Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De stadsgarage Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De stadsgarage Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De stadsgarage Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De stadsgarage Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De stadsgarage Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De stadsgarage Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De stadsgarage Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De stadsgarage Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De stadsgarage Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 De stadsgarage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 2:30 pm

De stadsgarage 2012_11_13_18_47_57_IMG_3224

Aan één van de hoofdwegen van Londen ligt een redelijk grote garage gevestigd. Deze bestaat uit drie hallen waarin elk hetzelfde staat en waarin elk een team van drie monteurs aanwezig is. Ze werken snel en vlot en doen er alles aan om kleine problemen dezelfde dag nog te verhelpen.
Of het nu een klassieker, een spiksplinternieuwe of een total loss auto is, ze doen hen best alles te repareren. Ook motors zijn welkom. Alles kan worden gerestaureerd of geverfd worden. Ook is er een kleine winkel waar men accesoires voor je auto kan halen. Voor elke autoliefhebber dus wat wils.

Jared was al laat en struikelde vervolgens ook nog eens bijna over een gereedschapskist die iemand had laten slingeren. Hij stond rap op en nam de gereedschapskist mee. Zijn collega's keken hem verbaasd aan. "Jongens, voor de zoveelste keer... ruim de rotzooi achter je kont op. Dan hoef ik me nek er niet over te breken." Sprak hij grappend. Zijn collega's knikten. Ze hadden niet veel keus, want de baas had Jared uitgeroepen tot hoofdmonteur in deze hal.
Hij zette de gereedschapskist op de werkbank waar de kist duidelijk vandaan kwam en liep daarna naar een auto toe waarvan de motor gedemonteerd was, schoongemaakt en net teruggeplaatst in de ruimte onder de motorkap. Hij kroop onder de auto om de schroeven vast te maken en vervolgens begon hij aan de bovenkant.
Voor mensen die hem zouden zien was hij een jonge man, een donker t-shirt, spijkerbroek en schoenen met stalen neus. Zijn haar was gestijld maar zat alsnog alle kanten op. Hij sleutelde serieus aan de auto wanneer zijn collega's hem even aankeken. "Koffie?" Grijnsde Jared... waarop de collega's alleen maar meer in de lach schoten. Het bleek dat Jared nu al, na 5 minuten op de werkplaats, een donkere veeg van olie in zijn gezicht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 2:46 pm

De auto Very Happy:

Met een diepe zucht reed hij toch maar naar de garage. Sinds hij in Londen was had zijn auto wat gek gereageerd. Hij had deze voor zijn verjaardag gekregen, juist omdat hij naar Engeland ging. Hij reed dan ook naar de garage toe en stapte uit. Auto's waren dingen waar hij dol op was. Hij genoot ervan om in te rijden en wilde dan ook zeker weten dat alles er goed mee was. Hij liep naar binnen toe en glimlachte naar het meisje achter de balie. "Ik zou graag iemand even naar mijn auto hebben kijken." James was net gekleed, vandaag droeg hij een lichtblauw pak hoewel hij zijn blouse wat los had zitten en geen stropdas om had. In zijn binnenzak had hij zijn sigaretten zitten en hij stak er dan ook een op, hij mocht zijn auto de garage in rijden en dat deed hij dan ook nadat hij de sigaret opgerookt had. Roken in zijn auto? No way, daar was alles veel te kostbaar voor. Rustig parkeerde hij binnen en keek even rond. "Wie gaat mijn auto onderzoeken?" Vroeg hij rustig, hij wilde weten wie het was, wat de persoon hem erover kon vertellen en wie hij aansprakelijk kon stellen mocht er iets mis gaan want dat zou James zeker doen, het was al niets voor hem om dingen uit handen te geven en al helemaal geen auto's. Hij zou dan ook wachten tot zijn probleem opgelost was, echt niet dat hij even een auto zou lenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 3:04 pm

Jared stootte zijn hoofd zowat wanneer iemand door de garage heen schreeuwde wie er naar zijn auto kwam kijken. Hij keek even naar zijn collega's die weer terug keken naar Jared waarop Jared de oude doek uit zijn kontzak vistte en zijn handen schoonmaakte. Hij zuchtte lichtelijk geïrriteerd omdat de motor van de mustang er vandaag in moest zitten en dat was zíjn taak. Hij liep even naar de persoon toe, welke naar zijn zin iets te formeel gekleed was, en stak zijn hand uit naar de man. "Jared Howe, hoofdmonteur in deze hal." Hij keek even naar de auto en floot tussen zijn tanden door. "Mooi beestje, lijkt niet oud. Nu al kleine mankementen?" Jared stopte de doek weg en opende de deur, klikte de kofferbak open van binnenuit, en liep naar de motorkap. Deze duwde hij rustig open en zette de stang eronder waardoor hij open bleef staan. "Hmm.. paar kleine leidingen vervangen, misschien wat dingen schoonmaken." Hij liep weg van de motorkap en keek daarna naar de banden. "En... ik zal de banden wel voor je uitlijnen, want dat ie je zo van A naar B heeft gebracht. Pfoe... riskant." Hij keek even over zijn schouder naar de jongeman. "Tis echt een mooie auto, no offense, maar de gene die er het laatst aan heeft gesleuteld mag zich geen monteur noemen. De banden staan verkeerd afgesteld waardoor deze, deze en deze onderdelen zijn gaan slijten." Sprak hij verder, de onderdelen die hij bedoelde aanwijzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 3:31 pm

Ongeduldig wachtet hij tot de man eraan kwam. Hij schudde zijn hand. "James Taylor." Hij keek om naar zijn auto en knikte. "Verjaardagscadeau." Kalm keek hij even naar de automonteur die zijn auto bekeek. "Doe maar wat nodig is, ik heb hem de vorige keer niet zelf weg kunnen brengen." Hij klonk duidelijk geïrriteerd door het feit dat er zo veel mis was met zijn auto. 'Hoeveel gaat het ongeveer kosten?" Vroeg hij rustig, niet dat het wat uitmaakte maar uit formaliteit. 'Ik wil wel dat je de beste spullen gebruikt, ik neem aan dat je dat ook wel gedaan had maar het is de bedoeling dat ze nog lang mee gaat." Zeker voor zolang hij in Londen was, dus nog de komende vier jaar. James glimlachte Jared even toe en klikte even een oproep weg op zijn telefoon. "Wat eigenlijk nog belangrijker voor me is, hoelang gaat het allemaal duren." Hij wachtte rustig en keek even naar zijn auto. Eigenlijk kon hij niet zonder en vragend keek hij dan ook naar Jared. Toch was hij wel vriendelijk tegen de jongeman, deze moest zijn auto weer in orde maken en het liefste zo snel mogelijk natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 4:05 pm

Jared keek even over zijn schouder naar de mustang die op hem wachtte. "Ik moet eigenlijk nog een paar schroeven vast maken in de mustang en de motor testen en afstellen. Maar ik zie aan je dat je haast hebt, dus ik zal dit eerst wel doen." Hij liep weg van de auto en haalde een gereedschapskist. Daarnaast pakte hij een grote, blauwe, stalen koffer waarmee hij terug liep naar de auto. Hij zette het neer en pakte de sleutels welke hij in zijn kontzak duwde en één vasthield. Bij begon te sleutelen aan de onderdelen die schoongemaakt moesten worden en nam deze mee naar een soort wasbak waar hij ze in legde. "Mario... Die onderdelen moeten goed schoon. Alsof ze net uit de fabriek komen, begrepen?" sprak Jared tegen een ander. De persoon genaamd Mario rende bijna naar de wasbak toe. Hij hoorde waarschijnlijk aan Jared zijn stem dat er haast bij was. "Sí señor." Het was een Spanjaard, maar hij was ontzettend goed in dat soort dingen.
Jared liep terug naar de werkbank en pakte een paar extra schroeven, liep daarna naar een groot rek en haalde er wat slangetjes uit. Weer liep hij terug naar de auto en trok een slang los, deze in een afvalbak gooiend vanaf waar hij stond. "Allemaal gaten erin, welke halve zool heeft hieraan gesleuteld James?" Hij keek hem grijnzend aan en zag dat hij niet veel ouder was als hem. "Loop maar even naar de kantine voor een kop koffie." Hij wees naar de kantine, en zodra de man wegkeek gebruikte Jared zijn snelheid om de slang te bevestigen en de andere slangen ook te vervangen. Al zat er nu een extra zwarte veeg op zijn gezicht. Mario bracht de schoongemaakte onderdelen nu en Jared zette deze er rap in. Daarna maakte hij zijn handen schoon en keek even kritisch naar een klein onderdeel bij de remmen welke hij aandraaide. Daarna sloot hij de motorkap en gooide het gereedschap in de koffer. Hij opende nu de stalen koffer en haalde er twee apparaten uit die hij op de wielen plaatste. Daarna nog twee die hij op de achterwielen plaatste. Hij opende een scherm die hij open klapte vanuit de koffer en zette alles klaar. Hij drukte op een knop en ging nu naast James staan.
"Geef dit apparaat vijf minuten en je autobanden staan perfect afgesteld. Dit was namelijk echt gevaarlijk. En over de kosten gesproken. Ik heb je geholpen, vijf tientjes en een biertje in een bar, en we praten er niet meer over." Hij haalde zijn schouders op en glimlachte. "Motorisch fan dus? Ik rij zelf vaak op een circuit, heb nog wel een motor over, dus als je het aandurft? Misschien kan je een keer mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 4:40 pm

Hij waardeerde het zeker dat de jongeman die mustang even liet voor wat het was en eerst aan zijn auto bezig ging. Rustig wachtte hij even en keek naar de Spanjaard die hij toe knikte. Hij glimlachte even tevreden en keek naar Jared. "Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Ik heb iemand anders de garage laten uitkiezen op goed vertrouwen. Ik zat aan de andere kant van de wereld, dan kan je weinig invloed uitoefenen. Maar diegene die krijgt het in ieder geval niet makkelijk straks." Heel erg vond hij het niet om bij zijn voornaam aangesproken te worden. Hij knikte. Rustig liep hij weg en schonk wat koffie in, daar  was hij wel aan toe als hij dit zo hoorde. Het was dus echt belabberd gedaan de vorige keer. Zulke dingen konden hem nou echt boos maken. Hij vertrouwde iemand met zijn auto en die zorgde ervoor dat het ding vernield werd haast. Hij schudde zijn hoofd en liep even terug met de kop koffie in zijn hand. "Geweldig, ik ben blij dat je alles zo snel hebt kunnen maken Jared. Mocht ik problemen hebben dan kom ik hier zeker terug."
Verbaasd keek hij even opzij en moest lachen. "Prima, dat vind ik een goede deal." Deze man was iemand waar wel mee te praten viel. Ondanks dat James soms arrogant en uit de hoogte was kon hij wel respect opbrengen voor mensen die hun werk deden en er duidelijk goed in waren. "Een motor? Ik hou daar ook wel van. Ik ga graag een keer mee, heb een motorrijbewijs dus dat zal geen probleem zijn, ook de kleding niet. Verder nog dingen anders op een circuit dan op de weg?' Met een vragende blik keek hij naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 4:50 pm

Jared grijnsde. "Ik ben een liefhebber van dit soort auto's, maar ook van de oudjes. Heb veel moeten studeren voor waar ik nu ben, maar was het waard. Liefde voor het vak duwt je soms net wat verder." Sprak hij rustig. Jared keek naar James en grijnsde. "Ik heb Yamaha's, zelf een beetje verbouwd, maar wel zo dat het binnen wedstrijdregelementen valt. Weet zeker dat jij je vermaakt op zo'n ding." Maar bij zijn volgende vraag fronstte Jared toch echt en liep hij een stukje vooruit. "Kom maar mee, dan laat ik je de verzameling zien. Mijn baas is er net zo trots op als ik." Hij liep door de garage heen naar een deur die achterin de garage bevond. Hij opende de deur en deze leidde naar een donkere ruimte. Jared knipte het licht aan en daar stonden meer auto's dan iemand kon verwachten. Achterin stond een rij motoren, maar aan de linker en rechterkant stonden ongeveer 25 auto's per rij. "Mijn baas en ik hebben samen de passie voertuigen de verzamelen. Ik heb een mix, maar hij doet vooral de klassiekers. Achterin staan de motoren voor het circuit." Hij keek even naar James. "Niet om op te scheppen, maar om de passie te delen met iemand anders. Misschien als ik je beter ken dat je er in mag rijden." Jared liep de deur weer uit en eigenlijk haastig naar James zijn auto. Het apparaat piepte al een paar keer ter indicatie dat het klaar was. Jared schakelde het scherm uit en klapte het dicht en verwijderde alle apparaten. "Kijk eens aan, weer zo goed als nieuw. Volgende keer gewoon hier heen komen, is snel en je weet dat het goed gebeurt want je hebt erbij gestaan." vertelde hij James. Al hoopte Jared dat hij niets had gemerkt van de bovennatuurlijke snelheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 8:07 pm

Een kleine grijns kon James niet bedwingen, natuurlijk was hij zelf ook een liefhebber van dit soort auto's want anders reed hij er niet in. "Dat is waar, ik heb wel respect voor je hoor, ik zou het zelf niet zo ver kunnen schoppen." James luisterde geïnteresseerd en moest even lachen. 'Ja, dat weet ik zeker. Dat komt helemaal goed, we gaan wel een keek racen.' Lachend keek hij even naar de jongeman en liep verbaasd mee. De verzameling? Al gauw werd duidelijk wat de jongeman vedoelde. Hij werd een ruimte ingeleid waar, toen het licht aan ging, James veel auto's en ook enkele motoren zag. 'Jeetje, gaaf mag." Hij grijnsde even en knikte. "Nou ik zal hier nog zeker vaak te vinden zijn zodra je me beter kent." Plagend gaf hij Jared een grijns. Hij zei er maar niet bij dat hij dit zo kon opkopen maar goed. Als Jared hem wat beter kende konden ze wel in een gedeelde passie misschien wat veilingen af. Die gedachten hield James echter nog even voor zichzelf en keek naar hem . "Helemaal geweldig." Hij pakte zijn portemonnee waarna hij Jared het geld gaf. 'Kijk eens aan, wanneer drinken we wat dan? Je hebt dat bier nog steeds tegoed van me tot die tijd." Rustig keek hij even naar zijn eigen auto en grijnsde tevreden, blij dat het allemaal zo snel opgelost was. Dat gaf hem een fijn gevoel, dan was het toch niet zo extreem geweest dat hij hem achter had moeten laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 8:29 pm

Jared haalde even zijn schouders op wanneer James een compliment gaf. "Het is niet allemaal voor mij hoor, het is ook van de baas natuurlijk." Hij glimlachte even en knikte toen grijnzend. "Van mij mag je langskomen, als je dan ook aan een auto kan sleutelen." Grinnikte hij erachter aan. Jared keek even naar de tijd en daarna naar James. "Ik moet zo wel nodig aan de mustang gaan sleutelen. De eigenaren halen hem zo op." Hij had er een verontschuldigende blik bij en ruimde de gereedschapkist en de koffer op bij een werkbank, die dicht bij de mustang stond. Hij nam de moersleutels weer in zijn handen en draaide snel de schroeven vast, dan was dat vast klaar. Jared nam het geld aan en liep even met James mee terug naar zijn auto en gaf het geld aan Elaine die achter de kassa zat. "Van de auto van meneer Taylor." zei hij en draaide zich daarna om. "Wel..." Hij frummelde in zijn broekzak en gaf een businesscard aan hem. "Als je ooit in de kroeg zit, en je wilt gewoon gezelschap en lekker ouwehoeren over onze passie, bel me dan." Hij grijnsde en hij keek even naar de auto. "Breng de auto maar terug als er iets niet goed is of je twijfelt. We kunnen ook wel een keer kijken of we hem kunnen opvoeren of iets dergelijks." Hij knipoogde even met de intentie dat hij er genoeg van wist en dat hij de auto met gemak nog mooier kon maken dan hij al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitimema maa 16, 2015 8:59 pm

Rustig keek hij naar hem en knikte. "Ja, dat begrijp ik." Lachend keek hij even naar Jared en schudde zijn hoofd. "Nee ik bekijk ze gewoon liever." Hij keek even in zijn ogen en glimlachte naar hem. Hij liep rustig terug naar zijn auto en knikte. "Ja natuurlijk, ontzettend bedankt en succes er mee." Hij glimlachte even en keek naar Elaine waar hij naar knikte. Hij nam de businesscard van Jared aan enn grijnsde. "Prima, dat kom wel voor elkaar.' Hij glimlachte en stapte de auto rustig in. "Nogmaals bedankt Jared." Hij zette hem weer aan en knikte. "Dat lijkt me wel gaaf om met dit bakkie te doen." Hij keek even naar zijn auto. "Daar maken we nog wel een afsprak voor, goed?" Hij keek even naar Jared en reed toen rustig weg. Hij glimlachte toen en zwaaide nog even waarna hij rustig weg reed, de garage uit en de weg weer op. Hij reed weer heerlijk en glimlachte tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stadsgarage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stadsgarage   De stadsgarage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stadsgarage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: