Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 De oostertoren

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

De oostertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oostertoren   De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 29, 2015 2:05 pm

Gabe ging op in zijn spel, zoals gewoonlijk. Een doffe klap haalde hem echter uit zijn concentratie. Hij rechtte zijn schouders even iets en draaide zich half om terwijl hij op de grond bleef zitten. 'Wie is daar?' vroeg hij, zijn stem was kalm. Hij was niet direct woedend over het feit dat iemand hem had gehoord al vond hij het wel zeer vervelend. Alleen liep je nu eenmaal het risico dat iemand je hier hoorden. Het duurde even voordat zijn ogen het meisje een stukje verder op de trap ontwaarde. Ze had zich goed in een nis verstopt. Hij wist niet zo goed wat nu te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

De oostertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oostertoren   De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimema maa 30, 2015 2:38 pm

Eliza keek naar hem. Uiteindelijk zag hij haar en ze slikte. Het was inderdaad die jongeman. "Sorry.. Ik wilde je niet storen, nouja. Ik doe het alweer." Mompelde ze. Gauw pakte ze haar boek op. Ze kon maar beter gauw vertrekken voor hij zijn geduld zou verliezen en haar naar de keel zou vliegen. Gauw stond ze op en pakte haastig haar spullen bij elkaar. Er kwam nog wat uit gemompeld dat leek op een excuus maar heel duidelijk was het niet. Gauw liep ze zijn kant op, om weer weg te kunnen gaan. "Ga maar gauw weer door hoor." Ze wuifde kort met haar handje dat hij niet op haar moest letten. Hij leek haar niet eens te herinneren, gelukkig voor haar. Anders bouwde ze straks nog een negatieve reputatie op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe
Admin
Gabe


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 28

De oostertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oostertoren   De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimema maa 30, 2015 6:28 pm

Gabe trok een verbaasde blik. Hij kende dit meisje niet eens? Misschien bedoelde ze dat ze telkens mensen stoorde? Ach, zoveel zou het ook niet uitmaken. 'Het is niet erg,' zei hij tegen haar. Het was immers zijn eigen schuld dat hij gehoord werd. Natuurlijk voelde hij zich nog steeds niet prettig erbij, maar hij kon het haar niet kwalijk nemen dat ze hier had zitten leren. 'Ken ik jou trouwens?' vroeg hij daarna omdat hij toch nieuwsgierig was naar haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza.
Level 1
Eliza.


Aantal berichten : 371
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 27

De oostertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oostertoren   De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 03, 2015 1:07 am

Eliza keek naar hem en slikte. Het verbaasde haar wel een beetje dat hij het dit maal niet erg vond. "Och ja, vergeet je het zo makkelijk als je mensen bijna wurgt?" Het kwam er wat kortaf en kil uit, niet dat ze per se wilde dat hij haar herinnerde maar kom op, het was alsof het zijn dagelijkse bezigheid was! "Ben ik een van de vele ofzo?' Voegde ze er dan ook met enige brutaliteit aan toe, als dat zo was dan moest ze misschien toch maar eens naar de directie stappen zodat ze met deze jongeman konden praten over zijn woedeproblemen, die kennelijk niet al te licht waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De oostertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oostertoren   De oostertoren - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De oostertoren
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De universiteit-
Ga naar: