Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het voorsteltopic  Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het voorsteltopic  Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het voorsteltopic  Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het voorsteltopic  Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het voorsteltopic  Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het voorsteltopic  Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het voorsteltopic  Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het voorsteltopic  Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het voorsteltopic  Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Het voorsteltopic

Ga naar beneden 
+11
Maya
Aiden
Dean
David
Marina
Aidan.
Lilian
Zhen
Eliza.
Gabe
Admin
15 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 29-01-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimeza jan 31, 2015 4:09 pm

Vertel hier wat over jezelf aan je mede-rpg'ers Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://silverwoodacademy.actieforum.com
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimezo feb 01, 2015 4:49 pm

Hello everybody. Ik ben Esmée, medebeheerder van deze site (als je ergens over wilt zeuren moet je bij eefje zijn Razz no joke.. je bent vrij om bij mij te zeuren haha)
Oke even iets over mezelf. Ik ben 19 jaar oud, woon ergens in het mooie Nederland. Ben momenteel bezig met mijn 2de deeljaar VWO6 en hoop dat dit jaar dus gewoon af te ronden. Daarna ga ik Nederlandse taal en cultuur studeren in Nijmegen. Hobbys zijn schrijven, schrijven en nog eens schrijven, goh wat een verassing. Verder vind ik koken, bakken en lezen ook leuke tijdsverdrijven.

Liefs,
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimezo feb 01, 2015 7:54 pm

Hey,
Ik ben Nicolette. Inmiddels 18 jaar oud en bezig met het eerste jaar van HBO-Rechten in Arnhem. Ernaast doe ik twee cursussen; Latijn en Oud-Grieks. Ik werk bij een goudsmidatelier, waar ik de verkoop regel en wat nevenactiviteiten. Ernaast ben ik natuurlijk heel erg dol op schrijven en het lezen van boeken. Ik kijk ook graag films en series. That's all Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhen
Level 1
Zhen


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Je koelkast ~

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimezo feb 01, 2015 10:26 pm

Yo yo ~
Ruuz hier, net nog 20 jaar geworden, pfoe pfoe. Ik ben student aan het Saxion te Apeldoorn en doe de studie ''Security Management'', ik zit nu in het tweede jaar. Super druk natuurlijk, maar ontspanning door RPG is altijd gewaardeerd ;w;
Mijn hobby is of course schrijven, maar ik ben ook dol op tekenen, lezen, series kijken en naar conventies gaan ~ Verder uh, is er niet veel interessants over mij te vertellen x'D

Ruuz out ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimezo feb 01, 2015 11:50 pm

Hey allemaal, Ik ben Eveline aka Eef voor de meeste, haha. Ik studeer in Groningen waardoor ik elke vrijdag en zondag heerlijk 2 uur mag treinen, maar gelukkig doe ik dat meestal met Jorn die waarschijnlijk ook nog joint. Ik studeer International Relations and International Organizations, vandaar de studie van Lilian, ik wist niets, haha. De studie is echt heel nice en ik ga morgen met Spaans beginnen en ik ben nu al bang, want ik faal in talen (well fuck, want mijn studie is Engels, haha). Oh, en ik heb een geweldig bijbaantje: ik pas op een puppy voor geld en voor de rest zit ik bij een hele leuke studievereniging, waar ik lid ben van de fotocomissie, wat echt leuk is. En tja volgens mij is dit mijn eerste blonde personage bedenk ik me net, haha

Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimema feb 02, 2015 8:13 am

Hoi allemaal, hier dus Jorn die inderdaad joint. (Natuurlijk, ik had geen uitlaatklep meer voor mijn fantasie toen iedereen stopte!!!!!!!!!! En ik heb veel fantasie.) Maar ik studeer inmiddels dus ook in Groningen, biologie en het gaat volgens mij best wel goed. Wink Ik ga die twee uur treinen heerlijk besteden aan mijn studie, maar dat zijn ook uren van niksen waarin best een reactie geplaatst kan worden. Verder kan ik te pas en te onpas met rare bio-weetjes komen, ben ik een taalnazi en veel van mijn persoontjes worden ervaren als raar. Zelf ben ik vooral heel aardig, heb alleen een probleem met plaatjes zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina
Level 1
Marina


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 02-02-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimema feb 02, 2015 8:31 am

Jaime ook weer hier. Eigenlijk heb ik het veel te druk voor rpgen, maar ik mis jullie dus ja. Ik zit in mijn examenjaar nu en verder kennen jullie me wel. Na dit jaar wil ik journalistiek gaan studeren in Utrecht als ik door de loting heen kom.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 31

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimema feb 02, 2015 11:43 am

Heey iedereen, ik ben Vince. Niemand kunt mij hier nog, dus zal ik wat over mezelf vertellen. Ik ben 21 jaar, doe de Pabo en ben vanaf mijn 14de bezig met fantasy. Toen ben ik begonnen met larpen en dat doe ik nog steeds. Zoals iedereen hier op het forum schrijf ik graag en ik ben bezig met meerdere verhalen, waar ik voor elke een writers block heb... Ik heb 1 keer eerder met een RPG forum meegedaan, maar bij die RPG waren er minder regels. Bijna geen ^^'
Als iemand nog vragen aan mij heeft, stel ze gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimedi feb 03, 2015 5:49 pm

Hallo knappe, lieve mensjes!

De meeste kennen mij wel (hoop ik Embarassed)
Mijn naam is Oriella Franciamore. Ik woon in Heerlen (provincie limburg) ben 22 jaar oud, woon sinds een half jaartje op mijzelf en volg de opleiding Hogere Juridische Opleiding.

Buiten dat werk ik bij de Ikea en bij Naar Huis (een bar). Buiten school en werk heb ik nog wel een sociaal leven haha! Ga regelmatig op stap, lees heel veel manga en kijk veel series en anime! Beetje een boekennerd en buiten dat sport ik nog heel veel!

See you soon. X
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Level 1
Aiden


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 05-02-15
Leeftijd : 29

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimedo feb 05, 2015 2:10 pm

Hey hey,

Het Emma monster joint in. De meeste zullen mij nog wel kennen, maar ik zal mij netjes voorstellen.
Mijn naam is dus Emma. Ik ben (nog) 19 jaar jong. Ik doe, net als Vince de Pabo. We zitten namelijk bij elkaar in de klas haha. Volgens mij was ik 14 toen ik begon met RPGen. Dit was op Kyon (feeeeeeeeels) Daarna ben ik altijd blijven schrijven, verschillend in hoeveelheid wegens tijdgebrek.
Verder houd ik erg van lezen, tekenen en toneel spelen. Mocht je nog iets willen weten, vraag gerust. Meestal bijt ik niet.

Liefs,
Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimevr feb 06, 2015 9:30 am

hallo peoples,

Ik ben Loes en ik denk dat (bijna) niemand mij kent. Ik ben door Vince uitgenodigd om te joinen. Ik ben 21 jaar oud en zit in mijn 4e jaar van de Pabo. Het komende halfjaar heb ik zelf alleen maar geschiedenis (lang leve mijn minor) en daarom studeert mijn karakter dat ook ^^.
Ik heb eerder alleen op de middelbare school aan rpg gedaan ( tijdens de lessen in een schriftje ) maar vind het wel leuk om te doen.
Zelf houd ik ervan om lekker creatief bezig te zijn, costuums te maken, lezen en series kijken.
als je meer wilt weten, vraag het gerust...

groetjes Loes
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimeza feb 07, 2015 10:45 pm

Hey y'all

Ik ben Maj, en ik heb (last time I counted) 2 vrienden hier Smile
Vince en Loes hebben me geblackmaild gevraagd mee te doen. Ik studeer aan de PA.

Ik ben een chaoot, so be warned.

Cheers!
Maj
Terug naar boven Ga naar beneden
June Bickmore
Level 1
June Bickmore


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-02-15

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:23 pm

Hi peoples!

Ik ben Denise, 22 jaar (volgens mij de oudste hier?) en heb een opleiding fotografie gedaan. Hier ben ik nog steeds volop mee bezig en maak veelal series en verhalen in mysterieuze, ongewone en vaak fantasy stijl. Via mijn broer kwam ik in het anime fair sfeertje terecht en later via vrienden meer in het fantasy fair sfeertje. Ik ben dan ook regelmatig op dit soort evenementen te vinden. Inmiddels weer even geleden had ik ook meegedaan met een RPG. Dit zorgde voor leuke, spannende verhalen en heel wat vriendschappen. Het RPG-en mis ik best en daarom doe ik graag mee!

Overige hobbies: Gamen, wegdromen en kan de hele dag wel over dieren praten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay A. Aeon
Level 1
Jay A. Aeon


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houten

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimedo maa 05, 2015 4:30 pm

Olla lieve mensen =D

Mijn naam is Sylvana en ik ga Denise blij maken en zeggen dat ze niet de oudste is. Ik ben namelijk 23 en voel me ook opeens ontzettend oud. Een opleiding Paardenhouderij afgerond en nu lekker aan het genieten van verschillende sectoren binnen de paardensport. Ik houd van films, lezen maar vooral tekenen. Ben een fanatieke LoL (League of Legends) player en zoek altijd afleiding binnen het RPGen. Een heerlijke uitlaatklep waar ik lekker mijn fantasie kan laten gaan. Ik heb er zin in om met jullie te mogen en kunnen RPGen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan Dwaine Aiken
Level 1
Logan Dwaine Aiken


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-03-15
Leeftijd : 36

Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:14 pm

Alloha mensjes Very Happy

Ik zag dat ik me niet had voorgesteld maar bij deze hallo ik ben Peter en nu mag ik eindelijk zeggen dat ik de oudste ben xD ik ben zelf 27 jaartjes jong ''misschien oud maar zo voel ik me niet''. Ik woon in houten samen met Sylvana. Zelf een vmbo groen gedaan als opleiding en een opleiding masseur met de nodige papieren erbij. RPG wereld is voor mij de eerste keer dat ik het doet want hoorde van Sylvana af dat het best wel een leuk idee is om daarin toch je fantasie een beetje te laten lopen. Buiten het RPG doe ik ook fanatiek LoL.

Ik ben blij dat ik hier mag komen RPGen en daarin meer kan leren en ook vooral van sommige gesprekken dat ik gehoord heb wil ik dat graag zelf leren kennen.

M.v.g Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het voorsteltopic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorsteltopic    Het voorsteltopic  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het voorsteltopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Overig :: De Spam-
Ga naar: