Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Het appartement van Maya

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 5:00 pm

Maya vroeg aan David wat hij wilde drinken. “Fristi!” zei hij op een kinderlijke manier. “Want dat is alleen voor grote jongetjes.” Hij liet een grote grijns zien. Het was fijn om met iemand de idioot uit te hangen. Er waren niet veel mensen met wie hij dat kon doen en de mensen met wie hij dat wel deed, woonden op het vaste land.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 5:38 pm

Maya draaide zich om naar David. Meende hij dit nu serieus? "wow." wist ze - heel intellectueel >.<- uit te brengen. Ze liep met de cola fles naar de koelkast en keek in haar koelkast. Ze had toevallig nog een fles staan. "Heb jij geluk, ik heb nog net een beetje voor je!" Ze vulde het tweede glas. Daarna liep ze met de twee glazen terug naar de salontafel en de bank. Ze zette de glazen neer op de tafel. "Voor het grote jongetje." vlak voordat Maya kon gaan zitten hoorde ze ineens een geluid van de tardis... Shit mijn ringtone.... verontschuldigend keek ze naar David : "Ik wordt gebeld, moment" Ze liep naar haar bureau toe, ergens onder een stapel papier lag haar nieuwe telefoon. Ze graaide tussen het papier, en als gevolg viel er een stapel tekeningen op de grond. Ze vond haar telefoon en nam op. "Met Maya.... O hey Max, Hoe is het met jou?... echt?! Wouw!.. gefeliciteerd! Dat is geweldig!... Snap ik!... Duh! natuurlijk!.... Maar Max, ik heb bezoek... nee, iemand van school... graag!... knuffels...." Ze sloot het gesprek af en legde de telefoon neer. Het was echt een rotzooi van tekeningen op de grond. overal lagen tekeningen van Londen of van mensen. Met een zucht besloot ze snel de tekeningen op een stapel te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 04, 2015 9:05 pm

Maya zette de glazen met drinken op tafel neer. "Voor het grote jongetje," zei ze. David deed heel overdreven enthousiast. Plots ging er een ringtone af wat David een paar keer eerder heeft gehoord. Maar hij kon het geluidje niet plaatsen. "Ik wordt gebeld, moment," zei Maya en liep weg. David ging normaal zitten en nam een slok drinken. Hij hoorde flarden van het gesprek. Iets over gefeliciteerd en iemand van school. Natuurlijk had David gezien dat er papier van Maya's bureau viel. Hij besloot om te helpen om het op te ruimen en liep erheen. "Knuffels," zei Maya en hing de telefoon op. David had nog toedels willen roepen, maar daarvoor was hij te laat. "Dus," zei hij terwijl hij een aantal tekeningen in zijn handen had. "Was dat je vriendje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 5:41 pm

Maya zag dat David met een stapel van haar tekeningen in zijn handen stond. Zelf had ze ook al een aantal tekeningen opgepakt en op haar bureau gelegd. "Ik moest ze echt fatsoenlijk opruimen" zei Maya, als was het meer een opmerking die aan zichzelf was gericht dan een opmerking naar David. "Dus," Hoorde ze David ineens zeggen, "Was dat je vriendje?" Maya moest lachen om deze opmerking. Veel mensen dachten dat Max en Maya wel een relatie zouden hebben, maar ze waren meer een broer en zus voor elkaar. "Ehm nee," Zei ze met een vrolijk gezicht, "Dit was mijn beste vriend. Op het gebied van vriendjes is het bij bij héél rustig." Ze klonk opgewekt, op zich vond ze het single-zijn niet heel erg, al miste ze soms wel een paar armen om haar heen als ze een slechte dag had. Ze pakte de tekeningen aan van David en legde deze op de stapel. Ze zag dat een van de tekeningen uitstak, een tekening waar David op te zien was. Ze had de tekening afgemaakt nadat ze terug was gekomen van de excursie naar Londen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 05, 2015 8:39 pm

“Geen vriendje?” vroeg David. “Weet je dat dat me verbaasd? Je bent een leuke meid.” Hij gaf Maya een knipoog en legde de tekeningen op de rest van de stapel. Er stak een tekening uit met iets wat David bekend voor kwam. Zonder te vragen pakte hij het blad uit de stapel en bekeek deze. “Wie is deze knappe kerel?” vroeg hij plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 06, 2015 12:32 pm

David was verbaasd dat Maya geen vriendje had en bij zijn compliment kleurde Maya's wangen knalrood. Hoe moest ze nou omgaan met zo'n opmerking?
Nadat David de tekeningen had neergelegd op de stapel pakte hij er een uit de stapel. Natuurlijk moet hij deze weer zien. dacht Maya dit is awkward. Hij hield de tekening omhoog en vroeg op een plagende toon "Wie is deze knappe kerel?" Het was dat haar wangen niet roder konden worden... Op zich vond ze het niet heel erg als mensen haar tekeningen zagen, maar het was nogal ongemakkelijk als mensen tekeningen van zichzelf zagen als ze niet wisten dat ze die mensen zou tekenen. Wat zal David nu van me denken? zei een klein stemmetje in haar hoofd. Aan de ene kant kon ze wel door de grond zakken van schaamte en aan de andere kant voelde de omgang met David vertrouwd genoeg om er een gevatte opmerking over te maken... Wat was dat toch aan deze man dat zou vertrouwd aanvoelde? Maya kon het niet direct plaatsen. "Die gast?" Vroeg ze met een brutale toon "Das een hele rare malloot, zo een die fristi drinkt. Aparte kerel..." Ze probeerde serieus te kijken, maar lukken wilde het niet... ze schoot in de lach
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 9:09 pm

Net als Maya, moest David lachen. Hij mocht Maya's gevoel voor humor wel. Het was alsof ze elkaar al veel langer kenden. 'Oké,' dacht David. 'Kijken hoe ver ik kan gaan.' "Dat schijnen wel de leukste mensen te zijn," zei hij. "We zouden hem eens uit moeten nodigen. Moeten we wel genoeg fristi hebben voor de leuke mensen." David benadrukte het woord 'leuke'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 08, 2015 10:04 pm

Maya ontspande toen ze David ook zag lachen. Hij had niet boos gereageerd op de tekening, was niet verontwaardigd omdat ze niet gevraagd had of ze hem mocht tekenen... Ze hoorde zijn opmerking: "Dat schijnen wel de leukste mensen te zijn, we zouden hem eens uit moeten nodigen. Moeten we wel genoeg fristi hebben voor de leuke mensen." De glimlach bleef op het gezicht staan van Maya. "Hrmmm dus dat is het geheim, alle leuke mensen drinken fristi... " Ze streelde haar denkbeeldige baard en keek gemaakt bedenkelijk "Dan moet ik het ook maar eens gaan drinken." Ze gaf David een plagende stoot tegen zijn arm en liep naar de salontafel. Ze pakte haar glas en dronk de cola snel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 10:35 pm

“Niet alleen Fristi, hoor,” zei David met een glimlach. “Maar je hebt geluk. Er is nog een vacature open voor een nieuwe lid.” David kneedde de plek waar Maya hem sloeg en deed alsof het pijn deed. Hij keek toe hoe Maya haar cola in 1 keer achterover sloeg. “Uuhhmm..” begon David. “Was dat wel zo verstandig?” Hij wist uit ervaring dat het niet altijd goed was om je drinken in 1 keer achter over te slaan, maakt niet uit wat het is. Natuurlijk deed hij het dan nog wel, maar ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 5:30 pm

David meldde dat ook leuke mensen niet alleen fristi dronken, maar dat er nog een vacature openstond voor een nieuw lid. "Hrm" Maya keek bedenkelijk "Wat houd die functie precies in?" Zei ze met een knipoog.
Toen ze voorbij David was gelopen had ze hem over zijn arm zien wrijven alsof het pijn deed. "aansteller" zei ze speels.
Toen ze haar cola dronk hoorde ze David zeggen "Was dat wel zo verstandig?" Maya haalde haar schouders op. ze wist wel dat het niet altijd een goed idee was om te doen, maar op dit moment kon het haar niets schelen. "Waarom zou je altijd alleen maar verstandig zijn?" vroeg ze "Daar is toch ook geen lol aan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 7:18 pm

David streek met zijn vingers over de stoppels op zijn kin. “Wat vind je ervan om de macho te zijn?” vroeg hij met een ondeugende glimlach. “Dan krijg je de titel; Mankepoot.”
Hij moest Maya gelijk geven over haar andere vraag. “Klopt,” zei David dan ook. “Kijk maar naar mij. Oké, doe dat maar niet. Ik ben geen goed voorbeeld. Nou, eigenlijk mag je wel naar mij kijken. Of doe maar niet, voordat iemand denkt dat je me leuk vindt. Tenzij je me leuk vindt.” David liet en grote grijns zien. Hij vond het zo leuk om Maya te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 9:35 pm

"Ik een macho?" Maya lachtte "Ik dacht eerder aan een superidioot, maar als die functie al vervuld is..." ze keek naar David met een grijns. "Mankepoot, lekker origineel... maar t heeft wel wat." ze deed alsof ze serieus nadacht over de titel, maar wuifde het uiteindelijk weg.
David begon daarna een heel verhaal of Maya wel of niet naar hem moest kijken en hem als voorbeeld moest nemen. Het was duidelijk dat hij haar in de zeik aan het nemen was. Ze rolde met haar ogen "Make up your mind, silly boy!" ze deed geen uitspraak of ze hem wel of niet leuk vond. Ze mocht hem zeker, in ieder geval als een vriend, maar of het boyfriend-material was? Daar was ze nog niet uit. Daarvoor zou ze hem beter moeten kennen. "Het boeit me op dat gebied niet zo wat anderen van me denken, en het is mijn huis en ik kan doen wat ik wil" zei ze met een grijns terwijl ze David aankeek "dus ik kan naar je kijken als ik daar zin in heb." Ze was wel benieuwd hoe David hier op zou reageren. Ze wist dat hij een flirt was, had ze wel gezien bij het openingsfeest, maar hoe zou het dit interpreteren? Ze vond het wel leuk om hem op deze manier uit te dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 1:58 pm

“Sorry,” zei David. “Maar de superidioot ben ik al. Anders moet je zelf gaan solliciteren.” David grijnsde toen Maya met haar ogen rolde. “Het is inderdaad jouw huis,” antwoordde David. Het was hem niet opgevallen dat ze niks zei over dat ze hem leuk vond. En als dat wel zo was, dan kon het hem niet zo veel schelen op dit moment. “Er is overigens wel genoeg van mij om naar te kijken.” Met een vloeiende beweging gooide David zijn halflang haar over zijn schouder na achter. Hij keek Maya aan en bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 2:37 pm

Maya maakte zich breder en probeerde macho te lopen... waarschijnlijk zag ze er alleen malloot uit en verre van stoer. Ze gaf het op "Dat macho zijn gaat um niet worden." gaf ze toe aan David "Dat word solliciteren..." zei Maya met een (gemaakt) teleurgesteld gezicht.
“Er is overigens wel genoeg van mij om naar te kijken.” Ze David en hij haalde een move uit die niet zou misstaan in een shampooreclame. Toen hij haar aankeek en met zijn wenkbrauwen op en neer ging hield Maya het niet meer. Ze schoot in de lach. ze voelde zich baldadig "komt omdat je dik bent" zei ze met een plagende toon. Natuurlijk had ze wel gezien dat David echt niet dik was maar best gespierd. Ze stak haar tong uit. Gelukkig voelde ze zich al een stuk beter dan daarnet. Haar duizeligheid was weg en haar hoofdpijn merkte ze ook steeds minder van. Het Hielp ook dat ze afleiding had, David was immers hier en Max had gebeld met goed nieuws.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 8:37 pm

David moest lachen om Maya’s inpersonatie van een macho. “Sorry Maya,” zei hij lachend. “Laat dat maar aan de professionals over. Het deed David deugd om Maya te horen lachen. Het was altijd leuk om iemand aan het lachen te krijgen. “Dat komt omdat je dik bent,” zei Maya met een plagende toon. David deed erg overdreven, alsof Maya zijn gevoelens zo erg had gekwetst dat het hem fysiek pijn deed. “Hoe kan je zoiets zeggen?” vroeg hij dramatisch. “Ik heb jaren een fruitdieet gevolgd.” David zette een pruillipje op, maar dat werkte niet zo goed als gehoopt. “Maar goed. Mijn definitie van een fruitdieet is dat ik alles eet behalve het fruit.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 9:56 pm

“Hoe kan je zoiets zeggen?” vroeg David dramatisch. Gelukkig is hij niet zo'n goede acteur als hij zou willen Maya zag aan zijn uitdrukking dat hij het niet echt meende. Als hij het wel had gemeend had ze zich enorm rot gevoeld. “Ik heb jaren een fruitdieet gevolgd.” David zette een pruillipje op, maar dat werkte niet zo goed als gehoopt. “Maar goed. Mijn definitie van een fruitdieet is dat ik alles eet behalve het fruit.” Wat zonde van al het lekkere fruit dacht Maya... Zelf hield ze wel van een stuk fruit op zijn tijd. "Dat is natuurlijk ook een optie..." gaf ze toe met een grijns
"Maar David" Vroeg Maya rustig "wat waren jou plannen voor vanavond eigenlijk?" Zelf had ze de rest van de avond wel willen oefenen, maar echt verstandig was dat nu niet meer. Dus zou ze zo meteen een paar handdoeken pakken om de badkamervloer droog te maken, maar verder had ze nog niet echt plannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 10:54 pm

“Ik heb nog geen idee wat ik ga doen,” zei David naar waarheid. “Het enige wat ik in de planning had, was om mijn excuses aan te bieden. Wist ik veel dat het zou werken. Ik bedoel, ik heb zelfs je buurvrouw ontmoet. Al had dat voor mij niet gehoeven.” David krabde met zijn hand achter zijn hoor toen hij over de buurvrouw praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:23 pm

David had dus nog geen idee wat hij zou gaan doen vanavond... Miscchien... dacht Maya kunnen we samen rondhangen oid... Op Maya's gezicht verscheen de grijns weer toen David het over haar buurvrouw had. "Wel... shit happends" Zei ze luchtig. Maya was even stil en keek naar de klok. kwart over 7 alweer. "Ik was origineel van plan om te oefenen met watersturen, maar dat plan is van tafel..." zei ze met een vrolijk gezicht. "Als je wilt..." Begon Maya twijfelend "Mag je hier ook nog wel even blijven. We kunnen op de bank ploffen met een film of zo..." Maya keek hem niet aan terwijl ze het zei en haar wangen werden lichtrood. Aan de ene kant wilde ze graag dat hij bleef, het was immers wel gezellig, maar ze hoopte ook dat hij geen verkeerd beeld van haar zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 2:41 pm

David zette een glimlach op toen Maya hem uitnodigde om te blijven. “Zit je nu met me te flirten, Maya?” vroeg David zo onschuldig mogelijk. Hij wachtte heel even voordat hij verder ging met praten. Een ondeugende glimlach speelde om zijn lippen. “Maar even serieus, ik blijf graag nog even. Desnoods help ik je mee met watersturen en dingen nat maken.” Hij stak zijn tong uit om te laten weten dat hij een geintje maakte. Hij wilde immers niet dat het weer vervelend tussen hen zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 3:11 pm

Maya werd knalrood bij de woorden van David. "nee," zei ze snel, misschien te snel "Ik bedoel... " Tsja... wat bedoel ik eigenlijk... "ehhhhm niet dat je geen leuke jongen bent, maar ehm... ik weet niet of ik ... " mompelde ze zo zachtjes dat je het bijna niet kon horen. Ze vermaande zichzelf: diepe ademteug, rechtop staan, kijk die jongen aan met zijn mooie ogen "Nee David, ik ben niet aan het flirten met je." gaf ze toe met een houding die wat zekerder was dan ze zich voelde.

Maya keek de man aan. “Maar even serieus, ik blijf graag nog even. Desnoods help ik je mee met watersturen en dingen nat maken.” Hij stak zijn tong uit en Maya had door dat hij een geintje maakte. "Als jij jezelf nat wil maken... ga je gang. Maar ik denk dat ik niet meer ga oefenen vanavond, ik wil niet nog een keer onderuit gaan." Ze was blij met de geinende houding van David, Ze voelde zich niet meer zo opgelaten als daarnet. Ze had haar besluit bijna gemaakt, dacht ze, David is iemand die je als vriend goed kan hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 5:31 pm

David bleef Maya strak aankijken terwijl ze worstelde met haar woorden. "Nee David, ik ben niet aan het flirten met je," zei ze na vele pogingen. David schoot in de lach. "Rustig maar," zei hij tussen het lachen door. "Ik ben je maar aan het plagen."

"Als jij jezelf nat wil maken... ga je gang," zei Maya als reactie. "Maar ik denk dat ik niet meer ga oefenen vanavond, ik wil niet nog een keer onderuit gaan." David haalde zijn schouders op. Hij had zo'n vermoeden dat het oefenen met water en het onderuit gaan met elkaar te maken hadden, maar zei hier maar niets over. "Dan is het toch geregeld," zei David. "Gaan we samen een film kijken. Tot voor kort keek ik weinig films, dus ik ben wel blij dat ik een filmmaatje heb." David bedacht zich iets toen hij dat zei. "Dat is het!" zei hij met een grote grijns. "Dat is jouw functie. Het filmmaatje!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 8:30 pm

Opgelucht haalde Maya adem toen David aangaf dat hij haar maar aan het plagen was. Dat scheelt weer. Maya was nu niet echt op zoek naar een relatie, niet dat ze het af zou slaan wanneer er een leuke kerel langs kwam, maar wilde wel iemand een beetje kennen voor ze iets met hem zou beginnen. Ze gaf zichzelf niet graag bloot. Letterlijk en figuurlijk. Zelf zette ze ook een glimlachje op.

David kwam met dé oplossing voor de avond: samen film kijken. en hij had haar ook meteen een functie toebedeeld : filmmaatje. Daar kan ik wel aan wennen. dacht Maya. Film kijken deed ze wel graag, en het was leuker als je dat met iemand kunt delen. "Deal!" zei ze enthousiast "Dan heb ik ook een 'baantje' " Bij het woord baantje maakte ze met haar handen een soort aanhalingsteken-gebaar. " Wat voor films vind je leuk?" vroeg ze "Ik heb netflix, dus we kunnen bijna alles kijken wat je maar wilt"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 8:41 pm

"Eigenlijk," begon David en krabde achter zijn oor. "Je zit nog steeds in je proefperiode, dus het is nog geen vaste baan. Misschien dat ik je binnenkort een vast contract aanbied." Hij gaf Maya een knipoog. Het was leuk om een beetje te kloten met iemand. David wilde het leven ook niet altijd serieus nemen en hij was blij dat Maya dat ook kon waarderen.
Een grote grijns verscheen op Davids gezicht. "Ik heb laatst een hele leuke film gezien," zei hij enthousiast. "Het ging over een draak en iemand die erop reed. Oké, het was een animatie, maar het was veel meer dan alleen een kinderfilm."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya
Level 1
Maya


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:31 pm

"Dan moet ik mijn best doen op die vaste aanstelling te gaan verdienen. Ik hoop dat me dat gaat lukken." Ze gaf Davis een vette knipoog terug. Nu ze wist dat David niet verwachtte dat ze zou flirten was ze wat relaxter. Ze zag de grote grijns op het gezicht van David. "dus je hebt 'Hoe tem je een draak' gezien?" vroeg ze "Heb je deel 2 daarvan ook al gezien?" Maya zag wel dat hij enthousiast was over de film, dus het tweede deel was misschien ook wel wat voor hem... Ergens keek ze wel op van zijn keuze voor films, ze had eerder actiefilms achter David gezocht, of thrillers. Maar je hoorde Maya absoluut niet klagen, zelf keek ze ook graag naar animatie en (zogenoemde) kinderfilms.
Maya legde haar hand op haar buik. Ze had nog steeds geen avondeten gehad en eigenlijk had ze best trek. "David, ik moet nog eten, dus ik bestel pizza... Jij ook een? Ik trakteer." Ze vertelde er maar meteen bij dat zij wel wou trakteren, was in ieder geval duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:33 pm

Enthousiast knikte David. “Jaha,” zei hij met een grijns. “Hij was geweldig!” Hij kon zich nog herinneren dat hij de film bij Eliza had gezien. Daarna had hij geprobeerd de film zelf te halen, maar hij kon hem nergens vinden. “Maar jij mag een film kiezen. Jij hebt overigens de functie als filmmaatje.” David gaf haar een plagende knipoog. Maya bood David een pizza aan. Ook als ze niet zou trakteren, had David ermee ingestemd. “Als je erop staat,” zei hij non-galant, hoewel hij best wel zin had in pizza. “Maar het levert geen bonuspunten op voor de aanstelling. Alleen maar een volle maag.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Maya - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Maya   Het appartement van Maya - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Maya
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maya di Angelic
» Het appartement van Kate
» Het appartement van Clarissa
» Abby's appartement
» Appartement van Gabe en Sarah (Familie Russel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: