Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Hotel Mondrian Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Hotel Mondrian Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Hotel Mondrian Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Hotel Mondrian Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Hotel Mondrian Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Hotel Mondrian Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Hotel Mondrian Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Hotel Mondrian Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Hotel Mondrian Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Hotel Mondrian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:13 pm

Mondrian beschikt over een restaurant, een 24-uurs fitnessruimte, een volledig uitgeruste spa en een bar/lounge.

Kamervoorzieningen
Naast airconditioning en een zitruimte beschikken alle kamers over een föhn, een strijkplank/strijkijzer en privébadkamers.

De luxe kamers zijn in het bezit van een eigen keukenblok, een jacuzzi die buiten op de gigantische privé terras staat en dus een privé terras waar je een schitterend uitzicht hebt op de stad.

Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:23 pm

Nerveus stond ze voor de deur. De jongedame had zich thuis gedoucht, geschoren en ingesmeerd met een heerlijke douchegel. Ze voelde zacht aan en over haar huid had ze een donkerblauwe, kante lingerie aangedaan. Ze droeg een zwarte spijkerbroek, ze was geen trotse bezitter van vele rokjes en jurkjes, met erop een lichte blouse en een vestje. Ze had nog een jack aan en een sjaal om. Even keek ze op haar mobiel. Half acht, perfect. Ze klopte op de deur. "Dean?" Zachtjes beet ze op haar onderlip. In haar buik was de spanning al gestegen, ze was zo benieuwd en Eliza had dan ook totaal geen idee van wat ze kon verwachten. Misschien was het ook wel goed dat ze het niet wist, dan kon ze zich niet voorbereiden en kon ze gewoon alles over zich heen laten komen. Ze keek de gang rond, alles leek zo verlaten en dat was fijn. Geen vieze mannetjes die naar haar luisterden als ze geluid zou maken, alleen Dean dan. Zachtjes grinnikte ze om haar eigen gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:41 pm

Hij deed het niet vaak, alleen vandaag had hij speciaal zich uitgedost. Hij had een lekker geurtje opgedaan One Million. Die gebruikte hij alleen voor speciale gelegenheden. Alles netjes bijgetrimmt, niet dat hij borsthaar had maar de rest. Zij haren waren op een subtiele manier warrig omdat Eliza dat blijkbaar fijn vond en ook zijn gezicht was glad geschoren. Zijn gezicht had hij met aftershave ingesmeerd zodat het niet ruw aanvoelde.
Dean droeg een witte t-shirt waar zijn spieren goed in uit kwamen en daarop hing op zijn heupen een zwarte jeans met bruine, wat nettere schoenen. Hij droeg een ketting met een rode steen eraan.
Hij had de tafel buiten gedekt (was terras verwarming) met mooie kaarsen, leuke achtergrond muziek en eten stond al klaar. Precies zoals Eliza had gewild. Ook was er als toetje aardbeien met chocoladesaus en slagroom ( Wink ) Toen hij geklopt hoorde liep hij gelijk naar de deur en deed open. "Eliza. Precies op tijd! Het eten is klaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:51 pm

Eliza glimlachte toen de deur geopend werd. De geur van eten kwam haar al tegemoet en rustig stapte ze naar binnen. Haar jasje deed ze rustig uit en hing ze op. Ze keek even langs hem. "We eten buiten?" Verbaasd keek ze even naar Dean waarna haar blik de kamer rond gleed. Het was prachtig hier en ze beet zachtjes op haar onderlip. Ze pakte even zijn hand vast en trok hem naar zich toe. "Ik had niet verwacht dat je het zo romantisch zou maken." Fluisterde ze hem zacht toe maar ze voelde zich geheel op haar gemak. Langzaam liep ze hem los en nadat ze de kamer door had gekeken liep ze op eigen houtje door naar het terras. Ze deed zich iets zekerder voor dan dat ze zich voelde maar ze wilde niet overkomen als een of ander kwijlend meisje dat niet in zijn nabijheid kon zijn zonder in een plasje te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:57 pm

Dean liep in de tussentijd even naar de koelkast om voor hem een fles whisky te pakken en voor Eliza een fles wijn. "Ja. Maak je geen zorgen. Het heeft verwarming. Het zal voor ons gevoel 20/22 graden zijn. Warm genoeg. Echt een nachtelijke zomeravond, zo moet je je dat voorstellen." Eliza trok hem naar haar toe. Hij keek haar met zijn donkere ogen aan. "Ik kan romantisch zijn als ik dat wil. Omdat ik weet dat dat jou op je gemak stelt. Ik heb het gezegd. Jouw wens is mijn bevel." Hij maakte een speelse buiging voor haar voordat hij met de flessen naar buiten liep. Hij zette de flessen op tafel. "Trouwens Eliza, je hebt toch wel een tas meegenomen? Die kan je in de slaapkamer zetten." Dean zorgde dat alles was geregeld en schoof de stoel al voor Eliza naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:05 am

Eliza knikte rustig, het was een heerlijk idee vond ze. Gewoon lekker buiten eten terwijl ze warm gehouden zouden worden door de verwarming. Ze keek even rond, er stonden ook nog eens kaarsjes. Een warm gevoel spreidde zich rond haar lichaam en ze keek tevreden in zijn donkere ogen. Hoe wist hij nou precies wat haar op haar gemak stelde? Ze schudde met een glimlachje haar hoofd en giechelde even. "Ik heb hem net bij de deur gezet." Ze glimlachte hem even toe en nam plaats. "Het is echt geweldig Dean.. Ik had dit niet verwacht." Bekende ze eerlijk maar ze was er overduidelijk tevreden mee. Ze keek even naar de wijn en glimlachte, na een paar glazen was ze wel wat losser. Dat had ze wel nodig, schoot er door haar gedachten heen en ze keek even naar hem. Ze beet op haar onderlip terwijl ze bedacht wat hij met haar van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:11 am

"Dat is ook goed." Hij schoof de stoel aan toen Eliza erop zat. Daarna opende hij de fles wijn en schonk haar glas in. Daarna deed hij met de whisky bij hem hetzelfde.
"Dat is nu de bedoeling geweest. Alles moet niet te verwachten zijn, anders wordt dat ook zo saai." Hij nam nu zelf ook plaats aan tafel en hield zijn glas omhoog. "Nu hebben we echt een reden om te proosten. Dat we van elkaar nog heel lang zullen genieten." Hij proostte met haar en nam een grote slok van zijn drank. Eerste slonk was altijd het belangrijkst. Daarna zette hij het glas neer en begon voor Eliza en zichzelf op te scheppen. "Ik hoop dat je het lekker vind. Anders moet jij de volgende keer maar koken of laat ik iets bezorgen." Zei Dean voor de grap. Hij wist namelijk van zichzelf dat hij kon koken. Alleen wilde hij niet doen alsof hij in alles goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:19 am

Eliza glimlachte. Ze nam haar glas vast en hief het. Ze proostte mee. 'Op wederzijds genot." Stemde ze in waarna ze tevreden een slok van de wijn nam, het smaakte heerlijk en glimlachend keek ze naar hem. "Ja, dat is waar. Dus de volgende keer verwacht ik een.." Ze tikte overdreven nadenkend met haar vinger tegen haar kin. "Ik verwacht dan een afhaalpizza op de bank." Ze grinnikte even en keek toen naar het eten. "Het rook al heerlijk, ik ga er vanuit dat het ook zo smaakt." Eliza schonk hem een lieve glimlach. Aangezien Dean haar ervan had verzekerd dat hij kon koken ging ze daar ook vanuit, ze twijfelde niet aan hem. Rustig begon ze met eten en keek even op naar hem. "Het smaakt echt goed Dean.. Jeetje.." mompelde ze gefrustreerd. "Wat kan jij niet?" Ze had het zich vast al eerder afgevraagd maar hij bleef haar verbazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:37 am

Hij proestte bijna zijn drank uit bij haar proost zinnetje. "Juist... Waarom moet je mij altijd laten lachen? kreeg bijna de drank door mijn neus." Hij keek haar met een waarschuwende blik aan. "Strafpunt." Zei hij simpel. Later liet hij wel zien wat zo'n strafpunt inhield.
Dean vond het heerlijk hoe Eliza gewoon kon zijn. Ze was niet verwend en wilde ook niet overdreven in de watten gelegd worden. Een afhaalpizza was niet heel veel bijzonders. Dat vond Dean wel fijn. Ze bleef lekker zichzelf en maakte geen misbruik van de situatie. "Is goed. Wel een grote."
De man wachtte af en glimlachte toen ze zijn eten complimenteerde. Hij kon het niet laten om een opmerking te maken op haar vraag.
"Daar ben ik op de dag van vandaag nog steeds niet achter. Misschien moet je mij daarmee helpen Eliza?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimewo feb 25, 2015 12:44 am

Eliza giechelde verlegen doordat hij zo moest lachen hoewel dat verstomde bij zijn waarschuwende blik. Ze fronste even terwijl ze probeerde te bedenken wat hij bedoelde met het woord 'strafpunt'. Toch was ze te eigenwijs om het niet te vragen. Wel bekeek ze hem, nadenkend. Wat kon er in hem omgaan? Hij was helemaal niet makkelijk te lezen en het frustreerde haar dat zij juist zo'n open boek was bij hem, leek het wel.
"Prima, met ananas en veel kaas." Ze glimlachte weer hoewel het wel in haar achterhoofd bleef hangen. Wat had hij voor haar in petto? Wederom maakte haar maag een beetje een salto en ze deed haar best gewoon verder te eten. Ze grinnikte. "Echt jouw ego Dean, het is maar goed dat we buiten zitten." Ze schonk hem een plagende knipoog maar knikte toen. "Ik zal mijn best doen hoewel ik betwijfel of ik ooit iets ga vinden hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:53 am

Hij begon rustig aan zijn maaltijd. Het smaakte goed zoals gewoonlijk. Omdat Dean al vroeg op zichzelf ging wist hij hoe hij voor zichzelf moest koken. Het was dus niet echt een talent. Vroeger bakte hij er niets van. Maar na 4 jaar op je zelf te wonen kon het niet anders. Het zou wel heel slecht van hemzelf zijn als die dan nog niet in staat was om iets voor zichzelf te maken. Wat ook nog goed smaakte. "Dat zal ik onthouden." Ook al hield Dean zelf niet van warme ananas. Koud vond die het echt heerlijk, alleen warm niet.
De man begon te grijnzen. "Tja. Ik noem het liever zelfkennis. Daarbij is zelfverzekerdheid een pluspunt. Anders hadden wij hier nooit aan tafel gezeten." Hij keek haar met pretoogjes aan voordat hij weer verder ging met zijn maaltijd. "Wie weet. Ik ben niet zo perfect als je nu denkt." Zei hij op een plagend toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 8:47 am

Eliza keek naar hem en genoot. Ze at rustig door en grinnikte. "Goed zo, jouw hoofd moet vast uitpuilen van wat je allemaal moet onthouden van mij." Ze giechelde even en keek naar hem. Rustig at ze door, het smaakte echt heel erg goed. Ze glimlachte en schudde haar hoofd.
"Zelfkennis? Zo kun je het ook noemen natuurlijk." Ze lachte even en keek hem aan, hij had wel gelijk, als hij niet zo zelfverzekerd was geweest dan hadden ze hier nooit gezeten. Ze keek in ogen, hij had zulke mooie en leuke ogen. "Ga ik zo nog achter dingen komen?"
Ze nam nog een hapje en hield de vork even vast terwijl ze naar hem keek. "Je houdt dingen voor mij achter is niet, Mr Grey?"
Plagend maar sensueel sprak ze zijn achternaam uit en ze keek naar hem. Ze glimlachte hem even toe en ging met een hand door haar haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:22 pm

Hij keek haar met amuserende ogen aan. "En dat op mijn leeftijd. Ik ben al 23. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is." Hij knipoogde plagend naar haar. Dean was al op de helft van de maaltijd. Ook voor hem was het belangrijk om goed te eten vanavond. Bij haar vraag keek hij even op. "Geduld Eliza. De mensen met het grootste geduld zullen het meest beloond worden. Dean deed net alsof zijn neus bloedde. "Ik weet niet waar je het over hebt." Heerlijk hoe ze zijn achternaam gebruikte. Dat gevoel van superieur kwam weer bij de man naar boven. Hij bracht het glas naar zijn mond en nam een slok. Zijn donkere ogen bleven de hele tijd in die van Eliza gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:26 pm

Eliza grinnikte even en keek naar hem. "Ja, dat is wel een ernstig probleem, ik denk dat we maar een dokter moeten inschakelen." Ze glimlachte vrolijk en at rustig door. Ze had al bijna haar bord leeg, gelukkig had ze niet zoveel opgeschept gekregen als Dean zichzelf had opgeschept maar ze zat toch al wel aardig vol. "Ik hoef niet heel veel meer hoor." Bekende ze eerlijk toen ze kleinere hapjes begon te nemen. Ongeduldig tuitte ze haar lippen. "Je weet dat ik niet van dat antwoord hou." Ze schudde haar hoofd en keek weg. "Pestkop." Ze giechelde even en keek terug. Zijn blik maakte haar zo verlegen, alsof hij haar met zijn ogen al uitkleedde. Zachtjes beet ze op haar onderlip en nam ter afleiding nog maar een slokje van haar wijn waarna ze haar glas leeg had gedronken. Het smaakte zo goed, ze merkte niet eens dat ze zo snel gedronken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:34 pm

"Ik ben niet zo fan van dokters." Zei hij met de duidelijke waarheid in zijn stem te herkennen. Dean bekeek Eliza haar bord. Ze had het al bijna op. "Ah nee... Ik wil je nog voeren." Hij doopte een aardbei in de chocoladesaus en bracht het naar haar mond. "Een aardbei past er toch nog wel in?" Dean keek haar met zo'n blik aan dat hem niet kon weigeren.
De man lachte. "Daarom juist. Dat maakt alles nog veel leuker." Hij pakte de fles wijn om haar glas weer bij te schenken. Dean wist niet of ze daar nog behoefte aan had maar misschien tegen de zenuwen? En wat kon nog een glaasje wijn kwaad? Niets toch? "Zullen we dadelijk even in de jacuzzi? Gewoon zonder kleren?" Hij keek haar met een speelse blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:38 pm

Eliza keek hem aan. "Behalve als ik voor zustertje speel." Was haar directe antwoord met een uitdagende blik in haar ogen. Ze giechelde even en knikte. "Een aardbeitje pas er altijd bij." Ze opende haar mond en hapte de aardbei uit zijn vingers waar ze een plagend kusje op gaf. Genietend keek ze naar hem. De frisse aardbei met de zoete chocola was een verwennerij voor haar mond. Ze likte haar lippen even af en keek naar hem. "Misschien een beetje wel." Gaf ze met tegenzin toe en ze keek hem aan. Ze hield haar glas vast zodat hij haar bij kon schenken. De jacuzzi.. Ze keek er even naar en kreeg rode wangen. "Ja, is goed. Lijkt me lekker.' Ze bekeek hem even en nam maar gauw een slokje toen haar glas bij was geschonken, ze zou het nodig hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimevr feb 27, 2015 2:45 am

Dean zijn bruine ogen kregen een schittering. Hij begon het zich al helemaal in te beelden. "Dat klinkt niet slecht. Misschien voor de volgende keer." Eliza in een pakje zien zou hem echt heel opgewonden maken. Zo'n sexy zusterpakje ook nog wel. Dean glimlachte lief toen zij hem een kusje gaf op zijn vinger nadat ze de aardbei had opgegeten. "Goed bezig." Nu at hij zelf ook een aardbei want zijn maaltijd was nu al op. Nu werd het tijd voor het toetje.
De rode wangen stonden haar goed. Dat blozen maakte haar nog veel mooier. "Ik heb ook eigenlijk geen geduld meer. Schrik niet en wordt niet boos met wat ik nu ga doen."
Dean stond op, liep naar Eliza toe en schoof haar stoel naar achteren. Hij had de jacuzzi al een kwartier geleden aangezet om het op te warmen. Hij tilde Eliza op als een prinses, ging met snelle passen naar de jacuzzi en sprong er met kleren en al samen met elisa er in. "Zo!" en nu liet hij haar los zodat ze even kopje onder ging. Ja, Dean bleef een etterbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimevr feb 27, 2015 9:13 pm

Eliza moest lachen en keek naar hem. "Nou dan valt een dokter nog wel mee hè?" Ze giechelde en schonk hem een plagende knipoog. Rustig bleef ze zitten en dronk van haar wijn. Ze keek naar hem en bloosde bij zijn glimlach. Hij was zo mooi als hij glimlachte. Ze glimlachte verlegen en schrok op. Had hij geen geduld meer?
"Wat ga je doen dan?'
Haar stoel werd naar achteren getrokken. Ze gaf een kreet van schrik toen hij haar optilde. "Oh nee! Nee Dean!" Gilde ze uit maar het was al te laat. Enkele seconden later was ze in een jacuzzi. haar kleding volledig doorweekt en ze ging ook nog eens kopje onder. In paniek kwam ze boven water. Gauw greep ze hem vast. Ze kroop van schrik tegen hem aan. "Oh jij pestkop!" Riep ze boos en ze gaf hem een duw.
Stil bekeek ze zichzelf en schudde haar hoofd. "Mijn god, wat een idioot idee..'Mompelde ze en ze schudde haar hoofd. Ze begon zich uit te kleden, dit ging ze natuurlijk niet aanhouden en algauw zat ze in haar kanten lingerie. Ze glimlachte liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimeza feb 28, 2015 7:56 pm

Dean kon het niet helpen om hard te lachen. Hij keek hoe Eliza weer kopje boven kwam. Echter was ze duidelijk geschrokken. Gelijk sloeg hij een arm om haar middel. Het was niet de bedoeling geweest om haar zo te laten schrikken. "Sorry Eliza. Dat was niet de bedoeling. Gaat het?" Hij keek bezorgd en kuste haar op haar voorhoofd. "Het was een grapje." Zei hij met een verontschuldigde expressie.
"Misschien wel. Ben soms een beetje te impulsief." Hij leek er duidelijk spijt van te hebben. Hoe kon je kwaad blijven op zo'n knappe vent?
Hij bekeek hoe Eliza zich uitkleedde. De man floot naar haar. "Mooi setje." Hij schaamde zich niet. Hij zei gewoon wat hij er van vond. Nu trok hij expres langzaam zijn shirt uit waarin je nu zijn afgetrainde bovenlichaam zag. Hij had een welgevormde six pack, brede schouders en brede armen. Hij gooide zijn shirt op de grond en deed vervolgens zijn broek, sokken uit. Zelfs zijn benen waren een brok spieren. Echter was Dean niet te overdreven. Het zag er gewoon allemaal heel netjes uit. Daar stond hij dan in zijn boxershort. Heel even streek hij met zijn hand door zijn donkere lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimeza feb 28, 2015 8:33 pm

Eliza keek hem aan. Ze hield hem vast. "Ja, het gaat wel. Ik had graag nog een badeendje erbij gepakt." Ze keek hem liefjes aan en grinnikte even. "Het is al goed." Ze schudde haar hoofd even en keek verlegen even omlaag. "Ik ben blij dat je het mooi vind, als het verpest is door het water mag jij namelijk een nieuwe kopen."
Al gauw hield ze haar mond en bekeek ze hoe hij zich uitkleedde. Mijn god..
Het duurde even voor Eliza haar mond, die een klein beetje op stond, dicht deed en ze knipperde veelvuldig om het beeld goed binnen te laten komen. Verlangend beet ze op haar onderlip. "Nou dat is iets dat alles in zjn geheel weer goed maakt.' Bekende ze zachtjes. Ze bekeek hem, jeetje.. Hij zag er echt heerlijk uit en ze voelde het samentrekken in haar buik.
Eliza keek weer op naar hem en glimlachte. Het water was lekker warm maar toch kreeg ze de rillingen van hem. "Ga zitten, je hoeft je echt niet zo uit te sloven hoor." Zei ze gauw om er toch een beetje ontspanning in te brengen van haar kant want de spanning gierde op dit moment door haar lichaam heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimezo maa 01, 2015 9:45 pm

Zijn bruine ogen schitterde. Hij lachte zachtjes terwijl hij zijn hoofd schudde. "Dat is nu echt iets wat jij zou zeggen. Helaas heb ik mijn bad eend thuis gelaten."
Bij haar woorden keek hij haar met een speelse glimlach aan. "Vast niet. Want als je het in de wasmachine doet is het ook met water." Hij nam plaats in de jacuzzi en keek even naar de zwarte lucht. Overal zag je tientallen sterren. Het zag er prachtig uit.
Toen hij haar woorden hoorde keek hij haar met een onschuldige glimlach aan. "Dat is fijn om te horen." Hij pakte haar hand vast en trok Eliza op zijn schoot. "Ik vind het fijn om mijzelf uit te sloven voor zo'n schoonheid als jij." Hij deed haar haren aan een kant en kuste teder haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimema maa 02, 2015 10:32 pm

Eliza keek hem giechelend aan. "Dat valt reuze mee, zoveel meiden zouden dat zeggen." Ze giechelde en keek hem vrolijk aan. "Arme eend, die is vast erg eenzaam zonder je."
Ze schudde haar hoofd. "Daar is het water minder warm." Ze ging goed zitten en bekeek hem even, hij was zo knap. Zacht beet ze op haar onderlip en glimlachte even. "Natuurlijk is dat fijn om te horen.' Ze grinnikte even. Liefjes liet ze zich op zijn schoot zetten en keek hem aan. "Maar dat is niet nodig, je bent al zo knap. Straks voel ik me nog minder knap in jouw buurt Dean.' Ze voelde zijn kusje en bloosde een beetje. Ze bleef bij hem zitten en heel zacht streelde ze over zijn borstkas heen. "Welke sport doe je? Je bent zo gespierd.." Ze glimlachte even en keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimema maa 02, 2015 11:25 pm

"Jij weet het altijd op het juiste moment te zeggen waardoor het nog grappiger of leuker klinkt." Hij begon te lachen over de opmerking van de eend. "Ja... Iedereen is eenzaam zonder mij in de buurt." Zei hij op een plagend toontje.
"Maar dat is niet nodig, je bent al zo knap. Straks voel ik me nog minder knap in jouw buurt Dean.. Nu sloeg hij haar op haar bovenbeen. Niet te hard maar je voelde het wel. "Dat wil ik niet meer horen." Zei hij streng. "Je bent een goddelijke schoonheid." Hij kuste haar natte haren en schudde zijn hoofd. Hoe kon ze nu zo over zichzelf denken. Bij haar vraag keek hij haar glimlachend aan. "Ik doe aan breakdance en fitness. Maar denk dat dit voornamelijk door het dansen komt. Je traint namelijk dan al je spieren. Fitness doe ik nog voor de extra erbij." Hij streelde haar nu over haar bovenbeen waar hij een tikje op had gegeven. Daarna begon hij Eliza eens goed te masseren. De eerste fase was begonnen: verwennerij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimema maa 02, 2015 11:36 pm

Ze keek hem aan en moest even lachen. "Natuurlijk, je hebt zo'n geweldige uitwerking op iedereen natuurlijk." Ze schonk hem een knipoogje en genoot. Ze giechelde even.
Haar gegiechel verstomde en ze voelde de klap. Ze keek hem aan en knipperde verbaasd. Hij klonk zo streng en Eliza bekeek hem. Ze wilde wat zeggen maar sloot haar mond weer en beet op haar onderlip. "Je overdrijft." Fluisterde ze zachtjes en ze liet zich kussen door hem. Hij verwarde haar zo en ze keek in zijn ogen, wat was hij in godsnaam met haar van plan? Ze werd gek van de gedachte. Haar buik kromp wat ineen en ze keek naar hem.
"Breakdance en fitness, je zag er ook wel zo uit. Je bent zo gespierd." Blozend keek ze hem aan en streelde even over zijn borst heen. Ze genoot van zijn gestreel en keek in zijn ogen. De massage was echt lekker. Ze sloot haar ogen genietend en keek naar hem. Ze genoot van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitimema maa 02, 2015 11:40 pm

De verbazing was iets wat Dean had verwacht. Ja, de dominantie kwam in hem naar boven. Hij wilde geen negativiteit van haar horen. Niet over zichzelf. Vele vrouwen zouden jaloers op haar zijn. En tegenspraak? Dat kon je beter niet doen. Dean kuste haar schouder. "Ik overdrijf niet."
Toen de dame begon te blozen glimlachte de man tevreden. Dean werd zo te zien goedgekeurd. Zijn lichaamsbouw althans. Nu dadelijk alleen zijn bed prestaties nog.
Nadat hij de dame ongeveer 15 minuten had gemasseerd draaide hij haar zo om zodat ze nu met haar borstkas tegen de zijne drukte. Hij gleed met zijn handen over haar rug en maakte in 1 handbeweging haar bh los. Hij kuste haar lippen en met zijn vrije handen begon hij nu haar borsten te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotel Mondrian Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotel Mondrian
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shangri-La Hotel - Parijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: