Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het oefenlokaal Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het oefenlokaal Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het oefenlokaal Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het oefenlokaal Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het oefenlokaal Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het oefenlokaal Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het oefenlokaal Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het oefenlokaal Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het oefenlokaal Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Het oefenlokaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 3:37 pm

Op een school waar les wordt gegeven in magie, moet er natuurlijk ruimte zijn om te oefenen, zonder dat het gevaarlijk wordt. Hier kan je dingen laten vliegen die zacht zijn en dus niet te hard aankomen als je de controle verliest. Ook alle andere meubels hier zijn met stof bekleed, voor als je door een verkeerde spreuk omvergeworpen wordt. Er is een bak met water om mee te oefenen en alles hier is vuurvast, zodat er bij een ontploffing niets in de fik vliegt.

Regels: Schoolregels
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 4:45 pm

Haar haren waren in een hoge paardenstaart vastgebonden. Sinds zij Aidan had ontmoet had Abby veel informatie opgezocht over magie. Schijnbaar waren er ook elementen waar je mee kon trainen en vele soorten spreuken. Dat Abby telekinese bezat was een feit want de kenmerken sloten bij haar aan. Alleen hoe je de andere algemene krachten leert was voor Abby een raadsel. Dit moest ze Aidan nog eens vragen. Misschien kon hij haar vragen daarover beantwoorden. Ze liep de kamer in waar studenten vaker mochten oefenen met spreuken. Ze droeg een simpele T-shirt met een grote vissenkom erop en in de vissenkom allemaal soorten visjes. Daarop droeg zij een zwarte legging met goude sierlijnen erin verwerkt en glinsterende bloemen erop. Jup. Abby had weer iets aparts aan. Haar make-up was gewoon simpel waardoor ze niet zo plain leek als gewoonlijk of jonger. “Oké…” Ze legde allemaal soorten boeken op de grond. Misschien kon ze oefenen om de boeken van een afstand te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 5:21 pm

Aidan was onderweg naar het oefenlokaal, gekleed in vrij normale kleren deze keer. Een strak wit shirt met een v-hals en een donkere zwarte spijkerbroek. Hij ging niet altijd gekleed als zoveel jaar jongen, maar ook nu zag hij er weer uit alsof hij zestien was. Hij had zijn toverstaf al klaar toen hij de deur open deed. Na hun vorige gesprek was hij niet helemaal verrast haar hier tegen te komen. "Hoi Abby," zei hij vriendelijk. Zelf was hij naar deze ruimte gekomen om met het water te oefenen. Ergens anders kreeg je niet zo makkelijk zoveel water en aangezien deze kamer erop gemaakt was, was het makkelijker om hier fouten te begaan. Maar nu deed hij nog even niets, behalve kijken naar Abby. "Dus, wat ben je vandaag aan het oefenen?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 5:29 pm

Abby verstijfde toen zij de deur open hoorde gaan. Nee, nee, nee. Zij wilde de ruimte niet met een vreemde delen. Vooral niet hoe zij nu was gekleed. Toen zij Aidan zag binnen lopen ontspande haar lichaam gelijk. Een zucht van opluchting rolde over haar lippen. "Jij bent het gelukkig." Ze zwaaide lief naar hem voordat ze naar de boeken terug staarde. Ging hij vandaag ook oefenen? Maar nu hij hier was kon ze misschien na het oefenen hem wat vragen stellen. Ze wilde hem nu niet gaan belasten met allemaal vragen. Hij kwam hier vast ook naartoe om zelf beter te worden. Abby keek hem met een lieve glimlach aan. "Telekinese... Want ik weet niet wat ik anders kan. Maar dit is al een uitdaging genoeg. En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 5:35 pm

Aidan keek Abby toch enigszins bewonderend aan. Aan telekinese was hij nog niet toegekomen. Hij kreeg het vak, maar dat behandelde alleen nog maar de theorie. Maar de vorige keer had zij al verteld dat er wel eens dingen in haar buurt waren gaan vliegen. Aidan was beter in andere dingen. "Ik wilde met het water gaan oefenen," antwoordde hij daarom en hij liep naar de andere kant van de ruimte, waar de bak water stond. Hij sprak een spreuk uit en zo kon hij met zijn staf het water besturen. Hij stuurde er een beetje uit en legde dat in een bal op tafel. Daarna keek hij weer naar Abby's stapel boeken. "Wil je de boeken al laten vliegen?" vroeg hij en hij floot van bewondering. Nope, dat kon hij echt nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 6:17 pm

Bij het woordje water keek Abby hem voor enkele tellen aan. Kon hij water besturen? Ze rustte haar handen tegen haar borst. Ze wilde het vragen. Abby begreep het nog niet helemaal kan. "Kan...Kan je water sturen?" Haar vraag werd al snel beantwoordt toen zij zag dat hij het water met zijn staf deed bestuderen. "Wauw..." Ze keek gefascineerd hoe Aidan dat deed. Bij zijn vraag begon ze te glimlachen. "Ik ga proberen de boeken proberen te openen haha! Op de juiste bladzijden. Ik heb de bladzijden in mijn hoofd en ik hoop dat ik het met mijn telekinese kan uiten." Ze keek hem vriendelijk aan. "Mag ik je wat vragen Aidan? Zou ik... Ook kunnen leren om andere krachten onder de knie te kunnen krijgen? Of is telekinese het enige wat voor mij is weggelegd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 10:36 pm

"Hmm, voor het openen van boeken ken ik een andere spreuk," zei Aidan. Hij pakte een boek en legde het op tafel. Hij zette zijn staf midden op het boek, sprak zijn spreuk en zette een stap achteruit. Hij dacht aan een bladzijdenummer en het boek begon uit zichzelf te bladeren, tot die bladzijde. "Geleerd bij 'Spreuken in het dagelijks leven'," legde hij Abby uit. Bij haar vraag keek hij een beetje raar. "Je gaat hier toch naar school? Dan leer je in je eerste jaar hoe je lucht en water moet besturen en je leert de theoretische beginselen van telekinese en het beïnvloeden van gedachten. Dat jij al telekinetisch aangelegd bent, vind ik heel knap, want ik kan geen objecten laten vliegen. Ik kan wat mijn moeder me geleerd heeft en wat ik op het moment leer in lessen." Hij keek Abby met een schuin hoofd aan en liep weer naar de bol water. "Hippo!" zei hij en de bol nam de vorm van een paard aan. "Zo leerden we vandaag om vormen te maken met water."
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 10:45 pm

"Huh wat?" Abby liep achter hem aan maar hield een afstand van een meter. Ze stond een beetje schuin zodat ze goed zicht had op het boek. Abby wilde Aidan de ruimte geven die hij nodig had. Het meisje klapte in haar handen. "Dat is echt cool!" Ze schonk hem een trotse glimlach. Aidan was echt cool. Hij leek wel een soort rolmodel voor haar. "Ik wilde... het proberen met telekinese. Gewoon om de boeken te open." Ze had misschien kunnen oefenen door ze te schuiven of te laten zweven. Misschien was dat een beter idee. Nu wilde zij wel al te graag de spreuk van Aidan onder de knie krijgen. "Ik heb serieus nog geen lessen gehad! Ik heb twee uitvallen gehad van spreuken in het dagelijks leven. En de introductie over de lesjaren heb ik blijkbaar gemist." Ze peinsde. "Maar dit is de informatie die ik nodig had. Ik kan dus alles leren!" Ze spreidde haar armen en grinnikte. "Ik wil heel graag leren hoe ik iemand kan helen. Ik heb daar een boek over geleend bij de bibliotheek." Abby keek hoe Aidan begon te toveren. "Wow. Dat is mooi... alleen..." Abby wilde geen kritiek leveren dus hield ze haar mond. De paard was tenminste wel goed gelukt ook al was het geen hippo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:00 pm

"Hippo is Latijn voor paard," zei Aidan lachend, die een idee had waar Abby heen had gewild met haar onafgemaakte zin. "Veel spreuken zijn Latijn." Hij luisterde naar de rest van wat Abby zei. "Hmm, ja, ik wil ook kunnen helen. Helaas komen we daar pas aan in het laatste lesjaar. Dus, tenzij je ook dat opeens kan, moet je nog een tijdje wachten. Het schijnt heel moeilijk te zijn, dat we er nu nog niet genoeg kracht voor hebben of zoiets." Hij glimlachte en dacht het boek achter zich dicht. Het paard voor zich veranderde hij in een boom, paddenstoel en een huis en uiteindelijk in een UFO die hij door het lokaal liet vliegen. Rond Abby's hoofd en weer verder, maar niet zover dat hij de controle zou verliezen. "Heb je al rond gevraagd naar toverstokken?" vroeg hij nieuwsgierig. Water laten zweven kon hij inmiddels, voor hem was het de kunst om te leren het ten allen tijden te kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:07 pm

"Juist." Haar wangen begonnen weer rood te kleuren. Ze kon wel door de grond zakken. Abby had namelijk gedacht als in de trant van nijlpaard. De Engelse benaming is hippo. Weer iets nieuws geleerd en jezelf voorschut gezet. Goed bezig. Abby knikte terwijl zij al de informatie langzaam tot zich op nam. Blijkbaar scheen het een hele uitdaging te zijn. In het boek wat zij las leek het zo gemakkelijk. Water en spreuken leken het helingsproces te versoepelen. Puur de basis uiteraard. "Ow... En ik wilde dat echt nu al gaan oefenen met water. Water schijnt voor een beginner een handig hulpmiddeltje te zijn." Het paard voor Aidan veranderde in een boom, paddenstoel en een huis en uiteindelijk in een UFO die hij door het lokaal liet vliegen. Rond haar hoofd en weer verder. Stiekem was ze wel een beetje jaloers op hem. Hij pikte al zoveel dingen zo snel op. "Ja dat heb ik gedaan! Heb er zelf over gelezen. Toverstaven moeten speciaal gemaakt worden. De staf kiest namelijk jou en jij niet de staf. Er zijn winkels die het verkopen. Echter is de kans groot dat je teleurgesteld naar huis gaat omdat geen enkele staf jou als drager wilt. Althans niet voor je is bestemd. Dusja... En ze zijn daarbij echt heel duur."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:14 pm

"Dat wist ik nog niet," reageerde Aidan op haar verhaal over helen. "En ook dat van de staven is een beetje nieuw voor mij. Maar in feite komt het overeen met hoe ik eraan ben gekomen. Een oude, magische eik heeft mijn familie gekozen om van toverstokken te voorzien, dus dat klopt met wat jij zegt." Hij stuurde de UFO terug naar de tafel en liet hem daar landen. "Maar je moet niet te hard van stapel lopen. Gewoon je lessen volgen, die starten perfect op beginnersniveau en zo kan iedereen meekomen. Je moet gewoon bij de basis beginnen." Hij mompelde een spreuk die het water terug naar de bak stuurde en draaide zich toen weer naar Abby. "Welke keuzevakken doe jij eigenlijk?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:26 pm

"Ja! Dat is heel gaaf. Er zijn zoveel helingstechnieken. Ieder element zoals vuur en water of lucht kan op zoveel verschillende wijze worden gestuurd. Je hebt zoveel mogelijkheden." Ze klonk nu echt als een nerd. Ze had binnen een week al 6 boeken gelezen over ieder ding. Alleen stond er niet in die boeken dat iedereen dat kon. Dus vandaar dat ze dat tot vandaag had afgevraagd. "Precies. De magische eik heeft voor jullie gekozen. Dat is iets heel mooi." Daar mocht zijn familie trots op zijn. Aidan had helemaal gelijk. Bij het begin beginnen. Maar natuurlijk was ze zo gemotiveerd omdat zij dit nooit had gedaan. Je moet je voorstellen dat Abby nu zo'n klein kindje was die voor het eerst ontdekte dat die kon lopen. "Ik? - Magie in verschillende talen en culturen
- Magische zelfverdediging - Spreuken in dagelijks leven en - Schrift en magie. Jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:31 pm

"Spreuken in het dagelijkse leven, magische wezens, magische zelfverdediging en magie en muziek," antwoordde Aidan glimlachend. "Met die eerste twee ben ik al begonnen, de andere twee ga ik in de latere periodes volgen." Hij stond lichtelijk versteld van hoeveel Abby al wist over alle soorten magie. Maar hij wist zeker dat ze uiteindelijk rustig het hele traject door zou lopen. Aidan kon uit ervaring spreken dat het onverstandig was om met magie op de zaken vooruit te lopen. Toen hij dat eens had gedaan, was hij zijn wenkbrauwen een maand kwijt geweest. Maar ze waren er weer, dat was wat telde. Hij richtte zich weer op de bak water en stuurde met zijn staf water omhoog. Steeds meer, want hij wilde weten hoeveel hij al aan kon. Het bleek niet veel meer te zijn dan de UFO van net, maar dat vond hij al helemaal geweldig. Er tekende zich dan ook een vrolijk glimlachje af op zijn gezicht, vooral toen hij de staf met twee handen vast moest pakken, omdat het water voor zijn gevoel heel veel woog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedi feb 10, 2015 11:37 pm

"Cool. Misschien zitten we samen wel in de klas bij magische zelfverdediging." Niet dat ze kon voorstellen dat Aidan dat nodig had. Hij was lang en volgens Abby ook wel gespierd. Niet dat ze dat met zekerheid durfde te zeggen. Was ze Aidan nu serieus aan het 'keuren'? Terug naar de magie want dit had totaal daar niet mee te maken. Abby ging nu ook eens beginnen met haar 'les'. Ze legde de boeken weer neer op de grond. Ze bekeek ze een voor een. Het meisje nam langzaam adem. Adem diep in, adem diep uit. Dit deed ze meerdere keer. Haar ogen sloot zij langzaam en begon het beeld te creëren. Bij telekinese ging het allemaal om de mentaliteit. Als je zelfverzekerd was, het echt wilde en het je kon voorstellen dat het gebeurde was je op de goede richting. Dit was de basis. Uiteraard wist ze een aantal spreuken uit haar hoofd. Op het moment dat ze de woorden op een commando toon uitriep en haar hand naar links bewoog vlogen alle boeken naar rechts richting Aidan. En op een vrij snel tempo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 10:43 am

Aidan zag hoe de boeken op hem af kwamen vliegen en dook snel weg. Hij had nog geen tegenspreuken geleerd bij welk vak dan ook. Nadat hij de boeken had ontweken, stuurde hij water omhoog uit de bak en stuurde dat met een draaiende beweging op Abby af. "Al deed je het niet expres, die krijg je terug," zei hij met een kleine glimlach. Hij was zelf nog niet bezig met telekinese en had geen idee hoe je vliegende voorwerpen moest stoppen. En zijn hoeveelheid water was te klein en fragiel om hem tegen boeken te beschermen. Buiten de spreuken van zijn moeder, die handig waren in het huishouden, kon hij eigenlijk niets. Daarom zat hij hier op school. Nu bedacht hij zich dat hij wel wind had kunnen creëren om de boeken uit hun baan te drijven, want hij verwachtte niet dat een andere eerstejaars al genoeg grip had op telekinese om boeken door een lichte storm te laten vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 10:59 am

Abby keek geschrokken naar Aidan die net op tijd heeft kunnen wegduiken. De boeken vlogen tegen de muur en vielen met een grote klap op de grond. Ze liep naar hem toe en rustte haar hand op zijn schouder. “Sorry Aidan! Dat was echt niet de bedoeling. Is alles in orde?” Het was dat hij zo snel had gereageerd. Anders had Abby hem pijn kunnen doen. Ofja de boeken. Abby hield haar handen omhoog en voelde het water tegen haar op spetteren. Ze moest zachtjes lachen. Dat had ze stiekem wel verdiend. “Ik heb het verdiend.” Ze lachte zachtjes terwijl ze haar handen afveegde aan haar broek. “Het was trouwens echt niet bedoeld om je te verwonden. Ze moesten naar links, maar gingen de andere kant op.” Ze keek hem met onschuldige, blauwe oogjes aan. “Het is een begin.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 11:11 am

"Hé, geen probleem," zei Aidan stoer, ook al was hij misschien wel geschrokken. "We zijn allemaal aan het leren hier, dat gaat met fouten." Met een simpele spreuk droogde hij Abby op en het water terug in de bak. "Maar hier kan ik je nog niet mee helpen, ik ben er zelf nog niet aan toe." Hij glimlachte en liep naar één van de boeken. Hij sprak dezelfde spreuk uit als daarnet en liet het boek daarna snel bladeren. Hij was benieuwd naar waar Abby zich al in verdiepte. Voor hem leek dit hogere wiskunde, al deed hij dat al dagelijks en moest het niet moeilijk voor hem zijn, maar je snapt wat ik bedoel. (Toch, deze keer weel? Wink ) Hij dacht het boek weer dicht en draaide zich om naar Abby. "Ik ga rustig wachten tot de docenten mij dat aan gaan leren," zei hij, zelfverzekerd, maar een tikje verbluft door wat hij in dat boek had zien staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 1:14 pm

Ze vond Aidan heel stoer. Hij was een echte man. Abby was trots dat ze hem langzaam begon te leren kennen. Hij was heel slim, was goed in magie en deed heel aardig. Het steeg hem niet naar zijn hoofd. "Gelukkig." Ze schonk hem een lieve glimlach. "Jup. Alleen geloof ik niet dat jij nog zoveel fouten maakt. Je bent zo goed in alles." Aidan wist door middel van een spreuk Abby droog te krijgen. Hij wist zoveel spreuken uit zijn hoofd. Knap hoor. Abby liep naar de andere boeken en stapelde ze op. Daarna bracht ze de boeken naar de tafel. (Haha ik snap het! Denken is niet mijn sterkste punt). Bij zijn woorden keek ze hem voor paar secondes aan. "Hmm... Ik denk dat je nu al in staat bent om iets te kunnen doen hoor. Echter moet je het stapsgewijs doen. Als je veel te veel tegelijkertijd wilt doen, lukt het juist niet. Dus ik ga mij nu focussen op water en telekinese. En op spreuken want die zijn wel handig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 5:14 pm

"Ja, dat doe ik ook," zei Aidan. "Ik focus met op water, lucht en de spreuken in het dagelijks leven. Verder zijn er gelukkig geen vakken waar we spreuken bij leren." Als een soort demonstratie sprak hij een spreuk uit en maakte een windvlaag. Met een draai van zijn staf stuurde hij hem rond en zorgde ervoor dat de lucht in het lokaal langzaam, als een warme zomerbries, ronddraaide. Zijn windvlagen waren duidelijk waarneembaar, maar hij kon lucht nog niet echt focussen. Geen ballen maken als met water die harder aankwamen. Maar met alleen wind bereikte je ook heel veel. Zolang dat de goede richting opging, kon je papiertjes en andere lichte dingen mee laten voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 5:24 pm

"Daarom. Iedereen heeft wel een bepaalde voorkeur voor iets. En ik heb gewoon geluk dat telekinese mij ligt." Ze deed haar handen in haar zakken. Ze keek op wanneer Aidan begon te 'toveren'. Dat vond ze een onschuldige benaming. Ze klapte in haar handen. "Ik ga je niet nog meer veren in je kont stoppen hoor." (hopelijk ken je de uitdrukking haha Smile ) Ze schonk hem een lieve glimlach en deed ondertussen haar boeken terug in haar rugzak. "Aidan wat doe je vanavond? Heb je morgenvroeg les? Ik heb namelijk al vroeg weekend." Ze wilde vragen of die met haar de stad in wilde. Abby durfde eigenlijk niet alleen te gaan in de avond. En met twee personen was dat een stuk gezelliger.

(Misschien kunnen we Dean mee vragen hahahaha!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimewo feb 11, 2015 5:31 pm

Haha, dat is voor de ochtend erna. Wink En ja, ik ken de uitdrukking. Very Happy 

"Aww, maar dat zit zo lekker zacht," zei Aidan lachend, maar hij snapte de subtiele hint en liet de lucht stoppen met waaien. "Al heb ik morgen les, het lijkt me gezellig om iets te doen," antwoordde hij vrolijk. Zijn staf stopte hij in zijn achterzak en zo was hij ook klaar om te gaan. Hij hield galant zijn arm uit, zodat Abby haar arm er doorheen kon steken. "Waar zat je aan te denken? Ik ben hier nog niet zo heel erg bekend." Hij glimlachte en begon maar te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedo feb 12, 2015 12:59 am

Hahahaha. Dean zal niet weten wat hem overkomt. Zal Aidan vast een uur aanstaren van: wtf you did it man :O
----
Abby keek verrast naar Aidan. Meende hij het echt of maakte hij een grapje? Aan zijn houding te zien was hij serieus. Abby glimlachte verlegen terwijl zij haar rugzak om haar schouder gooide. “Dat had ik niet verwacht.” Je merkte aan haar hoe onzeker ze was. Abby had gewoon niet veel vrienden of maakte nauwelijks vrienden met anderen. Aidan was zo vrolijk. Abby kon dat ook zeker zijn alleen daar moest ze Aidan nog iets meer voor kennen. “Gezellig.” Abby stak haar arm er doorheen. Ze begreep de hint. “Ik ook niet echt. En het is niet dat ik heel veel mensen ken. Misschien kunnen we naar een cocktailbar of een magic discotheek. Er zijn schijnbaar verborgen discotheken in de stad voor mensen die magie bezitten. Er schijnen zelfs mensen dans battles te houden met hun elementen. Hoe gaaf is dat? Misschien kunnen we er achter komen waar zo eentje is? Misschien leren we daar ook nog veel dingen?” Iedere nieuwe ervaring was mooi meegenomen in Abby’s ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedo feb 12, 2015 7:39 am

"Ik ken wel iemand die dat zou weten," zei Aidan, denkend aan Grey. "Maar die kan niet zo makkelijk opzoeken. En wat denk je van eerst ergens wat eten?" Hij wreef over zijn maag, toch wel enigszins hongerig. Het was bijna etenstijd en dan hadden jongens honger. Vooral actieve jongens als Aidan. "Dan kunnen we in die tijd wel bedenken waar heen te gaan." Hij liep met Abby naast zich de school uit en nam haar mee richting een klein restaurantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedo feb 12, 2015 9:56 am

Aidan bleek wel iemand te kennen die wat meer wist over de stad. Meer wist over dat soort plekjes. "Misschien kan je het hem of haar straks vragen als we toch ons gaan omkleden en opfrissen." Want Abby ging zo echt niet de stad in. Ze knikte. De tijd was omgevlogen want het was al tijd om wat te gaan eten. "Ik heb ook best veel honger. Komt vast door al dat oefenen en de schrik dat ik je bijna pijn had kunnen doen. Gelukkig ben je heel snel in je reflecties." Met haar slanke vingers deed ze snel het elastiekje uit haar haren en schudde ze even met haar hoofd. Haar blonde lokken vielen als een waterval over haar schouders. "Heel verstandig. Ik word sowieso altijd wat creatiever als ik wat gegeten heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan.
Level 1
Aidan.


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 02-02-15

Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitimedo feb 12, 2015 3:39 pm

"Hmm, dus jij wilt dat ik iets anders aan ga trekken?" vroeg Aidan met één opgetrokken wenkbrauw. "Nou, ik zie je hier weer over een half uur." Hij glimlachte en liep snel richting zijn kamer.

En half uur later kwam hij terug. Hij had nog steeds dezelfde broek aan, maar nu had hij er een wit overhemd boven. De mouwen had hij opgerold, maar ook had hij de bovenste vier knopen open laten staan. Zijn haar zat zo zodat het extra veel leek en warrig op een leuke, spontane manier. Verder had hij niet veel speciaals gedaan, want hij kende Abby inmiddels toch al. En op haar wachtte hij nu, al verwachtte hij niet dat het heel lang zou duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het oefenlokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oefenlokaal   Het oefenlokaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het oefenlokaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De universiteit-
Ga naar: