Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De motorclub Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De motorclub Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De motorclub Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De motorclub Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De motorclub Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De motorclub Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De motorclub Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De motorclub Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De motorclub Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 De motorclub

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De motorclub Empty
BerichtOnderwerp: De motorclub   De motorclub Icon_minitimema maa 23, 2015 12:12 am

In één van de zijstraten van de stad, waar zich de meeste uitgaansgelegenheden bevonden, was een motorclub. Eigenlijk was deze club niets meer dan een café waar veel bikers en motorrijders in de avond heen gingen om gewoon even wat te praten met elkaar, wat te drinken en soms zelfs om met elkaar op de vuist te gaan.
Het donkerblauwe interieur maakte meestal een rustige indruk, maar met de schilderijen van verschillende motors aan de muur maakte het al wat meer een motorclub. Welkom bij De Motorclub.

Jared had net zijn motor geparkeerd en alles op slot gezet wanener iemand al naar buiten werd gegooid door de eigenaar. "En blijf buiten! Je molt je eigen spullen maar! Niet die van mij!" Wanneer Jared en de eigenaar oogcontact maakten glimlachte hij meteen en wachtte tot Jared dichtbij genoeg was om hem een hand te geven. "Jared, lang niet gezien jongen, kom snel binnen. Dan krijg je van mij wel een lekker biertje." Jared lachte even en liep al snel met de man naar binnen. "Eén biertje chef. Meer en mijn motor word ingenomen door de politie. Moet nog terug rijden hé." Jared nam plaats op de bank die zich schuin voor de bar bevond. De man kwam het biertje persoonlijk brengen met een schaaltje pinda's. "Allemaal nieuwe mensen vanavond. Kijk jij eens of er wat leuks tussen zit. Misschien kan ik dan een foto van hen motor toevoegen aan de muur." grijnsde de man. Hij wees daarna over zijn schouder naar de muur. Ook de Kawasaki Ninja en de Triumph hingen er tussen. Jared haalde zijn schouders op. "Ik kan kijken, maar niets beloven..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan Dwaine Aiken
Level 1
Logan Dwaine Aiken


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-03-15
Leeftijd : 36

De motorclub Empty
BerichtOnderwerp: Re: De motorclub   De motorclub Icon_minitimema maa 23, 2015 12:22 am

Dwaine zat lekker achter in helemaal alleen en stond even op om naar de bar te lopen. ''Barman heb je er voor mij toevallig nog één?" Zei Dwaine. "Tuurlijk..... Alsjeblieft he dat is dan 5 euro." Zei de barman. Dwaine pakte het biertje op en liep naar de muur met al de motoren er op. "wauw die zien er mooi uit" dacht hij bewonderend. "Een Kawasaki Ninja en de Triumph die zien er mooi uit." Dacht hij.
Dwaine liep weer naar achter en nam weer plaats op zijn stoel zette zijn biertje voor hem en pakte er een motor blad bij en bladerde er wat doorheen tot hij bij het kopje kwam te koop. "Die Harley die zou ik wel willen maar zo duur.... moet toch nog maar even door sparen!" Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De motorclub Empty
BerichtOnderwerp: Re: De motorclub   De motorclub Icon_minitimema maa 23, 2015 12:33 am

Jared keek even naar de man die langs liep en nog een biertje vroeg. Jared stond even op en liep naar de muur met foto's. Langzaam aan had de eigenaar allerlei foto's verzameld van de meeste diverse motoren. Jared keek even om zich heen en zag dat ze man achterin de kroeg zat. Jared liep even op hem af en keek naar het boek dat hij las, het tijdschrift, beter gezegd. "Interessant tijdschrift? Op zoek naar een nieuwe motor of iets dergelijks?" Vroeg hij rustig. Hij had een glimlach om zijn lippen en de eigenaar keek even naar Jared en de man. "Jared, neem je bier en je pinda's mee." Jared grinnikte en liep kort even terug, haalde zijn bier en de pinda's en liep weer terug. "De naam is Jared. Ik heb je hier nog nooit gezien." Bij die woorden fronste hij even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan Dwaine Aiken
Level 1
Logan Dwaine Aiken


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-03-15
Leeftijd : 36

De motorclub Empty
BerichtOnderwerp: Re: De motorclub   De motorclub Icon_minitimewo maa 25, 2015 5:11 pm

"Hallo ik heet Dwaine" Hij schudde stevig zijn hand. "Aangenaam kennis te maken" zei Dwaine. "Neem plaats." Dwaine trok de bladzijde open met daar op te koop "Ja ik zoek wel een nieuw motor maar ze zijn allemaal best wel duur. Dus moet ik maar meer gaan sparen" zei Dwaine lachend. Hij gleed mijn zijn vinger over de pagina heen en kwam uit bij een classieker uit "Die dat is hem" Zei Dwaine hard op.
"En jij heb jij nog mooie motoren staan of ben jij ook op zoek naar een nieuwe motor?" Onder tussen nam Dwaine weer een slok van zijn bier en kwam er achter dat zijn bier op was. Hij stond op en zei "Ik haal even een biertje misschien wel meer dan één. Lust jij ook een biertje?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De motorclub Empty
BerichtOnderwerp: Re: De motorclub   De motorclub Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De motorclub
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: