Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Davids kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:14 pm

Ze werd echt door hem verwend. Je kreeg niet iedere dag een massage aangeboden. David had het dus toch expres gedaan. Altijd eventjes plagen. Niet dat je haar hoorde klaGen. Het voelde allemaal zo vertrouwd met hem. Af en toe maakte ze een geluid van tevredenheid. Hier kon ze echt van Genieten. "David. Je bent echt fantastisch" ze moest af en toe lachen toen hij op haar billen sloeg. "Nu de andere kant" en dat deed ze expres want de voorkant was nog moeilijker te weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:25 pm

'Verdomme,' dacht David toen Abby zich omdraaide. 'Ze wil gewoon dat ik de weddenschap verlies.' David wist wel dat dat de bedoeling was van deze weddenschap, maar hij liet zich niet zo makkelijk verslaan. Hij pakte het flesje en ging over Abby's schaamstreek heen zitten, zodat zijn erectie meer dan duidelijk zichtbaar was. 'Wat zij kan, kan ik ook,' dacht David en een ondeugend lachje speelde om zijn lippen. David liet wat olie druppelen tussen Abby's borsten. En net als bij haar rug, begon David rustig met 1 hand, en ging daarna verder met 2 handen. Hij besteedde veel aandacht aan Abby's borsten en tepels. Zowel zachtjes, als wat ruwer, kneedde David erin. "Hoe voelt dat?" vroeg David.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 7:32 pm

Abby draaide zich om. Ze gooide echter haar haren naar achteren die als een waterval over haar schouders vielen. Haar blauwe ogen bekeken hem. Heel even was het op zijn erectie gericht. Haar lippen krulde van plezier. Dit vond ze nu echt leuk. Hij zag er zo goed uit, ongelooflijk. Hoe kon iemand zo knap zijn en dan ook nog eens zo lief? David had een geweldig persoonlijkheid. "Ik heb mooi uitzicht." Ze volgde zijn handen en voelde hoe hij haar borsten begon te masseren. "Mmm..." Hier had zij duidelijk niet over nagedacht. Dit ging er juist voor zorgen dat ze nog meer zin in hem kreeg! Ze kreunde lichtjes en beet ondeugend op haar onderlip. "Heel...goed" Wist ze sensueel in een adem teug uit te spreken. "Je bent heel goed met je handen David." Haar blauwe ogen keken hem genietend aan. "Kom eens hier." Ze wachtte niet eens en trok hem aan zijn schouders naar haar toe. Voorzichtig kuste ze hem. Eerst een beetje aarzelend en toen heel liefdevol. "Ik ben echt gelukkig met jou." Fluisterde ze tegen zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 10:33 pm

“Je moet eens weten hoe goed ik ben met mijn handen,” zei David ondeugend. Abby trok David naar haar toe. Natuurlijk protesteerde David niet. Hij vond het wel leuk. “Ik ook met jou,” zei David en keek haar diep in haar grote, blauwe ogen aan. Hij legde een hand achter Abby’s hoofd en greep haar haar beet. Het zou niet lang duren, of David zou bezwijken. Maar voordat het zover was, had hij nog 1 ding achter de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2015 10:36 pm

Een blosje trok over haar wangen. Abby kon het niet laten om lief naar hem te glimlachen. Haar blauwe ogen schitterde zo helder van vrolijkheid. Dit was het beste wat had kunnen gebeuren. David die echt voor haar had gekozen. Ze proefde zijn lippen en genoot van ieder moment. Haar armen sloeg ze om hem heen en drukte zichzelf dichter tegen hem aan. Abby had allang verloren. Alles in David trok haar aan. Hij had een onweerstaanbare aantrekkingskracht waar je gewoon geen nee tegen kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 7:07 pm

Abby trok David naar haar toe en drukte hem tegen haar aan. Ze kusten elkaar innig. “Ik.. Wil... Jou...” zei David tussen het zoenen door. Hij legde 1 been van hem tussen die van Abby en schuif wat naar onderen, zodat zijn erectie tegen haar schaamstreek lag. David trok Abby’s hoofd naar achter en kuste haar in haar nek. Af en toe beet hij zachtjes erin, maar niet hard genoeg om er later iets van te zien. Zijn andere been legde hij ook langzaam tussen Abby’s benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2015 7:20 pm

"Ik..... wil.... jou.... ook" fluisterde ze zachtjes terwijl haar diepe blauwe ogen die van David ontmoette. "Ik denk dat we allebei hebben verloren." Fluisterde ze in zijn oor voordat ze zachtjes aan zijn oorlel sabbelde. Ze beantwoordde zijn kus innig. Abby maakte geluidjes van genot. Heerlijk hoe hij haar af en toe beet. Met haar vingees streek zijn borst naar beneden. Raakte zachtjes zijn erectie aan. Speelde met de knop van zijn lid en begeleidde hem naar haar Ingang. "Alsjeblieft" smeekte ze zachtjes terwijl zij hem verlangend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 2:00 pm

“Het is dat je zegt dat we allebei hebben verloren,” fluisterde David, terwijl Abby aan zijn oor sabbelde. “Anders had ik me nu gewonnen gegeven.” Hoe kon David haar smeekbede weerstaan? Simpel, dat deed hij niet. Voorzichtig duwde hij zijn stijve erectie in Abby. David duwde door, tot alleen de eikel in haar was. Hij wilde niet direct intensief bezig gaan. David wilde genieten. Genieten van dit moment en van de vrouw die bij hem was. Hij leunde over Abby heen en kuste haar op haar lippen. Zijn ene hand lag nog steeds onder haar hoofd en de andere lag op Abby’s heup. Abby hoefde nu alleen te zeggen dat ze hem wilde, en hij was de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 2:09 pm

Abby glimlachte liefjes naar hem. "Ja? Hmm... Laten we het op gelijkspel houden want ik wilde mij ook al gewonnen geven." Ze streek met haar vingers door zijn lange lokken en sloot haar ogen. Ze voelde zijn erectie in haar gaan. Heel even snakte ze naar adem. Dit gevoel. Samen met David een zijn was onbeschrijfelijk. Ze kuste hem liefdevol terug en opende nu haar ogen. Abby bekeek hem in zijn volledige glorie. "David..." Ze streek met haar vingers langs zijn wang. Keek hem met liefde aan. Alleen maakte dit nu plaats voor een ondeugende expressie. Ze kwam iets omhoog en fluisterde in zijn oor: "Je mag je helemaal laten gaan. Laat maar eens zien hoeveel ik voor je beteken." En beet hem zachtjes in zijn oorlel voordat ze met haar lippen langs zijn kaaklijn streek en hem vurig kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 8:31 pm

Ondeugd verschijn in Davids ogen toen Abby zei dat hij zich mocht laten gaan. “Als je me zo graag wilt,” fluisterde David. Hij drukte zijn lippen stevig op die van Abby en zoende haar innig terug. Zijn hand haalde hij van Abby’s heup en pakte haar hand. Die legde hij boven Abby’s hoofd. Dat deed David ook met haar andere hand. Toen Abby’s beide handen boven haar hoofd lagen, pakte David beide polsen beet met 1 hand en drukte ze stevig op het bed. David ging wat terug met zijn hoofd, zodat hij Abby kon aankijken. Met een stoot drukte David zich zo diep mogelijk. Een kreun ontsnapte uit zijn keel. “Je bent heerlijk warm,” fluisterde David en bleef eventjes stil liggen. Daarna begon hij zicht langzaam terug te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2015 8:53 pm

Ze beet op haar onderlip. In haar buik voelde zij de nervositeit vlinders. Met iemand naar bed gaan waar je gevoelens voor hebt is ongekend. Dat voelde je van je tenen tot aan je hoofd. Ieder haartje in haar lichaam stond recht overeind van de spanning. Haar intense blik bleef naar David kijken. Hij zag er onwijs knap uit op dit moment. Echt een man had zij weten te veroveren. "Ik wil je zoveel dat realiseer je niet eens. En wacht maar. Ik laat straks zien wat ik allemaal in petto heb" ze drukte haar voorhoofd tegen die van hem. Zijn grote hand pakte haar smalle polsen beet. Die werden tegen het bed Gedrukt. "Rawr!" Zei ze op een speels toontje. "Laat die beest in je los." Op dat moment stootte hij hard en diep in haar. Een lichte kreun ontsnapte haar lippen, haar lichaam kwam iets omhoog door de Intensiteit. "Mij.....God." haar blauwe pgen waren groot geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 10:33 pm

“Dan mag je straks laten zien wat je allemaal kan,” zei David met een glimlach. “We hebben alle tijd van de wereld.” David beet op Abby’s onderlip en drukte zich nog een keer diep in haar. Langzaam ging hij naar buiten en naar binnen, tot hij een rustig tempo had. “Als je echt graag het beest in mij wilt,” zei David ondeugend, “dan krijg je hem.” David voerde het tempo op. Hij legde zijn hoofd naar die van Abby en beet haar zachtjes in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2015 11:26 pm

In haar blauwe ogen lag een glans van opwinding. Ze kon niet wachten om hem te laten zien waar zij allemaal toe in staat was. Als David eens wist dan wilde hij nooit meer een ander. Abby was over veel dingen onzeker alleen niet over dit. "Alle tijd." Herhaalde zij zachtjes terwijl haar handen op zijn schouderbladen rustte. Bij zijn volgende stoot ging ze heel even met haar nagels in zijn huid. Niet te hard uiteraard want zij wilde hem geen pijn doen.
David was goed. Hij bouwde de spanning op, bouwde het tempo op en liet Abby eerst wennen. Ze kreunde zachtjes van genot. Ze grinnikte bij zijn woorden. Met een golvende beweging liet Abby haar heupen op en neer meegaan met zijn ritme. De blondine genoot intens van elke beweging die hij maakte. Haar hart leek haast in haar keel te kloppen zo snel ging die op dit moment. "Ah..." Ze deed haar hoofd meer naar achteren. Lekker kinky. dacht ze bij zichzelf. Haar tepels strelen zijn borstkas, hun lichamen maken synchrone op-en-neerwaartse bewegingen. "Ah David. Ik wil meer." Smeekte ze zachtjes tussen haar zachte gekreun door.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 2:48 pm

Bij Davids tweede stoot zette Abby haar nagels in Davids rug. Hoewel de nagels in een van zijn littekens drongen, vond David het fijn. Een kleine grom van plezier ontsnapte uit zijn keel. Abby ging mee met Davids ritme. Dit alles, met Abby zijn en een nieuwe start maken, dit zorgde ervoor dat David al zijn zorgen vergat. "Ah David. Ik wil meer," smeekte ze zachtjes tussen haar zachte gekreun door. “Zoals je wilt,” zei David in haar nek. Met de hand waarmee hij Abby’s polsen vast had, pakte David Abby’s been vast en trok deze omhoog, tot haar knie bij haar borst lag. David ging rechtop zitten, zodat hij niet de hele tijd op Abby leunde en drong diep bij Abby naar binnen. Zijn hand die achter Abby’s hoofd lag, speelde nu met haar borsten en haar tepels. Zijn andere hand had Abby’s enkel vast en David kuste haar been zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 5:04 pm

Totaal ongeremd en ongegeneerd stootte David voor de tweede keer in haar. Haar handen gingen vervolgens over zijn rug, door zijn haar en houden hem zo dicht mogelijk tegen haar aan. David vulde haar keer op keer en zorgde voor heerlijk genot. Abby voelde hoe de samentrekkingen in haar buik en onderlichaam toenamen. Met de hand waarmee hij Abby’s polsen vast had, pakte David Abby’s been vast en trok deze omhoog, tot haar knie bij zijn borst lag. Heel even opende zij haar ogen. Nu kwam het. Door deze positie kon David nog dieper bij haar naar binnen. Verlangend beet zij op haar onderlip wetend wat er nu ging komen. Eén blik op Abby's gezicht gaf opwinding en overgave al volledig prijs. Overgave aan hem. Overgave aan de man waarvan ze nooit had gedacht dat hij oog voor haar zou hebben. David had dit moment alleen oog voor haar en niemand anders. Ze ging er ook alles aan doen om zijn aandacht op haar te laten vestigen. Onder de lakens en boven de lakens. Abby siddert en kreunde op het moment dat hij met haar borsten begon te spelen. "Ah David!" Ze kromde haar rug en gooide haar hoofd in haar nek van dit intens gevoel. Tintelingen vanuit haar onderbuik tot aan haar borsten maakte haar gek. Hij maakte haar gek. Haar borstkas ging sneller op en neer. Haar ademhaling verliep niet meer ritmisch en ongecontroleerd. Haar nagels gleden van zijn schouderbladen naar onderen tot aan zijn onderrug. Zacht maar voelbaar. Het was een melodieuze mengeling van soppen, kermen en kreunen en af een toe een diepe hijg om maar aan zuurstof te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 5:26 pm

David kon zich niet meer bedwingen. Abby voelde gewoon te goed aan. Haar gezicht was een genot om naar te kijken. Haar onderlip waar ze zachtjes op beet, haar ogen die hem smekend aankeken, zelfs de kleine blosjes op haar wangen. Hij was compleet in de ban van de vrouw. De nagels die over Davids rug gleden, zorgden ervoor dat alle spieren in zijn lichaam strak gingen staan. Zijn lippen vormden zich tot een lach, terwijl hij door zijn mond ademde. David wilde meer. Hij zette zijn knieën naast Abby’s heupen, pakte haar heupen met beide handen beet en stootte diep naar binnen. David trok zijn erectie bijna helemaal uit Abby, om vervolgens weer hard te stoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 13, 2015 6:22 pm

Ze liet haar handen op zijn onderrug rusten. Haar hart ging als een gek tekeer. Haar wangen voelde normaal nooit zo gloeiend aan. Langzaam opende zij haar ogen weer om van onder haar volle, lange wimpers naar hem te kunnen kijken. Hij zag er zo stoer uit, zo aantrekkelijk en zo onwijs lekker. Als David eens wist hoe ze nu over hem dacht. Ze kon niet van hem afblijven. Iedere litteken over zijn lichaam betastte zij teder met haar vingertoppen. Hij was prachtig en stiekem vond ze zijn littekens hem nog mooier maken. Dat maakte David gewoon tot de persoon waar zij nu de liefde mee bedreef. De man pakte haar heupen beet en stootte diep naar binnen. Haar heupen kwamen omhoog en een luidde kreun verliet haar lippen. Op dat moment rustte zij haar handen op haar Mond. "sorry" mompelde het meisje beschaamd. Dat zij zich zo had kunnen laten gaan. Hij ging langzaam uit haar en met een harde stoot vulde hij haar weer volledig met zijn goddelijkheid. Haar borstkas kwam iets omhoog. Haar ogen gesloten en sissend geluid van tevredenheid verliet haar lippen. David wist precies de juiste plek in haar te vinden. Dit overweldigende gevoel had zij in lange tijd niet meer gevoeld. "Oh David je bent echt... fantastisch." wist ze in een heerlijke zucht en zacht gehijg uit te spreken. Haar hand legde ze tegen zijn schouder en kneep er zachtjes In. "Alsjeblieft David ga door..."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 8:30 pm

Abby’s heupen kwamen omhoog toen David zijn erectie in haar duwde, en een luidde kreun verliet haar lippen. Op dat moment rustte zij haar handen op haar Mond. "Sorry," mompelde het meisje. David moest glimlachen. “Maakt niet uit,” zei hij naar waarheid. In feite vond David het juist opwindend wat Abby deed. Haar ogen die hem verleidelijk aankeken kon hij niet weerstaan. Haar handen die zijn hele lichaam betasten zorgden voor kippenvel. En bij elk schattige geluid dat Abby maakte, deed Davids hart een sprongetje.
"Oh David je bent echt... fantastisch," wist ze in een heerlijke zucht en zacht gehijg uit te spreken. Haar hand legde ze tegen zijn schouder en kneep er zachtjes In. "Alsjeblieft David ga door..." Dat was David al van plan. Hij stootte zichzelf een aantal keer hard achter elkaar in Abby. Zijn ademhaling begon zwaarder te worden door de inspanning en een aantal zweetdruppels begonnen zich te vormen bij zijn voorhoofd. David boog zich naar voren en met gesloten ogen, plantte zijn lippen op die van Abby. Ze voelden zo zacht aan. Hij steunde met zijn hand op het bed, om niet om te vallen, en om Abby te blijven zoenen. Zijn tong liet hij zachtjes over Abby’s lippen glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 8:50 pm

Ze voelde de kriebels door haar lijf trekken. Alles aan haar schreeuwde haar opwinding uit: het ritme van haar ademhaling, het samenkrimpen van haar buik, het knijpen van haar vingers tot haar toppen wit zagen en het spannen van haar dijspieren. Haar geilheid raasde door elke vierkante centimeter van haar lichaam.
Hij stootte weer een paar keer hard in haar. Haar ogen fonkelden. Abby zweette niet snel maar ze begon het nu wel heel erg warm te krijgen. David was zo lief en zo goed. Haar lippen tintelde toen hij haar kuste. Haar vingers gleden door zijn haren waar Abby geen genoeg van kon krijgen. Iedere cel in haar lichaam riep om hem. Ze kuste hem gretig terug maar lieflijk. Ze opende zachtjes haar mond en streelde met zijn tong langs die van hem. Nu kon ze hem weer proeven. Met haar nagels ging ze van zijn borst, langs zijn tepels en streelde ze licht. Een warme gloed verspreid zich, vanuit haar keel naar Abby's borsten. Vanuit haar borsten naar haar onderbuik. En vanuit daar..... Haar blauwe ogen gingen open. "David..." Kreunde ze zachtjes. "Ik...ik..." Haar lichaam begon lichtjes te trillen, haar tenen kneep ze samen en beet op haar onderlip. Seconden later kwam ze, haar orgasme heftig, zijn naam op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:08 pm

Dit keer was niet zoals andere keren, daar was David zeker van. Met Abby voelde hij zich ontspannen, maar tegelijk stonden al zijn spieren strak. Hij voelde zich rustig, maar tegelijk wilde hij Abby alles laten zien wat hij kende. Het was een onbeschrijfelijk gevoel wat David had, iets wat hij nauwelijks heeft meegemaakt. Het was ook niet raar dat hij zijn uiterste best wilde doen voor de vrouw. David voelde Abby trillen en haar onderste lippen trokken zich samen. Nu hield David het ook niet meer. Hij legde zijn voorhoofd op die van Abby en keek haar in haar prachtige blauwe ogen aan. Op dat moment kwam hij ook. Alle spanning die in zijn lichaam was opgebouwd, liet hij in een keer los. David schokte een paar keer met zijn lichaam, terwijl dat gebeurde. “Weet je dat je heerlijk bent,” zei David en kuste haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2015 9:21 pm

Haar armen sloeg ze om hem heen om hem tegen haar te kunnen aandrukken. Haar hart ging als een gek tekeer. Haar borstkas ging onregelmatig op een vlugge tempo op en neer. Ze knuffelde hem innig en genoot nog van de lichte tinteling van dat verrukkelijke gevoel. Haar vingers trilde nog lichtjes na. Haar blauwe ogen keken diep in die van hem. Zijn ogen waar ze uren naar kon kijken. Nog nooit had Abby zo iets bijzonders gezien. Dit meisje voelde zich intens gelukkig. Het was zo lang geleden dat zij zich zo zorgeloos voelde. Dat zij niet aan haar onzekerheden hoefde te denken. David leek haar gewoon te nemen voor de persoon die zij aan hem toonde. De goede en uiteraard de slechte kanten. Hij had haar vergeven op het ijs. Als hij toen toch weg was gelopen dan hadden ze nu niet zo gelegen. Wanneer had ze gevoelens voor hem gekregen? Abby vond hem gelijk knap de eerste keer dat zij hem zag. Haar klunzige gedrag heeft ervoor gezorgd dat zij hem heeft ontmoet.
Een lieve glimlach sierde op haar gezicht en fluisterde zachtjes tegen zijn lippen: "Je bent echt mijn droomprins." Ze giechelde zachtjes toen hij haar lief kuste. "Mmm..." Heel lichtjes voelde zij hun harten ritmisch bonken. Van dat geluid werd zij heel rustig van binnen. Ze kon zo wel uren blijven liggen.  "Ik ben zo blij dat je mij hebt vergeven bij de schaatsbaan." Haar vingertoppen raakte zachtjes zijn wang aan. "Je deed het heel goed de heer O'Leary."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:23 pm

Abby sloeg haar armen om David heen, die overigens op adem begon te komen. Ze drukte haar warme lichaam innig tegen David. David hield op zijn beurt Abby stevig beet met een arm en sloot zijn ogen. Hij kon zijn eigen hart horen kloppen, zo hard sloeg deze. “Je bent echt mijn droomprins,” fluisterde Abby tegen zijn lippen. David gaf haar een kus, maar gaf er geen antwoord op. Hij wilde het moment niet verpesten door haar te vertellen dat hij verre van een prins is, zeker met zijn verleden. "Ik ben zo blij dat je mij hebt vergeven bij de schaatsbaan," zei Abby verder. Een lachje trok zich om Davids lippen. “Natuurlijk,” zei hij. “Je dacht toch niet dat ik het leuk vond? Om zoiets te doen. Daarvoor ben je veel te speciaal.” David keek de vrouw aan in haar grote ogen. David kon zichzelf verliezen in de zeeën van schoonheid diezelfde ogen, maar David werd uit zijn gedachten gehaald doordat Abby zei: "Je deed het heel goed de heer O'Leary." David keek haar verbaasd aan. “Hoe weet je mijn achternaam?” vroeg hij. Hij kon het zich namelijk niet herinneren dat hij die had verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 9:51 pm

Ze had elk gevoel voor tijd verloren toen ze zo samen in elkaars armen lagen. Van hard werken naar ontspannenheid. Haar vingers streelde zachtjes over zijn rug, kriebelde hem een beetje. Het voelde alsof ze ver weg waren van de rest van de wereld. Wat voelde het lekker om iemand zo dicht bij je te hebben, een lichaam dat zich tegen je aandrukte, handen die je aanraken, een warme mond - het was een soort drugs. David was haar drugs waar zij nooit meer vanaf wilde. Een rode gloed trok over haar wangen. Iedere keer weer bracht David haar nog steeds in verlegenheid. Echter speciaal vond zij zich totaal niet. Dat ging ze niet tegen hem zeggen omdat de dame de sfeer niet wilde verpesten met haar onzekerheden. Heel diep van binnen was zij bang om David kwijt te raken aan iemand die veel mooier, knapper en specialer dan zij was.
David keek haar verbaasd aan toen ze zijn achternaam uit sprak. Ze beet zachtjes aan de binnenkant van haar wang. "Je broertje heet toch Alan O'Leary... Dus ik ging er automatisch van uit dat jij ook zo heette..." Haar stem klonk zachter en onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:13 pm

"Oh ja," zei David op Abby's reactie en ging rechtop zitten. "Jij kent Alan natuurlijk ook." Hij krabde achter zijn oor. "Mijn fout." 'Je hebt het weer voor elkaar,' dacht David tegen zichzelf. 'Je hebt weer een perfecte moment verpest door je lompe gedrag. Wanneer leer ik nou eens dat ik moet genieten?' David ademde diep in, om vervolgens nog dieper te zuchten. "Weet je," begon hij. "Ik heb wel zin in nog een ronde." Een ondeugende glimlach stond op zijn gezicht getekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitimema maa 16, 2015 10:19 pm

Abby keek eventjes weg en beet op haar onderlip. Ja, de karaokebar. Ze wilde er niet aan denken. Dat had ook de ruzie veroorzaakt. "Meende je het echt dat ik niet met Alan mocht omgaan? Ik vind hem namelijk heel aardig." Ze keek hem met onzekere, blauwe oogjes aan. "En...en... Is dat meisje echt zo maar een vriendin?" Nu ze weer op dit onderwerp kwamen wilde Abby toch wel bevestiging. Nogmaals. Dat kwam door haar onzekerheid. Daar kwam ging verandering in en daar moest David mee leren leven. Althans dat hoopte zij. Als hij iemand wilde die zekerder was kon hij het altijd nog uitmaken toch? Deze gedachten zorgde voor een knoop in haar maag. Nee, zij wilde David met niemand delen.
Bij zijn voorstel keek ze met een lieve glimlach op. "Hmm.." Die afleiding had ze wel weer nodig. "Ik had gezegd dat ik eens liet zien wat ik in petto had." Op dat moment deed ze haar benen om zijn heupen, duwde en rolde zo bovenop hem. Ze gooide haar blonde lokken naar achteren die in het donkere licht haast wit leken. Ze pakte nu zijn handen vast en hield die boven zijn hoofd."Durf je het wel aan?" Een stoute twinkeling verscheen in haar ogen voordat ze met haar lippen langs zijn kaaklijn streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Davids kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Davids kamer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Lilian
» Kamer van Dean en Aidan
» kamer van Eliza en Emily
» Kamer van Charlie en Melody
» Kamer van Aiden & James

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: