Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Davids kamer Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Davids kamer Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Davids kamer Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Davids kamer Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Davids kamer Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Davids kamer Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Davids kamer Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Davids kamer Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Davids kamer Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Davids kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:24 pm

Het is een standaard kamer met een kleine woonkamer/eetkamer, een badkamer, een keukentje en 2 slaapkamers.

David woont nu nog alleen. De kamer ziet er kaal uit. Er staat alleen een bank, een tv en een lamp in de woonkamer. Elke slaapkamer heeft een eenpersoonsbed en een kledingkast. In Davids kamer liggen 2 paar broeken, 2 paar shirts en een mand met ondergoed en sokken.
De koelkast in de keuken is half gevuld. Verder is het appartement vrijwel leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:15 pm

Het was kwart voor 8 en David was net klaar met alles op te ruimen. Niet dat er veel op te ruimen was. De kamer zag er leeg uit, alsof hij er bijna niet in leefde. Dat was aan de ene kant ook zo, sinds hij vaak klusjes deed voor extra geld. Of hij was ergens aan het trainen. David wilde zo snel mogelijk alles gedaan hebben, zijn opleidingen, zijn magische gaven (die hij nog niet volledig onder controle had) en het geld om met Abby te vertrekken uit Engeland. David vond dat hij nog wel even tijd had om te douchen.
Onder de douche dacht David terug aan de dag en wat er allemaal was gebeurt. De ruzie en het goed maken met Abby. Dat hij nu een vaste relatie had, was nog wel even wennen voor hem. En het minder leuke nieuws. Toen hij terug naar huis liep, kwam hij Rick weer tegen. Blijkbaar had hij hem samen met Abby gezien. Om Rick uit haar buurt te houden had David toegezegd om bij 1 klus mee te helpen. Hij wilde niet weten waarin hij nu was beland. Maar daar moest hij zich later zorgen over maken. Straks kwam Abby en hij wilde haar geen zorgen laten maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:24 pm

How abby looks:
http://images5.fanpop.com/image/photos/27900000/Elle-UK-Photoshoot-dakota-fanning-27997166-1485-2039.jpg

Abby had zich speciaal uitgedost voor vanavond. Ook omdat Abby iets in haar achterhoofd hield. De opmerking van David. Ze had expres een sexy, kante, rode lingerie aangetrokken die je met linten moest openen. Daarop droeg ze een zwarte afgeklede jurk waar haar decolleté en billen goed in uitkwamen. De jurk schitterde helemaal want die had zij zelf met glitters bewerkt. Ze droeg rode lippenstift, mascara en oogschaduw waardoor haar ogen nog blauwer leken dan gewoonlijk. Haar haren waren deels gestijld, deels gekruld. En op het jurkje droeg ze hogere hakken zodat ze niet zo klein leek. Abby leek nu zeker 20. Ja, daar was ze trots op. Ze wilde David het gevoel geven dat hij echt een relatie had met een vrouw en niet met een klein meisje.

Ze spoot nog even parfum op wat een fruitige geur had en niet te overheersend. Zenuwachtig stond ze voor zijn deur. Hopelijk was hij onder de indruk van haar. In haar handen had ze een groot cadeau ingepakt. Een zelfgemaakte fotolijst. Dan konden ze foto's maken en dat erin doen. Het meisje belde aan en voelde de zenuwen door haar lichaam gieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:32 pm

David stond nog onder de douche toen hij de bel hoorde gaan. "Is het al zo laat?" vroeg David zich geschrokken af. Hij deed de douche uit, pakte een handdoek en droogde zijn haar zo snel mogelijk af. Het was de eerste keer dat Abby naar zijn kamer kwam en David wilde haar niet laten wachten. Hij deed de handdoek om zijn middel en liep door de woonkamer naar de deur. Toen hij de deur open deed, wilde hij een opmerking maken dat hij te laat was. Maar zodra hij Abby zag, kwam er geen woord over zijn lippen. Hij stond daar alleen maar, zijn haren druipend van het douchen. Achter hem kon je natte voetstappen zien op de vloer. Maar het allerduidelijkst waren zijn ogen. Die keken vol verwondering naar de vrouw die voor hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:35 pm

Abby wist niet wat ze moest doen als dadelijk David teleurgesteld in haar zou zijn. Als wat hij zag juist niet aantrekkelijk vond. Wat moest ze nu doen? Waarom bleef de negativiteit haar zo beïnvloeden. Op het moment dat de deur open ging werden haar ogen groter. David met alleen een handdoek om zijn middel opende de deur. Het cadeau viel bijna uit haar handen. Haar wangen werden rood en ze wist duidelijk niet waar ze moest kijken. Haar blauwe ogen beken hem. Ze kon het niet helpen. Zonder kleren was hij nog veel knapper. "H...h-hoi." Stotterde ze lichtjes terwijl ze moeizaam haar ogen van zijn lichaam af liet glijden om naar hem te kijken. David met natte haren. Abby schaamde zich voor de dingen die zij nu dacht. "B-ben i-ik te vroeg?" Met bibberende vingers haalde ze haar telefoon uit haar tasje. Het was zelfs 5 over 8. Ze was 5 minuutjes te laat zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:42 pm

Toen hij Abby hoorde, kwam David weer terug in de realiteit. “Heey,” zei hij en ging uit de deuropening staan. “Je bent precies op tijd. Kom binnen.” David wenkte Abby naar binnen en sloot de deur achter haar. “Ik weet dat het niet veel is,” begon David te vertellen. “Maar hier woon ik voorlopig. Doe alsof je thuis bent.” Met die woorden liep hij naar zijn kamer. Tijdens het lopen ontdeed hij zich van zijn handdoek. David had zich nooit geschaamd voor zijn lichaam, zelfs niet voor de vele littekens op zijn rug. En bijna heel Madrid had hem naakt gezien. Een paar mensen meer of minder maakte hem niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedi feb 24, 2015 11:46 pm

Abby gehoorzaamde en liep naar binnen. Ze had al geen hoge verwachtingen maar de kamer viel ontzettend mee. Er was misschien niet veel maar het bracht zeker rust over je heen. Hier kon Abby wel aan wennen. Heel braaf zette ze haar tas op de grond en legde het cadeautje tegen de muur aan. "Ik voel mij nu al thuis. Ik heb trouwens een klein cadeautje voor je meegenomen om je kamer nog persoonlijker te maken." Ze keek een beetje rond en stiekem was ze David aan het begluren. Iemand met zo'n goddelijk lichaam kon ze niet voorbij laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimewo feb 25, 2015 10:18 am

David was in zijn kamer zich aan het aankleden. Zijn deur stond wijd open en David stond met opzet met zijn rug richting de opening. “Dat had echt niet gehoeven,” zei David. Nadat hij alleen zijn spijkerbroek aan had gedaan, liep hij met een zwarte overhemd in zijn handen terug naar de kamer. “Je bent veel te goed voor mij,” zei hij met een klein lachje toen hij tegenover Abby stond. “Kan ik je wat te drinken aanbieden?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimewo feb 25, 2015 10:38 am

"Jawel! Dat is toch leuk? we gaan vanaf vandaag veel herinneringen maken samen. En daarbij kom ik niet graag met lege handen." Ze glimlachte lief naar hem. Toen hij in zijn blote borst naar haar toe kwam gelopen. Ze bekeek hem en keek nu naar zijn gezicht. Hij had niets over had gezegd. Waarom moest ze altijd bevestiging nodig? Ze glimlachte iets onzeker naar hem. "ja graag. Doe maar iets van fris." Ze keek nu naar de grond omdat ze voelde dat ze aan het blozen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimewo feb 25, 2015 6:27 pm

“Dan zal ik je eerste cadeau zo uitpakken,” zei David en gaf Abby een knipoog. David zocht in de keuken naar wat fris. “Heb ik trouwens al gezegd dat je prachtig bent?” riep hij naar de woonkamer. “Ik heb namelijk het gevoel dat ik dat te vaak zeg. Is cola trouwens goed?” Hij liep weer terug naar de woonkamer met een fles cola en 2 glazen. Zijn overhemd had David inmiddels al aan getrokken, maar de knopen zaten nog los. “Ik heb verder geen frisdrank.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimewo feb 25, 2015 6:56 pm

abby was benieuwd wat David er van vond. ze had het zelf gemaakt en niet iedereen had de smaak van Abby. beter gezegd, bijna niemand had zo'n smaak als Abby. Het meisje keek op toen David dat tegen haar zei. Het werkte als een soort opluchting voor haar. Haar zenuwen leken weg te ebben. "Ook zoals ik mij nu heb opgemaakt en dit jurkje heb gekozen? Het is wat anders." David had gezegd dat Abby zichzelf moest zijn. Dat deed ze nu. Bij zijn vraag glimlachte ze. "Is prima" Abby liep naar hem toe en begon met licht, trillende vingers zijn knoopjes dicht te maken. David zag er gewoon weer goed uit zoals gewoonlijk. Abby was niet anders dan hem gewend. "David. Jij bent het knapste vriendje die ik ooit heb gehad. Waarom heb je in godsnaam voor een meisje zoals mij gelozen?" dat floepte ze eruit. Dat had ze willen denken. Ze werd gelijk rood. "ssorry dat hoorde je niet te horen... odja ik wilde dat niet hardop zeggen" en ze keek gelijk weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimewo feb 25, 2015 7:26 pm

David had inmiddels de glazen en de fles cola weggezet. Terwijl Abby de knopen van zijn overhemd dicht deed, zei hij: “Je bent schitterend. Zolang je dat maar niet vergeet.” David pakte met zijn duim en wijsvinger zachtjes haar kin beet en liet Abby omhoog kijken. Zo kon David haar in haar ogen aan kijken. “Omdat jij meer bent dan alleen knap om naar te kijken. Omdat ik beter wil worden voor jou.” ‘En omdat je sprekend lijkt op Jane,’ dacht David, maar dat zei hij maar niet. “Maar ik kan hetzelfde aan jou vragen. Waarom wil een prachtvrouw als jij gaan daten met iemand die je nauwelijks iets te bieden heeft.” David hield met zijn rechterhand nog steeds Abby’s kin zachtjes vast en zijn andere hand rustte hij op de heupen van de jonge vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:29 am

Het was eigenlijk te erg voor woorden dat Abby dit nodig had om zich voor nu even beter te voelen. Gewoon even dat sprankeltje zekerheid wat voor korte duur zou zijn. David pakte met zijn duim en wijsvinger zachtjes haar kin beet en liet haar omhoog kijken. Nu kon zij niet vluchten door ergens anders naartoe te kijken. Ze probeerde haar roodheid onder bedwang te houden. “Omdat jij meer bent dan alleen knap om naar te kijken. Omdat ik beter wil worden voor jou.” Abby haar blauwe ogen stonden verlegen. Dit antwoordt had zij totaal niet zien aankomen. Abby viel weer als een blok voor hem. “Maar ik kan hetzelfde aan jou vragen. Waarom wil een prachtvrouw als jij gaan daten met iemand die je nauwelijks iets te bieden heeft.” Hoe kon hij zo iets vragen? Hij had zoveel aan haar te bieden. David was veel te goed voor haar op zoveel vlaktes. Veel levenservaring, veel meegemaakt, zijn persoonlijkheid was heel anders en hij wist altijd de juiste dingen te zeggen. "Jij hebt zoveel te bieden David, dat is gewoon ongelooflijk. Alleen al wat je zegt, de manier waarop je doet en hoe je bent als persoon is al een hoofdprijs." Ze sloeg haar armen om zijn hals en ging om haar tenen staan. "Ik maak mij zeer gelukkig prijzen met jou." Ze kuste hem liefdevol terwijl zij voor kort haar ogen sloot. Ze had David sowieso geen kus gegeven bij binnenkomst. Dat moest even ingehaald worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 10:49 am

Het was een hele tijd geleden sinds iemand zo positief praatte over hem. David kon zijn geluk niet op en grijnsde zijn tanden bloot. Abby sloeg haar armen om zijn nek en kuste hem. Haar lippen voelden zacht aan op de zijne. David sloeg zijn armen om haar heen en tilde haar op. Haar gezicht was nu iets hoger dan de zijne. David drukte Abby stevig tegen zich aan. De tijd leek op dat moment voor hem stil te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:07 pm

Het was zo leuk om te zien wat voor uitwerking zij op hem had en zo ook andersom. Hij sloeg zijn gespierde, brede armen om haar heen. Plotseling tilde hij haar op. Als reactie maakte Abby een schattig kreetje. Dit vond ze leuk. Zo mannelijk. Hij tilde haar gewoon met gemak op. Haar decolleté drukte tegen zijn borstkas. Ze keek hem liefdevol aan en kuste hem weer. Echter was het dit keer verhitter. Dit keer met meer uitdaging. Ze liet haar tong langs zijn onderlip glijden vragend om toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 12:51 pm

Een van zijn handen hield David onder Abby’s billen, om haar in de lucht te houden. Zijn andere hand liet hij langs haar rug glijden en greep hij Abby’s haren beet. Het kostte David zekere moeite om zich te bedwingen. Hij wilde dit al doen sinds ze naar huis gingen vanaf de schaatsbaan. Abby liet haar tong langs zijn onderlip glijden. David opende zijn mond en liet zijn tong langs de hare glijden. Vanaf dat moment liet David zijn instincten het overnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 1:42 pm

Abby haar vingers gleden nog door zijn vochtige haren. Zo'n turn on. Abby had echt vreemde eigenaardigheden. Een zachte kreun verliet haar lippen toen hij haar bij de haren greep. Hun tongen waren een een passioneel spel verwikkeld. Je zou het niet zeggen op eerste gezicht maar Abby had ook een ondeugende kant. Een verleidelijke kant. Het was logisch dat ze David wilde aanraken, wilde proeven en wilde beminnen. Hij bracht alle stoute gedachten bij haar naar boven. Haar ene hand bleef in zijn haren rusten terwijl ze ander over zijn schouder gleed en daar bleef rusten. Heel even verbrak de dame de kus om in zijn bijzondere ogen te kunnen kijken. Haar ademhaling was sneller dan gewoonlijk. "David..." Sprak ze verlangend uit terwijl ze hem een klein kusje gaf. "Dit is niet goed..." Ze bloosde lichtjes. Hoe moest ze hem uitleggen dat zij hem graag wilde? Hier en nu? Wat moest hij dan niet van haar denken. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde: Is het heel erg als ik vanavond niet dat lieve en onschuldige meisje ben? Haar warme adem streelde zijn oor voordat ze er zachtjes in beet en daarna hem met een onschuldig glimlachje aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 2:19 pm

David dacht niet na over wat hij deed, hij deed het gewoon. Abby kreunde zachtjes, wat een heerlijk geluid vond David dat. Maar voordat David verder iets kon doen, verbrak Abby de passionele kus. "David..." sprak ze verlangend uit terwijl ze hem een klein kusje gaf. "Dit is niet goed..." Ze bloosde lichtjes. ‘Fijn,’ dacht David. ‘Ze zal vast zeggen dat we te snel gaan. Dat ik moet ophouden en dat we beter vrienden kunnen blijven. Dat zal echt mijn soort geluk zijn.’ Het verlangen verdween even uit zijn gezicht. Abby bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde: “Is het heel erg als ik vanavond niet dat lieve en onschuldige meisje ben?” Die woorden brachten het verlangen weer terug. Opwinding was te zien in Davids ogen en een speelse glimlach krulde om zijn lippen. “Absoluut niet,” zei hij en legde Abby op de bank neer. Nu hij beide handen vrij had, legde hij er een op Abby’s buik en de ander op haar wang. “Met alleen onschuldig en lief red je het niet bij mij,” zei hij en drukte zijn lippen weer op die van Abby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 4:11 pm

De bik in David zijn ogen konden niets anders dan positiviteit uitstralen. Hij leek het totaal niet erg te vinden wat ze in zijn oor had gefluisterd. In tegendeel juist. Abby leek juist zijn innerlijke vlam te hebben aangewakkerd. Haar blauwe ogen schitterde van ondeugend. "Dan gaan we het heel leuk hebben samen, vanavond." Al toen hij de deur had geopend met alleen een handdoek om had ervoor gezorgd dat Abby verder wilde gaan. David was te aantrekkelijk om vanaf te blijven. Abby werd neergelegd op de bank. Ze wikkelde haar benen om zijn heupen en trok hem op haar. "Mmm... Dan zal jouw vriendinnetje eens heel stout zijn." Haar stem klonk een beetje hees, heel verleidelijk en haar blauwe ogen stonden vol verlangen. Ze kuste hem terug en streelde met haar tong de zijne. Ze had nu een been liggend op de bank en de ander omhoog zodat David fijner tegen haar kon aanliggen. Op de bank was niet bepaald het comfortabelste plekje, echter wist Abby het zo te vormen dat David daar geen last van ging hebben. Haar ene hand lag om zijn nek en de ander gleed nu onder zijn shirt. Haar warme hand legde zij nu op zijn blote buik en verkende zijn huid met haar vingertoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 6:36 pm

"Dan gaan we het heel leuk hebben samen, vanavond," had Abby geantwoord. Haar woorden brachten Davids hoofd op hol. Ze wikkelde haar benen om zijn heupen en trok hem op haar. "Mmm... Dan zal jouw vriendinnetje eens heel stout zijn." Haar stem klonk een beetje hees, heel verleidelijk en haar blauwe ogen stonden vol verlangen. Ze kuste hem terug en streelde met haar tong de zijne. Ze had nu een been liggend op de bank en de ander omhoog zodat David fijner tegen haar kon aanliggen.
Hij kon geen kant op. Niet dat David weg wilde. Integendeel, hij lag helemaal tegen Abby aan. Om niet zijn hele gewicht op Abby te laten rustten, hield David zich met zijn hand tegen aan de bankleuning. Met zijn vrije hand streek hij langs Abby’s wangen naar beneden. Bij haar keel bleef hij even met zijn hand rustten.
Abby’s ene hand lag om zijn nek en de ander gleed nu onder zijn shirt. Haar warme hand legde zij nu op zijn blote buik en verkende zijn huid met haar vingertoppen. David trok zijn hoofd terug. “Als je mijn shirt vervelend vindt, moet je hem uit doen,” zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 6:44 pm

Ze keek hem aan, liefdevol, teder, niet langer gevoerd door twijfels. Heel even leek ze haar negativiteit te vergeten. Ze had David. Hij was nu haar vriend en alleen van haar. Niemand mocht hem zo meer zien als zij deed. Ja, deze dame kon vrij bezitterig zijn. Dat zou je op eerste vlakte totaal niet van haar verwachten. "Dan zal ik dat eens doen." Abby opende nu de knoopjes van zijn overhemd open en bekeek eerst even zijn lichaam. Afgetraind, goddelijk en zo sexy! Ze betrapte zichzelf erop dat zij te lang naar zijn borstkas lag te kijken. Te bewonderen. Ze liet zijn overhemd van hem afglijden en legde het op de grond. Het uitzicht bevalt mij wel David. Abby zei dat terwijl ze van onder haar lange wimpers hem met intense blik aankeek. Je zou nu niet zeggen dat dit een meisje was van 17. Nee, nu lag er echt een vrouw onder hem.
Nu warmer dan ze ooit geweest was, liet Abby hun monden samenkomen. Zo vele zoenen hadden ze al beleefd, maar deze kus was meer, liefdevoller, dwingender, perfect, niet genoeg. Abby begon met haar vingers patronen te tekenen over zijn buik. Dit leek wel een droom en voor haar hoefde het nog lang niet op te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 7:07 pm

Abby leek nu niet meer zo zenuwachtig als in het begon, vond David. Dat beviel hem erg goed. Langzaam ontdeed Abby hem van zijn overhemd. De vele krassen op zijn lichaam werden zichtbaar. David schaamde zich hier niet voor. De littekens hadden hem gevormd tot wie hij nu is. En nu bij Abby konden ze David nog minder schelen. Hij had alleen maar oog voor de jonge vrouw die onder hem lag. Met intens blauwe ogen en volle, zachte lippen. Abby was in zijn ogen perfect. “Ik kan hier wel aan wennen,” zei David en boog zijn hoofd naar de hare.
Zijn hart begon harder te kloppen toen hun lippen elkaar vonden. Het kippenvel kwam op zijn rug te staan terwijl Abby patronen tekende met haar vingers over zijn buik en borst. Zijn ademhaling werd iets zwaarder naarmate ze langer en heftiger zoenden. Langzaam streek David zijn vrije hand over Abby’s lichaam naar beneden, tot hij het blote huid van haar benen voelde. Heel lichtjes streek David met zijn vingertopjes over het huid. Hij ging steeds een klein beetje naar boven, zodat het jurkje van Abby wat op krulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 8:34 pm

Zijn littekens stoorde haar totaal niet. Ze vond het zelf David nog mooier maken als mens. Voorzichtig volgde zij de lijnen van zijn littekens. Ze wilde al zijn littekens kussen vanavond. Ze waren mooi maar waren tekenen van een pijnlijk. "Ik ook."
Haar borstkas ging sneller op en neer toen ze passioneerd aan het zoenen waren. Af en toe kreunde ze tijdens de kus omdat het zo goed was. Zo lekker. Wanneer hij over haar blote benen streek voelde zij een aangename rilling over haar rug. Haar ene hand bleef in zijn haren en de andere gleed over zijn borst naar beneden. Ze opende de knoop van zijn jeans en trok de rits naar beneden. Haar hand streek net boven de rand van zijn boxershort.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
Level 1
David


Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 30

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimedo feb 26, 2015 11:45 pm

David merkte dat Abby zachtjes over de huid boven zijn boxer streek. “Wil je het dan zo graag?” vroeg hij plagend. Zijn hand gleed van Abby’s been naar haar billen en kneep erin. “Vertel me,” zei David zacht en intiem. “Hoe graag wil je me.” David legde Abby’s been van hem af en ging rechtop staan. Daar stond hij voor de bank, zijn armen in zijn zij. “Ik denk dat het bed beter ligt,” zei hij. Zijn ondeugende glimlach sierde zijn lippen. “Of wil je dat ik het hele huis laat zien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 1
Abby


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitimevr feb 27, 2015 2:21 am

Het meisje begon te blozen toen David zei:“Wil je het dan zo graag?”. Heel even wist Abby zich geen houding te geven. Kwam ze over als een slet? Als een seksverslaafde? Vond David dat een afknapper? Ze beet op haar onderlip terwijl ze onschuldig met haar oogjes knipperde. "Is dat zo verkeerd als ik het zo graag wil?"
Abby lachte toen hij in haar billen kneep. "Heb ik jou daar toestemming voor gegeven?" Zei Abby op een plagend toontje. Ook Abby kon hem plagen. Het werd echter intiemer toen David zijn stem anders begon te gebruiken. "Heel graag..." Abby gebruikte precies dezelfde toon als David op dit moment.
Ze keek even verrast op toen hij ging staan met zijn armen in zijn zij. Had ze iets verkeerds gedaan? Een ondeugende schittering verscheen in haar ogen. "Ik wil graag alle hoeken van je huis zien David." Abby stond op en deed langzaam de rits van haar jurk omlaag. Haar blonde lokken waren over een kant van haar schouder. Haar rode lippenstift had zij nog steeds op desondanks dat ze zo hadden gezoend. De blondine liet langzaam de jurk van haar lichaam afglijden op een hele sensuele, verleidelijke manier. Daarna gooide ze haar haren naar achteren en glimlachte ondeugend. Ze droeg dus rode, kante lingerie speciaal voor David. Die met linten los moest worden gemaakt. Heel erg pikant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Davids kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davids kamer   Davids kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Davids kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Lilian
» Kamer van Dean en Aidan
» kamer van Eliza en Emily
» Kamer van Charlie en Melody
» Kamer van Aiden & James

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Universiteitscampus + het omringende park-
Ga naar: