Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

november 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Dansstudio Beats & Violins

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-03-15

Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 4:15 pm

Féren had zichzelf begraven in de douche zowat. Ze genoot van het warme water en ze was de tel verloren met hoe vaak ze aan James dacht. Ze wastte haar haren en haar lichaam en stapte daarna de douche uit en droogde haarzelf af. Ze föhnde zelfs haar haren nog even voordat ze de lingerie aantrok en de deur uit wilde stappen. Ze had de deur niet eens dicht horen slaan maar schijnbaar was James al terug. "J- James..." Ze bloosde bijna net zo rood als haar lingerie en liep vervolgens snel haar de kleding kast waar ze een beige skinny, een mintgroene top en een kort wit met mintgroen vestje over aan trok. Ze liep daarna een beetje gegeneerd naar hem toe en omhelsde hem. "Jemig... ik had eigenlijk, heel eerlijk gezegd, niet verwacht dat je terug zou komen." Ze voelde zich een beetje schuldig door die woorden en drukte haar lippen op de zijne. "Maar ik ben blij dat je wel terug bent gekomen James..." Fluisterde ze tegen zijn lippen. Ze keek hem blij aan en haalde een hand door haar nog licht vochtige haren. Ze frummelde een beetje met haar vingers en sloot haar ogen, slikte en keek toen naar James. "Niet dat ik het niet waardeer James, echt waar... Maar... Ik... Ik denk dat ik met mijn stomme hoofd mezelf probeer te overtuigen dat ik je niet leuk vind. Maar dat is niet zo, ik... vind je juist wél leuk, iets te veel ben ik bang. En..." Ze slikte weer een keer. "Ik zou het fijn vinden, om je gewoon vaker te zien... Maar gezien wat je me vertelde, vrouwenverslinder enzo... Durf ik het niet..." Ze leunde tegen de spiegel en verborg haar gezicht nu achter haar lange haren, de tranen bevechtend wat niet wilde. "Het is dom, en wellicht iets voor meiden van twaalf ofzo, maar ik ben je gewoon leuk gaan vinden. Je arrogante, onzekere, blije, onbezorgde, kwade, beledigde... al je kanten... maar... maar..." Haar woorden stierven weg en ze zakte door haar benen, trok deze vervolgens op. Ze wilde meer zeggen, maar kon het niet meer. Ze was geschrokken, gooide nu alles eruit wat ze wilde zeggen en voelde zich verloren. Zij en James... Haar onderbewustzijn beet haar eigenlijk al hard toe: Droom maar verder. "James... wat heb je met me gedaan?" fluisterde ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.

Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 4:40 pm

James zag best dat het haar verbaasd had en stiekem genoot hij wel van haar blos. Hij grinnikte even en bekeek haar, ze zag er heerlijk uit. Hij had de spullen even neergezet en zijn jas uitgedaan waarna hij haar even terug knuffelde. "Dat heb ik vaker gehoord." Hij kuste haar genietend en glimlachte. Hij was er ook zeker blij mee. Féren rook heerlijk fris, wel lekker eigenlijk.
Er was iets aan de hand. Zijn onderbewustzijn waarschuwde hem. Ze zat zo te frummelen met haar vingers. De woordenstroom die volgde hield hem stil. Hij luisterde naar haar en bekeek haar tranen. Een tijdje bleef hij nog even staan waarna hij naar haar toe liep. Zacht knielde James bij haar neer en nam haar in zijn armen. "Het is al goed." Hij kuste haar haren en streelde haar tranen weg. "Ik zal blijven." Wat zei hij nou? Blijven? Hij bleef nooit lang bij vrouwen en haar dan nog meer pijn doen..
"Ik ben nog nooit lang bij vrouwen gebleven, ik heb wel eens relaties geprobeerd." Bekende hij zacht.Hij tilde haar kin op en kuste haar zachtjes. "Wordt maar rustig Féren. Ik blijf bij je." Zijn ogen spraken uit wat hij zelf nog niet durfde maar hij was voor haar gevallen, als een blok. "We kunnen zelf zien hoe het gaat, we komen immers bij elkaar te wonen." Hij glimlachte haar even toe en bleef bij haar zitten. James hoopte dat dit genoeg was voor nu, hij was niet zo open en dook normaal al helemaal niet in relaties. Zachtjes streelde hij door haar haren heen en hield haar bij zich. "Als je wilt gaan we het proberen, jij en ik?"
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 5:14 pm

Féren wilde eigenlijk niets liever als alleen zijn op dat moment. Ze was zo stom geweest. Hij had haar eerlijk verteld dat hij zich niet verplicht wilde voelen, maar nu? Nu was ze zo dom geweest om voor hem te vallen. Ze voelde hoe hij haar vastnam, en ergens voelde het heerlijk en vertrouwd, maar aan de andere kant wilde ze zich lostrekken. Tot ze zijn woorden hoorde. "Het is al goed. Ik zal blijven." Ze bleef opeens doodstil zitten. Ze bewoog haar niet, ze rilde niet eens, ze ademde nauwelijks hoorbaar. Maar hij bleef doorpraten. Ze durfde hem niet aan te kijken maar luisterde rustig. Ze schrok zelfs van zijn hand, die nu door haar haren ging. Maar de woorden daarop lieten haar opeens diep uitademen. Ze had haar adem ingehouden, de hele tijd... Ze rilde nu pas even en veegde onder haar haren de gemiste tranen weg.
Er speelde een glimlachje om haar lippen en ze keek hem nu recht aan. "Je liegt dat je barst." Haar woorden waren dan strak, maar ze geloofde dit inderdaad niet. Ze stond op en liep een paar passen van hem weg. "Ik ben het totaal tegenovergestelde van jou. In praktisch alles." Ze stak een pluk van haar haren achter haar oor en keek hem aan. De hele tijd klonk ze boos, maar ze liep nu naar hem toe, bleef voor hem staan en zuchtte. "Het is waar dat ik het totaal tegenovergestelde van je ben. Maar..." Ze bewoog zich naar hem toe en legde haar armen om hem heen, kustte hem heel kort. "Maar ik weet dat je de waarheid sprak." fluisterde ze toen tegen zijn lippen. Ze kustte hem weer en streelde met haar hand door zijn haren heen. Ze moest nog even wennen aan het idee... James en zij, een toekomstig koppel... Of... waren ze dat al...
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 8:08 pm

Hij hield haar vast en slikte. "Blijven ademen Féren." Fluisterde hij haar zacht toe. Ze was helemaal verstijfd en hij slikte even. Hopelijk ving ze het goed op. Au, dat deed pijn aan zijn ego. Hij liet haar gaan en bleef stil zitten. Hij keek haar weinig verbaasd aan. Hij had deze reacties wel eens eerder gehad. "Ja dat klopt." Zei hij kalm, het was enkel een feit dat ze benoemde en hij glimlachte. Ze kwam weer terug en hij legde zijn armen om haar heen. "Ik zou niet durven liegen tegen je over dit onderwerp." Hij kuste met haar mee en glimlachte even. Hij trok haar beter tegen zich aan en keek in haar ogen. "Ik wil het wel rustig aan doen, we hebben beiden een leven redelijk op orde en ik wil niet dat we dat van elkaar verstoren, ik wil dat we ermee samen leven." Idioot, wat probeer je nu eigenlijk? Iemand pijn te doen? Jezelf te kwellen? Zijn gedachten irriteerde hem en hij wuifde ze weg. Zachtjes streelde hij haar haren. "Dus Feertje. Dat had je niet verwacht denk ik. Maar je moet nu je koffie gaan drinken voor dat ding helemaal koud is.' Zachtjes grinnikte hij en kuste haar even. Hij liet het onderwerp rusten, het was voor hem goed genoeg. De erkenning dat ze elkaar leuk vonden en er wat mee gingen doen. Meer had hij niet nodig.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 8:37 pm

Féren grijnsde even naar hem en tikte speels zijn neus aan. "Nu niet zielig gaan doen hé." plaagde ze hem. En daarna draaide ze zich op haar hakken om en liep rustig naar de witte tas toe die ze begon uit te pakken. Ze glimlachte. "Serieus? Je bent naar de supermarkt geweest James?" grinnikte ze. Hij zou het waarschijnlijk niet weten, maar hij had haar dag gemaakt. Toch stopte ze even met een koffie in haar hand. "Wacht... wat bedoel je precies met rustig aan doen en elkaars leven behouden." Ze keek over haar schouder en trok een wenkbrauw op. "Betekent dat dat je eigenlijk nog gewoon vrouwen harten wil veroveren en breken?" Ze zei het rustig en met een serieuze ondertoon. Maar vanbinnen huiverde ze met het idee. Zijn vrijheid geven prima, maar hem delen met andere vrouwen... in bed... op seksueel gebied? Nee, dat kon ze niet, en dat zou ze hem laten weten ook. Uitgaan met gewoon vriendinnen en gewoon een dansje doen? No problem, maar het bed met iemand anders laten delen... dat zou een big deal worden. Féren nam haar koffie en nam er dankbaar een slok van. In ieder geval zij ze gelijk wat haar dwars zat en niet over een week ofzo. Ze keek even om haar heen en toen weer naar James. Ze keek hem even cynisch aan. "Laat me één ding duidelijk stellen... Ik gun een ieder zijn of haar vrijheid. Maar als het betekent dat ik je het bed moet laten delen met anderen... ik weet niet of ik me daar prettig bij voel. Stel je voor als ik dat bij jou zou doen." ze nam nog een slok van haar koffie en keek naar de salade, en toen naar James. Opeens had ze een hele andere vorm van trek. Lekkere trek. Ze keek even naar hem en vervolgde toen: "Niet dat ik dat ooit zou doen. Ik ben er niet op uit om je gevoelens te kwetsen, en ik hoop jij de mijne net zo min, meneer James." Ze grinnikte even en keek hem toen aan, zijn gedrag peilend wat bij hem nog best lastig was. Hij was geen voorspelbare man.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:37 pm

Zachtjes grinnikte en keek even naar hem. "Ja? Jij wilde een salade en ik wilde wel wat brood en sap erbij, dus ik moest wel naar de supermarkt." Hij keek haar even aan en glimlachte breed. Rustig keek hij naar haar en glimlachte even. "Nee, nee dat bedoelde ik niet." Féren vatte het duidelijk verkeerd op. "Nee, zo bedoel ik het niet. Ik wil juist gewoon alleen jou. Ik doelde meer op het feit dat jij gewoon door moet kunnen gaan met dansen en ik met, wat ik zoal doe om me niet te vervelen." Hij glimlachte even naar haar en hield haar vast. Hij nam een slok van zijn koffie en schudde zijn hoofd. "Ik wil je ook geen pijn doen Feer, ik wil je gevoelens niet  kwetsen." Hij streelde door haar haren heen en glimlachte even. "Maar ik blij dat je gewoon bij me wilt blijven." Hij glimlachte even naar Féren en streelde over haar rug heen. "Dus Féren, wat vind je van dat idee? Gewoon samen zijn en leuke dingen doen. Ik ga gewoon normaal met alle mensen om en met jou op een extra speciale manier." Hij gaf haar een lieve glimlach en bleef rustig zitten. Hij was blij met haar.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:50 pm

Féren beet even in zijn neus wanneer hij achter haar zat, maar niet hard. Gewoon plagend. "Nee, dan is het goed meneer James." Ze grinnikte en elke aanraking op haar lichaam liet een spoor van tintelingen achter. Ze ging tegen hem aan zitten. Rustige pakte ze één van zijn broodjes en gaf het aan hem, maar voordat ze het echt gaf, gaf ze hem een kusje. Zelf pakte ze haar salade en goot er de dressing overheen waarna ze het begon op te eten. Gewoon rustig. Daarnaast pakte ze de sap en zette dat voor haar neer. "Hm, dat ziet er ook lekker uit." Ze zat in kleermakerszit voor hem en ze keek liefjes over haar schouder. James, hij was zo lekker, zelfs met zijn 'ik-ben-net-uit-bed' kapsel. Ze bloosde even een beetje en glimlachte. "Je ziet er zo charmant uit met je haren zo, meneer James." Féren zat daar, met haar blote voeten bijna onder haar en keek nu naar haar salade welke ze hapje voor hapje op at. Ze nam even een elastiekje en bond dat snel in haar haren. Ze keek naar James en grinnikte. "Nog een broodje? Of heb je ook lekkere trek?" Ze grinnikte en bloosde een beetje.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:01 pm

James moest lachen toen hij in zijn neus gebeten werd en genoot. Hij keek haar genietend aan en vond het fijn dat ze tegen hem aan zat. Zachtjes kuste hij met haar mee en begon rustig een broodje te eten. Hij had wel even wat energie nodig en keek naar haar. "Ja, ik weet wel wat lekker is natuurlijk.' Hij grinnikte even en kuste haar schouder even. 'Jij bent ook lekker.' Fluisterde hij in haar oor waarna hij haar genietend aan keek. "Oh echt? Maar goed dat niemand me hier kent behalve jij mevrouw Féren." Hij grinnikte even en genoot. Hij vond het heerlijk om haar te bekijken en glimlachte. "Liefje,' begon hij zachtjes fluisterend in haar oor, 'ik heb altijd lekkere trek." Zacht legde hij zijn handen om haar heupen. De ene liet hij omhoog glijden terwijl hij de andere zachtjes strelend omlaag liet glijden. "Stiekem ben jij gewoon heel gulzig." Hij gaf haar een plagende kus bij haar hals waar hij zachtjes beet. "Dus, wat voor een lekkere trek heb jij? Lekkere trek in mij of door mij?' Hij grinnikte even en keek haar ondeugend aan.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:16 pm

Féren kreeg een heerlijke rilling wanneer James in haar oor fluisterde. Ze keek hem liefjes aan. Het was aan haar te zien, ze was tot over haar oren verliefd. Ze glimlachte even en wanneer hij weer in haar oren fluisterde trok alles in haar onderbuik samen. Ze voelde hoe zijn handen en omhoog en naar beneden gleden en ze hapte even naar lucht. Ze zette haar salade bakje, welke leeg was, neer en draaide haar hoofd rustig om. "Hmm... Ik denk dat ik beide heb schat." Ze draaide haar nu om en duwde hem rustig om, ging boven op hem zitten en trok haar shirt over haar hoofd. Ze bloosde dan wel een beetje nu ze daar, in haar rode BH, boven op hem. Ze streelde over zijn shirt en likte kort, plagend haar lippen. "Hm... maar je vergeet dat niet alleen ik gulzig ben schatje... Je weet dat jij net zo bent." Ze reikte met haar hand achter haar BH en klikte deze los, haar armen naar voren bewegend waardoor deze naar beneden gleed. Ze boog voorover en pakte zijn handen vast, ze boven zijn hoofd leggend. Ze zoende hem in zijn nek, beet er even zachtjes in en likte toen zijn nek. Ze gaf een kusje in zijn nek en daarna op zijn kaak, pas daarna op zijn lippen waar ze met haar tong, zijn mond infiltreerde en hem uitdaagde tot een passioneel spel.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:42 pm

Genietend keek hij naar haar en glimlachte. Hij zag haar iets rillen en glimlachte. Zachtjes kuste hij haar even en moest lachen. Een warm gevoel spreidde zich in zijn lichaam toen ze hem schat noemde, dat kende hij totaal niet. Hij keek even naar haar, blij dat het over ging op iets dat hij kende. Hij ging gehoorzaam liggen en bekeek haar heerlijke lichaam. "Hmm.. Je ziet er echt beeldig uit." Hij keek naar haar en moest lachen. "Ja dat is waar, ik kan het niet ontkennen." Rustig bleef hij liggen en beet op zijn onderlip. "Féren, je ziet er echt zo opwindend uit. Ik wil je." Hij kreunde dan ook genietend. Hij werd gezoend in zijn nek. Het gaf hem kippenvel en langzaam keek hij in haar ogen. Hij glimlachte even. Uiteindelijk voelde hij haar mond op de zijne en haar tong. Genietend deed hij mee met haar passionele spel. Hij trok haar tegen zich aan, zijn handen had hij los gemaakt van haar. Een been sloeg hij om haar heen en hij keek haar opgewonden aan. Hij had zoveel zin haar nu en hij duwde zijn heupen tegen haar.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:09 pm

Féren slikte even wanneer ze zijn armen om haar heen voelde. Ze was natuurlijk nooit sterk genoeg geweest om James echt tegen de grond aan te pinnen, maar ze had het leuk gevonden als ze voor nu eventjes de leiding had kunnen hebben. Helaas, ze moest maar genoegen nemen met het feit dat James nu eenmaal zo dominant was. Ze voelde hoe nu zijn been om haar heen lag en ze kromde haar rug waardoor ze alles onder haar navel ook tegen hem aanduwde. Ze keek hem nu glimlachend aan en keek hem in zijn ogen. Ze had een verleidelijke en zwoele blik in haar ogen en streelde over zijn wang. Ze fluisterde hem toe en keek hem eens aan, plagend over haar lippen likkend. "Ik hou van je James... Vergeet dat nooit." Ze zoende hem liefjes en begon toen zijn shirt uit te trekken. "We douchen hierna wel samen, ik nog een keer." Ze glimlachte en trok aan de rand van zijn joggingbroek. Kort plaagde ze hem door over zijn groeiende erectie heen te strelen en daarna terug te gaan naar de broek rand welke ze naar beneden trok. Ze gaf hem een kusje vlak boven zijn boxer rand en grijnsde. Keek hem daarna met verleidelijke ogen aan. Oh, wat was ze gek op deze man.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:50 pm

Rustig keek hij even en glimlachte naar haar. Genietend voelde hij hoe ze haar lichaam tegen hem aan drukte en hij kreunde zachtjes. "Oh Féren.." Mompelde hij genietend en hij keek in haar ogen. Ze was zo heerlijk en die zwoele blik liet hem enkel harder worden. Verlangend opende hij zijn lippen een beetje en zoende mee. Hij hield ook van haar, hij zoende opgewonden mee en trok zijn shirt gehoorzaam uit. 'Prima." Mompelde hij haar zachtjes toe en hij keek in haar ogen. Het was heerlijk. "Fack!" Kreunde hij toen ze zo plagend over zijn erectie streelde. Hij sidderde en sloot zijn ogen. Kreunend bewoog hij zijn heupen een beetje. "Fack Féren! Ik wil in je." Hij ademde opgewonden en keek naar haar. James vond het heerlijk hoe ze hem op wist te winden. Ze was zo goed in bed en zo leuk. Hij wilde haar absoluut niet laten gaan en keek genietend naar haar. "Ik hou ook van jou.. Mag ik je nu.."Kreunde hij uit en hij sloot zijn ogen. Onrustig lag hij onder haar en keek naar haar.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 11:45 am

Féren genoot ervan dat hij zo genoot en dat hij duidelijk naar haar verlangde. Ze kon een voldane glimlach bij die gedachte natuurlijk niet onderdrukken. Ze voelde zijn verlangen naar haar en ze teisterde hem nog meer door met haar tong, net onder de boxer rand te likken. Hem weer even aankijkend voor ze zich onder zijn armen en been worstelde en zijn broek en boxer meenam. Ze gleed zelf ook uit haar broek en stond kort stil in haar lingerie voordat ze naar hem toe liep, zijn borst streelde en kort op haar onderlip beet. "Als je wat wil, James... Moet je er soms ook wat voor doen." Ze glimlachte liefjes en streek een losse pluk haar achter haar oor. Ze legde haar handen op zijn borst, streelde naar beneden, naar zijn navel en draaide daar een rondje om voor ze zijn erectie in haar handen nam en deze met zachte, sensuele bewegingen aanraakte. Ze gaf extra aandacht aan het topje en keek hem plagend aan. Ze zou hem net zo lang blijven plagen tot hij het echt niet meer zou houden.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 1:12 pm

James vond het heerlijk hoe ze hem liet verlangen. Opgewonden keek hij naar haar en gromde zachtjes toen ze net boven de rand van zijn boxer likte. Hij lag naakt onder haar en bekeek genietend haar lichaam toen ze in haar lingerie stond. Ze zag er echt heerlijk uit. Genietend keek hji naar haar. "Ik doe er alles voor bij jou." Fluisterde hij haar genietend toe en hij genoot. Haar handen streelden naar beneden en tevreden sloot hij zijn ogen. "Oh Feer.." Mompelde hij kreunend. Genietend sloot hij zijn ogen en legde zijn hoofd achterover. Het was heerlijk hoe ze het deed en hij sidderde van genot. Langzaam opende James zijn ogen en keek naar haar. "Alsjeblieft Féren, ik hou dit echt niet meer vol." Kreunde hij en hij streelde door haar haren. Zacht greep hij die vast en kuste haar verlangend. Hij had even de touwtje uit handen gegeven maar het duurde te lang, ze verwende hem te veel en hij wilde haar. Hij keek in haar ogen. "Nu.' Bromde hij zachtjes en hij grijnsde haar toe. Het was te goed wat ze deed.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 3:19 pm

Féren keek hem poeslief aan wanneer haar haar eerst smeekte. Maar hij pakte haar bij haar haren en trok haar naar zich toe, haar lief kussend. Bij zijn wat dringende ‘nu’ pakte ze zijn hand vast en kustte deze liefjes, hem een charmante en verleidelijke blik toewerpend. Zonder ook maar enige moeite te doen haar string uit te trekken schoof ze deze gewoon aan de kant en liet ze zich rustig zakken, zijn erectie kort begeleidend bij haar naar binnen toe. Ze gooide haar hoofd naar achteren van genot en nam een grote hap lucht om het volle gevoel te absorberen. Hij was gewoon zo... zo... perfect. Ze legde haar handen weer op zijn borst en keek naar hem. “Is dit beter?” Ze leunde naar hem toe en kustte hem liefdevol, maar deze kus veranderde al snel door het verlangen wat ook door haar lichaam racete. Ze wilde hem. Ze wilde hem meer dan hij ooit voor kon stellen. Alles wat hij tegen haar had gezegd... Het appartement, samen wonen, het samen proberen, de zoenen, de ontmoeting en de herinnering aan afgelopen nacht. Zelfs de gedachte aan de tango die ze dansten kwam bij haar binnen en maakte haar alleen maar meer opgewonden. Ze gebruikte haar benen om haarzelf over zijn erectie te bewegen. Op en neer, soms kort haar heupen kantelend waardoor hij dieper bij haar naar binnen zou kunnen. Ze sloot haar ogen even en beet op haar onderlip om een kreun binnen te kunnen houden. Ze glunderde en keek hem aan, om te kunnen zien of hij net zo genoot als haar. Weer kwam ze naar hem toe, beet hem in zijn hals, zijn onderlip, zijn schouder... Ze sabbelde zelfs even op zijn tepel. Ja... je was verloren door de magie die deze man bezat. De magie van een mysterie, want goed kende ze hem nog niet. Maar dat zou allemaal komen... Waarom dwaalden haar gedachten af? Ze keek nu naar James, recht in zijn ogen. Ja... dat was het... zijn ogen... Ze was verliefd... en ze wilde hem... ze had hem... Die gedachte bracht alleen maar meer verlangen en genot bij haar naar boven en ze legde zichzelf op hem. “Ik ben de jouwe James, voor zolang als jij me wilt...” Ze fluisterde de woorden. Zacht, kwetsbaar... Maar ze meende het. Ze was van James en geen ander zou ze toelaten om haar aan te raken. Ze was nu eenmaal bezet en dat zou ze kwaadwillende mannen laten weten ook.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:24 pm

Het was vreselijk frustrerend dat ze niets deed behalve hem kussen en verleidelijk aankijken. Hij keek naar haar en gromde tevreden toen hij langzaam in haar gleed met haar hulp. "Perfect.." Kreunde hij genietend. In eerste instantie kuste James rustig met haar maar Féren liet deze kus al gauw veranderen. Opgewonden kuste hij met haar mee en liet zijn tong plagend in haar mond en spelen met de hare. Hij genoot zo van haar en kreunde doordat de zo bewoog. "Fack.." Kreunde hij zachtjes tegen haar lippen aan. Hij greep haar haren vast en kreunde, sidderde van genot. Hij verlangde zo naar haar en vond het heerlijk dat ze hem zo liet genieten. Opgewonden keek hij in haar ogen en kuste haar toen weer. "Ik wil je niet meer laten gaan, als je dat maar weer." Kreunde hij. Hij streelde door haar haren heen en draaide hen om doordat ze nu zo op hem lag. Zacht kwam hij overeind en begon in haar te bewegen. Traag dit keer, niet meer zoals vannacht. Hij had geen haas,t hij had alle tijd van de wereld om haar goed te laten genieten. James boog voorover. Hij kuste haar schouder en langzaam omlaag. Met een hand omvatte hij haar borst en kneedde die terwijl hij met zijn mond haar andere borst kuste. Plagend zoog hij aan haar tepel, beet er soms in en kreunde. Hij bewoog ondertussen wat door maar niet veel, hield zich vooral veel in haar en genoot van haar lichaam, ze was absoluut een heerlijke jongedame.
James bekeek haar even terwijl hij nu zo boven haar hing. Haar rode haren die om haar gezicht heen lachen. Haar donkere ogen waar hij maar al te graag in keek. Haar lippen waren wat rood van zijn kussen, net als in haar hals, daar waren enkele tekens verschenen dat hij haar gekust had. Haar mooi, ronde borsten die hij meer dan perfect vond, haar platte buik. James kon geen genoeg van haar krijgen, een gevoel dat hij nog nooit had gehad.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 18, 2015 3:50 pm

Féren genoot van hem, het volle gevoel dat hij haar gaf en zijn aanrakingen. Het was alsof ze elkaar al langer kenden als die ene dag. Hen passionele zoen vulde zo te merken niet alleen haarzelf met genot, maar ook James. Hij kreunde zachtjes en wanneer hij haar haren greep kon ze het niet helpen een kreetje van verassing en opwinding te slaken. Alles wat hij deed, wat hij zei, maakte dingen gewoon zo perfect... Ze schrok wanneer hij hen omdraaide waardoor hij nu boven lag (?). Wanneer hij langzaam omhoog kwam nam ze de tijd om zijn lichaam te bewonderen, streelde zijn lichaam ook. Ze rilde even en keek naar hem. Het was een rilling van verlangen. Hij bewoog langzaam in haar, en als het kon wilde Féren zich door de grond laten zakken. Ze kantelde onwillig haar heupen even en boog haar hoofd opzij, naar lucht happend. Ze vond het heerlijk. Hij boog voorover en kustte haar schouder en liet een spoor van kusjes achter die elk langzaam kouder werden waardoor Féren overal op haar lichaam kippenvel kreeg van genot. Maar bij het gevoel aan haar borsten wist ze zich geen houding te geven. Ze draaide haar hoofd van links naar rechts en een zachte kreun verliet haar lippen. Ze voelde hoe zijn ogen haar bekeken en vanuit haar ooghoeken keek ze naar hem, haar lippen een beetje van elkaar, haar ademhaling versneld waardoor haar borst op en neer ging. Ze glimlachte en haar donkere ogen richtten zich nu op hem. Ze bewoog zich langzaam omhoog, eerst steunend op haar ellebogen en daar op haar handen. Ze zoende zijn hals, zijn schouder, zijn borst en likte kort zijn tepel om daar vervolgens een stroompje koude lucht over te laten gaan. Ze keek hem aan. Dat ze zich zo tot elkaar aangetrokken voelden was al een wonder voor Féren, maar dat hij hetzelfde voelde voor haar was nog een groter wonder. Ze schrok dan ook wanneer opeens iemand in haar ooghoeken was verschenen. “Mam!” ze schrok en drukte haar lichaam tegen James om haar lichaam een beetje te verbergen tegen de strenge ogen van haar moeder. “Uhm.. Mam.. hm... maak kennis met James?” Ze glimlachte liefjes naar haar moeder. Maar haar moeder was ontzettend boos, en dat was te zien. “Féren Marina Oneira... Wil jij je wel heel snel gaan aankleden?” sprak ze dan ook op boze en strenge toon. Ze wierp James een boze blik toe en Féren keek even naar James. Daarna keek ze terug naar haar moeder. “Mam... niet boos zijn... we... hebben een relatie... maar hij heeft zijn reizen en ik mijn dans... we geven elkaar de ruimte, echt waar. Hij is zelfs mijn nieuwe danspartner voor de competities.” Zodra ze dat zei klaarde het gezicht van haar moeder op. “Aah... wel, ik kom zo wel terug, ga jullie aankleden... of... maak maar af wat jullie aan het doen waren en haal me dan maar op bij de koffiebar hier aan de overkant.” Opgetogen liep de vrouw nu weg en Féren bleef verbaasd achter, ze keek naar James. “Ik wist niet... Ik... Sorry...” Ze glimlachte een beetje gevuld met schuld en schaamte. Ze schaamde haar namelijk dood voor haar moeder.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 18, 2015 11:17 pm

Hoe ze het deed wist hij niet maar het voelde heerlijk, alsof ze perfect voor hem gemaakt was en hij voor haar. Hij kreunde door haar kreetje, geluiden die ze maakte waren zo opwindend. Genietend keek hij naar haar en bewoog door. Heerlijk was het en ze kantelde haar heupen, nog iets dieper kon hij in haar glijden. Zijn heerlijke meisje en hij kon haar perfect verwennen. Het was natuurlijk een genot om haar zo te zien genieten van hem. Hoe ze sneller ademde en kreunde. Haar donkere ogen richtte zich weer op de zijne en hij grijnsde. Langzaam kreunde hij toen ze weer bewoog. Sidderde toen ze aan zijn tepel zat, hij had nog nooit een vrouw meegemaakt die dat deed maar dat hadden ze veel eerder moeten doen want Féren maakte hem zo opgewonden daarmee."Oh ja.." Kreunde hij opgewonden tot Féren haar lichaam tegen hem aan drukte. Riep ze dat nou serieus? Geschrokken keek hij wat om en vloekte binnensmonds. Kon het serieus nog erger? Betrapt worden door een moeder? De vrouw keek ook nog eens ontzettend boos, alsof hij Féren helemaal beschadigd had. Hij keek even naar haar en glimlachte maar zwakjes bij de woorden van Féren. De vrouw droop weer af en hij streelde zacht over de rug van de jongedame die bij hem lag. Zijn ogen twinkelden en hij begon te lachen. "Niet erg schatje.' Hij kuste haar lang en streelde door haar haren. "Laten we ons maar aankleden, dan kan ik me misschien normaal voorstellen aan je moeder als je dat wilt.' Lachend keek hij naar haar en genoot, ze was zo schattig dat ze zo verlegen werd. James beet plagend in haar onderlip en liet deze toen los.
Rustig liet hij Féren los en kwam overeind. Hij liep naar de douches toe. "Kom je?" Vroeg hij haar grijnzend, daar kon hij zijn werk nog wel even afmaken terwijl ze schoon werden. Het zweet van hun inspanningen er even af wassen. Hij was nu stiekem toch wel heel blij dat zijn ouders altijd erg ver weg waren en nooit zoiets bij hem konden doen.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 6:14 pm

Féren schaamde haar dood dat haar moeder binnen was komen lopen. Ze had het gevoel dat ze nu elk moment in tranen kon uitbarsten. Niet omdat ze zich schaamde voor hem, maar juist omdat ze zich schaamde voor haar moeder. De woorden van James dat het niet erg was lieten haar iets beter voelen, maar ze voelde zich nog steeds kut. De lippen van James maakten dat ze zich al weer een stukje beter voelde. Wanneer hij vertelde dat ze zich wel aan zouden kleden beet Féren een beetje op haar onderlip en keek even lachend naar hem wanneer hij nu op haar onderlip beet. Ze stond rustig op wanneer hij ook opstond, maar zag dat hij naar de douches liep. Pas wanneer hij vroeg of ze ook kwam schoot ze in de lach en rende even om sneller bij hem te zijn. Ze glipte tussen hem en de deur door en zette de douche aan. Ze pakte haar haren nu vast en trok ze over haar schouder om er een vlecht in te maken. Daarna stak ze deze behendig op en keek in de spiegel naar James. Ze pakte zijn handen vast en nam hem mee de douche in, haar lippen al snel op de zijne gedrukt. “Ik hou van je James... help me te herinneren dat je iets van me tegoed hebt voor deze... onderbreking?” Ze keek hem even verlegen en beschaamd aan. Maar daarna kustte ze hem weer, haar armen om zijn nek geslagen.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 8:59 pm

Eigenlijk vond hij het wel grappig dat Féren zich zo schaamde. Hij keek vrolijk naar haar en liep gauw de douche in. Ze glipte al langs hem op en hij gehoorzaamde toen ze zijn handen pakte. Haar lippen drukte ze op de zijne en hij genoot. 'Hmh, daar help ik je maar al te graag aan herinneren natuurlijk..' Zachtjes grinnikte hij en legde zijn handen op haar heupen. Ze kuste hem alweer en hij keek in haar ogen. Plagend gleed zijn hand tussen haar benen waar hij begon te strelen. Hij wilde haar wel een beetje plagen, daar hield hij van. Met een tevreden blik keek James in haar ogen. Het was heerlijk om naar Féren te kijken. "Je bent echt zo mooi.' Mompelde hij en zacht kuste hij op haar schouder. "Ik had niet verwacht dat ik me ooit nog in een relatie zou storten." Dan was hij alle controle kwijt, hij gaf haar de kans om haar hart te breken. Als ze dat zou doen zou hij kapot zijn, toch nam hij die onzekerheid aan om bij haar te blijven. Wat anderen er ook van zouden vinden. Hij vond het geweldig met haar, ze was zo levendig en authentiek. Hij leefde op bij haar, wilde zijn best doen voor, wilde voor haar voelen. Hij keek naar haar en kuste zachtjes haar voorhoofd. "Je bent de beste.' Fluisterde hij nog zacht.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:25 pm

Féren bloosde bijna dieprood onder de woorden dat ze mooi was. Niet dat ze nog niet rood was vanwege het feit dat hij haar tussen haar benen streelde. Haar eerste reactie was haar benen bij elkaar knijpen en een zacht kreetje van verukking te slaken. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan terwijl het water over hen lichamen liep. Féren maakte er echter wel zorg voor dat haar haren nu droog bleven. Féren legde haar handen op zijn wangen en keek hem aan met een lieve glimlach om haar lippen. "James... Ik ben net zo overdonderd als jij... Geloof het of niet. Ik had mezelf eigenlijk beloofd me helemaal niet meer met mannen in te laten. Na alles... Het vertrouwen was gewoon weg... Maar jij..." Ze beet even op haar onderlip en ze legde haar armen om hem heen, vergat nu haar haren gewoon en legde haar hoofd tegen zijn borst. "Jij hebt me laten zien dat sommige mannen wel te vertrouwen zijn... Jij bent de enige voor wie ik mijn hart heb willen openen." Ze keek hem nu aan en drukte haar lippen kort op de zijne. Daarna pakte ze de shampoo welke ze aan hem gaf. "En nu, snel wassen. Anders vraagt mijn moeder haar nog af waarom het zo lang duurt." Plagend stak ze haar tong uit en wastte ze zelf alleen haar lichaam nog even snel. Daarna stapte ze al de douche uit, sneller als James waarschijnlijk, en föhnde haar haren weer droog. Ze sloeg een handdoek om haar lichaam om de douche uit te glippen en schoon ondergoed aan te trekken. Donkerblauwe lingerie, de skinny jeans en een los blouse waarna ze James zijn kleding pakte en deze meenam naar de douche. Ze keek hem liefjes aan en gaf hem de kleding.
"Féren schat? Ben je al klaar?" Weer stak de oudere vrouw haar hoofd om de hoek en Féren glimlachte nu naar haar moeder. "Doe rustig aan schat, ik red me wel even met haar." Ze gaf hem een kus en rende daarna naar haar moeder, omhelsde haar innig en glimlachte. "Hoi mam... Waarom had je niet even gebeld van te voren?" vroeg ze liefjes. "Ach kind, en dan je nieuwe vriend mislopen? Ik wist niet dat je weer op zoek was gegaan naar een danspartner... of... een partner in ieder geval." Féren schoof even met haar voet over de dansvloer en keek haar moeder aan. "Eigenlijk was ik ook niet op zoek mam. Ik ben hem gewoon tegen gekomen. En we besloten te dansen en hij zegde toe om mee te doen aan competities met me." legde ze rustig uit. "Wel wel... En je hebt nog een leuke jongen gevonden ook. Maar toen ik jullie zo aantrof... Ik dacht aan iets heel anders... Zo had ik je namelijk niet opgevoed." Féren rolde even met haar ogen en schudde haar hoofd glimlachend. Ze keek over haar schouder wanneer ze voetstappen hoorde vanuit de douche en glimlachte liefjes. "Mama... dit is James... James... maak kennis met mijn moeder... Serafina Oneira." zei Féren rustig. "Ah... aangenaam kennis te maken James. Het is fijn om eindelijk mijn dochter eens met een man te zien. Wel wel... kom op. Laat me eens zien wat voor dans jullie hebben gedaan gisteren." Féren schrok en schudde haar hoofd even. "Mam! Dat kan je niet zomaar vragen... we... zijn nog niet eens echt aan het repeteren. We deden gisteren de tango en de wals." Haar moeder sloeg verrukt in haar handen. "Féren, schiet dan op en trek een rode jurk aan en dans te tango voor me met deze knappe man. Je vindt het toch niet erg, hé, James?" Féren beet op haar onderlip maar haar moeder gaf haar een duwtje en Féren draaide haar dan ook om, om zo naar de kast te lopen en haar om te kleden. "Je bent zeker een knappe man... Ik snap niet waarom mannen als jij Féren vaker hadden kunnen inpalmen." Ze bekeek hem even en liep dan ook een rondje om hem heen. Wanneer ze haar oog op Féren liet vallen klapte ze verrukt in haar handen. "Ah... daar ben je dan... Ik zet de muziek wel aan... Ga maar vast staan." Féren had een korte rode jurk met lagen aangetrokken, haar haren snel opgestoken en een rode roos in haar haren geschoven. Ze bloosde een beetje en ze beet kort op haar onderlip voordat ze naar James toe liep. "Het spijt me zo... Mijn moeder is zo veeleisend." fluisterde ze nogal beschaamd.

Féren haar jurk:
Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Dr6159rd
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 10:56 pm

James kon niets anders doen dan genieten van haar kreetje. Hij moest even lachen en liet haar toen langzaam los zodat ze goed zou staan, ze moesten toch wel een beetje opschieten. Hij luisterde stil naar haar woorden. Het was duidelijk een waarschuwing, hij moest haar niet kwetsen. "Ik ga er alles aan doen om je nooit te kwetsen, misschien maak ik een keer een foutje, dat ik een afspraak vergeet of een belangrijke datum. Dat ik je lievelingskleur vergeet, die je me nog niet verteld hebt. Maar ik zou nooit bij een ander in bed kruipen zolang we een relatie hebben.' Beloofde hij zacht in haar oor, hij was niet perfect maar hij zou nu nog niet zeggen dat hij wel eens grotere fouten had gemaakt. Hij glimlachte haar toe en kuste haar zachtjes. "Je denkt veel te goed over me, dankjewel Féren.' Fluisterde hij haar toe waarna hij gehoorzaam zijn lichaam waste. Hij liet haar er eerst onderuit gaan waarna hij verder waste. Rustig droogde James zich af. Gister had hij naast de dansoutfit zijn normale kleding meegenomen want hij hield absoluut niet van zijn sportkleding. Hij kwam dan ook in een nette, katoenen, donkerblauwe broek naar buiten. Erop droeg hij een pastelgroen overhemd, het grensde haast aan wit, in zijn hand had hij een eveneens blauw colbertje van een losse stof. Hij had rustig aan gedaan zoals Féren had gezegd en haar even alleen gelaten met haar moeder. Gelukkig zag hij er nu een stuk beter uit dan daarnet, het was natuurlijk maar hoe je het zag, maar de weelde straalde weer van hem af.
Eenmaal hij naar binnen liep glimlachte hij. Hij schudde de hand van de moeder van Féren. "Het plezier is geheel aan mijn kant. Ik had niet verwacht u zo snel te ontmoeten maar zoals gezegd, het is me een plezier." Hij glimlachte vriendelijk naar haar. James en etiquette, dat was het enige waar hij totale zekerheid over had, die beheerste hij. "Nee, natuurlijk is het geen probleem, Féren weet dat ik graag met haar dans en de tango is een van mijn favoriete dansen. Mijn moeder is een Française, ze voelde zich verplicht me op stijldansen te zetten, tot haar plezier bleek ik er erg goed in te zijn.' Vertelde hij rustig terwijl Féren zich omkleedde. "Knappe mannen willen knappe vrouwen, maar ik ben niet zoals die andere knappe mannen." Hij keek haar moeder even aan die een rondje om hem heen liep. Hij liet het even en liep naar Féren toe. 'Niet erg, je bent prachtig." Zachtjes kuste hij haar even tot de muziek begon. Daarna nam hij haar algauw mee in zijn tango, net als gister, nam hij de totale leiding erover.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 21, 2015 2:22 pm

Féren keek hem verbaasd aan wanneer hij opeens begon te dansen met haar. Het was als gisteren, alsof er een knop omging die hem meteen de leiding liet nemen. Féren danstte zonder enige moeite met hem mee. Ze liet haar passen matchen aan de zijne en ze liet zichzelf leiden. Haar moeder keek geconcentreerd toe, ze keek gewoon bijna boos. Féren zag het wel, maar besloot zich er niets van aan te trekken. Ze danstte met James en ze genoot er gewoon van. Haar ogen glinsterden wanneer ze de passen maakten die de tango tot een goede tango maakte. De passie was voelbaar, zelfs Féren voelde het.
Wanneer ze klaar waren keek Féren glimlachend naar James en gaf hem zelfs een kus, zijn onderlip kort beetpakkend tussen haar tanden. Haar moeder klapte rustig en liep naar hen toe. ”Ik moet toegeven, James... Jullie zijn een heerlijk koppel om naar te kijken. Je voelt de passie gewoon.” Féren ging wat beter op haar benen staan en legde haar armen om James zijn middel, keek naar hem op. “Ik vraag me wel eens af waar hij vandaan is gekomen hoor mam. Maar ook waarom hij mij heeft vereerd met zijn aanwezigheid.” Ze keek glimlachend naar James en toen naar haar moeder. ”James... Ik vertrouw jou erop dat je op mijn dochter let. Eén van haar vorige partners heeft haar hard op de grond laten vallen. Het scheelde weinig of ze brak iets.” “Mam! James is niet zo. Hij heeft me beloofd dat hij me niet zou laten vallen. Eén van de vele beloftes.” Féren keek even hulpzoekend naar James en legde toen haar hoofd tegen hem aan. ”Hoe dan ook, James. Ik vertrouw je. En nu ga ik weer naar huis. Bedankt voor de dans.” En daarmee liep ze weg. Féren keek haar moeder na en toen naar James. “Ongelovelijk...” Begon ze. “Mijn moeder mag je gewoon, hoe krijg je dat voor elkaar?” zei ze vervolgens met een grijns.
James.
Level 1
James.

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 22, 2015 3:49 pm

Hij genoot, het was heerlijk om te dansen met Féren. Ze liet hem zonder problemen leiden, dat was vannacht soms wel anders geweest, bedacht hij met en glimlach. Zijn ogen schitterden terwijl hij haar soms bekeek. Met passie erin gooien had hij totaal geen moeite. Het was heerlijk dit te doen en hij hield haar vast. Tot dat de tango over was en ze hem kuste. Hij gromde haar zachtjes toe. "Ik ga deze een keer naakt met je dansen." Fluisterde hij nog in haar oor. Daarna kwam hij goed staan, haar moeder kwam naar hen toe. "Die voel ik ook zeker. Féren is een prima danspartner." Bevestigde hij haar moeder waarna hij opkeek. De woorden van Féren lieten hem glimlachen. Hij streelde door haar haren heen en drukte er zacht een kus op. Ze was veel te goed voor hem. "Ik doe niets dat haar pijn zou doen." Was zijn korte antwoord. Het was ook typisch iets voor moeders, bang zijn dat hun kinderen iets over kwam. Nieuwe vriendjes bang maken. "Graag gedaan mevrouw." Hij glimlachte en keek toen naar Féren. 'Ze mag me omdat ik met je dans." Hij moest lachen. "Ze mocht me echt niet toen ze binnen kwam en ons zag. Dan zou elke moeder me haten." Zachtjes kuste James haar en streelde haar haren. "Ik weet niet wanneer ik je aan mijn ouders kan voorstellen, dat ligt allemaal iets lastiger. Het kan best zijn dat het nog een tijd duurt. Ik ben ook pas eind juli jarig." Hij glimlachte vriendelijk, hij zou haar niet meenemen naar zijn vaders verjaardag. Ze moest eerst rustig wennen aan zijn wereld en dan pas zou hij haar mee nemen.
Féren Oneira
Level 1
Féren Oneira

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 22, 2015 11:55 pm

Féren kreeg even de kriebels bij zijn fluistering waarna ze hem kort in zijn billen kneep en hem daarna los liet. Ze keek even glimlachend van haar moeder naar James en weer terug. Maar wanneer ze alleen waren ontspande Féren. Ze trok daarom ook rustig de bloem uit haar haren waardoor het weer over haar schouders viel. "Ik denk dat elke moeder inderdaad zou schrikken als ze binnen zou lopen en een vreemde man met haar dochter zou zien." Féren grinnikte even en daarna draaide ze zich om, over haar schouder naar James kijkend. "Lief... zou je alsjeblieft de rits naar beneden kunnen doen. Aan doen was al een truc op zich, maar uit doen lijkt me iets wat jij wel leuk vind." Plagend keek ze hem nu aan en stak ook kort even haar tong uit. Wanneer hij haar hielp gleed ze ook rustig uit het jurkje en keek ze naar hem terwijl ze het jurkje over haar arm hing. "Hm, eind Juli ben je dus jarig? Dat word leuk. Ik weet nu al het perfecte cadeau voor je." Ze bloosde bij het idee aan zichzelf met alleen een lint om haar heen. "Maak je niet druk over mij en je ouders voorstellen schat. Ik weet dat je een druk leven hebt." Ze liep naar hem toe en drukte haar lippen op de zijne. Ze wilde ze niet los laten en met die reden beet ze kort in zijn onderlip. "En daarnaast, weet je het ook over mijn leven." zei ze glimlachend waarna ze wegliep en het jurkje ophing tussen de andere jurken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dansstudio Beats & Violins   Dansstudio Beats & Violins - Pagina 3 Icon_minitime

Dansstudio Beats & Violins
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: