouders en Abby's zij naar beneden gaan. Zo ging David door. Af en toe kneedde hij in haar schouders, of kneep hij stiekem in Abby's billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Davids kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Davids kamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Lilian
» Kamer van Dean en Aidan
» kamer van Eliza en Emily
» Kamer van Charlie en Melody
» Kamer van Aiden & James

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: