Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
zo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
za mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
za mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
wo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
wo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
wo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
di apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
di apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
di apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

september 2018
madiwodovrzazo
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
KalenderKalender

Deel | 

Kamer van Charlie en Melody

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melody.
Level 1

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 06-02-15

BerichtOnderwerp: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 7:43 pm

het is een simpele kamer, twee kleine slaapruimtes een gezamenlijke woonkeuken en een gedeelde badkamer. De ruimte is neutraal ingericht.. witte muren en een simpele inrichting.

regels? het gewoonlijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 8:01 pm

Melody haalde haar koffers uit de garderobe en sjouwde ze naar haar kamer. Ze had op het papier gezien dat ze de kamer moest delen met een of andere Charlie. Melody zou het wel zien. Ze hoopte dat het geen stil muurbloempje was. Ze wilde wel een beetje lol kunnen maken met haar kamergenote.

Toen Melody de deur van hun kamer opendeed was ze verbaast. "dang!, dit is beter dan ik had verwacht!" Ze liep naar de slaapkamers en keek in het rond. De kamers waren even groot. Mel koos er een en zette haar koffers neer. alles wat ze bezat paste in deze twee koffers. Thuis hadden ze het niet heel ruim gehad, veel geld was er niet voor luxe. Melody was heel blij dat ze naar de universiteit kon gaan. Ze stond ingeschreven bij de geschiedenis opleiding, op de mythelogieën na boeit het haar niet heel erg, maar ze wilde heel graag de magie lessen volgen. Haar ouders hadden het allebei gedaan en nu was het haar beurt! Als ze het goed deed kon ze later de boerderij van haar ouders overnemen, ze verzorgden daar, naast gewone paarden, ook gewonde magische wezens. Nu mocht ze soms meehelpen, maar meestal wilden haar ouders haar niet bij de dieren hebben.

Uit de koffers van Melody kwamen haar studieboeken, voornamelijk magische boeken, de gewone kon ze bij de bieb lenen. Ze legde haar kleding in de kast, het was niet veel, maar genoeg om het seizoen door te komen. Daarna pakte ze haar beddengoed uit haar tas en haar poster met een draak erop afgebeeld.
En als laatste kwam haar laptop uit de tas tevoorschijn, die legde ze meteen in de kast. Als ze die kwijt zou raken moest ze alle verslagen met de hand uitschrijven, en had ze geen contact meer met haar zusje en broertje...

Melody haalde uit haar andere koffer wat eten en legde het in de keuken.
Profiel bekijken
Charlie
Level 1

Aantal berichten : 92

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 8:17 pm

"5a. This is it." mompelde Charlie terwijl ze haar sleutel in het slot stak. Haar koffer stond nog bij Allan, maar ze had het belangrijkste in een weekendtas.

Ze opende de deur en liep naar de woonkamer. "Anyone home?" riep ze terwijl haar weekendtas op de grond plofte.
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 8:21 pm

"Anyone home?" Melody hoorde geluid vanuit de woonkamer. Ze stak haar hoofd door de deuropening en bekeek haar kamergenoot. "o hey" Meldody liep naar haar kamergenote toe "Jij bent charlie toch? Ik ben Melody. En welkom in ons stulpje! "
Profiel bekijken
Charlie
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 9:10 pm

"Thanks." mutterde Charlie. Ze haten me. I got tie dye for a roommate. dacht ze terwijl ze rondkeek.
"Links of rechts?" vroeg Charlie terwijl ze probeerde haar shock niet te laten zien. Toen tie dye niet direct reageerde, zuchte Charlie. "Is de linker of rechter kamer van mij?" mompelde ze opnieuw.
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   ma feb 09, 2015 10:18 pm

"De kamer aan de rechterkant is voor jou. Ik heb die van mij al ingericht. Ik was van plan pizza te gaan bestellen, jij ook? " Melody pakte haar telefoon uit haar BH ( BH's de geniale vervanging van de handtas) en wachtte op het antwoord van Charlie voordat ze zou gaan bestellen...
Profiel bekijken
Charlie
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   di feb 10, 2015 5:11 pm

"Nee dank je, ik heb geen honger." antwoordde Charlie. "Ik ga inrichten."

Charlie liep naar haar kamer en liet haar weekendtas op de grond ploffen. Terwijl ze de deur op slot draaide bekeek ze de inhoud van haar schoudertas. 3 telefoons, 4 portemonnees, een horloge en £50 in cash. De telefoons en het horloge kon ze wel kwijt, de portemonnees iets minder. Eerst maar eens kijken wat erin zit dacht ze terwijl ze de eerste openmaakte. Het vrolijke gezicht van ene James Taylor staarde terug. 3 creditcards, zucht, en ongeveer £100 in cash. Charlie haalde de bruikbare spullen eruit en stopte ze in een koekblik. Hetzelfde deed ze bij de andere portemonnees.
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   wo feb 11, 2015 8:28 am

Melody keek haar kamergenote na toen ie haar kamer inliep. Ze hoorde dat de deur op slot gedaan werd. Okey, dat was snel... Melody trok haar schouders op en bestelde haar pizza. echt fijn vond ze het niet dat haar kamergenote zo kortaf was, maar daar moest ze dan maar aan gaan wennen. tijdens het wachten op haar pizza pakte Mels een boek uit haar kamer en plofte in de woonkamer op de bank. Het boek ging over verschillende magische wezens en waar zij leefden. ze zette zachtjes haar favoriete muziek op, de Keltische muziek hielp haar altijd als ze tot rust wilde komen of moest concentreren.
Profiel bekijken
Charlie
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   wo feb 11, 2015 3:17 pm

Charlie zette haar koekblik weg, en stopte de telefoons terug in haar tas. Ze zou daar later wel mee dealen. Het horloge lag nog op haar bed, waar ze hem had neergegooid toen ze de portemonnees aan het leeghalen was. Ze opende haar deur, en liep naar tie dye's, nee Melody's, deur. Keltische muziek klonk door de deur terwijl Charlie zachtjes op de deur klopte.
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   wo feb 11, 2015 3:37 pm

Mels keek op van haar boek toen ze het geklop hoorde, ze keek op en zag haar kamergenote bij haar deur staan. "Ik zit hier in de gezamenlijke woonkamer". Ze pakte haar boekenlegger, legde hem in het boek en klapte haar boek dicht. Melody keek naar de reactie van Charlie. Dacht ze dat ik in mijn slaapkamer zat?
Profiel bekijken
Charlie
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   wo feb 11, 2015 3:58 pm

"Right." zei Charlie terwijl ze naar de woonkamer liep. "Ik wilde me verontschuldigen voor daarstraks. It was rude."
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   do feb 12, 2015 9:02 pm

Melody keek het meisje aan "Right. Ik wilde me verontschuldigen voor daarstraks. It was rude." Melody keek er niet echt van op, het was inderdaad niet heel sociaal geweest, maar iedereen had wel eens zulke momenten toch? "T'is okey. Zware dag gehad?"
Profiel bekijken
Melody.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   di feb 17, 2015 9:07 pm

Melody kreeg geen reactie van haar kamergenote "Dan niet" zei ze in het niets. ze hoorde de bel van de kamer gaan "Dat zal de pizza zijn!"zei ze vrolijk. Ze huppelde naar de deur en deed hem open om tegen het gericht van de pizzakoerrier te kijken. Ze nam de pizza aan en betaalde de man met haar laatste centen. damn, en het duurt nog een week voor ik mijn stufi krijg. Dat wordt leven van de tipjar van de bar... Omdat ze geen zin had om haar avond te spenderen met een kamergenote liep ze naar haar kamer en deed de deur op slot. Haar boek lag nog in de woonkamer, maar ze had geen zin om die te pakken. Met haar laptop en pizza op bed spendeerde Melody haar eerste avond van het universiteitsleven....
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Charlie en Melody   

Kamer van Charlie en Melody
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: