Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Een restaurantje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Een restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een restaurantje   Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 18, 2015 11:02 am

"Heb ik je toch net verteld? Schaatsen." Ze glimlachte. "De 400 meter, de 800 meter wedstrijdschaatsen. In plaats van de rennen doe ik het op schaatsen. En dat is heel intensief. Ik moet ook oefeningen thuis doen, joggen en inderdaad opletten wat ik eet. Eigenlijk moet ik meer eten van mijn coach maar wat niet gaat, gaat niet." Ze haalde simpel haar schouders omhoog. "Ja? Dat is goed om te horen. Kijk er nu al naar uit eerlijk gezegd." Ze keek hoe hij vrolijk zijn sorbet aan het eten was. Het zag er wel heerlijk uit moest Abby stiekem toegeven. Alleen had zij het nooit op gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Een restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een restaurantje   Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 18, 2015 11:09 am

"Oja, dat is ook zo," zei Aidan en hij werd een beetje rood. "Maar je deed toch ook aan kunstrijden?" Want dat zou dan weer verklaren dat ze niet teveel mocht eten, om op haar figuur te letten. De mannen in het kunstrijden waren wel sterk, maar het meisje moest ook licht genoeg zijn om te kunnen opgooien. En er werd veel gegooid met de meisjes in het kunstrijden. Niks voor Aidan, die had ze liever vast. Hij zag Abby kijken naar de sorbet en bood haar de lepel aan voor een paar happen. Daarna ging hij zelf weer verder en het duurde niet heel lang meer, voor de sorbet helemaal was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Een restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een restaurantje   Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 19, 2015 1:50 pm

Abby knikte. "Precies! Dus ik moet niet te zwaar wegen anders kan ik in een duo niet worden opgetild. Ook al zijn de mannen heel goed afgetraind. Daar niet van. Onze lichamen moeten een mooie silhouetten zijn. Kunstschaatsen is best zwaar en om zelf de trucs te kunnen uitvoeren... Het is beter dat je niet te zwaar weegt." Vandaar dat Abby aan de magere kant was. Sowieso werd Abby niet gauw dik want niemand in haar familie was dat. Het verraste haar keer op keer weer hoe snel Aidan kon eten. Dat hij daar geen buikpijn van kreeg. "Dat moet een lekkere sorbet zijn geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Een restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een restaurantje   Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 20, 2015 7:44 am

"Ja joh, je hebt echt wat gemist," zei Aidan, terwijl hij hun ober wenkte, zodat hij af kon rekenen. Daarna stond hij op en stak zijn arm weer uit naar Abby. "Weet jij een leuke kroeg, pub, club om heen te gaan?" vroeg hij haar, terwijl hij met haar de deur uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een restaurantje   Een restaurantje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een restaurantje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: