Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Hotel Mondrian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 2:32 pm

"Ho ho! Ik bedoelde het als een grapje ja mevrouwtje!" Hij kneep speels in haar neus voordat hij haar terug kuste. "Mannelijker als mij kun je echt niet krijgen." Hij wenkte naar zichzelf alsof Eliza hem nog eens goed moest bekijken. "Jij en wegrennen? Dat zal ik niet eens toelaten." Hij kuste haar passioneel en gleed met zijn vingers door haar bruine lokken. "Dan kipnap ik je gewoon en dan hou ik je in mijn kelder gevangen." Hij knipoogde erachteraan om te laten merken dat hij duidelijk onzin praatte. Niet dat ze dadelijk bang werd van hem.
Dean knikte bij haar woorden. Als hij niet hoefde te praten dan deed hij dat liever niet. Het liet hem wel denken. Niet iedereen ontving graag complimentjes. Vooral de onzekere types. Hij moest gelijk aan Alan denken. Dat was nu een jongen die je niet tevreden kon stellen met een compliment. Die zou het negatief oppakken.
"Begrijpelijk." Was zijn respons geweest. Niet iedereen hield van de kinky seks. Echt sm? Nee dat ging Dean misschien ook te ver. Hij vond het wel leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Echter echt opzettelijk iemand pijn doen was niet zijn intentie. Of degene moest strafpunten hebben. "Echt?" Zijn donkere ogen kregen een schittering. "Dat is nu prettig. Dan hoef ik niet bang te zijn dat je mij gaat vermijden vanaf vandaag." Hij liep naar de woonkamer om haar kleren te pakken. "Oké dame" Hij liet haar rechtop zitten. "Armen uitstrekken." Dean vond dit wel stiekem wel leuk om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 3:39 pm

"Hé, dat is een teder neusje, voorzichtig mee doen." Glimlachend kuste ze mee met hem. "Hm.. Het is maar goed dat de ruimte groot genoeg is om je ego te houden>" Ze bekeek hem tevreden. Hij zag er goed uit, dat zou ze natuurlijk niet ontkennen. Dean bekijken was een van haar favoriete bezigheden, als  ze daar een dag voor kon uittrekken zou ze dat met alle liefde doen. "Oh ja joh? Ik ben niet zo bang voor die kelder van jou hoor." Ze volgde zijn passionele kus en greep hem daarbij zacht vast. Hij was een heerlijke man en telkens als hij haar kuste liet ze zich er helemaal in meeslepen, dan genoot ze het meeste van hem.
De schittering in zijn donkere ogen, het was goed nieuws wat ze vertelde. Dat was duidelijk te zien, ze knikte nog even ter bevestiging. 'Stiekem wilde ik weg rennen maar ik ben naakt, dat lijkt me niet zo verstandig." Ze giechelde verlegen en ging rechtop zitten. Gehoorzaam stak ze haar armen uit naar hem. Ze voelde zich net een kleine meid maar toch vond ze het wel leuk. Ze keek hem met een plagende maar onderdanige blik aan, ze wilde nu wel even naar hem luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 3:59 pm

"Mijn oprechte excuses schoonheid." Soms kon Dean wel eens een soort van koosnaampje gebruiken. Niet dat dat echt zijn ding was. Echter was Eliza een schoonheid. Je kon dit dus eerder zien als een feit. "Een ruimte is nooit groot genoeg voor mijn ego. Trouwens ik spreek feitelijkheden. Welke man kan: breakdancen op hoog niveau, heeft een six pack en krijgt zelfs al bijna een eight pack, kan graffiti spuiten zoals ik, is heel goed in bed en..... bestaat uit een en al perfectie?" Uiteraard overdreef hij nu. Behalve over het breakdancen en graffiti spuiten. Dat waren zijn talenten namelijk.
"Trouwens over mijn arrogantie gesproken en voordat ik je nog misselijker laat worden, heb je zin om met mij te gaan naar een dance beurs? Ik ben namelijk gevraagd om daar op te treden en tevens doe ik mee met een dance magic battle." Hij hoopte dat Eliza ja zou zeggen. Hij wist namelijk dat Eliza ook dingen met hem wilde ondernemen buiten de bed activiteiten.
Hij lachte zachtjes. "Dat lijkt mij inderdaad niet verstandig. Misschien even wachten als je broek aan is?" Hij grijnsde en deed de knoopjes van haar blouse dicht. Vervolgens hield hij de broek voor haar. "Hmm.. Hoe gaan we dit doen? Eliza wil je een been uitsteken?" De broek aantrekker zou wat pijnlijker voor haar zijn dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 4:48 pm

Zachtjes grinnikte, ze vond het zo leuk dat hij haar een koosnaampje gaf. Ze keek hem lief aan en moest lachen. "Oh ja.. Ja, ik snap het al. Niemand kan tippen aan jou." Ze kuste hem genietend en streelde door zijn haren heen. "Je bent perfect schatje." Ze gaf hem een plagende knipoog en keek op toen hij haar mee vroeg naar een dance beurs. "Oh ja! Ja heel graag!" Wat ontzettend leuk dat hij dacht aan haar wensen. Om haar ook nog eens mee te nemen naar andere plekken. Ze straalde er helemaal door. Eliza was dan ook wel heel nieuwsgierig naar hoe Dean danste, dat had ze natuurlijk nog niet gezien en ze was wel heel nieuwsgierig er naar.
"Ja en dan vlieg ik je voorbij zodat je me nooit kan pakken en in die kelder kan stoppen." Vrolijk keek ze naar hem en liet hem haar blouse dicht doen. Ze keek even in zijn ogen en stak gehoorzaam haar been uit. "Gewoon, de broek aantrekken. Dat komt wel goed hoor." Ze keek hem aan, Eliza boog voorover en zachtjes kuste ze hem. "Je bent goed in vrouwen aankleden hoor. Volgende keer zal ik een joggingsbroek aan doen, die is een stuk makkelijker aan te trekken dan mijn spijkerbroek natuurlijk. Of een rokje." Zachtjes grinnikte ze. Eliza keek hem stralend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 5:30 pm

"Precies. Niemand." En dat meende hij wel. Dean kon echt een goede vent zijn als hij wilde. Hij deed niemand kwaad, probeerde altijd vrienden te maken en toonde respect. Deed je dat ook naar hem dan deed hij gewoon normaal. Hij vond het wel leuk om mensen eens voor de gek te houden. "Misschien kan je je het niet voorstellen maar er zijn eigenlijk genoeg mensen die mij mogen. Ja, ik weet. Het komt als een verrassing." En daar was hij serieus over. Hij was er sterk van overtuigd dat Eliza hem zag als een of andere gast die met iedereen problemen had. Nee. Hij deed het goed op school, goed in zijn sociaal leven en goed in zijn talenten. "In een hele lange tijd kan ik eindelijk zeggen dat ik tevreden ben met mijn leven zoals die nu is. Vooral nu ik eindelijk iemand heb gevonden zoals jij." Hij glimlachte tevreden. "Iemand die niet zo gestoord is als de vrouwen die ik heb leren kennen." Hij rilde bij het gedachte.
Toen ze zijn voorstel aannam knuffelde hij haar. "Yes! Ik kan niet wachten om je te laten zien hoe goed ik ben! Dat het geen praatjes zijn." Hij streek met zijn hand langs haar wang. "Het is wel al volgende week.... Is dat een probleem?"
Hij lachte hard. "Dat zullen we nog wel eens zien. Ik neem die uitdaging aan. Probeer het eens." Er lag een ondeugende glans in zijn ogen. Het lukte hem om haar broek ook aan te trekken. Met alle zorgvuldigheid. Ze had genoeg pijn gevoeld vandaag. Hij kuste haar terug en deed nu de sokken bij haar aan. "Zo dame. Nu ben je volledig aangekleed. Oh wacht!" Realiseerde hij zich nu pas. "Ik ben de bh vergeten." Hij keek een beetje ongemakkelijk rond. "Is dat heel erg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 12, 2015 7:20 pm

Heeft hij niet nog iets gemist haha? Razz
--
Ze glimlachte liefjes. "Ik weet het." Ze keek naar hem en streelde even over zijn wang. "Nou ik mag je toch ook? Je ligt niet met iedereen in bed dus die ervaren je zoals ik je eerst ervaren heb en dat vond ik ook leuk hoor." Ze glimlachte even een beetje. Eigenlijk had ze het nooit met hem echt gehad over hem zelf, ze hadden vooral in bed gelegen samen. Niet dat ze dat een probleem vond natuurlijk want ze lag heel erg graag in bed met hem. "Dat is goed om te horen." Eliza keek hem lief aan. "Ik ben wel gestoord maar op een prettige manier. Ik ben gezellig." Ze grinnikte plagend en gaf hem een kusje. "Sommige vrouwen zijn wel echt gestoord maar geloof me, zo ben ik niet hoor."
Dean knuffelde haar, een heerlijk gevoel was het gewoon. Hij leek zo vrolijk, zeker omdat het om het dansen ging. "Nee, dat is geen probleem Dean. Het lijkt me echt heel erg gezellig. Op welke dag is het?" Eliza bleef bij hem zitten.
'Dat wordt hem toch  niet hoor." Lachend keek ze naar hem en ze schudde haar hoofd even vrolijk. Haar broek had hij al gauw aan en glimlachend keek ze naar hem. Ze kuste even mee. Lachend keek ze toen naar hem. "Ligt eraan, zie je het door mijn blouse heen?" Eliza kuste hem zacht en lachend keek ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 14, 2015 2:44 am

Wat heb ik trouwens gemist? Dan heb ik er blijkbaar te snel over heen gelezen :0
----
“Ik zie je ook niet als zo’n meisje.” Gaf hij gauw toe voordat Eliza dacht dat Dean haar in een negatief daglicht zag. Dat was totaal niet zo. Daarom had hij ook voor Eliza gekozen om friends met benefits te zijn. Ook al gedroegen ze zich soms meer dan dat. Ook al had hij haar nu gevraagd om mee te gaan naar een dans beurs. Dat klonk eerder als een date. Wow… Gast. Een date? Rustig aan. Je bent nog nooit op een date geweest in je leven. Noem het een gezellig dagje met zijn tweeën. Een vriendschappelijke ontmoeting. Dean schudde even met zijn hoofd. Zijn gedachten verwarden hem.
“Je bent heel gezellig.” Hij kwam dichter met zijn gezicht en drukte zijn lippen tegen de hare. Hij legde zijn hand achter haar hoofd en kuste haar even een tijdje. Daarna verbrak hij voorzichtig zijn kus en gaf haar een zwijgzame knipoog.
“Je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt.” Er trok een afwezige glans over zijn ogen. Ook rilde hij eventjes. “Ik ben niet bang voor vrouwen maar er zijn vrouwen die gewoon doordraaien. Die zo geobsedeerd worden dat zij tot alles in staat zijn.” En waarom vertelde hij dit? Was dit niet belastend voor Eliza? “Sorry. Ik wil je niet umh… Laten we het over iets anders hebben.” Zo probeerde Dean het onderwerp weg te schuiven. Dadelijk viel ze nog in slaap over verhalen uit zijn verleden.
“Op vrijdag. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je de volgende dag vroeg op moet voor school. Maar je zult die dag misschien wel enkele lessen moeten missen omdat het op tijd begint.” Dean hoopte dat ze niet terug kwam op haar woorden.
Met zijn donkere ogen bekeek hij haar. Hij slikte. “Ja… Als je goed kijkt.” De man stond op om haar bh te pakken. Daarna begon hij de knoopjes van haar blouse open te doen. “Dit is echt niet goed.” Hij liet de blouse van haar armen af glijden. “Ik wil je borsten gewoon weer aanraken.” Hij boog zich voorover en kuste beide tepels, likte er plagend aan en deed toen haar bh aan. Hij zou niet met haar naar bed gaan want de blauwe plekken waren nog vers. Hij maakte haar blouse weer dicht en stond op. “Kijk eens aan. Helemaal aangekleed. Dit moet ik wel bij je declareren.” Dean grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 14, 2015 5:52 pm

Der string volgens mij hahaha Wink Razz
--
Eliza keek naar hem. "Dat vind ik toch wel fijn om te horen maar goed. Gebeurd is gebeurd en ik kan het niet meer terug draaien." Ze glimlachte even en bekeek hem tevreden. Ze vond het leuk met Dean, voelde zich gewaardeerd en op haar plek. "Ik vind jou ook gezellig hoor." Tevreden kuste ze mee met hem. Dit was een stuk rustiger dan de afgelopen keren en dat vond ze ook fijn. Het voelde meer.. Alsof ze niet enkel voor de lust was. De knipoog liet haar blozen.
Onzeker keek ze weg, hij raakte verzonken in herinneringen. Gauw knuffelde ze hem. "Ik zal niet doordraaien Dean, echt niet." Ze hield hem vast en speelde een beetj met zijn haren. Het was fijn om zo tegen hem aan te zitten en hem vast te houden, het voelde veilig en vertrouwd, alsof ze nooit anders had gedaan. "Is goed." Ze accepteerde dat hij zweeg, natuurlijk hoefde zij ook niet alles te weten, dat was helemaal niet aan haar. Zijn verleden was voor hem. Dat haar eigen verleden nou zo saai was dat ze niets te verbergen had betekende natuurlijk niet dat andere geen diepe geheimen hadden.
"Vrijdag hè?' Haar stem klonk alweer opgewekt. "Dan heb ik alleen in de ochtend een paar uur geschiedenis, hoe laat moeten we gaan want dan geef ik even aan een vriendin door dat ik er dan niet ben." Met een vrolijke blik in haar ogen keek Eliza naar de jongeman, ze keek er nu al naar uit. 'Ik voel me nu al nerveus terwijl ik daar alleen rond zal lopen en van jouw kwaliteiten mag genieten, maar ik ben zo niet ritmisch." Ze grinnikte zachtjes. 'Ik kan niet eens in de maat klappen."
"Oh doe dan toch maar aan." Eliza had liever niet dat anderen haar zo zagen. Verlegen liet ze hem de knoopjes van haar blouse los maken tot deze weer bij haar polsen lag. "Oh hou op." Mompelde ze giechelend. Zachtjes sidderde ze van genot en haar tepels werden alweer hard van die kleine aanraking. Ze voelde haar buik samentrekken en keek hem aan. "Oh, verschrikkelijk dit." Ze keek in zijn ogen en glimlachte. 'Je doet maar, ik betaal in natura is dat goed?" Eliza giechelde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 14, 2015 8:53 pm

Owja! OMG xD dat is echt een epic fail.
Laten we maar doen alsof.
----
“Soms is het goed dat wij dingen niet meer kunnen draaien. Anders leer je nooit van je fouten. En alles gebeurd met een reden. Daar ben ik sterk van overtuigd.” Eliza moest geen spijt hebben van haar daden. Misschien alleen dat gedeelte van het vreemdgaan. Dat was misschien niet zo slim geweest?
Er hing nu een iets romantische sfeer. Dean was soms een hopeloze romanticus maar als hij echt zijn best deed? Dan kon hij iedere vrouw wel op handen dragen. En dat ging hij bij Eliza ook wel eens doen. Niet al te vaak natuurlijk want anders zag ze het dadelijk nog als vanzelfsprekend. Het was leuker als zij het niet verwachtte. De man keek verrast op en verstijfde even toen ze hem knuffelde. Hij deed zijn armen terug om haar heen slaan. Hij begroef zijn gezicht even in haar haren. Zijn spieren ontspande zich weer. “Dat stelt mij wel gerust, dat je dat zegt.” Het klonk als een ware opluchting. De man sloot even zijn ogen om van dit korte moment te genieten. Dit was de eerste keer dat hij zich opende. Voor hem was dat al heel wat. Deze man was zo gesloten van binnen dat dat soms echt niet gezond kon zijn. Alles door zijn vader en de slechte ervaringen met vrouwen. Het tekende je leven. De man had niet voor niets over zijn hele lichaam onder de littekens zitten.
Eliza vroeg er gelukkig niet naar. Voor nu niet. Misschien op een dag kon hij zichzelf openen. Misschien kon het slotje dan een beetje open van zijn boek. “Je bent echt lief.” Fluisterde hij in haar oor en deed een bruine lok achter haar oor. “Eigenlijk ben je veel te goed voor mij Eliza.” En dat meende hij. Waarom had zij gekozen om alleen aan hem verbonden te zijn? Aan zo’n verknipt persoon? Die nog ingewikkelder in elkaar lag dan een puzzel.
Dean stond even op om zijn telefoon te pakken. Dat moest die even opzoeken. “Het begint om 12 uur in de middag. Ik moet niet vergeten om je een V.I.P. pas te geven. Ik zal vaker achter zijn vandaar. Oefenen en voorbereidingen treffen.” En als hij dan klaar was konden ze samen over de beurs lopen. “Je zal af en toe even alleen zijn of met een van de andere vriendinnen. Er zijn meerdere jongens die hun vriendinnen meenemen. En ook dames die hun vriend meenemen.”
Dean vroeg zich alleen af hoe hij Eliza moest gaan voorstellen? Hij kon niet zeggen dat zij “een gewone vriendin” is. Hij bedacht er nog wel wat op.
Dean lachte zachtjes. “Heerlijk om je gek te maken. Dat is echt mijn specialiteit, jou plagen.” Hij knipoogde naar haar. “Hmm.. Dat klinkt niet slecht. Daar kan ik geen nee tegen zeggen.” Dean keek op de klok. “We hebben nog een kwartiertje en dan moeten we helaas uit de kamer.” De man keek naar haar. “Kun je lopen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 2:34 pm

Hahah, ja is goed xD
--
"Dat is waar. Soms is het goed dat wij dat niet kunnen." Ze keek naar hem en knikte instemmend. Ze moest dingen leren accepteren zoals ze waren en niet zomaar vergeten of willen overdoen. Ze keek naar hem en knikte. Hij klonk continue zo wijs, alsof hij al zo veel meegemaakt had. Zachtjes beet ze daardoor op haar onderlip. Ze voelde hem verstijven toen ze hem knuffelde. Dat was geen goed iets, maar ze betwijfelde of het echt dor haar kwam. Glimlachend hield ze hem vast. "Het is nog beter dat ik het meen." Eliza merkte wel aan hem dat dit een stap was geweest, ze had Dean eerder niet als een open boek ervaren, nu nog niet maar een aantal dingen werden haar nu wel een stuk duidelijker. Ze zou hem vanzelf de dingen laten vertellen want ze wist uit ervaring dat je meer uit een mens kreeg als die persoon zelf wilde vertellen dan dat het gedwongen ging. Eliza vroeg er dus niet naar, elk verhaal kende een tijd en een plaats en die zouden vanzelf boven water komen drijven als de tijd rijp was.
Een klein blosje verscheen op haar wangen toen hij haar lief noemde. Dat had een totaal andere lading dan mooi of lekker. Ze beet zachtjes op haar onderlip en keek hem verlegen aan. "Doe niet zo gek Dean. Dat je misschien wat gesloten bent betekend niet dat ik te goed voor je ben." Ze giechelde even en streelde door zijn haren heen. Ze genoot van zijn haren, het was heerlijk om daar doorheen te gaan met haar hand.
"Echt? Dat komt mooi uit. Om elf uur zijn mijn geschiedenis lessen afgelopen dus dan heb ik mooi de tijd om me even op te frissen en bij je te komen. Of moeten we veel eerder gaan?" Ze had er zin in, absoluut. Eliza glimlachte en knikte. "Ah, dan kan ik mooi toekijken hoe je oefent." Andere vriendinnen, relaties. Ze bloosde een beetje en knikte. Zou hij haar ook zo voorstellen? Ze betwijfelde het maar goed, ze wist waar ze voor gekozen had. Ze had niet voor een liefdesrelatie gekozen ook al leek het er soms op.
"Ja, ik denk dat het wel goed gaat komen." Haar benen voelden wat slapjes aan maar Eliza was ervan overtuigd dat ze wel zou kunnen lopen. Ze moest wel, ze kon per slot van rekening niet de hele dag thuis gaan zitten omdat ze een wild hotelweekendje met Dean had gehad. Ze grinnikte zachtjes om de gedachte, haar reden om thuis te gaan zitten was een weekendje weg. Eliza bekeek de man even, nou het was anders een verdomd goede reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 7:09 pm

"Als er ooit een tijdmachine wordt gebouwd ben ik degene die het persoonlijk vernietigd." En dat meende hij. Zeker waren er gebeurtenissen wat gewist moesten worden. Echter maakte dat wel tot de wereld wat er nu is. Het had zijn voor- en nadelen. Echter mocht de mens nooit teveel macht krijgen of teveel snufjes. Dat kon nooit goed gaan. Mensen waren te hebzuchtig.
"Het is zo vreemd. Ik wist gelijk toen ik je ontmoette dat ik je kon vertrouwen. Ik kan je vertrouwen." Zijn donkere ogen keken haar vastberaden aan. "Ik heb geen spijt van mijn keus en ik mag mij gelukkig prezen omdat ik jou heb ontmoet." Hij beet zachtjes aan de binnenkant van zijn wang. Hopelijk vond Eliza dat niet te persoonlijk. Dadelijk knapte ze nog op Dean af.
Het was fijn dat het onderwerp over ging naar de dans beurs. Lekker luchtig. "Nee nee, dat redden we wel. Ik heb niet veel training nodig." En dat meende hij. Hij pikte heel snel danspassen op en wist het gelijk zijn eigen te maken. "Ja en je mond zal open staan de hele tijd!" Hij grijnsde. Echt zo'n onbezonnen mannen grijns.
Dean deed alles weer terug in zijn tas, deed nog de puntjes op de i zetten en slingerde zijn grote sporttas over zijn schouder. Hij reikte zijn hand uit naar Eliza. "Ik help je wel" Bood de man vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:25 pm

Eliza keek naar hem en knikte rustig. "Ik denk ook wel dat jij daar de meest geschikte persoon voor zou zijn Dean. Ik niet, ik zou eigenlijk wel gewoon sommige fouten willen herstellen." Bekende ze eerlijk. Ze keek naar hem en glimlachte even. Zij zelf was niet zo goed als hij was. Ze zou de tijd best eens terug willen draaien maar nu niet. Ze was heel erg blij dat ze Dean had ontmoet zelfs.
"Dat is wederzijds Dean, anders zat ik hier nu echt niet meer. Als ik je niet vertrouwd had dan had ik je niet laten doen wat we vannacht en vandaag hebben gedaan." Ze bloosde toen en streelde over zijn wang. "Ik ben ook heel erg gelukkig dat ik jou heb ontmoet." Ze glimlachte lief en straalde helemaal door zijn woorden. Kennelijk was ze dus niet de enige die heel erg blij was met de ander. Ze glimlachte en keek vrolijk naar hem.
"Ik weet zeker dat mijn mond ondersteuning nodig heeft om weer dicht te komen." Lachend keek ze naar hem en kuste hem zachtjes. "Ja ja, jij bent geweldig en perfect en alle anderen die daar zijn die zijn ook perfect." Lachend keek ze naar hem ens chudde haar hoofd.
Ze pakte rustig haar tas op en nam zijn hand vast. Voorzichtig kwam ze overeind en kreunde even toen ze stond. De broek schuurde langs haar benen en ze keek naar Dean.
"Het gaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:34 pm

Een gevoel van nieuwsgierigheid borrelde in hem op. Vreemd. Meestal interesseerde hij zich niet vaak voor een ander. Hij had altijd desinteresse jegens een ander. Dean gleed met zijn handen in zijn broekzakken. Hij probeerde het gevoel te onderdrukken om te vragen wat zij precies wilde veranderen. Dat waren zijn zaken niet. Hij wist wel dat ze eens vreemd was gegaan. Wilde ze zo'n fout herstellen of kon het veel groter zijn? "Ik heb zeker dingen gedaan waar ik niet trots op ben. Vooral in mijn tienerjaren. Heb niet voor niets deze littekens." De man haalde nonchalant zijn schouders op alsof het hem niet deerde.
Eliza was zo'n teder persoon. Zo fragiel. Dean was stiekem bang om haar te besmetten met zijn vuiligheid. Met zijn vuile handen. Dat hij haar schoonheid, haar goedheid zou bevuilen. "Hmm... Ik moet mij dus heel vereerd voelen? Dan zal ik maar doen." Hij kuste haar lieflijk.
De man begon weer hard te lachen. "Eliza! Jij en je humor, echt fantastisch. Ik zorg wel voor die ondersteuning dame." Hij ging naast haar staan, legde zijn armen achter haar benen en tilde haar op als een prinsesje. "Dit is eenmalig mevrouw Seymour." Hij had tot nu toe geen enkele keren haar achternaam gebruikt. Het heeft wel iets vond Dean. "Zo. Daar gaan we dan!" Hij opende de deur en liep met haar de hotelkamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 11:33 pm

Eliza keek naar hem en glimlachte even rustig. Het verbaasde haar dat hij er niet naar vroeg en ze bleef rustig zitten. "Hm, ja, dat is waar." Ze keek even naar hem streelde zacht over zijn schouder heen terwijl ze hem bekeek. "Maar heb je nooit spijt van de dingen die je hebt gedaan Dean?" Hij was een sterke man, ze wist niet waar zijn littekens vandaan kwamen maar ze wist zeker dat ze hem sterker hadden gemaakt. Ze glimlachte voorzichtig naar hem en keek naar hem.
"Ja doe maar, voel je heel vereerd." Ze glimlachte even naar hem en genoot. Ze kuste dan ook mee, ze waren zo zachtjes aan het kussen nu, het voelde haast als iets liefs. Ze glimlachte even naar hem.
Haar blos werd wat groter doordat hij zo moest lachen en ze giechelde zachtjes." Dankjewel, dat vind ik leuk om te horen Dean." Hij grinnikte even en liet zich toen optillen. Ze legde haar armen om zijn hals en keek in zijn ogen. 'Hm.. Dat betwijfel ik meneer Grey, ik vind dit wel prettig." Ze voelde zich wat verlegen onder het gebruik van haar achternaam en glimlachte. Lachend hield ze hem vast terwijl ze uit de hotelkamer getild werd. "Dit heeft wel wat, dit kunnen we wel vaker doen toch, liefje?" Ze keek hem met een plagende blik aan omdat ze langs een schoonmaakster liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 15, 2015 11:41 pm

Dean zweeg voor een aantal seconden omdat zijn gedachten heel ergens anders waren. Hij herinnerde zich nog het moment dat zijn vader zijn moeder door de vitrinekast had geslagen. Haar hele gezicht onder het bloed, scherven op de grond en zijn moeder die bewusteloos op de grond viel. En hij, jaar of 14 alleen staan toekijken hoe zijn moeder werd toegetakeld. Als hij de tijd zou kunnen terugdraaien had hij wat gedaan in plaats naar het scenario kijken. Vervolgens had zijn eigen vader het ziekenhuis gebeld. Omdat zijn vader best veel invloed had zwegen de doctoren. Zijn moeder deed er niets tegen. En Dean net zo min.
"Jawel... Vroeger was ik niet zo sterk als ik nu ben. Sommige dingen zou ik anders aanpakken dan ik toentertijd heb gedaan." Gaf Dean eerlijk toe.
Haar verlegen glimlach, de lieve kusjes en de manier waarop ze deden gingen hem niet in de koude kleren zitten. Dean voelde zich zeer betrokken jegens Eliza. Zo romantisch deed hij nooit. Ze passeerde een schoonmaakster. Dean begroette de vrouw vriendelijk. Hij had wat fooi op het bed gelegd. Dat deed hij altijd als hij een hotelkamer deed afhuren. "Ja zeker schat. Ik doe alles voor je." Hij drukte een kus op haar wang en schonk haar net zo'n plagende blik als Eliza deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 12:33 am

Even was hij van de wereld, totaal ergens anders. Ze keek even naar hem en streelde door zijn haren heen. "Dat begrijp ik, maar nu ben je wel sterk en een stuk wijzer. Ik begrijp je als je zegt dat sommige dingen terugdraaien niet goed is, daar moeten we van leren. Sommige dingen zijn echter te pijnlijk om van te leren." Ze keek hem even aan en toen weer weg. Dat was genoeg voor nu, het gesprek over dit onderwerp was wel even voldoende voor nu.
Eliza vond het heerlijk dat Dean haar toestond om hem zo te liefkozen. Ze bleef natuurlijk een buitenstaander in zijn wereld en zij hield wel van het rozengeur en de lieve gebaren. Ze was er dan wel achter gekomen dat Dean zulke dingen ook wel deed maar toch anders, het was niet wat hij wilde. Niet waar hij naar snakte en een deel van haar deed dat wel, dat gaf ze eerlijk toe in haar hoofd. Ze was bang hem kwijt te raken als ze het daadwerkelijk toe zou geven. Haar buik maakte desondanks toch een sprongetje toen hij haar schat noemde en ze hield hem vast. Hij pakte haar geplaag in ieder geval goed op, daar was ze blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 12:43 am

Eliza pakte dit heel volwassen op. Heel begripvol zelfs. Ze leken iets met elkaar te delen. Het leek alsof ze iets gemeen met elkaar hadden. Dat voelde vertrouwd. Zulke momenten deelde hij namelijk nooit met iemand. Hij was juist degene die altijd naar de ander deed luisteren. Echter sloot Eliza voor nu dit onderwerp. Misschien ook wel beter.
De dame voelde zo licht in zijn armen. Hij kon gemak kilometers zo lopen met haar. Ik vraag mij af hoeveel ze weegt en... of ze wel genoeg eet? Ze had toe straks niet veel gegeten en gisteravond viel dat ook wel mee. Niet dat zij heel mager is. Ze heeft de vormen. Maar is het normaal om zo licht te wegen?
De schoonmaakster had hun een tijdje nagekeken. Ze leken wel een verliefd stel op dit moment. "Wat een luxe. Wordt je ook nog eens naar de lift gedragen." Toen ze bij de lift aan kwamen drukte Dean op het knopje. Het duurde een minuutje en de liftdeuren gingen open. Hij stapte in en het verbaasde hem dat er niemand anders in de lift stond. Je hoorde een zacht melodietje op de achtergrond. Zo'n typische lift muziekje.
Toen ze aankwamen bij de begane grond liep Dean naar de balie en zette Eliza eventjes neer. "Een moment." Hij handelde even de administratieve zaken af. "Zo..." En draaide zich weer om naar Eliza. "Ik zet je even af met de auto goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 12:58 am

Eliza glimlachte om de schoonmaakster, die dacht vast precies wat ze zou willen zijn met Dean maar nooit voor elkaar zou krijgen. "Ja, ik vind dit toch wel heel speciaal." Zachtjes kuste ze hem en glimlachte. 'Dat was je bedankje, je fooi komt later."Ze grinnikte hem zachtjes toe en genoot. In de lift legde ze haar hoofd even tegen hem aan en ontspande. "Ik vind het fijn met jou Dean, ook al wil je het misschien niet horen, ik weet wat we afgesproken hebben, maar ik vind het echt fijn met je." Eliza keek langzaam op. "Maar ik zal er niets mee doen, dat beloof ik." Hij was namelijk heel duidelijk geweest daarin, dat wilde hij niet.
Op de begane grond ging ze rustig staan en liep een beetje heen en weer, oké, dat ging wel goed. Toch hield ze hem liever vast. 'Ja dat is goed, anders moet ik met het openbaar vervoer. Dat is hoe ik gekomen ben gister avond." Ze grinnikte even naar hem.
Dat dat alweer de vorige avond was, voor haar gevoel waren er wel een paar dagen voorbij gegleden. Hm.. Dat was wel een heerlijk idee, een paar dagen met alleen maar Dean en verder niets. Eliza keek even naar hem. "Dus, wat is de volgende stap? Een vakantiehuisje?' Plagend keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 1:15 am

"Je mag je ook zeer speciaal voelen schoonheid. Want jij bent de eerste waarbij ik dit doe." Stiekem verontruste hem dat ook wel een beetje. Het leek wel alsof hij een heel ander persoon werd met Eliza in zijn buurt. Dat vond Dean ook wel gevaarlijk. Stel je voor dat de kant van zijn vader bij hem naar boven kwam? Dat was tot nu toe nooit gebeurd maar hoe hij nu deed ook niet. Dadelijk werd hij net zoals zijn vader of erger? Dean probeerde de angst niet te laten merken. "Mijn fooi?" Hij ging met zijn beide wenkbrauwen omhoog. "Daar maak je mij toch wel even nieuwsgierig." Zijn hart leek even stil te staan bij haar confessie. Hij beet aan de binnenkant van zijn wang en beantwoordde haar met een wat heser stem: "Ik ook met jou. En ik wil je echt niet verwarren maar het lijkt alsof je een speciale werking op mij hebt." Hij kon beter eerlijk zijn tegen haar. Waarom moest hij alles verbergen? Misschien was het eens goed om zijn gevoelens te uiten.
Hij grijnsde. "Verwacht wel geen dikke BMW voor de deur. Ik heb een simpele Alfa Romeo." En zo'n simpel autootje was dat ook weer niet.
Bij het woordje vakantiehuisje kreeg hij een bijzonder glimlachje op zijn gezicht. "Dat klinkt zeker niet verkeerd. Misschien kunnen we dat in de vakantie doen." Hij begeleidde haar naar buiten richting zijn auto. Als een echte gentleman opende hij voor haar de deur. "Stap maar in." Daarna liep hij zelf naar de bestuurderskant. "Gordel om." Zei hij op een streng toontje. Veiligheid ging voor alles. Hij gooide zijn tas achterin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 1:34 am

"Echt? Dat vind ik helemaal leuk natuurlijk!' Vrolijk keek ze hem aan en bleef fijn bij hem in de buurt. Tevreden keek ze naar Dean en hield zijn hand even vast, dan ging het lopen iets steviger. "Ja, dat is natuurlijk een verrassing die fooi. Misschien wel even voor in de auto." Ze keek hem lachend aan en slikte. Zijn stem was heser en ze keek in zijn ogen. Verlegen keek ze hem aan. "Ik was al bang dat ik de enige was.." Fluisterde ze zachtjes en daar liet ze het bij. Ze glimlachte en moest even lachen.
"Jammer, dat had ik nou wel verwacht maar meneertje, dit is ook niet echt een simpele auto hoor!" Ze schudde har hoofd en moest even lachen. Het was een grapje geweest maar stiekem vond ze het natuurlijk wel leuk dat hij het serieus nam. "Prima, dan ga ik vast sparen." Ze keek hem even met een plagende blik aan en stapte netjes in. Ze wachtte rustig eventjes. "Ja, ja, doe ik zo." Mompelde ze.Op het moment dat Dean eenmaal zat boog ze naar hem toe. Ze kuste hem lang en passievol. Zachtjes streelde ze daarbij over zijn kruis heen. Ze ging zo even door en stopte toen. "Dat was je fooi." Liefjes keek ze hem aan en deed vervolgens haar gordel om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 1:47 am

Hey lieverd, ik ga slapen!
Slaaplekker xxxx
---
De vrolijkheid werkte aanstekelijk. "Ja. En ik hou mij altijd aan mijn beloften. Dus aankomende mei vakantie gaan we een weekje samen weg." Uiteraard moest daar ook geleerd worden en met magie worden geoefend. In de avond liet hij Eliza op een hele andere manier hard werken. Dean moest wel een beetje beginnen met sparen. Hij gaf de laatste tijd veel te veel geld uit aan zijn spuitbussen en graffiti tools. Dat was nu eenmaal een dure passie van hem. Ook de breakdance outfits waren niet bepaald goedkoop. En dan bleven ook nog eens de rekeningen komen. Zwaar leven voor een docent en tevens volwassenen.
"In de auto?" Dean probeerde zo luchtig mogelijk naar haar te kijken. Dean wilde zijn nieuwsgierigheid voor haar verborgen houden. Dat paste namelijk niet bij zijn imago.
Het moment wat ze samen deelde bleef op een gegeven moment toch een beetje gekoeld. Ze leken er beide niet verder op in te gaan. Alsof ze bang waren voor de consequenties. Dean in ieder geval wel. Hij kon niet liefhebben. Dean ging koste wat het koste voorkomen dat hij zo'n monster werd als zijn vader.
"Ik ben een arme student." Dean deed net alsof hij heel zielig was maar de plagende glans zag je terug in zijn ogen. "Jij hoeft niets te sparen. Ik betaal alles." Dean hield er echt niet van als vrouwen wilde mee betalen of voor hem wilde betalen. Dat kon je echt niet toe laten als man zijnde . De man moest de vrouw in de watten leggen. Hij dacht echt nog ouderwets maar dat vond hij prima. Daar ging hij niet van afwijken.
Op het moment dat Dean eenmaal zat boog Eliza naar hem toe. Ze kuste hem lang en passievol. Hij beantwoordde haar kus lang en passievol terug. Zachtjes streelde ze daarbij over zijn kruis heen. Ze ging zo even door en stopte toen. Dean werd gek. Ging ze hem nu zo achterlaten?
"Dat had je niet moeten doen." Hij leunde naar haar toe, pakte haar op de mond en duwde zijn tong ruw in haar mond. De kus was dominant maar werd al gauw veel vuriger.
Zijn hand gleed langs binnenkant van haar dij zo omhoog. De fooi was voor hem nog lang niet afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 1:56 am

Je bent niet de enige die dat van plan was Smile
Slaaplekker xx
--
Eliza glimlachte verlegen en knikte. "Dat klinkt echt heerlijk Dean!" Ze was al erg lang niet meer op vakantie gegaan en keek hem liefjes aan. Het leek haar ontzettend leuk om met hem weg te gaan, ze wist alleen niet goed wat ze ervan moest denken want het was toch wel echt een dingetje voor stelletjes, toch? Ze zou het thuis nog allemaal wel eens goed overdenken, hij bleef overweldigend voor haar, dat had ze de eerste avond dat ze hem had leren kennen als gezegd. "Ja, in de auto." Bevestigde ze maar meer zei ze er dan ook niet over. Genietend keek ze naar hem, ze zag echt wel aan hem dat het hem nieuwsgierig maakte maar ze zou mooi niets vertellen.
Het bleef stil rond hun bekentenissen, oké, daar moesten ze thuis allebei in alle rust nog maar eens goed over nadenken. Dat ging Eliza in ieder geval doen want ze wilde wel een beetje weten wat ze nu voelde zodat ze rekening met zichzelf kon houden.
Zachtjes lachte de jongedame tot zijn ouderwetse principes naar boven kwamen. 'Daar hebben wij het nog wel over meneer Grey." Ze keek hem met een standvastige blik aan. Ze zou zich niet snel over laten halen door hem dat hij alles zou betalen, ze zou meebetalen. Hij ging toch niet een vakantie voor twee personen in zijn eentje betalen, wat dacht hij wel niet?
Eliza wist wat ze met hem deed. Ze vond het heerlijk dat hij zo passievol terug kuste en er gek van werd. Ze zag de blik in zijn ogen en kon een brede grijns niet onderdrukken. Haar gordel had ze al om en zijn woorden gaven haar kippenvel. Ze had nauwelijks tijd om te reageren of ze voelde zijn lippen al en zijn tong ruw in haar mond. Hij had de leiding en die pakte ze niet van hem af. Genietend greep ze zijn haren vast. "Oh Dean.. Het kan echt niet nu. Het is nog gevoelig en we zitten in een auto.. Iedereen kan ons zien." Fluisterde ze zachtjes toen ze even de kans had. Eliza kreeg een opgewonden glans in haar ogen en keek naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:43 am

Beloften maakt schuld. Waarom beloof je nu weer zo iets? En waarom raak je zo emotioneel betrokken bij haar? Dean, neem een stap terug want zo begon het ook bij je vader en moeder. De gedachten stoorde hem. Het begon langzaam zelfs lichte hoofdpijn te veroorzaken. Dit waren allemaal dingen waar hij thuis aan zou denken. Wat hij allemaal ging uitzoeken. Wat hij nu allemaal tegen haar had gezegd, zijn beloften en zelfs hoe hij een klein beetje zich had geopend. Dit gebeurde namelijk niet vaak en was voor Dean nog een onaangetast gebied.
"Nee nee. Daar hebben we het niet meer over. Ik betaal en punt uit." Hij duldde geen tegenspraak. Hoe kon Dean nu geld aannemen van Eliza voor die trip? Dat was haast veel te onbeschoft en zo niet mannelijk. Een vrouw hoorde gewoon niet voor een man te betalen. "Daarbij trakteer ik je graag." Hij schonk haar een wat lievere glimlach zodat de sfeer niet zo in spanning bleef. Stiekem hoopte hij dan ook dat Eliza het gewoon accepteerde.
"Eliza." Fluisterde hij zachtjes. "Ik heb donkere glazen. Wij kunnen naar buiten kijken maar niemand kan in deze auto naar binnen kijken." Hij streek met zijn vingers door haar donkere lokken. "Daarbij, een beetje betasten kan geen kwaad toch?" Hij keek haar met een ondeugende blik aan en kuste haar weer vurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 3:25 pm

Eliza keek naar hem en ze glimlachte ondanks dat hij haar geen keuze gaf. "Goed, maar ik wil wel een keer daar wat betalen. Je mag zelf kiezen wat."Ze keek hem koppig aan. Het waren misschien zijn principes maar ze waren ouderwets. "Je zei zelf dat je het fijn vindt als een vrouw ook doelen heeft en ervoor werkt. Wat moet ik met geld waar ik voor werk als ik het niet uit mag geven waar ik het aan uit wil geven?' Toch verscheen er een lieve lach op haar glimlach. "Ja, ja. Je trakteert me graag op allerlei dingen." Ze giechelde zachtjes.
Genietend keek ze naar hem en kuste zachtjes mee. Zijn vurige kussen maakten haar helemaal week van binnen en ze maakte haar gordel alweer los. Eliza kwam wat overeind en kuste hem. "Hm, nee, nee dat kan geen kwaad. Doe dat maar." Fluisterde ze zachtjes terwijl haar handen naar zijn broek gleden. Ze maakte de knoop los en trok de rits omlaag. Al gauw liet ze haar hand in zijn boxer glijden en kuste ze hem verlangend. Het was gewoon zo lekker met Dean, eigenlijk kon ze niet van hem afblijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:24 pm

Dean zuchtte echt diep en je merkte duidelijk de tegenzin. "Oké omdat jij het bent. Je mag een keer voor mij een flesje water betalen." Dat was niet duur en hij dronk veel water. Beide waren ze koppig dus dat was aan de ene kant wel grappig. "We lijken zo toch nog wel een beetje op elkaar." Hij knikte. "Dat heb ik inderdaad gezegd." Hij kneep speels in haar schattige neusje. "Goed goed, jij je zin. Twee flesjes water." Hij knipoogde speels naar haar. Tuurlijk trakteerde hij Eliza graag. Zij deed namelijk ook veel voor hem. Ze accepteerde zijn vlagen, zijn iets wat vreemde seks voorkeuren, het zogenaamde contract en zijn dominantie. Owja en niet te vergeten ook nog zijn arrogantie! Dat waren best veel dingen.
"Toch?" Zijn ademhaling klonk iets zwaarder en zijn stem iets meer rauw wat hem op dit moment nog veel aantrekkelijker maakte. Het paste precies bij zijn wellustige ogen. Hij keek naar de handelingen van Eliza. "Eliza..." Gromde hij zachtjes terwijl hij met zijn ene hand haar bh opzij schoof zodat hij haar borst kon masseren. Met zijn andere hand maakte hij ook de knoop en rits open. Hij schoof zijn hand onder haar string en ging langzaam met een vinger bij haar naar binnen. Hij had gezegd betasten dus dan deed hij dat ook. Als Eliza meer wilde dan moest ze gaan smeken. En wat hield hij ervan als Eliza dat deed. Hij drukte zijn lippen weer gretig op die van haar. Ze waren zo zacht en smaakvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotel Mondrian - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotel Mondrian   Hotel Mondrian - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotel Mondrian
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shangri-La Hotel - Parijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: