Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
zo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
za mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
za mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
wo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
wo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
wo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
di apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
di apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
di apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

augustus 2018
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

Deel | 

Abby's appartement

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
James.
Level 1

Aantal berichten : 316
Registratiedatum : 05-02-15

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   vr maa 06, 2015 9:44 am

James keek genietend naar haar en grinnikte zacht op haar woorden. Hij ging rustig liggen en legde zijn handen even onder zijn hoofd. Hij bekeek haar tevreden toen ze terug kwam en kuste haar even. "Is goed schoonheid."Hij legde een arm om haar heen en hield haar tegen zich aan. Hij was geheel voldaan en tevreden, dat was te zien. Zijn hele houding was ontspannen, hij keek vaak met een glimlach naar haar en hij bleef rustig liggen. Hij zou niet weglopen van Abby, niet nadat ze hem zoveel genot had gegeven. Hij speelde een beetje met haar haren terwijl hij haar bij zich hield. "Waarom doe je eigenlijk aan relaties?" Hij fronste even en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Abby
Level 1

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 03-02-15

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   vr maa 06, 2015 9:56 am

Abby had zelf nu ook een ontspannen houding. James had haar heel goed bevredigd. Daarbij was hij ook nog eens leuk gezelschap. Ze vond het heerlijk hoe hij met haar haren deed spelen. Bij zijn vraag sierde een lieve glimlach op haar engelen gezichtje. Nu was ze weer dat lieve, rustige meisje. "Waarom? Omdat je dan iemand geheel voor je zelf hebt en die met niemand hoeft te Delen. Daarbij deel je niet alleen fysiek contact maar ook emotioneel. Je band met je partner wordt zo sterk en dan word je ook 100% echt bemind. Je zou het eens moeten proberen James. Er bestaat geen beter gevoel op de wereld als verliefdheid. Liefde. Dat maakt de seks ook veel intenser." ze glimlachte. "Wil je nu een teiltje?" zei ze voor de grap.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   vr maa 06, 2015 10:03 am

Hij keek naar haar en luisterde naar haar woorden. "Ik denk dat ik die wel nodig ga hebben ja." Hij schudde zijn hoofd even en keek naar haar. "Het is niets voor mij, ik wilde gewoon weten waarom jij het doet." Hij streelde rustig door en schudde nogmaals zijn hoofd. Nee, het was niets voor James. Vast zitten aan iemand en al het gezeur, zoveel rekening overal mee houden. Hij kon niet doen wat hij wilde of hij zou moeten denken of het nog effect kon hebben ergens op. "Ik vrees dat er geen vrouwen voor mij zijn weggelegd waar ik verliefd wordt. Ik ben niet zo monogaam, ik ga vreemd, ik reis. Ik ben leuk van een afstandje." Hij kuste haar voorhoofd even. "Bovendien was deze seks ook prima hoor..' Hij grinnikte even en keek haar ondeugend aan. Abby leek hem wel een persoon voor de liefde, iemand die er verwikkeld in zou raken en haar hart gebroken zou krijgen.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   vr maa 06, 2015 10:21 am

Abby moest zachtjes lachen. "och och. Zo erg was mijn antwoordt ook weer niet." Ze porde hem in zijn zij. "Ik vind het wel leuk dat je het vraagt." Dat was toch een teken dat hij wel interesse in haar had. Abby bloosde lichtjes toen hij haar voorhoofd Kuste. "Ik weet zeker James als je eens echt verliefd wordt, dat je een heel ander persoon bent. Maar je laat het niet toe omdat jouw levensstijl op dit moment meer de voorkeur heeft. Dus sluit je de rest uit." ze streek met haar vingers over zijn wang. "Onze seks was meer dan prima James" en ze kuste hem.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   vr maa 06, 2015 10:28 am

James grijnsde. "Vreselijk.. Vreselijk.' Hij keek haar vrolijk aan en glimlachte. 'Ja? Mooi." Hij keek in haar ogen en grinnikte. "Ik zou mijn levensstijl niet gauw opgeven voor een persoon. Ik ben meer de kerel waarbij vrouwen zich maar moeten schikken want ik kan me niet zo schikken." Hij keek naar haar en haalde zijn schouders op. "Het is toch ook helemaal niet nodig. Ik heb prima seks met vrouwen en meer dan prima seks met jou, waarom zou ik meer willen?" Liefde was niet zijn ding, genot geven of lust laten voelen dat was geen probleem maar liefde? Dat was niet echt waar James zich comfortabel in voelde. Waarom zou je mensen de kans geven je pijn te doen of je te verslonzen, hij snapte het niet en tevreden kuste hij met haar mee. Hij vergat zijn gedachten weer en hield haar tevreden vast.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   za maa 07, 2015 7:20 pm

"Drama queen." Ze kneep hem plagend in zijn neus. "Je bent nog erger dan een vrouw weet je dat? Het is maar goed dat je een knap koppie hebt." James een beetje pesten vond Abby altijd wel leuk om te doen. "Zo zo. Iedereen moet zich aan jou toepassen. Doe maar luxe meneertje. Wacht maar tot je de juiste tegen komt." Abby bloosde lichtjes. James vond haar blijkbaar ook goed in bed. "Wil je niet iemand voor jezelf? Maakt het je niet uit dat iedere vrouw vervolgens met een ander in bed ligt?" Abby kuste hem liefkozend. James kussen was echt het beste. Hij kuste heerlijk, op de ritme en het voelde gewoon fijn.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   za maa 07, 2015 8:26 pm

James keek even naar haar en grinnikte kort. Hij vond het grappig dat ze hem zo pestte, ze had humor en daar kon hij van genieten. Hij bleef liggen en keek naar haar. Ja, iedereen moest zich aan hem aanpassen, dat was geen luxe, dat was een eis. Hij zag haar blozen en hij keek in haar ogen. "Misschien voor de seks is het wel lekker om soms een iemand te hebben maar dat lijkt me zo gaan vervelen." Hij keek naar haar. "Altijd maar dezelfde, al gauw hetzelfde liedje en wat moet het dan leuk maken? Soms vind ik het jammer dat ze heel gauw al weg gaan maar na twee weken ben ik ook wel klaar hoor."Hij haalde zijn schouders op en zachtjes kuste hij met haar mee. Rustig en beheerst. Hij keek haar glimlachend aan.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   zo maa 08, 2015 11:02 am

Daar was ze totaal niet met hem eens. "Hmm dat zie ik toch anders. Hoe vaker je het met iemand doet. Hoe meer jij weet wat degene lekker vindt. Dan kan je daar juist op in spelen. Daarbij kun je je seksleven zo spannend maken als je het zelf wilt." Abby begon zachtjes te lachen. "James jij bent echt... Geweldig." Ze streek met haar vingers door zijn donkere lokken. "Je hart is echt van steen. Ik wed dat iemand dat wel voor je kan oplossen. Daarbij." Abby keek hem met een speelse glimlach aan. "Weet ik zeker dat je met mij nooit uit verveeld zou raken. " Zo ging het nog een tijdje door. Het kussen, beetje na strelen en langzaam begon de vermoeidheid over te nemen. "James... Ik ben een beetje moe." Fluisterde ze tegen zijn lippen. Daarna legde ze haar hoofd op zijn borst en viel nu gelijk als een blok in slaap.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   zo maa 08, 2015 9:20 pm

James keek naar haar, daar zat misschien wel wat in maar hij vond het niet zo leuk om continue maar dezelfde te hebben. Weinig vrouwen hadden hem maar het gevoel gegeven dat hij langer bij ze wilde blijven. Hij glimlachte om haar gelach. "Dat is nou fijn om te horen, als ik dat nou elke dag hoor." Hij grinnikte even en keek naar haar. "Dankje.." Mompelde hij met een sarcastische ondertoon en hij bleef liggen. "Met jou zal het heel lang duren ja." Hij glimlachte even en bleef liggen. Hij vond het fijn om met haar te kussen en glimlachte. "Ga dan lekker slapen." Fluisterde hij liefjes toe. Hij dekte haar zachtjes goed toe en sloot tevreden zijn ogen. Het voelde fijn om bij haar in slaap te vallen, het was eens wat anders en hij hield haar in zijn armen.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   zo maa 08, 2015 10:15 pm

"Pas op jij!" Ze wees met haar vingertje naar hem toe. "Niet te arrogant worden nu. Een dankjewel is ook fijn om eens te zeggen." Abby probeerde hem streng aan te kijken. Dit keer slaagde zij er ook in. Alleen hield ze het niet lang vol. De rest had de dame allang niet meer meegekregen.

De volgende ochtend, althans al bijna middag was omgevlogen. Abby was als een roos in slaap gevallen. Niets had haar wakker weten te krijgen. Langzaam opende zij haar ogen en zag ze James naast haar liggen. Ze kon het nog steeds niet geloven. Een tijdje bleef ze naar zijn gezicht kijken. Ze kon geen enkele imperfectie bij hem ontdekken.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   zo maa 08, 2015 10:21 pm

James lag nog rustig te slapen. Het duurde nog een tijdje voor hij wakker werd en moe rekte hij zich uit. Langzaam merkte hij op dat hij niet in zijn eigen bed lag en de vorige nacht en dag kwam weer even binnen. Langzaam keek hij opzij en drukte een kus op de neus van Abby. "Goeiemorgen." Zijn stem klonk rauw, alsof hij de hele nacht had gedronken en zwaar gerookt had. Hij grijnsde even en streelde haar haren goed. "Ik heb heerlijk geslapen moet ik zeggen. Hoe laat is het eigenlijk? Ik rammel, zal ik een ontbijtje maken of wil je dat liever zelf doen?" James was duidelijk een ochtendmens, enkel in de middag was hij niet zo wakker want ook in de avond had hij genoeg energie.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 2:20 pm

Zijn stem vond Abby een stuk aantrekkelijker op dit moment. Het had wel iets. Haar blauwe ogen hadden een lieve expressie. "Goedemorgen." Met zijn hand leek hij haar haren goed te doen. Dan hoefde zij het tenminste niet meer zelf te doen. "Het is bijna 12 uur. Ik denk dat het tijd is om te brunchen." Ze glimlachte. "Nee nee blijf liggen uwe majesteit." Grapte Abby. "Jij bent mijn gast dus ik verzorg het ontbijt wel." Ze stond op, trok haar nachtjapon aan en liep de slaapkamer uit. "En het wordt brunch op bed dus blijf maar lekker liggen." Riep ze er gauw achteraan.
Abby maakte verse croissantjes, maakte gezonde smoothies door fruit in de blender te doen, besloot om hard gekookte eitjes te maken en deed er ook nog een gevarieerde crackers bij met allemaal soorten beleg. Het was heel luxe zelfs. En zelfs nog een kopje koffie. Misschien had James daar wel zin in. Uiteindelijk kwam de dame terug gelopen met een grote plateau. "Zo...Smakelijk" En zette het naast James neer.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:07 pm

James moest even lachen, uwe majesteit, daar kon hij natuurlijk wel aan wennen. Vrolijk keek hij naar haar en knikte. 'Prima, ik blijf braaf liggen." Hij kwam wel wat overeind zitten en trok de boxer weer even aan. Hij moest zeggen dat hij wel honger had gekregen door de nacht ervoor en de geur van eten liet zijn maag een beetje knorren. Zachtjes grinnikte hij dat weg en keek op toen Abby terug kwam. "Zo zo. Ik word wel verwend zeg." Hij glimlachte breed naar haar en nam het plateau aan. "Neem plaats.' Hij glimlachte en toen Abby zat zette hij het plateau op haar schoot.
"Nu kan je geen kant op, dat vind ik wel fijn." Hij glimlachte en kuste haar even. "Alvast bedankt voor dit heerlijke ontbijt." Hij pakte een croissantje en nam er een hap van. "Je hebt zelfs aan koffie gedacht! Abby je bent echt een geweldige vrouw." Hij grijnsde breed en keek naar haar. Ze had op de gok precies gemaakt wat hij lekker vond en daar kon hij nu zeker wel van genieten.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:14 pm

Abby kwam naast hem zitten in bed. Ze kamde met haar vingers even door haar haren. Hopelijk zag ze er een beetje fatsoenlijk uit. "Wen er maar niet aan meneertje. Is toevallig omdat ik altijd goede zin krijg van een goede nacht zoals wij die gehad hebben." Ze lachte zachtjes toen hij het plateau op haar schoot zette. Ze beantwoordde zijn kus en pakte zelf een cracker met honing en pijnboompitten erop. Ze vond zijn reactie leuk om te zien. Abby kon het niet helpen om weer te blozen. "Het is echt geen moeite hoor..." zei ze op een verlegen toon.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:18 pm

James glimlachte. "Dan wen ik er wel aan want ik geef je alleen maar goede nachten schatje." Hij gaf haar een plagende knipoog en at rustig zijn croissantje op. Ze was heerlijk gezelschap. "Je bloost veel, maak ik je verlegen?" Hij streelde zacht even over haar wang. James wist dat hij het effect wel vaker op vrouwen had maar hij had toch wel verwacht dat Abby na vannacht niet meer zo zou blozen. Zo verlegen kon hij haar toch niet meer maken na wat ze allemaal gedaan had. Hij kwam rustig tegen haar aan zitten en glimlachte. Streelde over haar schouder heen. "Ik ben trouwens wel van mening dat we dit de komende tijd moeten herhalen. We moeten wel fit blijven natuurlijk." Plagend kuste hij haar schouder en keek haar aan. "Misschien een keertje in het buitenland of in het vliegtuig." Uitdagend keek hij in haar ogen en grinnikte waarna hij tevreden een slok van zijn koffie nam.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:38 pm

"Hoor hem hier gaan. Ego..." Abby rolde expres met haar ogen om hem een beetje te pesten. Ze nam een slokje van haar vers gemaakte smoothie. Het bleef haar iedere keer weer verbazen dat ze zulke goede smoothies kon maken. Wanneer James over haar wang streelde werd ze nog roder. "James..." Ze keek van onder haar lange wimpers hem aan. "Ik bloos van nature gewoon vaak. Kan ik niets aan doen. Heb een bleke huid dus dan zie je dat snel." Ze probeerde weg te kijken zodat ze niet nog roder werd. Bij zijn woorden glimlachte ze lief. Abby vond het niet erg om dit nog eens te herhalen. Alleen dacht ze gelijk aan David. Het was vrij serieus tussen hun. En ze wilde heel graag met David een relatie. Ze beet heel even op haar onderlip. "Ik kan je niets beloven." Zei ze zachtjes. "Als het lukt wil ik het graag eens in het vliegtuig proberen." Als ze dan nog vrijgezel was.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:43 pm

James moest lachen. "Ja, die zal nooit weggaan, geloof me." Hij keek tevreden naar haar. Ze werd nog roder, heerlijk! "Natuurlijk, bedenk maar excuses." Hij glimlachte plagend naar haar en dronk rustig van zijn koffie terwijl hij bleef zitten. Hij pakte een cracker met wat jam en hield haar in de gaten. Ze veranderde van gedachten. "Er is een jongen." Hij kende vrouwen, als ze twijfelden was er nog een ander. Niet dat James het erg vond, hij had geen relatie met Abby. "Heb je al iets? Heb ik weer iets verpest?" Hij keek haar even aan, hij wilde niet tussen Abby en een ander staan, dat had hij onbedoeld al bij genoeg vrouwen gedaan. Hij werd er niet echt gelukkig van, het verpestte een vriendschap door boze vriendjes die hem soms wel in elkaar wilden slaan. Als het zo was dat Abby al iemand op het oog had dan zou hij het niet doen. "Beloof maar niets. Dat is het beste." Hij glimlachte even naar haar. Was hij teleurgesteld? Misschien een beetje, maar dat zou hij niet toegeven. James bleef glimlachen en streelde haar haren. "Dan moet ik nog wel een toetsingsgesprek met hem houden hoor. Ik ga niet zomaar iedereen goedkeuren in jouw buurt."
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 4:58 pm

Abby bleef wegkijken. "James plaag mij niet zo! Vind je het leuk om mij rood te zien als een tomaat? Pestkop!" Ze nam nog een slokje van haar smoothie. Misschien bracht dat wat afkoeling zodat ze niet meer zo rood uitzag.
Het gesprek kreeg een hele andere wending toen James sprak. Abby beet een beetje nerveus op haar onderlip. "Ja..." Hij sloeg de spijker op zijn kop. Ze hief gelijk haar handen omhoog. "Nee nee! Tuurlijk niet. En het is nog niet eens zeker of hij mij ziet zitten hoor." Haar blauwe ogen toonde onzekerheid. "Alleen... Ik vind hem wel leuk. En ik weet niet wanneer ik je weer zal zien. Misschien heb ik dan wel een relatie of ben ik kei hard afgewezen. Dat kan ook." Ze beet op haar onderlip. "Zoals je al eerder zei, ik stort mijzelf misschien te snel in dat hele relatie gebeuren." Ze deed een blonde lok achter haar oor.
Bij zijn woorden bloosde ze lichtjes. "Dat mag. Zijn naam is David." Ze vond het niet erg om zijn naam te zeggen. "Als jij hem niet goedgekeurd moet je dat gelijk zeggen." Abby glimlachte lief en leunde wat naar voren. "Het is jammer dat je niet aan relaties doet James." Fluisterde ze zachtjes voordat ze hem kuste. "Maar ik ben niet van plan om het nu over hem te hebben. Het is nu alleen wij." Haar blauwe ogen waren diep in die van James gericht.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:04 pm

Hij moest lachen. "Ja, eigenlijk wel. Het staat je erg leuk." Hij zette het lege kopje koffie weg en at zijn cracker op. Hij moest zo ook maar een smoothie proberen, maar eerst het gesprek afmaken dat hij net was begonnen.
Hij richtte zijn ogen op haar en zag haar nerveus worden. "Vast wel, wie zou jou nou niet zien zitten." Hij glimlachte en knikte. James begreep haar wel, voor hetzelfde geldt had ze straks wel een relatie. "Al zou je die hebben, ik zou echt niet zo'n vreselijke man zijn dat ik je zou dwingen omdat je wat beloofd hebt." Hij glimlachte en duwde haar onderlip weg van haar tanden. "Maar je stort je er vol overgave in, het is goed wat je doet. Je doet het beter dan ik." Haar gebloos was prettig, ze vond de jongen echt leuk en knikte. 'Natuurlijk, ik zou niet tegen je liegen."
Verbazing was kort in zijn ogen te zien. Haar woorden gaven wel zijn gevoel weer. Nu vond hij het jammer. Hij kuste zacht mee. "Ik zou het nu zeker niet doen, je vindt al iemand leuk en die jou vast ook." Hij kuste haar nogmaals even en glimlachte. "Wij en dit lekkere ontbijtje.' Wat zijn luchtige antwoord en hij kuste zachtjes haar haren. "Ik ben in ieder geval blij dat je het verteld, ik wil je niet kwijt door een woedend vriendje straks." James glimlachte haar toe.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:11 pm

Hij zorgde ervoor dat ze niet op haar onderlip kon bijten. Ze keek hem verontschuldigend aan. "Ik weet dat je niet zo bent James. Alleen ik wil jou niet teleurstellen." Ze keek heel even weg. "Want ik vind het heel leuk met je en dat zal ik vaker willen alleen ben ik sterk tegen vreemdgaan. Dus voordat ik je lekker maak en uiteindelijk terug trek. Nee, zo ben ik niet."
James was heel begripvol en dat maakte alles stukken makkelijker. "Bedankt dat je nu zo reageert en niet als een zak. Of dat je denkt dat ik een slet ben."
Abby keek verrast op toen hij zijn gevoel liet zien. "James..." Ze raakte zachtjes zijn wang aan. "Misschien is het eens goed om te uiten wat je werkelijk voelt." fluisterde ze tegen zijn lippen. Echter was dat moment gauw voorbij. Hij was een stuk afstandelijker. "Hmm..." Ze legde het plateau op het nachtkastje en ging op hem zitten. Ze pakte zijn polsen vast en rustte die boven zijn hoofd. "Ik mag doen en laten wat ik wil op dit moment. En op dit moment wil ik jou." Nu kuste ze hem hartstochtelijk en duwde sloot haar ogen.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:16 pm

Hij was toch wel verbaasd. Hem teleurstellen? Dan moest ze wel heel veel doen maar kennelijk zag zij dat anders. "Natuurlijk denk ik dat niet. Ik zal niet zeggen dat ik het niet jammer vind dat al dit lekkers straks van een ander is maar ik zal je nooit laten vreemdgaan." Hij glimlachte haar toe, hij was niet zo. Hij wilde vrouwen niet laten vreemdgaan. Als het gebeurde dan wist hij niets van de relatie die ze had.
James keek naar haar. Hij glimlachte een beetje een zwakke glimlach. "Misschien ook niet. Het brengt weinig goeds met zich mee." fluisterde hij zachtjes terug. Hij zou zijn gedachten over haar misschien uiten als ze was afgewezen door de jongen of als het niet zou werken. Nu was ze gericht op die David en niet op hem, dat wilde hij zo houden.
Kort moest hij lachen. Hij liet haar haar gang gaan en keek haar tevreden aan toen ze op hem zat. "Dat vind ik nou heerlijk om te horen. Ik ben er ook altijd voor om jou te hebben." Hij zoende even hartstochtelijk mee, het zou misschien wel lang duren voor hij weer de kans had met haar in bed te liggen.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:23 pm

Abby kon het niet helpen om zachtjes te giechelen. "Je vindt vast nog iets veel lekkerder dan mij. Alles valt te overtreffen toch?" Ze knipoogde naar hem. James was een goede kerel. Hij had zijn principes en dat sierde hem.
Als James het niet wilde vertellen zou zij hem niet dwingen. Zo was Abby niet. Als hij iets aan haar kwijt wilde moest dat uit zichzelf komen. Onthou James. Je leeft maar een keer. No regrets. Haar blauwe ogen stonden vol vastberadenheid. "En ik geloof wel dat jij er alles uit haalt wat er in zit."
James wees haar niet af desondanks hij nu wist dat ze een ander leuk vond. En misschien James een beetje maar dat zou ze hem nooit vertellen. Abby kon niet omgaan met personen of dingen wat onbereikbaar waren. Ze wilde niet graag haar vingers branden. Hij kuste haar hartstochtelijk mee. Lust en opwinding spatte er van af. Ze verbrak de kus en liet haar lippen langs zijn kaaklijn strelen tot aan zijn hals waar ze nu harder in beet. Ze liet een markering achter. "Zo... Nu laat ik eens zien wie hier echt de baas is."
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:28 pm

"Op dit moment niet, nu vind ik jou wel het lekkerste dat er is hoor. En zeker het lekkerste dat voorhanden in." Hij keek haar genietend aan en glimlachte tevreden. "Ja, dat wel. Maar niet bij dingen die over gevoelens gaan, daar deal ik niet zo goed mee.' Hij keek haar aan. Ze hoefde niets te weten, ze mocht blijven denken dat zijn hart van steen was en vrouwen er niet binnen drongen, dat was het beste, zeker voor nu. "Maar ik ben er weer voor in bed als er iets mis mocht gaan." Hij keek grijnzend naar haar.
Genietend kuste hij haar, ze had heerlijke lippen. Verlangend keek hij naar haar en gromde zacht toen hij in zijn hals gebeten werd. "Kom maar op. Ik wil wel eens voelen dat jij de baas kan zijn." Hij grijnsde naar haar. James genoot van Abby, hoe wisselend ze kon zijn. Ze verveelde hem niet en dat waardeerde hij. Als hij een vrouw vond dan mocht ze wel op haar lijken, dan wist hij in ieder geval dat hij in goede handen was. Buiten dat verwachtte hij wel van Abby dat ze de vrouw dingen in zou fluisteren over hem. Hij grijnsde bij de gedachte daaraan en bekeek haar.
Profiel bekijken
Abby
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 5:38 pm

"Dat weet ik." Ze keek hem serieus aan. "Althans dat denk ik te weten." Abby haalde haar schouders op. "En je kunt mij alles vertellen James." Ze glimlachte begripvol. "Maar je bent net zoals ik. Geen prater over wat echt hier zit." Ze pakte zijn hand en legde die boven haar borst waar haar hart zat. "En dat is niet erg. Sommige dingen kunnen beter achter gesloten deuren blijven."
Ze lachte zachtjes bij zijn opmerking. "Dat is je geraden!"
Alles aan James was heerlijk. Hij was echt net echt de kers op de taart. Je kon er geen genoeg van blijven. Een beloning. "James die gedomineerd wordt door een vrouw. Dat moet toch wel een record zijn?" Ze lachte zachtjes maar nu was het tijd voor het echte werk. Ze wilde James meer dan ook. Hij had een aantrekkingskracht op haar, zoals een brandende lamp op een mot had. Haar ene hand liet ze nu langs de binnenkant van zijn dij glijden en greep speels zijn ballen vast die ze begon te masseren. Ze moest James hard laten worden.
Profiel bekijken
James.
Level 1

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   ma maa 09, 2015 6:58 pm

James glimlachte. Ze was ontzettend begripvol en dat vond hij fijn. "Ja, dit kan dat beter.' Zei hij fluisterend en hij keek haar aan. Zachtjes streelde hij nog even door haar haren heen en bekeek haar. Ze was een prachtvrouw en hij genoot van haar aanwezigheid.
'Ik ben wel vaker gedomineerd door een vrouw.' Hij keek haar met een opgewondenblik aan. 'Maar door jou wordt wek een unicum, ik ben benieuwd wat je voor me in petto hebt schatje.' Hij kuste haar verlangend en gaf een kreet toen ze zijn ballen vastgreep. 'Wow fuck!" Hij kreunde het uit en genoot. Hij sloot zijn ogen en raakte al vlug opgewonden van haar. Algauw was hij stijve en stak zijn erectie de lucht in. 'Oh Abby.. Ik kan echt geen genoeg van je krijgen.' Kreunde hij verlangend en opgewonden.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Abby's appartement   

Abby's appartement
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: Overige plekken-
Ga naar: