Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Dans beurs Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Dans beurs Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Dans beurs Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Dans beurs Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Dans beurs Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Dans beurs Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Dans beurs Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Dans beurs Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Dans beurs Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Dans beurs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 9:06 pm

Een dans beurs wat kilometers groot is!
Er staan verschillende stands, worden er prachtige shows gegeven, expliciete workouts gegeven voor mensen met speciale kaartjes, danswedstrijden gehouden en heel veel verkoop!
Er komen ongeveer 10.000 mensen op deze beurs af. Er kan worden gegeten, gedronken, worden ontspannen in bepaalde lounge area´s en wordt er voldoende vermaak gegeven aan de gasten.
Tevens worden er allemaal goodies weggegeven, zijn er win acties en is er een filmploeg om deze dag te filmen. Ook lopen er cameramensen rond die foto's maken.
Het is een drukke echter gezellige boel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 9:38 pm

dean clothes:
Spoiler:
Dean liep met zijn handen in zijn broekzakken over de beurs. "En Eliza? Hoe vind je het tot nu toe?" Hij had haar op tijd opgehaald vandaag. Dean had zich ook al omgekleed in zijn dance outfit. Hij had voor haar verschillende tickets geregeld. Nu waren ze onderweg naar de VIP gedeelte. Daar zou hij haar voorstellen aan de andere dansers. Het was al vrij druk en het zou vandaag alleen nog maar drukker worden. Overal zag je dansers, hoorde je muziek en was de sfeer echt te proeven. Hij kreeg er nu al zin in.

eventjes kort
moet er inkomen haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 9:54 pm

Eliza liep met hem mee over de beurs. Ze keek haar ogen continue uit en glimlachte. "Ik vind het echt geweldig Dean!" Ze had voor het gemak maar een van haar spijkerbroeken aangetrokken. Eronder haar bruine laarzen. Eroverheen een oranjeroze top met een wollen vest. Haar haren hingen losjes over haar schouders. "Ga je vaak naar dit soort beurzen?' Eliza was benieuwd naar wie hij allemaal kende, of ze bevriend met hem waren en zo ja hoelang al. Ze vond het ontzettend interessant om allerlei dingen over Dean te weten te komen. Met een glimlach keek ze naar hem ze was natuurlijk super nieuwsgierig hoe hij zou dansen, dat had ze tot op heden nog niet gezien. De muziek was op een prettige manier aanwezig en ze keek naar hem. Toch zou ze niet snel meeklappen, ze zou zo uit de maat klappen, het zou gênant zijn. Voor haarzelf en voor Dean.

Niet erg :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 10:02 pm

Dean keek een beetje rond en begroette tijd op tijd wat mensen. Soms moesten ze heel even stoppen om een praatje te maken met een oude bekende. "Ik ken echt teveel mensen hier." Klaagde die. Zo kwamen ze dadelijk nog te laat en daar had Dean geen zin in. Bij haar vraag glimlachte hij lief naar haar. "Ja zeker! Ik word constant gevraagd voor shows en optredens. Trouwens ... Ik ga straks een privé show geven. Iemand is uitgevallen en nu mag ik het overnemen." Hij glimlachte trots. "Meestal weiger ik omdat ik dan een volledige dans moet uitwerken. Nu neem ik het van die jongen over." Dat bespaarde tijd. Hij keek even rond. "Het is hier zo groot. Ieder jaar veranderen ze het." Hij liep langs enkele kraampjes die er stonden. "Hoe was je week trouwens? Nog bijzondere dingen gebeurd?" Vroeg hij uit pure interesse. Niet om haar te controleren of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 10:14 pm

Eliza stond er verloren bij als hij een praatje maakte met een oude bekende. Dan kon ze even rondkijken en druk naar haar vingers kijken alsof deze erg interessant waren. "Ja, je kent er wel echt veel." Giechelde ze plagend. Ze keek hem even aan en luisterde geïnteresseerd. Ze knikte even. "Wat houdt dat in? Het klinkt heel erg speciaal." Zijn trotse glimlach gaf dat zeker aan. Vrolijk keek ze naar hem en knikte. "Het klinkt erg gaaf.' Zei ze liefjes en ze liep rustig met hem mee. "Echt? En hoelang kom je hier dan al?' Eliza wilde vanalles over hem weten en dit was tenminste een veilig onderwerp, dit was zijn passie. Daar wilde ze tijd in steken. "Mijn week was goed. Wel interessant. Ik heb enkele mensen ontmoet." Ze glimlachte even naar hem. "Een meisje, genaamd Maya. Ik heb met haar wat gedronken. Ze studeert ook geschiedenis dus dat sloeg direct aan." Eliza grinnikte zachtjes. "En een jongen, Shane." Ze wist niet zeker of hij dat wilde horen. Het was erg gezellig met Shane maar wel lastig. Ze zou alles nog afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 22, 2015 10:27 pm

Ze waren bijna bij de VIP ingang. Hij keek even op de klok. half 2. Dat viel nog reuze mee. Hij was op tijd. "Ik ben ook heel speciaal. Je zal het straks wel zien." Hij gaf haar een klein, zacht duwtje om haar beetje te plagen. "Als je mij hebt gezien Eliza, niet ontroerd raken." Grapte de man en deed zijn capuchon af. Zijn haren zaten nog best goed en in model door de wax die hij erin had gedaan. Straks, na het dansen zou het er anders uitzien.
Bij de naam Maya keek Dean verbaasd op. "Maya! Wat een geweldige, lieve meid is dat. Ik ben met haar en samen met een jongen Alan door Londen gaan toeren. " Dat was heel gezellig geweest. Bij de naam Shane keek hij even haar kant op. Nu stond zijn gezicht wat neutraler. "En wat doet Shane? Want over Maya vertel je wat meer dan over Shane." Het klonk totaal niet jaloers. Hij peilde alleen de situatie omdat Eliza niet zo op hem inging. Dat betekende vaker dat vrouwen dan iets te verbergen hadden. Als het een gewone vriend was geweest had zij er anders over gesproken. Hij zag een uitsmijter bij de ingang staan van de VIP gedeelte. "Hey Dean! Helemaal afgereisd om weer hier te zijn?" Dean lachte en begroette de man. "Nee nee. Ik studeer hier sinds kort. Dus reizen hoeft niet meer." De man keek nieuwsgierig naar Eliza. "Ah dit is Eliza." Hij trok haar dichter tegen zich toe. "Mijn vriendin." De uitsmijter keek verrast. "Is de eerste keer dat je iemand hebt meegenomen. Je vriendin. En ik dacht dat je de eeuwige single bleef. Leuk je te ontmoeten Eliza. Ik ben Ton." De kale uitsmijter glimlachte vriendelijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:00 am

Eliza liep rustig met hem mee en giechelde zachtjes. "Oh hou op jij!" Ze moest lachen en keek hem vrolijk aan. Ze moest de verleiding weerstaan hem te kussen maar dat deed ze wel. Rustig liep ze mee met hem en keek met een verbaasde blik naar Dean. "Ken je haar?" Ze had grote ogen en moest even lachen. Ze vond het leuk dat Dean en zij dezelfde persoon kende. "Shane.. Hij ehm.." Ze knikte even. "Het is lastig." Ze liep langzaam verder met hem. Eliza moest nadenken hoe het nu eigenlijk zat. "Hij vindt me leuk. Ik heb hem in de kroeg ontmoet en ging met hem mee, niet dat ik iets met hem wilde doen maar dat idee had ik hem gegeven. Het was verder goed dat ik niets wilde. Ik heb naast hem in bed geslapen maar we hebben niets gedaan." Ze wilde dat dat heel duidelijk was. "Twee dagen erna ben ik bij hem gaan opruimen. We hadden gewoon besloten alles vriendschappelijk te houden." Ze keek naar hem. "Hij heeft er moeite mee." Bekende Eliza. Het gesprek werd, tot haar opluchting, onderbroken door de uitsmijter bij het VIP gedeelte. Verlegen keek ze naar de grote man en bloosde toen Dean haar dichter tegen zich aan trok. "Aangenaam kennis te maken." Ze glimlachte liefjes en keek toen naar Dean. Dus hij had nooit een vrouw meegenomen hierheen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:23 am

Het was leuk om te weten dat ze wat in gemeen hadden. Qua mensen. Alleen had Maya ook een wat mindere aardige kant van Dean gezien. Eliza trouwens ook. Hij kon soms zo koud zijn dat je er akelig van werd.
Dean luisterde aandachtig naar haar. Dus die Shane was verliefd op haar? En Eliza liet het overkomen alsof ze geen enkele gevoel voor hem had. Maar wel samen geslapen in 1 bed. Stiekem kookte het wel van binnen maar hij keek nog steeds neutraal. Hij humde zelfs een paar keer en glimlachte een klein beetje. "Lastig als er gevoelens in het spel zijn." En hoe moest Dean dat nu weten? Maar hij wilde er voor Eliza zijn in deze lastige situatie. Desondanks dat er jaloerse gevoelens bij hem naar boven kwamen. "Je hebt samen in 1 bed geslapen. Het betekent wel dat je hem vertrouwd toch? Anders doe je niet zo iets..." Klink zo luchtig mogelijk. Dacht de man bij zichzelf. "En jij? Niet erover nagedacht om deze Shane een eerlijke kans te geven? Om met hem te gaan daten?" Dean kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Het leek wel alsof hij Eliza kwijt wilde en dat was totaal niet zo. Hij bleef even stil staan en pakte zachtjes haar hand vast. "Eliza... Als ik een belemmering ben voor je gevoelens voor hem dan moet je dat op tijd zeggen. Ik..." Hij wist zichzelf niet goed te verwoorden op dit moment. "Ik wil gewoon eerlijkheid tussen ons twee." Hij keek weg. Eerst vroeg Eliza hem om over hun na te denken en nu dit. "Wil je dat ik nog over na denk of...?" Was hij nu voor het eerst onzeker?

Ton bekeek haar en knikte goedkeurend. "Mooie naam. En wat zie je er goed uit. Als Dean het doet, doet die het goed. Man man, wat voor betovering heb je op hem uitgevoerd want deze vent heeft echt bindingsangst." Dean deed zijn kaken op elkaar en leek het niet fijn te vinden dat Ton dat tegen Eliza vertelde. Ook omdat hij het Eliza zelf nooit had verteld. "Ton... Mogen we naar binnen?" De uitsmijter liet hun door en Dean nam gelijk wat afstand. Hij leek geërgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:51 am

Eliza keek naar hem en slikte. Ze luisterde stilletjes, ja dat was zeker lastig. "Ik vertrouw hem ook. Ik wist niets op dat moment van wat hij voelde. Ik had hem verteld over ons en duidelijk gemaakt dat ik niet met hem zou slapen. Dat vond hij goed en ik heb gewoon naast hem gelegen. Ik had hem een klap verkocht als hij me wel aangeraakt had." Eliza liep stil met hem mee en dacht na. "Dean.." Mompelde ze zijn naam zacht. Ze luisterde er naar en keek hem aan. "Daarom vertel ik het nu, ik wil eerlijk tegen je zijn. Ik twijfel. Ik weet niet of ik gevoelens heb voor Shane, hij is nogal van het vrouwen versieren en ik wil wat ik voor jou voel nu niet op het spel zetten voor iemand die het alleen zou doen daarom. Dus ik wil heel graag dat je nog nadenkt ja." (Het gesprek tussen Shane en Eliza is nog niet klaar dus meer antwoord kan ze nog niet geven Wink ) Hij klonk onzeker, dat maakte haar weer onzeker. Ze keek lang naar hem. Had ze dit dan niet moeten zeggen? 'Had je het liever niet geweten?" Vroeg ze fluisterend en ze beet op haar onderlip.
Hoe Ton haar bekeek, ze werd er verlegen van. Ze giechelde zachtjes door zijn woorden. "Het valt reuze mee, een keer knipperen en het was gedaan." Ze speelde vrolijk mee en liet zich mee nemen door Dean. Ze zei vriendelijk gedag tegen Ton, hoewel de afstand van Dean haar een naar gevoel gaf. Ze keek weg. "Moet je je nog klaar gaan maken voor het dansen?' Ze voelde zich direct onzeker en enigszins ongewenst. Zachtjes beet ze op haar onderlip. Ze voelde zich een stuk minder goed dan voorheen en keek rond, ze wilde Dean even niet aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 1:01 am

Dean knikte begripvol en deed zijn handen nu in de groene sweater die hij aan had. Acteren, daar was hij goed in tot een bepaald punt. Hij moest zachtjes lachen toen Eliza vertelde dat zij hem een klap had willen verkopen. "Met die kip filetjes van jou?" Hij wilde een beetje humor in het gesprek laten voortvloeien. Zo was het tenminste niet al te zware kost voor hun beide.
Hij keek even weg en moest proberen een bepaalde houding aan te geven. "Ja, maar misschien wilt hij wel voor je veranderen Eliza. Als hij dat doet, als hij de man wordt waar jij naar verlangt..." Hij slikte even. "Dan breken we het gewoon af tussen ons 2. Dat was de afspraak." Waarom werd hij plotseling weer zo zakelijk? Dat had hij toch tegen Eliza gezegd? Als ze iemand anders leuk vond dan zou Dean een stap achteruit doen. Echter leken zijn gevoelens en gedachte hem te verwarren.
Bij haar zachte fluistering keek hij haar met een zwak glimlachje aan. "Ik waardeer het dat je mij dit verteld. Alleen wat wil je dat ik nu doe Eliza? Wat als ik voor ons kies? En dan kies jij voor hem. Dan heb ik voor niets dingen uit mijn verleden opgerakeld, niet voor niets mijn boek voor je geopend..." Hij zuchtte eens diep. "Ik merk sterk dat je twijfelt. Je bent tot hem aangetrokken en ik begin zelfs te twijfelen of jullie nu echt niets gedaan hebben." Hij ging met zijn hand door zijn haren. "Vind je mij leuk als een fuckbuddy of meer? Ik snap het namelijk niet meer. En ik wil niet dat jullie twee door mij niet samen kunnen zijn."

De sfeer hing zwaar. En dat met Ton was niet eens haar schuld. Hij wilde gewoon niet dat Eliza het wist van zijn bindingsangst. Dan leek het wel of hij niet 100 procent was. "Eliza..." Hij ging voor haar staan en legde zijn handen op haar schouders. "Ik ben niet geïrriteerd door jou." Hij drukte zijn lippen aarzelend op die van haar. "Ik vind het echt heel leuk dat je mee bent." Hij kneep speels in haar wang. "Kom... Ik ga mijn vriendin nu aan de rest van de crew voorstellen." Dean stak zijn hand amuserend naar haar uit. Hij wilde Eliza oppeppen en haar een goede tijd bezorgen vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 1:12 am

Zachtjes giechelde ze. Eliza knikte. "Ja inderdaad, daar kan ik hard mee slaan hoor en ik kan krabben. Ik heb nagels." Antwoordde ze luchtig hoewel dat het enige was dat nog luchtig leek in dit gesprek. Wat hij voorstelde, daar had ze zelf ook over nagedacht. Wat als Shane wel degelijk veranderde? Dat wist ze niet. Stil keek ze naar hem en slikte. Het klonk haar niet eens fijn, het afbreken tussen hun twee. Zachtjes beet ze op haar onderlip. "Het is oké, je hoeft geen dingen uit je verleden voor mij op te rakelen, zonder dat kan ik ook wel over je beslissen." Fluisterde ze zacht, hoewel haar stem pijn deed. Bij zijn woorden keek ze op. "Ik heb niets met hem gedaan!" Het klonk eerder boos dan verdedigend. "We hadden een afspraak en daar heb ik me aan gehouden! Ja, ik ben tot hem aangetrokken maar dat ben ik ook tot jou. Ik heb niets met hem gedaan anders dan normaal geslapen, geen seks, en verhuis dozen opgeruimd. Verder niets." Eliza keek hem met een felle blik aan. "Ik vind je leuk als meer. Dat heb ik je al gezegd, ik ben ook in de war oké. Ik had dit niet aan zien komen. Ik wilde gewoon dat je het wist." Het laatste fluisterde ze weer zachtjes.
Eliza keek hem aan toen hij zijn handen op haar schouders legde. Ze voelde de aarzeling in zijn kus, haar keel kneep even dicht. "Het spijt me, je hoeft me niet je vriendin te noemen als je niet wilt Dean. Ik wil niet dat je het lastig vindt." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze bleef staan en nam na even zijn hand pas vast. Ze voelde zich totaal niet lekker in haar vel maar ze liep toch mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:28 pm

Dit ging niet goed. Voor hun allebei niet. Zo werd hun hele dag verpest. Daarbij kon Dean dit er niet bij gebruiken. Dit leidde hem af. Dadelijk presteerde hij niet goed tijdens het dansen. Daar zou zijn reputatie aan onder doorgaan.
Hij zuchtte diep en leidde Eliza naar een bankje. Ergens een beetje afgezonderd zodat ze niet verstoord werden. "Oké... Wij gaan eens goed praten zonder haast."
Hij ging zitten tegenover Eliza en legde zijn handen op zijn bovenbenen. Hij leunde wat meer naar voren en keek haar aan.
"Je wilt meer over mij weten toch? Meer weten waarom ik ben en waarom ik bepaalde dingen doe toch? Dan moet ik je meer over mijzelf vertellen." Hij vouwde nu zijn handen in elkaar. "En alsjeblieft wees niet boos. Maar je kan mij niet zeggen dat jullie niet hebben gezoend of geknuffeld of wat dan ook." Zijn donkere ogen keken haar met een confronterende blik aan. "Want zoenen met iemand anders vind ik ook geen prettig idee." Hij zuchtte eens diep. Dit was een van de redenen waarom hij niet gemaakt was voor relaties. "Je moet het van mijn kant bekijken Eliza. Als jij nu al twijfelt over je gevoelens voor mij en voor deze Shane. Waarom zal ik ons dan überhaupt nog in overweging nemen? Je vraagt het onmogelijke nu van mij Eliza. Haast egocentrisch als ik eerlijk ben. Hoe kan ik nu zeggen van: Ja Eliza, ik wil een relatie met jou proberen terwijl je deze Shane ergens diep van binnen ook leuk vindt? Als je echt gevoelens voor mij had dan was je nu niet zo in de war." Hij keek eventjes rond. "Ik wil dat je mij verteld wat je voelt. Je eigen emoties, je eigen gedachtegang. Ik wil naar je luisteren. Ik wil je twijfels horen. Alles." Hij ging nu naar achteren zitten en hoopte dat Eliza al haar gedachte kon uitspreken. Dean zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:44 pm

Eliza liep mee. Stil ging ze zitten en keek hem met een koppige blik aan. "Ik had ook meer over je willen weten als we gewoon vrienden waren geweest." Mompelde ze en met een boze blik keek ze weg. Ze schudde haar hoofd even. "Nauwelijks." Ze zuchtte en keek hem aan. Stil keek ze naar hem en keek toen weg. "Misschien ben ik juist door mijn gevoelens ook voor jou in de war." Ze wilde een gemene opmerking maken maar daar kwamen ze beiden niet verder mee dus ze hield haar mond.
Onzeker plukte ze aan haar haren. Ze keek naar haar schoot en haalde haar schouders op. "Het verward me gewoon. Alles." Mompelde ze zachtjes. Eliza trok haar ene been op en leunde erop. Moe sloot ze haar ogen even. "Ik wil je helemaal niet dwingen om ons in overweging te nemen." Als hij dat al zou doen. Ze keek langzaam op. Ze had hier gewoon nooit over moeten beginnen tot ze duidelijkheid had met Shane. Echter had ze hem beloofd eerst met Dean te praten. "Het was gezellig met hem, maar hij werd wel boos op me. Dat ik hem gek maakte, dat ik geen keuze maakte.' Eliza keek met grote ogen naar hem op. "Ik weet niet wat ik moet doen Dean, echt niet." Ze beet op haar onderlip. Eliza zuchtte diep. Ze sloot haar ogen even en kalmeerde langzaam. Ze opende haar ogen. "Ik vind het heerlijk met je, echt. Ik weet niet of ik er klaar voor ben om dat opzij te zetten. Ik snap alleen geen fuck van hoe het mannelijk brein werkt." Ze keek hem aan en slikte. Eliza was gewoon in de war. Uit haar tas viste ze haar flesje water en dronk ervan. "Ik ga er wel gewoon over nadenken." Er kwam nu toch niets zinnigs uit haar. Ze had nooit verwacht dat een man als Dean überhaupt voor haar zou vallen en niet dat het dan vlak erna nog iemand voor haar viel. Voor beide heren voelde ze wel wat maar ook voor haar was het niet duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 12:54 pm

Hij luisterde. Nam zorgvuldig ieder woord in zich op. Ze was verward. Waarschijnlijk door de afspraak die ze hadden. Dat verwarde haar nog het meest. Hij moest goed nadenken wat hij hier op ging zeggen. Hij wilde Eliza niet beledigen, boos maken of nog meer verwarren.
"Oké... Je kent hem nu pas een week? Twee weken? En hij wilt nu al weten of je een relatie met hem wilt? Dat gaat wel erg vlug." Zelfs Dean zou niet al een week in een relatie storten. Dat deed hij in de eerste instantie ook niet.
"Ik ga de knopen doorhakken Eliza." Zijn stem klonk killer. "Ik kan geen seks meer met je hebben. Ik kan ook geen relatie met je hebben. Ik zal nu een vriend voor je zijn. Niet meer, niet minder. Verwacht geen affectie van mij, verwacht geen comfortabele woorden van mij of liefkozing. Ik ben nu gewoon een vriend. Dit is het beste voor jou." Hij glimlachte zwakjes. "Ik doe dit niet om je te straffen. Ik doe dit zodat je eens met Shane goed kan uitzoeken wat jullie willen. Ik... heb bindingsangst. Dat heeft Ton je al verteld. Ik ga nu een stap terug nemen omdat ik je niet kan bieden wat je wilt." Hij beet aan de binnenkant van zijn wang. "Het spijt mij maar onze afspraak is nu afgebroken. Nu kun je goed je gevoelens gaan uitzoeken voor hem. Ga met hem daten, zoen met hem, laat je gewoon gaan. Deze afspraak belemmert je daar in." Hij had zoveel gepraat dat hij er zelf hoofdpijn van kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 1:26 pm

Eliza keek naar hem. "Het gaat me te vlug." mompelde ze zachtjes en instemmend. Ze bleef zitten en slikte. Bij de zin dat hij knopen ging doorhakken werden haar ogen groot. "Nee. Nee dat wil ik niet." Fluisterde ze zacht, een lichte paniek kwam in haar omhoog. Dat meende hij toch niet echt? Dat kon niet, dat was niet wat ze wilde. Haar stem was klein, haar keel leek dicht te zitten. Eliza keek hem aan. "Jij kan duidelijk niet beslissen wat het beste voor mij is. Heb je net wel geluisterd?" Hard kneep ze in haar tas om zich in te houden. "Ik wil dit niet, niet op deze manier. Ik heb met jou een afspraak. Shane kan dingen met mij doen zonder liefkozing van hem. Hij kan me leren kennen als een vriend als hij dat wil. Want op deze manier kan ik niet uitzoeken wat ik voor jou voel. Bindingsangst of niet." Haar blik veranderde, werd wat boos. "Ik wil niet dat het stopt." Ze stond op.
"Ik moet even naar de wc." Ze wilde gewoon niet dat hij deze keuze maakte. Haar vingers trilden, ze moest echt even alleen zijn. Zichzelf hervatten. Slikken en niet huilen. Ze verpestte de hele dag. "Ik had het nooit moeten vertellen." Mompelde ze, Eliza schudde haar hoofd en draaide zich weg. Ze moest zich inhouden en beet haar onderlip kapot. Ze had bewust Shane op afstand gehouden, zich zo goed mogelijk aan haar afspraak met Dean gehouden en nu zette hij dat stop, dat wilde ze helemaal niet. Stil keek ze rond, ze voelde zich wanhopig vanbinnen. Ze wilde Dean nu niet aankijken. Het gevoel dat hij haar continue had gegeven wilde ze niet opgeven nu vanwege iemand anders. Zei dat niet genoeg? Waarom moest ze het dan nog gaan uitzoeken, alsof ze het dan weer zo kon oppakken als het bleek dat het met Shane toch niet werkte. Ze schudde haar hoofd. Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 7:49 pm

Eliza leek lichtelijk in paniek te raken bij zijn beslissing. Hij begreep het nu helemaal niet meer. Wat wilde Eliza nu precies van hem? Het ene was niet goed en dit andere ook niet. Echter bleef hij zich niet aanpassen in haar wispelturigheid. Iemand moest de hoofd koel houden.
De man knikte. "Ik heb geluisterd. Vandaar deze beslissing." Zijn donkere ogen bekeken haar. Ze leek overstuur en het liefst trok hij haar nu in zijn armen. Echter hield hij zich aan zijn woord. Geen affectie. En van paniek werd Eliza plotseling boos. Ze leek het totaal niet met hem eens te zijn. Dean vond dit allemaal veel te ingewikkeld. Er werd nu veel te veel van hem gevraagd. Dit zorgde juist ervoor dat hij nog meer ging wegrennen. Hij trok zijn wenkbrauw op. "Jawel. Want dat was onze afspraak. Als je iemand leuk ging vinden dan zouden we er een punt achter zetten." De manier waarop ze op haar onderlip beet zorgde ervoor dat hij naar voren kwam. Hij legde zijn vingers op haar lip. "Niet doen. Dat is nergens voor nodig." Hij leek heel rustig, maar van binnen was het een chaos. Gevoelens was iets waar hij niet mee om wist te gaan.
"Je kan niet alles hebben Eliza. We kunnen ook gewoon weer fuckbuddies worden. Alleen zonder al deze dingen. Geen leuke dingen meer. Want je kan niet van mij verwachten dat ik over een relatie ga nadenken terwijl je ook twijfelt over een ander. Ik ga die risico helaas niet riskeren. Dus wat wil je nu dat ik doe Eliza?" Soms kon hij hard zijn echter leek het soms nodig te zijn. Als hij het niet deed, wie deed het dan wel? Die Shane was ook een lekkere. Die liet Eliza in deze gevoelens achter en maakte haar nog meer in de war. En nu mocht hij het hele zooitje gaan herstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 8:04 pm

Ze kreeg geen affectie van hem, geen tedere handelingen. Het maakte pijnlijk duidelijk hoe het zou gaan en dat wilde ze niet. Ze wilde dit niet stoppen. "Ik weet niet eens of ik hem leuk vindt!" Ze begreep helemaal niet wat ze van Shane vond. Eliza likte het bloed een beetje weg en keek naar hem. "Dean alsjeblieft.." Eliza keek hem aan. Ze schudde haar hoofd en keek hem opnieuw aan, in zijn ogen, zijn mooie donkere ogen waar ze zo in kon verdrinken. Langzaam liet ze haar onderlip los. "Ik wil dat je bij me blijft." Langzaam liet ze haar blik zakken. Zo. Haar keuze was gemaakt, ze had een brok in haar keel. "Ik zal hem zeggen dat ik bij jou blijf, als je dat nog wilt. Of bedoelde je dat niet?" Onzeker keek ze naar hem op. "Het spijt me dat ik dit alles verpest. Je moet zo ook nog dansen en ik maak er weer een zooitje van." Eliza keek weg, ze voelde zich zo schuldig. Zacht plukte ze aan haar haren. Dit was niet goed voor haar. Ze had überhaupt gewoon nooit over Shane moeten praten bij Dean. Ze had kunnen weten dat het zo zou gaan. Eliza bewoog een beetje met haar benen. "Het spijt me echt." Zachtjes beet ze weer op haar onderlip, dat zou ze toch niet afleren. Ze had vast al zijn concentratie nu verpest en de leuke sfeer. Allemaal omdat ze zo nodig over Shane had moeten praten. Als ze gewoon had gezegd dat het een vriend was dan was alles veel beter geweest, veel makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 8:23 pm

Dean hield zijn hoofd een beetje schuin toen ze tegen hem begon te schreeuwen. "Je wilt mij nu vertellen dat je zo maar met iemand in bed gaat slapen? Dat je niets voelt als hij jou lief behandelt? Want hij is verliefd op je blijkbaar. En wie zegt niet of de gevoelens nog komen?" Hij moest haar helaas confronteren hoe gemeen het ook was. Hoe kil het ook klonk uit zijn mond.
Hij trok zijn handen terug en keek weg. Waarom gebeurde dit nu juist vandaag? En allemaal zo vlug en chaotisch? Toen ze hem smeekte kon hij niet van haar wegkijken. Zijn donkere ogen keken in die van haar. Bij haar volgende woorden werden zijn ogen een slag groter. Wat zei ze nu? Koos zij nu voor hem? En hier had hij gedacht dat zij echt die Shane een kans zou geven. Dat zij tegen Dean zou zeggen dat zij hem ook leuk vond. Dat hij voor problemen zorgde en uit haar buurt moest blijven. De man keek even naar de grond. Wat nu?
Hij pakte haar pols en trok Eliza nu op zijn schoot. Hij drukte haar tegen zich aan en zei eventjes niets. Helemaal niets. Hij luisterde naar hun ademhaling, naar hun hartkloppingen en het lawaai op de achtergrond. "Is dit echt wat je wilt Eliza? Weet je het zeker?" Hij tilde haar kin op en keek haar doordringend. "En hoe bedoel je het? Als bedpartners of wil je dat ik ons een kans ga geven?" Want hij had oprecht eraan gedacht de afgelopen dagen. En hij zou nog wel even tijd nodig hebben. Hij stortte zich niet te snel in dingen en wilde alles zorgvuldig uitdenken. Dean wilde Eliza nooit kwetsen. "Waarom bied je je excuses aan? Het is goed dat je het hebt verteld. Eliza, stel je voor je had het niet gedaan. Stel je voor er was iets tussen jou en Shane gebeurd. Je weet hoe ik dan had gereageerd. Nu voorkomen we dat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimema maa 23, 2015 8:48 pm

Eliza keek hem aan. Ze schudde haar hoofd. Die gevoelens hoefden niet te komen. Ze had een keuze gemaakt. Ze slikte en keek hem aan toen hij haar weer aan kek. Voorzichtig beet ze op haar onderlip. Ze wilde hem zo graag. Hij trok haar bij hem op schoot, tegen zich aan. Eliza ontspande direct en sloot haar ogen even. Rustig haalde ze adem tot ze zich weer helemaal kalm voelde. 'Ja, ik weet het zeker." Bevestigde ze. "Ons, als meer dan bedpartners. Misschien niet direct maar ik zou graag leuke dingen met je ernaast doen." Ze beet op haar onderlip. Ze was bang dat hij het niet zou willen, dat hij zijn handen toch van haar aftrok en haar enkel nog als een vriend zou willen zien. Dat zou pijn doen maar ze begreep het wel. "Omdat ik de leuke dag verpest hiermee." Toch knikte ze, hij had gelijk. Dan had ze wel echt een probleem gehad, dan was ze hem kwijt geweest. Ze kroop weer tegen hem aan en nam zachtjes zijn vest beet. Ze voelde zich veilig en fijn bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimevr maa 27, 2015 9:47 am

Haar lichaam ontspande wanneer Dean haar in zijn armen had genomen. Het voelde fijn om te weten dat hij dit bij haar deed. Dat Eliza zichzelf gelijk kon ontspannen enkel door een lief gebaar vanuit zijn kant. Beide leken te kalmeren wat enkele secondes geleden anders uit had gezien. Verhitte haast onprettige situatie veranderde nu. Hij gleed met zijn duim langs haar onderlip. "Niet doen... Je maakt het erger. Dadelijk krijg je allemaal wondjes." Hij streek met zijn hand over haar rug, zachtjes strelend. "Oké... Dan gaan wij vanuit die gedachte verder. Ik zal proberen om je zo snel mogelijk daar een antwoordt op te geven." Alleen bleef die Shane nu in zijn achterhoofd. Mocht zij hem gewoon als vriend behouden? Hij zou het voor nu laten varen. "De dag is pas begonnen." Zei hij op een geruststellende toon. Hij drukte een kus tegen haar slaap. "Wij gaan er een leuke dag van maken." Hij hield haar stevig vast en kuste haar nu langs haar mondhoek. "Geen zorgen meer goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimeza maa 28, 2015 8:43 pm

Het voelde zo fijn  om dicht tegen hem aan te zitten, dan voelde ze zich gewoon veilig. Ze liet toch maar gehoorzaam haar onderlip los en keek naar hem. "Sorry, het is een gewoonte. Ik merk het vaak niet eens." Verlegen keek ze naar hem en glimlachte. Het voelde fijn dat hij haar rug zo streelde. "Is goed, ik wacht er wel op." Fluisterde ze, Eliza keek op naar hem en glimlachte dankbaar. Ze was blij dat hij haar niet weg duwde. Een zachte knuffel was dan ook haar bedankje. "Goed, geen zorgen meer." Eliza glimlachte bij het kusje en keek naar hem. "We moeten zo wel gaan denk ik, jij moet je vast voorbereiden op je dansen en ik wil heel graag kunnen kijken natuurlijk." Ze deed zijn kleding weer even goed en ging langzaam van zijn schoot af. "Dankjewel Dean." Ze glimlachte hem toe en ging rustig staan. Ze keek om zich heen en ademde even diep in en weer uit. Ze was weer rustig, haar keuze was nu gemaakt en het was goed zo, dat wist ze zeker. Ze glimlachte even en wachtte rustig af. Ze zouden er een leuke dag van gaan mogen, zonder zorgen en zonder gezeur. Het hoge woord was eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimeza maa 28, 2015 8:53 pm

Hij kon niet wachten tot hij Eliza ging laten zien wat hij allemaal in huis had. Ze zou versteld staan. Dean voelde een last van zijn schouders vallen. Nu moest hij wel oprecht Eliza een kans geven. Dean moest proberen over zijn bindingsangst heen te komen en deze dame in een "relatie" te zien. Hoe het is om zich te binden aan een persoon. En dan nog de angst jegens zijn vader. Eerder de herinneringen van zijn vader. Misschien was het verstandig om daar over te praten. Alleen tegen wie wist hij nog niet.
Hij stond op en schonk haar een scheef glimlachje. Zijn donkere ogen hadden zijn speelse glans teruggevonden. Hij pakte haar hand vast, verstrengelde zijn vingers met die van haar en begon te lopen. "En toch ga ik je alvast voorstellen als mijn vriendin. Kan ik er alvast aan wennen." Hij gaf haar een plagend knipoogje, stopte even, kuste haar volle lippen en liep weer door. Toen ze aankwamen bij een hele groep keek iedereen verrast op.
"Dean daar ben je eindelijk! We wachten al bijna een kwartier op je. Je bent zelden te laat. We waren al bang dat er iets was gebeurd."Een jongen met een geel petje op, platte neus en vrij dikke lippen keek hun aan. Daarna viel zijn blik op Eliza. Er kwam nu een meisje met haren zo oranje als de Nederlandse vlag. Ze droeg het in twee staartjes. "En wie is dit? Je neemt nooit iemand mee. Nieuwe danser?"
Dean lachte zachtjes en schudde zijn hoofd. "Sorry dat ik te laat was. Ik was mijn vriendin eventjes uit het oog verloren." Grapte hij. Iedereen hield van schrik hun adem in. Ze hadden allemaal nooit gedacht dat hij een relatie zou hebben. "Eliza dit is de dansgroep waar ik je over heb verteld."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 29, 2015 10:26 am

Eliza glimlachte rustig en nam zijn hand met een glimlach vast. Een warm gevoel verspreidde zich in haar lichaam toen zijn vingers met de hare verstrengelde. Ze bloosde, kuste genietend mee met hem. Het was heerlijk om op deze manier bij hem te zijn. Ondertussen keek ze rond, het was toch iets dat ze nog nooit had meegemaakt, Eliza vond het dan ook vreselijk spannend. Ondertussen deed ze haar best niet op haar onderlip te bijten.
Uiteindelijk kwamen ze bij en groep aan, dit moesten vast mensen zijn die Dean kende.Geïnteresseerd keek ze naar hun, dat was duidelijk wederzijds. Verlegen schudde ze haar hoofd, ze was geen nieuwe danser. "Aangenaam kennis te maken met jullie allemaal." Ze glimlachte lief en hief verlegen haar hand even. Daarna keek ze even naar Dean en bleef dicht bij hem staan. Ze vroeg zich af of iedereen wist van zijn bindingsangst.. Had hij daarom niet aan relaties gedaan? Dat zou vast wel, ze had zelf gedacht dat het kwam omdat hij gewoon zo druk was in zijn leven.
Eliza drukte plagend een kus op zijn wang, om het nog even extra te benadrukken voor die groep. "Ik waardeer het echt enorm dat je het gaat proberen en dat je dit voor me doet. Ik ben zo trots op je." Fluisterde Eliza hem zachtjes toe waarna ze weer goed ging staan en kort een hand door haar donkere lokken liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 29, 2015 11:10 am

Een paar dames uit de groep leken minder tevreden. Nu konden ze niet meer naar Dean kijken. Dat zou onbeleefd zijn jegens zijn vriendin. Een jongere jongen - leeftijd 16 - kwam naar voren gelopen. "Dat ziet goed uit. Je hebt tenminste smaak Dean."
Op dat moment gaf Dean de jongen een klap op zijn achterhoofd. Hij grijnsde en begroette de jongen. "Pim, je mag Eliza niet van mij weg stelen. Ik hou je in de gaten." Zei hij op een amuserend toontje terwijl de jongen lichtjes begon te blozen. Iedereen begroette Eliza, stelde hunzelf aan haar voor en gingen allemaal in gesprek. Het werd tijd om aan het werk te gaan.
Dean keek op toen zij een kus op zijn wang drukte. Hij trok haar dichter tegen zich toe en fluisterde zachtjes tegen haar lippen: "Voor jou wil ik alles proberen Eliza." En dat meende hij oprecht. Hij kuste haar innig en hoorde de heren joelen en fluiten. "Waar zijn jullie partners? Dan kan Eliza zich daar bij samenvoegen." Pim kwam aangelopen en maakte een buiging voor Eliza.
"Als u mij toestaat schone jonkvrouw." Hij bood zijn arm aan en grijnsde jongensachtig met lichte blosjes op zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitimezo maa 29, 2015 1:37 pm

Oeh gave foto :3
--
Ze bekeek rustig de mensen in de groep en glimlachte verlegen bij de opmerking van de jongeman. Zachtjes grinnikte en ze keek naar hem, kennelijk heette hij Pim. Ze vond het wel schattig. Hij was duidelijk een stukje jonger dan zij was. Ze grinnikte zachtjes om de woorden van Dean. Genietend kuste ze met hem mee en bloosde door zijn woorden. Het gaf haar vlinders in de buik, een gevoel dat ze werkelijk geweldig vond. Zachtjes beet ze op zijn onderlip en maakte zich toen met tegenzin weer los van zijn lippen. Ze knikte instemmend, ze kon namelijk niet wachten om te kijken. "Natuurlijk." Ze giechelde en nam de arm van Pim aan. Rustig liep ze met hem mee en zwaaide nog even naar Dean en wierp hem plagend een handkusje toe. Ze moest hem wel een beetje plagen natuurlijk waarna ze met Pim mee liep. "Dans jij ook?" Ze schaamde zich stiekem wel een beetje dat zijzelf totaal niet kon dansen, misschien kon Dean het haar wel leren maar ze betwijfelde of hij iets kon doen aan haar ritme gevoel. Dat was gewoon een hopeloze zaak geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dans beurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dans beurs   Dans beurs Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dans beurs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: