Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Bar the Rose

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:07 pm

Jared had zijn motor gepakt. Het scheelde dat hij daarmee overal kon parkeren en hij zette de motor stil voor de bar. Hij zette hem gelijk op de standaard en trok de helm van zijn hoofd af. Hij zuchtte eens en keek naar binnen en zag James al zitten. Hij zwaaide even en stapte van de motor af, pakte een slot, bond ook zijn helm eraan en sloot het alarm aan. Daarna liep hij naar binnen, zijn motorjas uittrekkend. "James Taylor. Had je telefoontje niet zo snel al verwacht. Leeft je auto nog?" Hij grijnsde en hing zijn motorjas over een kruk heen en ging er rustig op zitten waarna hij James een flink stevige handdruk gaf. "Trouwens, heb nog wat dingen voor je auto besteld, voor als je hem wil pimpen. Ik denk dat je het fijn vind. Speciale veren die de auto lager maken, maar die de vering niet aantasten. Dus hij rijd dan net zo fijn, maar een beetje lager bij de grond." Hij grijnsde en bestelde toen wat te drinken. Een baco met nog een scheutje martini. Veel mensen vonden het ranzig, maar hij vond het lekker. Daarna keek hij naar James. "Dus vertel man... Hoe was het verder met je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:42 pm

James keek even naar hem en glimlachte toen hij binnen kwam. 'Ik verveelde me, dan moest ik je bellen." Hij gaf de man zijn hand en grijnsde tevreden. "Ja, ze rijdt nog perfect, heb je d'r niet zien staan?" Vrolijk keek hij Jared even aan en keek even op. "Oh gaaf, dan kom ik dat binnenkort wel even doen, dat is weer eens wat anders." Hij moest even grijnzen. Hij vond het wel gaaf dat er aan zijn auto gesleuteld werd ook al was hij er zelf niet zo goed in, James was niet echt een man die veel met zijn handen deed. 'Goed, goed. Bezig met een vriendin en school natuurlijk." Hij glimlachte even en keek naar Jared. 'Met jou dan? Nog wat geracet?" Vroeg hij hem rustig en hij nam een slokje van zijn whisky. Geïnteresseerd keek hij even naar Jared en bleef kalm zitten. Hij keek kort nog even de bar rond, het werd er langzaam wel steeds drukker maar gelukkig nog niet storend druk. Kalm keek hij naar hem en glimlachte hem toe, afwachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:00 pm

Jared grijnsde. "Geracet vraag je? Ik heb mijn motor zojuist tot het uiterste weten te pushen. Binnenkort ga ik dat ook met je 'leenmotor' doen vriend. Dan kan je eens ervaren wat echt snel is. Je auto, zoals ie nu is zou me niet bijhouden." Hij knipoogde even en kreeg zijn drinken waar hij dankbaar een slok van nam. Hij schudde daarna even zijn hoofd. "Oh wacht meneer Taylor... Je hebt een vriendin? Vertel, vertel? Ik heb alleen een relatie met mijn motoren op dit moment." Grijnsde Jared en hij legde zijn telefoon op de bar welke hij screen-down neerlegde. Hij keek even naar James en knikte wanneer hij uitgepraat was. Klonk als een leuke meid, dat zekers. "Maar goed... James, luister.... Wat wil je allemaal met je auto. Als je helpt dan kost het je eigenlijk niets. En het lijkt me gezellig omdat lekker met zijn tweeën te doen. Mannenactiviteit weet je wel. Als je vriendin dat niet erg vind althans?"
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:55 pm

Hij moest even lachen en keek naar Jared. 'Ik had niet anders verwacht dan dat je hierheen zou racen." Hij knikte even tevreden en keek naar hem. "Dat geloof ik graag en toch is 'ie al best snel." James bekeek de man even en grinnikte. Rustig dronk hij nog even wat en knikte. "Sinds kort, relaties zijn niet mijn beste dingen maar ze is echt geweldig. Ze danst, geeft ook les en nouja, ze is ook gewon erg knap. Ik kan niet echt van haar afblijven." Lachend keek hij naar hem en dacht even na. Vrolijk keek hij naar hem. "Ja, hm.. Wat ik wil met mijn auto." Hij keek even naar hem en knikte kalm. 'Ja, ik wil best helpen maar ik heb nog nooit met auto's gewerkt. Ik ben niet zo met mijn handen." Bekende hij rustig en hij glimlachte even. "Maar ik werk graag met je mee." Kort moest hij lachen. "Oh nee absoluut niet, ze weet dat ik mijn eigen leven heb en dan is het goed." Hij grinnikte en keek naar Jared. Hij nam nog enkele slokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 11:11 am

"Ik? Racen? Hierheen? Hoe kom je daarbij James? Ik doe dat alleen op de baan." grinnikte hij. Jared luisterde naar de beschrijving van James en grijnsde opeens. "Ik durf te wedden dat ze dan ook erg lenig is, als ze danst en alles." Hij nam een slok van zijn cola en keek hem aan. "Ik kan je auto helemaal uitbouwen dat ie eigenlijk niet eens meer straat legaal is. Maar dat moeten we niet hebben. Hij moet wel op straat kunnen rijden natuurlijk." Hij dacht even na en keek toen naar James. "Wacht maar tot je een keer op de motor het circuit rijdt. Dan wil je elke week mee. Het is heerlijk om het asfalt op die manier onder je door te zien gaan. En vooral als je zo plat mogelijk door een bocht heen gaat. Dat is gewoon niet voor te stellen hoe goed dat voelt." zei Jared rustig. Hij rekte zich even uit en keek om zich heen. Het werd rustig aan drukker in de bar en Jared rolde even met zijn schouders. "Ik en vrouwen? Ze moeten wel hen best doen om bij mij in het leven te komen. Het liefst heb ik zelfs een vrouw die interesse in de motortechniek heeft." Hij dacht er even over na, maar voorlopig was hij toch te druk met de garage en het circuit. Jared keek even glimlachend naar James. "Eigenlijk wel beter dat ze je nog je eigen leven laat leiden. Ik heb een afschuw tegen meiden die je de hele dag willen claimen als het maar even kan. Nee dank je... Heb je echt een goede te pakken man. Heb je geen foto van haar ofzo? Misschien heeft ze nog wel leuke vriendinnen." Grapte hij toen en nam nog een slok van de cola mix en keek even om zich heen. Hier in de bar waren ook wel wat meiden, maar hij was meestal niet zo van het op meiden afstappen. Hij schrok dan ook wanneer iemand hem van achter omhelsde. "Jared, nooit verwacht dat jij nog eens een bar in zou lopen." Maar hij kende die stem. "Emma... Ik verwachtte niet eens dat jij hier zou zijn. James, dit is Emma, ze racet ook." Emma keek even naar James en glimlachte naar hem. "Niet te geloven zeg, ik dacht dat Jared alleen maar om racen en zijn garage gaf. Schijnbaar heeft hij dus toch wel vrienden." Sprak ze rustig. Ze ging daarna naast Jared op een kruk zitten en bestelde een cocktail mix. "Schijnbaar heeft Emma besloten ons gezelschap te houden voor vanavond."

(Emma, blonde meid met lange haren en eerder een model als iemand die racet, ga ik echt aanmaken gewoon XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 1:13 pm

Hahaha, gaaf!
--
James moest even lachen en keek naar Jared, hij schudde zijn hoofd even. "Gewoon, gevoel." Hij grinnikte even en knikte. Hij moest lachen. "Ze is zeker heel lenig." Hij keek Jared met een tevreden grijns aan.  Het had best voordelen dat Féren zo lening was. "Hou hem maar wel legaal ja, ik rij er graag mee en het is nu nog een van de weinige auto's die ik in Engeland heb." Hij luisterde rustig naar de woorden van Jared, James kon zich enigszins en idee geven hoe dat moest voelen. Het zou in ieder geval een geweldige adrenalinekick geven, dat wist hij zeker. Hij keek even naar hem en moest lachen. "Nou veel succes met eentje vinden die dat heeft. De meeste zijn meer van: Oh mooie auto, wat gaan we nu doen schatje?" Lachend keek hij naar Jared en schudde zijn hoofd. Rustig dronk hij wat van zijn whisky en keek naar hem. Hij had zeker veel geluk met Féren maar anders was hij waarschijnlijk ook niets begonnen. "Ja, het is fijn dat ze dat doet, ze stond er zelf ook op hoor. Ze wilt gewoon door kunnen gaan met dansen enzo." Hij keek op. Een foto, ja vast wel. James pakte zijn mobiel uit zijn zak en liet een foto van Féren en hem samen zien. Hij grijnsde even en keek naar Jared. "Wie weet, maar zijn vast geen meiden die van autotechniek houden." Lachend keek hij Jared aan. James vond het wel gezellig zo met Jared en keek verbaasd op naar  de jonge vrouw die Jared ineens omhelsde. Hij grinnikte even en keek naar Jared. "Schijnbaar wel ja." Hij knikte haar even toe en keek toen weer naar Jared. "Ach ja, wat vrouwelijk gezelschap is nooit mis natuurlijk.' Hij haalde zijn schouders even op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 3:20 pm

Jared grijnsde even wanneer hij de foto van James en Féren zag. “Jup, een perfect koppel. Dat is wel te zien. Allebei die verliefde blik in de ogen...” Jared kon het niet helpen en keek naar Emma wanneer ze erbij was komen zitten. “James zei net dat het moeilijk is een vrouw te vinden die van motortechniek houdt. Of van motoren in ieder geval.” Zei Jared al grijnzend tegen de blonde vrouw. Emma keek meteen verontwaardigd. “Welja zeg... Ik ben anders gek op motoren en ben regelmatig op het racecircuit te vinden. Maar Jared vind mij niet goed genoeg om iets met hem te kunnen krijgen.” Plaagde ze Jared. Hij rolde even met zijn ogen en keek even naar James. “Ze doet modellen werk en ik kan het nauwelijks uitstaan dat ze elke keer over mijn motor heen kwijlt.” Hij kreeg een flinke slag tegen zijn schouder en Jared grinnikte. Hij keek even naar James. “Ik zweer het man. Zodra wij gaan racen, en Emma is op de baan, dan haal je haar minimaal drie keer in. Echt waar.” Zei Jared lachend. “Niet iedereen heeft dan ook geld en kennis genoeg om de motor zo te upgraden Jar.” Zei Emma quasi beteuterd. Jared schudde zijn hoofd en Emma keek over haar schouder wanneer een paar van haar vriendinnen binnen kwam. “Sorry, ik moet gaan. Fijne avond mannen.” En zo nam Emma ook weer afscheid. Jared keek haar even na, zwaaide nog even en schudde toen zijn hoofd. “Ik heb zo’n hekel aan haar dat we gewoon ook weer beste vrienden zijn. Is dat een rare combinatie?” vroeg Jared toen aan James en hij porde hem kort in zijn zij. Hij dronk het laatste beetje cola op en gebaarde toen naar de glazen, om nog een ronde te krijgen. Jared moest dan nog wel rijden, maar hij dronk nog één glas en ging toen over op wat anders. Snel googlede hij wat op zijn telefoon en liet een schets van James zijn auto zien, zowel van de buiten als van de binnenkant. “Kijk, dit zijn een paar ideeën die ik met je auto heb. De suspensie erin, kleine turbo onder je motorkap... Geen dramatische veranderingen. We kunnen je auto zelfs spray painten en een nieuwe bekleding geven. Jij noemt het en we doen het gewoon. Het is namelijk jouw auto.” Zei Jared en hij nam een slok van zijn nieuw gekregen drinken. Hij mocht James wel. Hij was gewoon chill, maakte verder geen problemen en hij mocht dat wel in een persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:25 pm

James kon het natuurlijk niet laten om te grijnzen bij de woorden van Jared, dat was natuurlijk oged om te horen. Blij dat Féren ook zo naar hem keek en even werd hij warm van binnen bij de gedachte aan haar. Hij keek op naar de jonge vrouw en haalde verontschuldigend zijn schouders op. "Niet heel verbazingwekkend toch? Je zal een van de weinige zijn die het interessant vindt." James keek naar haar en moest lachen om haar woorden. Hij keek naar Jared en grijnsde even. Dat begreep hij natuurlijk ook wel. Vrouwen konden nu een maal zo zijn. "Dat wil ik wel eens meemaken." Lachend keek hij even naar Jared en toen naar Emma, tja, hij zelf hoefde zich totaal geen zorgen te maken om geld en met de kennis van Jared. Toch begreep hij Emma wel daarin, dat kon best lastig zijn. "Fijne avond." Zei hij nog waarna hij weer naar Jared keek. "Een beetje? Waarom heb je zo'n hekel aan haar?" Hij moest lachen toen hij in zijn zij gepord werd. Rustig nam hij nog een glas aan en knikte de barman even dankbaar toe. Daar had hij natuurlijk wel zin in. James boog even naar de telefoon en bekeek de schetsen van Jared. "De bekleding is verder wel fijn, ik hou wel van het leer en het is nauwelijks  beschadigd. Ik rijd deze auto alleen hier in Engeland, ik was de laatste tijd niet zoveel hier. Een keer opnieuw sprayen mag wel ja." Hij keek even naar Jared en grijnsde bij het idee. 'Dit is zoveel, je krijgt wel een betaling van me hoor. Dat is echt geen moeite." James had het geld en hij wilde eigenlijk niet op die manier gebruik maken van mensen, dat vond hij niet zo netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 18, 2015 8:40 pm

Jared was blij dat Emma weg was en hij zuchtte gewoon opgelucht. “Waarom? Ze is uit op de techniek achter mijn motoren en ze heeft me al een paar keer geprobeerd te bestelen. Daarom.” Jared liet de details achterwege. Ze was namelijk niet bepaald het stereotype van een normaal meisje. Al snel besloten ze dus over de auto te praten en Jared was blij dat James verder niet doorvroeg naar Emma of iets dergelijks.
Hij keek even naar hem en knikte. “Ik laat je binnenkort wel een heel kleurenpalet zien. En we laten je bekleding dan met rust. Mocht je ooit een andere kleur leer willen, gewoon laten weten.” Hij glimlachte en hij schoof met een vinger opzij waarna er een uitgebouwde foto van dezelfde soort auto tevoorschijn kwam. “Die heb ik een keer voor iemand anders opgeknapt, maar die is volledig uitgebouwd en zie je meer op het circuit dan op de weg. Ik kan altijd vragen of hij een keer op het circuit hier in de buurt wil komen. Kan je er misschien wel een paar rondjes mee doen.” Hij glimlachte even en keek naar James. “Zeg... wat zou je graag willen leren over het motor vak? En jij gaat mij niet betalen aan de werkzaamheden van de auto. Als het echte controles zijn enzo, oké. Maar dit? Dit doe ik omdat ik je graag mag oké?” Hij trok een wenkbrauw op en grijnsde daarna. “Geloof me, ik heb niet veel vrienden en ik ben blij dat je wilt betalen, maar laten we het houden op het plezier van samen aan een auto werken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:00 pm

"Ah ja, vrouwen. Dat is zo typisch. Wij moeten alles maar bedenken zodat zij er mee kunnen pronken." Dat was alles wat James nog te zeggen had en dat was duidelijk meer dan genoeg. Jared en hij hoefde het niet over die Emma te hebben, waarom zouden ze? Het was even een kort onderwerp van gesprek geweest en dat was nu weer afgelopen.
"Ja doe maar, ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden natuurlijk." Hij glimlachte en knikte, hij zou het vanzelf laten weten maar het bruine leer vond hij wel aantrekkelijk. "Echt? Gaaf! Ik ben wel heel benieuwd ja." James hield wel echt van mooie auto's. Hij bekeek de aut even en knikte. 'Dat zou me wel aanspreken ja, mijn eigen auto gaat dat nooit halen natuurlijk maar met die wil ik ook graag nog even rijden op de weg." Hij grinnikte en glimlachte breed. "Zoveel mogelijk, ik kan alleen niet beloven dat ik goed erin ben hoor. " Hij keek naar hem en schudde zijn hoofd. "Jongen, ik heb genoeg geld, ik betaal je nog wel een biertje.' Hij grinnikte even en knikte toe.n. "Prima, we gaan samen aan een auto werken en ik betaal het bier vanavond. Dan vind ik het helemaal goed." Rustig bleef hij zitten en keek de jongeman grijnzend aan. James vond het zeker wel gezellig en voor herhaling vatbaar. Het was goed ook eens wat contact te hebben met andere mannen. Abby en Féren waren gezellig maar goed, dat hield hij ook niet altijd vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared Howe
Level 1
Jared Howe


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 12-03-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 9:34 pm

Jared grijnsde bij James zijn opmerking over vrouwen en hief er zelfs zijn drinken nog even voor op. Wanneer het gesprek vorderde over James zijn auto begonnen zijn ogen pretlichtjes te vertonen. "Je wilt niet weten wat er allemaal aan mogelijkheden zijn met je auto James. Dat kan ik zo niet eens opnoemen." Hij grijnsde en keek even naar de foto op zijn telefoon. "En maak je geen zorgen, je hebt mij om je heen en ik leg je alles uit. Ik kan je zelfs uitleggen hoe je je eigen distributieriem fikst zonder veel te doen." Hij legde even zijn arm om de schouders van James heen wanneer hij begon over genoeg geld en trok hem bijna van de barkruk af. "James! Hou nou op man! Dit is vriendschappelijk! We gaan de tijd gebruiken om elkaar goed te leren kennen en je auto nog mooier te maken dan ie al is. Niks geen geld. Maar bier mag je altijd voor me kopen." Zei hij daarna grijnzend en hij liet James ook los. Hij keek even om zich heen en haalde een hand door zijn haren heen. "Soms... zou ik willen dat mijn passie voor motoren net zo veel was als voor vrouwen zo nu en dan. Negen van de tien keer sleutel ik aan mijn motoren of iets dergelijks. Maar vrouwen? Nee... ik steek er weinig tijd in. Hoe in godsnaam heb jij het voor elkaar gekregen om iemand als Féren te krijgen man? Je moet me je geheim vertellen... Beter nog... Vertel maar niet ook eigenlijk. Dit is te privé." Hij wuifde zijn eigen vragen weg met zijn hand en keek daarna grijnzend naar James. "Vanavond is mannenavond en ik stel voor dat we zometeen nog naar de garage gaan, een paar motoren halen en op zoek gaan naar een afgewegen stuk weg waar we eens lekker gaan touren. Ik weet dat er buiten de stad nog een paar wegen zijn waar je lekker kan rijden zonder al te veel verkeer. Maar dat betekent niet te veel bier meer." Zei hij, wijzend op het bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:03 pm

James grinnikte even en keek hem aan. "Ik denk, zo te zien aan jou, dat het er zo veel zijn.' Lachend keek hij naar Jared en bleef rustig zitten. 'Prima, ik vertrouw je erop, ook als er iets misgaat jongen, jij bent verantwoordelijk." Hij grinnikte even en knikte toen. Hij had er wel zin in en moest even lachen omdat hij bijna van zijn barkruk afgetrokken werd. "Ja, ja.' Lachen keek hij naar Jared. "Ik koop wel bier voor je, dan hou je je klep." Lachend keek hij naar Jared en grinnikte. "Je moet geen geheim hebben. Gewoon naar bed gaan met ze, dat is mijn tactiek, voor zover ik weet. Ik heb niets anders gedaan en hoe ik aan Féren kom? Ik kan dansen, ik dronk wat koffie met haar en ik ben de ochtend erna teruggekomen met een ontbijtje. Perfect, beter kan toch niet?' Lachend keek hij naar hem en knikte, een mannenavond, dat klonk zeker goed. Hij grijnsde dan ook breed. "Dat vind ik een prima voorstel, dan drink ik dit glas leeg en bestel dan geen bier meer.' Anders zou hij wel echt een probleem hebben met rijden natuurlijk. Hij wilde maar al te graag met Jared rijden, lekker op een motor over de weg scheuren, hij had nu al behoefte aan die adrenalinekick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bar the Rose - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bar the Rose
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ellen Maria Rose

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: