Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het terras

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 4:15 pm

Eliza keek even naar hem en glimlachte. Ze kon het gewoon niet ontkennen. Verdorie, deze man leek haar zo goed af te lezen, buiten dat was hij zo zeker van zichzelf. "Ik kan het niet ontkennen Dean.." Zei ze zacht en ze keek naar hem. "Laat het maar zo warrig, dat vind ik ook leuk." Ze schonk hem een plagende knipoog.
Eliza rolde even met haar ogen, hij was zo onuitstaanbaar soms. Ze zuchtte en keek hem aan. "Vooruit dan maar, ik ga wel fantaseren, maar ik laat je niets weten van wat ik denken." Ze keek hem plagend aan en genoot. Ze keek even op en volgde hem tot hij achter ging staan. Ze genoot van de massage en keek naar hem. "Ik ben benieuwd, ik kijk er nu al naar uit." Ze glimlachte hem toe en sloot haar ogen even. Ze ontspande merkbaar onder zijn handen. Ze rilde even, ze was zijn schoonheid. Blozend keek ze omhoog. "Jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:10 pm

"mooi." Dean vond het heerlijk als hij weer gelijk had voor de zoveelste keer. Vrouwen waren in het algemeen goed af te lezen. Mannen wat moeilijker. "Ja? Jouw wens is mijn bevel." zei hij op een plagend toontje. Hij meende het wel. Als Eliza iets niet fijn vond of juist leuk vond dan zou Dean daar rekening mee houden.
Dean drukte zijn lippen speels in haar hals. Zijn warme adem streelde haar huid. "Hmm... Kan niet wachten tot vanavond om sommige fantasieën van jou werkelijkheid te laten worden"
De man was verrast toen Eliza "jou" zei. Dat had hij niet zien aankomen. "Daar zeg ik geen nee tegen. " Hij beet nu zachtjes in haar nek en grijnsde. "Toch wil ik weten wat je vanavond wilt eten zodat ik de boodschappen alvast kan halen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:51 pm

Eliza knikte. "Ja, hou het maar zo." Ze grinnikte zachtjes. "Hm, dat ga ik onthouden." Ze gaf hem een plagende knipoog en keek langzaam weer even voor zich uit. Ze voelde zijn lippen in haar hals, kippenvel verspreidde zich over haar lichaam. Haar adem stokte even bij zijn woorden en met grote ogen keek ze op. Dat hij haar zo in onwetendheid liet vond ze vreselijk.
Een grijns spreidde zich rond haar lippen, ze had zijn verraste blik wel gezien en beet uitdagend op haar onderlip. Zacht maakte ze een kreunend geluidje en sloeg haar ogen neer. "Doe maar iets met salade en wat vlees. Ik weet nu al dat ik niet veel zal eten van de spanning." Er zat nu al een knoop in haar maag, alsof ze ook nog maar iets binnen zou krijgen tot vanavond. Ze zou zometeen gauw naar haar kamer gaan, zich goed wassen en mooi aankleden. Ze wilde hem niet teleurstellen in verwachtingen die hij misschien van haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:58 pm

Wat een aangename verrassing. Dacht de man bij zichzelf. Eliza kreunde zachtjes door de simpele aanrakingen wat hij deed. Hoe zou haar lichaam reageren als Dean echt te werk ging. "Hmm... Zorg er maar voor dat niemand dat gaat horen dame." Hij streek met zijn vingers door haar lange lokken. "Dan zal ik je nu even wat rust geven en je tijd geven voor vanavond. Dan kan ik mij ook klaarmaken en van te voren al koken. Dan kan je gelijk in de kamer aanschuiven aan tafel. Ik wil wel namelijk dat je iets eet anders kan het niet doorgaan vanavond. Ik wil niet dat je dadelijk flauwvalt." Hij bood zijn hand aan om Eliza uit haar stoel te helpen. "Is half 8 een goede tijd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:05 pm

Eliza kreeg rode wangen bij zijn opmerking en verlegen keek ze weg terwijl zijn vingers door haar haren streelden. Ze beet zachtjes op haar onderlip en knikte instemmend. "Is goed." Zei ze zacht waarna ze verbaasd op keek. Wat kon hij in godsnaam met haar van plan zijn dat ze flauw zou vallen? "Ik denk dat ik straks eerder van de shock flauwval dan van iets te weinig eten." Beet ze hem plagend toe waarna ze zijn hand aannam en opstond. Ze keek iets omhoog, hij was wat groter dan zij was. 'Half 8 is prima, zal ik gewoon naar het hotel toe komen?" Verlegen keek ze hem afwachtend aan. Ze keek er nu al naar uit en dat was te zien in haar blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:10 pm

Dean kon het niet helpen om nu wat harder te lachen. Eliza wist soms zulke grappige opmerkingen te maken uit het niets. Een dame met humor vond je niet gauw. "Je bent echt fantastisch." Hij trok haar tegen zich aan en kuste haar teder. "Ja is goed. Ik stuur je dadelijk even het adres door en de kamer. Dan kan je gelijk naar de kamer toe. Ik zorg dan dat alles is geregeld voor jou." Hij kneep nu plagend in haar billen. "Hmm de stof irriteert mij." Zei hij op lachende wijze. "Dan ga ik nu goed?" Hij raapte zijn rugzak op,gooide het over zijn schouder en gaf Eliza een piece teken. Hij moest nog altijd stoer blijven gedragen uiteraard.

---
ik ga plek aanmaken! en dan moet jij beginnen dat je voor de kamerdeur staat goed? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:13 pm

Helemaal goed! Very Happy
--
Eliza keek naar hem, zijn lach was warm en gaf haar een fijn gevoel. Hij zag er mooi uit als hij lachte en ze grinnikte. Blij om te horen dat ze fantastisch was maar ze schonk hem een blik alsof ze niet anders had verwacht. Ze kuste genietend mee met hem en knikte. "Doe dat maar, dan zal ik er op zijn." Ze stond zichzelf toe even een plukje van zijn haren goed te doen. Eliza's wangen werden nog iets roden toen hij in haar billen kneep. "Deze stof of alle stof?" Ze keek hem vrolijk aan en knikte. "Tot straks.' Ze keek hem even na waarna ze haar boeken bijeen raapte en gauw naar haar kamer ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het terras - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het terras
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Café de Rode Bes - Het Terras

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: