Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het oefenlokaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 6:36 pm

"Ahw, nouja, gelukkig is het mooi weer." hoorde ze Lilian lachen. Maya kon het ook niet laten te lachen. Gelukkig was het inderdaad nog een beetje mooi weer, anders had ze lang last gehad van natte shirts en broeken. " gelukkig wel, als ik in tussenuren ga oefenen met water moet ik standaard droge kleren meenemen... Daarom oefen ik liever met lucht, of met tekenmagie."
Lilian grabbelde in haar tas en haalde een reep chocola tevoorschijn. "Wil je ook een stukje?" Maya nam dat aanbod graag aan. Meestal kocht ze niet zo veel chocola, omdat het dan altijd snel op was. En omdat ze graag haar slanke figuur wilde behouden, maar niet veel kon sporten ivm haar been, probeerde ze niet te veel te snoepen. Maar vandaag mocht het wel een keer:"Graag, dank je wel"
Maya keek op haar telefoon. Ze had nog anderhalf uur tot haar volgende les begon. Dus ze hoefde zich geen zorgen te maken dat ze te laat zou komen. voor de zekerheid stelde ze snel een alarm in, voor ze toch te laat zou verschijnen bij haar les. "heb je nu ook een tussenuur, of ben je al vrij?" vroeg ze geïnteresseerd aan Lilian
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 7:58 pm

Ergens, heel ver weg vind ik jou avatar wat weghebben van Michelle Morgan, alleen dan met blauwe ogen (oké random xD)
-
Lilian kon dat heel goed begrijpen, hoewel ze eigenlijk nog nooit van tekenmagie gehoord had. Ook niet zo gek, aangezien ze totaal niet kon tekenen, dus daar lag haar interesse ook niet bepaald. Lilian gaf Maya wat van de chocolade en brak voor zichzelf ook wat af. Chocola was toch wel echt haar guilty pleasure, ze kon niet zonder, ondanks dat het toch best slecht was voor de lijn. Gelukkig deed ze niet heel erg aan dat laatste.
Als reactie op de vraag van Maya trok ook Lilian haar telefoon tevoorschijn om te zien welk tijdstip het was, niet dat het veel hielp, want ze kende haar rooster nog lang niet uit haar hoofd. "Volgens mij zou ik nu een college moeten hebben." gaf ze schuldbewust toe, "of iets anders, maar ik ben er niet zeker van."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 24, 2015 8:29 pm

t is Ksenia Solo (vond haar rol gaaf in 'lost girl' vandaar dat ik haar als uiterlijk heb gekozen voor Maya. Maar ik snap dat je d'r op Michelle Morgan vind lijken >.<
--------
Maya nam de chocola aan van Lilian "thanks!" Ze nam een hap en genoot er echt van. Ze kon erg genieten van chocola. Al was het geen komkommer of winegums. Maar als ze die in huis had waren die altijd zo op. Ze zag Lilian naar haar telefoon kijken en daarna vertelde ze dat ze 'volgens haar nu iets van een college of zo moest hebben.' Maya wist haar rooster al uit haar hoofd, en was altijd aanwezig bij lessen, dus ze kon zich bijna niet voorstellen dat anderen dat niet deden. "Wou je naar je les? Ik houd je toch niet op of zo?" vroeg ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 26, 2015 8:57 pm

Is lost girl leuk? Ik heb de serie geloof ik ooit 3 afleveringen gevolgd, maar toen afgehaakt zonder dat ik weet waarom
-
Lilian nam ook een hap van de chocolade die ze even liet smelten op haar tong. Voor chocolade kon je haar wakker maken. Snel schudde ze haar hoofd bij de woorden van Maya, "Nee hoor, maak je geen zorgen." zei ze met een schuldbewust lachje, "Ik ben het per ongeluk expres vergeten." gaf ze toe. "Maar ik ben wat nuttigs gaan doen, niet waar." zei ze met een blik op de veren die nog steeds op de grond lagen. Het was in iedergeval beter dan nog in haar bed liggen maffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 26, 2015 10:01 pm

Ik vind Lost girl wel grappig, maar heb het meestal aanstaan als ik aan het knutselen ben of zo. Ik volg het niet heel intensief...
____

Lilian genoot duidelijk van haar stuk chocola. Ze verzekerde Maya dat die zich geen zorgen hoefde te maken. "Ik ben het per ongeluk expres vergeten." gaf Lilian toe. "Maar ik ben wat nuttigs gaan doen, niet waar."
Dus de vrouw spijbelde, of was in ieder geval niet aanwezig bij haar les. Aan de toon van de vrouw kon ze horen dat ze erg trots op zichzelf was dat de nog was gaan oefenen. Maya zou dit van zichzelf nooit goedkeuren, maar ze was ook eigenlijk best een brave studiebol. De enige keren dat ze niet bij een les aanwezig is, is het omdat ze ziek is of een afspraak heeft bij het ziekenhuis die echt niet op een andere datum gepland kan worden. " o, gelukkig" Zei Maya geforceerd opgelucht, "Dan moet ik wel overkomen als een echte studiebol, Ik heb dit jaar nog geen enkele les gemist en bijna elke dag geoefend..." Maya keek naar de stapel veren bij haar voeten, ze fluisterde wat in het latijn en ze bewoog met haar hand. een kleine windvlaag zorgde ervoor dat de veren alle kanten op dwarrelde. Dit soort dingen deed ze als ze een beetje nerveus was, of zich geen houding wist te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 27, 2015 7:19 pm

Lilian merkte dat het voor Maya niet zo een gewoon idee was om lessen zomaar te missen. En eigelijk had de jonge vrouw daar ook volledig gelijk in. Maar Lilian was hiervoor niet gedisciplineerd genoeg meer, dat was duidelijk. Het werd niet voor niets door veel mensen afgeraden om een tussenjaar te nemen, want om dan weer in de boeken te moeten duiken leek voor vele mensen een onmogelijke opgaven. "Studiebol of niet, jij hebt al meer bereikt met je krachten dan ik. Ik zou beter jou voorbeeld moeten volgen." zei Lilian met een glimlach op haar gezicht. Ze wist het wel heel goed, ze deed het alleen niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28, 2015 5:41 pm

ben op t moment een tikkeltje inspiratieloos voor dit topic.. sorry.
----

"Studiebol of niet, jij hebt al meer bereikt met je krachten dan ik. Ik zou beter jou voorbeeld moeten volgen." zei Lilian met een glimlach. Maya kon het niet laten om kort te lachen bij deze opmerking. "Je bent de eerste die me dat zegt! Meestal krijg ik eerder een opmerking te horen als 'wow heb je geen leven?' of iets in die trant." Maya deed alsof dat soort opmerkingen haar niets deden, maar elke keer als ze zo'n opmerking hoorde was het een klap in haar gezicht. Ze had niet veel vrienden meer en had geen druk sociaal leven. Niet dat ze geen vrienden wilde, of dat ze niet uit kon gaan. Ze deed er meestal niet veel mee omdat ze niet wist hoe ze zich op moest stellen. eerder was het vanzelfsprekend geweest dat ze regelmatig uitging met een groep vrienden, maar vanaf het ongeluk werd ze door de meeste alleen aangekeken alsof ze zielig was, een slachtoffer, en natuurlijk was er wat veranderd, maar Maya had gehoopt dat haar vrienden haar nog hadden behandeld als voor het gebeuren. Helaas was dit niet het geval en was ze hier om opnieuw te beginnen. Maar dat viel haar nog niet heel erg mee.

"wat voor opleiding doe jij hier eigenlijk?" vroeg ze om het gesprek op gang te houden. Ondertussen probeerde ze alle rond dwarrelende veertjes weer terug te sturen naar het bakje. het ging alleen niet heel soepel dus er belandde er een paar in haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 8:21 pm

Lilian vond inderdaad ook dat het wel heel saai was om braaf alle lessen te volgen, maar dat betekende niet dat het verstandig was om alles te skippen. Helaas ging verstandig zijn en het leuk hebben vaak niet samen. En als je ergens al met tegenzin heen ging, dan werd het er vaak niet beter op...
Ondertussen was Maya bezig met de veertjes bij elkaar te krijgen, het ging op een paar veertjes na helemaal perfect. Behulpzaam viste Lilian een van de veertjes uit de haren van Maya. "Ik doe internationale betrekkingen, jij?" vroeg ze terwijl ze met het veertje kort tussen haar vingers speelde. "Hier." zei ze, na een paar seconde en legde het veertje in het bakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 8:45 pm

Lilian vertelde dat ze internationale betrekkingen deed qua studie. Maya had geen idee wat dat nou in zou houden qua studie. Ondertussen werden er een paar veertjes uit haar haar gevist door de vrouw. "wat houd dat eigenlijk in? Internationale betrekkingen? is dat iets met politiek of..?" ze keek de vrouw aan met interesse "Zelf doe ik een studie geschiedenis, Ik heb nog geen idee wat ik er later mee ga doen, maar het interesseert me wel" een kleine twinkeling verscheen in haar ogen.
Maya keek toe toen Lilian het laatste veertje in het bakje deed. "Wil je een aantal veren hebben? om te oefenen?" bood ze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het oefenlokaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het oefenlokaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De universiteit-
Ga naar: