Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedo maa 12, 2015 7:32 pm

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Untitled

The Vanilla Unicorn is één van de grotere stripclubs van Londen die net buiten het centrum te vinden is. Met veel blacklights en een ruime inrichting is het ook één van de luxere clubs. Met vier danspalen, luide muziek, mooie vrouwen en mannen met veel geld was het er altijd erg druk. En dit elke avond van de week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:43 pm

Hoewel er niets af te lezen was van het gezicht van Kate stond ze van binnen te koken van woede. Ze was niet naar Engeland gekomen om te werken voor haar familie, ze was hier gekomen om te studeren. Dat hadden ze zo afgesproken, maar na nog geen drie weken in deze stad geweest te zijn was het gevreesde telefoontje gekomen. Er moest informatie ingewonnen worden, ditmaal hoefde ze zelf het vuile werk niet op te knappen. Het had twee dagen langer geduurd dan Kate had verwacht dat er een telefoontje zou komen, maar die twee dagen hadden ruimschoots haar verwachtingen vol gemaakt, gezien het feit dat ze nu in een stripclub stond. Haar doel was een gast die hier regelmatig kwam dronken voeren en antwoorden zien te krijgen. Geen bijzondere klus, maar leuk was anders. Om niet op te vallen had ze namelijk haar gewone kleding thuis moeten laten liggen en hoewel ze er niet zo bij liep als de danseressen, liet ze veel meer huid zien dan haar lief was. Ze droeg hoge pumps, een kort rood jurkje dat gelukkig niet strapeless was, maar wel de neiging had om omhoog te krijgen. Als ze haar oom nu tegen het lijf liep, was ze er vrij zeker van dat hij niet levend het gesprek zou verlaten, ze kon hem wel wurgen.
Met haar haren in een hoge staart en ogen die zwaar opgemaakt waren was ze gelukkig onherkenbaar voor eventuele bekenden, maar het nam niks weg van het innerlijke ongemak dat ze voelde toen ze tussen de stoelen doorliep om de man te vinden die voldeed aan de beschrijving en de foto die ze gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:05 pm

Shane was wel even klaar met alles... Hij was gefrustreerd vanwege Eliza, het schoolwerk liep hem niet lekker en het hele gedoe met het de voetbalbond hielp hem ook niet echt. Hij duwde, nogal hard, de deuren open van zijn Audi en liep daarna door naar de stripclub. Hij duwde de deuren open en de geur van schoonmaakmiddel, glijmiddel en parfum dronk zijn neus binnen. Hij werd begroet door één van de werkneemsters en hij glimlachte even charmant en streelde haar wang even. "Diamond, lang niet gezien schat..." Ze begon te giechelen en Shane liep rustig verder. Hij sloeg even een andere werkneemster op haar kont die voor hem boog en ging daarna op een stoel vlak bij het podium zitten. Hij keek op wanneer een meisje met donkerrode haren voor hem stond. Ze vroeg hem wat hij wou drinken en hij stopte een biljet in haar string. "Als we samen een lekkere whisky doen, mag je de rest houden." Het meisje glimlachte verleden en liep weg. Wat later kwam ze terug met twee whisky en leunde Shane wat naar achteren zodat ze op zijn schoot kon komen zitten. Shane sloot zijn ogen even en ontspande duidelijk. Hij had het gemist, zijn 'thuisbasis'... Hij keek even naar een danseres die op kwam. Hij kende haar. One night stand Mandy. Hij grijnsde en gaf haar meteen een biljet waarna ze begon te dansen. Kort keek hij om zich heen. Veelal de zelfde werknemers als een paar weken geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:40 pm

Kate was wel vaker in stripclubs geweest, het leek wel de plek waar ongure afspraken gemaakt werden en de meest perverse mensen zich ophielden. De geile blikken van de mannen die soms ook haar bereikte zouden niet snel afgewassen kunnen worden en de aanrakingen die ze af en toe moest verduren waren ook niet bepaald prettig. Gelukkig was Kate een perfectioniste en wist ze de haat ergens ver binnen te houden en schonk ze de meeste enkel een hooghartige blik waar Italiaanse vrouwen om bekend stonden. Het was iets wat veel van de klanten verbaasde, want de meeste vrouwen die hier werkte deden alles voor een extra zakcentje en lapten regelmatig de huisregels aan hun leren laarzen. Maar de blik, merkte Kate, zorgde ook voor interesse. Mannen waren ook allemaal hetzelfde, altijd iets willen wat ze niet konden krijgen.
Maar Kate had al snel besloten zich niet meer te focussen op de mannen die negen van de tien keer een trouwring droegen, maar zich aan haar opdracht te weiden. Kate perste een glimlachje op haar lippen en bewoog zich soepel tussen de stoelen en banken door, terwijl ze af en toe de blik van een man ving om te kijken of dat haar target was. Ze was opzoek naar een middellange man, bruine ogen en donker haar. Tja, daar stikte het hier van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:47 pm

Shane sloeg even op de kont van het meisje dat bij hem op schoot zat wanneer ze de whisky probeerde te drinken wat niet wou. Ze brabbelde dat het smerig was en dat het haar nooit zou lukken om een shot te nemen. Shane nam een slok van zijn whisky en trok het meisje een beetje achterover, zoende haar waardoor de whisky haar keel in gleed. "Is dat lekkerder?" Het meisje giechelde een beetje aangeschoten en stond daarna op om naar de bar terug te gaan. Shane keek even verveeld naar het meisje wat nu op was gekomen. Wederom was er een nieuw meisje wat een kans kreeg maar die het niet goed deed. Shane gebaarde haar te komen en fluisterde wat in haar oor waarna het meisje verlegen glimlachte en opeens stukken beter haar best deed om te dansen. Het zag er gelijk wat leuker uit en Shane strooide wat biljetten. Hij leunde een beetje achterover en zag hoe een meisje in een kort rood jurkje zich langs de stoelen en banken mannouvreerde. Shane stak zijn hand omhoog en gebaarde haar te komen. Ze had bruin haar, in een staart gebonden, en wel redelijk make-up op, maar het was niet too much. Hij moest dan wel een beetje over de muziek heen schreeuwen. "Zeg, je bent nieuw hier niet waar? Zou je me een lol kunnen doen en nog een whisky voor me halen?" Hij hield zijn lege glas even omhoog en glimlachte daarna charmant naar haar. "Dank je schatje..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:08 am

Kate ontging het niet dat iemand zijn hand opstak, iemand die van op een afstand leek op degene die ze zocht. Anders was ze doorgelopen, hoewel ze ondertussen de hoop begon te verliezen dat hij deze avond aanwezig zou zijn. Maar hij leek er op en zou het kunnen zijn, maar toen ze dichterbij was, wist ze al dat die hoop ijdel was geweest. De man die er zat was jonger dan de meeste die hier waren, maar het was vooral zijn lengte waardoor Kate er zeker van was dat hij niet degene was die ze zocht. Toch toverde ze een charmante glimlach op haar lippen, om niet helemaal buiten de boot te vallen tussen alle bikini-babes, schooluniformen en andere pakjes, Met haar slanke vingers pakte ze het glas van hem aan, "Omdat je het zo lief vraagt, honey-love." Een vleug van sarcasme was te horen in haar stem als je heel goed luisterde, maar de kans was groot dat dat verloren ging in de harde muziek. Met een ruime omweg liep ze naar de bar, waarom moest Siergo, de man die ze zocht, nou precies de grootste club van de stad als thuisbasis hebben gekozen? Na meerdere gesprekjes te hebben aangeknoopt met verschillende mannen en enkele van de danseressen was ze nog niet veel wijzer en het glas was nog altijd leeg. Pas na een klein kwartier keerde Kate terug met een gevuld glas. Eigenlijk had ze hem net zo goed leeg kunnen laten, want waarschijnlijk had hij ondertussen al drie andere vrouwen gevraagd, maar ze kon haar cover niet zomaar verliezen. Dus met een charmante glimlach op haar roodgestifte lippen ving ze de blik van de man weer op, "voilá"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:24 am

Shane keek naar haar en nam het glas dankbaar aan. Hij had wel door dat het wat langer duurde, hij was hier immers vaste klant en herkende haar dus niet. Hij stond op en pakte haar hand vast. Hij draaide haar kort in het rond en trok haar daarna tegen zich aan. "Waarom... ben je zo druk met andere dingen... Je bent hier nieuw, dat is wat ik weet... maar je bent niet bezig met het entertainen van de mannen hier. Als je me nu eens verteld wat je hier echt komt doen hé." Hij streelde kort haar gezicht en pakte haar daarna bij haar kin vast. "En dat bedoel ik eigenlijk vrij dringend, meekomen dus." Hij pakte haar arm en trok haar mee naar één van de ruimtes waar meestal lapdancen werden gegeven. Hij trok het gordijn dicht en duwde haar op de stoel. Hij zette een hand op haar schouder waardoor hij haar op de stoel drukte. Welja... er bijna doorheen als hij niet uitkeek. Zijn ogen stonden serieus en hij schudde zijn hoofd eens. "Welnu... vertel..."

(My god... you gave me a heart attack. Ik dacht dat ze op zoek was naar hem Razz Al lijkt het er wel een beetje op... Siergo/Shane XD Vreemd genoeg... I know... Ben raar, dat weet je nu wel Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:55 am

Hahaha, dat zou pas een plottwist zijn xD En oeps ik zag dat ik me net was vergeten uit te loggen ;x
-
Kate liep met hem mee zonder tegen te stribbelen. Op dit soort situaties was ze voorbereid en aangezien het duidelijk was dat hij geen 'cop' was, maakte ze zich ook geen enkele zorgen. Maar om nou een scène te schoppen midden in de club was onverstandig. Kate liet zich in de stoel duwen, en negeerde de drukkende hand op haar schouder. Ze had wel erger meegemaakt en ook dat overleefd. Op haar lippen verscheen een uitdagend glimlachje, "Je houdt van ruig, honey-love?" En ondanks dat het volledig tegen haar natuur in ging paste ze zich aan aan haar rol en plante ze haar benen iets uit elkaar en sloeg ze haar armen om zijn nek heen. Ze was niet van plan zijn vragen te beantwoorden en hij kon daar makkelijk van af komen door zich te laten verleiden en tja, anders moest het op een andere methode. Nu keek ze hem enkel aan, terwijl ze met een hand over zijn borst streelde. "Ik houd van gespierde mannen," merkte ze vervolgens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimevr maa 13, 2015 1:05 am

Shane zijn strenge houding verzwakte wanneer ze zich opeens aan haar baan wijdde. Hij snapte er even niets van. Hij trok zijn hand terug. Deze werd nu langzaam warmer en hij legde zijn hand op haar arm. De woorden die ze sprak gingen langs haar heen en zijn hand had inmiddels wel het kookpunt bereikt... 100 graden dus. Hij hield nog even vast en liet daarna los. "Jij werkt hier niet, en ik weet het... Ik houd je in de gaten..." Hij liep naar het gordijn en keek even over zijn schouder. "Een schande dat je hier zo rond durft te lopen... schatje." Hij grijnsde even maar het was geen gemeende grijns. Hij trok het gordijn een stukje open en keek daarna nog even naar haar. "Als je iemand zoekt... ik kom hier regelmatig... Vaste klant." Hij haalde daarna zijn schouders op en verdween tussen de gordijnen en liet zichzelf op de dichtstbijzijnde stoel vallen waar één van de meiden meteen naar hem toe kwam en bij hem op schoot kwam zitten. Vreemd wat daar net gebeurde, zo vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimevr maa 13, 2015 5:49 pm

Kate kwam meer te weten over de man dan ze nodig had, hij bezat krachten. Geen enkele persoon zou zonder hulp van een gave zijn lichaamstemperatuur zo kunnen verhogen dat het een ander pijn zou kunnen doen. Kate beet op haar tanden en vertrok geen spier, terwijl ze met haar eigen gave de hitte deed wegebben zodat er geen brandwond zou ontstaan. Toen de man opstond liet ze haar benen weer bij elkaar en stapte ze weer van de stoel af. "Kijk maar uit honey-love, je weet wat ze hier doen met niet betalende klanten." sprak ze met een overdreven lieve glimlach toen hij de ruimte verliet.
Ze mocht dan geen vast contract hier hebben, sinds gisteren was ze hier wel op proef, wist het bedrijf veel dat ze hier alleen niet was om een zakcentje te verdienen, maar voor hele andere zakken. Er waren genoeg studentes die dit werk naast hun studie deden om tenminste wat meer onafhankelijk te zijn van hun ouders. Kate overdacht nog even haar plannen voor ze de ruimte verliet. Haar donkere ogen scande de ruimte af naar waar ze naar toe zou gaan. De blik van Kate bleef even op de man hangen die alweer een volgend slachtoffer op het oog had. Vervolgens liep ze naar een van de toezichthouders van de club en ze fluisterde hem wat in het oor en liet de rode plek op haar arm zien. En aangezien ze een gerespecteerde club wilde blijven, duurde het niet lang voor er twee mannen in de richting van Shane liepen om hem uit de club te verwijderen. Zelf haalde ze nog een glas whiskey en pikte ze een pakje sigaretten in van iemand die te druk bezig was en ze glipte naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 10:26 am

Shane keek even op wanneer de mannen voor hem stonden. Hij trok een wenkbrauw op maar wist al gelijk wat er gebeurde. Hij schudde zijn hoofd en liep met de mannen mee naar buiten. Zonder een verzet was het altijd makkelijker. Shane draaide zich buiten om en keek naar de mannen. Ze boden hen excuses aan, ze wisten namelijk van Shane af en dat hij eigenlijk nog nooit iemand pijn gedaan. "Het is oké jongens. Maak je er niet druk om. Ik denk dat het allemaal een misverstand is." De mannen wezen op een rode plek op haar arm en hij schudde zijn hoofd. "Misschien heb ik haar wat strakker vastgehouden, maar ik zou iemand nooit pijn doen. Dat weten jullie." De bewakers keken elkaar even aan en knikten toen. Ze raadden hem dan ook alleen aan om vannacht gewoon naar huis te gaan en de volgende keer het meisje met rust te laten. Shane haalde zijn schouders op en legde een hand op één van de schouders van de mannen. "Geen zorgen, zal ik doen. Ik zie jullie volgende week, misschien morgen wel weer." Hij grijnsde en keek toe hoe de mannen naar binnen gaan. Hij liep een paar meter van de voorkant af en pakte een sigaret welke hij rustig aan stak. Hij blies de overtallige rook uit en hij keek daarna even naar de lucht. Hij hoorde hoe de deur dichtsloeg, ergens in ieder geval en hij leunde nu rustig tegen de muur, tegenover zijn Audi. Hij keek even rond om de omgeving waar te nemen en daarna ontspande hij gewoon. Een grijns speelde om zijn lippen. "Goed gespeeld. Maar veel zal het niet uithalen. Ik kan morgen weer gewoon naar binnen als ik zou willen." De woorden rolden zo soepel en nonchalant over zijn lippen. Het maakte hem eigenlijk gewoonweg niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 11:57 am

Eenmaal buiten stak Kate een sigaret aan, meestal rookte ze niet, maar op dit soort werkdagen gaf ze zichzelf de toestemming om de nicotine zijn werk te doen. Tevreden keek ze toe hoe niet veel later de man met de twee bewakers buiten kwam zetten. Ze stond tegen de muur aan, het was behoorlijk koud, maar Kate had besloten daar geen aandacht aan te schenken. Het enige wat ze deed was een flinke slok van de whiskey nemen om zich voorlopig warm te houden. Met haar donkere ogen hield ze de jonge man in de gaten, hij leek niet erg onder de indruk van het hele gebeuren, gezien het feit dat hij niet met gierende banden wegreed, maar ook de tijd nam om een sigaretje te roken. Kate wachtte geduldig tot hij haar op zou merken. Iets wat niet veel later gebeurde. Bij zijn woorden glimlachte Kate even."Het is mij een raadsel wat je daar zou willen zoeken, maar ieder zo'n zijn hobby." Zelf kon ze de schoonheid van een vrouw ook wel appreciëren, maar dat zocht ze niet op in een stripclub. Rustig liep Kate zijn richting op, het welbekende geluid van haar hakken klonk over de parkeerplaats. Eenmaal bij de man bood ze hem het glas whiskey aan. "Een peaceoffering." waren haar bijgevoegde, verklarende woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 2:14 pm

Shane keek haar even aan en grijnsde. "Mijn hobby's verschillen met de dag. En daarnaast, houd ik hygiëne in het oog." Daarmee doelde hij op het feit dat hij niet naar een stripclub kwam voor de seks, maar voor het prachtige gezelschap. Hij keek van haar naar het glas whisky in haar handen en hij nam het glas aan, hief deze even in haar richting en nam er een slok van. Daarna gaf hij het glas terug aan haar.
Hij blikte meteen op haar arm. "Hoe gaat het met je arm? De bewakers spraken over een rode vlek." Shane bewoog zijn hand richting haar arm, waar hij haar vast had gehad, en stopte even waarna hij zijn hand erop legde. "Het valt mee... helende gaven niet waar?" Hij trok kort een wenkbrauw op en grijnsde. Hij trok zijn jas uit en legde deze om haar schouders. Gezien zij het meer nodig had als dat hij had. "Ik ben niet achterlijk, elk normaal persoon zou een flinke brandwond hebben en jij alleen een kleine rode plek." Hij knipoogde kort en stond weer rustig tegen de muur aangeleund. "Welnu... naar wie ben je op zoek? Ik zag je de hele tijd rondkijken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 3:00 pm

Kate was niet bepaald geïnteresseerd in zijn hobby's en vroeg hier dus ook niet naar door. Kate pakte het glas weer over en hield het enkel vast, voorlopig hoefde ze geen alcohol meer. Dat zou pas weer gebeuren als ze thuis was en ze een goede fles kon open trekken.
Kate zag Shane op haar arm blikken, er zat enkel een rode plek, geen enorme brandwond. Ze liet zijn aanraking toe, maar ze zou hem er dit keer niet zo gemakkelijk vanaf laten komen als hij haar weer pijn probeerde te doen. Ze hield van dit soort parkeerplaatsen, degene die de club verlieten, wilden het liefst zo snel mogelijk het terrein verlaten, waardoor er gewoon geen personen waren die nieuwsgierige blikken konden werpen op de twee. Bij zijn woorden keek ze hem enkel strak aan, ze bevestigde of ontkende helemaal niets. Maar bij dat feit wist ze dat het goed was dat ze extra haar best had gedaan op haar make-up. Haar ogen waren een stuk donkerder en met wat trucjes had ze haar gezichtskenmerken zo vervormd dat ze in het dagelijks leven zich geen zorgen hoefde te maken over herkend te worden. Ze trok een wenkbrauw op toen hij haar bedekte met zijn jas. Mister gentlemen, dacht ze spottend bij zichzelf. Uit haar bh haalde ze een opgevouwen foto van degene die ze zocht. "Ooit gezien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 6:11 pm

Shane keek even naar haar en toen naar de foto die hij nu aannam om deze beter te bestuderen. Meteen doken de herinneringen in zijn hoofd op.
Hij, 19 jaar oud... Hij was een jaar geleden pas met drugs in aanraking gekomen. Eerst hielp hij met dealen, maar al snel had hij zijn eigen imporium en dealde hij van alles en nog wat. Waar maar vraag naar was, leverde hij. Dit met behulp van de Italianen die ontzettend goed waren in het verkrijgen van alle goede drugs maar ook het versnijden van. Van het ene op het andere moment was hij op gestapt en spoorloos verdwenen.
Shane slikte even en klemde zijn kaken op elkaar wanneer hij de foto nog eens goed bekeek. "Ja... Ik ken hem..." Meer wist hij even niet uit te brengen. Hij keek zichzelf in zijn ogen en Shane wist even niet goed hoe hij moest reageren. Hij wist dan wel dat hij ooit problemen zou krijgen met de Italianen omdat hij ze geld schuldig was. "Shit..." Mompelde hij. Zijn gedachten maakten overuren, maar opeens wist hij het. Het lichte accent. Zij was Italiaans. Hij vervloekte zichzelf en slikte weer, moest zichzelf dwingen zijn kaken te ontspannen om te antwoorden.
"De persoon op de foto, ben ik. Ik ben de gene die je zoekt, maar waarom?" Hij fronste en keek daarna naar haar. Hij schudde al snel zijn hoofd. "Nee... ik weet het al... De schulden... Niet waar?" Hij hief de foto wat hoger en draaide het beeld naar haar. Maar zijn handen lieten het al in brand vliegen voordat ze de foto kon pakken. Zijn blik was nu strenger, behoedzamer... Hij was... anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 6:34 pm

Kate kon zien dat de foto wat bij hem deed, zijn lichaamshouding werd meer gesloten en het was duidelijk dat er wat herinneringen naar boven kwamen. Kate sloeg haar armen in de gaten, terwijl ze hem strak in de gaten hield. Het was duidelijk dat hij wat wist en de spanning voelde aan om te snijden. Hij kende hem, maar het was duidelijk dat hij niet uitgesproken was.
Hij was de jongen op de foto. Dit had ze niet verwacht, hij voldeed aan een deel van de beschrijving, maar ze was volledig verkeerd ingelicht deze jongen was bijna een kop groter. De innerlijke irritatie die ze hierover voelde was totaal niet af te lezen op haar gladgestreken gezicht dat ze had geperfectioneerd. "De schulden." herhaalde Kate bevestigend, terwijl ze hem strak aankeek. Deze jongen had nog een paar ton uitstaan bij haar familie, en ie paar ton wilde ze terug. Onbewogen keek ze naar de foto die in de fik vloog, het as dwarrelde over haar schoenen heen, gelukkig was het al afgekoeld voor het de grond raakte. "Je weet hoe de Torino's werken, het geld moet terug...." tussen hen in hing duidelijk de onuitgesproken woorden van het gevolgd als hij niet aan zijn verplichtingen zou voldoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane Dubois
Level 1
Shane Dubois


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 07-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 6:46 pm

Shane sloeg zijn armen over elkaar. "Ja... Helaas ben ik er maar al te bekend mee. Hoe ze werken." Zijn kaken klemden zich op elkaar en hij draaide zich om en liep naar de auto. Hij opende de sloten en duwde de kofferbak open. In de kofferbak lag een laptop en hij ging op de rand zitten, de laptop open geklapt. "Precieze bedrag?" Hij keek naar haar en wachtte even af voordat hij verder ging op de laptop. Hij begon rap te typen en zijn ogen scanden over het hele scherm. Hij had zijn kaken nog steeds op elkaar geklemd en hij pakte op een gegeven moment nog een sigaret en stak deze aan, bood de vrouw ook aan en ging daarna weer verder met zijn laptop. Hij typte redelijk snel met één hand en logde al snel in om op zijn bankgegevens te komen. "En waar... wil je nu precies heen? Als ik het betaald heb... wat dan?" Hij trok een wenkbrauw op en keek haar sceptisch aan. "Ik ken mensen... En sommige van hen doen alles om wraak te kunnen nemen op je familie." Hij voerde de gegevens in en draaide het scherm om zodat ze het kon zien. Daarna draaide hij het terug en drukte op verzenden. Daarna klapte hij de laptop dicht en legde het in de kofferbak, de klep dichtslaand. Hij zette een paar stappen en stond voor haar. "Weet wel.. Ik weet jou ook te vinden." Hij grijnsde en opende het portier van de audi en stapte in. "Fijne avond..." Hij gooide de peuk nog weg en sloot de deur om daarna de auto te starten en vervolgens weg te rijden.
Wat ze niet wist, was dat hij snel de gegevens had gewijzigd en dat het geld gewoon terug ging naar zijn spaarrekening. Hij grijnsde. Soms was het zo leuk om de Italianen erin te luizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitimezo maa 15, 2015 11:34 pm

Kate knikte tevreden, "mooizo." In haar achterhoofd verschenen enkele beelden waarop ook zij met wanbetalers had afgerekend. Het waren beelden om trots op te zijn als je het keek vanuit haar familie. Of ze er zelf wel of niet trots op was deed er niet toe. Kate volgde de man naar zijn auto, haar hakken echode luid over de parkeerplaats. Toen de man eenmaal zijn laptop geopend had noemde Kate het bedrag dat flink wat nullen bezat. Ergens wist de jonge vrouw dat dit te gemakkelijk ging, er zat een addertje onder het gras, maar voorlopig zou ze het spel van hem meespelen. Dat zou het later alleen maar interessanter maken. Ze weigerde de sigaret, maar nam in plaats daarvan nog een slok van de whiskey die ze in haar hand had. Hoewel de jas om haar schouders lag, was de temperatuur niet erg hoog rond dit tijdstip van de nacht.
Geduldig wachtte Kate tot hij klaar was met zijn laptop. "Als je betaald hebt zullen we je met rust laten," voorlopig in ieder geval. Onbewogen liet Kate de bedreiging aan haar familie langs zich heen glijden, het was namelijk enkel een vaststaand feit dat er in de onderwereld veel rivaliteit heerste en mensen waren nu eenmaal altijd uit op macht. "We zullen zien wie de langste adem heeft." Kate schonk hem een totaal niet gemeend glimlachje, waarna ze de gegevens op het scherm controleerde. Het zag er clean uit, te clean, maar dit was niet het moment waarop ze stennis hoefde te schoppen. Dat feest kwam later wel. "Dat zal vast een interessante ontmoeting worden." reageerde Kate nonchalant op zijn waarschuwing. Ze zou hem hier weer tegen kunnen komen of op een andere plek in de stad, maar hij zou haar op een andere plek niet kunnen herkennen. Daar was het licht haar hier te gunstig voor geweest, om nog niet te spreken over haar haadracht en visagie.
Kate deed een stap naar achter toen de man zijn auto instapte, ze knikte hem enkel toe bij zijn groet en draaide zich om.
Eenmaal in de club liep ze direct door naar de kleedruimtes, daar schreef ze op een rondslingerend geldbiljet een korte kattenbel. "Bedankt voor je jas, ciao." ze stopte het briefje in de jaszak en pakte haar eigen spullen bij elkaar. Ze bracht de jas naar de portier van de club en vertelde hem aan wie hij toebehoorde, waarna ze zelf ook richting haar auto liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)   Stripclub The Vanilla Unicorn (18+) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stripclub The Vanilla Unicorn (18+)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: