Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Hotel Mondrian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:49 pm

Lachend keek ze naar hem. "Prima, ik ben blij dat het mag.' Vrolijk keek ze in zijn ogen en genoot. "Ja inderdaad, we lijken inderdaad op elkaar want jij bent zo vreselijk koppig!" Lachend keek ze naar hem en genoot. Ze knikte tevreden, ten teken dat ze daar wel genoeg mee zou nemen. Lief streek ze even door zijn haren heen, blij dat hij haar wens gewoon accepteerde.
Eliza kreunde genietend door zijn rauwe stem en genietend keek ze hem aan. Opgewonden begon ze hem af te trekken en streelde zachtjes met haar vinger over de top. Ze gaf een genietende grom toen ze zijn hand an haar borst voelde. Gewillig opende ze haar benen iets meer en voelde zijn vinger in haar. "Oh god.." Fluisterde ze zachtjes. Ze verstijfde even van opwinding. Ze konden zo betrapt worden en dat maakte haar nog iets meer opgewonden. Ze keek hem aan en grijnsde. "Je maakt me zo opgewonden." Gromde ze in zijn oor. Hij was zo heerlijk en ze beet zachtjes in zijn hals. Genietend keek ze toen in zijn ogen. Er lag een blik in haar ogen die genoeg zei. Ze wilde hem.
"Dean, ik wil je in me. Nu."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:04 pm

"Ik en koppig? Hoe kom je daar nu bij?" Hij keek alsof hij iets heel vreemds had gehoord. Natuurlijk acteerde hij dit. Hij wist van zichzelf wel dat die koppig was. "De koppigste van ons tweeën ben jij jongedame." Hij porde haar plagend in haar zij.
De stemming veranderde en het begon een stuk warmer te worden in de auto. Hij gromde en legde zijn hoofd naar achteren. Eliza was heel kundig met haar handen. Ze deed het nog beter dan hemzelf. Misschien moest hij het Eliza maar voortaan laten doen. Hij kreunde heel lichtjes. "Je doet het goed schatje." Hij glimlachte tevreden en drukte zijn lippen in haar hals en vervolgens op haar sleutelbeen. "Is dat zo?" Zei hij op een luchtig toontje terwijl hij dieper ging met zijn vinger. Haar blik was ontzettend opwindend. Het zorgde ervoor dat zijn innerlijke beest wakker begon te worden. "Wie zei dat ze nog gevoelig was daar beneden?" Hij liet nu een tweede vinger bij haar naar binnen glijden. Zo gemakkelijk gaf hij zichzelf nog niet aan haar gewonnen. Dit spelletje was daar veel te leuk voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:28 pm

Giechelend keek ze naar hem, hij was gek die man die bij haar was. "Ik ben niet koppig.' Ze giechelde doordat het kietelde en hield hem vast. Toch vond ze het niet erg dat de stemming om sloeg, ze genoot ervan. Misschien nog wel meer doordat ze hem zo zag genieten van haar handwerk. Blozend keek ze naar hem. "Dankjewel." Fluisterde ze dankbaar en ze kreunde genietend. "Oh!" Ze kromde haar rug en sloot haar ogen genietend. "Ja. Ja!" kreunde ze verlangend en ze keek naar hem. "Verdomme Dean. Ik ben niet meer gevoelig, ik wil je. Ik wil je nu!" Boos keek ze hem aan en ze bewoog draaiend met haar heupen. Genietend keek ze naar hem en kuste hem verlangend. Ze sidderde van genot toen ze een tweede vinger voelde. "Oh toe, alsjeblieft.." Smeekte ze zachtjes en ze keek hem opgewonden aan. Genietend keek ze naar hem en hield hem vast. Ze vond het zo lekker en opgewonden keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimema maa 16, 2015 11:39 pm

Dit kon echt niet gezond zijn af en toe. Hoe Dean zijn gedachtegang werkte. Iemand helemaal gek maken vond hij heerlijk om te doen. Of beter gezegd. Eliza helemaal gek maken was echt iets waar hij van kon genieten. De man kon zo nog wel uren met haar doorgaan. Ze leek altijd zo lief, zo onschuldig en schattig maar integendeel. Eliza had ook een hele andere kant. Een kant die alleen hij te zien kreeg. Voor nu... en wat doe je als ze iemand anders heeft? Bye bye Eliza. Dean beet nu zachtjes op zijn tong van ergernis. Niet nu. Het moment mocht niet verpest worden. Hij fluisterde zachtjes in haar oor: "Je bent zo lekker geil als je zo boos doet. Ga door ga door." Hij blies zachtjes in haar oor voordat hij aan haar oorschelp sabbelde en zijn tanden er lichtjes in zette. Dean deed de stoel wat meer naar achteren zodat hij meer ruimte had. Ondertussen ging hij nog steeds met zijn vingers behendig door. Ze smeekte hem nu echt. Misschien moest hij haar wel belonen. Dean tilde haar op, trok haar slip en broek wat meer omlaag en liet zichzelf in haar glijden. Hij grijnsde naar haar. "Zo... Nu heb je mij. Alleen deze keer lieve Eliza moet je zelf aan het werk." Zijn donkere ogen keken haar doordringend aan. "Ik wil wel eens zien hoe graag je mij wilt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 12:06 am

Het was zo heerlijk, te heerlijk hoe hij met haar omging. God, hij was zo opwindend. Genietend keek ze naar hem en keek in zijn ogen. "Oh verdomme Dean." Zachtjes kreunde ze toen hij aan haar oorschelp sabbelde en er in beet. Eliza vloekte zachtjes en opgewonden. Ze keek naar hem en kreunde. "Hm.. Ja.." Kreunde ze dan ook tevreden toen hij in haar zat. Hij vulde haar zo heerlijk op en een kort moment genoot ze even daarvan. "Prima.. Prima.." Mompelde ze met haar ogen gesloten en ze leunde met haar handen op zijn borst. Genietend begon ze haar heupen toen te bewegen op hem. Haar bovenbenen deden heus nog wel pijn maar ze was veel te opgewonden om nu te stoppen. Genietend keek ze naar hem en hield hem vast. "Oh je bent zo heerlijk groot.' Normaal zou ze zich zo schamen maar in dit geval niet. Ze liet zich helemaal gaan bij Dean, hij maakte dingen los in haar die ze niet eens kende van zichzelf. Eliza begon steeds sneller te bewegen en ze hijgde. "Oh.. Oh fack.." kreunde ze opgewonden en ze keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:27 am

Hij voelde zich echt The man op dit moment. Eliza wilde hem zo graag en ze moest er voor werken. Werken voor lustgevoelens te laten stillen. Zijn vingers gleden door haar donkere lokken en trok er een beetje speels aan. Voor nog meer opwinding en dominantie in dit spel te bezorgen. Hij drukte zijn lippen tegen die van haar. Gleed met zijn tong brutaal in haar mond en kuste haar vurig. Met een lekker pikant tintje.
Hij kreunde zachtjes tijdens de kus doordat hij zo lekker diep in haar kwam. In deze positie kwam je nog dieper dan gewoonlijk. Daarom deed Dean ook wat voorzichtiger zodat het niet te diep ging. Hij wilde niet Eliza onnodig pijn doen. Eliza deed het heel goed desondanks dat hij haar toe straks echt goed had genomen. Ze moest nog wat voelen daar beneden en toch zette zij zich eroverheen.
"Jij bent zelf ook lekker." Hij kneep in haar billen en stootte nu zelf een paar keer hard in haar. Hij keek haar genietend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:46 am

Zachtjes kreunde ze als hij aan haar haren trok. Het was heerlijk dat hij zo dominant bleef ook al zat zij nu bovenaan. Eliza deed wederom haar best om zijn kus bij te houden. Haar armen legde ze om hem heen en ze speelde met zijn tong. Ze wilde laten zien dat hij niet de enige was die er passie in kon leggen. Genietend keek ze in zijn ogen, dit genot liet haar over de pijn die ze voelde heen stappen en verlangend kreunde ze. Ze liet hem diep in zich glijden, tot ze echt niet meer kon en uitdagend keek ze even in zijn ogen. Haar heupen bewoog ze een beetje voor ze weer omhoog kwam en het nog enkele keren herhaalde tot het gemakkelijk ging zonder zichzelf nog extra pijn te doen. Ze was zo opgewonden, voor Dean wilde ze alles wel doen.
"Hm, dat voel ik ja." Kreunde ze in zijn oor, heerlijk was het als hij in haar billen kneep. Ze ademde zwaar en gaf een kreetje toen hij hard in haar stootte, ze vloekte zachtjes en hield zich vast aan een handvat aan het dak toen hij zo stootte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 11:21 am

Langzaam voelde hij zweetdruppels op zijn voorhoofd. Heel lichtjes die hij gelijk wegveegde met de rug van zijn hand. Hij wist dat vrouwen dat een afknapper vond. Een man die teveel zweette. Hij daar in tegen viel mee. Hij tikte lekker op haar bil en je hoorde een kletsend geluid. Hij glimlachte tijdens de kus en voelde hoe zijn adem begon te verzwaarden. "Eliza..."Kreunde hij zachtjes haar naam tijdens deze heerlijke seks. Seks in de auto kon echt lekker zijn. Het was een soort andere spanning. Ieder moment kon je betrapt worden ook al zou dat echt niet gebeuren. Niemand ging zo maar de portier van iemand zijn auto openen.
Zijn andere hand gleed weer onder haar blouse om haar volle borsten eens goed te verwennen. Hij speelde met haar tepels, kneep er zachtjes in. Hij bekeek haar reactie toen hij nu begon te bewegen. Hij ging nu wat sneller maar maakte zich stiekem toch wel zorgen. "Je moet mij echt zeggen als ik je pijn doe Eliza."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 1:14 pm

Eliza keek hem met een opgewonden blik aan. Ze kreunde toen hij haar op haar bil tikte en ze keek naar hem. Ze genoot en kreeg een rilling bij het horen van haar naam. Kreunend keek ze hem aan en bewoog opgewonden door. Ze wist dat dit nog lang kon duren en ze vond het totaal niet erg. Ze was zo opgewonden. Zachtjes gaf ze een kreetje op het moment dat hij in haar tepel kneep en ze drukte haar borsten meer naar voren. Opwinding had zich meester van haar gemaakt en ze keek naar hem. Hijgend bewoog ze mee. "Verdomme. Je gaat nu door Dean of ik doe je iets aan." Siste ze kreunend in zijn oor. "Zoals je zag kon ik net nog lopen." Eliza keek naar hem, ze beet kreunend op haar onderlip toen hij sneller begon te bewegen en greep hem vast aan zijn haren. Zacht trok ze zijn hoofd naar achteren en begon een kus, ze duwde zachtjes haar tong bij hem naar hem naar binnen, zij mocht ook eens een passioneel spel met hem starten vond ze. Kreunend sloot ze haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 5:01 pm

De ramen begonnen langzaam aan de binnenkant te beslaan. Vanaf buiten zag je er niets van. Ook ging de auto niet op en neer wat je soms in films zag. Heel overdreven natuurlijk. Eliza deed het schitterend. Ze begon het echt te leren om zichzelf helemaal te laten gaan. Om geen chroom te hebben. Dean moest het toegeven. Hij wist bij iedere vrouw hun wellustige kant omhoog te brengen. Alleen bij Eliza voelde het zo anders. Het verveelde niet, kon uren, zelfs dagen doorgaan. En hij vond het ook niet erg om met haar buiten dit ook dingen te doen. Wat normaal nooit in zijn straatje paste. Hij masseerde haar borsten iets ruwer zodat je de intensiteit beter kon voelen. Zijn donkere ogen werden iets groter toen ze haast tegen hem vloekte. Dit had hij totaal niet zien aankomen. Waar kwam deze dominantie plotseling vandaan? Het beviel hem. “Ja mevrouw.” Sprak hij gehoorzaam terwijl zijn lippen tegen haar wang drukte en daar zachtjes in beet. Hij greep nu weer met beide handen haar billen vast. Hij begon de tempo nog sneller op te voeren en nog dieper bij haar naar binnen te gaan. “Je voelt zo goed aan.” Gromde hij. Eliza trok zijn hoofd wat meer naar achteren en kuste hem plotseling. Meestal nam zij nooit het initiatief. Eliza leek hem nu echt te willen. Hij kuste haar gretig terug en bracht dit passionele spel naar een hoger niveau. Ook nu sloeg de man zijn ogen en was niet meer in staat om te stoppen. Zij zorgde dat hij al zijn controle verloor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 17, 2015 10:21 pm

Het was zo heerlijk om zonder schaamte zoiets te doen. Om jezelf helemaal te laten gaan en enkel te concentreren op het genot van jezelf en van de ander. Dat deed Eliza nu, ze deed niets anders meer. Hield geen rekening met mensen die hun misschien konden zien of zouden horen. Kreunend voelde ze hoe hij haar borsten ruwer masseerde, ze gromde zacht van genot. Het voelde heerlijk als hij zo ruw aan haar zat. Een golf van genot ging door haar heen toen hij mevrouw tegen haar zei. Eliza keek in zijn ogen en grijnsde een beetje. Ze jammerde zachtjes zijn naam toen hij sneller en dieper ging. Straks zaten de afdrukken van zijn hand nog op haar billen. Genietend kuste ze mee, ze voelde hoe gretig hij met haar mee kuste. Ze zou er zo zijn. Lang hield ze dit niet meer vol. Het voelde zo heerlijk. Eliza hield hem stevig vast toen ze ongecontroleerd met haar heupen schokte. Al haar spieren spanden zich aan en met een diepe kreun noemde ze zijn naam terwijl ze haar hoogtepunt bereikte, niet dat het veel uit zou maken. Ze had Dean nu wat langer meegemaakt en hij kon nog zo lang door gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 18, 2015 12:00 am

Geen grenzen, geen schaamte en alleen elkaar. Dit vond Dean nu echt heerlijk. Je gedachten op 0 zetten en jezelf verliezen in puur genot. In dit gevoel wat met bijna niets te vergelijken was. Eliza wist hem te bevredigen op zoveel gebieden. Haar zo zien maakte gelijk zijn dag. Ze had een geweldige seks appeal waar vele vrouwen jaloers op mochten zijn. En daarbij ook nog eens een lief karakter. Zijn ademhaling begon nu in licht gehijg te veranderen. Dit was pas sporten. Hij hoefde vandaag in ieder geval niet meer te breakdancen. Hij merkte hoe haar houding begon te veranderen. Hoe haar kreunen begonnen te klinken. Ja, Eliza ging klaarkomen. “Goedzo schatje. Laat je lekker gaan.” Fluisterde hij in haar oor. Hij ging nog iets sneller wetend dat haar hoogtepunt zou komen. Op het moment dat ze kwam bekeek hij haar. Zijn donkere ogen observeerder haar houding. Hij daar in tegen kwam nog lang niet klaar. Alleen deed hij het dit keer niet voor zichzelf. Op het moment dat zij nog na sidderde stopte hij langzaam met stoten. Hij stopte en sloeg zijn armen liefkozend om haar heen. Drukte een kus tegen haar hoofd. “Het is zo moeilijk om te stoppen maar ik ga nu niet door. Het gaat dadelijk alleen maar pijn doen. Ik wil je de genot laten herinneren en niet de pijn.” Hij kuste haar voorzichtig. “Je bent mij er eentje, weet je dat?” Hij maakte nu iets het raampje open voor frisse lucht en zodat ze iets werden afgekoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 18, 2015 8:53 am

Eliza keek naar hem. Het was heerlijk om zulke seks te hebben en zeker met een man als Dean. Hij deed zijn best, zoals hij altijd deed. Het was goddelijk. Opgewonden ging ze door met bewegen. Ze kreunde en jammerde zachtjes. "Ja.. Ja!" Kreunde ze gehoorzaam. Het was zo heerlijk en kreunend kwam ze klaar. Haar lichaam spande zich aan, ze gooide haar hoofd in haar nek en kreunde zijn naam. Hijgend leunde ze tegen hem aan. Hij sloeg zijn armen om haar heen en glimlachte. "Dankjewel, ik kan je misschien nog wel helpen zo.." Fluisterde ze hijgend maar ondeugend in zijn oor. Ze giechelde en kuste zachtjes mee. "Hoezo?" Ze keek hem lief aan. Eliza straalde helemaal, seks deed haar zeker goed. Ze kreeg er een blos van op haar wangen en een warme blik in haar ogen. "Dean, dit is echt heerlijk. Seks met jou is zo goed, ik zou het overal wel kunnen doen met jou." Fluisterde ze zachtjes kreunend. Ze streelde door zijn haren heen en bleef tegen hem aan zitten. Soms bewoog ze nog zacht, hij zat immers nog in haar. Als hij wilde dan kon ze hem nog wel even verwennen maar ze kende zijn uithoudingsvermogen, dat zou wel even duren. Er lag een voldane blik in haar ogen en ze streelde zijn wang. "Je bent een knappe man en echt heerlijk gezelschap."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedo maa 19, 2015 2:18 pm

Hij bekeek Eliza in al haar glorie. Ze zag er schitterend uit. Haar schattige wangetjes die rood werden, haar opwindende blik en haar heerlijke, bruine ogen waar hij uren in kon blijven kijken. Hij blies zachtjes in haar oor en sabbelde zachtjes aan haar oorlel. "Goedzo schatje. Kom maar klaar. Laat je helemaal gaan." Hij kuste haar en gleed met zijn haren door haar warrige lokken. Daarna hield hij haar stevig tegen zich aan. Drukte een kus op haar kruin. "Helpen? Nee nee Eliza. Is echt niet nodig." Glimlachte hij liefjes naar haar. "Het draait allemaal om jou." Hij vond het heerlijk om haar zo tegen zichzelf aan te drukken. Het begon nu vertrouwd te voelen.
"Je weet mij op alle vlakte te bevredigen Eliza. Je hebt een magische werking op mij." Hij drukte nu een kusje tegen haar slaap. Zijn ego werd duidelijk weer gestreeld. Eliza haar complimentjes ontving hij al te graag. "Hmm... We hebben alle tijd van de wereld en we gaan het overal doen. Maak je geen zorgen. Ik weet genoeg plekjes waar we het kunnen doen." Fluisterde hij verleidelijk in haar oor. De man voelde hoe zij nog zachtjes bewoog. "mmm.. Eliza. Niet doen." Smeekte hij zachtjes. "Dadelijk ga ik weer door. Je weet hoe lang ik kan volhouden." Zijn donkere ogen stonden plagend. "Dat geldt ook voor jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:08 pm

Het was heerlijk om zichzelf zo te laten gaan, precies zoals hij dat wilde. Nog nagenietend lag ze tegen hem aangedrukt. Ze glimlachte ven en sloot haar ogen. "Nou vooruit.' Fluisterde ze zachtjes en ze keek naar hem. Ze was moe, dit eiste zijn tol ondanks dat ze toch wel om de dag ging hardlopen. Verlegen keek ze naar hem doordat hij zei dat ze een magische werking op hem had. Zachtjes giechelde ze even. De kus op haar slaap gaf haar wederom een totaal ander gevoel dan dat seks met hem haar gaf. Ze bloosde een beetje en knikte. "Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ik vertrouw je en je mag me overal naar toe leiden." Fluisterde ze hem liefjes toe. Ze keek naar hem toen hij haar smeekte om te stoppen en ze bleef even stil zitten, het voelde nog vol in haar en zachtjes moest ze lachen. 'Ja, dat weet ik wel." Ze streelde door zijn haren heen. "Ik vind het stiekem wel heerlijk dat je zo..  De meeste die kunnen dat niet.." Ze was nog altijd een beetje verlegen om zulke dingen te benoemen ook al zat ze nu naakt tegen hem aan. Eliza had rode wangen en keek hem liefjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:22 pm

"Ik zie en merk dat je toch wel vermoeid bent. Ik wil je niet nog meer forceren. Dit was een zware, eerste nacht. En daarbij." Hij beet zachtjes in haar wang. "Hoef ik niet klaar te komen om te kunnen genieten. Jou zien te genieten is mijn doel." Hij glimlachte lief naar haar terwijl hij haar hand vastpakte en zijn vingers met die van haar verstrengelde. "Je bent echt leuk als je bloost." Fluisterde hij zachtjes tegen haar zachte lippen die hij opnieuw proefde door haar te kussen.
Eliza deed gewoon alles wat hij zei, zoveel vertrouwen had zij in hem. Zo voelde het dus als iemand je deed vertrouwen. Als iemand je niet zag als de monster zoals zijn vader. "Dat is goed. En daarbij zal ik geen dingen doen wat je niet wilt." Eliza, wat een verrassing. Iets wat hij totaal niet had zien aankomen. Hij leek wel betoverd en hopelijk bleef ze nog lang bij hem. Stiekem hoopte hij niet dat iemand haar hart zou veroveren. En aan de andere kant wilde hij haar niet kwellen door voor altijd haar vrijheid te 'ontnemen'. "Kom dame. Het wordt tijd dat ik je thuis ga afzetten. Dan kan je nog een beetje uitrusten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:37 pm

Verlegen keek ze hem aan en knikte. "Je hebt gelijk."Bekende ze zachtjes. Ze gleed langzaam van hem af en hield zijn hand vast. Ze vond het fijn om zij hand vast te houden. Zachtjes kuste ze mee met hem en bloosde nog erger. 'Niet zeggen." Giechelde ze verlegen en ze keek weg. Rustig deed ze haar kleding weer goed en keek in zijn ogen. Hij was zo goed en lief voor haar. "Dat weet ik, je bent wel een beetje een open boek hoor Dean." Ze giechelde plagend en keek hem lief aan. Zachtjes deed ze zijn haren goed, ze had het immers helemaal door de war gegooid en keek in zijn ogen. 'Ja, ik ga slapen, geloof me.' Eliza ging rustig zitten en deed haar riem om. Ze beet even op haar onderlip. 'Dus ik zie je vrijdag weer?' Vroeg ze, ze zou natuurlijk wel app contact met hem houden maar dat was toch anders, Dean werkte verslavend. Nu ze hem eenmaal had gehad wilde ze eigenlijk alleen maar meer en meer. Hij was een heerlijke man en wist haar precies zo te laten genieten dat het haar helemaal uit putte. Verlegen keek ze even naar hem en bleef rustig zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimedo maa 19, 2015 11:51 pm

"Wanneer heb ik dan geen gelijk?" Zijn donkere ogen hadden een amuserende glans in zich. "Heb eigenlijk altijd wel gelijk in mijn leven." Hij kneep plagend in haar neusje. "En eten." Nu hoorde je de serieusheid in zijn stem. "Ik meen het Eliza. Echt goed eten. Wat ik met je doe vraagt veel van je lichaam. Ik wil dat je genoeg uitrust en goed eet. Anders kan ik je niet nog meer laten zien. Want dit was pas het begin." Hij had nog zoveel in petto voor haar.
"Ik moet het juist wel zeggen." Hij pakte haar bij haar kin beet en zorgde ervoor dat zij hem wel moest aankijken. "Dan word je nog roder en kan ik er nog langer naar kijken." Hij drukte een kusje op haar mondhoek. De man vond het een lief gebaar dat ze zijn haren goed deed. "Zo zo. Eliza zorgt ervoor dat ik netjes over straat ga." Dean deed zijn rits dicht en knoop. Hij startte de motor en begon in de tussentijd al te rijden. Bij haar vraag keek hij haar kant op. "Ja? Dat heb ik toch gezegd? Niet zo onzeker. Of wil je mij stiekem nu iedere dag zien?" Hij bedoelde het plagend, niet wetend dat het misschien wel zo kon zijn. De meeste werden al gek door hem als ze een dag met hem rond deden hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimevr maa 20, 2015 8:43 am

Lachend keek ze naar hem en schudde haar hoofd. "Oh hou op jij! Arrogant kindje.' Lachend keek ze naar hem en giechelde toen hij in haar neus kneep. Verbaasd keek ze naar hoe serieus hij was. "Ik eet altijd goed? Hoezo vind je dat ik goed eet?' Eliza keek naar hem, wat had hij toch met dat eten. Ze zuchtte diep en bekeek hem rustig even. Ze keek in zijn ogen toen hij haar kin beet pakte, ze kon ook weinig anders en zachtjes beet ze op haar onderlip. "Nee, ik wil niet dat je het nog vaker zegt. Het is gemeen, ik bloos altijd en jij helemaal niet." Ze maakte een pruillipje. Ze glimlachte een beetje met het kusje op haar mondhoek. "Natuurlijk, ik wil niet dat anderen je: ik heb net seks gehad-haar zien." Eliza ging goed zitten en keek naar hem. "Nee om de dag is goed genoeg, anders kunnen bij billen dat niet aan." Was haar plagende antwoord terug. Ze wist niet zo goed of ze hem vaak wilde zien. Stiekem wel maar ze wilde zich niet aan hem opdringen. Zachtjes speelde ze met haar haren en keek onzeker weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimevr maa 20, 2015 6:47 pm

"Arrogant? Noem je mij nu echt arrogant? Ik toch niet." Hij keek heel verontwaardigd naar haar. Uiteraard gespeeld. Dean wist dat hij soms arrogant uit de hoek kon komen. Ofja beter gezegd altijd. Hij wist het soms alleen goed te verdoezelen door het lachend over te brengen. Terwijl de man het eigenlijk gewoon meende. "Je moet als je seks hebt met mij goed gaan eten. Ik vraag namelijk veel van je lichaam. Maar ik zal het er niet meer over hebben. Je bent geen klein kind en ik ben niet je vader." Hij lachte zachtjes. "Dat zou heel raar zijn."
Haar ogen waren prachtig. Alleen niet zo donker als die van hem. Anders.... "Hmm... Mannen blozen ook niet snel toch? Althans ik bloos zelden." Hij sloeg rechts de straat in, wachtte tot de stoplicht groen werd en reed weer verder.
"Oké. Jammer. Ik wil aan iedereen laten zien hoe goed mijn seks leven is." Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar haar. Een kleine glimlach sierde op zijn gezicht. "Ik begrijp het. Die billen zijn inderdaad niet veilig bij mij." Hij zag niet door het rijden dat ze onzeker weg keek. "We zijn er bijna." Deelde hij even mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimevr maa 20, 2015 11:03 pm

"Natuurlijk noem ik jou arrogant, kijk je koppie." Lachend keek ze naar hem. Ze wist best dat het gespeeld was maar dat maakte haar helemaal niets uit. Vrolijk keek ze naar hem en knikte toen maar gehoorzaam. "Doe maar niet, ik geef genoeg om mijn lichaam om goed voor mijn lichaam te zorgen." Lachend keek ze in zijn ogen. "Ja, dat zou heel erg raar zijn en een beetje vies.' Ze giechelde even zachtjes en bleef rustig zitten. "Nee dat is waar en anders zou ik jou alsnog niet zo snel zien blozen. Ik vind het knap als iemand jou ooit laat blozen dan krijgt die persoon een cadeau van me."
"Jij.." Ze schudde haar hoofd en genoot. Vrolijk keek ze naar hem en bleef rustig zitten. "Dat zijn ze inderdaad niet. Gelukkig zijn ze nu lekker gezond en is er niets mis mee. Mijn billen zijn heel veilig geweest." Ze grinnikte even en knikte toen maar. Haar wangen waren nog wat rood en haar onzekere blik was naar buiten gegleden. Zometeen was ze ineens alleen, ze zou het wel even raar vinden als hij ineens weer weg was van haar. Ze glimlachte hem even toe en bleef rustig zitten. "Wat ga je de komende week doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 21, 2015 1:05 am

"Mijn koppie? Straks toen ik in de spiegel keek zag ik alleen een knap gezicht. Haast perfect." Hij legde zijn hand op haar knie een kneep er zachtjes in. Zo met Eliza omgaan vond Dean ook leuk om te doen. Niet de hele tijd zo serieus. Was ook niets voor hem.
"Dan vertrouw ik je erop en zal ik dat onderwerp niet nog eens ten sprake brengen. Alleen als ik merk dat je niet goed eet in mijn bijzijn. Dan moet ik je helaas voeren." Hij streelde zachtjes over haar bovenbeen. "Och och och! Niemand gaat mij laten blozen. Ik heb een reputatie hoog te houden. Misschien wordt mijn gezicht roder als ik dans. Echter tellen dat niet als blosjes mee." Hij liet zijn hand gewoon op haar bovenbeen rusten. Alleen als die moest schakelen dan haalde hij zijn hand er even af. Langzaam kwam hij aan op het campus. "Nu moet je mij even zeggen in welke complex jij zit." Er waren zoveel studenten op kamers.
"Onthou. De volgende keer zijn je billen niet meer zo veilig." Zijn ogen keken haar met een onschuldige glans aan. Bij haar vraag haalde hij zijn schouders op. "School, sporten, dansen, graffiti spuiten. Eigenlijk de dagelijkse sleur en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 21, 2015 1:17 am

Ze genoot er stiekem wel van om hem een beetje te plagen. Hij deed met haar mee en dat gaf haar een fijn gevoel, alsof het gewoon goed was. "Nou, nou zeg. Het begint hier te stinken hoor, laten we zo maar een raampje open doen want de auto wordt weer eens te klein voor je ego.' Er volgde een knipoog en zacht gegiechel. Ze was een stuk mondiger bij Dean, maar hij wist het te waarderen.
Eliza schudde haar hoofd. "Hou dan nu ook op met zeuren anders dan moet ik helaas je niet meer zoenen voor twee weken." Ze keek hem streng aan en genoot van zijn hand op haar bovenbeen. Het gaf haar een warm gevoel van binnen, alsof ze haast een stel waren. Het deed telkens pijn als ze dat dacht, dat waren ze helemaal niet. 'Hoe ga je me vrijdag voorstellen? Je kan me moeilijk je fuckbuddy noemen..?' Het klonk best oneerbiedig en dat liet ze dan ook niet doorklinken in haar stem. "Complex D nummer 118." Ze glimlachte hem toe terwijl ze rustig de campus langs keek. "Nou, ik word bijna bang hoor schatje.' Met een plagende blik keek ze naar hem en knikte. "Veel aan school doen, lezen. Ik kom verder niet zoveel buiten. Soms wat koffie, thee of wat eten halen." Ze was wel echt een studiebol, vond het dan ook erg leuk. Verder zei ze er echter weinig over en bekeek hem maar even nu ze dat nog kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 21, 2015 1:28 am

Hij drukte op een knopje zodat de raam aan Eliza's kant iets omlaag ging. "Zo frisse lucht. Ik wil je namelijk niet vergassen." Hij deed daarna weer het raampje dicht omdat Dean het wel frisjes vond.
"Wat....? Twee weken? Dat is echt een marteling. Dat kun je mij echt niet aandoen!" Hij kneep iets harder in haar bovenbeen maar niet dat het pijn deed. Gewoon dat het duidelijk voelbaar was. "Strenge juffrouw hier naast mij. Moet een beetje oppassen."
Bij haar woorden viel Dean even stil. Hij volgde haar instructie op naar de complex D. Wat moest hij daar op zeggen? Misschien kon hij de vraag aan haar terug kaatsen. "Hoe wil je dat ik je daar noem Eliza?" Hij kwam tot stilstand voor haar complex. "Ah... Je neemt je studie wel serieus. Dat is echt een pluspunt." En dat meende hij echt. Hij vond het ook fijn om te weten dat Eliza niet constant weg was. "Heb je veel vrienden?" Vroeg die opeens uit het niets. Hij vroeg zich dat gewoon af met haar persoonlijkheid. Eliza was namelijk heel makkelijk in de omgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 21, 2015 1:33 am

Eliza gaf een geschrokken kreetje toen hij het raam ineens opende. Het was koud vanuit de warme auto en een rilling gleed over haar lichaam heen. "Doe maar weer dicht, ik vergas liever." Ze grijnsde even en keek hem genietend aan. Hij was echt geweldig. Instemmend knikte ze vervolgens. "Twee weken, zeker weten ja. Dat kan ik je prima aandoen." Lachend keek ze naar hem toen hij wat in haar been kneep en bewoog ermee. Ze giechelde en knikte. "Inderdaad, pas maar goed op jij want ik hou je in de gaten."
Een rode gloed gleed over haar wangen. "Weet ik niet." Fluisterde ze zachtjes, misschien was het niet zo'n handige opmerking geweest. 'Ach, het maakt ook niet uit.' Zei ze vlug en ze sprak erover heen om door te gaan. "Het is een van de weinige dingen die ik graag doe, het is voor mij een plezier om te doen." Ze knikte even en beet op haar onderlip. "Niet echt, ik ken wel wat mensen. Een paar jongens, mijn kamergenote maar verder niet echt." Eliza was helemaal niet zo goed in vriendschappen, ze was vaak toch wel erg verlegen en zeker erg onzeker over vanalles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotel Mondrian - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotel Mondrian
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shangri-La Hotel - Parijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: