In één van de zijstraten van de stad, waar zich de meeste uitgaansgelegenheden bevonden, was een motorclub. Eigenlijk was deze club niets meer dan een café waar veel bikers en motorrijders in de avond heen gingen om gewoon even wat te praten met elkaar, wat te drinken en soms zelfs om met elkaar op de vuist te gaan.
Het donkerblauwe interieur maakte meestal een rustige indruk, maar met de schilderijen van verschillende motors aan de muur maakte het al wat meer een motorclub. Welkom bij De Motorclub.
Jared had net zijn motor geparkeerd en alles op slot gezet wanener iemand al naar buiten werd gegooid door de eigenaar.
"En blijf buiten! Je molt je eigen spullen maar! Niet die van mij!" Wanneer Jared en de eigenaar oogcontact maakten glimlachte hij meteen en wachtte tot Jared dichtbij genoeg was om hem een hand te geven.
"Jared, lang niet gezien jongen, kom snel binnen. Dan krijg je van mij wel een lekker biertje." Jared lachte even en liep al snel met de man naar binnen. "Eén biertje chef. Meer en mijn motor word ingenomen door de politie. Moet nog terug rijden hé." Jared nam plaats op de bank die zich schuin voor de bar bevond. De man kwam het biertje persoonlijk brengen met een schaaltje pinda's.
"Allemaal nieuwe mensen vanavond. Kijk jij eens of er wat leuks tussen zit. Misschien kan ik dan een foto van hen motor toevoegen aan de muur." grijnsde de man. Hij wees daarna over zijn schouder naar de muur. Ook de Kawasaki Ninja en de Triumph hingen er tussen. Jared haalde zijn schouders op. "Ik kan kijken, maar niets beloven..."