Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimevr feb 13, 2015 9:43 am

Boekenwinkel Rozet is een grote boekenwinkel in de stad. Er zijn ontzettend veel verschillende soorten secties en overal is er ook ruimte om de boeken te lezen. Naast een boekenwinkel is het namelijk ook een bibliotheek en deels studieruimte. Het is een gebouw van verschillende etages.
- De kelder is omgetoverd tot een klein en niet duur restaurantje/lunchroom.
- De eerste verdieping bestaat uit de boekenwinkel waar alle nieuwe boeken staan, er is ook een hoek voor de tweedehands boeken
- De tweede verdieping is de bibliotheek waar men ook nog kan studeren, je komt er enkel binnen met een pas van de bibliotheek of van school.
- Op een dak is een terrasje waar je 's zomers lekker kunt zitten.

Regels: Houd het rustig, mensen willen er ook leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimewo feb 18, 2015 8:50 pm

Relaxed struinde Aiden door de boekenwinkel. Hij las graag, Aiden hield ervan om nieuwe dingen te leren. Of het dan fictie was of niet, maakte hem niets uit. Het ging hem om het stukje om nieuwe dingen te leren. Daarvoor maakte hij het meest gebruik van boeken. Nu was hij door zijn eigen boeken voorraad heen, dus had hij een beetje een probleem. Hij moest immers wel iets te lezen hebben en na zelfs zijn school boeken allemaal te hebben gelezen, vond hij dat het tijd was voor nieuwe boeken en daarom was hij naar deze boekenwinkel gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimeza feb 21, 2015 1:49 am

Eliza kreunde. Ze had een tas vol boeken. Hier wilde ze mee studeren en ze keek rond. Er waren nog zoveel andere boeken en het liefste wilde ze alles allemaal met zich meenemen maar dat kon helaas niet. Met een zucht wandelde ze verder langs de boeken. Welk boek zou ze toch eens kiezen als ze er een mocht kiezen? Eliza zou geen flauw benul hebben. Ze liep verder tussen de boekenkasten door en met haar telefoon in de aanslag om mogelijke recensies te lezen erover. Langzaam keek ze even rond. Er stond een jongeman op haar pad en ze liet naar hem toe. "Hey, zou ik er misschien langs mogen? Ik wil daar nog foto's van maken." haar hoofd knikte rustig naar het middelpunt van de bibliotheek. Het was natuurlijk prachtig en dat wilde ze op camera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimema feb 23, 2015 7:26 pm

Er kwam een meisje met een grote tas zijn kant op lopen. Deze tas was, als Aiden het goed zag, flink gevuld met boeken. Interessant. Aiden had gedacht dat hij een van de weinige was die nog oprecht van boeken hield. In haar andere hand hield het meisje haar telefoon. "Hey, zou ik er missschien langs mogen? Ik wil daarnog foto's van maken," zei ze vriendelijk gebarend met haar hoofd naar het middelpunt van de bibliotheek. Aiden glimlachte vriendelijk. "Je sleept een hoop boeken met je mee. Mag ik vragen wat voor boeken het zijn? O, ik heb een goed idee. Jij mag erlangs als je me beloofd om met me over boeken te praten." Dus, tja mensen zeiden wel vaker dat Aiden met de deur in huis viel, maar zo direct was hij eerlijk gezegd nooit geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi feb 24, 2015 1:11 am

Eliza keek even naar de jongen en glimlachte naar hem. "Ja klopt." Ze moest even lachen om zijn opmerking en keek verbaasd op, normaal waren mensen nooit zo direct maar ze knikte. 'Geen probleem, zorg je voor een tafeltje dan zal ik mijn hoop met boeken meeslepen en je laten zien wat het allemaal is?" Stelde ze voor. Haar ogen twinkelden, ze was dol op lezen dus erover praten was voor haar niet problematisch, in tegen stelling. Ze glimlachte even naar de jongen. "Oh, ik ben trouwens Eliza, dat praat wat makkelijker voor zo." Ze glimlachte hem toe maar stak haar hand niet uit, ze wist zeker dat als ze de tassen moest laten zakken ze daarna niet meer de kracht zou hebben om ze op te gaan tillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:50 pm

En zijn actie had gewerkt. Hij werd goed in contact leggen met vreemden. Een brede grijns verspreidde zich over Aidens gezicht. "Lijkt me een goed idee! Mijn naam is Aiden." Vervolgens stapte hij opzij zodat Eliza erlangs kon terwijl hij vast uit keek naar een tafeltje. Deze bieb was zo groot dat er ook nog serieus meer mensen waren, maar gelukkig had hij al snel een tafel gevonden, waar hij naar toe liep en plaats nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimevr feb 27, 2015 9:21 pm

Eliza keek naar hem en glimlachte liefjes. "Aangenaam Aiden." Ze glimlachte en liep gauw naar de boeken toe. Ze maakte er foto's van zodat ze die zou onthouden. Ze glimlachte even en pakte haar tas maar weer op. Eliza rechtte haar rug en tilde de tas mee. Uiteindelijk keek ze even rond en zag de tafel waaraan Aiden zat. Ze glimlachte en kwam bij hem zitten. "Nou, daar  ben ik dan." Ze glimlachte liefjes en keek naar hem. "Dus, zullen we wat drinken bestellen?" Ze keek hem glimlachend aan. Eliza dacht de tijd wel nodig te hebben,
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimezo maa 08, 2015 6:55 pm

Het meisje hield haar woord en na een paar minuten wachten nam ze, tot Aiden blijdschap, plaats aan de tafel. Haar tas vol boeken naast zich. Indrukwekkend, vond Aiden, dat ze zo'n enorme tas gevuld met boeken mee wist te slepen. Het meisje stelde voor om iets te drinken te bestellen. Daar voelde Aiden wel iets voor en hij stemde in: "Lijkt me een goed idee, dit kan nog we even duren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimema maa 09, 2015 4:33 pm

Eliza glimlachte. Ze wenkte de serveerster en bestelde zelf een kopje koffie. Vragend keek ze even naar Aiden en glimlachte naar hem. Ze vond het wel leuk om met een vreemde iets te drinken en te praten over haar boeken, het was tenminste een bekend terrein en ze wist zeker dat het hem wel zou interesseren, wat zou hij hier anders doen? Ze keek even naar haar tas en toen naar Aiden. "Woon je in Londen?" Ze keek hem rustig aan, ze wilde eigenlijk wel eerst wat meer te weten komen over deze jongeman, dan wist ze een beetje wat ze wel kon vertellen en wat ze waarschijnlijk achterwege kon laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimevr maa 13, 2015 4:09 pm

Aiden bestelde een warme chocolade melk. Hij dronk geen koffie. Dat had hij ooit eens gedaan en daar was hij zo hyperactief van geworden dat hij zijn vrienden thuis had moeten beloven had nooit meer te doen. "Woon je in Londen?" vroeg het Eliza hem. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. "Ik woon op de campus van de universiteit waar ik studeer. En jij?" Hij bleef een beetje terughoudend, hij wilde immers niet de gemeenschap verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimeza maa 14, 2015 5:52 pm

Eliza glimlachte rustig en keek naar hem. "Nee, ik woon zelf ook op de campus van mijn universiteit." Glimlachend keek ze naar de jongeman en wachtte rustig hun drinken af. "Buiten dat vind ik het veel te duur in Londen hoor, daar zou ik nooit wat kunnen vinden, die prijzen zijn torenhoog. Het lijkt me wel ontzettend leuk om te wonen in Londen hoor, ik heb zeker mijn favoriete wijken al gevonden." Eliza keek met een glimlach naar de jongen en bedankte de serveerster voor hun drankjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimema maa 30, 2015 8:01 pm

New

kleding:

Maya was toe aan een paar nieuwe leesboeken. De studieboeken waren ook wel goed te lezen, maar soms wilde ze ook wel eens wat ander kunnen lezen. Ze had gehoord van een grote boekwinkel in de stad en was daar dus op deze zaterdagmiddag heengegaan om een paar leuke boeken te scoren. Maya was de winkel binnengelopen en meteen naar de afdeling nieuwe boeken gegaan. Daar keek ze in de schappen naar een paar leuke titels
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah,
Level 1
Sarah,


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-03-15

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi maa 31, 2015 7:32 pm

Haar kleding met hoge witte hakken.
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Kbbmaf

Sarah liep gehuld in een mooi wit jurkje. Het jurkje was netjes en stak af bij haar licht getinte huid. Ze kwam net terug van een paar weken Sri Lanka. Haar huid was daar prachtig goudbruin van verkleurd. Na een aantal weken weg van huis waren haar boeken er had doorheen gevlogen. Daarom liep ze nu tussen de boeken te neuzen naar nieuwe goudmijntjes. In haar mandje, dat ze immidels amper kon dragen, lagen al een stuk of tien boeken. Maar naar haar mening kon je nooit teveel boeken in je kast hebben staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitimedi maa 31, 2015 7:45 pm

Maya liep door de winkel met een stapeltje boeken op haar armen. Ze had een serie boeken gevonden van Robin Hobb en had gehaard dat ze heel lekker lezen, dus die zou ze meenemen. Daarnaast had ze nu ook de boeken gevonden die bij de Doctor Who serie hoorde. Een serie waar ze als echte britse graag naar keek. Ze liep door een van de paden om misschien toch een mandje te gaan halen en botste ineens tegen een meisje op met een witte jurk aan. De boeken die Maya in haar handen had vielen alle kanten op. "Sorry, sorry sorry!" Mompelde ze tegen het meisje terwijl ze de boeken op wilde pakken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet   Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boekenwinkel/Bibliotheek Rozet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bibliotheek
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: