Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Openingstopic ~ Start van het schooljaar

Ga naar beneden 
+12
James.
Eliza.
Zhen
Aidan.
Charlie
Dean
Aiden
Maya
Lilian
Melody.
Abby
Admin
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 9:07 pm

"Marina. Love the name, en de dress! Anyways, ik moet weer verder. Zoveel mensen te ontmoeten!" Charlie gooide een laatste lach naar het stel, draaide zich om en trok haar schoudertas iets steviger tegen haar lichaam. Ze liep terug naar het stille hoekje waar ze eerder Dean van zijn cash had ontdaan, enkel om te ontdekken dat het niet meer zo stil was.

"Wie ben jij?" zei ze tegen de jongen met het boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan O'leary
Level 1
Alan O'leary


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 02-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 9:17 pm

Eindelijk had Alan zijn boek terug. "Gelukkig maar," zei hij tegen zichzelf. Hij stond nu omringt met mensen en kon geen kant op. Als Alan niet beter zou weten, zou hij zeggen dat hij een claustrofobische aanval kreeg.
"Wie ben jij?" vroeg iemand aan hem. Alan keek op en op slag vergat hij de rest van de zaal. "H..h..heb je het tegen mij?" stotterde Alan. Hij kon niet geloven dat iemand met hem wilde praten, al zeker geen leuk meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 9:55 pm

Charlie rolde haar ogen. Boek en stotter. Poor guy.
"Yeah," mompelde Charlie "ik zie niemand anders die druk bezig is de sociale mensen te ontlopen. Please don't make me repeat myself."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan O'leary
Level 1
Alan O'leary


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 02-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 9:59 pm

"Yeah," mompelde de meid. "Ik zie niemand anders die druk bezig is de sociale mensen te ontlopen. Please don't make me repeat myself." 'Fijn,' dacht Alan. 'Is er eindelijk iemand die tegen je praat, en dan jaag ik haar weer weg.'
"Sorry daarvoor," zei Alan en keek naar de grond. "Dat was niet de bedoeling. Ik ben niet zo goed in praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 10:01 pm

"Ik ben niet zo goed in praten." zei de jongen met het boek. Could've fooled me...
"Still don't know your name..." mutterde Charlie. "En dit is mijn plek."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan O'leary
Level 1
Alan O'leary


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 02-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 10:04 pm

"En dit is mijn plek," zei de vrouw. Alan deed snel een stap achteruit. "Sorry daarvoor. Ik ben Alan." Hij wist dat het moeilijk zou worden om uit deze situatie te ontsnappen. Het zweet brak hem uit op zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 1
Charlie


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 06-02-15
Woonplaats : Storybrooke

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 09, 2015 10:10 pm

"Ik ben Alan" zei Alan. Hij zag eruit alsof hij elk moment kon instorten.
"Charlie." zei Charlie. "Wat lees je?" vroeg ze geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 10, 2015 7:53 pm

Vol verbazing keek James op naar een meisje dat ineens bij hun kwam en zich voorstelde. Hij schudde even haar hand en moest een lach inhouden door de woorden van Marina maar zijn ogen twinkelden. Geweldig die opmerking, helemaal geweldig. Hij keek naar het meisje en liet Marina zich voorstellen waarna hij er nog nauwelijks tussen leek te komen. Zelf stelde ze zich niet eens voor en met een frons in zijn gezicht keek hij haar na. "Dat was echt heel raar." Fluisterde hij Marina toe die inmiddels toch dichtbij genoeg stond dat hij in haar oor kon fluisteren. "Maar goed, we zijn weer met z'n tweeën, lekker normaal." Hij grinnikte even en keek haar aan. 'Je wilde antwoord geven neem ik aan, nou ga je gang. Ik ben er weer helemaal klaar voor." Hij gooide zijn whisky in een keer achterover. 'Die had ik even nodig." Mompelde hij grijnzend, hij zou er dit jaar nog wel veel meer nodig hebben als dit alles op deze manier door ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina
Level 1
Marina


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 02-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 10, 2015 9:23 pm

Dus ze was in ieder geval niet de enige die de hele ontmoeting erg verbazingwekkend had gevonden. Marina knikte dat ze het er mee eens was terwijl ze het meisje nog een beetje nakeek. "Inderdaad erg apart," zei Marina met een lage stem tegen hem en keek naar hem omhoog. Ze nam een flinke slok van haar gin-cola en een klein lachje ging over haar lippen. "Wat ik wilde zeggen was dat het vast een heel gezellig jaar wordt en dit heeft dat gelijk bevestigd," zei ze met een kleine ironische toon in haar stem. Ze wist niet helemaal wat ze er van moest verwachten dit jaar, toch waren er misschien ook wel meer aanspreekbare mensen zoals James. Er waren een boel mensen, dus dat moest toch niet ontzettend moeilijk zijn. Ze nam nog maar een extra slok. "Ik moet altijd even bijkomen van mensen die zo.. plots zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 11, 2015 10:46 pm

James keek even naar haar en grinnikte even. "Goed, laten we maar weer terug gaan naar de normale wereld." mompelde hij Marina zachtjes toe en hij keek haar aan. Hij hoorde haar ironische toon en moest even lachen. 'Oh ja vreselijk gezellig." Hij keek haar even aan en bleef rustig staan en keek even rond naar alle andere mensen. "Ik snap je echt helemaal, ik kan er ook niet tegen als zulke mensen ineens opduiken en dan ineens wegrennen. Ze laten je helemaal verbaasd achter." Diep zuchtte hij even en keek langzaam weer naar haar toe. "Maar ja, ik kijk nu nog iets meer op tegen dit jaar hoor Marina, daar ben ik heel eerlijk in." Hij keek rustig in haar ogen en glimlachte haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina
Level 1
Marina


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 02-02-15

Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitimema feb 16, 2015 5:59 pm

Marina wilde dit jaar liever niet in gaan met een pessimistische blik, maar inderdaad wist zij ook niet zo heel goed wat ze er allemaal van moest verwachten. De krachten waren uitermate fascinerend en als er meer mensen waren zoals James die op haar hoogte dachten, dan zou het misschien nog wel meevallen. Dus dat was maar waar ze aan vast hield terwijl ze haar drankje misschien iets te snel op dronk. "Ik snap je," zei ze beamend terwijl ze hem met een toch wel lachende blik aankeek. Het was ergens ook gewoon hilarisch, het meisje en alle ongemakkelijke mensen. "Des te meer reden om af en toe veel te drinken," voegde ze eraan toe terwijl ze de laatste slok van haar gin-cola naar achter goot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Openingstopic ~ Start van het schooljaar   Openingstopic ~ Start van het schooljaar - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Openingstopic ~ Start van het schooljaar
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De universiteit-
Ga naar: