Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 De studieruimte

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 18, 2015 4:54 pm

"Dus jij denkt dat als we naar het juiste andere land gaan, dat we bijna een soort goden zouden zijn voor die mensen?" vroeg Aidan nadenkend. Het idee leek hem aanlokkelijk, maar dan moest hij eerst heel bedreven zijn in magie om bijvoorbeeld de vorm van een luchtgod aan te nemen. Dan moest je weten wat te doen met de winden. Hij keek weer naar James, afwegend wat die net gezegd had. "Maar overal waar de westerse invloed is gekomen, is er niemand meer die in magie gelooft. Aan de andere kant, met de juiste trucjes kan je zelfs de katholieke kerk zover krijgen om een nieuwe heilige uit te roepen." Hij zuchtte, ze woonden in een rare wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 18, 2015 8:14 pm

James knikte. "Dat weet ik wel zeker. Sommigen willen nog gewoon in magie geloven. Willen niets weten van de wetenschap en d logische verklaring van dingen omdat magie nou eenmaal een mooie oplossing is, of iets om te vervloeken." Hij glimlachte even en keek naar Aidan. Hij knikte instemmend, dat was natuurlijk wel zo. De westerse wereld zwoor magie af, deed alsof het nooit bestaan maar zij wisten wel beter. De verbrande vrouwen waren heksen geweest, heus niet allemaal maar zeker een deel. Het was toentertijd ook anders natuurlijk. Nu zouden ze je opsluiten in plaats van verbranden. "Er is nog maar één soort magie, als je het al zo wilt noemen, waar mensen nog in geloven en dat is in een god of meerdere goden." Hij keek even naar Aidan. "Dan staan ze het onverklaarbare toe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 19, 2015 10:21 am

"Ja, maar bijna niemand gelooft meer op die manier," zei Aidan. "In elk geval heeft ook dat voor veel mensen een andere betekenis gekregen dan vroeger. Het is iets om je aan vast te klampen, maar niemand denkt eigenlijk nog dat al die wonderen echt gebeurd zijn. Het zijn een soort van sprookjes." Hij keek naar James, hopend dat hij met deze opmerking niemand beledigde. Veel Ieren waren gelovig en Aidan vond dat geen probleem. Hij was het alleen zelf niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 19, 2015 6:55 pm

James knikte. 'Natuurlijk, maar toch wenden veel mensen zich nog naar een god, maakt niet uit welke. Biddend dat deze hun problemen op lost." Hij keek naar Aidan en glimlachte even vriendelijk. "Ja, alleen komt in de echte wereld niet altijd alles goed.' Zijn uitspraak had een cynische ondertoon en hij keek even naar Aidan. Buiten dat waren zij geen goden en zou niemand hen geloven als ze grote problemen op zouden lossen. Al zouden mensen het zelf zien dan nog zouden ze zeggen dat het nooit door de mens gedaan kon worden en dat er een hogere macht was. Zo zaten ze nu eenmaal in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 19, 2015 8:30 pm

Aidan opende zijn mond om iets te zeggen, maar eindigde in een diepe zucht, waarmee hij te kennen gaf dat hij inmiddels niets meer over het onderwerp te zeggen had. "Ik denk dat we op een dood punt zijn gekomen," legde hij uit. "Wij weten dat er meer is, maar niet-magische mensen ontkennen dat tot in de lengte der dagen." Hij zuchtte weer en schoof zijn boek richting zijn tas. "Dat gezegd hebbende, denk ik dat ik mijn hersens even wat rust ga geven door helemaal niets te doen." Hij lachte vrolijk. "Maar de volgende keer dat ik nadenk over een onderwerp waarover weer lang gediscussieerd kan worden, dan laat ik het je zo snel mogelijk weten." Daarna groette hij de ander door zijn vingers van zijn hoofd af te bewegen en liep hij de studieruimte uit. Echt toe aan helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27, 2015 10:10 pm

Charlie liep de studieruimte in, terwijl een bruinharige jongen net naar buiten liep. Ze moest hem ontwijken, anders was hij over haar heen gelopen. Soms haatte ze het dat ze zo klein was en niet opviel. Maar ja, op andere momenten vond ze het wel fijn. Als ze door een raam moest of zo. Niet dat ze dat met opzet zou doen want een deur was zo veel makkelijker.
Ze klampte haar schoudertas tegen haar lichaam aan. Er zaten 3 portemonnees in, en 5 telefoons. Ze had uit 4 van de 5 de simkaart gehaald, en ze wachtte op een sms van Yaro die haar zou vertellen wanneer hij ze kwam halen.

Charlie liep naar een lege tafel, en ging eraan zitten. Ze pakte een noteblock, pen, en The Developing Human. Clinically Oriented Embryology. uit haar tas, en zette haar tas tussen haar voeten. Sure, haar Ethiek huiswerk was interessanter, maar daar had ze niet binnenkort een tentamen van. "If the oocyte is fertilized, the corpus luteum enlarges to form a corpus liteum of pregnancy and increases its hormone production." las Charlie zachtjes. "Want normaal Engels is te veel gevraagd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De studieruimte - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De studieruimte   De studieruimte - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De studieruimte
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een studieruimte

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De universiteit-
Ga naar: