Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 De Karaoke bar: Sing along

Ga naar beneden 
+7
Maya
David
Alan O'leary
Eliza.
Dean
Abby
Melody.
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 21, 2015 6:52 pm

Gabe lachte om haar grap. 'Ik zou het niet weten, heb het openingsfeest gelaten voor wat het was,' riep hij half grinnikend in haar oor. Hij legde zijn hand op haar onderrug. Een gewoonte van hem die hij niet gemakkelijk afleerde. Niet dat hij daar veel behoefte aan had. 'Ze zijn met een paar meiden verdwenen, niet echt verbazend,' legde hij Eliza uit over het feit waarom zijn vrienden nergens te bekennen waren. 'Ga je hier vanavond nog een gokje wagen op het podium?' vroeg hij haar daarna. Hij was eigenlijk wel benieuwd of ze daar het lef voor zou hebben. Hijzelf kon slecht zingen, instrumenten bespelen kon hij als de beste maar zijn stem was niet om aan te horen. Toch zou hij inmiddels wel in staat zijn om het podium op te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 21, 2015 6:58 pm

Eliza keek hem aan en schudde haar hoofd. "Dat is niet echt netjes." Ze grinnikte even en keek hem kort aan toen hij zijn hand op haar onderrug legde maar haalde deze niet weg. Ze dronk haar glas wijn leeg en moest even lachen om de reden waarom zijn vrienden weg waren. "Nee, dat verbaasd me niets eigenlijk>" Ze keek hem vrolijk aan en bestelde een nieuw glas. 'Jij nog iets?" Ze keek omhoog naar hem en moest lachen. "Natuurlijk niet! Misschien als ik genoeg gedronken heb maar dan komt er toch niets zinnigs meer uit me. Dan sleur ik jou wel mee erop." Eliza keek Gabe aan en grinnikte eventjes. "Jij mag wel gaan zingen meneertje, je kan het vast ontzettend goed. Ik niet, ik heb geen ritme." Ze grinnikte en schudde haar hoofd. Ze leunde tegen hem aan op het moment dat een jongeman bruut zijn weg naar de bar vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 22, 2015 3:09 pm

Maya kwam na het nummer gezongen te hebben van het podium af. Ze keek richting de mannen-WC en zag geen bekenden staan. Toen ze de zaal door keek zag ze nog net een glimps van een stel jongens die naar buiten liepen, waren dat David en Alan? Maya keek verder, blijkbaar was David weg... Verderop in de zaal zag ze Dean staan, maar Hij leek druk bezig met een aantal meiden, dus daar zou ze mooi niet bij gaan staan. Teleurgesteld liep ze weer naar de bar Eerst had ik geen plannen voor vanavond. Toen werd ze uitgenodigd om mee te gaan en had ze er zeker wel zin gehad in een gezellige avond. Twee keer op een avond was ze achtergelaten... Blijkbaar ben ik t niet waard om een avond mee te spenderen... Teleurgesteld liep ze terug naar de bar. Ze besloot om nog een keer een drankje te bestellen, als ze daarna nog niet wist wat ze moest doen zou ze naar huis gaan. Bij de bar stond een blond meisje met een ice tea, en een stel stond te kletsen. Ze bestelde bij een barman een rum , het was niet echt lekker, maar er zat genoeg alcohol in. Ze ging naast het blonde meisje staan, ze had nu echt geen behoefte om naast een stelletje te gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 2:11 pm

Er was een meisje naast Clarissa komen staan. Ze kwam Clarissa vaag bekend voor, maar ze wist niet waarvan.

"Rough night?" vroeg ze terwijl ze een slok van haar ice tea nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 2:22 pm

Naast haar hoorde Maya een stem "Rough night?" Het was het blonde meisje met haar Iced tea.
Maya keek haar kant op. Ze had het meisje al een keer gezien, maar waarvan wist ze niet, en het kon haar op dat moment niet echt schelen. De alcohol deed zijn werk... ze voelde zich in ieder geval lekker aangeschoten. En dat was haar doel behaald. "You think? mijn date heeft me vanavond laten zitten, niet één maar twee keer. terwijl ik vanavond niet eens van plan was uit te gaan..."
Story of my life... de barman kwam aan met haar rum en de goot het in een keer achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 2:27 pm

"Wow." zei Clarissa. "Sucks to be you." Ze keek terwijl het meisje haar glas in een keer achterover gooide. "Ik ben Clarissa."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 3:26 pm

Maya hoorde het andere meisje: "Wow. Sucks to be you. Ik ben Clarissa." "De naam is Maya" zei ze met een lichte dubbele tong. Ze grabbelde in haar handtas op zoek naar haar telefoon. ze wilde weten hoe laat het was. Maar ze kon hem niet vinden. Ze wist zeker dat ze hem wel meegenomen had... Gelukkig was haar portemonnee er nog wel. Waarschijnlijk was haar telefoon er ergens uitgevallen. "Dat kon er ook nog wel bij..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 4:28 pm

"Dat kon er ook nog wel bij." zei Maya, die driftig in haar handtas aan het grabbelen was.
"Wat ben je kwijt?" vroeg Clarissa, nadat ze haar glas leeg had gedronken. Ze keek op haar smart watch. Ze had 3 berichtjes waarvan 2 van haar moeder, en 1 gemiste oproep. Ook van haar moeder. "Merde, maman. Tout va bien... Vous ne avez pas besoin d'appeler toutes les heures." mompelde ze boos. Hoewel ze nu al een jaar in Engeland woonde, vloekte ze nog steeds in het Frans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 4:46 pm

Maya keek het andere meisje aan "Wat ik kwijt ben? Naast mijn date ook nog mijn telefoon. Hij is waarschijnlijk uit mijn tas gevallen of zo, mijn sleutels en portemonnee heb ik namelijk nog." sprak ze met haar dubbele tong. Ze zag het andere meisje naar haar pols kijken en daarna wat in het Frans ratelen. "T klinkt alsof je ook een goede avond hebt" merkte maya sarcastisch op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 5:26 pm

"C'est ma mère. Elle est très difficile à ignorer..." zei Clarissa geïrriteerd. Toen bedacht ze zich. "Sorry, dat moet ik niet op jou afreageren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 6:18 pm

Maya hoorde het meisje nog wat in het Frans ratelen. Maya snapte er geen barst van maar het klonk geïrriteerd. "Mijn Frans is echt heel slecht sorry" Zei Maya eigenlijk is mijn Franse kennis niet bestaand.. Daarna hoorde ze het meisje verontschuldigen. "Wel, 't klinkt alsof we allebei een rottige avond hebben. " Maya bestelde een cola. Nu ze geen taxi kon bellen moest ze zeker weten terug lopen naar haar appartement, en ze wilde niet zo dronken zijn dat ze niet meer (normaal) kon lopen. ze hief het glas naar Clarissa en zei "proost op avonden die alleen maar beter kunnen worden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa
Level 1
Clarissa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 18-02-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : 2nd star to the right, straight on 'till morning.

De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23, 2015 8:11 pm

"Salut." Clarissa hief haar lege glas. Ze zag op haar smart watch alweer een gemiste oproep. Dit keer van haar broer. Ze checkte de tijd, en zei tegen Maya: "Excuses, ik moet even bellen."

Clarissa zette haar lege glas op de bar, betaalde en liep naar buiten. Ze pakte haar telefoon en belde haar broer. Hij nam direct op. "Sébastien, waarom heb ik 2 smsjes en een gemiste oproep van maman? En-"
Sébastien onderbrak haar. "Wat? Merde. (...)
Sorry. Ja, natuurlijk. Wanneer? (...)
D'accord. Geef Em eens?" Clarissa wachtte tot haar zusje aan de lijn kwam. "Emmanuelle, j’ai dépassé le stade de la colère! Dis."
Clarissa rolde met haar ogen terwijl Emmanuelle excuses probeerde te verzinnen. Ze switchte terug naar Engels. "Ja, natuurlijk weet ik alles! Je denkt toch niet dat me dat soort dingen niet verteld worden puur omdat ik in Engeland zit? Verdomme, Em. Je bent 15! (...)
Natuurlijk denkt Laurentin dat hij stoer is als hij zo reageert. Hij. Is. 9."
Clarissa zuchtte. Dit zou niet meer haar taak moeten zijn. Ze was gaan studeren, was naar Engeland verhuisd. "Em, geef Sébastien nog eens?" Clarissa wachtte weer. "Sébastien, dit is niet meer mijn taak, en dat weet je. (...)
Nee, dat heb ik niet! Ik zit in Engeland, for crying out loud. Je bent nu de oudste. (...)
Ja, het scheelt maar 4 minuten. En dan nog? Ik ben er niet. Dus is het jou taak. (..)
Omdat papa in Algerije zit, en het nu eenmaal zo werkt. Allors, Sébastien. J’en ai marre. Doe de groeten aan maman, en als Nicolas dit weekend thuis komt zeg hem dan dat ik wacht op zijn pakketje. Salut!" Ze hing op, en liep terug naar binnen.

"Mag ik nog een ice tea?" vroeg ze aan de barman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Karaoke bar: Sing along   De Karaoke bar: Sing along - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Karaoke bar: Sing along
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: