Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Relaxzzz.... Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Relaxzzz.... Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Relaxzzz.... Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Relaxzzz.... Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Relaxzzz.... Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Relaxzzz.... Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Relaxzzz.... Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Relaxzzz.... Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Relaxzzz.... Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Relaxzzz....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimevr maa 20, 2015 7:09 pm

Een shisha bar waar speciale cocktails worden geserveerd en lekkere tapas te verkrijgen zijn. Het is als een lounge area ingericht. Overal staan banken, lage tafeltjes en is er live dj die er iedere avond draait. Lekkere plaatjes waar je lekker van ontspant en van de sfeer kan genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 9:59 am

Gabe zat met een groep vrienden in de shisha bar. Ze kwamen hier zo ongeveer wekelijks. Allemaal rijkelui die hier ontsnapte aan de dagelijkse sleur van het moeten presteren. Het meisje naast hem gaf hem de waterpijp door en hij nam een diepe adem teug van de heerlijke rook. Iedereen was gezellig aan het kletsen maar Gabe hield zich wat afzijdig en bekeek de groep, en vooral de andere mensen in de bar. Hij vond het leuk om andere mensen te bekijken, keek of hij hun stemming kon inschatten, oefende daardoor ook met zijn krachten. Heerlijk. Er was niemand speciaal die echt opviel, waardoor hij gewoon telkens iemand anders kort bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 12:29 pm

Spoiler:
Voor het eerst jaren sinds haar Stalkers (soort van slechte geesten) haar niet deden achtervolgen, durfde Ellen gewoon naar openbare plekken te gaan. Ze had zichzelf dan ook verzorgd met haar haren gekruld, makeup op en een gekleurde jurkje aan - want Ellen droeg voornamelijk donkere kleding - die haar mooi af kleedde. Ze zag er uit als iemand van 20/21 in plaats van achttien en hoefde zich ook niet te legitimeren toen zij hier naartoe kwam.
In haar eentje, ja Ellen had door omstandigheden nooit vrienden kunnen maken - naar binnen gelopen. Ze zocht een leuk plekje uit, beetje in de hoek en pakte de kaart. Ze had ook geen verstand over shisha's omdat zij dat nooit eerder in haar leven heeft gedaan. Je zag haar puzzelen toen ze de kaart voor zich had. Een serveerster kwam naar haar toe gelopen en Ellen bestelde zich een Fanta en een grote schaal met tapas en daarbij wilde ze ook nachos overbakken met kaas, verse pepers erin met de welbekende gaucemole saus en salsa dip. Over de sisha moest ze nog even nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:21 pm

Gabe hield nog steeds de mensen in de gaten, zijn oog viel op een meisje dat zojuist binnen kwam lopen. Ze had zijn aandacht getrokken, hij bleef haar met zijn ogen volgen. In een oogopslag kon hij zeggen dat het meisje niet gewend was om hier te komen, niet alleen dat viel op, ook de afwezigheid van vrienden was opvallend. 'Ik ben zo terug,' zei hij tegen zijn eigen vrienden. Hij stond op en liep in de richting van het meisje. Hij hoorde nog net wat ze bestelde bij de serveerster, alleen eten. Toen hij bij haar was sprak hij: 'In een shisha bar is het gewoonlijk om iets meer te doen dan eten,' zei hij met een scheve, uitdagende grijns tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:36 pm

Haar donkere, blauwe ogen keken naar de zogeheten smaakjes? Je had zoveel smaken en ook nog eens zoveel groottes van de Shisha. Plotseling hoorde zij een zwaardere stem tegen haar spreken. Ze deed de kaart iets omlaag zodat ze naar diegene kon kijken die sprak. Een mooie, donkerharige jongen sprak tegen haar. Ellen en expressies. Het bleef een opgave maar ze deed echt haar best. "Hoi..." Ze schonk hem een klein glimlachje. "Ja?" Ze deed een blonde lok achter haar oor. "Ik zag het maar eerlijk." Ze keek om zich heen, boog iets meer naar voor en fluisterde: "Dit is mijn eerste keer in een shisha bar. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Is dat heel dom?" Ze speelde met een lok van haar blonde haren. Ja, nu kwam ze echt over als een dom blondje. Zo klonk het wel maar ze had er gewoon geen verstand van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:42 pm

Gabe grinnikte even toen ze bekende nog nooit in een shisha bar was geweest. 'Zoiets dacht ik zal,' zei hij tegen haar. Hij ging naast haar op de bank zitten. 'Je besteld gewoon een shisha, waar houd je van?' vroeg hij haar. 'Meestal zijn de dingen die je lekker vind ook lekker in de shisha, mijn favoriet is sinaasappel,' zei hij tegen haar. 'Je kunt ook gewoon een aantal verschillende bestellen, in het klein, dan kun je kijken welke je het lekkerste vind,' zei hij daarna tegen haar.

__________
Weetje eigenlijk heb ik geen idee hoe het in een shisha bar gaan want tja ik ben daar dus nog nooit geweest hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:45 pm

hanhahahaha!
Geweldig! Ik wel maar toen heeft een vriend voor mij alles geregeld. Ik stond erbij en keek erna xD
----
Ellen kon zijn brutaliteit wel waarderen. Zonder enige schroom kwam hij gewoon bij haar zitten. En dat ze misschien minder emoties liet zien leek hem niet af te schrikken. Ellen mocht hem nu al. De jongen begon het in geduld uit te leggen. "Echt? Nou dan wil ik wel eens sinaasappel proberen als jij dat zo lekker schijnt te vinden. Mijn favoriete fruit is een vijg. Alleen die smaak hebben ze niet en dat kan ik mij wel voorstellen." Dat leek haar niet een bepaalde smaak voor een shisha. "Alleen... Ik snap de groottes van een shisha niet. Ligt dat aan de aantal personen waar je mee komt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:49 pm

Hahah ik ben gewoon niet zo van het roken, dus shisha lijkt me ook niet echt iets eigenlijk. Iedereen roept nu wel is gewoon gezond en alles maar dat zeggen ze alleen omdat nog niet bekend is of het ongezond is ofzo dus mij niet gezien haha

______________
Gabe glimlachte vriendelijk naar haar. 'Dat ligt aan de hoeveelheid die je wilt en aan met hoeveel mensen je bent. Ik zou niet proberen een grote in je eentje of met twee mensen op te krijgen,' zei hij tegen haar. Hij wees even naar zijn groep. Ze waren met een man of 8 en ze hadden een extra grote besteld. 'Dat is de allergrootste die ze hier hebben,' zei hij tegen haar. 'Ik zou als ik jou was gewoon beginnen met een kleine,' ging hij verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 6:59 pm

Hahahaha! Het is niet gezond Smile Ik hoorde dat een teug te vergelijken is met 10 sigaretten ofzo iets? Ik weet niet of dat fabeltjes zijn maar het is slechter dan roken blijkbaar.
----
Haar blauwe ogen keken naar de groep waar hij mee gekomen was. Vonden ze het niet erg dat hij bij haar kwam zitten? Ellen bekeek de jongen subtiel van top tot teen. Zodat het niet opviel. Hij was heel knap en ook nog eens vriendelijk. Wie had dat nu gedacht? Voor het eerst in haar leven was ze blij dat ze er niet zo zwart en down uitzag. Het ging de laatste tijd ook beter met haar. "Oké... Dan zal ik maar voor een kleintje gaan." Ze zag dat je bij een kleintje twee kooltjes erbij kreeg. Daarna kostte ze 50 cent per stuk. Dat viel reuze mee. De serveerster kwam terug met alle hapjes en het leek wel alsof het voor twee personen was in plaats van 1. Ellen kon veel eten als ze wilde. Ze pakte een nancho en dipte die in de salsa saus. Ze nam er een hapje van. "Mevrouw ik wil graag deze shisha met sinaasappel smaak graag. " De vrouw knikte. "Je mag trouwens ook gewoon iets pakken, als dank dat je mij hebt geholpen. En daarbij is het wel erg veel om op te eten in mijn eentje." Gebruikte Ellen als smoesje om niet als een vreetzak over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 7:09 pm

Gabe grinnikte weer toen hij al het eten zag komen dat dit meisje had besteld. 'Een vrouw met eetlust, fantastisch,' zei hij met een brede glimlach. Hij vond het altijd verschrikkelijk als meisjes amper aten. Hij liet het zich geen twee keer zeggen dat hij wel iets mocht pakken en pikte een nacho met guagamoledip en stak deze in zijn mond. Gabe draaide zich iets naar haar toe en stak zijn hand uit. 'Ik ben Gabe trouwens, hoe heet jij?' stelde hij zichzelf voor.

___
Oke mijn stukjes zijn een beetje kort momenteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 7:13 pm

Maakt niets uit schat. Very Happy
----
Had hij het opgemerkt? Haar ogen waren iets groter geworden. Als Ellen iemand was makkelijk te lezen was, had zij nu gebloosd. Maar in tegendeel. Ze bloosde niet. Ze vond het wel verrassend dat hij dat tegen haar zei. "Ik dacht dat mannen graag vrouwen zagen met een bakje salade?" En zo stelde Ellen zich dat ook echt voor. Toen hij zichzelf aan haar voorstelde gaf zij hem een stevige handdruk. Ellen was niet zo van de slappe handjes. Daarbij trainde zij in de Swat team dus haar armen waren ook gespierder als dat van een normale dame. " Ellen, aangenaam kennis te maken Gabe." Haar blauwe ogen keken even in de zijne. Een lief glimlachje verscheen op haar gezicht. Het kostte haar moeite maar het was het waard. De glimlach verdween ook weer snel en ze pakte een van de tapas hapjes. "Vinden je vrienden het trouwens niet erg dat je bij mij zit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 7:16 pm

Gabe lachte nu hardop. 'Absoluut niet,' zei hij met een brede grijns. 'Sommige meiden zijn echt te overdreven in hun calorieën tellen,' ging hij verder. 'Nee, geef mij maar iemand die een beetje normaal eet,' grinnikte hij daarna. Door het roken was hij al een beetje licht in zijn hoofd geraakt waardoor hij meer dan normaal grinnikte. Toen ze naar zijn vrienden vroeg haalde hij zijn schouders op. 'Neuh, en anders maar wel,' zei hij tegen haar. 'Dat is dan hun probleem.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimezo maa 22, 2015 7:24 pm

Zijn lach klonk prettig. Hoe lang geleden was het dat Ellen oprecht had gelachen? Dit meisje lachte zelden. "Ik moet ook calorieën tellen, alleen ik moet er 1000 meer dan een normale vrouw. Ik zit namelijk bij de defensie en de trainingen daar zijn erg pittig." Te weinig eten was voor Ellen geen optie. Ze nam nu een slokje van haar Fanta en niet veel later werd de shisha gebracht. "Oké..." Ellen staarde er even naar. "Ik neem aan dat ik op die aliminiumfolie waar gaatjes zijn geprikt het kooltje moet neerleggen?" Ellen keek met een onschuldige blik naar Gabe. "Ik zal je toch nog eventjes moeten lenen." Ze vond het fijn dat ze niet alleen was. Stiekem hoopte zij dan ook dat Gabe ook gewoon mee zou roken met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimevr maa 27, 2015 6:17 pm

Gabe trok verbaast zijn wenkbrauwen op. Hij had natuurlijk wel gezien dat dit meisje getraind had maar ze zag er in zijn ogen nog behoorlijk vrouwelijk uit voor iemand bij de defensie. Hij reageerde verder niet op het verhaal omdat hij niet goed wist wat te zeggen. Dat gebeurde niet vaak bij Gabe, maar meestal kwam hij dan ook dezelfde leeghoofdige meisjes tegen die hij gemakkelijk het bed in kon praten. Bij die meiden waren er niet veel woorden nodig.
'Laat mij maar,' vertelde hij tegen haar. 'En goed opletten zodat je het de volgende keer zelf kan,' zei hij met een brede, scheve grijns op zijn gezicht. Hij maakte de shisha behendig klaar voor gebruik. Zodra hij klaar was gaf hij de pijp aan Ellen. 'Voorzichtig inademen, je longen moeten nog wennen aan de rook,' zei hij tegen haar. De eerste keer dat hij had gerookt had hij hoestend en proestend over de vloer gerold omdat zijn longen nergens tegen konden. Hij glimlachte kort bij die herinnering, het was een prachtige avond geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:19 am

Ellen voelde zich echt een domblondje tegenover Gabe op dit moment. Wat moest die wel niet van haar denken? Haar vingers gleden door haar lange, glanzende, blonde lokken. Zij keek met haar donkerblauwe ogen toe hoe Gabe de shisha klaarmaakte. Handig als je iemand had die het voor je deed. "Ik heb heel goed opgelet en je doet het goed." het maakte hem nog charmanter zijn scheve grijns. Voorzichtig nam ze de pijp aan. Ellen keek er even naar en nam gelijk een goede teug. De rook vulde haar longen en op dat moment begon Ellen goed te hoesten. Het duurde even en haar ogen werden een beetje waterig. Haar bleke gezicht kreeg nu meer kleur Door de blos die er verscheen. Ze nam een slok van haar drinken en zei op een iets heser toontje: "Sorry dat je dat moest zien. " Ze schonk hem een verlegen glimlachje. Althans poging Tot. Ellen en expressies waren nog steeds een uitdaging voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 3:19 pm

Gabe begon hard te lachen toen ze in een hoestbui uitbarstte en klopte zachtjes op haar rug. 'Ik had nog zo gewaarschuwd!' grinnikte hij verder tegen haar. Gabe liet zijn hand even op haar rug liggen. Hij was en bleef een charmeur. Gabe nam de shisha weer van haar over. Hij ademde rustig in en blies de rook daarna uit. 'Voorzichtig, en beheerst,' zei hij met een brede uitdagende glimlach toen hij de pijp weer overgaf aan Ellen.

__
Even kort stukje tussen het leren door.
Weetje het is een first dat onze personages niet bij de eerste meet meteen knallende ruzie hebben haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 5:13 pm

Inderdaad!
Dat is echt voor het eerst xD
Terwijl Gabe en Ellen beide niet de makkelijkste zijn
---
Hij leek zich wel te vermaken toen Ellen zich zo voorschut had gezet. Gelukkig leek hij het te waarderen. "Ik dacht dat ik rustig aan deed." Zei ze nog een beetje hees en nam nog een slok van haar fanta. Haar blauwe ogen keken hem aan toen hij op haar rug klopte en even zijn hand op haar rug liet liggen. Stiekem hoopte ze dat hij zijn hand niet zou weghalen. Ze leunde iets meer zijn kant op zodat Ellen hem goed kon bekijken. Bekijken hoe hij wel fatsoenlijk een teug nam van de Sisha. "Zo zo. Jij hebt duidelijk ervaring." Ze schonk hem een speelse blik en nam het pijpje weer. Nu teugde ze iets voorzichtig en beheerst zoals Gabe haar vertelde. Het ging nu beter en ze hoeste nog heel lichtjes. "Ik denk dat het komt dat ik niet rook dat ik nog moet hoesten. " ze nam nog een teug en probeerde circkeltjes blazen. Het lukte haar om 1 fatsoenlijke cirkel te creëren. Daarna overhandige zij de pijp weer aan hem. "Je had gelijk over de smaak. Lekker. Trouwens wat doe je zo buiten dit of mag ik dat niet vragen?" Ellen probeerde zo luchtig mogelijk te klinken. Vanbinnen was ze een beetje nerveus. Ze was niet zo goed met mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 6:21 pm

Gabe glimlachte nog steeds die beroemde scheve glimlach van hem. Hij kon zien dat hij effect had op Ellen, een effect dat hij goed zou gaan benutten. 'Wat wil je als je al een tijd lang elke vrijdagavond hier komt voor de shisha,' zei hij tegen haar. Hij wist zelf niet eens meer hoelang hij hier al kwam. Al vanaf het moment dat het mocht qua leeftijd dacht hij. Het was een gewoonte geworden om met vrienden hierheen te gaan, lekker een hapje eten en waterpijp roken. Daarna nog de stad in om het echte uitgaansleven te bezoeken.
Hij glimlachte even naar haar. Zijn ogen bleven nu een tijdje op haar gericht, hij onderzocht haar een klein beetje. Ergens verwonderde dit meisje hem, maar hij kon het niet goed plaatsen. 'Ik studeer, en daarnaast werk ik in mijn vader bedrijf,' zei hij tegen haar. Hij maakte nooit een groot geheim van zijn dagelijkse beslommeringen, alleen zou hij zijn grote geheim waar hij dagelijks aan werkte nooit prijsgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 8:32 pm

Die scheve glimlach van hem was ongelooflijk aantrekkelijk. Het was tijden geleden dat zij zich zo aangetrokken tot iemand had gevoeld. De blondine was haast vergeten hoe het was om naar een man te kijken. En dan ook echt een man te zien en geen mede "mens". Haar mondhoeken gingen iets omhoog. "Dat klinkt haast als een traditie." Het moest fijn zijn om vrienden te hebben. Echter hield Ellen ook van haar eenzaamheid. Aan iemand hechten betekende voor alleen verdriet, pijn en gekwetst worden. Dan raakte je gewend aan de warmte. Ellen wilde niet aan iets gehecht raken.
Ze merkte dat hij naar haar keek op een bepaalde manier. "Heb ik iets op mijn gezicht?" Ze streek even met haar vingers langs haar kaaklijn, richting haar lippen en pakte vervolgens een nacho. Het maakte haar een beetje nerveus ook al leek ze van de buiten kant gewoon koeltjes. "Waar studeer je?" Ze kende niet veel scholen hier in de buurt. "En is het een eenmanszaak?" Hopelijk kwam zij niet al te nieuwsgierig over. Ze had gewoon interesse in deze 'Gabe'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:06 pm

Gabe schudde zijn hoofd. 'Nee, er zit niets op je gezicht,' zei hij glimlachend. Hij bekeek haar gewoon, uit nieuwsgierigheid. Hij was niet iemand die rechtstreeks zijn gedachtes uitte, zijn nieuwsgierigheid hield hij voor zichzelf. Maar hij was nieuwsgierig, dat zeker. 'Dat is het ook wel een soort van,' antwoordde hij toen. Het was prettig om altijd iets te doen te hebben, iets waarvan je wist dat het elke week gebeurde. Aan de andere kant was het ook lastig om zo vast te liggen.
'Ik studeer aan Silverwood Academy,' beantwoorde hij haar vraag. Hij vond haar nieuwsgierigheid niet vervelend, eerder prettig. Het was leuk om eens iemand tegen te komen die interesse toonde in hem. Meestal kwam hij alleen de mensen tegen die hij het bed in praatte. Zijn vrienden kende hem inmiddels al door en door dus er was niet veel ruimte meer om nieuwsgierig te zijn naar elkaar. Hij grinnikte kort toen ze vroeg of het een eenmanszaak was. 'Mijn vaders bedrijf is gigantisch, ik zou niet eens weten hoeveel werknemers hij in dienst heeft,' zei hij, weer met die scheve sexy glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:14 pm

Ze bracht de nacho naar haar mond en nam er een beet van. De guacamole saus smaakte voortreffelijk. Ze besloot om nog een aantal nacho's te pakken. Ze werkte verslavend. "Gelukkig. Anders moet je het echt zeggen." Ze pakte voorzichtig de pijp terug om nog een teug te nemen. Ze werd er een beetje duizelig van. Hoorde dat erbij? Ellen wist het niet omdat het haar eerste keer was.
Toen Gabe vertelde dat hij op Silverwood Academy studeerde keek ze hem verrast aan. "Echt? Ik ook." Ze glimlachte. "Dat noem ik nu toeval. En welke vakken volg je?" Misschien volgde hij andere vakken en verklaarde het dat Ellen hem nog niet had zien rondlopen op school. Stiekem vroeg ze zich af waar zijn affiniteit lag.
Ellen nam een slokje van haar fanta en nam zorgvuldig de woorden in haar op. "Dus er zit in feite een rijkeluiskindje tegenover mij?" Ze probeerde een amuserende klanktoon in haar stem te gebruiken. Zijn sexy glimlach werkte afleidend. Ellen keek snel eventjes wat door de lounge heen. Ook rustte haar ogen even op zijn vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:37 pm

'Zal ik doen,' was zijn korte antwoord. Hij pakte een van de kleine tapashapjes, hij had aan zijn eigen tafel al aardig wat gegeten dus hij at nu alleen omdat het lekker was. Toen ze toegaf ook naar Silverwood te gaan glimlachte hij breed. 'Dat is inderdaad zeer toevallig!' zei hij tegen haar. 'Momenteel volg ik magie en muziek en ethiek,' vertelde hij zijn keuze vakken. 'En jij?' vroeg hij toen. 'Als je het heel zwart-wit bekijkt ben ik inderdaad een rijkeluiskindje,' zei hij daarna tegen haar, er lag nog steeds een glimlach om zijn lippen maar hij was minder oprecht. Het was voor mensen die hem kende wel zichtbaar, maar hij had geen idee of Ellen het ook zou opmerken. Het lag hem altijd pijnlijk dat mensen meteen dachten dat hij een verwend jochie was als hij vertelde dat zijn vader een miljoenenbedrijf bezat. Iets wat Gabe namelijk niet was, was verwend. Hij had altijd moeten vechten voor aandacht van zijn vader, een leven zonder moeder moeten leiden en vechten voor zijn eigen vrijheid. Niet iets wat hij een ideaal leven zou noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:49 pm

Ze vond het leuk dat ze iets gemeen hadden. School ook nog. Hij was net zoals haar magisch aangelegd. "Ik heb ook ethiek. Vreemd dat ik je nooit ben tegen gekomen. Denk dat we in andere klassen zijn ingedeeld." Misschien ook beter dat ze niet bij Gabe in de klas zat. Dan werd zij namelijk een klasgenootje. Nu konden ze vrienden worden. Bij de woord vrienden kroop er een onaangenaam gevoel over haar ruggengraat. Was het wel verstandig?
"En daarbij volg ik nog Talen en culturen, spreuken in dagelijks leven en wil mijzelf meer verdiepen in magische wezens." Ellen nam nu een tapashapje. Het was zo ontzettend veel en leek gewoon niet op te raken.
De manier waarop hij de zin uitsprak liet haar denken. "Zwart-wit." Herhaalde ze zachtjes. "Mensen hebben vast snel een oordeel klaar liggen niet waar? Ook al zal je het vast moeilijk hebben gehad. Jezelf altijd moeten bewijzen tegenover anderen, aan bepaalde verwachtingen voldoen en altijd opletten wat je doet zodat je de naam van het bedrijf niet schaadt." Aan de ene kant leek het haar fijn om ouders te hebben met goede welvaart. Aan de andere kant bracht het vast veel druk met zich mee. In ieder geval had Gabe ouders. Ellen daar in tegen. Met een afwezige blik in haar ogen nam ze nog een teug. "Wil je later in de voetstappen van je vader treden of heeft deze Gabe een eigen willetje?" Haar blauwe ogen keken hem diep in zijn ogen aan. Ze probeerde een speelse glimlach rondom haar lippen te laten verschijnen. Het gesprek wat luchtiger maken want misschien had hij helemaal geen zin om persoonlijk te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimema maa 30, 2015 6:39 pm

Gabe haalde kort zijn schouders op. 'Ik denk inderdaad dat we in andere klassen zitten,' zei hij met een glimlach. Hij wist dat er een aantal verschillende klassen Ethiek waren, er waren blijkbaar veel mensen geïnteresseerd in dat vak.
'Ik heb nooit de behoefte gehad om mezelf te bewijzen, maar het is inderdaad vervelend als mensen meteen over je oordelen,' vertelde hij haar. Hij was vrij open over zijn eigen leven, iets wat normaal niet zo voorkwam. Meestal hield hij alles voor zichzelf, zeker persoonlijk dingen zoals dit. Misschien was het de alcohol die hij al op had, misschien lag het aan het gezelschap waarin hij verkeerd. Hoe dan ook, hij voelde zich er prettig bij. 'Ik ben niet echt van plan het bedrijf over te nemen, al denkt mijn vader van wel. Iets moet toch de huur betalen,' zei hij met een betekenisvolle glimlach tegen Ellen. 'Maar, even genoeg over mij, woon jij nog thuis? Of?' vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellen
Level 1
Ellen


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-03-15

Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitimema maa 30, 2015 10:59 pm

Ellen knikte. Stiekem was zij wel geïnteresseerd in Gabe. Ook al bleef haar expressie meestal in dezelfde plooi. Gewoon niet af te lezen. "Mensen zijn in het algemeen snel geneigd om snel een oordeel klaar te hebben liggen." En dat was voor Ellen soms heel vervelend. Mensen zeiden vaker over haar dat je haar kon vergelijken met een levend lijk. "Mij zien ze als een zombie." Misschien moest ze dat zeggen zodat Gabe een soort verwantschap voelde. Hij het rijkeluiskindje en Ellen de vrouwelijke zombie.
"Je moet altijd dingen doen waar je zelf beter uit komt. Al is het dan soms dingen doen waar je liever niet voor opstaat in de morgen. Of keuzes waar je niet achterstaat." Ellen vond zelfs dat je soms over de rug van mensen moest lopen of een dolk in iemand's rug steken als het echt nodig was. Bij zijn vraag schudde Ellen haar hoofd. "Ik ben wees." Zei ze op een neutrale toon alsof het de normaalste zaak ter wereld is. "Geen ouders en ook geen pleegouders." Ellen nam een slok van haar Fanta. "En ja, ik huur in de buurt van school, in de stad een eigen flatje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Relaxzzz.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxzzz....   Relaxzzz.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Relaxzzz....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: