Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Hotel Mondrian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 12:51 pm

"Dit vind ik nu leuk om te weten. Het gaat alleen nog veel beter worden Eliza. Veeeel beter." Hij kon zijn grijns niet onderdrukken. Hij voelde lichtjes de zweetdruppels. Dean zweette niet snel maar nu? Een beetje. Hij bleef een man. Een mens.
"Eliza..." Kreunde hij zachtjes. Dean kreunde nauwelijks maar als hij dat deed was het meer haar naam dan wat anders. Hij legde nu haar benen over zijn schouders zodat hij nog dieper bij haar naar binnen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 11:03 pm

Eliza gromde genietend. Ze veegde zijn zweet weg en keek hem opgewonden aan. Ze bloosde genietend toen hij haar naam kreunde. Ze hijgde zwaar. Eliza liet haar benen verleggen door hem en grijnsde. "Oh fack Dean!" Ze kromde haar rug en sloot haar ogen tevreden. Ze vond het zo heerlijk en greep zijn haren even vast. 'Ik vind je zo geil." Siste ze hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 10:05 pm

Met zijn handen begon hij haar borsten lekker te kneden. Hij wilde Eliza zoveel mogelijk verwennen. De man kreunde af en toe. Het klonk eerder als een grom. Als een echte roofdier. "Eliza" Hij kuste haar lippen en gleed met zijn tong naar binnen. Hij speelde een lustig spel met hun tongen. Hij stootte hard bij haar naar binnen. Iedere keer weer. Dean kon het vrij goed volhouden dus hij zou Eliza laten zien wat een echte vent kon. "Ik jou ook" zei die tijdens de kus voordat hij weer verder ging.

Even een tijdskip want Dean kan nog wel even doorgaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 10:13 pm

Haha zal ik doen Razz

Ze lag op bed, haar ogen waren gesloten. Het was heerlijk geweest. Ze was helemaal suf geneukt door hem en het voelde rauw tussen haar benen. Moe opende ze haar ogen en keek naar hem. "Hoe kun je nu nog energie hebben om te staan drinken?" Ze draaide naar hem toe en streelde over zijn rug. "Wil je mij ook wat inschenken?" Ze kon niet meer staan, dat wist ze zeker. Eliza wist zeker dat ze door haar benen zou zakken. Ze reikte naar het laken en deed dat over haar lichaam. "We houden wel even pauze toch want ik ben echt.." Ze keek weg en slikte. Ze schaamde zich een beetje dat ze zich zo voelde en hij leek totaal niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 9:43 am

Dean was minimaal 3 uur met haar doorgegaan. Het probleem of ja zegen wat hij had gekregen, was dat hij nauwelijks klaarkwam. Dus hij kon uren doorgaan als hij wilde. Of hij wilde klaarkomen dan moest hij zich daar op meer concentreren en dan lukte dat wel na een paar uur. Het was wel heerlijk geweest. Misschien moest hij het vanavond hier bij laten. Hij kon haar altijd morgenvroeg nog een goede les geven. Dean besloot om wat water te drinken en schonk op verzoek van Eliza ook haar een glas water in. Hij bracht het glas naar haar en ging aan het rand van het bed Zitten. "Ja hoor. Ik wil dat je morgen nog wel kunt lopen. Heb je nog honger of?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 9:49 am

Eliza was helemaal kapot. Ze kwam iets overeind en nam het glas aan. Gauw dronk ze ervan en keek hem aan. Ze had weer genoeg praatjes, maar die waren vooral om te maskeren hoe dit was geweest. Dit had ze nog nooit meegemaakt. Wat voor ervaring had ze überhaupt, niet zo veel tot Dean. Die ging direct uren met haar door en dat voelde ze wel. Het deed geen pijn maar heel prettig was anders. "Niet echt.. Is toch niet erg? Jij mag wel eten als je wilt." Ze had haar glas leeggedronken en ging weer liggen terwijl ze hem bekeek. "Je had best mogen waarschuwen, dan had ik de afgelopen tijd wat meer gesport.' Ze keek hem met een kleine glimlach aan en grinnikte zachtjes. Ze had wel genoten gelukkig, heel erg zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 10:16 am

Dean lachte zachtjes. "Ik ook niet. Was meer voor jou als je je niet goed voelde of zwakjes. Dan is het beste om toch iets te eten" hij nam een slok van zijn water en ging met zijn vingers door haar bruine lokken. Dean schudde tevreden zijn Hoofd. "Grapjas. Ik laat je wel sporten. Maak je daar maar geen zorgen om" hij ging nu bij haar liggen en legde een arm om haar schouder. Hij trok haar dichter tegen zich Aan. "Zo...." hij sloot heel even zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 10:19 am

Eliza keek naar hem. "Ik voel me ook zwak, hoe had ik me anders gevoeld denk je." Ze schudde haar hoofd en keek hem glimlachend aan. Het voelde fijn dat hij met zijn hand door haar haren ging. Ze kroop tegen hem aan en grinnikte. "Natuurlijk, als dit geen topsport is dan weet ik het ook niet meer.' Ze keek hem vrolijk aan en kroop dicht tegen hem aan. Ze legde haar hoofd op zijn borst en sloot haar ogen. Ze wilde nog zoveel zeggen maar ze was zo moe dat Eliza zonder besef vrijwel direct in slaap viel. Ze was op en ze had echt nieuwe energie nodig anders dan was ze morgen een wrak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2015 7:24 pm

"Geen idee. Ik weet niet wat voor bedpartners je hebt gehad. Maar zoals je al eens eerder zei was je dit niet gewend. De boeren kunnen het blijkbaar toch niet zo goed." Hij porde haar plagend in haar zij. "Haha! Topsport. Dan moet je een keer met mij breakdancen. Dat is anders vermoeid en toch wel een tikkeltje zwaarder. Je houdt er overal spierpijn aan over. Bij seks... Tja" Dean haalde simpel zijn schouders omhoog. Het verbaasde hem niet dat Eliza gelijk in slaap viel. Ze was dit niet gewend. Hij stopte haar voorzichtig in, ruimde de rotzooi op, deed de lichten uit, ging zich nog even snel douchen en tandenpoetsen en kroop daarna bij haar in bed. Hij viel daarna ook gelijk als een blok in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 9:17 pm

Eliza knikte en keek hem ietwat beledigd aan. "Zeg ik ben geen boer hoor. Jullie stadskinderen weten niet eens waar melk vandaan komt." Ze keek hem aan en bleef liggen. Ze schudde haar hoofd. "Ik kan niet dansen, vergeet dat maar." Ze grinnikte zachtjes en was daarna moe in slaap gevallen. Ze had nauwelijks wat gemerkt ervan.
De volgende ochtend was ze al vroeg wakker. Ze bewoog voorzichtig een beetje en keek naar Dean. Een slapende Dean was ontzettend schattig en blozend keek ze naar hem. Zachtjes streelde ze over zijn wang heen. Het was heerlijk om zo naast hem te liggen en gewoon even niets anders te doen. Eigenlijk wilde ze opstaan maar ze voelde dat haar lichaam beurs was, dat hij dat zomaar voor elkaar had gekregen bij haar. Ze schudde haar hoofd en bleef tevreden liggen, ze zou straks maar een warme douche of bad nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 10:06 pm

Dean begon hard te lachen. Haar tegen argumentaties waren altijd raak. Ze wist altijd wel iets te zeggen. "Ik zei ook niet dat jij een boer was hoor!" Corrigeerde hij snel. "Daarbij valt alles te leren. Dansen is niet zo moeilijk. Als je het eenmaal kunt dan kun je niet meer stoppen."

De man was in een diepe slaap. Hij had niet eens gemerkt dat Eliza al wakker was. Zo bleef hij nog wel een tijdje slapen. Tot dat het punt kwam dat hij automatisch wakker werd. Dean knipperde een aantal keren met zijn ogen om aan het licht te wennen wat naar binnen scheen. Vervolgens keek hij naar Eliza die al wakker was. "Ben je al lang wakker?" Zei hij met een iets wat heser stem. Het had wel iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 10:37 pm

Eliza bloosde. Ze bekeek hem toen hij wakker werd en knikte. "Jawel, maar ik kijk graag naar je. Je bent heel mooi als je slaapt." Blozend keek ze naar hem en kwam maar overeind. Ze schaamde zich een beetje dat ze zo gestaard had. "Ik ga nu direct even douchen." Zei ze liefjes en ze keek hem glimlachend aan. Ze gleed uit bed en kreunde zacht. Het voelde wat beurs tussen haar benen en ze liep naar de badkamer toe. Ze was nog naakt maar ze moest echt douchen. Ze wilde nu niet meer wachten. Rustig zette ze de douche aan en kroop eronder. Eliza kreunde genietend en sloot haar ogen tevreden onder het warme water. Het was heerlijk en ze glimlachte tevreden. Hij had haar helemaal uitgeput gisternacht en nu vond ze wel dat ze het verdient had. Bovendien moest ze hem nog vragen wat hij nou bedoeld had met de strafpunten. "Dean? Wat bedoelde je gister nou met die gekke strafpunten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 2:24 pm

Nu merkte dat Dean een heel klein beetje rood werd. Had zij hem echt bekeken in zijn slaap? Hij schaamde zich nu wel een beetje. In je slaap was je namelijk heel kwetsbaar. "Juist..." Hij wist zich even geen houding te geven. Dean bekeek hoe ze op stond, zijn ogen even op haar billen gericht en draaide zich toen even om. Nog 5 minuutjes en dan zou hij wel opstaan. Daarna stond hij op en belde de roomservice voor een heerlijk ontbijt. Hij had gisteren al gekookt en zelf niet meer zo zin om het ontbijt te verzorgen. Daarbij deden ze dat in het hotel veel beter. Hij dekte de tafel in de keuken, ruimde alles op op het dakterras en keek op toen Eliza wat zei. "Dat zul je dadelijk nog wel merken. Maar eerst gaan we ontbijten." En Dean wilde misschien ook wel even douchen. Dan ging hij Eliza in de tussentijd bestraffen als hij aan het douchen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 3:53 pm

Eliza neuriede rustig en glimlachte. Ze waste haar haren en haar lichaam zodat ze weer helemaal schoon en fris was. Kalm zette ze de douche uit. Ze droogde zich af en deed haar haren nog in de handdoek zodat ze niet helemaal nat zou worden. Ze kwam de slaapkamer in waar ze bukte bij haar tas en er schone kleren uit haalde. Schoon ondergoed, een spijkerbroek en een luchtige blouse, dat was voldoende voor nu. Met een glimlach liep ze de kamer uit na haar haren geföhnd en geborsteld te hebben. Ze had ze in een staart gedaan en liep naar hem toe. "Dat ziet er al veelbelovend uit." Ze glimlachte even naar hem. "Ga jij ook nog douchen? Of doe je dat na het ontbijt?' Ze vergat de strafpunten alweer. Het was vast een grapje geweest om haar nieuwsgierig te maken en ze glimlachte naar hem. Eliza voelde zich weer heerlijk opgeladen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 3:56 pm

"Ik ga mij zo douchen." Gaf Dean heel luchtig antwoordt. "Begin al vast zonder mij." Dean liep de slaapkamer in en rommelde in zijn tas. Daar haalde hij een klein soort roze eivormige iets uit. Dat iets was iets om de vrouw mee te stimuleren. Daarbij greep hij ook nog eens een paar touwen. Hij keek hoe Eliza op de stoel zat. (ik werk een beetje voor, dat maakt alles veel leuker Very Happy) En drukte een kus op haar haren. "Goed eten." hij bukte zich en begon haar enkels aan de stoel vast te binden. Stevig maar niet dat het striemen achterliet. Daarna ging hij heel luchtig tegenover haar zitten. Hij zelf pakte een croissantje waar hij een hap uit nam. "Dadelijk gaat je straf in werking terwijl ik mij ga douchen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:06 pm

Eliza glimlachte en knikte. Rustig liep ze naar de ontbijt tafel en pakte een broodje en een eitje. Ze begon het rustig te pellen en dronk wat van het sap dat ze ingeschonken had. Ze lette niet op Dean en glimlachte bij de kus op haar haren. "Doe ik ook.' Ze glimlachte hoewel haar blik al snel naar onderen gleed. Haar enkels zaten vast aan de stoel. Ze keek op naar Dean, die plaats had genomen tegenover haar. "Oh.." Was het enige wat eruit kwam en verbaasd keek ze naar hem. Dit had ze niet verwacht. Ze had gedacht dat hij een grapje had gemaakt met de stafpunten. "Je gaat me zeker niet zeggen wat je gaat doen?" Ze beet op haar onderlip en voelde haar buik samentrekken. Ze nam nog maar kleine hapjes en bekeek hem. Wat moest ze verwachten? Ze had geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:33 pm

Dean kantelde een beetje zijn hoofd. Hij had een kwajongensachtig glimlachje op dit moment. "Ik ga het laten zien. Beter gezegd. Ik ga het je laten voelen." Hij dronk eerst nog rustig een verse sap, genoot van een aantal croissantjes en liet alles nog aan de fantasie van Eliza achter. "Maar ik meende toen ik zei dat je strafpunten had." Toen Dean was uitgegeten liep hij naar Eliza toe. Hij kuste haar hals, beet er speels in en gleed met zijn handen onder haar blouse. Hij gleed de bh een stukje opzij zodat hij haar borst kon masseren. "Ik ga je eerst even warm maken, beetje opwinden anders kan het niet erin." fluisterde hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:37 pm

Eliza keek naar hem. Ze wist niet wat ze kon verwachten, wat zou hij met haar doen? Ze bleef hem bekijken en bedacht zich steeds gekkere dingen. Wat kon hij haar laten voelen? "Maar wat zjn de strafpunten? Ik snap je niet.." Fluisterde ze zachtjes en ze keek naar hem toen hij naar haar toe liep. Ze kreunde genietend, zijn handen konden haar borsten heerlijk masseren maar heel erg nodig was het niet, ze was al vreselijk opgewonden geworden door het hele tafereel. "Wat moet erin?" Er klonk lichte bezorgdheid door haar stem, het was duidelijk dat hij iets bij haar erin ging doen, daaronder, maar wat? Ze kreunde genietend en bewoog een beetje met haar heupen. Haar strakke broek werkte nu niet echt in haar voordeel vond ze en opgewonden keek ze naar hem. Ze wilde zo graag weten wat hij zou gaan doen, hij maakte haar nu al gek van nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:52 pm


Dean vond het heerlijk. De onwetendheid, de bezorgdheid in haar stem en vooral dat onverwachtse. Het maakte het veel spannender voor haar. Hij merkte al aan haar hoe opgewonden ze was van dit alles. Blijkbaar vond ze het stiekem ook leuk. Nu gleed hij met zijn hand naar beneden, opende de knoop van haar broek en vervolgens de rits. Hij zette het eitje aan, ging met zijn hand in het slipje en duwde het eitje bij haar naar binnen. "Ik laat je handen los. Maar waag het niet om eruit te halen. Dit eitje trilt en zal je flink verwennen echter geeft het soms ook stroomschokjes af. Dus je zal het plezier kennen van opwinding en pijn tegelijkertijd. Als je het eitje eruit haalt heeft dat zware consequenties. Geniet nog van je ontbijt. Ik ga even douchen." Dean liep de badkamer in, sprong onder de douche en genoot van het warme water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:58 pm

Eliza keek naar hem. Ze bloosde toch een beetje toen hij haar broek opende en met zijn hand haar slipje in ging. Ze voelde direct het getril in haar hele onderlichaam en kreunde genietend. Ze luisterde al niet meer naar zijn woorden. Genietend draaide ze met haar heupen maar veel kon ze niet doen. Het voelde heerlijk en ze was al zo opgewonden geweest. Eliza jammerde zacht en kreunde. Het duurde dan ook niet lang tot ze een eerste hoogtepunt bereikt had. Alles werd zo gevoelig erdoor en het bleef maar trillen en stroomschokjes geven. Het duurde niet lang voor een tweede volgde. Ze had haar ogen dicht en haar hand ging naar haar broek. Het moest er echt even uit. Het kon haar niet schelen wat de gevolgen waren. Kreunend haalde ze het eitje even uit zich. Ze zou het zo wel braaf terug stoppen, hij zou er niets van merken. Kreunen bleef ze zitten en sloot haar ogen even, ze moest bijkomen. Hij kon toch niet verwachte dat ze dat volhield, keer op keer klaarkomen, dat was veel te veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:02 pm

Dean genoot van het warme water over zijn lichaam. Hij kon niet wachten om Eliza dadelijk weer te nemen. Hij was van plan om haar tegen de muur te nemen. Dit keer veel harder dan gisternacht. Dat was namelijk haar tweede strafpunt. Hij ging er voor zorgen dat lopen voor haar de aankomende dagen een beetje lastig werd. Nadat hij zicht had gedoucht deed hij zich lekker aftershave op en liep naakt de kamer weer in. "Eliza..." Hij liep naar haar toe en bestudeerde haar. (Ik zou even doen dat ze hem terug erin heeft gedaan.) "Hoe bevalt het eitje?" Hij beet zachtjes in haar oorschelp voordat er er plagend aan zoog. "Wil je dat ik je nog even alleen laat ermee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:07 pm

Eliza kreunde. Zodra ze de douche uit hoorde gaan duwde ze het gauw terug. Misschien wat anders dan dat het eerst zat. Ze hoopte maar dat niet verraadde dat ze het eruit had gehaald. Haar lichaam reageerde direct alweer en ze sidderde van genot. Opgewonden beet ze op haar onderlip toen hij naakt de kamer in kwam. "Nee..' Kreunde ze zachtjes. "Ik heb wel genoeg gehad." Ze schokte en gaf een kreetje toen ze weer klaarkwam. Dit eitje.. Ze werd er gek van en smekend keek ze hem aan. "Oh haal het er maar uit." Ze duwde haar heupen iets omhoog en kreunde. Het was veel te lekker en ze zou het niet lang volhouden. Ze was wel blij dat ze het er tussendoor even uit had gehaald, anders was er nu niets meer van haar over geweest en ze keek naar Dean. Hij was zo ontzettend lekker, nu helemaal naakt en zijn haren nog nat van het douchen. Heerlijk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:14 pm

Het verraste hem om haar nog in deze staat te zien. Was ze minder vaak klaargekomen? Hij vernauwde zijn ogen en gleed met zijn hand in haar broek om het eitje eruit te halen. Het zat er minder diep in dan voorheen. "Eliza..." Hij zette het eitje uit en legde het neer op tafel. Zijn donkere ogen waren diep in die van haar gericht. "Nu moet je eerlijk tegen mij zijn. Geen leugens anders zal ik je billenkoek moeten geven." En dat was niet bepaald een pretje. "Heb je het eitje eruit gehaald?" Hij pakte haar staart vast en trok er aan. Niet hard maar wel confronterend. "En ik merk gelijk als je liegt." Gaf hij als waarschuwing mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:20 pm

Eliza slikte. Ze kreunde zacht toen het eitje uit haar werd gehaald. Ze slikte toen hij haar naam op die manier zei. Oh, fack. Je had het ook niet moeten doen, gleed er door haar gedachten en met tegenzin keek ze op. Hoe kon het ook anders, hij trok haar hoofd naar achteren. "Au!" Was haar reactie en ze keek hem aan. Zijn donkere ogen lieten rillingen over haar lijf lopen en niet van plezier dit keer. Zelfs nu híj helemaal zonder kleding was en ze zelf nog genoeg aan had wekte hij meer indruk en voelde ze zich helemaal naakt. "Misschien heel even.." Haar stem was zacht en nerveus. Ze beet op haar onderlip en keek in zijn ogen waarna ze toch weg keek. Het was zo dom geweest om te denken dat hij er niet achter zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 5:28 pm

Het verbaasde hem niets toen ze au riep. Hij was ruwer dan gisteravond. Gisteravond was hij nog lief geweest, hield hij rekening met haar maar deze kans had zij verspild. Hij moest haar straffen. Hij ging haar geen billenkoek geven wat ze had het gelijk toe gegeven. "Eliza..." Hij kuste haar lippen en glimlachte. "Heel even.... En hier dacht ik om het misschien iets harder te doen als gisteren. Gewoon om te zorgen dat je wel nog kan lopen. Helaas heb ik mij nu bedacht. "Hij trok de blouse over haar hoofd, maakte haar bh los en duwde haar tegen de muur. Hij liet meteen haar broek zakken en nam het slipje gelijk mee. "Nu ga ik er voor zorgen dat je niet meer kunt lopen." Fluisterde hij tegen haar lippen voordat hij haar lustig kuste. Zijn harde erectie duwde hij tegen haar ingang en ging bij haar naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotel Mondrian - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotel Mondrian
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shangri-La Hotel - Parijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: