Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Sportschool

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Sportschool - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportschool   Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:22 am

Aidan moest lachen en deed zijn best om Lilian daarbij niet te laten vallen. "Nou, je wordt vast niet elke dag naar je bestemming gedragen," zei hij. "Ik zou het als een eer zien." Hij gaf haar een knipoog terwijl ze de fontein passeerden. Het hoofdgebouw kwam steeds dichterbij. Af en toe keek hij om zich heen, maar niet teveel. "Voelt het wel al beter aan je enkel?" vroeg hij, ook al wist hij dat het niet zo snel zou gaan. Maar misschien dat alleen al niet lopen al een beter gevoel gaf. Hij gebaarde met zijn hoofd dat ze zijn shirt met het ijsblok weer even goed rond haar enkel moest leggen, voordat het eraf zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Sportschool - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportschool   Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 18, 2015 6:13 pm

"Het is een hele eer, dat je mij mag tillen." reageerde Lilian plagend, maar ze moest toegeven dat het wel prettig was dat ze niet het hele stuk had hoeven lopen. "En niet echt, maar dat er geen gewicht op steunt, helpt al heel veel." zei ze naar waarheid, waarna ze haar arm iets uitstak om het shirt goed te leggen. Het ging niet heel soepel, omdat ze niet uit Aidan's armen wilde vallen, maar uiteindelijk zat het goed. Gelukkig waren ze er bijna, "Ben je wel eens op de ehbo hier geweest?" vroeg Lilian, die zich afvroeg of het daar ook magisch aan toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Sportschool - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportschool   Sportschool - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:57 am

"Nee, eigenlijk niet," zei Aidan. "Ik vraag me af of ze magie toepassen, of dat ze straks je enkel verbinden en je drie weken niet mag sporten." Hij keek bedenkelijk. Het zou toch raar zijn als er geen magie gebruikt werd? Inmiddels liepen ze naar binnen en Aidan sloeg de tweede gang in naar rechts. Niet ver die gang in was de EHBO-post. Aidan droeg Lilian naar binnen en zette haar snel, maar voorzichtig op het bed. Zijn armen waren zo langzamerhand begonnen te verzuren en hij had haar natuurlijk niet willen laten vallen. De verpleegster kwam er snel aangelopen en Aidan bleef erbij staan, omdat zijn shirt nog rond Lilians enkel zat en omdat hij wilde weten hoe het nu verder zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sportschool - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportschool   Sportschool - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sportschool
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: