Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Shangri-La Hotel - Parijs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shangri-La Hotel - Parijs   Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 08, 2015 8:50 pm

James grijnsde even. "Ja, dat hebben ze zeker. We hebben hier vast wel iets liggen. Er ligt altijd chocola als verrassing. Ik kijk zo wel even in de minibar." Met een vrolijke blik keek James naar haar, hij had vooraf al besloten om Abby allerlei dingen te laten proeven en te laten zien. Stiekem vond hij het geweldig om dit, zijn luxe en weelde, met iemand te kunnen delen die er niet gek van op keek.
Zachtjes moest hij lachen en knikte. "Natuurlijk, voor mij is een lintje om haar heen al voldoende, meer heb ik niet nodig hoor." Hij gaf haar een plagende knipoog en bleef rustig zitten. "Maar goed. Ik weet het niet zo goed, ik vind alles wel leuk." Hij keek haar aan en glimlachte even. "Maar ik ben sowieso niet zo goed met cadeautjes hoor, dat begrijp je ook vast wel." Hij keek haar lief aan.
Enigszins verbaasd keek hij op toen ze vanuit het niets op stond. "Natuurlijk." Hij glimlachte even en stond op. Hij dronk zijn whisky nog even op waarna hij in de minibar keek voor chocola en het gelukkig ook nog vond. James kwam de kamer op en glimlachte. "Is goed, ik heb chocola gevonden dus dat mag je morgen hebben." Hij glimlachte breed waarna hij zich rustig uitkleedde. Bij Abby schaamde hij zich al niet meer. Hij deed een korte pyjamabroek aan en ging zijn tandenpoetsen, James droeg altijd vrij weinig tijdens het slapen. Kalm kwam hij bij haar in bed liggen toen ze klaar was en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shangri-La Hotel - Parijs   Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 12, 2015 9:31 am

"Ah lekker! Maar misschien beter voor morgen? Dan kan ik mij daar nog extra op verheugen." Lekkere chocolade als ontbijt vond Abby nooit erg. Ze vond dat wel lekker snoepen in de ochtend. Ook al was dat niet bepaald heel gezond.
Abby begon zachtjes te grinniken. "Ik wist het! Ik wist het! Daar kan je jou het beste mee plezieren, eigenlijk ben je een vies mannetje meneer. Een beetje pervers niet waar?" Ze tikte hem speels tegen zijn neus aan. "Ja ja, dat laatste zeg je om niet als een pervert over te komen. Ik heb je wel door." Ze stak haar tong naar hem uit. Natuurlijk pestte zij hem een beetje. Ze wist dat James al vrolijk werd als hij andere vrolijk kon maken. En dat hij een simpele creatie wat Abby had gemaakt ook leuk vond. Abby knikte. Ze begreep het wel. Ook morgen met de brief van zijn vader. Hoe dat ging verlopen? De dame zou in ieder geval alles proberen om hem te helpen.
Abby draaide zich op haar zij zodat ze hem kon aankijken. Haar hand lag gerust in haar handpalm. "Dat was nog een dagje niet waar? ofja... Veel gereisd, maar het eten was heerlijk. "
Terug naar boven Ga naar beneden
James.
Level 1
James.


Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shangri-La Hotel - Parijs   Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 12, 2015 10:18 pm

Hij knikte instemmend. "Morgenochtend mag je bij het ontbijt een stukje chocolade omdat je een lieve meid bent."Vrolijk keek hij naar haar. Eenmaal uitgekleed kwam hij bij haar liggen en grinnikte. Hij was schuldig daaraan. James hield nu eenmaal van mooie dingen en een mooie vrouw was natuurlijk nooit verkeerd. "Als ik geen relatie had gehad dan hadden ze om jou ook een strikje mogen doen." Hij lachte en stak zelf ook zijn tong uit.
"Ja, het was een leuk reisje. Lang niet meer gedaan, voor mijn doen dan." Rustig keek hij naar haar en ging op zijn rug liggen. Hij draaide zijn hoofd gewoon naar haar toe. "Ik ben blij dat je het eten lekker vond. Ik vind het zo leuk om je te zien genieten van alles. Het is heerlijk om te zien dat mensen dat toch nog wel kunnen waarderen."
Rustig legde James even zijn handen onder zijn hoofd en keek van Abby naar het plafond. Moe gaapte hij even.
"Ga nu maar slapen klein prinsesje, morgen hebben we een drukke dag voor de boeg en ik wil niet dat je gaat zeuren dat je moe bent." Hij keek haar met een strenge blik aan maar glimlachte wel. Toch meende James het, ze hadden een lange dag voor de boeg en slapen zou haar goed doen, dat wist hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shangri-La Hotel - Parijs   Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 14, 2015 10:48 am

Haar gezicht werd gelijk rood als een tomaat bij zijn opmerking. Ze beet zachtjes op haar onderlip. Haar blauwe ogen op de deken gericht. James en zijn schaamteloze opmerkingen. Abby glimlachte tikkeltje onzeker. "Grapjas. Ik zou er niet eens uitzien met een lintje om mij heen." Grapte ze. Daar was Abby niet zelfverzekerd genoeg voor. Dat zou ze bij David nooit durven te doen.
"Ik vind het fijn dat je alles met mij wilt delen James. Desondanks dat ik bijna niets heb hoeven te betalen. Je legt mij zo in de watten! Ik had gedacht dat mensen met geld juist heel gierig waren. Bij jou is dat totaal niet het geval. Bedankt." Haar blauwe ogen ontmoette de zijne en ze sloot haar ogen. "Daar heb je gelijk in oude opa. Ik zal maar eens gaan slapen." De vermoeidheid trok ook gelijk door haar lichaam en langzaam nadat ze James welterusten had gewenst, viel Abby in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shangri-La Hotel - Parijs   Shangri-La Hotel - Parijs - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shangri-La Hotel - Parijs
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hotel Mondrian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: