Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Dans beurs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 29, 2015 1:48 pm

Very Happy
----
Als de groep er niet bij was geweest had Dean Eliza opgetild en tegen de muur geduwd. Dat had hij haar handen beetgepakt en haar vurig gekust. Nu keek hij echter beheerst hoe zij wegliep met Pim. Hij glimlachte, wreef in zijn handen en zette de muziek aan. "Zullen we de draad oppakken?" En zo begon het repeteren.
Pim keek haar met glunderde ogen aan. "Ja zeker! Alleen is mijn specialiteit niet breakdance zoals Dean. Ik doe namelijk hiphop. Dat is net wat anders. Ofja daar zit veel verschil in." De jongen keek haar met een lieve glimlach aan. Hij bracht haar naar een lounge gedeelte met lopend buffer. Overal zaten vrouwen en mannen. Sommige in gesprek en anderen lazen of aten wat. "Hoi iedereen! Dit is de vriendin van Dean. Eliza dit zijn de partners van onze andere dansers. Sommige zijn ook familie of goede vrienden. Ik moet nu helaas gaan anders mis ik de repetitie." Pim zwaaide en liep met snelle passen snel weg.
De mensen stonden op of liepen naar Eliza toe om zichzelf aan haar voor te stellen.

In de tussentijd

Dean veegde het zweet van zijn voorhoofd met zijn zweetbandje. "Zo..." De man grijnsde. "Dat ging goed. We hebben nog 10 minuten voordat de openingsshow gaat beginnen." Dean besloot om Eliza te gaan halen en haar een backstage plekje te gaan geven. Hij ging haar zoeken en vond haar. "Eliza! De show gaat zo beginnen. Kom!" Hij pakte haar hand vast en trok haar mee naar het podium. Alleen stonden hun achter het podium. "Je hebt echt geluk dat je niet tussen de menigte hoeft te staan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimema maa 30, 2015 2:33 pm

Eliza keek hem glimlachend even na waarna ze met Pim mee liep, ze luisterde rustig naar zijn verhaal. Eigenlijk wilde ze zeggen dat ze zelf geen idee had wat het verschil was maar ze wilde hem natuurlijk niet beledigen. Het dansen werd hier zeker serieus genomen, dat begreep ze zelf ook wel. "Dankjewel Pim, succes!' Ze zwaaide hem nog even na en keek rond. Er waren al gauw mensen op haar af gekomen. Nieuwsgierig naar de vriendin van Dean. Ze stelde zich voor, maakte een gesprekje met wat mensen en kletste rustig. Ze vond het gezellig. Soms at ze een stukje fruit of wat komkommer, ze had niet heel erg veel honger.
Rustig keek ze op toen Dean eraan kwam. Ze glimlachte liefjes en nam zijn hand vast. Gauw liep ze met hem mee, zag een glimp van de menigte en slikte. "Dat je dat durft.." Ze grinnikte kort en kuste hem. "Heel veel succes." Ze glimlachte hem lief toe, ze was zo nieuwsgierig. Eigenlijk was ze wel blij dat ze hem nu kon bekijken. Ze wilde zijn passies zien, voelen. Het was zo belangrijk voor hem en natuurlijk wilde ze daar dan ook haar tijd in steken, om het te begrijpen en zeker om hem erin te steunen. Als hij het leuk vond dat ze mee ging, dan ging ze mee. Eliza zou er geen problemen mee hebben. Ze glimlachte alleen maar breder terwijl ze dat bedacht. Hij zou het vast waarderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimema maa 30, 2015 11:15 pm

Dean kon het niet helpen om een brede, sexy glimlach aan Eliza te schenken. Hij trok haar lekker dicht tegen zich aan en kneep speels in haar volle billen. "En of ik dat durf net zoals ik dit durf." Hij drukte zijn lippen tegen die van haar. Haar lippen die nog steeds zoet smaakte en je met de smaak van aardbeien kon vergelijken. Het had haast een verslavende werking op deze man. Op het moment dat de groep werd aangekondigd liet hij Eliza los. "Wees versteld!"
Dean opende eerst met een solo.

Daarna kwam er een gigantisch wit masker opgestegen uit het podium. Dean rende snel terug en begon zich om te kleden. In de tussentijd opende de groep de groepsdans.

Daarna sprong Dean er zelf tussen in de helft van het stukje en nam de solo waar hij op zijn hoofd danste. Zo passeerde er twee minuten en na de twee minuten bedankte de groep het publiek. Uiteraard bleven ze anoniem met hun maskers.
Dean kwam bezweet terug en buitenadem. Hij schoof de masker van zijn gezicht en keek Eliza verwachtingsvol aan. "En wat vond je van het eerste optreden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 03, 2015 1:05 am

Eliza genoot, het was toch altijd heerlijk als hij haar zo tegen zich aan drukte. Genietend zoende ze met hem mee, greep zijn haren vast. Zachtjes trok ze eraan op het moment dat hij in haar billen kneep. Zachtjes giechelde ze tegen zijn lippen aan. "Jij brutale vlerk." Fluisterde ze hem genietend toe waarna ze alweer verlangend mee kuste met hem. Als dit nog even zo door ging wilde ze eigenlijk liever een kamer opzoeken. Tot haar geluk, of ongeluk, begon de show. Ze liep zo dicht mogelijk en keek naar de solo van Dean. Haar mond viel open, hij danste geweldig! Vol spanning keek ze naar hem en beet op haar onderlip. Ze klapte mee met het publiek en juichte voor hem. Op het moment dat de dans afgelopen was juichte ze mee. Ze rende naar hem toe op het moment dat hij van het podium af kwam. Ze haalde een flesje water uit haar tas voor hem. "Het was echt geweldig Dean! Wauw!' Ze kuste hem trots en genietend. "Je was zo.. Het was.. Wauw, ik heb echt zelden zoiets gaafs gezien!" Eliza grijnsde van oor tot oor en keek hem vrolijk aan. Ze gaf hem gauw het flesje dat hij even wat kon drinken en afkoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2015 9:54 am

Dean glimlachte van oor tot oor en nam haar flesje water aan. Hij draaide de dop eraf en nam er flinke slokken van. Daarna maakte hij het flesje weer dicht. Zijn borstkas ging nog steeds snel op en neer en het zweet veegde hij met zijn zweetbandje weg. Hij zweette niet veel, maar iedere druppel was voor Dean al teveel. Hij sloeg zijn arm om haar middel en kuste haar terug. "Ja? Dat is fijn om te horen. En ook te zien. Deze reactie en gezichtsuitdrukking ken ik nog niet van jou." Hij drukte weer zijn lippen tegen die van haar. Het was een lange, liefdevolle kus terwijl hij haar lichaam dichter tegen zich aandrukte. Je kon zijn vlugge hartkloppingen duidelijk horen.
Iemand schraapte zijn keel. "Dean, ik wil je momentje niet met je vriendin verstoren, maar wij moeten nu de volgende dans gaan oefenen." Een zucht rolde over zijn lippen. "Eliza, red je het nog even met de andere dames?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09, 2015 12:25 am

Eliza keek hem met een trotse blik aan en glimlachte hem toe. Genietend stond ze tegen hem aan. Ze vond het heerlijk om tegen hem aan te staan. Blozend keek ze naar hem en genoot. Zachtjes kuste ze met hem mee en streelde door zijn haren heen. "Hm, je kent ook nog niet alles van mij, dat zou alle spanning eraf halen." Ze gaf hem een plagende knipoog. Genietend kuste Eliza met hem mee. Langzaam, genietend, dit moment mocht voor haar wel eeuwig duren. Zijn lippen waren zo zacht, zijn geur nam ze in zihc op. Ze kalmeerde bij hem en glimlachte even. Zijn hartkloppingen gaven haar een fijn gevoel en zacht streelde ze over zijn borst heen.
Tot het verpest werd, met tegenzin liet ze hem los. "Nog maar even, ik ben een verslaafde, ik moet wel telkens meer van jou krijgen." Ze gaf hem nog een lief kusje. "Succes met oefenen liefje." Eliza fluisterde het zachtjes in zijn oor waarna ze wat weg liep van hem, naar de andere vrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 12, 2015 9:16 am

"Dan ben ik eens benieuwd wat ik nog allemaal niet van jou weet. Daar moet ik maar eens achter komen." Hij gleed met zijn handen over haar rug en legde zijn handen op haar onderrug. Hij keek haar in haar mooie ogen aan.
Het moment tussen hun duurde kort echter genoot Dean ieder seconde daarvan. Hij moest lachen door de woorden die zij tegen hem zei. "Juist. Ik ook hoor. Verslaafd aan jou." Hij tikte haar speels op haar neusje en ging snel met de groep mee.
Daar gingen ze nog door voor ongeveer een uur. Daarna nog diverse optredens en zo verstreken er gemakkelijk al twee uur.
Daarna gaf Dean nog eenmaal een solo en ging de man zich lekker uitgebreid douchen. Hij trok weer een outfit aan in de trance van breakdance. Breide pijpsbroek in het grijs, met allemaal frutsels eraan. Daarop droeg hij een witte shirt met gekleurde "verfvlekken" erop en daarop een lichtblauwachtige vest. Hij ging maar eens op zoek naar Eliza. Dan konden ze over de beurs gaan lopen samen.
Na een tijdje vond hij de groep. Het was een stuk kleiner. Iedereen begon langzamerhand zijn of haar vriend op te halen. Of familielid. "Eliza." Hij stak zijn hand op zodat zij hem zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 12, 2015 10:10 pm

Zachtjes grinnikte ze. "Meer dan genoeg." Ze schonk hem een plagende knipoog en keek toen weer genietend in zijn ogen. Ze stond maar al te graag in zijn armen, ze voelde zich er veilig en fijn. Hij was goed voor haar en dat deed haar ook goed. "Tot straks." Wist ze nog te zeggen waarna hij met de groep mee ging. Eliza liep naar de anderen toe en slikte, ze spraken allemaal met elkaar en ze voelde zich toch wel wat onwennig en hield zich daardoor ook veelal afzijdig. Ze dronk vooral en keek naar de optredens, ze plukte aan haar haren.
Uiteindelijk hoorde ze zijn stem weer. Gauw liep ze naar hem toe en omarmde hem. "Ik heb al je optredens gezien." Trots keek ze naar hem en kuste hem even. "Je bent echt ontzettend goed." Verlegen liet ze hem weer iets losser, ze besefte wel dat zij soms wat snel ging, misschien voor hem wel te snel. Ze bleef rustig staan. 'Heb je nog meer op de planning of?" Stiekem hoopte ze van niet, de groep was aardig gekrompen en degenen met wie ze had staan kletsen waren ook al weg. Natuurlijk zou ze tegen Dean niet klagen, dit was zijn lust en zijn leven en daarin wilde zij niet lastig zijn. Ze wilde hem graag zien lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 10:51 am

Dean had een brede grijns op zijn gezicht. "Ja? Je hebt mij dus stiekem bekeken? Grappig." Hij trok haar lekker dicht naar zich toe. Hij keek haar in haar schitterende oogjes aan. "Niet zo verlegen zijn Eliza. Is nergens voor nodig. Ik vind het fijn om te weten dat je onder de indruk bent." Hij drukte een speelse kus tegen haar slaap. Dean schudde zijn hoofd. "Voor de rest heb ik helemaal geen plannen. Dus we kunnen lekker over de beurs gaan lopen, hoe klinkt dat?" Hij hoopte dat Eliza nog de energie er voor had en of ze dat wel leuk vond. Het was misschien goed dat ze nu alleen waren en de tijd voor elkaar hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dans beurs - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dans beurs
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: