Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 De kleine speeltuin

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De kleine speeltuin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin   De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimema maa 23, 2015 8:24 pm

Jay haalde rustig zijn schouders op toen Maya het had over het leren. Volgens hem had het niets te maken met verkeerd leren, maar meer leersnelheid. Hij claimde een snelle leerling te zijn, daarom kon hij het huiswerk tijdens de les maken. "Ik ben jaloers, Dat zou ik ook wel willen kunnen." Zei maya speels.
Toen het over de huiswerk afspraak kwam gaf Jay aan dat hij eigenlijk geen voorkeur had voor een avond. "Als het jou niet uitmaakt... Ik kan vanavond." zei ze voorzichtig. Ze wist dat het ging om huiswerk maar toch... ergens vond ze het spannend om Jay uit te nodigen.
Jay had op haar gewacht bij het lopen. "Als het niet gaat, dan moet je het zeggen." meldde hij. Op Maya's gezicht verscheen een glimlach, het was fijn als iemand rekening met haar hield. Ze was weer een beetje tot rust gekomen van de afgelopen stressvolle dagen. En het gesprek met Jay had daarbij geholpen, hij was rustig maar op een fijne manier. Maya vond het alleen vervelend dat ze niet snel kon lopen. Toen ze daar wat van zei vertraagde Jay's pas nog meer zodat ze hetzelfde tempo liepen. Ze moest, volgens Jay, geen zorgen maken omdat hij aan de stress kon ontkomen door een rustige wandeling. Het is weer eens wat anders dan zwemmen of tekenen Maya voelde de blik van Jay op haar rusten, hij vroeg wat zij leuk vond om te doen. In haar ooghoeken zag ze de glimlach op zijn gezicht. "Wat ik graag doe? Meestal zwemmen, tekenen of schilderen." Er verscheen een twinkeling in haar ogen en een vrolijke glimlach op haar gezicht. Je kon zien dat ze dit echt leuk vond. "Het leukst is het om portretten te tekenen, het liefst zo realistisch mogelijk." Ze keek Jay aan. Ze was wel nieuwsgierig naar deze man, Wat zou iets zijn waar hij blij van wordt. "Wat doe jij graag? behalve genieten van de rust en het mooie weer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay A. Aeon
Level 1
Jay A. Aeon


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houten

De kleine speeltuin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin   De kleine speeltuin - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:42 pm

Jay glimlachte even een beetje wanneer ze aangaf dat dezelfde avond haar wel uitkwam. Hij dacht even na. "Weet je, we kunnen ook een pizza bestellen en tijdens de pizza even wat dingen bespreken en daarna het huiswerk maken." Hij glimlachte. "En maak je geen zorgen. Als ik niet had gekund had ik het zeker wel gezegd." Hij keek haar aan wanneer ze vertelde wat ze leuk vond om te doen buiten school. Hij raakte toch wel geïnteresseerd in haar, want hij kende niet veel mensen die tekenden of schilderden. "Als je ooit een cursus doet, kom ik zeker langs. Ik wil dolgraag wat meer leren over het tekenen van mensen of dieren... Of misschien wel hele abstracte dingen."
Pas wanneer ze vroeg wat hij graag deed dacht hij nog even wat dieper na. Het kostte hem duidelijk moeite om dingen over zichzelf los te laten. Maar daarna ontspande hij en glimlachte. "Ik luister graag muziek, maar vind het ook heerlijk om muziek te maken. Zingen, gitaar spelen, drummen... Alles wat maar met muziek te maken heeft kan mij gelukkig maken." Hij dacht daarna weer even na en keek dan ook even om zich heen. "Ja... muziek... ik heb verder niet echt veel hobby's."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kleine speeltuin
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: