Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Hotel Mondrian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:33 pm

Eliza keek naar hem, ze slikte even. Was het gewoon goed? Hij kuste haar lippen, zachtjes kuste ze mee, en glimlachte zo mooi. Twijfelend keek ze op naar hem. Hij had zich bedacht.. Wat? Haar ogen werden groot. Al gauw was haar bovenlijf ontbloot. Ze stond tegen de muur aan geduwd en slikte. "Oh." Fluisterde ze geschrokken, toch kuste ze vol verlangen mee. Ze kon er niets aan doen maar hij wond haar zo op. Genietend gaf ze een kreetje toen hij bij haar binnen ging. Eliza hield hem vast en kreunde opgewonden. 'Oh hm.. Ja.." Kreunde ze en ze sloot haar ogen. Het voelde heerlijk als hij dat deed en verlangend beet ze op haar onderlip. Ze bewoog haar heupen wat mee, dit voelde als een opluchting na dat vreselijke eitje. Ze keek hem onder haar wimpers door aan. "Hm.. Dean.." Jammerde ze genietend.

-
Even eten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:46 pm

Hij streelt haar borsten en maakt haar tepels hard. Eliza leek het allemaal toch niet zo erg te vinden. Nu tilde hij haar op dus het spelen met haar borsten ging helaas niet meer. Dean blijft even stil in haar en begon dan zacht te stoten terwijl hij keek hoe de mooie borsten van Eliza mee bewogen op zijn ritme. Nu begon hij het ritme te versnellen. Steeds sneller, steeds harder en steeds dieper stootte hij haar. "Eliza..." Kreunde hij zachtjes in haar oor. Ze was zo heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 6:47 pm

Eliza kreunde genietend doordat hij zo met haar tepels speelde. 'Oh ja.." ze vond het helemaal niet zo erg dat het wat harder ging. Ze sloeg haar benen om hem heen en kreunde verlangend. 'Oh fack ja..!" Kreundeze opgewonden uit. Hij ging steeds harder en dieper, ze was zo klaar voor hem. Haar spieren spanden zich aan en opgewonden kwam ze klaar. "Oh meer.." kreunde ze jammerlijk. Ze vond het heerlijk en sloot haar ogen tevreden. Eliza vond het heerlijk. "Misschien had ik het wel niet moeten vertellen.' Fluisterde ze uitdagend in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:18 pm

Het was ongelooflijk. Eliza vond het nu gewoon heerlijk om klaar te komen. Ze vroeg ook nog voor meer toen het gebeurde. Toen hij de spieren in haar voelde aanspannen. Dean drukte gewoon door. Af en toe hoorde je gegrom of een echte mannelijke kreun. Hij kuste haar verlangend met zijn ogen gesloten. Hij wilde alles kunnen voelen. Zijn hart klopte als een bezetene. Hij voelde lichte zweetdruppels over zijn rug. Dit noemde je pas een goede workout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:23 pm

Het was goddelijk, wat hij met haar lichaam deed was ongelofelijk maar ze vond het heerlijk. Ze kreunde verlangend. Hij ging door en ze kreunde luid zijn naam. Ze gooide haar hoofd in haar nek en hield hem vast. Haar benen trilden en het was maar goed dat ze er niet op stond, dat had ze absoluut niet volgehouden. Grijnzend van genot keek ze naar hem. "Oh.. Dean.." Kreunde ze moeizaam. "Zo wil ik nog wel meer strafpunten." Ze keek hem genietend aan en gaf een opgewonden kreetje als hij soms een bepaalde beweging maakte. Hij zou haar alle hoeken van de kamer laten zien als hij zou willen en ze zou het niet eens erg vinden. Integendeel, ze vond het heerlijk. Alles in haar verlangde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 8:57 pm

Hij was verslaafd. Verslaafd aan haar. Ze maakte hem helemaal gek. Eliza had een uitwerking op hem dat was ongelooflijk. Harder dan dit on hij haar gewoon niet nemen. Haar benen trilde zelfs van deze ongekende, heftige sensatie. Haar lippen raakte opgezwollen van al dat zoenen, dat heftige zoenen wat Dean deed. Bijten, trekken, spelen met haar tong. Alles. "Ondeugende dame hier." hijgde hij zachtjes. "Ik wist wel dat je dit lekker zou vinden." Hij keek haar met zijn donkere ogen aan en ging zo uren door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimema maa 09, 2015 9:32 pm

Eliza keek hem opgewonden aan. Ze werd helemaal gek van genot en keek hem aan. Ze hijgde zwaar en jammerde genietend. Uiteindelijk was ze op. Ze hield hem nog maar slap vast. Hij was uren doorgegaan en ze was helemaal rauw van onder. "Stop.." Fluisterde ze zacht. Ze was te vaak en te veel klaargekomen. Haar lippen deden pijn en waren opgezwollen. Moe keek ze hem aan. "Zullen we in de jacuzzi gaan zitten?" Vroeg ze mompelend en fluisterend. Ze leunde tegen hem aan en hield hem vast. Ze zou zo in slaap kunnen vallen en streelde over zijn borst. 'Ik geef me gewonnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 12:53 pm

Hij merkte naarmate de uren verstreken hoe slapper Eliza werd. Dit was namelijk haar straf geweest. Dean had allang moeten stoppen en dat had hij niet gedaan. Hij deed even zijn kaken op elkaar en liet zichzelf nu klaarkomen. Al zijn spieren spande aan, zijn borstkas ging vlug op en neer en hij sloot zijn ogen. "Mmm..." Dit was het beste gevoel in de wereld. Daar kon niets aan tippen. Hij grijnsde toen ze zich gewonnen gaf. "Ik hoop dat je je lesje nu geleerd hebt Eliza." Hij kwam uit haar en tilde haar even naar de badkamer. Daar maakte hij haar met een handdoek schoon en trok haar kleren voor haar uit. "Ja dat is een goed idee. Jij in de jacuzzi en dan ga ik heel even opruimen." en drukte een kus op haar kruin voordat hij haar optilde en voorzichtig in de jacuzzi zette. Het was nu op wat normale temperatuur en ging het iets voor haar verhogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 12:57 pm

Eliza keek naar hem. Ze zuchtte diep en keek in zijn ogen. "Was dit een les? Ik dacht dat dit voor mijn genot was.' Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze keek in zijn ogen en grinnikte. "Kom je erna wel bij me zitten?' Ze liet zich verzorgen door hem en kreunde tevreden toen ze in de jacuzzi zat. 'Hm.. Ik ben zo beurs daaronder.. Wedden dat ik straks blauwe plekken heb?" Ze ging genietend zitten en rekte zich moe uit. "Dean.. Seks met jou is heerlijk, ik wil echt graag nog eens zo'n dag herhalen." Eliza bedacht zich dat hij het gehad over slaan. Langzaam keek ze om. "Zou je me echt slaan?' Ze beet op haar onderlip. Het idee gaf haar kriebels in haar buik maar ze wist niet of dat goed of slecht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:01 pm

"Het was een les. Althans een poging tot." Dean glimlachte nu lief naar haar. Ze zou het straks wel merken als ze moest lopen. Dan wist Eliza duidelijk dat het een les was geweest. En de dagen erop zouden ook geen pretje zijn. Dean lachte. "Zeker. Dat is nu de bedoeling. Die blauwe plekken zijn het bewijs dat je van mij bent. Dus waag het niet om anderen je lichaam te zien of te laten schenken." Want dan was hij zo klaar met haar. Hij begon alles netjes op te ruimen. Niet te overdreven natuurlijk want anders had het hotelpersoneel niets meer te doen.
Hij kwam uiteindelijk zelf ook in de jacuzzi zitten. Uiteraard gewoon naakt. Eliza had hem toch al in zijn volledige glorie kunnen bewonderen. "Eliza. Je doet net alsof ik je zou mishandelen." Hij sloot zijn ogen. "Billenkoek is wat anders als echt slaan." Dean schudde zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:14 pm

Eliza keek naar hem en glimlachte even, zeker omdat hij zo lief naar haar glimlachte. "Ik denk dat het wel is overgekomen." Zei ze braaf en ze bleef in de jacuzzi zitten. Stil keek ze naar hem, zacht beet ze op haar onderlip. "Oh Dean jeetje, ik ben niet je eigendom." Hij leek het veel te serieus te nemen en ze keek hem aan. Ze wist best dat hij niet wilde dat ze nog seks had met een ander maar toch, hij was haar baas niet. Rustig begon ze te spelen met het water en luisterde rustig naar hoe hij opruimde. Zodra hij bij haar zat kwam ze tegen hem aan zitten. "Alsof ik weet wat je bedoelt. Normaal zeggen mensen niet tegen mij dat ze me billenkoek gaan geven." Ze schudde haar hoofd en keek naar hem. "Wat moet ik er dan van denken dat je me niet slaat?" Ze glimlachte liefjes naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:29 pm

Dean keek haar met serieuze donkere ogen aan. "Eliza. Laat mij duidelijk zijn. De enige reden waarom ik met jou naar bed ga, is omdat ik verwacht dat je met niemand anders hetzelfde doet. Zo niet. Dan kun je nu vertrekken." Zijn stem klonk kil. Zijn hele houding was kil. "Ik heb geen behoefte aan iemand die voor iedereen de benen spreidt. Laat dat even duidelijk zijn." Dean kon heel hard zijn. Als je hem wilde moest je er iets voor over hebben. Hij zou zelf ook niet met iemand naar bed gaan. "Je wist wat de overeenkomst in hield." Hij gleed met zijn hand door zijn donkere lokken.
Dean lachte zachtjes. "Hmm dat kan ik mij wel voorstellen. Je hebt lekkere billenkoek. Dus wat je eigenlijk opwindt en de iets minder prettige variant er van." Dean keek haar nu serieus aan. "Ik zou je nooit opzettelijk pijn doen. Nooit." Dean glimlachte lief terug. "Ik kan ook best lief zijn. Soms"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:53 pm

Eliza keek naar hem. Zijn donkere ogen gaven haar een nerveus gevoel en doordat hij zo kil was keek ze weg. "Dat zeg ik ook niet. Zo bedoelde ik het helemaal niet Dean." Ze keek hem aan, het klonk alsof ze een hoer was en ze keek weg. Het zou haar wel beperken, zelfs Eliza was wel eens dronken geworden dat ze niet meer wist hoe ze ergens bij was geëindigd. Ze keek naar het water. "Ik voel me haast een hoer door hoe je het nu brengt. Alsof ik voor iedereen mijn benen spreid." Eliza keek hem niet aan, ze was het niet gewend dat mensen zo hard tegen haar waren en ze bleef zitten. Ze wist nu in ieder geval dat ze geen fouten moest maken want anders had ze een probleem met hem. Ze beet op haar onderlip.
Eliza keek hem aan, ze luisterde maar was wel stiller. "Ik begrijp het." Stil onderzocht ze zijn gezicht, ze begreep zo weinig van hem en zachtjes beet ze op haar onderlip. "Ik vind je lief..' Bekende ze zachtjes en ze keek hem aan. Dat was toch niet fout?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 10, 2015 11:58 pm

Dean deed zijn armen over elkaar. Wat moest hij hier nu op zeggen? Dean zuchtte eens diep. Hoe ging hij dit minder hard tegen haar vertellen. "Heb ik dat gezegd? Ik waarschuw je alleen Eliza. Ik hou niet van vrouwen die liegen of mij iets beloven en vervolgens er niet aan houden." Dean keek even weg. "Umh... Voor mij is seks geen noodzaak en een vrouwelijke metgezel ook niet. Dus dat wij dit nu hebben is al heel wat voor mij." Kwam dit minder hard over? Als hij het meer naar zichzelf betrok? "In ieder geval. Ik kom er altijd achter. Ik voel het aan als vrouwen mij bespelen. Ik heb hele nare ervaringen ermee gehad. Laten we het daar maar op houden." En hiermee was ook alles gezegd.
Bij haar laatste woorden trok hij haar naar zich toe en kuste haar liefdevol. "Dat vind ik nu leuk om te horen. Ik vind jou ook lief." Hij glimlachte terwijl hij zichzelf dat hoorde zeggen. "Oké. Dat ga ik niet nog eens zeggen." Dat haalde namelijk zijn ego naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:18 am

Eliza keek naar hem en slikte. Ze bleef zitten en slikte even. "Maar ik wil ook helemaal niet liegen." Ze knikte maar en luisterde stilletjes. Ze wilde hem geen nare ervaringen geven en keek naar het water. Toch voelde het niet goed, alsof ze totaal afgesloten was van al het andere. "En al zou het gebeuren dan zou ik het nog eerlijk tegen je zeggen, ik ben een belabberde leugenaar en ik mag je. Ik zou je niet kwijt willen raken, ook al wil je me niet meer in bed. Of zit dat er niet in?' Ze keek hem aan en slikte, ze wilde weten hoe het in elkaar zat. Het was geen zakelijke die ze gesloten had, niet voor haar tenminste.
Zachtjes kuste ze mee en glimlachte verlegen. "Maar je hebt het nu al gedaan, dus ik zal het onthouden. Dat is goed genoeg voor mij." Tevreden sloot ze haar ogen en bloosde even. Ze vond het fijn met Dean ook al zaten er wat rare dingen aan hem maar die nam ze maar voor lief mee, dat vond ze niet zo erg dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 9:46 am

"Goedzo." Dat was namelijk zijn grootste allergie. Leugens. Mensen logen veel te veel. Wilde hem dingen wijsmaken maar Dean wist beter. En dat bedoelde hij in algemene zin. Bij haar woorden keek hij met zijn bruine ogen naar haar. Wat moest hij hier op zeggen?
"Hou er rekening mee Eliza. Fuckbuddies zijn trouw aan elkaar. Zal jij niet aan onze afspraak houden, niet dat ik daar vanuit ga. Dan ben je dood voor mij." Dean leunde wat meer naar achteren. "Ik vergeef mensen nauwelijks als ze mij verraden. Als je elkaar je lichaam geeft is het de bedoeling dat het tussen twee zielen blijft. Ik geef namelijk een deel van mijn ziel aan jou. Friends with benefits blijven altijd netjes trouw totdat iemand van de twee het afbreekt. Als jij iemand vindt die jij leuk vindt, dan moet je dat gewoon zeggen. Dan ben je vrij om te gaan en staan wat je wilt. Maar dat moet je mij gewoon van te voren zeggen. Dan worden wij gewoon weer vrienden. Maar als je zogezegd ´vreemdgaat´ dan heeft dat negatieve consequenties. Dat geldt trouwens ook voor mij hoor Eliza. Ik ga wel met vrouwen om maar ik zal met niemand de lakens in duiken. Daarbij is de kans op soa's groter." Dean glimlachte. "Maar waarom zoveel negativiteit? Ik vertrouw erop anders had je het nooit geaccepteerd toch? En als je wilt stoppen moet je dat nu zeggen. Even goede vrienden." Hij had nooit zoveel gesproken in zijn leven. Zijn stem werd er zelfs schor van.
Dean deed zijn armen om haar middel slaan. Hij kuste haar zachtjes. "Als je het maar niet aan iemand verteld. Daar gaat mijn ego." Hij drukte een speelse kus tegen haar slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 9:57 am

Eliza slikte even, zijn woorden waren hard maar wel logisch. Ze knikte even en bekeek hem stilletjes. e snapte het en knikte ten teken dat ze het begreep. Zachtjes beet ze op haar onderlip. "Nee, ik snap het Dean." Ze had nooit verwacht dat hij zo heftig zou reageren erop. Eliza keek naar de jongeman, was hij gekwetst vroeger? Het leek er wel op. "Ik vond het heel fijn, ik denk niet dat ik wil stoppen." Ze keek naar hem en slikte. Het was een raar soort relatie vond ze en ze beet even op haar onderlip. "Ik ben gewoon bang een fout te maken, ik heb dat wel eerder gedaan." Bekende ze zachtjes. Ze was bij een eerdere relatie wel eens vreemdgegaan dus ze wist dat ze het in zich had om niet altijd trouw te zijn. Zachtjes zuchtte ze even.
Eliza keek op haar hem. Zachtjes kuste ze mee met hem, zijn heerlijke lippen weer even. "Hm ik zal het tegen iedereen vertellen." Hij kon zo heerlijk speels zijn en zachtjes streelde ze over zijn borst heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 11:23 am

Hij leek voor het eerst in lange tijd wat kwetsbaarder. Dean wilde gewoon een punt maken. Dat was alles. Hoe meer hij erover ging praten hoe meer hij aan zijn vader moest denken. Dit moest ophouden. Het onderwerp moest leuk blijven. "Dat is fijn." Hij streelde zachtjes de huid van haar rug, liefkoosde haar door haar sleutelbeen te kussen. Bij haar volgende woorden keek hij op. "Dat had ik niet achter je gezocht. Tja onthou dit. Het is alles of niets." Hij streek haar bruine lokken naar een kant. "En daarbij. Wie kan nu aan mij tippen?" Zei hij op een amuserend toontje. "Maar als je echt door iemand anders voelt aangetrokken, dan zeg je me dat. Dan kunnen we het altijd afbreken. Laten we nu gewoon van elkaar genieten goed?" Hij beet zachtjes in haar onderlip en trok eraan. "Waag het. Of wil je nu echt stiekem die billenkoek van mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:07 pm

Eliza keek even naar hem. hij leek zo kwetsbaar en dat was ze natuurlijk niet gewend. Verlegen keek ze naar hem, doordat hij haar zo liefkoosde. "Het was ook niet gepland, het gebeurde gewoon." Bekende ze eerlijk en ze bloosde. "Niemand.' Lachend keek ze naar hem en kuste hem zachtjes. Ze vond het fijn dat hij weer zo luchtig deed. "Dat beloof ik, ik zal met je praten daarover, over alles." Eliza bloosde doordat hij in haar onderlip beet en kreunde uitdagend. Ze keek hem uitdagend aan. Lachend keek ze hem aan. "Dean heeft gezegd dat hij me lief vond wereld!" Riep ze en ze keek hem uitdagend aan. Ze moest lachen en schudde haar hoofd. 'Ik hoef geen billenkoek." Lachend keek ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:33 pm

De man begon te lachen. "Braaf meisje. Dat is het juiste antwoordt." Hij kuste haar oor en kriebelde door haar haren. Dean keek toen ze begon te blozen. "Schattig." Mompelde hij tegen haar lippen. "Ssst" sst"" Hij legde gauw zijn handen over haar lippen. Hij keek om zich heen en barstte toen in lachen uit. "Hahahaha! Eliza jij bent er echt eentje." Hij tikte haar speels op haar neusje en kon hier wel van genieten. "Zullen we eens uit de jacuzzi gaan?" Hij wilde eens kijken of Eliza nog kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 11, 2015 1:10 pm

Zachtjes grinnikte ze, ze was een braaf meisje. Ze vond het toch wel schattig dat hij haar zo noemde. Genietend kuste ze met haar mee en maakte een genietend geluidje. Ze vond het heerlijk als hij zo met haar haren speelde. Lachend keek ze naar hem en grijnsde. "Zie, zo erg is het helemaal niet dat de wereld weet dat je stiekem een heel lief doetje bent." Lachend keek ze naar hem en grinnikte. Tevreden keek ze naar hem. "Eh.. Moet dat echt? Ik weet niet of ik daar echt zin in heb." Eliza wist zeker dat hij haar wilde testen maar ze wist vrijwel zeker dat haar benen nog slap waren. Ze keek even tussen haar benen, er zaten wel een paar lichtblauwe plekken. Ze zagen er niet pijnlijk uit maar ze zaten er wel. Stil bekeek ze hem even. "Ben je er trots op?" Vroeg ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:40 am

Zijn bruine ogen die je lieten herinneren aan de onheilspellende bossen waar men geen voetstap in durven in te treden, keken met een zachte intensie naar het engelengezicht van Eliza. Ze bracht het beste in hem naar boven op dit moment.
Het was ook fijn dat het gesprek niet meer zo serieus was. Hij wilde niet de harteloze Dean zijn. Hij had ook zijn goede kwaliteiten. Alleen zijn verleden was iedere keer weer een belasting voor hem. De man lachte zorgeloos bij haar woorden. "Het verbaasd je hoe lief ik eigenlijk kan zijn. Ik kan een gemene kerel zijn echter een klein hartje." Dean maakte zichzelf gewoon belachelijk op dit moment. Alleen er zat wel een kern in. Hij ging proberen om zich meer open te stellen tegenover Eliza. Ook om haar uit haar onzekerheid te brengen. De man wilde een positieve invloed op haar hebben zonder dat ze met allemaal negatieve gevoelens bij hem zat.
"Of ik er trots op ben? Misschien een heel klein beetje. Echter heb je ook wel pluspunten gescoord." Hij tilde haar plotseling op en liep met haar naar het bed. Hij legde haar daar neer. "Dus als beloning. Ga ik je nu verzorgen en de pijn laten verzachten. Hoe klinkt dat Eliza?"

----
Hoi Nicolette! Zoals je ziet heb ik een andere schrijfstijl aan genomen. Ik hoop dat ik nu meer creativiteit eruit haal en het leuk is om op mij te reageren. In plaats dat het zo eentonig wordt. Het kan soms zijn dat ik het verhaal helemaal ga omdraaien en er meer plotten in ga gooien haha! als het stoort hoor ik het graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:50 am

Hey! Veel succes, komt vast goed Smile
--
"Stiekem wel, het is verbazingwekkend hoe je kan omslaan." Een lichte glimlach speelde rond haar lippen. Ze beet er zachtjes om, blij dat hij zo zorgeloos keek. Soms kon hij zo fronsen of bezorgd kijken. "Ik denk dat dat hartje wel groter is Dean.." In haar ogen was hij aardig, hij had misschien wat gekke voorkeuren maar dat nam ze absoluut voor lief. Hij gaf haar ook een heerlijk gevoel, alleen zijn donkere blik al liet haar buik samen trekken. "Ik wist het wel." Lachend keek ze naar hem, plagend gaf ze hem een duwtje. Gauw greep ze hem vast. "Dean!" Riep ze geschrokken uit en ze greep hem vast. "Ik vind het fijn om te horen dat ik het ook wel goed doe." Een tevreden glimlach lag rond haar lippen en glimlachte tevreden. "Dat klinkt fijn Dean.." Ze streelde door zijn haren heen en lag tevreden op bed. Ze keek even naar haar benen. Het was wel gekleurd, dat was ze niet gewend. Eliza beet zachtjes op haar onderlip. "Ik vind je intrigerend Dean, ik ben blij dat ik heb ingestemd ermee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:55 am

"Hmm. Misschien heb ik wel wat vrouwelijke hormonen in mij. Dat zou mijn moodswings kunnen verklaren." Dit bedoelde hij duidelijk als een grap. Bij haar opmerking keek hij haar tikkeltje bescheiden aan. "Misschien heb ik wel helemaal geen hart." Er waren redenen waarom bepaalde dingen zijn voorkeur hadden. Zijn vader had op de dag vandaag nog veel invloed op hem.
"Ik kan complimenten geven als het nodig is. Zo'n boeman ben ik ook weer niet." Hij dacht heel even na. "Ik geef graag complimenten en erkenningen aan iemand." Hij vond altijd belangrijk dat mensen niet altijd het negatieve van zichzelf uit gingen. Iedereen had hun goede en minder goede eigenschappen.
Zijn ogen gleden over haar benen. "Hmm..." Hij stond op, pakte een tube uit zijn tas en maakte het open. Het had een zoete echter toch scherpe geur. Hij deed wat spul tussen zijn handen en wreef het goed uit. "Ik ga je nu een zalf smeren die de pijn zal verzachten en zal zorgen dat de blauwe plekken sneller weg zullen zijn." Dean begon haar zorgvuldig met de nodige voorzichtigheid in te smeren. "Fijn om te horen. Ik dacht eigenlijk dat je je zou terugtrekken. Vooral door mijn dominantie." Ja, Dean erkende het van zichzelf. Hij veegde zijn handen af aan een handdoek. Daarna begon hij Eliza voorzichtig af te drogen en in te smeren met een dagcrème. "Wil je dat ik je help met aankleden?" Hij grijnsde bij deze woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 12, 2015 2:20 pm

"Oh maar dat zou me niets verbazen." Een plagende blik lag in haar ogen en ze kuste hem zachtjes. 'Echt wel, als je geen hart had dan was ik allang weggerend." Ze keek naar hem en streelde even door zijn haren heen. Hij had echt wel een hard, misschien moest hij zelf gewoon nog even uitvinden hoe het in elkaar zat maar hij had er zeker een.
"Dat heb ik wel gemerkt ja." Ze leunde tegen hem aan op het moment dat hij haar vast had. Eliza vertrouwde hem, ze voelde zich veilig in zijn armen. "Niet iedereen kan ze alleen aan. Veel mensen kunnen niet omgaan met complimenten hoewel ze eigenlijk gewoon alleen maar dankjewel hoeven te zeggen en dan is het goed."
Uiteindelijk lag ze op bed. Ze bleef liggen en bloosde. Het spul dat uit de tube kwam vond Eliza eigenlijk best lekker ruiken en ze liet zich insmeren hoewel ze toch een beetje ineen kromp als hij over een pijnlijke plek heen wreef. "Dankjewel." Moest ze er iets van vinden dat hij zulke zalf al op voorhand bij zich had? Had hij verwacht dat ze blauwe plekken zou krijgen..? "Daar heb ik ook aan gedacht." Het kwam er zo uit, maar eerlijk. Ze had er zeker even aan gedacht. Hij domineerde haar, niet in alles maar als ze hem zijn gang liet zeker wel in bed en hoe ze zich daaromtrent gedroeg. "Maar eigenlijk.." Ze twijfelde of ze het wel echt moest zeggen. Eliza wist wel dat hij haar woorden niet verkeerd op zou vatten, dat hoopte ze althans, maar ze was verlegen om eerlijk te zijn naar hem toe. "Eigenlijk vond ik het wel fijn. Alleen in bed hoor, maar het had wel iets." Zo, daar, het was eruit. Stil keek ze vervolgens toe hoe hij haar rustig afdroogde en insmeerde met een dagcrème die echt heerlijk rook.
"Ja, graag." Verlegen kwam ze iets overeind. 'Mijn kleren liggen nog in de woonkamer, waar je ze uit had gedaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotel Mondrian - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotel Mondrian
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shangri-La Hotel - Parijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: