Silverwood Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silverwood Academy

De academie waar je jouw krachten leert kennen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Het bos met de vervallen kerk
Bar the Rose Icon_minitimezo mei 10, 2015 10:38 am van Maya

» De ballet academy
Bar the Rose Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:09 pm van Emily Blue

» kamer van Eliza en Emily
Bar the Rose Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:09 pm van Emily Blue

» Het meertje
Bar the Rose Icon_minitimewo apr 15, 2015 6:19 pm van Aidan.

» De centrale parkeerplaats
Bar the Rose Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:06 am van Ellen

» Ellen's flatje
Bar the Rose Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:56 am van Ellen

» Dansstudio Beats & Violins
Bar the Rose Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:22 pm van Féren Oneira

» Het bos meertje
Bar the Rose Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:12 pm van Emmalia Miller

» Het donkere parkje
Bar the Rose Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:51 pm van Shane Dubois

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Bar the Rose

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimezo feb 15, 2015 9:03 pm

Dit is een hippe tent in het centrum van de stad. Het bestaat nu drie jaar en is goed bezocht. Er wordt goede muziek gedraaid voor degene die zich achter in de zaal op de dansvloer zich willen wagen aan een dansje, terwijl er voor in een paar hoge, strakke tafels staan net bijpassende hoge stoelen. Verder is er natuurlijk een bar waar je aan kunt zitten. Er wordt veelike met licht effecten gewerkt en het ziet er erg strak uit zonder dat het kil wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimema feb 16, 2015 8:09 pm

Ik neem aan dat dit voor mij is????
----
Dean droeg vandaag een grijze jeans met een bruine v-hals t shirt en een zilveren ketting met een triangle eraan. Daarop droeg hij een grijsachtige blazer. Zijn haren warrig met wax in model gebracht. Hij had een beetje de nonchalant echter wel "ik-weet-dat-ik-er-goed-uitzie-look". Hij liep met Lilian aan zijn zijde die hij om half 10 bij het centrum had opgepikt. "Heb je er een beetje zin in?" Hij voelde aan zijn kontzak of hij zijn portemonnee niet was vergeten. Hij wilde uiteraard Lilian trakteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimema feb 16, 2015 8:20 pm

yes, haha Smile
-
Lilian had niet extreem veel keuze gehad voor haar uitgaanslook, gezien het feit dat haar koffers nog niet gearriveerd waren. Gelukkig had ze nog een zwart rokje weten te vinden, die droeg ze met een panty, want anders was het toch echt te fris. Daarboven droeg ze een oranje zwart-wit topje met daarboven een leren jackje om haar warm te houden. Het liefst had ze haar tasje thuis gelaten, maar helaas hadden rokjes geen grote zakken waar je geld en een mobiel in kwijt kon. Daarom was ze gedoemd om op tasjes te letten de rest van de avond. Maar goed, dat zou de pret niet bederven, zeker niet. Vrolijk keek Lilian naar Dean, "Nah, laten we teruggaan." sprak ze plagend, terwijl ze juist de pas erin zette. De temperatuur was niet bepaald gestegen in de avond. "Wat voor leuk plekje had je in gedachten?" vroeg ze, toen ze een beetje in de buurt kwamen met de uitgaansplekken. Dat was duidelijk te zien aan de meerdere groepjes die ze passeerde. Ondertussen grabbelde ze in haar tas naar haar pakje sigaretten, dat mocht wel met het uitgaan, had ze besloten. "Wil jij er ook eentje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 17, 2015 12:47 pm

Hahahaha gelukkig!
---
Dean vond dat Lilian er heel goed uit zag. Haar stijl paste wel bij de zijne. De man begon te lachen toen zij dat zei. "Misschien wel een goed idee." Dean deed net alsof hij zich wilde omdraaien en wilde gaan weglopen. Uiteraard deed hij dat niet. "Nacht is nog jong." Bij haar vraag glimlachte hij mysterieus. "Je zult het zo gaan zien." Hij wilde natuurlijk Lilian een beetje plagen. Het was altijd leuker om je ergens op te verheugen dan al te weten. Dean keek naar de sigaret in haar handen. Iets wat hij ontzettend haatte. Iemand die deed roken. Echter was Lilian wel een toffe meid. "Ik rook niet." Hij sloeg beleefd haar aanbod af. Hij zei echter niets of zijn afkeuring ervan. Ze moest het zelf weten want het was haar leven. Hij vond het echt troep en het vergiftigde je lichaam. "Over ongeveer 5 minuutjes zijn wij er."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 17, 2015 4:43 pm

Lilian keek hem even verwachtingsvol aan, "Je weet dat ik nu iets heel bijzonders ga verwachten, niet waar?" reageerde ze op de plagende spanningopbouwing van Dean. Ondertussen sloeg Dean de sigaret af, tja Lilian kon niet weten dat hij een verschrikkelijke hekel aan had, maar ze was nog wel zo vriendelijk om van zijde te wisselen, zodat de rook niet in Deans gezicht terecht zou komen. Dat vond ze altijd zo ontzettend asociaal, ook al rookte ze zelf wel regelmatig een sigaretje weg. Vijf minuten bleef Lilian met Dean kletsen, het ging overal en nergens over en wat betreft Lilian was het heel gezellig. Onderweg kwamen ze de eerste dronken meisjes al tegen. Lilian trok een wenkbrauw op, maar zei niets. Het was nog niet eens middernacht en ze leken al lam, oké Lilian kon ook niet goed tegen alcohol, maar die zou niet om kwart voor tien 's avonds zwalkend over straat gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 17, 2015 5:16 pm

Hij keek haar met een zelfverzekerde glimlach aan. "Ik stel nooit iemand teleur." En dat was waar. Dean hield zich altijd aan zijn woord. Hij bekeek hoe Lilian rookte. Ze hield rekening met hem, dat vond hij wel aardig. Zij zorgde ervoor dat de rook niet in zijn gezicht kwam. Dean keek op toen hij dames zag langslopen die dronken waren. Een van hun was Dean helemaal aan het bekijken van top tot teen. Dean zijn expressie was daar in tegen heel erg koud. Zo was hij tegen vreemden. Afstandelijk, koud en onbereikbaar. "We zijn er bijna." Hij keek om zich heen en trok Lilian nu een steegje in. "Het is niet aan de hoofdstraat." Aan de eind van de steeg was een zwarte deur. Iemand schoof een klepje open waardoor je alleen ogen zag. "Bewijs dat jullie magisch onderlegd zijn." Dean wees naar zijn schouder waar nu een klein vogeltje op zat. Illusies. Het duurde alleen niet lang omdat hij nog veel te leren had. Dus de vogel verdween al snel. De deur werd voor hun geopend. "Durf je het aan?" Vroeg hij aan Lilian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 17, 2015 8:06 pm

Lilian had nooit de koude kant van Dean ontdekt, het glas cola dat ze de eerste keer over hem heen had gegooid had dat vast op tijd ontdooit. Lilian wist niet zo goed wat er gebeurde toen ze een zijstratje in getrokken werd. "Weet je het zeker?" dit steegje zag er niet bepaald aantrekkelijk uit. Er stonden een paar vuilniszakken en er hing een bedompte geur. Afwachtend volgde Lilian Dean, hij leek altijd goed te weten wat hij deed, dus ze zou hem een kans geen. Tot haar verbazing bleven ze ineens stilstaan bij een zwarte deur, een deur als alle andere, alleen hier zat een schuifklepje aan. Zonder wat te zeggen volgde ze het ritueel dat erop volgde. Lilian was blij dat Deans illusie voldoende was om hen binnen te laten. Zijzelf kon nog niet eens een muntje bewegen, eigenlijk vroeg ze zich stiekem af of ze überhaupt wel begaafd was, want er leek niet bepaald output te zijn van haar inspanningen, die tevens ook heel magertjes waren.
Bij de vraag van Dean keek ze hem uitdagend aan, "Wat denk je zelf?" zei ze, terwijl ze voor hem uit naar binnen stapte. Eigenlijk had ze geen idee waar ze binnen zou stappen, maar daar had ze wel vaker last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimewo feb 18, 2015 1:48 am

Eenmaal binnen moesten ze door een donkere gang lopen. Af en toe liepen ze langs mensen. Sommige waren zo dronken dat ze naar het licht staarden. Soms zag je een zoenend stelletje. Dean vond het niet bepaald een warm welkom. Beetje ordinair zelfs. Je deed zo iets waar andere mensen je niet konden zien. Of gewoon een beetje subtieler. Je hoorde de muziek steeds harder worden en uiteindelijk kwamen ze in de discotheek. Overal zag je licht, danseressen die schitterende technieken uithaalde met water en vuur en het was al vrij druk. Het zou nu alleen nog maar drukker worden. "Nu ben ik eens benieuwd wat je ervan vindt?" Hij keek een beetje rond. Hij zou dadelijk Lilian wat vragen of ze iets wilde drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimewo feb 18, 2015 3:47 pm

Lilian wist niet zo goed wat ze moest verwachten van de club waar ze in beland waren. Het was nog vroeg, maar het leek hier alsof het feest al uren aan de gang was. Ze onder invloed leken de meeste te zijn. Toch raakte ze hierdoor juist nieuwsgieriger, want welke club wist dat zo vroeg op de avond te bereiken? Dat was de grote vraag. Met open mond bleef Lilian staan toen ze in de discotheek aankwamen. Het was alsof ze in een soort combinatie van een circusshow en een nachtclub terecht was gekomen, het had iets magisch... Nog nooit had Lilian iets dergelijks gezien. "Wow." bracht ze uit na de vraag van Dean. "Dit is echt heel gaaf." vervolgde ze, terwijl ze een beetje op haar tenen moest staan om binnen Deans gehoorafstand te blijven. "Let's go." ze trok Dean in de richting van de dansvloer, het zou zonde zijn om alleen maar aan de rand stil te blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimewo feb 18, 2015 4:24 pm

Hij vond het leuk om te horen dat ze duidelijk onder de indruk was. Dit had zij totaal niet verwacht. Missie geslaagd. Hij bekeek haar reactie. Zijn donkere ogen hadden een tevreden expressie. Nu konden ze echt losgaan. Dean werd meegetrokken met Lilian de dansvloer op. Meestal wilde hij altijd wat drinken, maar deze keer? Nee, deze keer ging hij gewoon met haar mee. Dean had een voordeel. Hij wist hoe hij moest dansen. Zo stond Lilian tenminste niet voorschut. "Ben blij dat je tevreden bent!" Schreeuwde hij boven de muziek uit anders hoorde hij haar niet. Hij ging goed op de maat mee van het nummer en keek rond hoe mensen samen met magie gave dancemoves wisten te combineren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimewo feb 18, 2015 8:54 pm

Lilian lachte naar hem als antwoord, dat was duidelijk genoeg en scheelde een hoop geschreeuw om boven de muziek uit te komen. De muziek leek ook wel magisch, het was ontzettend opzwepend en eigenlijk onmogelijk om stil te staan. Sowieso was stilstaan een zware taak voor Lilian, dus haar heupen bewogen al snel ritmisch mee. Terwijl ook Lilian rond haar keek, overal waren jongens met ongelovelijke moves en meisjes die betoverend danste, gelukkig stond Lilian redelijk sterk in haar schoenen, want anders was ze snel van de dansvloer gevlucht. Het leek wel alsof de andere magie gebruikte, het was wonderbaarlijk. Na enkele nummers keek Lilian Dean aan en gaf ze een knikje in de richting van de bar, ondertussen had ze wel dorst gekregen. Want net als in elke andere club was het hier warm en de bewegingen zorgde er toch voor dat er flink wat vocht doorheen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedo feb 19, 2015 10:22 pm

Beide personen leken op te gaan in de muziek. Dean bond zichzelf wel een van de betere dansers. Hij had niet eens magie nodig om spectaculair te zijn. Dat werd ook wel door de andere mannelijke dansers gewaardeerd. Dean danste nu eenmaal op hoog niveau. Hij maakte geen enkele misstap. Zijn donkere ogen bekeken Lilian. Deze dame kon ook schitterend dansen. Haar heupen bewogen op de ritme van de muziek mee. Stiekem moest Dean toegeven dat zij er goed uitzag. Haar dansmoves en Lilian zelf uiteraard. Na enkele nummers gaf Lilian aan om naar de bar te gaan. Ook Dean had in de tussentijd dorst gekregen. beide liepen ze naar de bar toe. "Wat wil je drinken? Ik trakteer." Dean bestelde voor zichzelf deze keer Bacardi gold met ijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedo feb 19, 2015 10:48 pm

"Nu is het mijn beurt om te trakteren." protesteerde Lilian, Dean had die middag al getrakteerd en ze wilde niet meeliften op zijn kosten. Hoewel Dean er niet utizag alsof hij er echt wat voor terugwilde, nam Lilian altijd het zekere voor het onzekere. Na al die jaren reizen, was ze er wel achter gekomen dat het niet altijd even goed kwam. Lilian bestelde een simpel glas witte wijn, ze kon niet erg goed tegen alcohol en wilde niet direct op haar kop staan in deze duizelingwekkende plek. Dat zou helemaal niet goed komen. "Ik vind deze plek echt heel gaaf, mister Grey." ze zond hem een glimlach, de naam bleef toch iets spannend hebben. Die associatie met die bepaalde boeken zou ze niet snel kunnen loslaten waarschijnlijk.
-
oeh, zal ik iemand wat in Lilians drankje laten stoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimevr feb 20, 2015 5:54 pm

Haha oké Very Happy
---
Dean wilde eigenlijk bezwaar maken op dat Lilian hem wilde trakteren. Echter deed hij het voor deze keer niet om alles vriendelijk te houden. "Alleen voor deze ene keer, het volgende drankje trakteer ik." Even om te laten weten dat zij ging drankjes meer voor hem of haar ging betalen. Hij had haar tenslotte meegenomen. Hij nam een slok van zijn bacardi. Heerlijke,sterke rum. Bij haar woordkeuze begon hij zachtjes te lachen. Mister Grey. Hoe vaak hij het ook hoorde, het bleef heerlijk in zijn oren rinkelen. "Mister Grey vindt dat fijn om te horen." Hij hief zijn glas op als teken dat hij met haar wilde proosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimeza feb 21, 2015 11:06 am

"Vooruit dan maar." zei ze met een grijns, alsof het zo'n groot offer was om te maken. Lilian had in iedergeval willen laten zien dat ze onafhankelijk genoeg was om ook haar eigen drankjes te kunnen betalen, maar een traktatie was altijd leuk en ze had het erg gezellig met Dean. Om het antwoord van Grey moest ze lachen, met haar glas klinkte ze tegen die van hem aan, "op een leuke avond." zei ze, waarna ze een slok van de wijn nam. Het was niet haar meest favoriete smaak wijn, maar het kon er mee door.
-
sorry even kort, ik ben bij mijn opa en oma, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimezo feb 22, 2015 2:46 pm

haha.
Ik ben ziek geweest en nog steeds.
Dus dat schrijven nu... -_-
----
Hun glazen tikte zachtjes tegen elkaar aan. Ook de man nam een slok van zijn sterke drank. Hij verbaasde hem toch iedere keer weer. Vrouwen en hun wijn. Hij kon geen enkele vrouw die geen wijn dronk. Waarom niet iets anders proberen dacht Dean bij zichzelf. "Het is nog vrij rustig eigenlijk." Hij keek een beetje rond. Het was nog vroeg op de avond. "We moeten straks een goed plekje uitzoeken of bemachtigen." Dean wilde Lilian eigenlijk nog een beetje de bar laten verkennen. "Zullen we dadelijk even een rondje lopen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimezo feb 22, 2015 5:06 pm

ahw, heel veel beterschap <3 Ziek zijn is en blijft gewoon zwaar kut ;c
-
Lilian zag hem een steelse blik op haar glas werpen, "Je wilt mij niet zien na iets sterkers." legde ze uit, "Dan sta ik na 2 glazen helemaal op zijn kop." En omdat ze Grey pas een dag kende, wilde ze nog wel een beetje een indruk op hem achterlaten. Niet het meisje dat na twee glazen sterke drank op de tafels een striptease weggaf. "Ja prima," antwoorde ze na zijn voorstel om de bar een beetje te verkennen. "Ik ben best wel benieuwd wat voor bijzondere plekken ze hier nog meer verbrogen hebben." zei ze met een glimlachje, want deze plaats leek vol verassingen te zitten. Snel nam ze nog een grote slok van haar wijn en trok hem mee, "Wat zijn de leukste plekjes?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimezo feb 22, 2015 7:37 pm

dankjeeee! vooral omdat het blijft aanhouden
---
"Zeg ik dat dan?" Zei Dean met een onschuldig lachje. Blijkbaar had Lilian hem wel zien kijken. Alleen vroeg die zich af waarom het altijd wijn moest zijn? Je had toch ook mix drankjes die niet zo zwaar waren zoals whisky, wodka of rum? Hij glimlachte en keek een beetje rond. Wat ging hij haar het eerste laten zien? "Ik weet of er plekken zijn die verborgen zijn. Dan heb ik ze nog niet ontdekt." Ook al vond hij dat wel een leuk idee. Hij hield van mysteries ontrafelen. "Kom maar mee." en begon al voorop te lopen. Hij besloot eerst de stukje lounge te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimezo feb 22, 2015 8:33 pm

Ahh bah, dat maakt het zo rot ;c
-
Lilian gaf hem een plagende por in zijn zij. Nee, hij zei het niet nee, dat kon ze niet ontkennen. "Zo'n plek kan heel plausibel zijn hier," zij ze met een blik op de spectaculaire lichtshows en andere dingen die een gewoon mens niet zou kunnen verklaren. Magie daarentegen was de logische gangmaker van deze plek. Lilian liep dicht achter Dean aan, ze moesten door flink wat mensen heen en ze moest opletten hem niet kwijt te raken. Hij zij dat het nog behoorlijk rustig was, maar Lilian kon zich niet voorstellen hoe het dan moest zijn als het druk zou zijn. Uiteindelijk kwamen ze inderdaad bij een rustigere plek uit, een plek vol prachtige loungebanken en heerlijk uitziende kussens waar je op plaats kon nemen. Lilian nam plaats op een van de grote zitzakken en gebaarde naar Dean dat hij erbij moest komen zitten, "Dit is echt een bijzondere plek, het doet me denken aan een cocktailbar in de troppen gemixd met een nachtclub."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimema feb 23, 2015 12:14 pm

Precies!
En dan die slechte stukken wat ik schrijf -_-
----
Dean had een innerlijk pret momentje bij het woord plausibel. Hij moest aan een programma denken wat die ooit eens had gezien. Hij had zich dood gelachen.

"Mee eens." Hij glimlachte nog steeds vriendelijk met zijn bacardi in zijn handen. Dean sloeg zijn arm om Lilian heen zodat ze niet uit evenwicht viel. Hij wilde niet dat ze zich geen bezeren. En zo hielden mensen duidelijk wat afstand. Dean zijn blik stond niet al te vriendelijk.
Toen ze bij de lounge area aankwamen was het hier een stuk rustiger. Gelukkig dacht de man. De man ging galant naast haar zitten. "Dat was ook mijn eerste gedachte. Alleen eind van de avond wil je hier niet meer zitten, geloof mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 24, 2015 12:36 pm

haha dat filmpje XD
en valt wel mee hoor@
-
Lilian vond het wel praktisch hoe iedereen toch een beetje uit de weg ging toen Dean zijn stevige arm om haar heen geslagen had. Even later zaten ze samen op de bank, "Nee, dat kan ik mij voorstellen." ze trok een vies gezicht bij wat voor dingen hier op de kussens en banken zou plaatsvinden. "Daar hoef ik voorlopig niet aan te denken." Ze nam ondertussen weer een slok van de wijn en sloot even haar ogen om van de omgeving te genieten en de muziek op zich in te laten werken. Ze voelde zich een stuk meer ontspannen als eerst, alsof de wijn nu al aan het inwerken was. Ze ging wat dichter tegen Dean aanzitten, "wat is hier nog allemaal meer te zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 24, 2015 2:49 pm

Hahahaha!
----
Dean moest zachtjes lachen toen Lilian een grappig gezicht trok bij de gedachte. "Zo had ik ook precies gekeken toen ik het zelf had gezien. Zelfs kwam mijn drank bijna naar boven. Sommige mensen wil je gewoon niet zien." Hij schudde amuserend zijn hoofd. "Doe maar niet. Bespaar je zelf dat. Is mijn tip." Hij gaf haar een plagend knipoogje. Hij keek op toen Lilian dichter tegen hem aan kwam zitten. Hij sloeg zijn arm om haar schouders. "Er is nog een andere zaal hier met ander soort muziek. Zal ik je dat ook even laten zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 24, 2015 4:48 pm

Lilian knikte, ja dat wilde ze wel, vervolgens dronk ze snel het glas leeg, want de manier waarop sommige hun lichamen bewogen was niet veilig voor volle glazen. En Lilian wilde het niet riskeren om weer een glas over Grey heen te gooien. "Ik ben er klaar voor," zei ze met een glimlach, en deed totaal geen moeite om de arm van Dean van haar schouders te schudden. Hij was aantrekkelijk en het was gewoon een leuke avond.
-
sorry ik ben een beetje erg moe, vanmorgen ging de wekker om 6 uur DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
Level 1
Dean


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 03-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:13 pm

Ik ken het Smile
Alleen niet van de vroege wekker uiteraard
---
Dean stond op en hielp Lilian overeind. Hij dronk in de tussentijd ook zijn glas leeg. Daarna pakte hij Lilian bij de hand vast. "Dat is wat makkelijker lopen door de menigte. En dan raak ik je niet kwijt." Hij begon door de menigte te lopen, een trap omhoog en liep een speciaal gangetje door. Dit gangetje was wat rustiger. Niet veel mensen konden deze doorgang van de discotheek. Nu kwamen ze aan bij de Dark Room. Schitterende, zwevende kaarsen verlichte de danszaal. De discotheek lampen werden door illusies gecreëerd. Het was mooi hoe de vlammen van de kaarsen met de muziek danste en de lichten precies op de juiste maat bewogen. "Tada."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilian
Admin
Lilian


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 01-02-15

Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitimedi feb 24, 2015 10:47 pm

haha, kwam door het inschrijven, en dan te bedenken dat vroeger mijn wekker standaard half 7 ging o.o
-
Lilian lachte, "Elkaar nu kwijtraken zou zonde zijn." zei ze plagend, waarna ze hem volgde. Tot haar verbazing gingen ze een trap op, een trap die haar in eerste instantie niet eens opgevallen was. Deze plek zat inderdaad vol verassingen. Een glinstering van verbazing trok door de blauwe ogen van Lilian toen ze uiteindelijk in een sprookjesachtige ruimte kwamen, hoewel het was eerder een 1001-nacht ambiance. De ruimte was donker geschilderd, maar door de verplichting kwamen ze in een soort illusie terecht. "Deze plek is prachtig, Grey." zei ze ademloos, nog enkele seconde nam ze de omgeving in haar op. Misschien was het, het eerste glaasje wijn al of het was gewoon de sfeer die hier heerste, maar alles leek een stuk intenser. Zachtjes kneep Lilian in Deans hand, waarna ze hem mee richting het dansgedeelte trok. "We moeten er net zo'n prachtige avond van maken, niet waar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bar the Rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bar the Rose   Bar the Rose Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bar the Rose
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ellen Maria Rose

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silverwood Academy  :: Het RPG :: De stad-
Ga naar: