Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Café Atlanta

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:10 am

Eliza voelde zijn armen om haar heen en verlegen keek ze hem even aan waarna ze om keek naar de vrouw. "Natuurlijk mevrouw." Antwoordde ze liefjes en ze keek naar David. Ze zag dat hij rood was geworden en grinnikte even. "Ik kan ook staan als je wilt. Ik bedoelde er niets mee hoor dus wees niet bang, ik zal je voornemens niet verpesten." Eliza schonk hem een lieve glimlach en leunde wat tegen hem aan. Ze had rode wangen, normaal was ze nooit zo brutaal maar het beviel haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:33 am

Had ik dat hardop gezegd,’ dacht David met een rood gezicht. “Blijf maar zitten,” zei David snel. “Jij doet niks verkeerd.” Eliza leunde tegen hem aan en David hield haar wat steviger vast. “Zo kan je niet vallen,” zei hij tegen haar. Maar eigenlijk was David iets anders van plan. Met zijn rechterhand, ging hij naar Eliza haar linkerzij en begon zachtjes te kietelen. David was benieuwd of ze daar tegen kon en omdat hij Eliza omhelsde, kon ze niet wegrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:40 am

Eliza glimlachte omdat ze mocht blijven zitten, dat vond ze fijn om te horen en dat deed ze dan ook gewoon. Tereijl ze tegen hem aan leunde voelde ze hoe David haar steviger vast nam. Ze knikte maar bij zijn veklaring en glimlachtw even. Ze vond het best prettig om zo te zitten tot ze zijn hand voelde bewegen. In eerste instante werd ze rood en wilde ze er wat van zeggen tot ze zijn gekietel voelde. Begon te giechelen, te wiebelen om weg te komen bij zijn hand en zachtjes te sneken om genade. Ze kon absoluut niet tegen kietelen en ze lachtte door hoewel ze zich in probeerde te houddn voor hun medepassagiers. Eliza probeerde David aan te kijken maar ze had met haar rug naar hem toe gezeten."Oh David.." Gegiechel kwam tussendoor. "Stop.. Stop alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 18, 2015 3:22 pm

Ze kan dus niet tegen kietelen,’ dacht David met een grijns. ‘Leuk om te weten.’ David liet Eliza los en stak zijn handen in de lucht. “Oke, oke,” zei hij lachend. “We zijn er toch al bijna. Anders was ik gewoon doorgegaan.” David stak zijn tong uit naar Eliza.
-
Waar gaan we verder als ze uit de bus stappen? Want ze zijn dan op het campus
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 18, 2015 3:24 pm

De kamer van Eliza?
--
Eliza stond gauw op van zijn schoot omdat de bus zo zou stoppen en ze keek hem aan. "Dat vind ik heel gemeen van je David." Ze pruilde een beetje maar haar ogen konden de glinstering van plezier niet verbergen. Bij de bushalte stapte ze rustig uit en keek even om naar hem. Erna rommelde ze in haar tas op zoek naar haar sleutelbos zodat ze dat niet zometeen nog hoefde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 10:09 pm

New
-
Hij had zijn sigaret buiten nog even uitgetrapt en liep nu rustig naar binnen. Hij was wel toe aan een lekker drankje. Tevreden stapte hij het café binnen en ging aan de bar zitten. "Doe maar een biertje." Zei hij rustig en hij speelde met een onderzetter terwijl hij wachtte. Zijn blik gleed rustig door het café heen. Hij bekeek de mensen en besloot zich hier wel op zijn gemak te voelen. Dit soort mensen waren prima ook al viel hij nogal uit de toon met zijn nette overhemd en nette broek. Hij dronk rustig wat en glimlachte even tevreden. Hij had zijn biertje namelijk gekregen en dat smaakte erg goed en zeker naar meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 11:55 pm

Zonder uitgebreid rond te kijken stapte Kate het café binnen. Eigenlijk was ze niet zo van de café's, van haar jeugd kon ze voornamelijk de warme terrassen en de mooie restaurants herinneren. Een studentencafé had iets onbeschaafds en eigenlijk had ze nooit veel opgehad met het studentenleven. Maar toch had Kate eraan toegegeven, ze miste de Italiaanse tradities van uitgebreid tafelen met haar familie en ze miste een goed glas wijn op zijn tijd. Natuurlijk had ze flink wat flessen meegekregen van haar oom, maar er was een verschil in ambiance. En nu ze toch in de stad was geweest had ze toegegeven aan haar behoefte. Omdat de meeste tafeltjes bezet waren en Kate toch niet van plan was om lang te blijven liep ze door naar de bar, om daar plaats te nemen naast een jonge man. Op dat moment viel het haar op dat ze niet helemaal binnen de kledingstijl van de meeste studenten viel. Haar kleding was meer klassiek en stijlvol, zonder op te vallen. Prima. Ze besloot verder geen aandacht te besteden aan haar mede bargenoten en bestelden een glas rode wijn, op de hoop een beetje een goede kwaliteit te ontvangen. Iets wat behoorlijk tegenviel. Met een niet al te tevreden blik zette ze het glas terug op de bar, ze zou het opdrinken, maar veel kans op een tweede glas zat er niet in.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 4:27 pm

Hij nam nog een slok van zijn bier, hier na zou hij wel overgaan op een whisky. Het was typisch studentenbier, goed maar net niet goed genoeg. Glimlachend keek hij er even naar en dronk het leeg. Er kwam een meisje, meer een jongedame, naast hem zitten. Hij bekeek haar even. Ze was bleek ondanks haar donkere haren en leek totaal niet op haar gemak hier. Zacht gegrinnik klonk uit zijn mond. Haar gezicht betrok helemaal bij de wijn. "Het is een studentencafé, je moet geen kwaliteit verwachten en zeker niet bij de wijn." Hij schudde zijn hoofd even en besteld een whisky met ijs." Zijn lege bierglas werd weggehaald en James had weer even de tijd om te spelen met zijn onderzetter, waarom ook niet? Hij moest toegeven dat hij de eerste keer ook wel zo had gezeten, vol hoop dat het beter werd dan wat hij verwachtte maar dat was niet zo geweest. Inmiddels had hij daarvoor zijn standaard wat bijgesteld en om toch op peil te blijven ging hij regelmatig uit eten in de duurdere restaurants, hij wilde zijn smaak niet verliezen. De eenzaamheid daar leek hij echter niet zo makkelijk vanaf te komen. "Het is geen chique restaurant waar ze tenminste lekkere wijn serveren." Hij glimlachte even, ja over smaak viel te twisten maar verschillen waren soms gewoon nogal overduidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:48 pm

"In veel landen zou het illegaal zijn om dit soort bocht te mogen verkopen als wijn." was het antwoord van Kate. Maar dit was Engeland, een land dat nou niet bepaald bekend stond om zijn wijnkennis, dus dat had ze kunnen verwachten. Zeker in een kroeg als deze. Maar ze had behoefte gehad aan iets met alcohol erin en wijn was dan altijd haar eerste keuze. Bier was niets voor haar en er ging gewoon simpelweg niets boven een rode wijn om de zorgen van de dag te vergeten. Met haar vingers pakte ze de steel van het wijnglas even in haar hand en ze liet de wijn even ronddraaien, zodat de smaak wat kon oxideren, niet dat het veel zou helpen bij deze wijn.
Bij het vervolg van de man, die ondertussen een glas whiskey on the rocks had besteld, trok ze een wenkbrauw lichtelijk sarcastisch op. Echt waar, was dit geen goed restaurant? Die conclusie had ze zelf ondertussen ook wel getrokken. "Zijn er goede restaurants in deze buurt?" informeerde Kate, het was handig om deze adresjes te weten en de man naast haar zag eruit alsof hij daar de weg wel kende. Iets waar ze maar beter gebruik van kon maken, want zoals altijd was ze in haar achterhoofd bezig alle beetjes informatie over haar omgeving op te slaan, zodat ze nooit iets over het hoofd zou kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 1:06 am

Instemmend knikte hij, daar was hij het volledig mee eens maar goed dat veranderde niets aan de wijn die ze hier nu in haar hand had. Hij haalde zijn schouders op. "Ik vind ze wel oké, ik heb wel genoten van luxere restaurants maar in de buurt van deze wijk valt alles nog wel mee. We zitten wat te diep in Londen. We moeten iets meer uitwijken, andere wijken opzoeken. Daar zitten genoeg echte restaurants, voor als je echt geld hebt natuurlijk." Hij grinnikte even en keek naar het meisje naast zich. Misschien kon ze zijn grap wel niet waarderen maar goed, zo'n ramp zou dat nou ook weer niet zijn dan natuurlijk.
"Was je trouwens van plan dat op te drinken want anders mag je best wat anders bestellen, op mijn kosten natuurlijk. Het maakt me niet veel uit wat maar dit is natuurlijk best zielig."
James kon een kleine grijns niet onderdrukken en keek naar de jongedame, heel erg geweldig was het inderdaad niet maar hij zou haar reactie afwachten. Het was dit keer niet eens een move om te flirten, hij wist hoe vreselijk het was om belabberde wijn te drinken als je er ook maar een beetje verstand van had. Hij glimlachte haar dan ook vriendelijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 3:33 pm

Het ontging Kate niet dat de jongeman "wij" gebruikte toen hij vertelde dat ze meer moesten uitwijken. Alsof hij het over hen samen had, maar ze ging er niet op in. Kate was geen flirt uitzichzelf en hoefde dit soort dingen niet aan te wijzen om een leuk gesprekje op gang te krijgen over een date. Nee, daar was ze totaal niet het type voor. Bij de grap over geld, dat de restaurants redelijk prijzig waren haalde Kate enkel haar schouders op. Geld was bij haar geen enorm probleem, maar ze had geen behoefte aan maaltijden van een paar honderd euro per persoon. Toch schatte ze de man naast haar in dat hij het er met liefde voor overhad. Hij was net gekleed, paste net als zij niet tussen de studenten, waarschijnlijk had hij ouders die geen cent tekort kwamen en waar hij heerlijk van mee mocht profiteren. Eigenlijk was het bij haar niet heel anders, maar nog altijd moest ze zich er toe zetten om niet teveel na te denken over waar het geld vandaan kwam.
Bij zijn opmerking dat ze wel wat anders kon bestellen op zijn kosten keek ze hem even kort aan, de smaak van de wijn was inderdaad niet te hachelen, maar zielig? "Ik denk dat ik inderdaad wat anders bestel." met haar donkere ogen ving ze de blik van de barman en gebaarde ze dat zij ook een whiskey wilde. Ze dronk niet vaak sterke drank, maar een glas op zijn tijd kon er ook bij Kate in. Daarna draaide ze zich weer om naar de jongeman naast haar, "Maar ik betaal zelf wel." zei ze terwijl ze een bankbiljet naar de barman schoof, op haar lippen was zowaar een soort glimlachje verschenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 12:49 am

Het meisje was duidelijk geen prater, prima maar dan zou hij ook minder moeite doen ervoor. Hij knikte enkel want verder ging ze er niet echt op in. "Prima." Hij keek even in haar ogen. "Nog een speciale keuken in gedachte waar je zou willen eten? Een bepaalde wijn?' James deed zijn best enigszins leven in het gesprek te krijgen en hij keek afwachtend naar haar. Als hij wist wat ze zocht dan kon hij vast wel wat tentjes opnoemen waar ze heen zou kunnen. Het hoefde niet al et duur te zijn maar James was zeker wel gewend om meer dan de meeste mensen neer te leggen voor een etentje, maar goed, hij had het ook allemaal natuurlijk. Zijn ouders betaalden zijn spullen, stimuleerden om nog een appartement erbij te gaan zoeken in het centrum van Londen, want dat zou vast goed voor hem zijn. Zou hij vast was sociale contacten en een vriendenkring opbouwen in de tijd dat hij hier was. Dat zou ze waarschijnlijk nog meer trots maken dan het ook daadwerkelijk behalen van zijn diploma, niet dat dat nou echt een stimulerende gedachte was maar goed, daarvoor was hij hier ook niet natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 9:10 pm

Kate dacht even na, in haar leven had ze van vele keukens mogen genieten, van Spaans tot Aziatisch. Toch was haar keuze al snel gemaakt. "Italiaans, niets kan aan de echte Italiaanse keuken tippen." zei Kate. Oké, misschien was ze bevooroordeeld, maar welke andere keuken maakte het beste ijs, heerlijke wijn en daarbuiten nog een scala aan gerechten. Kate kon zo snel niet iets noemen. Nu nam Kate een slok van de whiskey die ze besteld had, het bleef altijd een sterk goedje en hoe cliché het ook mocht zijn, ze prefereerde wijn boven deze smaak. Want het was toch behoorlijk scherp, maar de ietwat zoetige bijsmaak maakt het toch wel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 9:25 pm

"Italiaans, natuurlijk. Je thuisland kan je niet in de steek laten." Er kwam een plagende knipoog voorbij. Rustig dacht hij even na en knikte. "Vanuit hier, vijf minuutjes lopen. Vallermosa, zo heet het restaurant. Italiaanse eigenaar en zijn zonen en dochters zitten in de bediening. Een bekend familierestaurant met uitstekende wijnen, natuurlijk. Ik eet er graag. Het is betaalbaar maar wel exclusief, het zal er nooit stampvol zitten. Je kan in rust genieten van je pasta of salade." Dat was zijn beste optie. James hoopte haar hierbij enigszins voldoende verteld te hebben. Ten teken dat hij klaar was nam hij ook nog even een slokje van zijn whisky en bekeek de jongedame. Haar accent was duidelijk Italiaans, hij was er zo vaak geweest en hij sprak de taal goed. Zijn moeder had het hem geleerd, hoewel het niet perfect was kon hij zichzelf prima verstaanbaar maken. "Waar uit Italië kom je vandaan als ik vragen mag?" Misschien was het nog wel een mooie plek die hij kon gaan bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 10:04 pm

Kate wist niet of ze onder de indruk moest zijn of zichzelf vervloeken toen het duidelijk werd dat James haar accent zonder moeite kon thuisbrengen. Ze had gehoopt dat ze na al die jaren in Amerika het accent wel kwijt was geweest, maar als je onderling nog dagelijks alleen maar Italiaans sprak, werd dat natuurlijk lastig. Ondertussen luisterde ze naar zijn tip, "Dat klinkt goed." en ze meende zowaar wat ze zei, ditmaal was het niet enkel uit beleefdheid, want ze had echt behoefte aan een ander soort eettent als deze. Bij zijn vraag had ze al haar antwoord klaar, "Piorona (random name, haha, een klein dorpje vlak bij de adriatische zee." vertelde ze hem zonder met haar ogen te knipperen. "Een erg mooie plek, zeker het bezoeken waard." de plaats bestond echt en Kate was er wel eens geweest, maar ze had er nooit gewoond, maar door haar achtergrond vertelde ze niet zomaar waar ze vandaan kwam, gewoon voor de zekerheid. "Waar kom jij vandaan, laat me raden, noord-Amerika?" het was een gok, er was geen zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 12:19 am

James zag wel aan dat het niet gewenst was dat hij haar accent opmerkte. 'Mijn moeder heeft me Italiaans geleerd, het gaat niet vloeiend maar ik herken het zeker. Het heeft de warmte die Amerikaans niet heeft. Ik spreek veel Frans en daar zit dat ook in." Kort glimlachte hij haar toe, een rustige uitleg had hij haar gegeven, misschien wel onnodig maar dat vond hij niet erg. "Het smaakt ook goed, moet je echt proberen. Je zal direct weer terug naar huis willen." Zachtjes grinnikte hij even. Misschien was het niet zo erg maar het kwam er dicht in de buurt. "Ik zal het onthouden, ik hou van reizen dus wie weet, wordt het een weekendje Piorona." James herhaalde de naam een paar keer in zijn hoofd en keek op. 'Geboren in Frankrijk, getogen in Canada en over allerlei andere plekken in de wereld.' Hij knikte haar toe, ze zat zeker goed. Hij had een Canadees accent overgehouden in zijn Engels, niet dat hij het erg vond maar het gaf hem vaak wel een soort stempeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 7:34 pm

Hmm, Kate moet aan de ene kant spraakzamer worden om meets interessant te houden, maar dat is niet haar karakter, hier ben ik zo slecht in xD
-
Kate kon hem geen ongelijk geven, als er iets een warme taal was, dan was het wel Italiaans. Amerikaans Engels had wat kills over zich heen, Kate had het nooit een mooie taal gevonden. Daarom knikte ze om hem duidelijk te maken dat hij gelijk had. Aan spreken deed ze niet zoveel, als het niet nodig was.
Bij zijn opmerking over dat een hap haar direct terug zou doen verlangen liet ze weer een glimlach verschijnen. Hij moest eens weten... Kate miste haar familie, maar ze miste niet het feit dat ze van de onderwereld weg was. Dat ze hier haar eigen leven voor in iedergeval een paar jaar zou kunnen opbouwen. "Binnen twee uur heb je alles van de plaats gezien, tenzij je naar de pizzaria op het plein gaat, dan ben je misschien 5 uur kwijt." liet ze hem weten. Daarna maakte haar gesprekspartner haar duidelijk dat ze inderdaad in de goede richting had gedacht en dat gaf haar een goed gevoel. Dat steekje van controle waar ze van hield. "Je bent zo te horen een druk man, ben je voorlopig hier gessetteled?"
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 8:03 pm

Hahah I can imagine
--
Een glimlach speelde rond zijn lippen. "Dan ga ik natuurlijk voor de vijf uur.' Vrolijk keek hij naar haar en dronk rustig van zijn whisky. Het was hem al wel duidelijk dat ze weinig sprak en daar moest hij zich toch een beetje aan aanpassen want normaal liet hij juist de mensen praten. 'Min of meer, ik probeer tussendoor nog steeds te reizen, ik kan eigenlijk niet zonder." Hij keek even naar haar en glimlachte vriendelijk. "Maar gesetteld is nog niet echt helemaal waar. Ik wil nog een leuk appartement erbij, ik woon nu op een campus en het is niet echt mijn ding heb ik gemerkt. Alles delen." Hij haalde zijn schouders een beetje op en keek even naar de jongedame. "Wel eens in Rome geweest?" Misschien wel en dan kon hij het gesprek een beetje op gang houden, als ze dat zou willen natuurlijk. Hij keek even vriendelijk naar haar en liet zijn glas bijschenken met nog wat whisky nadat hij er weer geld voor had neergelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:59 pm

Kate kon zich niet voorstellen dat iemand speciaal voor zo'n dorp naar Italië zou willen afreizen, maar het was duidelijk dat de jongen geld had en Kate wist dat mensen met geld soms niet meer wisten wat ze ermee moesten doen. Bij zijn verhaal knikte ze, "Dus veel weekendjes weg?" concludeerde Kate toen hij haar vertelde dat hij zoveel mogelijk probeerde te reizen. Zelf was ze niet zo'n grote reizigster. Ze had wel redelijk wat van de Westerse wereld gezien, maar dat waren meestal geen sideseeing trips geweest en er echt van genoten op die manier had ze zeker niet gedaan. Ze nam nog een slok van haar whiskey en liet het goedje even op haar tong liggen voor ze het doorslikte, om zich van de sterke smaak gewaar te maken. "Daar kan ik inkomen." reageerde Kate, ze huiverde al bij het idee dat ze met vreemde in een kamer zou moeten slapen, laat staan douchen. Bij zijn volgende vraag keek ze hem even afwachtend aan, wat dacht hij nou zelf. "Ofcourse, dé stad van Italië, daar moet iedereen gewoon een keer geweest zijn." zei ze terwijl ze even glimlachte. Rome had ze oprecht mooi gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:24 pm

"Zo veel als mogelijk is. Ik ben al op veel plekken geweest, ik vind het leuk om te reizen, mensen te ontmoeten." Hij was dan niet gebonden en dat deed hem goed. Zijn vrijheid was hem veel waard. Rustig bekeek de jongeman Kate en glimlachte even vriendelijk naar haar. Hij dacht terug aan de eerste weken in Londen, hij had zich helemaal niet op zijn plek gevoeld. Zijn draai niet gevonden, vooral doordat hij wist dat hij moest blijven op een plek. Een lach kwam uit zijn mond. "Het was wennen maar het heeft ook wel zijn voordelen, hij kookte en regelde veel dingen. Ik woon er nog wel maar zoek een appartementje voor erbij. Toch een beetje rust hoewel ik zeker geen last van hem heb." Kort dacht hij even aan zijn kamergenoot, het was een vriendelijke jongen en dat had hem zeker goed gedaan. "Ja, daarom vroeg ik het. Ik vond het erg mooi moet ik zeggen, Rome is toch wel een van mijn favoriete steden geworden hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:22 am

Kate merkte tot haar eigen verbazing dat ze het helemaal niet zo erg vond om naar de man te luisteren, de laatste paar dagen had ze vooral in haar eentje doorgebracht en ze had zichzelf verteld dat ze dat helemaal niet erg vond. Misschien was dat ook wel zo, maar Kate merkte dat ook zij sociaal contact ook niet volledig kon missen. Ze dronk nog wat van de whiskey en merkte dat de alcohol langzaam door haar heen trok. Ze hield ervan. "Hmmm, dat scheelt natuurlijk, maar rust kan best fijn zijn." beaamde Kate. Van de jongen keek ze even naar het café, het was inderdaad echt een studentencafé, de gemiddelde leeftijd zou niet veel hoger liggen dan 22. "Dat kan ik begrijpen, het is er prachtig." Kate hield van de historie van de stad, de atmosfeer en de mensen. "Welke steden staan nog meer in je top?"
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 12:47 am

James glimlachte even naar haar en knikte. Dat was wel zo, rust kon heel erg aangenaam zijn, hij zou de laatste persoon zijn om dat te ontkennen. Rustig dronk hij door en glimlachte naar haar. "Ja, het was geweldig, ik ga er graag naar terug maar ik ken er niet veel mensen en dat vind ik jammer. Parijs staat ook in mijn top, daar ben ik veel geweest en is meer een soort thuis geworden. Even denken hoor.." Hij was op zoveel plekken geweest. In zijn boekje had hij alles bijgehouden waar hij was geweest maar sommige plaatsen kon hij zo maar wel eens vergeten. "LA moet ik natuurlijk niet vergeten, het is niet misschien de mooiste stad maar je kan er zo heerlijk ongezien blijven en toch lekker je ding doen." Dat was iets waar James wel dol op was moest hij bekennen. Zonder dat hij opviel gewoon zijn dingen kunnen doen en verder kunnen gaan met zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 12:13 am

Kate sloot even kort haar ogen, terwijl ze de omgeving even in zich in nam. Het geroezemoes van de omgeving had bijna wat ontspannends, maar de geur van schraal bier en zure wijn was niet het meest fijne wat je kon bedenken. Kate luisterde ondertussen weer naar James die vertelde over zijn plekken, het was duidelijk dat er waarschijnlijk weinig landen waren die hij nog niet had aangedaan. "LA?" herhaalde Kate uiteindelijk, toch wat verbaast. Zelf was ze er nooit geweest, maar het was niet bepaald een plek die haar aantrok. "Wat zijn de dingen dan die je graag doet?" vroeg Kate vervolgend, want ze kon behalve over de Walk of Fame lopen niet bepaald inzien wat de aantrekkingskracht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 2:33 pm

Die zag hij natuurlijk wel aankomen. Alle steden die hij hadden genoemd hadden een historisch of kunstzinnig hoogtepunt. LA totaal niet. "Ontspannen. Ik heb een penthouse daar, dat is voor mij vakantie. De rest van de steden is leven." Hij vroeg zich af of ze de uitleg zou begrijpen. Het was misschien ook wel wat vaagjes maar wel de waarheid. LA was zijn vakantie stad. Daar gokte hij, had hij wat vrienden en genoeg vrouwen om hem te vermaken. De rest van de wereld was zijn ontdekkingsreis, geen rustplaats of bedevaartsoord. Daar had deze jongeman LA voor gekozen. Hij nam een slokje van zijn whisky en keek naar haar. "Ik gok, ik bestuur mensen en er komen maar op weinig plekken zo veel verschillende mensen tegelijkertijd. LA is een heerlijke stad om in op te gaan, een van mijn favoriete plaatsen, zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Kate


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-03-15

Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 3:50 pm

Kate probeerde te begrijpen wat hij bedoelde, maar ze kwam niet verder dan een idee met wat hij bedoelde. Zelf had ze nooit een enorme band gehad met rondreizen op de manier waarop James dat deed. "Ik zal het eens op mijn lijstje zetten." zei Kate toen, een plaats waar je in op kan gaan was wel iets voor haar. Ze hield niet van opvallen en zeker in een grote stad kon je heerlijk opgaan in de menigte. "Je gokt, als in pokeren?" Kate vond hem er totaal niet uitzien als een gokverslaafde die dagenlang in casino's kon doorbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café Atlanta - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Atlanta   Café Atlanta - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café Atlanta
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Café De Toren
» Café de Rode Bes - Het Terras

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: