Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 kamer van Eliza en Emily

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimema feb 09, 2015 1:19 am

Emily had een aantal tassen om zich heen hangen en een kleine koffer sleepte over de grond. Ze zocht in de tussentijd naar de kamersleutel in haar veel te grote sleutelbos. Na even zoeken had ze hem en veegde een pluk haar uit haar gezicht die voor haar ogen viel. Ze opende de deur en liep naar binnen. Emily bekeek het hele campus appartement. Ze keek als laatst naar haar kamer, ze zag dat ze een mooi uitzicht had op het park. Het bed stond bij het raam. Aan de andere kant van de kamer stond een kledingkast. Emily keek even trots rond, een eigen huisje! Emily wist precies wat in welke tas zat. In een mum van tijd was ze klaar. Haar viool en elektrische piano werden gebracht door haar opa. Die zette ze in de vrije hoek in haar kamer. Als laatste legde ze een hoop spitzen op de plank, naast een aantal van haar lievelingsboeken. "Zo! Klaar!"

Emily keek nog een keer op haar briefje, haar roommate heet Eliza. Emily vond Eliza altijd al een mooie naam, zo heette haar beste vriendin op de basisschool ook. Emily hoopte dat ze goed met Eliza op zou kunnen schieten. Zou ze ook op meisjes vallen? de vraag schoot onbewust langs. Nee, niet die kant op, Emily. Niet met een kamergenoot, dat loopt altijd uit op problemen. En waarschijnlijk is ze toch hetero... dacht ze. Om haar gedachten even op orde te brengen besloot Emily een klassiek stuk op de piano spelen. Ze pakte haar bladmuziek en bladerde even. Ze zag 'Mozart -piano sonate 10 in C majeur' staan, die pakte ze tevoorschijn en begon te spelen. Ze werd áltijd vrolijk van dit stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimema feb 09, 2015 9:56 am

Haar tassen had ze vroeg in de ochtend al gebracht en ze liep nu rustig naar binnen met een kop koffue en een tasje met wat eten voor vanavond. Aan het gerommel te horen merkte ze dat haar kamergenote er was, wat een glimlach op haar gezicht zette. Rustig legde ze de plastic tas op tafel en zette de kop koffie ernaast. Ze liep naar de andere slaapkamer. Ze luisterde verbaasd even naar de muziek. "Hey, ik ben Eliza, mag ik binnenkomen?" Ze ging even met een hand door haar losse haren heen en wachtte glimlachend af. Ze had ergens op een briefje gelezen dat de jongedame Emily heette, dat vond ze wel een vriendelijke naam en ze was benieuwd naar de persoon erachter. Dan kon ze zometeen na het voorstellen mooi haar spullen uit gaan pakken, dan was haar kamer ook eens klaar voor de rest van het jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimema feb 09, 2015 11:06 am

Emily was blij dat ze muziek was gaan maken, het bracht haar gedachten altijd weer even op orde. Emily vroeg zich af wanneer Eliza zou komen toen er werd gevraagd..
"Hey, ik ben Eliza, mag ik binnenkomen?" vroeg ze vriendelijk. Emily hield abrubt op met spelen, ze schrok een beetje. "J.. Jahoor! Kom maar binnen!" beantwoordde ze, terwijl ze dit zei stond ze op en schoof de kruk onder de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimema feb 09, 2015 7:58 pm

Eliza keek rustig naar het meisje toen ze de deur open deed en glimlachte naar haar. “Hey.” Ze glimlachte en stak haar hand even uit. ‘Jij bent Emily neem ik aan?” Ze wachtte even tot de jongedame haar hand schudde waarna ze die weer naast haar lichaam liet hangen. “Het pianospel klonk erg goed, gelukkig maar.” Ze grinnikte even en keek naar haar. “Je bent ook al klaar met uitpakken zie ik?” Eliza keek kort de kamer even door en vervolgens rustig weer naar Emily en glimlachte haar vriendelijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedi feb 10, 2015 1:14 am

Eliza liep naar binnen. Het was een mooi meisje, wel een stuk langer dan Emily. Ze had erg donker haar en mooie ogen. Ze keek lief uit haar ogen, Emily kijkt altijd naar ogen, je kunt heel veel dingen aan de ogen van mensen zien. "Jij bent Emily neem ik aan?", Emily knikte "ja, dat klopt!".

"Het pianospel klonk erg goed, gelukkig maar." zei Eliza grinnikend. "Dankje! Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik muziek maak? Ik oefen veel, ook voor school natuurlijk!" Emily klonk een beetje onzeker, vaak genoeg hebben mensen gezeurd over het maken van muziek. Het maakt te veel lawaai of werd als kattengejank benoemd. Mensen konden klassieke muziek niet altijd waarderen. Eliza leek even snel rond te kijken "Je bent ook al klaar met uitpakken zie ik?". Eliza glimlachte, Emily glimlachte terug. "Ik ben inderdaad klaar net uitpakken. Pff, ik ben wel toe aan een kopje koffie!" ze knipoogte "Zullen we een kopje gaan drinken?" Emily vond haar nieuwe huisgenoot al aardig, dit zou een leuk jaar worden! Maar eerst was het tijd voor koffie vond ze, zeker na al het gesjouw en gedoe van die dag. Emily wachtte het antwoord van Eliza af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedi feb 10, 2015 9:42 am

Eliza keek glimlachend naar haar en knikte. "Oh nee je mag gerust oefenen hoor, maar liever niet midden in de nacht." Voegde ze er plagend aan toe en ze grinnikte zachtjes even. Rustig gleed haar blik weer naar Emily toe en glimlachte. "Ja, ik had nog wat koffie staan maar die zal vast koud geworden zijn, dus ik lust ook wel een kopje." Eliza draaide zich even om zodat zr naar de woonkamer kon lopen. "Ik had trouwens pasta opgehaald om vanavond te eten. Ik weet niet of je mee eet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 4:15 pm

New
--
Eliza nam David rustig mee. Ze had haar sleutels al gereed en ze liep over het paadje dat naar haar kamer leidde. Rustig opende ze de deur voor hem en glimlachte. Vanaf de bushalte was het nog maar een klein stukje lopen geweest en nu stonden ze binnen waar een aangename warmte hen tegemoet kwam. Ze hing haar jas op in het kleine halletje en keek even om naar hem. Emily en zij hadden een gezamenlijke woonkamer gemaakt hoewel je natuurlijk ook je eigen kamer kon gebruiken. Rustig liep Eliza er heen. "Maak het je gemakkelijk. Zal ik wat films pakken waar je tussen kan kiezen?" Ze glimlachte even naar. 'Ik heb helaas geen sterke drank in huis maar goed, dat is hetzelfde voor jou als wat water nietwaar?" Met een plagende knipoog liep ze door naar de deur waar haar naam op geplakt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 4:45 pm

ik dacht serieus dat ik al een reply had gepost Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 6:10 pm

Dewi, gewoon mee doen ^^
-
David was blij om uit de bus te zijn. Nog even en het werd erg ongemakkelijk voor hem. Hij liep naast Eliza naar het complex. Binnen was het lekker warm en David deed ook snel zijn jas uit. Hij had het altijd snel warm. “Is goed,” antwoordde David op Eliza haar vraag voor de dvd's. “En ik hoef geen drank. Ik heb al genoeg water gedronken.” Hij gaf Eliza een knipoog terug en ging vervolgens op de bank in de gezamenlijke woonkamer zitten. David had geen idee waar Eliza de film aan wilde zetten. ’Dat krijg ik zo wel te horen,’ dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 9:28 pm

Eliza liep gauw naar haar kamer toe en ze glimlachte even. Ze verzamelde een stapeltje films, een stuk of vijf, waarna ze terug liep naar David. Ze keek liefjes naar hem en glimlachte even vrolijk. Ze zette de films op de bank naast hem. "Een glas cola misschien wel?" Ze had zachtjes gegrinnikt om zijn grapje en keek even naar hem. "Ik vind het echt heel erg leuk om samen een film te kijken.' Ze kwam even naast hem zitten en keek naar de dvd's. "Wat vind je ervan? Ik heb nog wel meer als dit je niet aanspreekt natuurlijk." Ze keek hem liefjes aan. Eliza voelde zich op haar gemak bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:36 pm

David lachte even naar Eliza. “Een cola zou lekker zijn,” antwoordde hij en bekeek de dvd’s. “Deze lijkt me wel leuk.” David liet haar de dvd zien met een draak op de voorkant. “Geen idee waar het over gaat, maar daar komen we snel genoeg achter.” David stond op en liep naar Eliza toe. “Kan ik je nog ergens bij helpen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:41 pm

Ze glimlachte. "Is goed, dan doen we die!" Ze had nog even omgekeken waarna ze in de keuken stond. Er stonden twee glazen klaar en rustig boog Eliza voorover om uit het kleine koelkastje een fles cola te pakken. Rustig hoorde ze hem de keuken binnen komen en kwam overeind toen ze de fles had. Ze glimlachte hem even toe. "Je mag wel inschenken, dan zet ik de film vast klaar?" Stelde ze voor. Eliza ging even met een hand door haar haren heen. "Wil je verder nog iets erbij?" Vroeg ze voor de zekerheid. Eliza wilde nooit hebben dat haar gasten iets tekort kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 10:52 pm

Het eerste wat David deed toen hij in de keuken stond, was om zich heen kijken. 'Ze hebben het beter ingericht dan ik heb,' dacht hij en schonk de cola in de glazen. Met de glazen in zijn handen liep hij terug naar de woonkamer. "Alsjeblieft," zei hij met een grote lach. "2 verfrissende drankjes voor bij de film." David ging op de bank zitten en legde zijn arm over de rugleuning. "Kom je er zo bij zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimewo feb 18, 2015 11:04 pm

Eliza was rustig terug gelopen en had de film gepakt. Ze zette de tv aan en deed rustig het dvd'tje erin. Ze selecteerde de goede taal en keek even om naar David. "Natuurlijk kom ik er bij zitten, ik ga niet langer dan uur naar een beeldscherm staan staren." Ze grinnikte even, nam een slokje van de cola en kwam rustig naast hem zitten hoewel ze wel een beetje afstand hield. Ze keek even op zij naar hem. "Ben je er klaar voor David?" Ze had de afstandsbediening nog in haar handen en zette rustig de film aan voor hen beiden. Ze was vergeten waar deze ook alweer over ging maar dat zou vast snel genoeg naar boven komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedo feb 19, 2015 12:48 pm

"Zet 'm maar aan," zei David met een lach. Hij vond het jammer dat Eliza niet dichter bij hem ging zitten, maar hij wist dat het beter was zo. Aners zou het nog wel een ongemakkelijk worden.
De film die David had gekozen, was een animatie film over draken. David had hem uitgekozen omdat die er leuk uitzag. Op de voorkant zag een een jongen op een draak zitten. Vanaf het begin van de film, was David stil. Hij ging voorover geleund zitten en keek aandacht. Zelfs zijn drinken liet hij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedo feb 19, 2015 6:50 pm

Eliza knikte en zette rustig de film aan. Ze keek even met een glimlach naar hem en hield al gauw haar blik op het scherm omdat de film begonnen was. Rustig keek ze naar de film en dronk ondertussen van haar cola. Ze vond het een leuke en luchtige film en ze was blij dat David deze uit had gekozen. Hij zat er zelf ook wel geïnteresseerd bij, hij leunde helemaal naar voren. Een kleine glimlach sierde het gezicht van Eliza terwijl ze hem rustig bekeek. Het was leuk om te zien dat hij zo aandachtig en geconcentreerd naar de film keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimedo feb 19, 2015 6:58 pm

Pas toen de film was afgelopen, haalde David zijn blik van het scherm af. Met een grote grijns zei hij: "Ik ga ook een dvd-speler aanschaffen. Deze film was leuk!" Normaal zou David geen kinderfilm gaan kijken, maar deze sprak hem echt aan. 'Misschien moet ik meer van dit soort films gaan kijken,' dacht David. Hij pakte zijn cola en dronk hem leeg. "Het begint al aardig donker te worden," merkte David op en keek naar buiten. "Wil je nog een film kijken, of wil je dat ik op hoepel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimeza feb 21, 2015 1:40 am

Eliza grinnikte en keek naar hem. Ze glimlachte breed. "Ja deze was zeker leuk. Maar je kan er ook best veel op internet vinden hoor!" Rustig nam ze wat slokjes van haar cola en keek langzaam naar buiten. "Ik denk dat het beter is als je naar huis gaat. Ik wil liever niet dat je wat overkomt, niet dat ik betwijfel dat het jou niet zou gebeuren maar je weet maar nooit." Verlegen schonk ze hem een glimlachje waarna ze rustig van haar cola dronk. 'Maar je mag zeker ook blijven hoor, mag jij de volgende film kiezen." Eliza straalde en schonk hem een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimeza feb 21, 2015 3:50 am

Emily was erg vrolijk vandaag en was de hele dag al aan het rennen, vliegen en aan het springen. Ze moest nog even haar portemonnee hebben en haar viool, ze had zometeen nog les en wilde hem daarom alvast pakken. Toen ze haar spullen had ingepakt en haar viooltas al op haar rug had keek ze op haar horloge, ze had nog meer dan een uur de tijd! Haar maag rommelde even alsof hij wilde zeggen 'ik weet wel iets wat je kunt doen... Moet je in de keuken zijn en wat keukenkastjes open doen en wat lemmers eruit halen!'. Emily grinnikte even, sprong op en huppelde al fluitend naar de keuken. Ze hoorde Eliza, de TV en nog iemand. Ze herkende de stem niet.

Emily pakte een smoothie voor haarzelf, dat was nog een beetje gezond. Ze sloop naar de keukendeur en keek nieuwsgierig om het hoekje. Terwijl haar hoofd om de hoek hing, nam ze een slok door het rietje. Ze zag een jongen met donker haar zitten, zou Eliza hem leuk vinden? -ze zaten niet erg dicht op elkaar... "Eliza!" flapte Emily eruit en sloeg haar hand voor haar mond. Ze schoot vliegensvlug terug de keuken in. Ze slikte een giegel in en wachtte af wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 2:01 pm

“Ik denk dat het verstandiger is dat ik ga,” zei David. “Maak je maar geen zorgen om mij. Maak je maar eerder zorgen om diegene die mij iets aan wilt doen.” David schonk Eliza een knipoog. Op het moment dat David opstond, hoorde hij iets uit haar keuken komen. David was direct alert. Zijn lach verdween van zijn gezicht. “Wacht even, Eliza,” fluisterde hij en liep naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 2:59 pm

Eliza glimlachte even lief naar hem. "Natuurlijk maak ik me zorgen om je." Ze keek hem liefjes aan waarna ze op keek. "Die jou iets aan willen doen? David?" Ze fronste en schrok van zijn snelle reactie. Zijzelf had de stem wel herkend als die van Emily. Gauw volgde ze hem en greep zijn shirt vast. "Niets aan de hand, het is mijn kamergenote, Emily. Die haar nieuwsgierigheid duidelijk niet kon bedwingen." Ze keek even geamuseerd langs hem naar de jongedame in kwestie en schonk haar een plagende knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 3:24 pm

De gezellige sfeer leek in iets ongemakkelijks om te slaan. Shit! Dat was niet haar bedoeling! Ze was gewoon een heel klein beetje nieuwsgierig of Eliza de jongen leuk vond of niet... Beetje nieuwsgierigheid doet niemand kwaad toch? Er werd iets gefluisterd door de jongen, Emily hoorde de reactie van Eliza die geschrokken klonk volgens haar. De toon van Eliza sloeg echter snel om naar iets dat zelfs een beetje sarcastisch en geamuseerd leek te klinken, daar was Emily soms ook goed in... ".....Emily. Die haar nieuwsgierigheid duidelijk niet kon bedwingen.".
Eliza keek langs de jongen heen en keek Emily aan en gaf een plagende knipoog. Emily kreeg even een vlaag van warmte over haar heen, knipoogde ze nou voor de gein of... Emily besloot dat het de eerste maar moest zijn, anders was Eliza nu niet met die jongen!

Emily vond de jongen een beetje.. intimiderend door zijn reactie, een vreemd figuur leek het... Alsof hij verwachtte dat er ieder moment een russische krokodil dealer voor de deur zou staan met een kalasjnikov in de vorm van een lipvis ofzo... Emily keek weer verder de hoek om en keek naar de gestresste jongen en naar Eliza en weer terug. Iets in Emily vertrouwde hem niet, ze had geen idee waarom maar het gevoel was er wel. Ze moest zich even vermannen om naar binnen te stappen, maar ze bedacht zich waarom zij moest vrezen voor zo'n jongen... Het was tenslotte ook háár huis. Ze ademde diep in en liep met de borst naar voren de kamer in, ze liep recht op de jongen af en bleef hem recht aankijken op een enigszins indringende manier. "Hoi! Ik ben Emily!" stelde ze zich enthousiast voor, ze probeerde het zo over te brengen dat de jongen zou begrijpen dat hij geen rare dingen uit moest halen met Eliza. Emily hield haar hand uit, wachtend op de handdruk van de vreemde, lange jongen...

die niet van modder houdt.. of van afval hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 6:32 pm

David ontspande een beetje toen hij Emily zag. Wat had hij anders verwacht? Dat iemand die hij kende uit Ierland hier zou zijn? ‘Onmogelijk,’ dacht David. ‘Niemand weet dat ik in Engeland ben.’ David pakte de hand van Emily aan gaf er een kus op. “Aangenaam,” zei hij met een lach op zijn gezicht. "Mijn“naam is David. Mijn excuses dat je me hebt laten schrikken.” Hij gaf Emily een plagende knipoog. Ze was erg enthousiast, wat David aan de ene kant wel leuk vond. “Jij bent zeker Eliza’s kamergenoot. Ze heeft me al iets over je verteld.” David bleef naar de kleine vrouw lachen.
-
En die zich elke dag doucht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 8:08 pm

Eliza keek even naar haar en glimlachte. Blij dat Emily het zo goed oppakte. Ze keek even naar David en grinnikte toen hij een kus op de hand van Emily gaf. Rustig bleef ze staan. "Je mag ook best nog even blijven hoor als je wilt, vindt Emily vast ook gezellig." Ze glimlachte vrolijk en keek even van Emily naar David. Ze vond het prettig dat haar huisgenote er geen probleem van maakte als ze eens jongens mee naar huis nam. Eliza was niet het type dat vier jaar lang helemaal niets zou gaan doen. Het zou zeker wel eens voor komen dat ze met z'n drieën zouden ontbijten maar aan de andere kant, Eliza zou het ook niet erg vinden als Emily dat zou doen. Ze wachtte rustig af of David zou blijven of niet en anders dan had ze altijd Emily nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily Blue
Level 1
Emily Blue


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-02-15
Leeftijd : 28

kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitimezo feb 22, 2015 9:46 pm

In plaats van haar hand te schudden, pakte hij hij haar hand vast en gaf er een kus op. De 'gentleman' artistieke uitingen plaats hoorde te vinden. "Aangenaam," begon de jongen. "Mijn naam is David. Mijn excuzes dat je me hebt laten schrikken." Hij gaf een overduidelijk plagende knipoog. Het enige dat Emily deed was een wenkbrauw optrekken. 'Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg... Mafkees' dacht ze. Als hij maar normaal deed tegen Eliza! Emily trok haar hand rustig terug, genoeg geweest met het gedrama. Blegh.
"Jij bent zeker Eliza's kamergenoot. Ze heeft me al iets over je verteld." Hij bleef naar haar lachen. Ze hoorde iets van een Iers accent, maar het klonk alsof hij het probeerde te verbloemen. Emily dacht dat dat of haar verbeelding was, of haar gevoel had gelijk... Ze kwam zelf nota bene uit Shillelagh, ze herkende de kleinste beetjes van Ierse accenten. Ze was niet de enige Ier hier! haar ogen werden iets groter toen ze dat bedacht. Dat was wel superleuk! Waar zou hij vandaan komen? Maar wacht eens even... Wat wist hij over Emily? Emily keek even van David naar Eliza en weer terug terwijl ze vroeg: "Wat heeft Eliza precies verteld dan?".

Haar gedachtegang werd onderbroken door Eliza: "Je mag ook best nog even blijven hoor als je wilt, vindt Emily vast ook gezellig.". Eliza glimlachte vrolijk en keek even van Emily naar David. Emily glimlachte terug naar Eliza met een uitdrukking van: oké ik speel dit wel mee!'. Ze toverde haar zeer enthousiaste gezicht tevoorschijn "Jaaa!! Blijf nog even! Lijkt me leuk! Als het echt te laat word, kun je altijd op de bank slapen.. Toch Eliza?". Emily zou haar morgen wel waarschuwen voor deze jongen, maar zolang hij nog niets overdreven vreemds deed... Kon het vast geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kamer van Eliza en Emily Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Eliza en Emily   kamer van Eliza en Emily Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kamer van Eliza en Emily
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Charlie en Melody
» Kamer van Aiden & James
» Davids kamer
» De kamer van Lilian
» Kamer van Dean en Aidan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: